Ухвала
від 19.06.2023 по справі 380/3340/21
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 380/3340/21

У Х В А Л А

19 червня 2023 року

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Лунь З.І. розглянув заяву представника Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «На Ковельській, 63» про визнання протиправною бездіяльності суб`єкта владних повноважень та зобов`язання вчинити певні дії (в порядку ст.383 КАС України) у справі за позовом Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «На Ковельській, 63» до Львівської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору, на стороні відповідача, ЛКП «Спортресурс» про визнання протиправною та скасування ухвали, зобов`язання вчинити дії.

в с т а н о в и в:

Представник Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «На Ковельській, 63» звернувся до суду із заявою про визнання протиправною бездіяльності суб`єкта владних повноважень та зобов`язання вчинити певні дії (в порядку ст.383 КАС України) №380/3340/21.

Цю заяву він обґрунтовує тим, що Львівська міська рада, з метою виконання Постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 21.04.2022, прийняла Ухвалу стосовно затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку на вул. Ковельській, 63 у місті Львові, площею 0,2108 га у користування для Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «На Ковельській,63», однак усупереч судовому рішенню відмовила у затвердженні такого. Тому вважає, що ухвалу від 26.05.2023 №3334 Львівської міської ради «Про відмову ОСББ «На Ковельській, 63» у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та наданні у постійне користування земельної ділянки на Ковельській, 63» слід визнати протиправною та скасувати та зобов`язати Львівську міську раду вжити заходи щодо усунення причин та умов, що сприяли порушенню закону, а саме повного виконання судового рішення відповідно до вимог ст.129-1 Конституції України та ст.370 КАС України, результат чого повідомити суд та заявника.

Від Львівської міської ради не надійшло заперечень щодо заяви про встановлення судового контролю в порядку ст.383 КАС України.

Суд розглядає цю заяву у письмовому провадженні відповідно до ч.5 ст.383 КАС України.

Суд встановив таке.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 15 вересня 2021 року у задоволенні позову було відмовлено.

Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 21.04.2022 ухвалено рішення Львівського окружного адміністративного суду від 15 вересня 2021 року скасувати та прийняти нову постанову, якою позовні вимоги Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «На Ковельській,63» задовольнити; визнати протиправною та скасувати ухвалу Львівської міської ради від 07.09.2020 № 6737 «Про відмову ОСББ «На Ковельській, 63» у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та наданні земельної ділянки на вул.Ковельській, 63»; зобов`язати Львівську міську раду затвердити Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку «На Ковельській,63» проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку на вул. Ковельській, 63 у місті Львові, площею 0,2108 га у користування для Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «На Ковельській,63» та надати вказану земельну ділянку (кадастровий номер 4610137200:08: 009:0203) у постійне користування.

Судове рішення набрало законної сили 21.04.2022.

На виконання вищевказаного судового рішення позивачу видані виконавчий лист від 29.06.2022.

22.07.2022 відкрито виконавче провадження ВП №69463948 на виконання зазначеного виконавчого листа.

19.02.2022 головним державним виконавцем ВПВР УЗПВР у Львівській області Західного міжрегіонального правління Міністерства юстиції на Львівську міську раду за невиконання судового рішення без поважних причин накладено штраф на суму 5100грн., повторно 16.01.2023 головним державним виконавцем ВПВР УЗПВР у Львівській області Західного міжрегіонального правління Міністерства юстиції на Львівську міську раду накладено штраф за невиконання рішення суду на суму 10200грн.

26.05.2023 Львівська міська рада на 16 сесії 8 скликання прийняла Ухвалу №3334 «Про відмову ОСББ «На Ковельській, 63» у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та наданні у постійне користування земельної ділянки на Ковельській, 63».

Ця ухвала Львівської міської ради мотивована «невідповідністю місця розташування земельної ділянки містобудівній документації «План зонування території м. Львова (зонінг) Том І Частина 6 Зонування Личаківського району», затвердженій ухвалою міської ради від 01.12.2016 №1283, а саме пунктом 3.2.2 встановлено, що в підзоні САН-1, санітарно-захисних зонах підприємств (у яких розташована земельна ділянка площею 0,2108га) не допускається розміщувати житлові будинки. Відсутністю документів, передбачених ст.ст.92, 123 ЗК України, ухвалою ЛМР від 13.07.2018 №3772 «Про затвердження Тимчасового порядку надання ОСББ земельних ділянок у постійне користування» та рішенням виконавчого комітету від 14.09.2017 №2372 «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, які надає Львівська міська рада»».

Таким чином, фактично боржник, Львівська міська рада вчинила дії щодо виконання судового рішення, однак виконала його неповністю, отже неналежно.

У відповідності до частини 1 статті 129-1 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов`язковим до виконання.

Частинами першою, другою, четвертою статті 13 Закону України від 02.06.2016 № 1402-VIII «Про судоустрій і статус суддів» визначено, що судове рішення, яким закінчується розгляд справи в суді, ухвалюється іменем України.

Судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України. Обов`язковість урахування (преюдиційність) судових рішень для інших судів визначається законом. Невиконання судових рішень має наслідком юридичну відповідальність, установлену законом.

Статтею 14 КАС України передбачено, що судове рішення, яким закінчується розгляд справи в адміністративному суді, ухвалюється іменем України. Судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Таким чином, судовий акт, який набрав законної сили, підлягає обов`язковому та безумовному виконанню особою, на яку покладено такий обов`язок.

Згідно із ст.370 КАС України судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами.

Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Із положень ст. 383 КАС України випливає, що особа-позивач, на користь якої ухвалено рішення суду, має право подати до суду першої інстанції заяву про визнання протиправними рішень, дій чи бездіяльності, вчинених суб`єктом владних повноважень - відповідачем на виконання такого рішення суду, або порушення прав позивача, підтверджених таким рішенням суду.

За відсутності обставин протиправності відповідних рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень - відповідача та порушення ним прав, свобод, інтересів особи-позивача, суд залишає заяву без задоволення. За наявності підстав для задоволення заяви суд постановляє ухвалу в порядку, передбаченому статтею 249 цього Кодексу.

Таким чином, вказаною нормою визначено особливий порядок визнання протиправними рішень, дій чи бездіяльності, вчинених суб`єктом владних повноважень-відповідачем на виконання рішення суду, який здійснюється судом в процесі контролю за виконанням судових рішень.

Щодо належного виконання судового рішення у цій справі, то суд зважає на таке.

Відповідно до п. «д» ч.2 ст.92 Земельного кодексу України співвласники багатоквартирного будинку для обслуговування такого будинку та забезпечення задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників) та наймачів (орендарів) квартир та нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку набувають права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності.

Частиною 1-2 ст. 116 Земельного кодексу України (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) передбачено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Згідно з ч.1 ст. 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється на підставі рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування. Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання).

Відповідно до ч. 6 ст. 123 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

Відповідно до ч.15 ст.123 Земельного кодексу України підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.

Згідно зі ст. 25 Закону України «Про землеустрій» від 22 травня 2003 року №858-IV (далі - Закон №858-IV) документація із землеустрою розробляється у вигляді схеми, проекту, робочого проекту або технічної документації, в тому числі у вигляді проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок.

Статтею 30 Закону №858-IV передбачено, що погодження і затвердження документації із землеустрою проводиться в порядку, встановленому Земельним кодексом України, цим Законом.

Водночас, ч. 1 ст. 186-1 ЗК України передбачено, що проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності (крім земельних ділянок зони відчуження та зони безумовного (обов`язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи) підлягає обов`язковому погодженню з територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Відповідно до ч. 4 ст. 186-1 ЗК України розробник подає на погодження до органу, визначеного в частині першій цієї статті, за місцем розташування земельної ділянки оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а до органів, зазначених у частинах другій і третій цієї статті, - завірені ним копії проекту.

Органи, зазначені в частинах першій-третій цієї статті, зобов`язані протягом десяти робочих днів з дня одержання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або копії такого проекту безоплатно надати або надіслати рекомендованим листом з повідомленням розробнику свої висновки про його погодження або про відмову в такому погодженні з обов`язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері (ч. 5 ст. 186-1 ЗК України).

Згідно з ч.6 ст. 186-1 ЗК України підставою для відмови у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівній документації.

Частиною 9 ст. 118 ЗК України передбачено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Тобто, єдиною підставою для відмови у затвердженні проекту землеустрою може бути лише те, що проект землеустрою не погоджено в порядку, встановленому статтею 186-1 ЗК України, а також відсутність обов`язкової державної експертизи у визначених законом випадках та відомостей щодо державної реєстрації сформованої земельної ділянки у Державному земельному кадастрі. Результат розгляду з питань затвердження проекту землеустрою оформлюється відповідним органом у формі рішення, що прямо передбачено частиною 9 статті 118 ЗК України.

Жодних інших правових підстав для відмови у затвердженні проекту землеустрою після його погодження в порядку статті 186-1 ЗК України норми цього Кодексу не містять.

При цьому перевірка на відповідність проекту землеустрою вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів має здійснюватися саме на етапі погодження такого проекту.

Така правова позиція висловлена Верховним Судом, зокрема, у постанові від 27 січня 2021 року у справі № 560/1334/19.

Як встановлено судами, проект землеустрою був погоджений 09 квітня 2015 року управлінням архітектури Департаменту містобудування Львівської міської ради висновком №2401-2 вих.-404 та 28 травня 2015 року відділом Держземагенства у м.Львові Львівської області висновком №19-1323-0.3-6551/9-15АП.

Також земельній ділянці був присвоєний кадастровий номер, що ідентифікує земельну ділянку як окремий об`єкт.

Відповідно до п.34 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Положеннями ст.59 цього ж Закону встановлено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.

Рішення ради приймаються відкритим поіменним голосуванням, окрім випадків, передбачених пунктами 4 і 16 статті 26, пунктами 1, 29 і 31 статті 43 та статтями 55, 56 цього Закону, в яких рішення приймаються таємним голосуванням. Результати поіменного голосування підлягають обов`язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації". На офіційному веб-сайті ради розміщуються в день голосування і зберігаються протягом необмеженого строку всі результати поіменних голосувань. Результати поіменного голосування є невід`ємною частиною протоколу сесії ради.

Сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.

Сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.

Сесія ради є повноважною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу ради.

Протоколи сесій сільської, селищної, міської ради, прийняті нею рішення підписуються особисто сільським, селищним, міським головою, районної у місті, районної, обласної ради - головою відповідної ради, у разі їх відсутності - відповідно секретарем сільської, селищної, міської ради, відповідно заступником голови районної у місті, районної ради чи першим заступником, заступником голови обласної ради, а у випадку, передбаченому частинами сьомою та восьмою цієї статті, - депутатом ради, який за дорученням депутатів головував на її засіданні.

Таким чином, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено порядок прийняття рішень органами місцевого самоврядування.

З наведених норм видно, що законодавцем покладено обов`язок на відповідні органи виконавчої влади або орган місцевого самоврядування прийняти рішення (про затвердження проекту або про відмову у затвердженні) за наслідками розгляду проекту.

Саме такий висновок викладено у постанові Восьмого апеляційного адміністративного суду від 21.04.2022, яку Львівська міська рада повинна була виконати належним чином.

Таким чином, наслідком розгляду заяви про затвердження проекту землеустрою Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку «На Ковельській, 63» має бути прийняття рішення відповідачем, Львівською міською радою, про затвердження такого проекту.

Як встановлено судом, постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 24.01.2022 зобов`язано Львівську міську раду затвердити Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку «На Ковельській,63» проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку на вул. Ковельській, 63 у місті Львові, площею 0,2108 га у користування для Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «На Ковельській,63» та надати вказану земельну ділянку (кадастровий номер 4610137200:08: 009:0203) у постійне користування.

Виконуючи судове рішення, Львівська міська рада прийняла ухвалу стосовно затвердження проекту землеустрою, однак відмовила у його затвердженні.

Отже, постанова Восьмого апеляційного адміністративного суду від 24.01.2022 у справі №380/3340/21 не є виконаною.

Слід зауважити, що правовий інститут контролю за виконанням рішення суду, механізм якого унормований у тому числі і приписами ст. 383 КАС України, підлягає застосуванню виключно у разі наявності протиправних рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень щодо виконання рішення суду, що порушує права та законні інтереси позивача.

Отже, застосування судом до суб`єкта владних повноважень приписів ст. 383 КАС України вбачається за можливе у разі встановлення факту невиконання таким суб`єктом владних повноважень дій зобов`язального характеру, визначених рішенням суду на користь особи - позивача, що має бути підтверджено відповідними доказами, поданими позивачем.

При цьому, в контексті розуміння вимог чинного законодавства дії суб`єкта владних повноважень - це активна поведінка суб`єктів владних повноважень, яка може мати вплив на права, свободи та інтереси фізичних та/чи юридичних осіб.

Як видно зі змісту статті 2 КАС України, метою адміністративного судочинства є ефективний захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Європейський суд з прав людини в пункті 40 рішення у справі "Горнсбі проти Греції" зазначив, що право на суд було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави допускала невиконання остаточного та обов`язкового судового рішення на шкоду одній зі сторін.

Якщо адміністративний (виконавчий) орган відмовляється виконувати, не виконує чи затягує виконання судового рішення, то передбачені статтею 6 гарантії, які забезпечуються стороні на етапі судового розгляду справи, фактично втрачають свій сенс (рішення у справі "Піалопулос та інші проти Греції", пункт 68).

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що відповідачем допущена протиправна бездіяльність щодо належного виконання судового рішення.

У даному випадку належним виконанням рішення суду буде вважатись прийняття Львівською міською радою рішення (ухвали) про затвердження Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку «На Ковельській,63» проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку на вул. Ковельській, 63 у місті Львові, площею 0,2108 га у користування для Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «На Ковельській,63» та надати вказану земельну ділянку (кадастровий номер 4610137200:08: 009:0203) у постійне користування, що чітко відповідає резолютивній частині постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 24.04.2022

Щодо визнання протиправною та скасування ухвали ЛМР від 26.05.2023 №3334, то такі дії суду не передбачені ст.383 КАС України.

Таким чином, заява позивача в частині визнання протиправною та скасування ухвали ЛМР від 26.05.2023 №3334 задоволенню не підлягає.

За таких обставин заява позивача про визнання протиправною бездіяльності відповідача щодо виконання рішення суду підлягає задоволенню в частині щодо зобов`язання Львівської міської ради вжити заходів щодо усунення причин та умов, що сприяли порушенню закону, а саме належного виконання судового рішення та встановлення строку для повідомлення про повне виконання судового рішення протягом тридцяти днів з дня набрання цією ухвалою законної сили.

Відповідно до ч.6 ст. 383 КАС України за наявності підстав для задоволення заяви суд постановляє ухвалу в порядку, передбаченому ст. 249 цього Кодексу.

Відповідно до ч.ч. 1-2 ,4-6, 9 ст. 249 КАС України суд, виявивши під час розгляду справи порушення закону, може постановити окрему ухвалу і направити її відповідним суб`єктам владних повноважень для вжиття заходів щодо усунення причин та умов, що сприяли порушенню закону.

У разі необхідності суд може постановити окрему ухвалу про наявність підстав для розгляду питання щодо притягнення до відповідальності осіб, рішення, дії чи бездіяльність яких визнаються протиправними.

З метою забезпечення виконання вказівок, що містяться в окремій ухвалі, суд встановлює у ній строк для надання відповіді залежно від змісту вказівок та терміну, необхідного для їх виконання.

В окремій ухвалі суд має зазначити закон чи інший нормативно-правовий акт (у тому числі його статтю, пункт тощо), вимоги яких порушено, і в чому саме полягає порушення.

Окрему ухвалу може бути винесено судом першої інстанції, судами апеляційної чи касаційної інстанцій.

Окрема ухвала стосовно порушення законодавства, яке містить ознаки кримінального правопорушення, надсилається прокурору або органу досудового розслідування, які повинні надати суду відповідь про вжиті ними заходи у визначений в окремій ухвалі строк. За відповідним клопотанням прокурора або органу досудового розслідування вказаний строк може бути продовжено.

З урахуванням того, що суд визнав протиправною бездіяльність Львівської міської ради щодо невиконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 21.04.2022 у справі № 380/3340/21, то вказане є підставою для постановлення окремої ухвали та направлення її Львівській міській раді для вжиття заходів щодо усунення причин і умов, які сприяли неповному виконанню судового рішення.

Керуючись ст.ст. 249, 370, 383 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ухвалив:

заяву Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «На Ковельській, 63» про визнання протиправною бездіяльності суб`єкта владних повноважень та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Львівської міської ради щодо неналежного виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 21.04.2022 у справі №380/3340/21.

Скерувати окрему ухвалу Львівській міській раді для вжиття заходів щодо усунення причин і умов, які сприяли неповному виконанню постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 21.04.2022 у справі №380/3340/21.

Установити Львівській міській раді строк для надання відповіді суду про вжиття заходів щодо усунення причин і умов, що сприяли неналежному виконанню постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 21.04.2022 у справі №380/3340/21 - тридцять днів з дня набрання окремою ухвалою законної сили.

Ухвала набирає законної сили негайно з моменту її підписання.

Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги у п`ятнадцятиденний строк з дати складання ухвали.

СуддяЛунь З.І.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.06.2023
Оприлюднено21.06.2023
Номер документу111623120
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —380/3340/21

Ухвала від 31.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 31.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 20.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Постанова від 09.11.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 09.11.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 28.09.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 15.09.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 17.07.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 19.06.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

Ухвала від 07.06.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні