Ухвала
від 19.06.2023 по справі 592/8239/23
КОВПАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.СУМ

Справа № 592/8239/23

Провадження № 1-кс/592/3636/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 червня 2023 року м.Суми

Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м. Суми ОСОБА_1 , за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянув у відкритому судовому засіданні слідчого СВ СумськогоРУП ГУНПв Сумськійобласті ОСОБА_3 ,погоджене зпрокурором Окружної прокуратури м. Суми ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні №42023202510000032 від 16.03.2023 за ч.1 ст.364, ч.1 ст.366 КК України,

установив:

Слідчий ОСОБА_3 звернувся ззазначеним клопотаннямв рамкахкримінального провадження№42023202510000032від 16.03.2023за ч.1ст.364,ч.1ст.366КК України по факту зловживання службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, а також за фактом службової підробки.

Своє клопотання слідчий обґрунтовує тим, що у продовж 2022-2023 років, службові/посадові особи Комунальних закладів, Комунальних некомерційних підприємств та Комунальних установ, розташованих на території ІНФОРМАЦІЯ_1 , всупереч інтересам служби, з метою одержання неправомірної вигоди, вносили недостовірні відомості до бухгалтерських документів по нарахуванню заробітних виплат, завищуючи розрахунок преміальних виплат, а саме: включаючи до структури попередніх виплат частини попередніх нарахувань.

Разом з цим зазначена схема завищення преміальних виплат також діяла і у Комунальних закладах, Комунальних некомерційних підприємствах та Комунальних установах ІНФОРМАЦІЯ_2 , зокрема, у Комунальному закладі Сумської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), Комунальному закладі Сумської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), Комунальному закладі Сумської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ) та в інших закладах, підприємствах та установах, що перебувають у спільній власності ІНФОРМАЦІЯ_6 ( ІНФОРМАЦІЯ_7 ).

Отже, на даний час виникла об`єктивна необхідність у проведенні тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_8 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ; АДРЕСА_1 ), з метою вилучення оригіналів або/чи належним чином завірених копій документів, а саме: клопотань (подань), наданих до ІНФОРМАЦІЯ_2 та підписаних керівником (директором/в.о. директора/т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником тощо) ІНФОРМАЦІЯ_9 щодо преміювання директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника вказаного вище Закладу з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по теперішній час; наказів, підписаних/затверджених керівником (директором/в.о. директора/т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником, тощо) ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_4 ) щодо преміювання директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_9 з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по теперішній час; статуту ІНФОРМАЦІЯ_9 , в усіх редакціях, які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно; колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ІНФОРМАЦІЯ_9 в усіх редакціях, які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно; касові видатки загальний фонд, касові видатки спеціальний фонд та касові видатки субвенція ІНФОРМАЦІЯ_9 за 2022 - 2023 роки включно; меморіальні ордери № 5 (помісячно) ІНФОРМАЦІЯ_9 за 2022 - 2023 роки включно; розрахункові відомості (помісячно) ІНФОРМАЦІЯ_9 за 2022 - 2023 роки включно; штатного розпису ІНФОРМАЦІЯ_9 за 2022 - 2023 рік включно; кошторису, плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального, спеціального та субвенції фонду бюджету, помісячного плану використання бюджетних коштів (загальний, спеціальний, субвенції), плану використання бюджетних коштів (загальний, спеціальний, субвенції), зведення показників спеціального фонду кошторису (загальний, спеціальний, субвенції), довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів (загальний, спеціальний, субвенції), довідки про зміни до помісячного плану використання бюджетних коштів (загальний, спеціальний, субвенції), довідки про зміни до кошторису (загальний, спеціальний, субвенції) ІНФОРМАЦІЯ_9 за 2022 - 2023 роки включно; лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування ІНФОРМАЦІЯ_9 за 2022 - 2023 роки включно; відомості розподілу виплат (помісячно) ІНФОРМАЦІЯ_9 за 2022 - 2023 роки включно; положення про преміювання працівників ІНФОРМАЦІЯ_9 , яке діяло/діє у період з 2022 року по 2023 рік включно, заява про прийняття на роботу (переведення, звільнення тощо) від директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_9 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік; наказу/розпорядження про призначення/переведення/звільнення директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_9 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно; посадової інструкції директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_9 , яка діяла/діє у період з 2022 року по 2023 рік включно на займаній посаді; розрахунку заробітної плати (контракту тощо) директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_9 , який діяв/діє у період з 2022 року по 2023 рік; матеріали особової справи директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_9 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік (копія паспорту, копія ІПН, копія диплому, атестаційного листа, наказів, тощо); табелів обліку робочого часу працівників ІНФОРМАЦІЯ_9 за період 2022 - 2023 рік включно; наказу/ів ІНФОРМАЦІЯ_9 «Про призупинення процесу та режиму праці в умовах воєнного стану в Україні» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 2023 рік включно; клопотань (подань), наданих до ІНФОРМАЦІЯ_9 та підписаних керівником (директором/в.о. директора/т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником тощо) даного Закладу щодо преміювання працівників ІНФОРМАЦІЯ_9 з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по теперішній час; наказів, підписаних/затверджених керівником (директором/в.о. директора/т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником, тощо) ІНФОРМАЦІЯ_9 щодо преміювання працівників даного Закладу з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по теперішній час; заява про прийняття на роботу (переведення, звільнення тощо) від головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_9 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік; наказу/розпорядження про призначення/переведення/звільнення головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера КЗ ІНФОРМАЦІЯ_10 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно; посадової інструкції головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера КЗ ІНФОРМАЦІЯ_10 , яка діяла/діє у період з 2022 року по 2023 рік включно на займаній посаді; матеріали особової справи головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера КЗ ІНФОРМАЦІЯ_10 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік (копія паспорту, копія ІПН, копія диплому, атестаційного листа, наказів, тощо); наказу/ів ІНФОРМАЦІЯ_9 «Про встановлення простою» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 2023 рік включно; наказу/ів ІНФОРМАЦІЯ_9 «Про припинення простою» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 2023 рік включно; наказу/ів (розпорядження/ь) ІНФОРМАЦІЯ_9 «Про надання відпустки» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 2023 рік включно; особової картки («Личной карточки») працівників ІНФОРМАЦІЯ_9 , які працювали/працюють за період 2022-2023 рік включно; журналу/ів реєстрації наказів («Про преміювання», «Про надання відпустки» тощо) ІНФОРМАЦІЯ_9 за період 2022-2023 рік включно.

Відповідно до Положення про ІНФОРМАЦІЯ_2 , в редакції від 09.11.2022, ІНФОРМАЦІЯ_2 (далі - Управління) є органом ІНФОРМАЦІЯ_2 , що утворюється нею з метою здійснення повноважень щодо управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області.

У зв`язку з викладеним вище, на даний час у органу досудового розслідування виникла об`єктивна необхідність у зверненні до Ковпаківського районного суду м. Суми з клопотанням про тимчасовий доступ до документів ІНФОРМАЦІЯ_9 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , з метою вилучення оригіналів або/чи належним чином завірених копій зазначених вище документів (у тому числі у текстовому/друкованому вигляді та на електронному/оптичному носії).

Слідчий у судове засідання слідчий не з`явився.

Слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, оскільки слідчий просить тимчасовий доступ до документів які стосуються можливої неправомірної видачі премій керівнику особи у володінні якої вони знаходяться, тому слідчий суддя дійшов висновку про можливість його розгляду без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться згідно з вимогами ч.2 ст.163 КПК України.

Перевіривши клопотання та додані матеріали, вважаю, що клопотання підлягає частковому задоволенню, виходячи з наступного.

З матеріалівклопотання вбачається,що СВСумського РУПГУНП вСумській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42023202510000032 від 16.03.2023 за ч.1 ст.364, ч.1 ст.366 КК України.

Слідчим доведено, що існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження, оскільки до клопотання слідчого додані копії наказів заступника начальника ІНФОРМАЦІЯ_11 від 26.08.2022 №145-п та від 24.10.2022 №209-п про преміювання в.о. директора ІНФОРМАЦІЯ_9 ОСОБА_5 за належне і сумлінне виконання обов`язків в серпні та жовтні 2022 року відповідно.

В той же час згідно з вимогами п.п. 1 п. 1 Постанови КМУ «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об`єднань державних підприємств» від 19.05.1999 №859 керівникам місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, які укладають контракти з керівниками підприємств, заснованих на комунальній власності, надано право встановлювати такі виключні умови оплати праці: умови, диференційовані показники та розміри преміювання за підсумками роботи за квартал та рік. В той же час зазначеною постановою не передбачено права преміювання керівника установи за підсумками роботи за місяць.

Відповідно доч.5ст.163КПК Українислідчий суддя,суд постановляєухвалу пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів,якщо сторонакримінального провадженняу своємуклопотанні доведе,що ціречі перебуваютьабо можутьперебувати уволодінні відповідноїфізичної абоюридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Перевіривши матеріали клопотання слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню в частині заявлених слідчим документів, а саме:

-клопотань (подань), наданих до ІНФОРМАЦІЯ_2 та підписаних керівником (директором/в.о. директора/т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником тощо) ІНФОРМАЦІЯ_9 щодо преміювання директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника вказаного вище Закладу з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по теперішній час;

-наказів, підписаних/затверджених керівником (директором/в.о. директора/т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником, тощо) ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_4 ) щодо преміювання директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_9 з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по теперішній час;

-статуту ІНФОРМАЦІЯ_9 , в усіх редакціях, які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно;

-колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ІНФОРМАЦІЯ_9 в усіх редакціях, які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно;

-касові видатки загальний фонд, касові видатки спеціальний фонд та касові видатки субвенція ІНФОРМАЦІЯ_9 за 2022 - 2023 роки включно;

-меморіальні ордери № 5 (помісячно) ІНФОРМАЦІЯ_9 за 2022 - 2023 роки включно;

-розрахункові відомості (помісячно) ІНФОРМАЦІЯ_9 за 2022 - 2023 роки включно;

-штатного розпису ІНФОРМАЦІЯ_9 за 2022 - 2023 рік включно;

-положення про преміювання працівників ІНФОРМАЦІЯ_9 , яке діяло/діє у період з 2022 року по 2023 рік включно;

-заява про прийняття на роботу (переведення, звільнення тощо) від директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_9 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік;

-наказу/розпорядження про призначення/переведення/звільнення директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_9 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно;

-посадової інструкції директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_9 , яка діяла/діє у період з 2022 року по 2023 рік включно на займаній посаді;

-розрахунку заробітної плати (контракту тощо) директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_9 , який діяв/діє у період з 2022 року по 2023 рік;

-матеріали особової справи директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_9 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік (копія паспорту, копія ІПН, копія диплому, атестаційного листа, наказів, тощо);

-табелів обліку робочого часу працівників ІНФОРМАЦІЯ_9 за період 2022 - 2023 рік включно;

-наказу/ів ІНФОРМАЦІЯ_9 «Про призупинення процесу та режиму праці в умовах воєнного стану в Україні» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 2023 рік включно;

-заява про прийняття на роботу (переведення, звільнення тощо) від головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_9 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік;

-наказу/розпорядження про призначення/переведення/звільнення головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_10 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно;

-посадової інструкції головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_10 , яка діяла/діє у період з 2022 року по 2023 рік включно на займаній посаді;

-матеріали особової справи головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_10 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік (копія паспорту, копія ІПН, копія диплому, атестаційного листа, наказів, тощо);

-наказу/ів ІНФОРМАЦІЯ_9 «Про встановлення простою» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 2023 рік включно;

-наказу/ів ІНФОРМАЦІЯ_9 «Про припинення простою» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 2023 рік включно;

-журналу/ів реєстрації наказів («Про преміювання», «Про надання відпустки» тощо) ІНФОРМАЦІЯ_9 за період 2022-2023 рік включно.

Оскільки зазначені документи, самі по собі та в сукупності з іншими доказами даного кримінального провадження мають суттєве значення та містять інформацію, необхідну для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, і можуть бути визнані доказами по справі, а іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів неможливо.

Разом з тим, слідчим не надано доказів, що інші зазначені в його клопотанні документи, можуть бути використані як доказ у кримінальному провадженні №42023202510000032 від 16.03.2023 за ч.1 ст.364, ч.1 ст.366 КК України.

На підставі викладеного і керуючись ст. 132, 159, 163, 164 КПК України, -

постановив:

Клопотання слідчого СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 задовольнити частково.

Надати слідчим із групи слідчих Сумського РУП ГУНП в Сумській області: ОСОБА_3 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 у кримінальному провадженні № 42023202510000032 від 16.03.2023, тимчасовий доступ до документів із можливістю їх вилучення оригіналів та/або належним чином завірених копій документів (у тому числі у текстовому/друкованому вигляді та на електронному/оптичному носії), які зберігаються у володінні ІНФОРМАЦІЯ_9 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

-клопотань (подань), наданих до ІНФОРМАЦІЯ_2 та підписаних керівником (директором/в.о. директора/т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником тощо) ІНФОРМАЦІЯ_9 щодо преміювання директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника вказаного вище Закладу з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по теперішній час;

-наказів, підписаних/затверджених керівником (директором/в.о. директора/т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником, тощо) ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_4 ) щодо преміювання директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_9 з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по теперішній час;

-статуту ІНФОРМАЦІЯ_9 , в усіх редакціях, які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно;

-колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ІНФОРМАЦІЯ_9 в усіх редакціях, які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно;

-касові видатки загальний фонд, касові видатки спеціальний фонд та касові видатки субвенція ІНФОРМАЦІЯ_9 за 2022 - 2023 роки включно;

-меморіальні ордери № 5 (помісячно) ІНФОРМАЦІЯ_9 за 2022 - 2023 роки включно;

-розрахункових відомостей (помісячно) ІНФОРМАЦІЯ_9 за 2022 - 2023 роки включно;

-штатного розпису ІНФОРМАЦІЯ_9 за 2022 - 2023 рік включно;

-положення про преміювання працівників ІНФОРМАЦІЯ_9 , яке діяло/діє у період з 2022 року по 2023 рік включно;

-заява про прийняття на роботу (переведення, звільнення тощо) від директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_9 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік;

-наказу/розпорядження про призначення/переведення/звільнення директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_9 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно;

-посадової інструкції директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_9 , яка діяла/діє у період з 2022 року по 2023 рік включно на займаній посаді;

-розрахунку заробітної плати (контракту тощо) директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_9 , який діяв/діє у період з 2022 року по 2023 рік;

-матеріали особової справи директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_9 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік (копія паспорту, копія ІПН, копія диплому, атестаційного листа, наказів, тощо);

-табелів обліку робочого часу працівників ІНФОРМАЦІЯ_9 за період 2022 - 2023 рік включно;

-наказу/ів ІНФОРМАЦІЯ_9 «Про призупинення процесу та режиму праці в умовах воєнного стану в Україні» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 2023 рік включно;

-заява про прийняття на роботу (переведення, звільнення тощо) від головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_9 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік;

-наказу/розпорядження про призначення/переведення/звільнення головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_10 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно;

-посадової інструкції головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_10 , яка діяла/діє у період з 2022 року по 2023 рік включно на займаній посаді;

-матеріали особової справи головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера КЗ ІНФОРМАЦІЯ_10 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік (копія паспорту, копія ІПН, копія диплому, атестаційного листа, наказів, тощо);

-наказу/ів ІНФОРМАЦІЯ_9 «Про встановлення простою» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 2023 рік включно;

-наказу/ів ІНФОРМАЦІЯ_9 «Про припинення простою» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 2023 рік включно;

-журналу/ів реєстрації наказів («Про преміювання», «Про надання відпустки» тощо) ІНФОРМАЦІЯ_9 за період 2022-2023 рік включно.

Тимчасовий доступ до документів має надати відповідальна особа ІНФОРМАЦІЯ_9 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .

Строк дії ухвали до 19.07.2023 включно.

Роз`яснити, що відповідно до вимог ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Ухвала виготовлена у двох примірниках.

Примірник 1 - знаходиться в матеріалах судового провадження.

Примірник 2 та завірені копії - надано слідчому.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКовпаківський районний суд м.Сум
Дата ухвалення рішення19.06.2023
Оприлюднено07.05.2024
Номер документу111613228
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —592/8239/23

Ухвала від 19.06.2023

Кримінальне

Ковпаківський районний суд м.Сум

Онайко Р. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні