Ухвала
від 16.06.2023 по справі 592/8541/23
КОВПАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.СУМ

Справа № 592/8541/23

Провадження № 1-кс/592/3763/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 червня 2023 року м.Суми

Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м.Суми ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання - ОСОБА_2 , слідчого СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , розглянувши у судовому засіданні клопотання слідчого СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , про дозвіл на проведення обшуку в кабінеті заступника директора з загальних питань КНП СОР «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» ОСОБА_4 (Кабінет НОМЕР_5), що розташовані на 4-му поверсі КНП СОР «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», що розташований за адресою: м.Суми, пров. Громадянський, буд. 4-А, за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42021200000000007 від 16.01.2021 року, за попередньою правовою кваліфікацією ч.3 ст.191, ч.2 ст.364 КК України.

Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши думку слідчого, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , клопотання обґрунтовує тим, що в провадженні Сумського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Сумської області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42021200000000007 від 16.01.2021 року, за попередньою правовою кваліфікацією ч.3 ст.191, ч.2 ст.364 КК України за фактом придбання службовими особами управління охорони здоров`я Сумської ОДА кисневих концентраторів у кількості 513 штук за завищеними цінами.

В ході досудового розслідування встановлено, що постановою Кабінету Міністрів України від 31 березня 2021 року №330 «Питання фінансування у 2021 році закупівлі кисневих концентраторів» та розпорядженням голови Сумської обласної державної адміністрації від 17.05.2021 №308-ОД «Про внесення змін до обласного бюджету Сумської області на 2021 рік» Управлінню додатково виділено субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я загальною сумою 18993000,00грн., на закупівлю кисневих концентраторів.

На виконання вищезазначеної постанови, тендерним комітетом Управління внесено зміни до річного плану закупівлі на 2021 рік, а саме в п.20 зазначено до плану закупівлі «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії», на суму 18993000,00грн.

Так, для здійснення закупівлі, зловживаючи проведенням процедури закупівлі по спрощеній процедурі, без пулікації в мережі інтернет, голова тендерного комітету ОСОБА_4 у період з 17.05 по 23.05.2021 року направила листи інформування «Про закупівлю кисневих концентраторів» до заздалегідь відомих суб`єктів господарювання, а саме: ФОП ОСОБА_5 , ТОВ «Фарма системний інтегральний сервіс», ТОВ «Медгарант», ТОВ «Медична компанія ІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ», ТОВ «ТСМ АСІСТАНС».

У вказаних листах навмисно зазначено лише суму очікуваної вартості закупівлі, а саме 18993000,00грн., при цьому не зазначено кількість закуповуваних товарів та вимоги до характеристик товару. Водночас, достовірно знаючи що предметом закупівлі буде саме кисневий концентратор «Биомед» JAY-10 (подвійний потік), а також що єдиним офіційним постачальником вказаного товару в Україні є ТОВ "БІОМЕД ЛТД", ОСОБА_4 не надіслала аналогічного листа на вказаного постачальника, розуміючи, що від ТОВ «БІОМЕД ЛТД» надійшла б єдина найвигідніша пропозиція.

У відповідь на листи Управління, для утворення загального вигляду проведення процедури закупівлі, надійшли наступні пропозиції від постачальників: ТОВ «Медгарант» (Код ЄРДПОУ 32157279) - 37000,00грн. за одиницю товару без ПДВ на умовах стовідсоткової попередньої оплати за товар та поставки протягом 90 днів з дати укладання договору; ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» ( Код ЄРДПОУ 43019711) - 37000,00грн. за одиницю товару без ПДВ на умовах оплати товару по факту поставки та поставки протягом 5-ти днів з дати укладення договору; ТОВ «Фарма системний інтегральний сервіс» (Код ЄРДПОУ 40168878) - 40999,00грн. за одиницю без ПДВ.

При цьому вищевказані пропозиції створені виключно формально для забезпечення акцептування пропозиції заздалегідь визначеного переможця ТОВ «ТСМ АСІСТАНС».

Окрім того в ході досудового розслідування встановлено, що ОСОБА_4 , з метою приховання реальних цін на ринку та отриманих пропозицій про участь у тендері, використовуючи особисту електронну пошту ІНФОРМАЦІЯ_1 , отримала комерційну пропозицію від ТОВ «Медична компанія ІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ». Вказана пропозиція мала найнижчу ціну, та інші умови, що підходили для участі у тендерні процедурі закупівлі. Про те про вказану пропозицію ОСОБА_4 тендерний комітет не повідомила, до матеріалів проведення тендеру не долучила вказаний документ.

Відповідно до протоколу №4 від 26.05.2021 засідання тендерного комітету Управління прийнято рішення укласти договір на закупівлю товарів медичного призначення з ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» на загальну суму 18981000,000грн.

В подальшому 26.05.2021 року Управління в особі начальника ОСОБА_6 та Товариство з обмеженою відповідальністю «ТСМ АСІСТАНС» (код ЄДРПОУ 43019711) у відповідності до пункту 2-1 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), постанови Кабінету Міністрів України №225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусомSARS-CoV-2, на території України», уклали договір поставки №5 товарів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби (СOVID-29).

Пунктом 2.4 Договору визначено, що обидві сторони володіють достатньою інформацією про Товар, що є предметом Договору, а також про ціни, що склалися на ринку ідентичних та однорідних видів товарів, робіт, послуг.

Пунктом. 4.4. договору - постачальник здійснює поставку товару на умовах DDP до складу медичного майна за адресою: Сумська область, смт. Краснопілля, вул. Перемоги, буд. 30, КЗ СОР «Обласна база спеціального медичного постачання».

Для приховання реальних цін на товар та приховання вчинення злочину ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» залучило: ФОП ОСОБА_7 ( НОМЕР_1 ) з якою укладено договір комісії №К/04-2-12 від 29.04.2021; ФОП ОСОБА_8 ( НОМЕР_2 ) з якою укладено договір комісії №К/05-2-21 від 24.05.2021; ФОП ОСОБА_9 ( НОМЕР_3 ) з яким укладено договір комісії №К03-21 від 01.03.2021; ФОП ОСОБА_10 ( НОМЕР_4 ) з яким укладено договір комісії №К/21/1-20 від 18.12.2020.

В свою чергу вищезазначені фізичні особи підприємці зробили одномоментне замовлення концентраторів кисневих «БІОМЕД» JAY-10 у ТОВ «Біомед ЛТД» та отримали товар. Загальна сума замовлення 15390000,00грн., загальна кількість товару 513 шт.

Весь об`єм закуплених товарів фізичними особами підприємцями переданий ТОВ «ТСМ АСІСТАНС», які в подальшому передали товар у повному об`ємі Управлінню. Загальна сума переданого товару 18 981 000,000 грн., загальний об`єм 153 шт.

Відповідно до висновку експерта від 29.11.2021 року №СЕ-19/119-21/13718-ТВ за результатами проведення судової товарознавчої експертизи ринкова вартість виробу медичної техніки - концентратора кисневого ТМ «Біомед» моделі JAY-10( з подвійним потоком, цифровим датчиком O2) станом на дату укладання договору поставки №5 від 26.05.2021 могла складати - 31900,00 грн.

Відповідно до висновку спеціаліста 25.01.2022 спеціаліста управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області різниця в ціні станом на 26.05.2021 на вказане обладнання складає 5 100,00 грн. за одиницю. Сума різниця ціні та фактичної кількості закупівлі вказаного медичного обладнання складає 2 616 300,00 грн.

Відповідно до висновку експертів від 12.50.2022 за №2925/7532 за результатами проведення комплексної судової товарознавчої та економічної експертизи підтверджується розрахунок наведений у висновку від 25.01.2022 спеціаліста управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, щодо розміру витрат активів Управління охорони здоров`я Сумської обласної державної адміністрації, внаслідок закупівлі виробу медичної техніки - концентратора кисневого ТМ «Біомед» моделі JAY-10 та складає 2 616 300,00 грн.

За результатами дослідження фінансово-господарської діяльності управління охорони здоров`я Сумської обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 02013142, та ТОВ «ТСМ АСІСТАНС»,код ЄДРПОУ 43019711, щодо наявності ознак правопорушень, пов`язаних з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, за період з 01.01.2021 по 31.12.2021 року відділу запобігання фінансовим операціям, пов`язаним з легалізацією доходів, одержаних злочинним шляхом Головного управління ДПСу Сумській області встановлено наступне.1. Фактичні обставини, встановлені досудовим розслідуванням в рамках кримінального провадження № 42021202510000088 від 06.07.2021, свідчать про розтрату службовими особами управління охорони здоров`я Сумської ОДА протягом періоду з 01.01.2021 по 31.12.2021 року бюджетних коштів в сумі 2 616 300,00 грн. внаслідок закупівлі концентраторів кисневих «БІОМЕД» JAY-10 (з подвійним потоком, з цифровим датчиком О2) у кількості 513 шт. за завищеною ціною.2. За наявною змовою між ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_10 , ФОП ОСОБА_9 та ТОВ «ТСМ АСІСТАНС», останніми упродовж періоду з 01.01.2021 по 31.12.2021 року операцій з постачання в адресу управління охорони здоров`я Сумської ОДА концентраторів кисневих «БІОМЕД» JAY-10 (з подвійним потоком, з цифровим датчиком О2) у кількості 513 шт. за завищеною ціною, в результаті чого мають місце ознаки заволодіння бюджетними коштами в сумі 2 616 300,00 гривень.3. Наявні підстави вважати, що придбання службовими особами управління охорони здоров`я Сумської ОДА Концентраторів кисневих «БІОМЕД» JAY-10 (з подвійним потоком, з цифровим датчиком О2) в кількості 513 шт. по ланцюгу постачання через ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_10 та ФОП ОСОБА_9 з участю комісіонера (ТОВ «ТСМ АСІСТАНС»), призвело до безпідставного завищення вартості зазначеного обладнання на 3 591 000,00 гривень.

Таким чином виникає обґрунтована підозра, про змову ОСОБА_6 та ОСОБА_4 в ході виконання вказаного договору, з метою заволодіння грошовими коштами виділеними на проведення закупівлі.

На даний час ОСОБА_4 працевлаштована на посаді заступника директора з загальних питань КНП СОР «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф». Це підтверджується допитом ОСОБА_6 , ОСОБА_11 та інформацією з офіційного сайту КНП СОР «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф».

З метою підтвердження вказаних тверджень в ході досудового розслідування виникла необхідність на проведення обшуку за місцем роботи ОСОБА_4 , а саме у кабінеті заступника директора з загальних питань (Кабінет НОМЕР_5), що розташовані на 4-му поверсі КНП СОР «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» що розташований за адресою: м. Суми, пров. Громадянський, буд. 4-А. В ході обшуку необхідно вилучити документи стосовно виконання договору №5 від 26.05.2021 року, мобільні термінали, комп`ютерну техніку, за допомогою яких ОСОБА_4 здійснювала листування по виконанні вказаного договору.

Володільцем об`єкті нерухомості, що розташовані за адресою: м. Суми. пров. Громадянський, буд. 4-А є Сумська обласна рада.

В судовому засіданні слідчий СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , клопотання підтримав та просив надати дозвіл на обшук.

Відповідно до ст.30 Конституції України кожному гарантується недоторканість житла та не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду. Проведення обшуку є суттєвим обмеженням конституційних прав громадян, у зв`язку з чим він має застосовуватися у виняткових випадках при наявності беззаперечних підстав для його проведення в умовах реальної необхідності та за відсутності можливості отримання інформації іншим шляхом. Обшук має провадитись за наявності достатніх даних, які вказують на те, що об`єкти, які мають значення у справі, по-перше, знаходяться у певної особи (в певному місці), по-друге, що дані об`єкти сховані й добровільно видані не будуть.

Вислухавши думку слідчого, дослідивши матеріали клопотання, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню, оскільки слідчим доведена наявність достатніх підстав вважати, що в кабінеті заступника директора з загальних питань КНП СОР «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» ОСОБА_4 (Кабінет НОМЕР_5), що розташовані на 4-му поверсі КНП СОР «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», що розташований за адресою: м.Суми, пров. Громадянський, буд. 4-А, можуть знаходитися усі документи в паперовому чи електронному форматі ТОВ «ТСМ АСІСТАНС», стосовно виконання договору поставки №5 товарів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби (COVID-19) від 26.05.2021 між ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» та Управлінням охорони здоров`я Сумської обласної державної адміністрації( зокрема усі документи, що визначають місце надання послуг, з усіма додатками та специфікаціями, актами приймання-передачі, платіжними дорученнями, рахунками фактурами, товаро-транспортні накладні, податковими накладними, тощо; мобільні телефони, комп`ютерна техніка, планшетні пристрої, належні ОСОБА_4 , за допомогою яких було здійснено листування, спілкування по виконанню договору поставки №5 товарів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби (COVID-19) від 26.05.2021 між ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» та Управлінням охорони здоров`я Сумської обласної державної адміністрації.

На підставі викладеного і керуючись ст.234 КПК України,

ПОСТАНОВИВ:

1. Надати дозвіл на проведення обшуку в кабінеті заступника директора з загальних питань КНП СОР «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» ОСОБА_4 (Кабінет НОМЕР_5), що розташовані на 4-му поверсі КНП СОР «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», що розташований за адресою: м.Суми, пров. Громадянський, буд. 4-А.

2. Мотиви застосування клопотання про надання дозволу на обшук - у зв`язку з неможливістю в будь-який інший спосіб підтвердити вищевикладені обставини або їх остаточно спростувати.

3. Речі, для виявлення та вилучення яких проводиться обшук - з метою відшукання усих документів в паперовому чи електронному форматі ТОВ «ТСМ АСІСТАНС», стосовно виконання договору поставки №5 товарів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби (COVID-19) від 26.05.2021 між ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» та управлінням охорони здоров`я Сумської обласної державної адміністрації( зокрема усі документи, що визначають місце надання послуг, з усіма додатками та специфікаціями, актами приймання-передачі, платіжними дорученнями, рахунками фактурами, товаро-транспортні накладні, податковими накладними, тощо); мобільних телефонів, комп`ютерної техніки, планшетних пристроїв, належних ОСОБА_4 , за допомогою яких було здійснено листування, спілкування по виконанню договору поставки №5 товарів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби (COVID-19) від 26.05.2021 між ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» та Управлінням охорони здоров`я Сумської обласної державної адміністрації.

5. Строк дії ухвали - двадцять днів з дня постановлення ухвали.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.

Суддя ОСОБА_1

СудКовпаківський районний суд м.Сум
Дата ухвалення рішення16.06.2023
Оприлюднено17.06.2024
Номер документу111584969
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —592/8541/23

Ухвала від 16.06.2023

Кримінальне

Ковпаківський районний суд м.Сум

Котенко О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні