ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
08 вересня 2010 р. № 2а-6546/10/1370
14 год. 13 хв. зал судових засідань № 6
Львівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого-судді Гулика А.Г.;
секретаря судового засідання Андрушакевич Т.В.,
за участю:
представник позивача: не з’явився;
відповідач: не з’явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Сокальському районі Львівської області до Приватного малого підприємства «Стимул»про стягнення заборгованості, -
в с т а н о в и в :
Державна податкова інспекція у Сокальському районі Львівської області (далі –ДПІ у Сокальському районі Львівської області) звернулася до суду з адміністративним позовом до Приватного малого підприємства «Стимул»(далі –ПМП «Стимул»), в якому просить суд стягнути з відповідача суму заборгованості у розмірі 3400 грн. 00 коп.
Позовні вимоги мотивовані порушенням відповідачем ч. 10 ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»від 19.12.1995 року № 481/95-ВР, а саме: реалізація алкогольних напоїв без ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, у зв’язку з чим, до відповідача застосовано штрафні санкції на загальну суму 3400 грн. 00 коп.
Позивач явку уповноваженого представника в судове засідання не забезпечив, хоча належним чином був повідомлений про дату, час та місце його проведення. Подав до суду клопотання про розгляд справи без участі представника позивача, а тому суд ухвалив розглядати справу без його участі.
Відповідач в судове засідання не з’явився, явку уповноваженого представника не забезпечив, хоча належним чином був повідомлений про дату, час та місце його проведення. Про причини неявки суд не повідомив, а тому суд ухвалив розглядати справу без його участі.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Оскільки, відповідач жодних заперечень проти позову не подав, суд розглядає справу на основі наявних, в матеріалах справи, доказів.
Дослідивши наявні в матеріалах справи документи, всебічно і повно з’ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об’єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку, що позов слід задоволити повністю, виходячи з наступного.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідач –ПМП «Стимул», що знаходиться за адресою: 80074, Львівська область, Сокальський район, м. Великі Мости, вул. С.Бандери, буд. 6, зареєстроване Сокальською районною державною адміністрацією Львівської області як юридична особа, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи, довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, та взяте на облік як платник податків в ДПІ у Сокальському районі Львівської області за № 149, що підтверджується довідкою від 06.07.2010 року про взяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП).
Судом встановлено, що ДПІ у Сокальському районі Львівської області проведено перевірку відповідача за дотриманням суб’єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій, за результатами якої складено акт від 27.04.2010 року № 019538.
Вказаним вище актом встановлено порушення відповідачем ч. 10 ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»від 19.12.1995 року № 481/95-ВР, а саме: здійснення роздрібної торгівлі тютюновими виробами та алкогольними напоями без отримання відповідної ліцензії.
На підставі акту перевірки від 27.04.2010 року № 019538, ДПІ у Сокальському районі Львівської області винесено рішення від 11.05.2010 року № 0004432300/0 про застосування фінансових санкцій, яким до відповідача застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 3400 грн. 00 коп.
Суд зазначає, що засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров’я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України визначаються Законом України «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995 року № 481/95-ВР.
Імпорт, експорт, оптова і роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами регулюється ст. 15 «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»від 19.12.1995 року № 481/95-ВР.
Згідно з ч. 10 ст. 15 цього Закону, роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.
За порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності відповідно до ст. 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»від 19.12.1995 року № 481/95-ВР.
Відповідно до п. 4 ч. 2 цієї статті, до суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі оптової (включаючи імпорт та експорт) і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності ліцензій - 200 відсотків вартості отриманої партії товару, але не менше 1700 гривень.
Докази сплати відповідачем у встановлені строки до бюджету суми штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 3400 грн. 00 коп. в матеріалах справи відсутні.
Враховуючи наведене вище, суд вважає, що з відповідача слід стягнути на користь бюджету суму штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 3400 грн. 00 коп.
Відповідно до ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати з відповідача стягненню не підлягають.
Керуючись ст.ст. 7-14, 69-71, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
1.Позов задоволити.
2.Стягнути з Приватного малого підприємства «Стимул»(місцезнаходження: 80074, Львівська область, Сокальський район, м. Великі Мости, вул. Бандери, буд. 6, код ЄДРПОУ - 22382108), на користь бюджету суму штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 3400 грн. 00 коп. (три тисячі чотириста гривень нуль копійок).
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом ч. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб’єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п’ятиденного строку з моменту отримання суб’єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Повний текст постанови виготовлений та підписаний 13 вересня 2010 року.
Суддя Гулик А.Г.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.09.2010 |
Оприлюднено | 16.09.2010 |
Номер документу | 11164675 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулик Андрій Григорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні