ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
про закриття провадження
15.06.2023 Справа № 12/1-06Господарський суд Сумської області у складі головуючого судді Яковенка В.В., за участю секретаря судового засідання Балицького В.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Господарського суду Сумської області матеріали справи № 12/1-06 про банкрутство Державного підприємства Середино-Будське районне державне підприємство по виконанню агрохімічних робіт Агрохім, смт. Зноб-Новгородське, Середино-Будського району,
представники учасників:
кредиторів: ГУ ПФУ в Сумській області Кошеленко В.В.; ГУ ДПС у Сумській області Іванченко Т.С.;
представник ліквідатора: Кунцевич С.В;
Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції Чубур І.Д.;
Фонд державного майна України (в режимі відеоконференції) ОСОБА_1
ВСТАНОВИВ:
Постановою Господарського суду Сумської області від 03.06.2013 боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру.
Ухвалою Господарського суду Сумської області від 15.03.2018 призначено арбітражного керуючого Шаматріна Євгенія Миколайовича (свідоцтво №1788 від 05.12.2016р.) ліквідатором Середино - Будського районного державного виробничого підприємства по виконанню агрохімічних робіт Агрохім.
27.04.2023 ліквідатор подав до суду на затвердження звіт та ліквідаційний баланс банкрута Державного підприємства Середино-Будське районне державне підприємство по виконанню агрохімічних робіт Агрохім.
Ухвалою від 28.04.2023 суд призначив розгляд справи в судове засідання на 25.05.2023.
Ухвалою від 25.05.2023 суд постановив відкласти розгляд справи в судове засідання на 15.06.2023.
На виконання вимог ухвали Господарського суду Сумської області від 25.05.2023 ліквідатор подав до суду клопотання про долучення до матеріалів справи реєстру кредиторів з внесеними змінами до реєстру вимог кредиторів (заміна кредитора правонаступником).
Відповідно до ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів звіт про результати погашення цінних паперів.
Про час і місце судового засідання, в якому мають розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та кредиторів.
Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Отже, законодавством передбачено певну сукупність дій, які необхідно вчинити ліквідатору в ході ліквідаційної процедури, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються до суду разом із зазначеним звітом, та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком усіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури.
Для виконання повноважень ліквідатора направлялись відповідні запити до державних органів, банків тощо.
Зазначені запити та отримані відповіді досліджено в судовому засіданні і долучено до матеріалів справи.
Розглянувши наданий звіт ліквідатора та матеріали ліквідаційної процедури, суд вважає, що ліквідатором вжито всіх встановлених Кодексом України з процедур банкрутства заходів по здійсненню та завершенню ліквідаційної процедури.
На підставі наказу № 1-ОД від 27.01.2020 «Про проведення інвентаризації» було сформовано інвентаризаційну комісію до якої увійшли ліквідатор банкрута (голова інвентаризаційної комісії), зберігач за договором схову (зберігання) майна від 11.09.2013 ОСОБА_2 та залучена особа ФОП ОСОБА_3 .
Інвентаризація була проведена у період з 28.01.2020 по 28.02.2020.
Згідно результатів проведеної інвентаризації майнових активів банкрута майно останнього було включено до складу ліквідаційної маси.
Результати інвентаризації було сформовано у відповідності до вимог законодавства.
Після проведення технічної інвентаризації нерухомого майна, незалежної оцінки ліквідаційної маси та державної реєстрації права власності на нерухоме майно банкрута ліквідатором було проведено додаткову інвентаризацію згідно наказу № 2-ОД від 06.05.2021 «Про проведення додаткової інвентаризації».
За результатами вказаної інвентаризації до ліквідаційної маси банкрута було додатково включено нерухоме майно.
Результати додаткової інвентаризації було сформовано у відповідності до вимог законодавства.
На засіданні комітету кредиторів 15.07.2021 було погоджено умови продажу ліквідаційної маси.
У зв`язку з наявністю погоджених комітетом кредиторів умов продажу ліквідаційної маси ліквідатором було розпочато продаж майна банкрута.
До складу ліквідаційної маси банкрута увійшло наступне майно: нежитлові приміщення за адресою: АДРЕСА_1 712641,00 грн; нежитлові приміщення за адресою: АДРЕСА_2 209719,00 грн; автомобіль МПР ГАЗ 52, тип фургон, р. № НОМЕР_1 18704,00 грн, загальною ринковою вартістю 941064,00 грн.
З метою проведення відкритих торгів (аукціону) ліквідатором було укладено договір на організацію проведення аукціонів від 14.05.2021 з Оператором авторизованого електронного майданчика Українська універсальна біржа.
Оголошення про проведення аукціону з початковою вартістю 941064,00 грн було розміщено на сайті Прозорро. Продажі 03.08.2021.
У зв`язку з відсутністю заявок від потенційних покупців аукціон не відбувся.
Оголошення про проведення повторного аукціону з початковою вартістю 752851,20 грн було розміщено на сайті Прозорро. Продажі 26.08.2021.
У зв`язку з відсутністю заявок від потенційних покупців аукціон не відбувся.
Оголошення про проведення другого повторного аукціону з початковою вартістю 564638,40 грн було розміщено на сайті Прозорро. Продажі 20.09.2021.
За результатами другого повторного аукціону переможцем було визнано ТОВ «Будліс», яке запропонувало найвищу ціну в сумі 355722,19 грн.
Грошові кошти було отримано на рахунок банкрута в повному обсязі.
Грошові кошти, отримані ліквідатором від реалізації майна банкрута було направлено на погашення (відшкодування) витрат ліквідаційної процедури та часткову оплату основної грошової винагороди ліквідатора в порядку, передбаченому ч. 3 ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства.
Ухвалою від 24.10.2021 суд постановив привести реєстр вимог кредиторів у справі № 12/1-06 у відповідність до вимог Кодексу України з процедур банкрутства, в якому визначити, що: Середино-Будський районний центр зайнятості: 5640,97 грн (основний борг) конкурсні вимоги, 4240,33 грн (основний борг) поточні вимоги; Головне управління Пенсійного фонду України у Сумській області: 79580,33 грн (основний борг) конкурсні вимоги, 135395,89 грн (основний борг) поточні вимоги, 10586,14 грн неустойка (пеня, штраф); Сумське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів: 1200,00 грн неустойка (пеня, штраф); Головне управління ДПС у Сумській області: 77510,04 грн (основний борг) конкурсні вимоги, 69950,71 грн (основний борг) поточні вимоги, 69275,65 грн неустойка (пеня, штраф); Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Сумській області: 2703,89 грн (основний борг) поточні вимоги; 184078,25 грн вимоги, які виникли із зобов`язань унаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю громадян шляхом капіталізації відповідних платежів, не є конкурсними та не повинні враховуватися під час визначення кількості голосів кредиторів на комітеті кредиторів.
Кредиторські вимоги не були погашені у зв`язку з відсутністю коштів.
Згідно з ч. 7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.
Господарський суд дійшов висновку, що ліквідатором у повній мірі виконані обов`язки з розшуку кредиторів банкрута та виявленню майна (активів) банкрута.
Відповідно до ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Разом з тим, ухвала суду про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу є судовим актом, який не тільки встановлює обставини відсутності майна боржника для задоволення вимог кредиторів, дає оцінку повноті дій ліквідатора в ході ліквідаційної процедури, але також підсумовує хід процедури банкрутства.
Таким чином, за підсумками ходу ліквідаційної процедури вбачається, що ліквідатором вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, внаслідок вжитих ліквідатором заходів доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні та долученими до справи.
Згідно з ч. 2 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна або майно не виявлено чи відсутнє, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.
Частиною 6 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що Ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Кодексом.
Виходячи з того, що вимоги кредиторів не задоволені, боржник не вільний від боргів і не може продовжувати свою підприємницьку діяльність, Державне підприємство Середино-Будське районне державне підприємство по виконанню агрохімічних робіт Агрохім підлягає ліквідації. Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс підлягають затвердженню, провадження у справі закриттю.
Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом, є підставою для закриття провадження у справі.
Згідно з ч. 3 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства про закриття провадження у справі про банкрутство постановляється ухвала.
У відповідності до ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства у випадках, передбачених пунктами 5-8 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
На підставі викладеного та керуючись статтями 1, 2, 9 , 12, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, статтями 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
2. Ліквідувати банкрута Державне підприємство Середино-Будське районне державне підприємство по виконанню агрохімічних робіт Агрохім (41022, Сумська область, Середино-Будський район, смт. Зноб-Новгородське, вул. Гагаріна, 19, код ЄДРПОУ 05490753) як юридичну особу.
3. Провадження у справі закрити.
4. Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
5. Ухвалу надіслати: кредиторам, органу державної статистики, ліквідатору, Східному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції, органу державної податкової служби за місцезнаходженням боржника та державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи банкрута.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена відповідно до статей 255-257 ГПК України.
СуддяВ.В. Яковенко
Суд | Господарський суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 15.06.2023 |
Оприлюднено | 16.06.2023 |
Номер документу | 111551671 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Сумської області
Яковенко Василь Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні