Справа № 682/65/23
Провадження № 2/682/145/2023
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11 травня 2023 року
Славутський міськрайонний суд Хмельницької області у складі :
головуючої судді Маршал І.М.,
з участю секретарки судових засідань Захарчук С.П.,
прокурора Шепетівської окружної прокуратури
Хмельницької області Бондарук Т.Є.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Славута цивільну справу за позовом першого заступника керівника Шепетівської окружної прокуратури в Хмельницькій області в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції у спірних правовідносинах Улашанівської сільської ради до ОСОБА_1 про витребування земельної ділянки з незаконного володіння у комунальну власність, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, ОСОБА_2 ,-
в с т а н о в и в :
Перший заступник керівника Шепетівської окружної прокуратури в Хмельницькій області в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції у спірних правовідносинах Улашанівської сільської ради, звернувся до суду з позовом до ОСОБА_1 про витребування земельної ділянки з незаконного володіння у комунальну власність, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, ОСОБА_2 про витребування з незаконного володіння у комунальну власність Улашанівської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області земельної ділянки площею 2 га, кадастровий номер 6823985200:02:004:0024, що розташована на території Улашанівської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області.
У вступному слові прокурор Бондарук Т.Є. позовні вимоги підтримала та пояснила, що наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області № 22-9420-СГ від 10.12.2018 «Про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки у власність» затверджено проект землеустрою та надано у власність ОСОБА_2 земельну ділянку площею 2 га з кадастровим номером 6823985200:02:004:0024 для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташовану за межами населених пунктів Марачівської (на даний час Улашанівської) сільської ради Славутського (Шепетівського) району Хмельницької області. 28.12.2018державним реєстраторомЦвітоської сільськоїради Славутськогорайону ЗощукомД.С.зареєстровано правовласності за ОСОБА_2 на земельнуділянку зкадастровим номером6823985200:02:004:0024площею 2 гав Державномуреєстрі речовихправ нанерухоме майно(реєстраційнийномер об`єктанерухомого майна1736494668239). 10.01.2019 ОСОБА_2 продав земельну ділянку площею 2 га, кадастровий номер 6823985200:02:004:0024, відповідачу ОСОБА_1 на підставі договору купівлі-продажу від 10.01.2019 року №55. Право власності на зазначену земельну ділянку в Державному реєстрі речових прав зареєстровано за ОСОБА_1 10.01.2019. Крім цього, 05.01.2018 року наказом Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області №6-116/14-18-СГ, ОСОБА_2 передано у приватну власність земельну ділянку площею 2 га, кадастровий номер 1825686800:05:000:0099, для ведення особистого селянського господарства, розташовану за межами населених пунктів Пекарщинської сільської ради Черняхівського району Житомирської області. Право власності на вказану земельну ділянку зареєстровано за ОСОБА_2 17.01.2018 року. Отже, ОСОБА_2 двічі скористався правом на безоплатну приватизацію земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства та при повторному зверненні до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області не повідомив про те, що раніше використав право на безоплатну приватизацію земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства і незаконно набув у власність земельну ділянку площею 2 га з кадастровим номером 6823985200:02:004:0024. Тому просить позов задовольнити.
Представник Улашанівської сільської ради в судове засідання надав клопотання про розгляд справи за його відсутності, позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив їх задовольнити.
Відповідач ОСОБА_1 в судове засідання надав заяву про розгляд справи за його відсутності, щодо вирішення справи покладається на думку суду.
Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області належним чином повідомлений про розгляд справи судом, заперечень проти позову не подав, у письмовій заяві до суду просить розглянути справу за його відсутності.
Третя особа ОСОБА_2 в судове засідання не з`явився, про місце та час розгляду справи повідомлявся належним чином, причин неявки до суду не повідомив.
Заслухавши прокурора, дослідивши письмові докази, суд приходить до наступного.
05.09.2016 року наказом ГУ Держгеокадастру у Житомирській області №6-2783/14-16-СГ ОСОБА_2 надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 2,0 га для надання її у приватну власність, для ведення особистого селянського господарства, із земель, розташованих за межами населених пунктів, на території Черняхівського району, за межами населених пунктів Пекаршинської сільської ради.
01.12.2017 року ОСОБА_2 звернувся із завою до ГУ Держгеокадастру у Житомирській області про затвердження документації із землеустрою.
05.01.2018 року наказом ГУ Держгеокадастру у Житомирській області №6-116/14-18-СГ ОСОБА_2 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надано у власність ОСОБА_2 земельну ділянку площею 2,0000 га, кадастровий номер 1825686800:05:000:0099, для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташовану за межами населених пунктів Пекарщинської сільської ради Черняхівського району.
З Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта № 307643819 вбачається, що 17.01.2018 року ОСОБА_2 зареєстрував в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно право власності на земельну ділянку кадастровий номер 1825686800:05:000:0099, площею 2 га, для ведення особистого селянського господарства, розташовану за межами Пекарщинської сільської ради Черняхівського району Житомирської області.
ОСОБА_2 згідно заяви від 10.10.2018 року звернувся до ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельною ділянки сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовано площею 2.0000 га з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів Марачівської сільської ради Славутського району Хмельницької області.
23.10.2018 року наказом ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області № 22-7505-СГ ОСОБА_2 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність; місце розташування об`єкта землеустрою - за межами населених пунктів Марачівської сільської ради Славутського району Хмельницької області (6823985200:02:004); орієнтовний розмір земельної ділянки 2,0000 га, цільове призначення - для ведення особистого селянського господарства.
ОСОБА_2 звернувся із заявою від 03.12.2018 року до ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності площею 2.0 га, що розташована за межами населених пунктів Марачівської сільської ради Славутського району Хмельницької області.
10.12.2018 року наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області № 22-9420-СГ затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_2 , для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за межами населених пунктів Марачівської сільської ради Славутського району Хмельницької області, і передано у власність ОСОБА_2 земельну ділянку площею 2,0000 га, кадастровий номер 6823985200:02:004:0024, для ведення особистого селянського господарства, що знаходиться за межами населених пунктів Марачівської сільської ради Славутського району Хмельницької області.
28.12.2018 року ОСОБА_2 зареєстрував право власності на вказану земельну ділянку у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, що стверджується Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта № 307643582.
10.01.2019 року на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки ОСОБА_3 , діючи від імені ОСОБА_2 здійснила продаж земельної ділянки площею 2,0000 га, цільове призначення - для ведення особистого селянського господарства, кадастровий номер 6823985200:02:004:0024, що розташована за адресою Хмельницька область, Славутський район, Марачівська сільська рада, для ОСОБА_1 .
Відповідно до договору купівлі-продажу земельної ділянки від 10.01.2019 року право власності на зазначену земельну ділянку зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 10.01.2019 за ОСОБА_1 , що стверджується Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта № 316943515.
Відповідно до ч. 2ст. 19 Конституції Україниоргани державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.
Згідно із ч. 1ст. 116 ЗК Українигромадяни та юридичні особи набувають право власності та право користування земельними ділянками із земель державної та комунальної власності за рішеннями органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.
Відповідно до ч. 3ст. 116 ЗК Українибезоплатна передача земельних ділянок у власність громадян проводиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.
Відповідно до ч. 4ст. 116 ЗК України(в редакції на час виникнення спірних правовідносин) передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, проводиться один раз по кожному виду використання.
Відповідно до п. «б» ч. 1ст. 121 ЗК Українигромадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства - не більше 2 гектар.
Згідно зіст. 13 Конституції Україниземля є об`єктом права власності українського народу. Від імені українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах визначенихКонституцією.
Згідно зіст. 15-1 ЗК Українидо повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, належить, зокрема, розпорядження землями державної власності в межах, визначених цим Кодексом.
Частиною 4статті 122 ЗК Українипередбачено, що центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.
Частиною 6статті 118 ЗК Українипередбачено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначенихстаттею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри.
Згідно зіст. 126 ЗК Україниправо власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно доЗакону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
Отже, законодавством України заборонено повторне отримання безоплатно у приватну власність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства.
В ході розгляду справи встановлено, що ОСОБА_2 17.01.2018 року набув право власності на земельну ділянку кадастровий номер 1825686800:05:000:0099, площею 2 га, для ведення особистого селянського господарства, розташовану за межами Пекарщинської сільської ради Черняхівського району Житомирської області, а 28.12.2018 року набув право власності на земельну ділянку площею 2,0000 га, кадастровий номер 6823985200:02:004:0024, для ведення особистого селянського господарства, що знаходиться за межами населених пунктів Марачівської сільської ради Славутського району Хмельницької області і таким чином двічі скористався своїм правом, порушуючи при цьому вимоги п. «б» ч. 1ст. 121 ЗК України.
Всупереч вимогам ст.ст.116,118,121 ЗК України ОСОБА_2 при отриманні у власність спірної земельної ділянки з кадастровим номером 6823985200:02:004:0024 не повідомив той факт, що раніше використав право на безоплатну приватизацію земельної ділянки, для ведення особистого селянського господарства, та отримав земельну ділянку вказаного виду в межах населених пунктів Хмельницької області. При цьому у заявах про виділення йому у власність земельних ділянок ОСОБА_2 повідомив, що своїм правом на отримання земельної ділянки в порядку безоплатної приватизації в межах норм, визначенихстаттею 121 Земельного кодексу України, не скористався.
Таким чином, земельна ділянка площею 2 га, кадастровий номер 6823985200:02:004:0024, для ведення особистого селянського господарства, що розташована на території Марачівської (на теперішній час Улашанівської) сільської ради Славутського (на теперішній час Шепетівського) району Хмельницької області, вибула із земель державної власності внаслідок незаконного повторного використання ОСОБА_2 права на безоплатну приватизацію земельних ділянок одного виду використання, що суперечить принципам регулювання земельних відносин в Україні, які закріплені вст.14 Конституції Українитаст. 5 ЗК України.
Згідно з інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна 17.08.2022 право власності на земельну ділянку, кадастровий номер 6823985200:02:004:0024, зареєстроване за ОСОБА_1 на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки від 10.01.2019, посвідченого приватним нотаріусом Славутського районного нотаріального округу Хмельницької області Артемовою Л.Я. Вказане також підтверджується копією договору купівлі-продажу від 10.01.2019.
Відповідно до ч. 3 п. 10 постанови Пленуму Верховного Суду України від 06 листопада 2009 року «Про судову практику розгляду цивільних справ про визнання правочинів недійсними» у справах за позовами власників майна щодо його відчуження за наступними правочинами таке майно може бути витребувано від особи шляхом подання віндикаційного позову, зокрема від добросовісного набувача, з підстав , передбачених ч. 1ст. 388 ЦК України.
Згідно з п. 3 ч. 1ст. 388 ЦК Україниякщо майно за відплатним договором придбане в особи, яка не мала права його відчужувати, про що набувач не знав і не міг знати (добросовісний набувач), власник має право витребувати це майно від набувача лише у разі, якщо майно вибуло з володіння власника або особи, якій він передав майно у володіння, не з їхньої волі іншим шляхом.
У постанові ВП ВС від 29 травня 2019 року у справі № 367/2022/15-ц (провадження № 14-376цс18) наведено правовий висновок про те, що власник з дотриманням вимог статей387і388 ЦК Україниможе витребувати належне йому майно від особи, яка є останнім його набувачем, незалежно від того, скільки разів це майно було відчужене до того, як воно потрапило у володіння останнього набувача. Для такого витребування оспорювання наступних рішень органів державної влади чи місцевого самоврядування, договорів, інших правочинів щодо спріного майна і документів, що посвідчують відповідне право, не є ефективним способом захисту права власника.
Такі ж правові позиції викладено у постановах Верховного Суду від 23.01.2019 у справі № 916/2130/15, від 06.03.2019 у справі № 911/3158/17.
У постанові ВП ВС від 23.11.2021 у справі № 359/3373/16-ц зазначено, що для витребування нерухомого майна оспорювання рішень органів державної влади чи місцевого самоврядування не є ефективним способом захисту права власника.
У тих випадках, коли має бути застосована вимога про витребування майна з чужого незаконного володіння, вимога власника про визнання права власності чи інші його вимоги, спрямовані на уникнення застосування приписів статей387і388 ЦК України, є неефективними.
Такі висновки сформульовані у постановах ВП ВС від 21.08.2019 у справі № 911/3681/17 (провадження № 12-97гс19), від 22.01.2020 у справі № 910/1809/18 (провадження № 12-148гс19), від 22.06.2021 у справі № 200/606/18 (провадження № 14-125цс20).
Відповідно до ч. 1ст. 1212 ЦК Україниособа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов`язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала.
Відповідно до ч. 1ст. 1212 ЦК Україниособа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов`язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала.
Оскільки ОСОБА_2 набув право власності на спірну земельну ділянку без достатньої правової підстави, він мав би повернути незаконно отриману ним земельну ділянку у власність держави. Однак, як встановлено в ході судового розгляду, 10.01.2019 року він відчужив земельну ділянку з кадастровим номером 6823985200:02:004:0024 за договором купівлі-продажу ОСОБА_1 , у власності якої вона перебуває на теперішній час.
Згідно з ч. 1ст. 387 ЦК Українивласник має право витребувати своє майно від особи, яка незаконно, без відповідної правової підстави заволоділа ним.
Таким чином, ОСОБА_1 є добросовісним набувачем спірної земельної ділянки. Разом з тим, оскільки сама земельна ділянка вибула з володіння власника (держави) не з його волі, то вона підлягає витребуванню від відповідача ОСОБА_1 .
Як вбачається з постанови Верховного Суду України від 18 вересня 2013 року у справі за № 6-92цс13, особу може бути позбавлено її власності лише в інтересах суспільства, на умовах, передбачених законом і загальним принципами міжнародного права, а при вирішенні питання про можливість позбавлення особи власності мусить бути дотримано справедливої рівноваги між інтересами суспільства та правами власника.
Вирішуючи питання про справедливу рівновагу між інтересами суспільства і конкретної особи, Європейський суд з прав людини у своєму рішенні у справі «Трегубенко проти України» від 2 листопада 2004 року категорично ствердив, що «правильне застосування законодавства незаперечно становить «суспільний інтерес» (п. 54 рішення).
Стаття 1 Першого протоколу Європейської Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод гарантує захист права на мирне володіння майном особи, яка законним шляхом, добросовісно набула майно у власність, і для оцінки додержання «справедливого балансу» в питаннях позбавлення майна мають значення обставини, за якими майно було набуте у власність, поведінка особи, з власності якої майно витребовується.
Суспільний інтерес, який полягає в поверненні в розпорядження держави земельної ділянки, що є умовою реалізації функцій держави з забезпечення громадян правом власності на земельні ділянки для ведення особистого селянського господарства, забезпечення рівності можливостей всіх громадян використати своє право на землю, явно переважає приватний інтерес у неправомірному отриманні ОСОБА_2 спірної земельної ділянки, який свідомо порушуючи закон, набув право власності на неї.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про необхідність задоволення позову.
Щодо повноважень прокурора на представництво інтересів держави в особі державного органу у цій справі, то слід врахувати наступне.
Так,статтею 131-1 Конституції Українина прокуратуру покладено функцію представництва інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.
Відповідно до ч. 3ст. 23 Закону України «Про прокуратуру»прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.
Порушення інтересів держави полягає в тому, що третя особа ОСОБА_2 порушив передбаченест. 121 ЗК Україниправо на безоплатне отримання у власність земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства - не більше 2 гектар.
Підставою представництва прокурором інтересів держави у цій справі є бездіяльність органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції держави у спірних правовідносинах - Улашанівської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області (ч. 3ст. 23 Закону України «Про прокуратуру») та повідомлення про те, що Улашанівська сільська рада Шепетівського району Хмельницької області не буде самостійно звертатись до суду з позовом до ОСОБА_1 про витребування земельної ділянки з незаконного володіння у комунальну власність.
Правовий висновок щодо застосування ч. 3ст. 23 Закону України «Про прокуратуру»викладений у постанові Великої Палати Верховного Суду від 26.05.2020 у справі № 912/2385/18 і підлягає застосуванню у цій справі.
Висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, враховуються іншими судами при застосуванні таких норм права (ч. 6ст. 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів»).
Відповідно до ч. 7ст. 158 ЦПК Україниу разі ухвалення судом рішення про задоволення позову заходи забезпечення позову продовжують діяти протягом дев`яноста днів з дня набрання вказаним рішенням законної сили або можуть бути скасовані за вмотивованим клопотанням учасника справи.
Клопотання про скасування заходів забезпечення позову сторонами не подане. Тому відсутні підстави для їх скасування.
Щодо вимог про стягнення з відповідачів в користь позивача процесуальних витрат, суд виходить з наступного.
Відповідно дост. 133 ЦПК Українисудові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.
Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Хмельницькою обласною прокуратурою сплачено 2481 грн. 00 коп. судового збору за подання позовної заяви та 1240 грн. 50 коп. судового збору за подання заяви про забезпечення позову.
Відповідно дост. 141 ЦПК Україниз відповідача на користь позивача підлягає стягненню сплачений судовий збір.
Керуючись ст.ст.4-13,81,82,89,133,141,158,264-265,273 ЦПК України, ст.ст.387,388,1212 ЦК України, ст.ст.15-1,116,118,121,122,126 Земельного кодексу України,ч. 3 ст. 23 Закону України «Про прокуратуру»,суд
в и р і ш и в:
Позов задовольнити.
Витребувати з незаконного володіння ОСОБА_1 , зареєстрованого в АДРЕСА_1 , ІПН НОМЕР_1 , у комунальну власність Улашанівської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області (код ЄДРПОУ 04405064) земельну ділянку площею 2 га, кадастровий номер 6823985200:02:004:0024, цільове призначення - для ведення особистого селянського господарства, що розташована на території Улашанівської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь Хмельницької обласної прокуратури (код ЄДРПОУ 02911102, р/р UA188201720343120002000002814, МФО 820172, Банк ДКСУ м. Київ) 2481 грн. 00 коп. судового збору за подання позову та 1240 грн. 50 коп. судового збору, сплаченого за подання заяви про забезпечення позову.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення до Хмельницького апеляційного суду.
Суддя Маршал І. М.
Суд | Славутський міськрайонний суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 11.05.2023 |
Оприлюднено | 19.06.2023 |
Номер документу | 111573990 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: |
Цивільне
Славутський міськрайонний суд Хмельницької області
Маршал І. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні