Постанова
від 17.05.2010 по справі 8619/09/2170
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"17" травня 2010 р. Справа № 2-а-8619/09/2170

Херсонський окружний адм іністративний суд у складі:

головуючого судді: Кравче нка К.В.,

при секретарі: Михайленко О.А.,

за участю:

прокурора - Міхалкова В.С.,

представника позивача - Князєвої Я.Є.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом

Прокурора м. Херсона в інтер есах держави в особі Державн ої податкової інспекції у м. Х ерсоні до ПФ «Джаніна»про ст ягнення штрафних санкцій,

встановив:

В березні 2009 р. прокурор м. Херсона в інтересах держав и в особі Державної податков ої інспекції у м. Херсоні (далі -позивач) звернувся до Херсон ського окружного адміністра тивного суду з позовом до ПФ « Джаніна» (далі-відповідач) пр о стягнення штрафних санкці й в розмірі 3815,00 грн.

В обґрунтування своїх вимо г позивач посилається на те, щ о відповідач має заборговані сть зі сплати штрафних санк цій в розмірі 3815,00грн., яка нарах ована на підставі актів пере вірок від 21.03.2008 р. № 21030187/0235 та № 21030188/0235, я ку не сплатив у встановлені з аконодавством строки, а тому дану суму заборгованості сл ід стягнути в судовому поряд ку.

В судовому засіданні предс тавники прокуратури та позив ача позовні вимоги підтримал и та просили задовольнити з п ідстав, викладених в адмініс тративному позові.

Відповідач в судове засіда ння не з' явився, надав заяву про визнання позовних вимог та про розгляд справи без йог о участі.

Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, суд встан овив наступне.

Відповідно до п.1, п. 2, ч.1 ст. 11 За кону України “Про державну п одаткову службу в Україні” в ід 04.12.1990 року № 509-ХІІ із змінами т а доповненнями (далі-Закон № 50 9-ХІІ) органи державної подат кової служби у випадках, в меж ах компетенції та у порядку, в становлених Законами Україн и, мають право здійснювати до кументальні невиїзні, а тако ж планові та позапланові виї зні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарах ування і сплати податків та з борів, додержання валютного законодавства юридичними ос обами, здійснювати контроль за додержанням порядку прове дення готівкових розрахункі в, наявністю торгових патент ів, а також застосовувати до платників податків фінансов і (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних ціл ьових фондів суми недоїмки, п ені у випадках, порядку та роз мірах, встановлених законами України.

Відповідно до ст. 15 Закону У країни "Про застосування ре єстраторів розрахункових о перацій у сфері торгівлі, гро мадського харчування та посл уг" від 31.03.2005 року № 265/95-ВР (далі-Зак он № 265/95 - ВР) контроль за додержа нням суб'єктами підприємниць кої діяльності порядку пров едення розрахунків за товар и (послуги), інших вимог цього Закону здійснюють органи д ержавної податкової служби України шляхом проведення планових або позапланових п еревірок згідно із законода вством України.

Як вбачається з матеріалів справи, працівниками ДПІ у м. Херсоні ОСОБА_2, ОСОБА_3 та ОСОБА_4, які діяли на пі дставі направлень від 17.03.2008 р. № 227/235, 228/235 та 229/235 відповідно, в прису тності продавця ОСОБА_5 та директора ОСОБА_6 була пр оведена перевірка 21.03.2008 р. магаз ину «Джаніна», який розташов аний за адресою: м. Херсон, вул .. Будьонного, район Автовокза лу. В результаті вказаної пер евірки був складений акт пер евірки щодо контролю за здій сненням розрахункових опера цій у сфері готівкового та бе зготівкового обігу суб' єкт ами підприємницької діяльно сті від 21.03.2008 р. № 21030188/0235, яким встан овлені порушення п.1,9,13 ч.1 ст. 3 За кону № 265/95 - ВР, а саме: проведен ня розрахункової операції б ез застосування РРО, не забез печення зберігання фіскальн их звітних чеків в книгах обл іку розрахункових операцій, не забезпечення невідповідн ості суми готівкових коштів на місці проведення розрахун кових операцій сумі, яка зазн ачена у денному звіті РРО.

Крім того в результаті пров едення перевірки додержання законодавства при здійсненн і господарської діяльності т а проведенні розрахункових о перацій ПФ «Джаніна» в кафе, р озташованого за адресою: м. Хе рсон, вул.. Будьонного, район А втовокзалу був також складен ий акт від 21.03.2008 р. № 2103087/0235, яким заф іксовані порушення п.9 та п.11 ч.1 ст. 3 Закону № 265/95 - ВР, а саме: не забезпечення зберігання фіс кальних звітних чеків в книг ах обліку розрахункових опер ацій та порушення режиму поп ереднього програмування най менування товару.

З вищезазначеними актами о знайомлені продавець, бармен та директор, про що свідчать ї х підписи в актах.

Вказані порушення відпові дачем не оспорюються.

Відповідно до п.1,9,11,13 ст. 3 Закон у № 265/95 - ВР суб'єкти підприємн ицької діяльності, які здійс нюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготі вковій формі (із застосуванн ям платіжних карток, платіжн их чеків, жетонів тощо) при про дажу товарів (наданні послуг ) у сфері торгівлі, громадсько го харчування та послуг зобо в'язані: проводити розрахунк ові операції на повну суму по купки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та п ереведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахун кових операцій з роздрукуван ням відповідних розрахунков их документів, що підтверджу ють виконання розрахункових операцій, або у випадках, пере дбачених цим Законом, із заст осуванням зареєстрованих у в становленому порядку розрах ункових книжок; щоденно друк увати на реєстраторах розрах ункових операцій (за виключе нням автоматів з продажу тов арів (послуг) фіскальні звітн і чеки і забезпечувати їх збе рігання в книгах обліку розр ахункових операцій; проводит и розрахункові операції чере з реєстратори розрахункових операцій з використанням ре жиму попереднього програмув ання найменування, цін товар ів (послуг) та обліку їх кілько сті та забезпечувати відпові дність сум готівкових коштів на місці проведення розраху нків сумі коштів, яка зазначе на в денному звіті реєстрато ра розрахункових операцій, а у випадку використання розр ахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунков ими квитанціями, виданими з п очатку робочого дня.

Статтею 17 Закону № 265/95-ВР вста новлено, що за порушенням ви мог цього Закону до суб'єкті в підприємницької діяльнос ті, які здійснюють розрахун кові операції за товари (пос луги), за рішенням відповідни х органів державної податко вої служби України застосов уються фінансові санкції у розмірах, встановлених ци м Законом.

Так, у разі виявлення провед ення розрахункової операції без застосування РРО застос овується санкція у п'ятикрат ному розмірі вартості продан их товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідніст ь; в разі не забезпечення збер ігання фіскальних звітних че ків в книгах обліку розрахун кових операцій - двадцять нео податковуваних мінімумів до ходів громадян; ); у разі прове дення розрахункових операці й через реєстратори розрахун кових операцій без використа ння режиму попереднього прог рамування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх к ількості - п' ять неоподатк овуваних мінімумів доходів г ромадян.

Згідно зі ст. 22 Закону № 265/95-ВР у разі невідповідності суми г отівкових коштів на місці пр оведення розрахунків сумі ко штів, яка зазначена в денному звіті, а у випадку використан ня розрахункової книжки - заг альній сумі продажу за розра хунковими квитанціями, видан ими з початку робочого дня, до суб'єктів підприємницької д іяльності застосовується фі нансова санкція у п'ятикратн ому розмірі суми, на яку виявл ено невідповідність.

На підставі актів перевіро к від 21.03.2008 р. № 21030188/0235 та № 2103087/0235 Держа вною податковою інспекцією у м. Херсоні винесені рішення в ід 25.03.2008 р. № 0002582305 та 0002592305, від повідно про застосування штр афних санкцій у відповідних розмірах 3390,00 грн. та 425,00 грн. таки м чином загальна сума штрафн их санкцій за вказаними ріше ннями складає 3815,00 грн.

Вищезазначені рішення про застосування штрафних санкц ій відповідачем не оспорюють ся.

Згідно зі ст. 25 Закону № 265/95-В Р суми фінансових санкцій, я кі визначені статтями 17-24 цьо го Закону, підлягають перер ахуванню суб'єктами підприє мницької діяльності до Держ авного бюджету України в де сятиденний термін з дня пр ийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування та ких фінансових санкцій.

Відповідно до статті 67 Конс титуції України кожен зобов' язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, вс тановлених законом.

Порушень порядку проведен ня перевірки відповідача, як і б могли бути підставою для в исновку про незаконність пер евірки та, винесених за її рез ультатами рішень, судом не вс тановлено.

Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, си стемного аналізу положень чи нного законодавства України та матеріалів справи, а також враховуючи, що відповідач пр оти позовних вимог не запере чує, суд дійшов висновку, що ви кладені в позовній заяві дов оди позивача є обґрунтованим и та такими, що підлягають зад оволенню.

Керуючись ст. ст. 158-163, 167 КАС Укр аїни, суд, -

постановив:

Адміністративний позов задовольнити.

Стягнути з ПФ «Джаніна» (м . Херсон, вул.. 40 р. Жовтня, 114, кв.2 , код ЄДРПОУ 19233735) до Державного бюджету (код платежу 3021080900, б юджетний рахунок 31118104700002, одержу вач Держказначейство у м. Хер соні, код ЗКПО 24104230 в установі ба нку УДК у Херсонській област і, МФО 852010) штрафні санкції в сум і 3815,00 грн. (три тисячі вісімсот п ' ятнадцять грн. 00 коп.)

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Одеського апеляційного адм іністративного суду через су д першої інстанції шляхом по дачі в 10-денний строк з дня її п роголошення, а в разі складен ня постанови у повному обсяз і відповідно до ст. 160 КАС Украї ни - з дня складення в повному обсязі заяви про апеляційне оскарження і подання після ц ього протягом 20 днів апеляцій ної скарги, з подачею її копій відповідно до кількості осі б, які беруть участь у справі.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків подання заяви про апеляц ійне оскарження та апеляційн ої скарги, якщо вони не були по дані у встановлені строки. У р азі подання апеляційної скар ги постанова, якщо її не скасо вано, набирає законної сили п ісля закінчення апеляційног о розгляду справи.

Повний текст постанови виг отовлений та підписаний 19 тр авня 2010 р..

Суддя Кравче нко К.В.

кат. 6.6.5

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.05.2010
Оприлюднено16.09.2010
Номер документу11164856
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —8619/09/2170

Постанова від 17.05.2010

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кравченко К.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні