Рішення
від 05.06.2023 по справі 320/2633/23
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 червня 2023 року м. Київ № 320/2633/23

Київський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Панової Г.В., при секретарі судового засідання Полуботкіна О.Ю.,

за участю представників сторін:

прокурора Константинова І.В.,

від позивача не зявились,

від відповідача Петечел М.В.,

розглянув у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом Першого заступника керівника Соломянської окружної прокуратури міста Києва,

в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у місті Києві

до Державної установи «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії наук України»

про зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

До Київського окружного адміністративного суду звернувся перший заступник керівника Солом`янської окружної прокуратури міста Києва, в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у місті Києві до Державної установи «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії наук України», в якому просить суд зобов`язати Державну установу «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії медичних наук України» (вул. Амосова Миколи, будинок 6, м. Київ, 03680, код ЄДРПОУ 05493562) привести захисну споруду цивільного захисту - сховище № 106390, що знаходиться за адресою: вулиця Амосова Миколи 6 у Солом`янському районі міста Києві у стан готовності до використання за призначенням відповідно до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх в України від 09.07.2018 № 579.

В обґрунтування позову позивач зазначив, що під час комплексної перевірки (спеціального огляду) захисної споруди цивільної оборони Соломянського РУ ГУ ДСНС України у Києві у присутності головного інженера Шевченко О.В. 11.07.2017 встановлено, що сховище № м106390 не готове прийняття осіб, що укриваються, загальний стан сховища частково захаращений, відсутні захисно-герметичні двері, системи вентиляції, водопостачання, каналізації, теплопостачання, зв`язку, засобів пожежогасіння тощо (акт від 11.07.2017. Також, аналогічні порушення виявлені і при проведенні комплексної перевірки (спеціального огляду) захисної споруди 20.06.2018. У подальшому, 07.02.2023 Соломянським РУ ГУ ДСНС України у Києві у присутності головного інженера Шевченко О.В. проведено плановий захід державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом безпеки, у тому числі, захисної споруди цивільного оборони (сховище) №106390, про що складено акт від 07.02.2022 № 20. Крім того, також було складено протокол про адміністративне правопорушення , постанову про накладення адміністративного стягнення та припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

Прокурор зауважив, що ДУ «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії медичних наук України» вимоги вказаного припису не виконало і на даний час не усунуло виявлені під час перевірок порушення та не привело сховище № 106390 у належний стан. При цьому, після початку 24.02.2022 повномасштабної військової агресії на території України воєнного стану виникли обґрунтовані та реальні підстави для використання укриття безпосередньо за призначенням для захисту цивільного населення, відтак прокурор і звернувся з даним позовом до суду в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у місті Києві.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 13.02.2023 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження, призначено судове засідання у справі на 13.03.2023.

Відповідач позов не визнав та подав до суду відзив на позовну заяву, в якому просив відмовити у задоволенні позовних вимог та зазначив, що Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії наук України не приймала в оперативне керування приміщення об`єкту цивільного захисту №106390 за адресою м. Київ, вул. М. Амосова, 6 або іншу споруду яка б відповідала вимогам Порядку використання захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони) для господарських, культурних та побутових потреб затвердженого постановою КМУ від 25.03.2009 № 253. На думку відповідача, Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії наук України не може бути особою відповідальною за належне утримання захисної споруди цивільної оборони №106390, оскільки не є балансоутримувачем такої споруди.

Прокурор не погоджуючись з доводами відповідача, викладеними у відзиві на позов подав до суду відповідь на відзив, у якій зазначив, що балансоутримувачем сховища №106390 є саме ДУ «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії медичних наук України», відтак останнє й має обов`язок щодо належного утримання сховища.

Протокольною ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 13.03.2023 суд оголосив перерву в судовому засіданні до 11.04.2023.

Протокольною ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 11.04.2023 суд оголосив перерву в судовому засіданні до 25.04.2023.

Протокольною ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 25.04.2023 суд оголосив перерву в судовому засіданні до 05.06.2023.

У судове засідання, призначене у справі на 05.06.2023 з`явився прокурор та уповноважений представник відповідача.

Представник Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у місті Києві у судове засідання не з`явився, хоча був належним чином повідомлений про дату, час та місце судового розгляду справи у передбачений законодавством строк.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 05.06.2023 суд відмовив у задоволенні клопотання Державної установи «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії наук України» про закриття провадження у справі.

Присутній у судовому засіданні прокурор позовні вимоги підтримав з підстав викладених у позовній заяві. При цьому, прокурор зазначив, що з акта про оцінку стану готовності захисної споруди цивільного захисту від 18.05.2023 вбачається, що відповідач усунув недоліки виявлені в ході перевірки.

Представник відповідача заперечував щодо задоволення позовних вимог та зазначив про їх безпідставність з огляду на приведення сховища № 106390 у відповідність до норм чинного законодавства.

Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Відповідно до відомостей Акта технічної інвентаризації сховища цивільної оборони (цивільного захисту) № 106390 від 11.05.2021 затвердженого Директором ДУ НІССХ ім. М.Амосова НАМН України, відповідно до вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2018 № 1473-р комісією, затвердженою наказом по інституту проведено технічну інвентаризацію сховища ЦО (ЦЗ), яке утримує ДУ «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова НАМН «України». У результаті проведеної роботи встановлено балансоутримувач ДУ НІССХ ім.. М.Амосова НАМН України; юридична адреса -03110, м. Київ, вул. М.Амосова,6; сховище цивільного захисту адреса розташування 03110, м. Київ, вул.. М. Амосова, 6; форма власності державна

З викладеного вбачається, що на балансі Державної установи «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії наук України» знаходиться об`єкт цивільного захисту - сховище № 106390.

У період з 25.01.2022 по 07.02.2022 Соломянським РУ ДСНС України у м. Києві проведена планова перевірка додержання (виконання) вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки Державної установи «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії медичних наук України» за адресою: 03038, м. Київ, вул. М.Амосова,6, за результатами якої складено акт від 07.02.2022 № 20.

Відповідно до відомостей вказаного акта від 07.02.2022 № 20в частині виявлених порушень вимог законодавства в частині захисної споруди встановлено наст пін порушення:

- захисну споруду цивільного захисту не забезпечено табличками (написами) позначення та покажчиками маршруту руху до неї, чим порушено п.3,4 розділу ІІ вимог;

- технічний стан захисної споруди цивільного захисту не відповідає вимог з утримання, чим порушено п.7 розділу ІІ Вимог;

- комунікації, інженерні мережі, інженерне та спеціальне обладнання, системи життєзабезпечення захисної споруди відсутні, чим порушено п.7 розділу ІІ Вимог;

- системи водопостачання, каналізації та опалення захисної споруди знаходяться в непрацездатному стані (відсутні), чим порушено п.10 розділу ІІ Вимог;

- захисна споруда цивільного захисту не забезпечена нормативною кількістю первинними засобами пожежогасіння, чим порушено п.3.9 розділу V ППБУ п.5 розділу 2 Вимог;

- не проведено перевірку на герметичність сховища, чим порушено главу 3, пункти 1,2 глави 9 розділу ІІІ Вимог;

- сховище не укомплектоване документацією, у якій відображаються відомості про терміни і результати проведених оглядів, обстежень та випробувань, проведених технічних обслуговувань, поточних та капітальних ремонтів тощо, чим порушено п.15 глави 3 розділу VІ;

- захисна споруда не забезпечена необхідним майном та засобами на розрахункову чисельність населення, що підлягає укриттю, відповідно до переліку майна, необхідного для укомплектування захисної споруди, згідно з додатком 20 Вимог, чим порушено п.6 глави 1 розділу VІІ Вимог;

- захисна споруда не забезпечена лікарськими та медичними виробами, чим порушено п.6 глави 1 розділу VІІ Вимог;

- захисна споруда не готова відповідно до додатку 13 Вимог, чим порушено п.9 глави 2 розділу VІ Вимог;

- захисна споруда не забезпечена телефонним звязком, чим порушено п.1 глави 7 розділу ІІІ Вимог;

- на підставі попередніх результатів оцінки стану готовності захисної споруди, не надано план приведення захисної споруди у готовність за призначенням за формою згідно з додатком 14, чим порушено п.1 глави 3 розділу VІ Вимог.

Відповідно до актів комплексної перевірки (спеціального огляду) захисної споруди цивільної оборони (сховище, протирадіаційне укриття) №106390 сховище від 11.07.2017, від 20.06.2018 сховище №106390 оцінюється як неготове до прийняття осіб, що укриваються.

Згідно із відомостями акта оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту сховища №106390 від 07.02.2022,сховище №106390, розташоване за адресою: м. Київ, вул.. М. Амосова, 6, державної форми власності, станом на 07.02.2022 сховище №106390 оцінюється як неготове до використання за призначенням.

11.02.2022 Соломянським РУ ГУ ДСНС України у м. Києві складено припис №8 про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, яким запропоновано усунути порушення законодавство у сфері техногенної та пожежної безпеки, виявлені під час перевірки в акті від 07.02.2022 № 20.

Також, 10.02.2022 посадовими особами ГУ ДСНС у м. Києві було прийнято протокол про адміністративне правопорушення відносно головного інженера Державної установи «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії наук України від 10.02.2022 № 068288/12 та постанову про накладення адміністративного стягнення від 10.02.2022 № 122709/12.

Відповідно до повторно складеного акта оцінки готовності захисної споруди цивільного захисту від 13.10.2022 сховища № 106390, зазначений об`єкт станом на 13.10.2022 оцінюється як не готове до використання за призначенням, запропоновано керівництву Державної установи «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії наук України прийняти відповідні заходи щодо усунення зазначених в акті недоліків та приведення сховища у стан готовності за призначенням.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами суд виходить з наступного.

Згідно з ч.1 ст.32 Кодексу цивільного захисту України до захисних споруд цивільного захисту належать: сховище - герметична споруда для захисту людей, в якій протягом певного часу створюються умови, що виключають вплив на них небезпечних факторів, які виникають внаслідок надзвичайної ситуації, воєнних (бойових) дій та терористичних актів; протирадіаційне укриття - негерметична споруда для захисту людей, в якій створюються умови, що виключають вплив на них іонізуючого опромінення у разі радіоактивного забруднення місцевості та дії звичайних засобів ураження.

Положеннями частини восьмої цієї ж статті визначено, що утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням здійснюється суб`єктами господарювання, на балансі яких вони перебувають (у тому числі споруд, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації), за рахунок власних коштів.

У відповідності до частини сьомої даної статті, вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд визначаються центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту.

Приписами частини п`ятнадцятої вказаної статті обумовлено, що контроль за готовністю захисних споруд цивільного захисту до використання за призначенням забезпечує центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, спільно з відповідними органами та підрозділами цивільного захисту, місцевими державними адміністраціями.

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 26.01.15р. №18, якою створено Державну комісію з надзвичайних ситуацій та регіональні координаційні центри.

Згідно Положення про Державну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.01.2015 року №18, Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій є постійно діючим органом, який забезпечує координацію діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади, пов`язаної із забезпеченням техногенно-екологічної безпеки, захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій, організаційних заходів протидії терористичній діяльності та воєнній загрозі, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і реагування на них.

Одним з основних завдань Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій є інвентаризація всіх об`єктів цивільного захисту, тобто інженерних споруд, призначених для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів.

Одночасно з цим, Кабінетом Міністрів України видано розпорядження №48-р від 26.01.15р., яким надано дозвіл Державній службі з надзвичайних ситуацій та її територіальним органам разом з місцевими органами виконавчої влади на проведення перевірок стану готовності пунктів управління, захисних споруд та наявності планів цивільного захисту на особливий період і планів реагування на надзвичайні ситуації.

Пунктом 11 ч. 1 ст. 18 Кодексу цивільного захисту України установлено, що до повноважень інших центральних органів виконавчої влади у сфері цивільного захисту належить організація обліку фонду захисних споруд цивільного захисту суб`єктів господарювання, що належать до сфери їх управління, та захисних споруд цивільного захисту державної власності, що перебувають на балансі суб`єктів господарювання приватної форми власності.

Отже, вказане свідчить, що проведення відповідної перевірки територіальним органом ДСНС та внесення припису про усунення виявлених порушень керівникові підприємства (який залишається і на даний час невиконаним), не забезпечує основної мети - підтримання об`єкта цивільного захисту у стані готовності, яке має основним призначенням укриття населення від засобів масового ураження в особливий період та надзвичайних ситуацій у мирний час.

Відповідно до ч.1 ст.32 Кодексу цивільного захисту України до захисних споруд цивільного захисту належать: 1) сховище - герметична споруда для захисту людей, в якій протягом певного часу створюються умови, що виключають вплив на них небезпечних факторів, які виникають внаслідок надзвичайної ситуації, воєнних (бойових) дій та терористичних актів; 2) протирадіаційне укриття - негерметична споруда для захисту людей, в якій створюються умови, що виключають вплив на них іонізуючого опромінення у разі радіоактивного забруднення місцевості та дії звичайних засобів ураження.

До завдань і обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту належить забезпечення дотримання вимог законодавства щодо створення, зберігання, утримання, використання та реконструкції захисних споруд цивільного захисту (п. 15 ч. 1 ст. 20 Кодексу цивільного захисту України), здійснення обліку захисних споруд цивільного захисту, які перебувають на балансі (утриманні) (п. 16. 1 ст. 20 цього Кодексу).

Згідно ч. 8 ст. 32 Кодексу цивільного захисту України, п.3 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, виключення таких споруд із фонду та ведення його обліку, затвердженого постановою КМУ від 10.03.2017 № 138 утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням здійснюється суб`єктами господарювання, на балансі яких вони перебувають (у тому числі споруд, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації), за рахунок власних коштів; балансоутримувачами захисних споруд є власники, користувачі, юридичні особи, на балансі яких перебувають захисні споруди (у тому числі споруди, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації).

Положеннями пункту 9 Розділу "Утримання фонду захисних споруд" Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №138 від 10.03.2017, передбачено, що утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами. Згідно з пунктом 10 цього ж Порядку, балансоутримувач забезпечує утримання захисних споруд та інших споруд, що повинні використовуватися для укриття населення, а також підтримання їх у стані, необхідному для приведення у готовність до використання за призначенням відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд. А пунктом 11 визначено, що вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд визначаються МВС.

Відповідно до пункту 1 Розділу II "Загальні вимоги до утримання та експлуатації фонду захисних споруд" Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України № 579 від 09.07.2018 (далі - Вимоги), споруди фонду захисних споруд мають утримуватися та експлуатуватися у стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.

Положеннями пункту 7 Розділу II Вимог визначено, що споруди фонду захисних споруд, їх комунікації, інженерні мережі, інженерне та спеціальне обладнання, системи життєзабезпечення мають утримуватися в належному технічному стані. Утримання та експлуатація обладнання споруд фонду захисних споруд здійснюються згідно з вимогами і рекомендаціями, визначеними технічною документацією на них, а також відповідними нормами і правилами.

Нормами підрозділу 2 "Оцінка стану готовності захисних споруд до використання за призначенням" розділу VI "Організація заходів з утримання, експлуатації та обслуговування захисних споруд" Вимог передбачено, що для забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням їх балансоутримувачі здійснюють оцінку стану їх готовності, організовують періодичні огляди стану захисних споруд, перевірку працездатності їх основного обладнання, планують і проводять технічне обслуговування обладнання та систем життєзабезпечення захисних споруд. Оцінка стану готовності захисних споруд (далі - оцінка стану готовності) здійснюється щороку з метою виявлення недоліків у стані утримання та експлуатації захисних споруд, передбачення заходів щодо приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням. Крім того, оцінка стану готовності здійснюється в таких випадках: у разі проведення технічної інвентаризації захисної споруди як об`єкта нерухомого майна; у разі підготовки пропозицій щодо подальшого використання захисної споруди; після пожеж, аварій, катастроф та інших надзвичайних ситуацій, що могли негативно вплинути на технічний стан захисної споруди; у разі здійснення ДСНС заходів державного нагляду (контролю) за станом готовності захисних споруд відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» (далі - нагляд).

За результатами оцінки стану готовності складається акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту за формою згідно з додатком 11 до цих Вимог.

Результати оцінки стану готовності, отримані під час нагляду, ураховуються під час складення документів (актів, приписів) за його результатами.

Під час оцінки стану готовності перевіряються: загальний стан приміщень, входів, оголовків аварійних виходів, гідроізоляції, повітрозабірних і витяжних каналів, обвалування окремо розташованих і підсипки покриття у вбудованих захисних спорудах, покрівлі та бічних поверхонь гірничих виробок, кріплень і захисно-герметичних перемичок (зовнішнім оглядом); двері (ворота, ставні), механізми задраювання, захисні пристрої, системи вентиляції, водопостачання, каналізації, електропостачання, зв`язку, автоматики та іншого інженерного обладнання (випробуванням на працездатність); температура і відносна вологість повітря всередині захисної споруди; наявність і стан засобів пожежогасіння; герметичність захисної споруди, справність ДЕС, експлуатація в режимі захисної споруди протягом 6 годин з перевіркою роботи в режимі чистої вентиляції і фільтровентиляції (у сховищах).

За результатами оцінки стану готовності захисну споруду може бути визнано як готову, обмежено готову або неготову до використання за призначенням.

Захисна споруда вважається обмежено готовою або неготовою, якщо вона має хоча б один із недоліків, зазначених в основних недоліках в утриманні захисних споруд, що погіршують стан їх готовності, наведених у додатку 13 до цих Вимог.

У разі відсутності таких недоліків захисна споруда вважається готовою до використання за призначенням.

Як встановлено судом, на балансі Державної установи «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії медичних наук України» знаходиться об`єкт цивільного захисту - сховище №106390, розташоване за адресою: 03110, м. Київ, вул.М.Амосова, 6,.

Отже, виходячи з наведених норм права вбачається, що саме на відповідача, як балансоутримувача/користувача, покладено обов`язок з утримання захисної споруди в належному технічному стані, що спростовує твердження відповідача про те, що він не може бути відповідальною особою за належне утримання захисної споруди цивільної оборони № 106390.

Відповідачем під час розгляду справи не спростовані виявлені під час перевірки порушення вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, не оскаржено законність припису.

Суд враховує, що після початку 24.02.2022 повномасштабної військової агресії російської федерації проти України та введення на всій території України воєнного стану виникли обґрунтовані та реальні підстави для використання укриття безпосередньо за призначенням для захисту цивільного населення.

Згідно з наявними у справі матеріалами відповідачем після складення акта № 20 від 07.02.2022 вживалися заходи щодо усунення виявлених порушень, про що свідчить Акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту сховища № 106390 складений 18.05.2023 посадовими особами Соломянського РУ ГУ ДСНС України у м. Києві.

Так відповідно до відомостей вказаного акта оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту від 18.05.2023, сховище №106390 станом на 18.05.2023 оцінюється як готове (придатне для тимчасового перебування людей) використання за призначенням (балансоутримувачем зроблені всі можливі дії щодо приведення сховища до використання. Також зазначено про те, що позитивними заходами є те, що балансоутримувачем з власної ініціативи здійснено додаткові заходи щодо влаштування сховища № 106390 (питна вода в пляшках, аптечки для надання медичної допомоги, сухпайки, консерви, печиво,засоби для обігріву приміщення, тощо, за власною ініціативою встановлено системи вентиляції, встановлення якої не було передбачено проектом, придбані дизель-генератори. У графі рекомендації зазначено рекомендовані заходи .

Відповідно до ч.ч.1, 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку про необгрунтованість вимог позивача з огляду на приведення Державною установою «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосов Національної академії медичних наук України» у відповідність до норм чинного законодавства та готовність використання за призначенням.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення .

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Панова Г. В.

Дата виготовлення і підписання повного тексту рішення- 12 червня 2023 р.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.06.2023
Оприлюднено16.06.2023
Номер документу111531325
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту

Судовий реєстр по справі —320/2633/23

Рішення від 05.06.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 05.06.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 05.06.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Рішення від 05.06.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 13.02.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні