Дата документу 12.06.2023Справа № 554/254/23 Провадження № 1-кс/554/7229/2023
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
12 червня 2023 року м.Полтава
Слідчий суддя Октябрського районного суду м. Полтави ОСОБА_1 :
при секретарі ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СУ ГУ НП в Полтавській області майора поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів, за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №4202117000000116 від 25 листопада 2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 241, ч.2 ст. 364 КК України, -
в с т а н о в и в :
В провадження слідчого судді перебуває клопотання слідчого СУ ГУ НП в Полтавській області майора поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Полтавської обласної прокуратури ОСОБА_4 . В якому прохали : надати дозвіл слідчим СУ ГУНП в Полтавській області: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , та оперативним співробітникам УСР в Полтавській області: ОСОБА_13 , ОСОБА_14 на тимчасовий доступ у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », (код НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 до документів за період з 01.09.2021 по 31.03.2023 стосовно організації, підготовки та проведення публічних закупівель за предметом ДК 021:2015:90520000-8, «послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В, ідентифікатор № UA-2021-11-18-011428-a організованої замовником, КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) за предметом закупівлі «послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, за результатами якої укладено договір про закупівлю послуг № ЕН2112627-V від 14.12.2021 про надання послуг зі збирання з подальшою утилізацією відходів між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ); розрахунки та визначення планової калькуляції на надання послуг (методом термічного знешкодження) епідемічно небезпечних відходів категорії В у спеціальній сертифікованій тарі із розрахунку на 1 (одну) ємність; договору № ЕН2112627-V від 14.12.2021 з додатками та специфікаціями, додаткових угод, видаткових, прибуткових, податкових та товарно-транспортних накладних, актів приймання передачі наданих послуг, платіжних доручень (виписок банку) на перерахування грошових коштів за договором № ЕН2112627-V від 14.12.2021, рахунків фактур, виданих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ); витягу з річного плану закупівель на 2022 рік стосовно планування та організації указаної процедури закупівлі; документів стосовно визначення замовником та розпорядником коштів; паспорту бюджетної програми з додатками та розрахунками, наказом про затвердження паспорту бюджетної програми та внесення змін до нього, документів стосовно визначення потреби у наданні послуг, вартості за одиницю, розрахунком кількісних та якісних показників у зазначеному паспорті бюджетної програми, кошторисом витрат, планом асигнувань (фінансування), бюджетні запити, бюджетну резолюцію, звіт про виконання паспорту бюджетної програми, наказ про затвердження та оприлюднення звіту про виконання паспорту бюджетної програми, інших додатків та документів стосовно погодження та затвердження паспорту бюджетної програми, листи про направлення паспорту та звіту для погодження; протоколи затвердження технічного завдання (ТЗ) з метою проведення закупівлі, технічне завдання для закупівлі, інших документів, у яких лікарнею були доведені основні характеристики та вимоги до закупівлі, що стали підставами для складання тендерних вимог стосовно предмету закупівлі; листів стосовно доведеного розміру фінансування за бюджетною програмою; документів, на підставі яких здійснено розрахунок та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі UA-2022-01-11-003513-a, у тому числі здійсненого аналізу меж та цін товарного ринку, визначення кола суб`єктів господарювання, які здійснюють надання послуг «послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії ІНФОРМАЦІЯ_2 », залучення експертів на договірних засадах, роздрукованої інформації щодо цін товарів, протоколів та інших документів, на підставі яких було визначено (проводилося обговорення) та приймалося рішення про визначення (розрахунок) очікуваної вартості предмету закупівлі, документів стосовно проведених ринкових консультацій та/або вивчення ринку (направлених запитів та отриманих відповідей від постачальників та виробників, прайс - листів), інших документів на підставі яких приймалися рішення та порівнювалися ціни; документи бухгалтерського обліку стосовно надання указаних послуг, а також здійснення розрахунків за них, у тому числі: меморіальні ордери № 2, 3, 4, 6, 13, 14, інші меморіальні ордери стосовно обліку надходження та передачі цих товарів, відомості обороту запасів; документів стосовно організації та проведення процедури закупівлі № UA-2021-11-18-011428-a: оголошення, звіти, протоколи засідання тендерного комітету, прийняті рішення уповноваженими особами у закупівлях, протоколи та прийняті рішення про обґрунтування та визначення ціни і вартості по предмету закупівлі, прийняті рішення про ціновий аналіз, проведений аналіз ринку по предмету закупівлі (оформлені відповідні рішення) з додатками (цінові запити, інші документи), інші документи; накази про призначення осіб, відповідальних за організацію та проведення указаної процедури закупівлі, у тому числі аналізу ринку та цінових пропозицій, визначення обґрунтованої ціни (розміру) закупівлі та очікуваної вартості закупівлі, а також наказ про створення тендерного комітету, їх посадові (службові) обов`язки (інструкції), штатний розклад (розпис), положення та інструкції, накази КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) стосовно процедур організації та проведення закупівель, аналізу ринку та цінових пропозицій, визначення обґрунтованої ціни (розміру) закупівлі та очікуваної вартості закупівлі, а також листування з іншими юридичними та фізичними особами стосовно указаної закупівлі послуг; акти проведених перевірок указаної закупівлі контролюючими органами (Аудитслужба України та її підрозділи, Рахункова палата та її підрозділи) та відділом внутрішнього аудиту органів та підрозділів Міністерства охорони здоров`я, із можливістю ознайомитись з ними та вилучити оригінали. Розгляд даного клопотання в суді провести без участі представників КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Слідчий в судове засідання не з`явився, хоча про час розгляду клопотання був повідомлений у встановлений КПК України спосіб.
Прокурор в судове засідання не з`явився, хоча про час розгляду клопотання був повідомлений у встановлений КПК України спосіб.
Представник КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в судове засідання не з`явився, хоча про час розгляду клопотання були повідомлені у встановлений КПК України спосіб.
Клопотання про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час розгляду питання слідчим суддею від учасників процесуальної дії не надійшло, за ініціативою суду не здійснюється, що відповідає положенням ст.107 КПК України.
Дослідивши матеріали клопотання, з метою забезпечення всебічного, повного та об`єктивного досудового розслідування, приходжу до висновку про задоволення клопотання частково.
Встановлено, що у провадженні ГУНП в Полтавській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до ЄРДР за №4202117000000116 від 25.11.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 241, ч.2 ст. 364 КК України. В ході досудового розслідування встановлено, що на території Полтавської області діє ряд підприємств, які здійснюють свою господарську діяльність щодо утилізації небезпечних медичних відходів категорії «В», при цьому не маючи усіх відповідних дозвільних документів, надають відповідні послуги, чим можливо порушують вимоги законодавства про охорону навколишнього природного середовища. Окрім того, службові особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зловживаючи службовим становищем, всупереч інтересам служби вступили в злочинну змову щодо привласнення бюджетних коштів під час тендерних закупівель, що спрямовані на послуги із збирання та подальшу утилізацію медичних відходів. У ході проведення слідчих (розшукових) дій та аналітично-пошукових заходів, у тому числі моніторингу офіційного веб порталу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » установлено, що КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ) за процедурою спрощеної закупівлі ідентифікатор UA-2022-01-11-003513-a від 11.01.2022 за предметом ДК 021:2015:90520000-8, «послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В», кількістю 7 тон, з очікуваної визначеною вартістю 720 000, 00 грн., організованою відповідно до п. 3-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» ЗУ «Про публічні закупівлі» у порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель (постанови Кабінету Міністрів України № 224 та 225) визначили переможця ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), з яким уклали договір №ЕН220192-V про надання послуг від 02.02.2022 на загальну суму 714 000, 00 грн. 28.06.2022 у вказаному кримінальному провадженні призначено судово-товарознавчу експертизу проведення якої доручено Полтавському відділенню Національного наукового центру « ІНФОРМАЦІЯ_6 », з метою встановлення ринкової вартості послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами категорії В та проведення робіт із забезпечення екологічно безпечного збирання, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин станом на 02.02.2022 та 05.11.2021 відповідно. За результатами судової товарознавчої експертизи, проведеної Полтавським відділенням Національного наукового центру « ІНФОРМАЦІЯ_6 » установлено, що ринкова вартість послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за договором, укладеним з КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за 1 кг станом на 02.02.2022 становить 34, 25 грн.; ринкова вартість послуги у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення та передача для подальшого знешкодження непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин) за договором, укладеним з ІНФОРМАЦІЯ_7 (код НОМЕР_4 ) за 1 кг станом на 05.11.2021 становить 28, 61 грн. Окрім того, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », з метою участі у закупівлях та подальшої перемоги надавала копії документів, про те, що послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами категорії В, проведення робіт із забезпечення екологічно безпечного збирання, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин проводитимуться за адресою: АДРЕСА_2 . Однак, за даними отриманими у ході досудового розслідування, фактично вищевказані послуги здійснювались на потужностях ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_5 ), за місцем знаходження утилізаційного комплексу та виробничих потужностей, розташованих за адресою: АДРЕСА_3 , які належать ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 ». Отже, з метою встановлення повноти обставин кримінального правопорушення, а саме здобуття доказів вини службових осіб КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », інших комерційних структур та інших осіб, а також перевірки останніх на причетність до вчинення вищевказаних злочинів, діями яких як наслідок стало незаконне заволодіння коштами місцевого бюджету, у тому числі з метою проведення ряду експертиз, перевірок, необхідно отримати тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », (код НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 . Вказане підтверджується матеріалами клопотання.
Відповідно до ст.160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у ст.161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором. У клопотанні зазначаються: короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадження; можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.
На підставі викладеного, надати дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів документів за період з 01.09.2021 по 31.03.2023 стосовно організації, підготовки та проведення публічних закупівель за предметом ДК 021:2015:90520000-8, «послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В, ідентифікатор № UA-2021-11-18-011428-a організованої замовником, КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) за предметом закупівлі «послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, за результатами якої укладено договір про закупівлю послуг № ЕН2112627-V від 14.12.2021 про надання послуг зі збирання з подальшою утилізацією відходів між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ); розрахунки та визначення планової калькуляції на надання послуг (методом термічного знешкодження) епідемічно небезпечних відходів категорії В у спеціальній сертифікованій тарі із розрахунку на 1 (одну) ємність; договору № ЕН2112627-V від 14.12.2021 з додатками та специфікаціями, додаткових угод, видаткових, прибуткових, податкових та товарно-транспортних накладних, актів приймання передачі наданих послуг, платіжних доручень (виписок банку) на перерахування грошових коштів за договором № ЕН2112627-V від 14.12.2021, рахунків фактур, виданих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ); витягу з річного плану закупівель на 2022 рік стосовно планування та організації указаної процедури закупівлі; документів стосовно визначення замовником та розпорядником коштів; паспорту бюджетної програми з додатками та розрахунками, наказом про затвердження паспорту бюджетної програми та внесення змін до нього, документів стосовно визначення потреби у наданні послуг, вартості за одиницю, розрахунком кількісних та якісних показників у зазначеному паспорті бюджетної програми, кошторисом витрат, планом асигнувань (фінансування), бюджетні запити, бюджетну резолюцію, звіт про виконання паспорту бюджетної програми, наказ про затвердження та оприлюднення звіту про виконання паспорту бюджетної програми, інших додатків та документів стосовно погодження та затвердження паспорту бюджетної програми, листи про направлення паспорту та звіту для погодження; протоколи затвердження технічного завдання (ТЗ) з метою проведення закупівлі, технічне завдання для закупівлі, інших документів, у яких лікарнею були доведені основні характеристики та вимоги до закупівлі, що стали підставами для складання тендерних вимог стосовно предмету закупівлі; листів стосовно доведеного розміру фінансування за бюджетною програмою; документів, на підставі яких здійснено розрахунок та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі UA-2022-01-11-003513-a, у тому числі здійсненого аналізу меж та цін товарного ринку, визначення кола суб`єктів господарювання, які здійснюють надання послуг «послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії ІНФОРМАЦІЯ_2 », залучення експертів на договірних засадах, роздрукованої інформації щодо цін товарів, протоколів та інших документів, на підставі яких було визначено (проводилося обговорення) та приймалося рішення про визначення (розрахунок) очікуваної вартості предмету закупівлі, документів стосовно проведених ринкових консультацій та/або вивчення ринку (направлених запитів та отриманих відповідей від постачальників та виробників, прайс - листів), документів на підставі яких приймалися рішення та порівнювалися ціни; документи бухгалтерського обліку стосовно надання указаних послуг, а також здійснення розрахунків за них, у тому числі: меморіальні ордери № 2, 3, 4, 6, 13, 14, інші меморіальні ордери стосовно обліку надходження та передачі цих товарів, відомості обороту запасів; документів стосовно організації та проведення процедури закупівлі № UA-2021-11-18-011428-a: оголошення, звіти, протоколи засідання тендерного комітету, прийняті рішення уповноваженими особами у закупівлях, протоколи та прийняті рішення про обґрунтування та визначення ціни і вартості по предмету закупівлі, прийняті рішення про ціновий аналіз, проведений аналіз ринку по предмету закупівлі (оформлені відповідні рішення) з додатками (цінові запити); накази про призначення осіб, відповідальних за організацію та проведення указаної процедури закупівлі, у тому числі аналізу ринку та цінових пропозицій, визначення обґрунтованої ціни (розміру) закупівлі та очікуваної вартості закупівлі, а також наказ про створення тендерного комітету, їх посадові (службові) обов`язки (інструкції), штатний розклад (розпис), положення та інструкції, накази КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) стосовно процедур організації та проведення закупівель, аналізу ринку та цінових пропозицій, визначення обґрунтованої ціни (розміру) закупівлі та очікуваної вартості закупівлі, а також листування з іншими юридичними та фізичними особами стосовно указаної закупівлі послуг; акти проведених перевірок указаної закупівлі контролюючими органами (Аудитслужба України та її підрозділи, Рахункова палата та її підрозділи) та відділом внутрішнього аудиту органів та підрозділів Міністерства охорони здоров`я, що перебувають у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », (код НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
Надати дозвіл на вилучення належним чином завірених копій документів на паперовому та електронному носії інформації, а саме за період з 01.09.2021 по 31.03.2023 стосовно організації, підготовки та проведення публічних закупівель за предметом ДК 021:2015:90520000-8, «послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В, ідентифікатор № UA-2021-11-18-011428-a організованої замовником, КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) за предметом закупівлі «послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, за результатами якої укладено договір про закупівлю послуг № ЕН2112627-V від 14.12.2021 про надання послуг зі збирання з подальшою утилізацією відходів між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ); розрахунки та визначення планової калькуляції на надання послуг (методом термічного знешкодження) епідемічно небезпечних відходів категорії В у спеціальній сертифікованій тарі із розрахунку на 1 (одну) ємність; договору № ЕН2112627-V від 14.12.2021 з додатками та специфікаціями, додаткових угод, видаткових, прибуткових, податкових та товарно-транспортних накладних, актів приймання передачі наданих послуг, платіжних доручень (виписок банку) на перерахування грошових коштів за договором № ЕН2112627-V від 14.12.2021, рахунків фактур, виданих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ); витягу з річного плану закупівель на 2022 рік стосовно планування та організації указаної процедури закупівлі; документів стосовно визначення замовником та розпорядником коштів; паспорту бюджетної програми з додатками та розрахунками, наказом про затвердження паспорту бюджетної програми та внесення змін до нього, документів стосовно визначення потреби у наданні послуг, вартості за одиницю, розрахунком кількісних та якісних показників у зазначеному паспорті бюджетної програми, кошторисом витрат, планом асигнувань (фінансування), бюджетні запити, бюджетну резолюцію, звіт про виконання паспорту бюджетної програми, наказ про затвердження та оприлюднення звіту про виконання паспорту бюджетної програми, інших додатків та документів стосовно погодження та затвердження паспорту бюджетної програми, листи про направлення паспорту та звіту для погодження; протоколи затвердження технічного завдання (ТЗ) з метою проведення закупівлі, технічне завдання для закупівлі, інших документів, у яких лікарнею були доведені основні характеристики та вимоги до закупівлі, що стали підставами для складання тендерних вимог стосовно предмету закупівлі; листів стосовно доведеного розміру фінансування за бюджетною програмою; документів, на підставі яких здійснено розрахунок та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі UA-2022-01-11-003513-a, у тому числі здійсненого аналізу меж та цін товарного ринку, визначення кола суб`єктів господарювання, які здійснюють надання послуг «послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії ІНФОРМАЦІЯ_2 », залучення експертів на договірних засадах, роздрукованої інформації щодо цін товарів, протоколів та інших документів, на підставі яких було визначено (проводилося обговорення) та приймалося рішення про визначення (розрахунок) очікуваної вартості предмету закупівлі, документів стосовно проведених ринкових консультацій та/або вивчення ринку (направлених запитів та отриманих відповідей від постачальників та виробників, прайс - листів), документів на підставі яких приймалися рішення та порівнювалися ціни; документи бухгалтерського обліку стосовно надання указаних послуг, а також здійснення розрахунків за них, у тому числі: меморіальні ордери № 2, 3, 4, 6, 13, 14, інші меморіальні ордери стосовно обліку надходження та передачі цих товарів, відомості обороту запасів; документів стосовно організації та проведення процедури закупівлі № UA-2021-11-18-011428-a: оголошення, звіти, протоколи засідання тендерного комітету, прийняті рішення уповноваженими особами у закупівлях, протоколи та прийняті рішення про обґрунтування та визначення ціни і вартості по предмету закупівлі, прийняті рішення про ціновий аналіз, проведений аналіз ринку по предмету закупівлі (оформлені відповідні рішення) з додатками (цінові запити); накази про призначення осіб, відповідальних за організацію та проведення указаної процедури закупівлі, у тому числі аналізу ринку та цінових пропозицій, визначення обґрунтованої ціни (розміру) закупівлі та очікуваної вартості закупівлі, а також наказ про створення тендерного комітету, їх посадові (службові) обов`язки (інструкції), штатний розклад (розпис), положення та інструкції, накази КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) стосовно процедур організації та проведення закупівель, аналізу ринку та цінових пропозицій, визначення обґрунтованої ціни (розміру) закупівлі та очікуваної вартості закупівлі, а також листування з іншими юридичними та фізичними особами стосовно указаної закупівлі послуг; акти проведених перевірок указаної закупівлі контролюючими органами (Аудитслужба України та її підрозділи, Рахункова палата та її підрозділи) та відділом внутрішнього аудиту органів та підрозділів Міністерства охорони здоров`я, що перебувають у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », (код НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
В іншій частині клопотання відмовити.
Керуючись ст.ст.107, 160, 166, 309 КПК України ,-
у х в а л и в :
Клопотання слідчого СУ ГУ НП в Полтавській області майора поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів, за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №4202117000000116 від 25 листопада 2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 241, ч.2 ст. 364 КК України задовольнити частково.
Надати з 12 червня 2023 року до 12 серпня 2023 року слідчим групи слідчих СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , та оперативним співробітникам УСР в Полтавській області: ОСОБА_13 , ОСОБА_14 дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів документів за період з 01.09.2021 по 31.03.2023 стосовно організації, підготовки та проведення публічних закупівель за предметом ДК 021:2015:90520000-8, «послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В, ідентифікатор № UA-2021-11-18-011428-a організованої замовником, КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) за предметом закупівлі «послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, за результатами якої укладено договір про закупівлю послуг № ЕН2112627-V від 14.12.2021 про надання послуг зі збирання з подальшою утилізацією відходів між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ); розрахунки та визначення планової калькуляції на надання послуг (методом термічного знешкодження) епідемічно небезпечних відходів категорії В у спеціальній сертифікованій тарі із розрахунку на 1 (одну) ємність; договору № ЕН2112627-V від 14.12.2021 з додатками та специфікаціями, додаткових угод, видаткових, прибуткових, податкових та товарно-транспортних накладних, актів приймання передачі наданих послуг, платіжних доручень (виписок банку) на перерахування грошових коштів за договором № ЕН2112627-V від 14.12.2021, рахунків фактур, виданих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ); витягу з річного плану закупівель на 2022 рік стосовно планування та організації указаної процедури закупівлі; документів стосовно визначення замовником та розпорядником коштів; паспорту бюджетної програми з додатками та розрахунками, наказом про затвердження паспорту бюджетної програми та внесення змін до нього, документів стосовно визначення потреби у наданні послуг, вартості за одиницю, розрахунком кількісних та якісних показників у зазначеному паспорті бюджетної програми, кошторисом витрат, планом асигнувань (фінансування), бюджетні запити, бюджетну резолюцію, звіт про виконання паспорту бюджетної програми, наказ про затвердження та оприлюднення звіту про виконання паспорту бюджетної програми, інших додатків та документів стосовно погодження та затвердження паспорту бюджетної програми, листи про направлення паспорту та звіту для погодження; протоколи затвердження технічного завдання (ТЗ) з метою проведення закупівлі, технічне завдання для закупівлі, інших документів, у яких лікарнею були доведені основні характеристики та вимоги до закупівлі, що стали підставами для складання тендерних вимог стосовно предмету закупівлі; листів стосовно доведеного розміру фінансування за бюджетною програмою; документів, на підставі яких здійснено розрахунок та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі UA-2022-01-11-003513-a, у тому числі здійсненого аналізу меж та цін товарного ринку, визначення кола суб`єктів господарювання, які здійснюють надання послуг «послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії ІНФОРМАЦІЯ_2 », залучення експертів на договірних засадах, роздрукованої інформації щодо цін товарів, протоколів та інших документів, на підставі яких було визначено (проводилося обговорення) та приймалося рішення про визначення (розрахунок) очікуваної вартості предмету закупівлі, документів стосовно проведених ринкових консультацій та/або вивчення ринку (направлених запитів та отриманих відповідей від постачальників та виробників, прайс - листів), документів на підставі яких приймалися рішення та порівнювалися ціни; документи бухгалтерського обліку стосовно надання указаних послуг, а також здійснення розрахунків за них, у тому числі: меморіальні ордери № 2, 3, 4, 6, 13, 14, інші меморіальні ордери стосовно обліку надходження та передачі цих товарів, відомості обороту запасів; документів стосовно організації та проведення процедури закупівлі № UA-2021-11-18-011428-a: оголошення, звіти, протоколи засідання тендерного комітету, прийняті рішення уповноваженими особами у закупівлях, протоколи та прийняті рішення про обґрунтування та визначення ціни і вартості по предмету закупівлі, прийняті рішення про ціновий аналіз, проведений аналіз ринку по предмету закупівлі (оформлені відповідні рішення) з додатками (цінові запити); накази про призначення осіб, відповідальних за організацію та проведення указаної процедури закупівлі, у тому числі аналізу ринку та цінових пропозицій, визначення обґрунтованої ціни (розміру) закупівлі та очікуваної вартості закупівлі, а також наказ про створення тендерного комітету, їх посадові (службові) обов`язки (інструкції), штатний розклад (розпис), положення та інструкції, накази КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) стосовно процедур організації та проведення закупівель, аналізу ринку та цінових пропозицій, визначення обґрунтованої ціни (розміру) закупівлі та очікуваної вартості закупівлі, а також листування з іншими юридичними та фізичними особами стосовно указаної закупівлі послуг; акти проведених перевірок указаної закупівлі контролюючими органами (Аудитслужба України та її підрозділи, Рахункова палата та її підрозділи) та відділом внутрішнього аудиту органів та підрозділів Міністерства охорони здоров`я, що перебувають у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », (код НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
Надати з 12 червня 2023 року до 12 серпня 2023 року слідчим групи слідчих СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , та оперативним співробітникам УСР в Полтавській області: ОСОБА_13 , ОСОБА_14 дозвіл на вилучення належним чином завірених копій документів на паперовому та електронному носії інформації, а саме за період з 01.09.2021 по 31.03.2023 стосовно організації, підготовки та проведення публічних закупівель за предметом ДК 021:2015:90520000-8, «послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В, ідентифікатор № UA-2021-11-18-011428-a організованої замовником, КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) за предметом закупівлі «послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, за результатами якої укладено договір про закупівлю послуг № ЕН2112627-V від 14.12.2021 про надання послуг зі збирання з подальшою утилізацією відходів між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ); розрахунки та визначення планової калькуляції на надання послуг (методом термічного знешкодження) епідемічно небезпечних відходів категорії В у спеціальній сертифікованій тарі із розрахунку на 1 (одну) ємність; договору № ЕН2112627-V від 14.12.2021 з додатками та специфікаціями, додаткових угод, видаткових, прибуткових, податкових та товарно-транспортних накладних, актів приймання передачі наданих послуг, платіжних доручень (виписок банку) на перерахування грошових коштів за договором № ЕН2112627-V від 14.12.2021, рахунків фактур, виданих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ); витягу з річного плану закупівель на 2022 рік стосовно планування та організації указаної процедури закупівлі; документів стосовно визначення замовником та розпорядником коштів; паспорту бюджетної програми з додатками та розрахунками, наказом про затвердження паспорту бюджетної програми та внесення змін до нього, документів стосовно визначення потреби у наданні послуг, вартості за одиницю, розрахунком кількісних та якісних показників у зазначеному паспорті бюджетної програми, кошторисом витрат, планом асигнувань (фінансування), бюджетні запити, бюджетну резолюцію, звіт про виконання паспорту бюджетної програми, наказ про затвердження та оприлюднення звіту про виконання паспорту бюджетної програми, інших додатків та документів стосовно погодження та затвердження паспорту бюджетної програми, листи про направлення паспорту та звіту для погодження; протоколи затвердження технічного завдання (ТЗ) з метою проведення закупівлі, технічне завдання для закупівлі, інших документів, у яких лікарнею були доведені основні характеристики та вимоги до закупівлі, що стали підставами для складання тендерних вимог стосовно предмету закупівлі; листів стосовно доведеного розміру фінансування за бюджетною програмою; документів, на підставі яких здійснено розрахунок та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі UA-2022-01-11-003513-a, у тому числі здійсненого аналізу меж та цін товарного ринку, визначення кола суб`єктів господарювання, які здійснюють надання послуг «послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії ІНФОРМАЦІЯ_2 », залучення експертів на договірних засадах, роздрукованої інформації щодо цін товарів, протоколів та інших документів, на підставі яких було визначено (проводилося обговорення) та приймалося рішення про визначення (розрахунок) очікуваної вартості предмету закупівлі, документів стосовно проведених ринкових консультацій та/або вивчення ринку (направлених запитів та отриманих відповідей від постачальників та виробників, прайс - листів), документів на підставі яких приймалися рішення та порівнювалися ціни; документи бухгалтерського обліку стосовно надання указаних послуг, а також здійснення розрахунків за них, у тому числі: меморіальні ордери № 2, 3, 4, 6, 13, 14, інші меморіальні ордери стосовно обліку надходження та передачі цих товарів, відомості обороту запасів; документів стосовно організації та проведення процедури закупівлі № UA-2021-11-18-011428-a: оголошення, звіти, протоколи засідання тендерного комітету, прийняті рішення уповноваженими особами у закупівлях, протоколи та прийняті рішення про обґрунтування та визначення ціни і вартості по предмету закупівлі, прийняті рішення про ціновий аналіз, проведений аналіз ринку по предмету закупівлі (оформлені відповідні рішення) з додатками (цінові запити); накази про призначення осіб, відповідальних за організацію та проведення указаної процедури закупівлі, у тому числі аналізу ринку та цінових пропозицій, визначення обґрунтованої ціни (розміру) закупівлі та очікуваної вартості закупівлі, а також наказ про створення тендерного комітету, їх посадові (службові) обов`язки (інструкції), штатний розклад (розпис), положення та інструкції, накази КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) стосовно процедур організації та проведення закупівель, аналізу ринку та цінових пропозицій, визначення обґрунтованої ціни (розміру) закупівлі та очікуваної вартості закупівлі, а також листування з іншими юридичними та фізичними особами стосовно указаної закупівлі послуг; акти проведених перевірок указаної закупівлі контролюючими органами (Аудитслужба України та її підрозділи, Рахункова палата та її підрозділи) та відділом внутрішнього аудиту органів та підрозділів Міністерства охорони здоров`я, що перебувають у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », (код НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
В іншій частині клопотання відмовити.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Учасники справиможуть отриматиінформацію уданій справіна офіційномувебпорталі судовоївлади Україниза веб-адресоюhttp://court.gov.ua/sud1622/з зазначенням індивідуального номеру провадження.
Ухвала набирає чинності з моменту підписання суддею 12 червня 2023 року.
Повний текст ухвали складено 12 червня 2023 року.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Октябрський районний суд м.Полтави |
Дата ухвалення рішення | 12.06.2023 |
Оприлюднено | 07.05.2024 |
Номер документу | 111537856 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Октябрський районний суд м.Полтави
Блажко І. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні