Справа №274/4795/22 Провадження №1-кс/0274/659/23
Бердичівський міськрайонний суд Житомирської області
УХВАЛА
16.06.23р.м.Бердичів
Слідчий суддя Бердичівського міськрайонного суду Житомирської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні у кримінальному провадженні №42022062340000065 від 25.08.2023р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частиною п`ятою статті 191 Кримінального кодексу України, клопотання старшого слідчого СВ Бердичівського РВП ГУНП в Житомирській області капітана поліції ОСОБА_3 (далі Слідчий), погоджене з прокурором Бердичівської окружної прокуратури Житомирської області ОСОБА_4 , про арешт майна,
В С Т А Н О В И В:
Слідчий звернувся з клопотанням, у якому просить накласти арешт шляхом позбавлення підозрюваного ОСОБА_5 права розпорядження наступним майном:
земельною ділянкою з кадастровим номером 1820310100:07:000:0005, площею 0,1 га, з цільовим призначенням: для індивідуального садівництва, за адресою: Житомирська область, м.Андрушівка, (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1223254818203);
земельною ділянкою з кадастровим номером 1820382400:01:002:0125, площею 0,24 га, з цільовим призначенням: для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), за адресою: АДРЕСА_1 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1465004718203);
житловим будинком, об`єктом житлової нерухомості, загальною площею 152,5 кв.м, житлова площа 101.2кв.м (складові частини об`єкта нерухомого майна: сарай-гараж-літня кухня, Б, вбиральня, В), адреса: АДРЕСА_1 (Реєстраціиний номер об`єкта нерухомого майна: 1464994418203);
новою конторою, нежитловою будівлею, об`єктом нежитлової нерухомості, загальною площею 199,2кв.м, адреса: АДРЕСА_2 . (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2146473418203);
будівлею, гаражем, нежитловою будівлею, об`єктом нежитлової нерухомості, загальною площею 38,9кв.м, адреса: АДРЕСА_3 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1989540218203).
Клопотання обґрунтовано тим, що ОСОБА_5 підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого частиною п`ятою статті 191 Кримінального кодексу України, остання передбачає конфіскацію майна. Крім того, злочином спричинено збитків Державі, в особі Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації у розмірі 778274,00 грн.
Слідчим суддею з`ясовано, відповідно до витягу від 13.06.2023р. з ЄРДР щодо кримінального провадження №42022062340000065 від 25.08.2023р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частиною п`ятою статті 191, досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 , будучи засновником та директором ТОВ "ТВК Гора" (код ЄДРПОУ 43945156, юридична адреса: м.Житомир, вул.Велика Бердичівська,72), шляхом використання неналежної якості матеріалів при виконанні будівельних робіт та завищення їх вартості на об`єкті поточний ремонт будівлі професійно-технічного училища №4 за адресою: Житомирська область, м. Бердичів, вул.Семенівська,37, в період дії воєнного стану в Україні, привласнив кошти Державного бюджету у розмірі 778274,00грн.
відповідно до письмового повідомлення від 13.06.2023р. про підозру, яке було вручено ОСОБА_5 13.06.2023р., ОСОБА_5 підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого частиною п`ятою статті 191 Кримінального кодексу України, тобто у привласненні чужого майна, що перебувало в віданні особи, вчиненому у особливо великих розмірах в умовах воєнного стану, а саме у наступному.
ОСОБА_5 , будучи засновником та директором ТОВ "ТВК Гора" (код ЄДРПОУ 43945156, юридична адреса: м.Житомир вул.Велика Бердичівська,72), яке зареєстроване у встановленому законом порядку, шляхом використання неналежної якості матеріалів при виконанні будівельних робіт та завищення їх вартості привласнив кошти Державного бюджету в період дії воєнного стану за наступних обставин.
Так, 24.02.2022р. відповідно до Указу Президента України №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", який затверджений Законом України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022р. №2102-ІХ, по всій території України введено воєнний стан. Після чого строк дії зазначеного Указу неодноразово продовжувався Указами Президента від 14.03.2022р. №133/2022, затвердженим Законом України від 15.03.2022р. №2119-1X, Указом від 18.04.2022р. №259/2022, затвердженим Законом України від 21.04.2022р. №2212-ІХ, Указом від 17.05.2022р. №341/2022, затвердженим Законом України від 22.05.2022р. №2263-IX, Указом від 12.08.2022р. №573/2022, затвердженим Законом України від 15.08.2022р. №2500-1X.
Таким чином, в період часу з 24.02.2022р. по 22.09.2022р. по всій території України введений воєнний стан, який у зазначений період часу тривав безперервно.
16.03.2022р. приблизно о 04:10 відбувся ракетний обстріл м.Бердичева Житомирської області, внаслідок чого ударною хвилею були пошкоджені віконні конструкції будівель Професійно-технічного училища №4 м.Бердичева, що розташоване по вул.Семенівській,37 в м.Бердичеві.
Після чого відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.04.2022р. №2802-р "Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету" з метою ліквідації наслідків бойових дій та відновлення інфраструктури населених пунктів в умовах воєнного стану Житомирській військовій адміністрації виділено 100000,00грн. та зобов`язано під час використання цих коштів визначити вартість робіт з капітального та поточного ремонту на підставі дефектних актів.
Розпорядженням визначено, що кошти резервного фонду державного бюджету використовуються для першочергових робіт з відновлення об`єктів незалежно від форми власності за різними напрямками, в тому числі і на ремонт і заміну заповнення віконних та дверних прорізів (поточний ремонт).
Оскільки вищезазначені грошові кошти були виділенні на відновлення інфраструктури населених пунктів Житомирської області, тому розпорядником даних коштів став Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації.
Крім того, для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану Кабінетом міністрів України прийнято постанову від 28.02.2022р. №169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" (в редакції, чинній станом на 24.06.2022р.), якою надано право замовникам публічних закупівель здійснювати придбання товарів, робіт і послуг без застосування порядку проведення процедур закупівель/спрощених закупівель визначених Законами України "Про публічні закупівлі" та "Про оборонні закупівлі".
24.06.2022р. у невстановлений досудовим розслідуванням час, в невстановленому службовому приміщенні Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 39932654, що знаходиться за адресою: м.Житомир, пл.С.П.Корольова, 12) між вказаним Департаментом, в особі директора ОСОБА_6 , що діє на підставі Положення про Департамент, з однієї сторони, та Товариством з обмеженою відповідальністю "ТВК Гора" в особі директора ОСОБА_5 , що діє на підставі Статуту, з другої сторони, укладено договір №367-22 про надання послуг з поточного ремонту, відповідно до якого ТОВ "ТВК Гора" зобов`язалось надати послуги по ремонту і заміні, заповненню віконних прорізів (поточний ремонт) будівлі Професійно-технічного училища №4 за адресою: Житомирська область, м.Бердичів, вул.Семенівська,37, зі строком дії до 31.12.2022р.
Відповідно до п. 2.1 зазначеного Договору, ціна договору була твердою і на момент підписання становила 1645369,78 грн. з ПДВ.
Після укладення зазначеного договору, 24.06.2022р. Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації зі свого розрахункового рахунку НОМЕР_1 , відкритому в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Житомирській області, розташованому за адресою: м.Житомир, вул.Святослава Ріхтера,24, здійснено попередню оплату по Договору у сумі 493610,00 грн., шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ТОВ "ТВК Гора" НОМЕР_2 , відкритому в філії ЖРУ АТ КБ "ПРИВАТБАНК", розташованому за адресо: м.Житомир, вул.Перемоги, 99. В подальшому, 21.09.2022р. у невстановлений досудовим розслідуванням час, в невстановленому службовому приміщенні Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації між вказаним Департаментом, в особі директора ОСОБА_6 , з однієї сторони, та Товариством з обмеженою відповідальністю "ТВК Гора" в особі директора ОСОБА_5 , з другої сторони, укладено додаткову угоду №1 до договору №367-22 від 24.06.2022р. на ремонт і заміну, заповнення віконних прорізів (поточний ремонт) будівлі Професійно-технічного училища №4 за адресою: Житомирська область, м.Бердичів, вул.Семенівська,37, м.Бердичів, відповідно до якої ціну договору №367-22 від 24.06.2022р. зменшено і нова ціна виконання робіт склала 847810,67грн. з ПДВ.
Згідно п. 1.2 Договору №367-22 від 24.06.2022р. склад, обсяг, найменування, термін виконання та вартість Послуг, що будуть виконуватися Виконавцем, супроводжуються договірною ціною, дефектним актом згідно розділу 13 цього Договору "Додатки до договору", які с невід`ємною частиною цього Договору.
Пунктом 2.2 Договору визначено, що ціна Договору враховує всі витрати Виконавця щодо предмету Договору, у тому числі: закупівлю матеріалів, виробів та конструкцій, необхідних для поточного ремонту; транспортні, експедиційні та інші послуги, включаючи навантаження, розвантаження, монтаж/демонтаж, та будь-які інші витрати, які можуть виникнути при виконанні цього Договору. До договірної ціни Виконавець надає оформлені належним чином: локальні кошториси, підсумкові відомості ресурсів. Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на дату складання договірної ціни та не можуть перевищувати середню ціну, що склалася у регіоні.
Пунктом 7.1. Договору визначено, що Виконавець зобов`язаний надати передбачені цим Договором Послуги, якість яких відповідає державним стандартам, технічним умовам, вимогам КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" для цих видів Послуг.
Відповідно до п. 7.4 Договору Виконавець гарантує якість наданих Послуг, які мають відповідати вимогам діючих норм і стандартів України, а також вимогам Замовника, які викладені у додатках до цього Договору.
Відповідно до дефектного акту до нової договірної ціни, який являється додатком до додаткової угоди №1 до договору №367-22, передбачалася повна заміна 30 існуючих дерев`яних вікон на нові металопластикові віконні блоки та заміна старих відливів з листової сталі на нові в будівлі Професійно-технічного училища №4 по вул.Семенівській,37 в м.Бердичеві Житомирської області.
Після укладення вищевказаного договору №367-22 від 24.06.2022р. та додаткової угоди №1 до нього, ОСОБА_5 , усвідомлюючи відсутність подальшої конкуренції на ринку виконання ремонтних робіт по заміні та встановленню метало-пластикових віконних конструкцій у Професійно-технічному училищі №4 м.Бердичева, відсутність технічного нагляду при виконанні ремонтних робіт на зазначеному об`єкті, у зв`язку з чим створились передумови щодо відсутності належного контролю за ходом виконання ремонтних робіт та використаних матеріалів, помітив можливість завищити вартість ремонтних робіт шляхом використання більш дешевих матеріалів (віконних конструкцій), які всупереч вищевказаного договору та вимогам державних будівельних норм та стандартів не можуть бути використані під час виконання ремонтних робіт в житлових та громадських будівлях.
На виконання свого злочинного умислу, маскуючи свої дії під наявні цивільно-правові відносини, 17.08.2022р. у денний час, ОСОБА_5 , використовуючи грошові кошти, що були ввірені останньому в якості попередньої оплати на придбання матеріалів, придбав у ТОВ "Виробничо-Торгівельна Компанія "Інтер-Пласт" віконні конструкції, виробника InterPlast, ПВХ профіль Inter Line без спеціального покриття та без заповнення камер газом, глухі, частково глухі, частково з поворотно-відкидним механізмом.
У подальшому в період часу з 17.08.2022р. по 22.09.2022р. ОСОБА_5 з корисливих мотивів, діючи в умовах воєнного стану, з метою заволодіння коштами Державного бюджету, під час виконання будівельних робіт на об`єкті "Ремонт і заміна заповнення віконних прорізів (поточний ремонт) будівлі Професійно-технічного училища №4 за адресою: вул.Семенівська,37, м.Бердичів Житомирської області, які були ввірені останньому, використовуючи найманих працівників, які не усвідомлювали його злочинних намірів, умисно здійснив на вищевказаному об`єкті монтаж вищевказаних придбаних у ТОВ "Виробничо-Торгівельна Компанія "Інтер-Пласт" метало-пластикових віконних блоків, в кількості 30шт., які не відповідають вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, зокрема ДБН В.2.6-31:2021 "Теплова ізоляція та енергоефективність будівель", ДСТУ-Н Б В.2.6-101:2010 "Конструкції будинків і споруд. Метод визначення опору теплопередачі огороджувальних конструкцій", ДСТУ-Н Б В.2.6-146:2010 "Конструкції будинків і споруд. Настанова щодо проектування й улаштування вікон та дверей", ДБН В.2.2-3:2018 "Будинки і споруди. Заклади освіти", та являються дешевшими в порівнянні з нормованими для навчальних закладів віконними блоками, визначеними вказаними нормативно-правовими актами в галузі будівництва.
Зокрема, в приміщеннях навчального корпусу ОСОБА_5 встановив двокамерні склопакети виробника InterPlast, формула 4М-10-4М-10-4М, ПВХ профіль Inter Line без спеціального покриття та без заповнення камер газом, частково глухі, частково з поворотно-відкидним механізмом з заповненням однокамерним склопакетом, одностороннім зовнішнім напиленням та незаповненим жодним інертним газом, що не відповідають вимогам мінімально допустимого значення опору теплопередачі світлопрозорих конструкцій житлових і громадських будівель; в приміщеннях майстерні однокамерні склопакети виробника InterPlast, формула 4М-16-4М, ПВХ профіль Inter Line, без спеціального покриття та без заповнення камер газом, глухі, що не відповідають вимогам мінімально допустимого значення опору теплопередачі світлопрозорих конструкцій житлових і громадських будівель та санітарно-гігієнічним вимогам провітрювання приміщень.
Так, згідно із вимогами розділу 5 і таблиці 1 ДБН В.2.6-31:2021 "Теплова ізоляція та енергоефективність будівель" встановлені мінімально допустимі значення опору теплопередачі світлопрозорих конструкцій житлових і громадських будівель у певних температурних зонах України. Відповідно до п 11.8 розділу 11 "Санітарно-гігієнічні вимоги. Інсоляція, природне освітлення, орієнтація, провітрювання приміщень" ДБН В.2.2-3:2018 "Будинки і споруди. Заклади освіти" у навчальних приміщеннях з постійним перебуванням людей, окрім необхідних систем вентиляції, слід передбачати наскрізне або кутове провітрювання приміщень (в тому числі через рекреції, коридор або суміжне приміщення). Вікна повинні бути обладнані пристроями механічного відчинення фрамуг чи кватирками на доступній для відчинення висоті.
У подальшому, 22.09.2022р., ОСОБА_5 у невстановлений досудовим розслідуванням час, перебуваючи у невстановленому слідством місці, діючи в умовах воєнного стану, переслідуючи корисливий мотив та мету, з метою заволодіння коштами Державного бюджету, що були ввірені останньому, після виконання будівельних робіт на зазначеному об`єкті поточного ремонту, усвідомлюючи наслідки своїх дій, достовірно знаючи, що встановлені металопластикові вікна не відповідають вимогам державних будівельних норм та стандартів, в порушення п. 7.1, 7.4 Договору №367-22 від 24.06.2022р. склав та підписав акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3), датовані 22.09.2022р., в яких, серед іншого, зазначив вартість виконаних робіт, які не відповідають вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, а тому не можуть бути прийняті та повинні бути перероблені, на загальну суму 778274,00 грн., після чого передав дані документи до Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, що знаходиться за адресою: м.Житомир пл.С.П.Корольова,12, для здійснення оплати виконаних робіт.
Після цього, 22.09.2022р., на підставі вищевказаних акту №1 приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3), які були підписані посадовими особами Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, які не були обізнані у злочинних намірах ОСОБА_5 , здійснено кінцеву оплату виконаних будівельних робіт по зазначеному вище об`єкту ремонту у сумі 354200,67грн. шляхом перерахування коштів зі свого розрахункового рахунку НОМЕР_1 , відкритому в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Житомирській області, розташованому за адресою: м.Житомир, вул.Святослава Ріхтера,24, на розрахунковий рахунок ТОВ "ТВК Гора" НОМЕР_2 , відкритому в філії ЖРУ АТ КБ "ПРИВАТБАНК", розташованому за адресо: м. Житомир, вул. Перемоги, 99.
Таким чином Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації за виконання будівельних робіт ТОВ "ТВК Гора" було перераховано грошові кошти в загальній сумі 847810,67грн., з яких кошти в сумі 778274,00грн. становлять вартість робіт, які не відповідають вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, а тому не можуть бути прийняті та повинні бути перероблені, якими останній розпорядився на власний розсуд, таким чином привласнивши кошти Державного бюджету у сумі 778274,00грн., чим заподіяв Державі в особі Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації майнову шкоду в особливо великому розмірі.
Обґрунтованість зазначеної підозри підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "ТВК Гора", наказом від 01.03.2021р. про призначення директора Товариства з обмеженою відповідальністю "ТВК Гора", договором №367-22 від 24.06.2022р. про надання послуг з поточного ремонту, додатковою угодою №1 від 21.09.2022р. до договору №367-22 від 24.06.2022р. про надання послуг з поточного ремонту, дефектним актом, який є додатком №1 до договору №367-22 від 24.06.2022р., актом №1 б/д приймання виконаних будівельних робіт, висновком експертів від 18.05.2023р. №2591/2593/22-25/936/937/23-25 за результатами проведення комплексної судової будівельно-технічної та економічної експертизи у кримінальному провадженні №42021062340000065.
Таким чином підозрюваний ОСОБА_5 обґрунтовано підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, яким було завдано шкоду у розмір 778274,00грн., та за яке передбачено покарання у вигляді позбавлення волі на строк від семи до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження (абзац другий частини першої статті 170 Кримінального процесуального кодексу України).
Згідно з пунктами 3 та 4 частини другої статті 170 Кримінального процесуального кодексу України арешт майна допускається з метою забезпечення:
конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи;
відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Частиною п`ятоюстатті 170Кримінального процесуальногокодексу Українипередбачено,що у випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбачених Кримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна або застосувати до юридичної особи захід кримінально-правового характеру у виді конфіскації майна.
Абзацом першимчастини шостоїстатті 170Кримінального процесуальногокодексу Українивстановлено,що у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, фізичної чи юридичної особи, яка в силу закону несе цивільну відповідальність за шкоду, завдану діями (бездіяльністю) підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або неосудної особи, яка вчинила суспільно небезпечне діяння, а також юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності обґрунтованого розміру цивільного позову у кримінальному провадженні, а так само обґрунтованого розміру неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою, щодо якої здійснюється провадження.
Враховуючи викладене, слідчий суддя вважає, що на майно підозрюваного ОСОБА_7 може та має бути накладено арешт з метою забезпечення конфіскації майна як виду покарання та відшкодування шкоди у розмірі 778274,00грн., завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), для запобігання можливості його відчуження.
Вирішуючи питання щодо переліку майна підозрюваного ОСОБА_5 , на яке має бути накладено арешт, слідчий суддя виходить з такого.
З інформації від 13.06.2023 р. та від 14.03.2023р. з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта вбачається, що підозрюваний ОСОБА_5 має у власності таке нерухоме майно:
-земельні ділянки з кадастровими номерами 1820310100:07:000:0005 (площею 0,1 га, цільове призначення: для індивідуального садівництва, за адресою: Житомирська область, м. Андрушівка) та 1820382400:01:002:0125 (площею 0,24 га, цільове призначення: для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), за адресою: АДРЕСА_1 );
-житловий будинок, об`єкт житлової нерухомості, загальна площа 152,5 кв.м, житлова площа 101,2 кв.м (складові частини об`єкта нерухомого майна: сарай гараж літня кухня, Б, вбиральня, В), за адресою: АДРЕСА_1 ;
-нова контора, нежитлова будівля, об`єкт нежитлової нерухомості, загальною площею 199,2 кв.м, за адресою: АДРЕСА_2 ;
- будівля, гараж, нежитлова будівлю, об`єкт нежитлової нерухомості, загальною площею 38,9кв.м, за адресою: АДРЕСА_3 .
Зважаючи на те, що санкція частини п`ятої статті 191 Кримінального кодексу України передбачає конфіскацію усього майна, питання співмірності необхідності накладення арешту та спричиненої злочином шкоди не є визначальним.
Приймаючи до уваги зазначене, слідчий суддя приходить до висновку про накладення арешту шляхом позбавлення ОСОБА_5 права розпорядження зазначеним майном, що буде відповідати завданням кримінального провадження та не матиме значних негативних наслідків для підозрюваного ОСОБА_5 , тобто клопотання Слідчого підлягає задоволенню.
Керуючись статями 98, 170 173, 175, 369 372 Кримінально-процесуального кодексу України,
П О С Т А Н О В И В:
1.Клопотання старшого слідчого СВ Бердичівського РВП ГУНП в Житомирській області капітана поліції ОСОБА_3 задовольнити.
2.Накласти арешт, а саме позбавити ОСОБА_5 права розпорядження майном:
земельною ділянкою з кадастровим номером 1820310100:07:000:0005, площею 0,1 га, з цільовим призначенням: для індивідуального садівництва, за адресою: Житомирська область, м.Андрушівка, (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1223254818203);
земельною ділянкою з кадастровим номером 1820382400:01:002:0125, площею 0,24 га, з цільовим призначенням: для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), за адресою: АДРЕСА_1 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1465004718203);
житловим будинком, об`єктом житлової нерухомості, загальною площею 152,5 кв.м, житлова площа 101.2кв.м (складові частини об`єкта нерухомого майна: сарай-гараж-літня кухня, Б, вбиральня, В), адреса: АДРЕСА_1 (Реєстраціиний номер об`єкта нерухомого майна: 1464994418203);
новою конторою, нежитловою будівлею, об`єктом нежитлової нерухомості, загальною площею 199,2кв.м, адреса: АДРЕСА_2 . (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2146473418203);
будівлею, гаражем, нежитловою будівлею, об`єктом нежитлової нерухомості, загальною площею 38,9кв.м, адреса: АДРЕСА_3 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1989540218203).
3.Виконання ухвали покласти старшого слідчого СВ Бердичівського РВП ГУНП в Житомирській області капітана поліції ОСОБА_3 , зобов`язати останнього письмово проінформувати про її виконання заінтересованих осіб.
Ухвала виконується негайно.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.
Ухвала може бути оскаржена прокурором протягом п`яти днів з дня її оголошення, іншими особами, яки мають право її оскаржити, протягом п`яти днів з дня отримання її копії, шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Житомирського апеляційного суду.
Підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Бердичівський міськрайонний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 16.06.2023 |
Оприлюднено | 07.05.2024 |
Номер документу | 111586441 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Бердичівський міськрайонний суд Житомирської області
Большакова Т. Б.
Кримінальне
Бердичівський міськрайонний суд Житомирської області
Корбут В. В.
Кримінальне
Бердичівський міськрайонний суд Житомирської області
Вдовиченко Т. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні