ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 320/5934/22 Суддя (судді) першої інстанції: Лисенко В.І.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 червня 2023 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі:
Головуючого - судді Федотова І.В.,
суддів: Єгорової Н.М. та Сорочка Є.О.,
за участю секретаря Бринюк Г.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Томашівської сільської ради на рішення Київського окружного адміністративного суду від 21 грудня 2022 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Томашівської сільської ради, відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Томашівської сільської ради, виконавчого комітету Томашівської сільської ради про визнання протиправним та скасування рішення,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 (далі - позивач, ОСОБА_1 ) звернулась до суду з позовом до Томашівської сільської ради (відповідач 1) та Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Томашівської сільської ради (відповідач 2), в якому просила: визнати протиправним та скасувати рішення Виконавчого комітету Томашівської селищної ради від 06 червня 2022 року №14/12 "Про призупинення діяльності на рівні базової середньої освіти Дорогинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів у 2022-2023 навчальному році"; визнати протиправним та скасувати наказ Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Томашівської сільської ради від 09 червня 2022 року №20 "Про попередження і вивільнення працівників Дорогинського ЗЗСО" (в редакції наказу Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Томашівської сільської ради від 15 червня 2022 року №21).
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 21 грудня 2022 року позов було задоволено частково.
Визнано протиправним та скасовано рішення Виконавчого комітету Томашівської селищної ради від 06 червня 2022 року №14/12 "Про призупинення діяльності на рівні базової середньої освіти Дорогинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів у 2022-2023 навчальному році".
У задоволенні решти позовних вимог - відмовлено.
Задовольняючи позовні вимоги у відповідній частині, суд першої інстанції керувався тим, що рішення про реорганізацію або ліквідацію навчального закладу у даному випадку має право приймати виключно Томашівська сільська рада. Крім того, відповідачем в порушення законодавчих вимог оскаржуване рішення було прийнято без громадського обговорення, проект вказаного рішення не був опублікований заздалегідь (за 1 рік до прийняття), як того вимагає Закон «Про повну загальну середню освіту».
Не погоджуючись із зазначеним судовим рішенням у частині задоволених позовних вимог, відповідач звернувся до суду із апеляційною скаргою, в якій посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, просить скасувати вказане судове рішення у відповідній частині і ухвалити постанову про відмову у задоволенні позовних вимог.
Доводи апелянта ґрунтуються на тому, що суд неправильно застосувавши норми матеріального права, звузив реалізацію сільською радою повноважень засновника навчального закладу комунальної форми власності виключно представницьким органом ради без урахування повноважень створюваного таким представницьким органом його виконавчого органу.
На переконання апелянта, останнім виносилось рішення, яке стосувалось управління діяльністю закладу освіти - призупинення діяльності на рівні базової середньої освіти Дорогинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів у 2022-2023 навчальному році, а не реорганізації чи ліквідації такого закладу.
Також, апелянт вказує на незаконність висновку суду першої інстанції про визнання протиправним спірного рішення з мотиву не проведення громадського обговорення відповідно до абз.2 ч.2 ст.33 Закону України «Про повну загальну середню освіту» та постанови Кабінету Міністрів від 03.11.2020 №996. Так, апелянт зауважує, що спірне рішення приймалось ним в складних військово- політичних та економічних умовах запровадженого в Україні воєнного стану та дією обмежень, визначених ст.8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану».
Також, апелянт вказує на те, що оскаржуване рішення прийнято в межах повноважень Томашівської сільської ради та є розпорядчим документом щодо управління закладом освіти. З огляду на вказане, на переконання апелянта зазначений спір не підлягає вирішенню в порядку адміністративного судочинства.
В контексті вказаних доводів, апелянт заперечує проти ухвали суду першої інстанції від 27.09.2022, якою судом було відмовлено у задоволенні клопотань відповідачів про закритті провадження в адміністративній справі, вважає її незаконною та необґрунтованою.
Заслухавши суддю-доповідача, пояснення сторін, які з`явились в судове засідання, дослідивши доводи апеляційної скарги та перевіривши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Згідно ст. 308 КАС України справа переглядається колегією суддів в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Як встановлено судом першої інстанції та вбачається з матеріалів справи, 06 червня 2022 року виконавчим комітетом Томашівської сільської ради було прийнято рішення №14/12 «Про призупинення діяльності на рівні базової середньої освіти Дорогинського ЗЗСО І-ПІ ступенів у 2022-2023 навчальному році», яким вирішено:
1.Призупинити діяльність на рівні базової середньої освіти (5-9 класи) Дорогинського ЗЗСО І-ПІ ст. по завершенні 2021-2022 навчального року.
2.Директору Дорогинського ЗЗСО І-ПІ ст.:
-зважаючи на кількість учнів початкових класів сформувати з 2022-2023 навчального року 2 класи-комплекти на рівні початкової освіти;
-розглянути можливість і провести підготовчу роботу щодо відкриття дошкільної групи на базі Дорогинського закладу.
3.Відділу ОКМСТ Томашівської сільської ради і директорам закладів освіти Томашівської сільської ради забезпечити:
-з 2022-2023 навчального року дистанційне навчання учнів 5-11 класів на відповідному рівні освіти у інших закладах нашої громади (Вільнянській гімназії, Дідівщинському НВК, відповідно до закріпленої за закладами території обслуговування);
-при відновленні очного навчання - гарантоване підвезення учнів вчителів шкільним автобусом до найближчого закладу освіти;
-проведення інвентаризації майна закладу (відділення базової освіти),
-внесення відповідних змін до штатного розпису закладу;
- працевлаштування працівників Дорогинського ЗЗСО шляхом переведення до інших закладів нашої громади;
- скорочення працівників з дотриманням чинного законодавства, в тому числі під час воєнного стану.
09 червня 2022 року Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Томашівської сільської ради на виконання оскаржуваного рішення Виконкому видав наказ № 20 «Про попередження і вивільнення працівників Дорогинського ЗЗСО». Відповідно до нього Директору Дорогинського ЗЗСО було наказано видати наказ про скорочення чисельності і штату працівників. Наказом Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Томашівської сільської ради № 21 від 15 червня 2022 року було внесено зміни до Наказу №20 від 09.06.2022, який суті його не змінив та передбачає необхідність вивільнення працівників Дорогинського ЗЗСО.
Як слідує зі змісту наказу, він прийнятий на виконання Рішення Виконавчого комітету Томашівської селищної ради Фастівського району Київської області № 14/12 від 06 червня 2022 року «Про призупинення діяльності на рівні базової середньої освіти Дорогинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів у 2022-2023 навчальному році».
Вважаючи такі рішення відповідачів протиправними та незаконними, позивачка звернулася до суду з даним позовом.
Колегія суддів при винесенні даної постанови виходить з наступного.
Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 53 Конституції України кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов`язковою. Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти, різних форм навчання; надання державних стипендій та пільг учням і студентам.
Згідно з частиною 1статті 143 Конституції України територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування, зокрема, утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначено Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР, в редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин, (далі - Закон № 280/97-ВР).
Відповідно до положень статті 32 Закону № 280/97-ВР до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: управління закладами освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення; забезпечення здобуття повної загальної середньої, професійно-технічної освіти у державних і комунальних загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладах, вищої освіти у комунальних вищих навчальних закладах, створення необхідних умов для виховання дітей, молоді, розвитку їх здібностей, трудового навчання, професійної орієнтації, продуктивної праці учнів, сприяння діяльності дошкільних та позашкільних навчально-виховних закладів, дитячих, молодіжних та науково-просвітницьких організацій; організація обліку дітей дошкільного та шкільного віку.
Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 №2145-VIII, в редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин, (далі -Закон № 2145-VIII) державну політику у сфері освіти визначає Верховна Рада України, а реалізують Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади у сфері освіти і науки, інші центральні органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
Згідно із статтею 24 Закону № 2145-VIII система управління закладами освіти визначається законом та установчими документами. Установчі документи закладу освіти повинні передбачати розмежування компетенції засновника (засновників), інших органів управління закладу освіти та його структурних підрозділів відповідно до законодавства.
Статтею 25 Закону № 2145-VIII встановлено, що права і обов`язки засновника щодо управління закладом освіти визначаються цим Законом та іншими законами України, установчими документами закладу освіти. Засновник закладу освіти або уповноважена ним особа, зокрема: приймає рішення про створення, реорганізацію, ліквідацію, зміну типу закладу освіти.
Засновник закладу освіти зобов`язаний: забезпечити утримання та розвиток матеріально-технічної бази заснованого ним закладу освіти на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов; у разі реорганізації чи ліквідації закладу освіти забезпечити здобувачам освіти можливість продовжити навчання на відповідному рівні освіти; забезпечити відповідно до законодавства створення в закладі освіти безперешкодного середовища для учасників освітнього процесу, зокрема для осіб з особливими освітніми потребами.
Відповідно до частини 1 статті 11 Закону №651-XIV рішення про створення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування, типу і форми власності приймає його засновник (засновники).
Заклади загальної середньої освіти створюються з урахуванням соціально-економічної та демографічної ситуації, а також відповідно до культурно-освітніх, соціально-економічних, національних і мовних потреб територіальної громади та/або суспільства.
Таким чином, до повноважень органу місцевого самоврядування як засновника навчального закладу законодавцем віднесено управління навчальним закладом, забезпечення діяльності та розвитку такого, створення умов для здобуття громадянами повної загальної середньої освіти, забезпечення якості освіти на відповідній території, забезпечення доступності дошкільної та початкової освіти з урахуванням соціально-економічної та демографічної ситуації, а також відповідно до культурно-освітніх, соціально-економічних, національних і мовних потреб територіальної громади та/або суспільств, заснування закладів освіти, їх реорганізація і ліквідація, у разі реорганізації чи ліквідації закладу освіти забезпечення здобувачам освіти можливість продовжити навчання на відповідному рівні освіти.
Відповідно до частин 1, 2, статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.
Згідно рішення Томашівської сільської ради від 14.12.2020 року № 55- 02-VIII «Про вхід Томашівської сільської ради до складу засновників комунальної організації (установи, закладу) Дорогинського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Фастівської районної ради Київської області» Томашівська сільська рада ввійшла до складу засновників такого закладу.
06 червня 2022 року виконавчим комітетом Томашівської сільської ради було прийнято рішення № 14/12 «Про призупинення діяльності на рівні базової середньої освіти Дорогинського ЗЗСО І-ПІ ступенів у 2022-2023 навчальному році», яким вирішено:
1.Призупинити діяльність на рівні базової середньої освіти (5-9 класи) Дорогинського ЗЗСО І-ПІ ст. по завершенні 2021-2022 навчального року.
2.Директору Дорогинського ЗЗСО І-ПІ ст.:
-зважаючи на кількість учнів початкових класів сформувати з 2022-2023 навчального року 2 класи-комплекти на рівні початкової освіти;
-розглянути можливість і провести підготовчу роботу щодо відкриття дошкільної групи на базі Дорогинського закладу.
3.Відділу ОКМСТ Томашівської сільської ради і директорам закладів освіти Томашівської сільської ради забезпечити:
-з 2022-2023 навчального року дистанційне навчання учнів 5-11 класів на відповідному рівні освіти у інших закладах нашої громади (Вільнянській гімназії, Дідівщинському НВК, відповідно до закріпленої за закладами території обслуговування);
-при відновленні очного навчання - гарантоване підвезення учнів вчителів шкільним автобусом до найближчого закладу освіти;
-проведення інвентаризації майна закладу (відділення базової освіти),
-внесення відповідних змін до штатного розпису закладу;
- працевлаштування працівників Дорогинського ЗЗСО шляхом переведення до інших закладів нашої громади;
- скорочення працівників з дотриманням чинного законодавства, в тому числі під час воєнного стану.
09 червня 2022 року Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Томашівської сільської ради на виконання оскаржуваного рішення Виконкому видав наказ № 20 «Про попередження і вивільнення працівників Дорогинського ЗЗСО». Відповідно до нього Директору Дорогинського ЗЗСО було наказано видати наказ про скорочення чисельності і штату працівників. Наказом Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Томашівської сільської ради № 21 від 15 червня 2022 року було внесено зміни до Наказу №20 від 09.06.2022, який суті його не змінив та передбачає необхідність вивільнення працівників Дорогинського ЗЗСО.
Суд зауважує, що прийнятим рішенням фактично було реорганізовано Дорогинський ЗЗСО, що є повноваженнями засновника.
Так, як вірно встановлено судом першої інстанції, засновником Дорогинського ЗЗСО є Томашівська сільська рада.
За наведених обставин, враховуючи вищевказані правові норми, суд першої інстанції дійшов вірного висновку про те, що рішення про реорганізацію або ліквідацію навчального закладу у даному випадку має право приймати виключно Томашівська сільська рада.
Крім того, суд першої інстанції вірно зауважив, що прийняття спірного рішення неможливе без громадського обговорення, що прямо передбачено Законом України «Про повну загальну середню освіту».
Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 32 Закону України «Про повну загальну середню освіту» реорганізація, зміна типу, ліквідація закладу загальної середньої освіти у сільській місцевості допускається лише після громадського обговорення проекту відповідного рішення засновника, який оприлюднюється не менше ніж за один рік до прийняття відповідного рішення.
Проведення громадських слухань передбачено статтею 13 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Відповідно до частини 1 статті 13 територіальна громада має право проводити громадські слухання - зустрічатися з депутатами відповідної ради та посадовими особами місцевого самоврядування, під час яких члени територіальної громади можуть заслуховувати їх, порушувати питання та вносити пропозиції щодо питань місцевого значення, що належать до відання місцевого самоврядування.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідно до Протоколу №1 від 03.07.2022 відкритих батьківських зборів Дорогинського ЗЗСО, на якому були присутні 139 батьків, на порядку денному було оголошення рішення виконавчого комітету Томашівської сільської ради (спірне рішення) та вирішення питання щодо оскарження вказаного рішення, про необхідність звернення до інших контролюючих органів та ЗМІ щодо неправомірних дій виконавчого комітету Томашівської сільської ради.
Так, за результатом обговорення прийнятого відповідачем оскаржуваного рішення, батьками одноособово - 139 «за», було вирішено визнати рішення Виконавчого комітету Томашівської селищної ради №14/12 протиправним та таким, що порушує права та інтереси учнів Дорогинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів та їх батьків; доручити ОСОБА_1 виступити позивачем до суду щодо оскарження вказаних вище нормативно правових актів. А також, звернутись до правоохоронних та контролюючих органів із заявами щодо неправомірності прийнятого рішення тощо.
Так, жителями громади було направлено Голові Томашівської сільської ради звернення про ініціювання громадських слухань з приводу призупинення Дорогинського ЗЗСО, однак у задоволенні вказаного звернення було відмовлено, виходячи з того, що у даному випадку Закон не передбачає громадське обговорення, більше того, відповідно до ст.8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» заборонено проведення мирних зборів та інших масових заходів.
Крім того, в матеріалах справи міститься депутатське звернення до Голови сільської ради щодо законності вказаного рішення Виконкому, в якому депутат сільської ради просив повідомити, яким конкретно нормативно-правовим актом виконавчому комітету сільської ради надано повноваження самостійно призупиняти діяльність навчального закладу на рівні базової середньої освіти.
Суд апеляційної інстанції зазначає, що призупинення діяльності навчального закладу на рівні базової середньої освіти без урахування думки громадськості з цього приводу свідчить про те, що спірне рішення не відповідає критеріям, визначеним ч. 2ст. 2 КАС України, згідно з якими рішення суб`єкта владних повноважень має бути прийнято на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), добросовісно і розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації, пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія), з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення.
Відповідно до п. 3 Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 996 від 03 листопада 2010 року (далі - Порядок № 996), консультації з громадськістю проводяться з питань, що стосуються суспільно-економічного розвитку держави, реалізації та захисту прав і свобод громадян, задоволення їх політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів.
При цьому, згідно п. 12 цього Порядку в обов`язковому порядку проводяться консультації з громадськістю у формі публічного громадського обговорення та/або електронних консультацій з громадськістю щодо проектів нормативно-правових актів, які: стосуються конституційних прав, свобод та обов`язків громадян; стосуються життєвих інтересів громадян, у тому числі впливають на стан навколишнього природного середовища; передбачають провадження регуляторної діяльності у певній сфері; визначають стратегічні цілі, пріоритети і завдання у відповідній сфері державного управління (у тому числі проекти державних і регіональних програм економічного, соціального і культурного розвитку, рішення стосовно їх виконання); стосуються інтересів територіальних громад, здійснення повноважень місцевого самоврядування, делегованих органам виконавчої влади відповідними радами; визначають порядок надання адміністративних послуг тощо.
Таким чином, консультації з громадськістю проводяться в обов`язковому порядку, зокрема, з приводу розроблення та реалізації програм економічного, соціального і культурного розвитку.
Отже, оскаржуване рішення впливає на таке важливе конституційне право позивача (її дітей), як право на освіту, що є безумовною підставою для врахування думки територіальної громади при прийнятті таких рішень.
Аналогічний правовий висновок висловлено в постановах Верховного Суду від 06 лютого 2019 року у справі № 720/1536/16-а, від 13 травня 2020 року у справі №324/1296/16-а.
Вказані правові висновки обґрунтовано застосовано і судом першої інстанції в оскаржуваному рішенні.
Як зазначено у ст. 3 Конвенції «Про права дитини», схваленої резолюцією 44 сесії Генеральної Асамблеї ООН від 20 листопада 1989 року № 44/25, ратифікованої постановою Верховної Ради України від 27 лютого 1991 року № 789-XII, що в усіх діях щодо дітей, незалежно від того, здійснюються вони державними чи приватними установами, що займаються питаннями соціального забезпечення, судами, адміністративними чи законодавчими органами, першочергова увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини.
Однак, в даному випадку відповідачем не було дотримано вимог статті Конвенції, а думка батьків діти яких навчаються в даному навчальному закладі взагалі не враховувалась.
При цьому, відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону України «Про загальну середню освіту» батьки або особи, які їх замінюють, мають право вибирати навчальні заклади та форми навчання для неповнолітніх дітей; приймати рішення щодо участі дитини в інноваційній діяльності загальноосвітнього навчального закладу; обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування загальноосвітніх навчальних закладів; звертатися до відповідних органів управління освітою з питань навчання і виховання дітей; захищати законні інтереси дітей.
Наведені обставини у сукупності свідчать про протиправність прийняття спірного рішення виконавчим комітетом Томашівської сільської ради, без відповідних повноважень на прийняття таких рішень, без проведення громадських слухань, без урахування думки батьків, чиї права порушуються прийнятим рішенням виконавчого комітету Томашівської сільської ради.
За вказаних обставин, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про наявність підстав для часткового задоволення позову.
Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду першої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.
Стосовно доводів апелянта про незаконність ухвали суду першої інстанції від 27.09.2022, якою судом було відмовлено у задоволенні клопотань відповідачів про закриття провадження в адміністративній справі, колегія суддів оцінку їм не надає, позаяк відповідачі не скористались своїм правом на оскарження вказаної ухвали у встановлені строки.
Надаючи оцінку доводам апелянта, судова колегія також приймає до уваги рішення ЄСПЛ по справі «Ґарсія Руіз проти Іспанії» (Garcia Ruiz v. Spain), заява № 30544/96, п. 26, ECHR 1999-1, в якому Суд зазначив, що «…хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, це не може розумітись як вимога детально відповідати на кожний довід…».
На підставі вищенаведеного, приймаючи до уваги, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, висновки суду першої інстанції доводами апелянта не спростовані, колегія суддів приходить до висновку про відсутність підстав для його зміни або скасування.
Судом апеляційної інстанції не здійснено зміни або скасування рішення суду, а тому, відповідно до статті 139 КАС України, судові витрати перерозподілу не підлягають.
Керуючись ст.ст. 242, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Томашівської сільської ради залишити без задоволення, а рішення Київського окружного адміністративного суду від 21 грудня 2022 року - без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду у порядку та строки, визначені ст.ст. 329-331 КАС України.
Суддя-доповідач: І.В. Федотов
Судді: Н.М. Єгорова
Є.О. Сорочко
Повний текст постанови виготовлено 16.06.2023 року.
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.06.2023 |
Оприлюднено | 20.06.2023 |
Номер документу | 111628354 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації державної політики у сфері освіти, науки, культури та спорту |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Федотов Ігор В'ячеславович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Федотов Ігор В'ячеславович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Федотов Ігор В'ячеславович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Федотов Ігор В'ячеславович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Федотов Ігор В'ячеславович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Федотов Ігор В'ячеславович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні