Комінтернівський районний суд м.Харкова
Провадження № 3/641/1983/2023Справа №: 641/3464/23
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Харків
16 червня 2023 рокуСуддя Комінтернівського районного суду м. Харкова Богдан М.В., розглянувши матеріал, який надійшов зГоловного управління ДПС у Харківській області, про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , директора ТОВ «ТД Астра»,
про притягнення до адміністративної відповідальності за ч.1ст. 163-1 КУпАП,-
ВСТАНОВИВ:
До Комінтернівського районного суду м. Харкова з Головного управління ДПС у Харківській області надійшли матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч.1ст.163-1КУпАП(протокол № 704 від 09.06.2023р.).
Відповідно до ст. 278 КУпАПорган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання: 1) чи належить до його компетенції розгляд даної справи; 2) чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення; 3) чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду; 4) чи витребувано необхідні додаткові матеріали; 5) чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.
Суддя, дослідивши матеріали справи, приходить до висновку про те, що протокол про адміністративне правопорушення не відповідає вимогам статті 256 КУпАП.
Так, за змістом ст.245КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Положеннями ст.280КУпАП визначено, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
За змістомст.256 КУпАПу протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності(у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, прізвище викривача (за його письмовою згодою), якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Разом з тим, у протоколі № 704 від 09.06.2023р., що надійшов до суду відносно ОСОБА_1 не зазначено дату та час вчинення адміністративного правопорушення.
В матеріалах відсутній протокол перевірки, на який є посилання в протоколі про адміністративне правопорушення.
Крім того, суть адміністративного правопорушення у протоколі викладена неповно, що унеможливлює встановити його зміст.
Разом з тим, в протоколі не зазначено місце проживання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Ці дані необхідні для подальшого можливого виконання постанови суду, так як відповідно до вимогст. 4 Закону України «Про виконавче провадження»у виконавчому документі зазначаються .. прізвище, ім`я та, за наявності, по батькові (для фізичних осіб) стягувача та боржника, … адреса місця проживання чи перебування (для фізичних осіб), дата народження боржника - фізичної особи. В разі якщо виконавчий документ не відповідає вимогам, передбаченим цією статтею він повертається стягувачу органом державної виконавчої служби, приватним виконавцем без прийняття до виконання протягом трьох робочих днів з дня його пред`явлення.
На підставі викладеного, суддя приходить до висновку, що вказаний адміністративний матеріал підлягає поверненню до Головного управління ДПС у Харківській області, для його належного оформлення.
Керуючись статтями 163-1,245,256,278,280,294 КУпАП, суддя, -
П О С Т А Н О В И В:
Матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , за ч.1ст. 163-1 КУпАП- повернути до Головного управління ДПС у Харківській області для належного оформлення.
Постанова остаточна та оскарженню не підлягає.
Суддя - М. В. Богдан
Суд | Комінтернівський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 16.06.2023 |
Оприлюднено | 19.06.2023 |
Номер документу | 111582310 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків |
Адмінправопорушення
Комінтернівський районний суд м.Харкова
Богдан М. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні