Ухвала
від 14.06.2023 по справі 140/4307/22
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про повернення заяви без розгляду

14 червня 2023 року ЛуцькСправа № 140/4307/22 Волинський окружний адміністративний суд у складі судді Костюкевича С.Ф., вивчивши заяву представника Головного управління ДПС у Волинській області про зміну способу і порядку виконання судового рішення в адміністративній справі за позовом Управління гуманітарної політики Луцької районної державної адміністрації Волинської області до Головного управління ДПС у Волинській області, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Луцька районна державна адміністрація Волинської області про визнання протиправною та скасування вимоги про сплату боргу (недоїмки), визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Управління гуманітарної політики Луцької районної державної адміністрації Волинської області звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Волинській області , третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Луцька районна державна адміністрація Волинської області про визнання протиправною та скасування вимоги про сплату боргу (недоїмки) №Ю-1228-0308 від 04.02.2022; визнання протиправними дій щодо передачі залишків карток особових рахунків та донарахованої за матеріалами перевірок: відділу освіти, культури, молоді та спорту Горохівської РДА (код ЄДРПОУ 02141710), відділу культури Горохівської РДА (код ЄДРПОУ 02226926), відділу освіти та культури Ківерцівської РДА (код ЄДРПОУ 02141609), відділу освіти та молоді Рожищенської РДА (код ЄДРПОУ 40037743), сектору культури Рожищенської РДА (код ЄДРПОУ 02226949) суми єдиного внеску та штрафних санкцій до управління гуманітарної політики Луцької РДА Волинської області (код ЄДРПОУ 02141638) та зобов`язання роз`єднати картки особових рахунків відділу освіти, культури, молоді та спорту Горохівської РДА (код ЄДРПОУ 02141710), відділу культури Горохівської РДА (код ЄДРПОУ 02226926), відділу освіти та культури Ківерцівської РДА (код ЄДРПОУ 02141609), відділу освіти та молоді Рожищенської РДА (код ЄДРПОУ 40037743), сектору культури Рожищенської РДА (код ЄДРПОУ 02226949) та управління гуманітарної політики Луцької РДА Волинської області (код ЄДРПОУ 02141638); зобов`язання перерахувати кошти, які були перераховані управлінням гуманітарної політики Луцької РДА Волинської області (код ЄДРПОУ 02141638) в рахунок сплати єдиного внеску за працівників управління та були зараховані в рахунок сплати суми єдиного внеску та штрафних санкцій за: відділ освіти, культури, молоді та спорту Горохівської РДА (код ЄДРПОУ 02141710); відділ культури Горохівської РДА (код ЄДРПОУ 02226926); відділ освіти та культури Ківерцівської РДА (код ЄДРПОУ 02141609); відділ освіти та молоді Рожищенської РДА (код ЄДРПОУ 40037743); сектор культури Рожищенської РДА (код ЄДРПОУ 02226949) в рахунок сплати єдиного внеску за працівників управління гуманітарної політики Луцької РДА Волинської області (код ЄДРПОУ 02141638).

Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 27.09.2022, яке залишено без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 28.02.2023, даний позов задоволено частково: визнано протиправною та скасувати вимогу Головного управління ДПС у Волинській області про сплату боргу (недоїмки) від 04.02.2022 №Ю-1228-0308 на суму 195 154,47 грн; зобов`язано Головне управління ДПС у Волинській області вчинити дії щодо приведення у відповідність інтегрованої картки платника Управління гуманітарної політики Луцької районної державної адміністрації Волинської області (код ЄДРПОУ 02141638) шляхом виключення відомостей щодо нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та штрафних санкцій в загальній сумі 195 154,47 грн. (сто дев`яносто п`ять тисяч сто п`ятдесят чотири гривні) 47 копійок; в задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

05.06.2023 ГУ ДПС у Волинській області звернулась до суду із заявою про зміну способу і порядку виконання судового рішення в адміністративній справі № 140/4307/22 від 27.09.2022, а саме: змінити спосіб і порядок виконання вищевказаного рішення в частині зобов`язання Головного управління ДПС у Волинській області вчинити дії щодо приведення у відповідність інтегрованої картки Управління гуманітарної політики Луцької районної державної адміністрації Волинської області шляхом перенесення заборгованості по єдиному соціальному внеску в загальній сумі 195154,47 грн, а саме виключення відомостей щодо нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та штрафних санкцій в загальній сумі 195 154, 47 грн з інтегрованої картки Управління гуманітарної політики Луцької районної державної адміністрації Волинської області та відображення відомостей щодо нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та штрафних санкцій в загальній сумі 195 154,47 грн в інтегрованій картці Луцької районної державної адміністрації Волинської області, як правонаступника згідно п. 8 Порядку №1321.

Вивчивши подану заяву та додану до неї матеріали, суд дійшов висновку про повернення заяви без розгляду з огляду на таке.

Відповідно до частини першої статті 378 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Згідно з частиною другою статті КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

За приписами частини першої статті 3 Закону України «Про судовий збір» судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Як визначено підпунктом 6 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України «Про судовий збір», за подання до адміністративного суду заяви про зміну чи встановлення способу, порядку і строку виконання судового рішення сплачується судовий збір у розмірі 0,3 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Частиною першою статті 4 вказаного Закону визначено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2023 року 2 684 гривень.

З огляду на викладене, за подання заяви про зміну способу і порядку виконання рішення суду належить сплатити судовий збір у розмірі 805,20 грн.

Проте, до заяви про зміну способу і порядку виконання рішення суду заявником не додано документа про сплату судового збору. Також заявником не зазначено про наявність у нього пільг для сплати судового збору.

Згідно з частиною першою статті 167 цього КАС України будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити: 1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України; 2) найменування суду, до якого вона подається; 3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі; 4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника; 5) підстави заяви (клопотання, заперечення); 6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення); 7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.

Відповідно до частини другої цієї статті, якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.

Беручи до уваги те, що заявником до заяви про зміну способу і порядку виконання рішення суду не додано документа про сплату судового збору, що не узгоджується з вимогами КАС України, і цей недолік не дає можливості її розглянути, суд дійшов висновку про наявність підстав для повернення такої заяви без розгляду.

Керуючись статтями 166, 167, 248, 256, 294, 378 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Заяву представника Головного управління ДПС у Волинській області про зміну способу і порядку виконання судового рішення в адміністративній справі за позовом Управління гуманітарної політики Луцької районної державної адміністрації Волинської області до Головного управління ДПС у Волинській області, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Луцька районна державна адміністрація Волинської області про визнання протиправною та скасування вимоги про сплату боргу (недоїмки), визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії повернути без розгляду.

Копію ухвали направити заявнику.

Ухвала набирає законної сили в порядку та строки, визначені статтею 256 КАС України та може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.

СуддяС.Ф. Костюкевич

Дата ухвалення рішення14.06.2023
Оприлюднено19.06.2023
Номер документу111562415
СудочинствоАдміністративне
Сутьсплату боргу (недоїмки), визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —140/4307/22

Постанова від 04.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Постанова від 04.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 25.09.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 25.09.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 13.09.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 05.09.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 05.09.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 05.09.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 05.09.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 11.08.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні