ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 червня 2023 року
справа №380/10073/23
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Лунь З.І. розглянув у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Патриаком» до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії.
в с т а н о в и в:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Патриаком» (місцезнаходження: 79039, м.Львів, вул.Шевченка, 60, код ЄДРПОУ 33880611) звернулося до суду з позовом до Головного управління ДПС у Львівській області (місцезнаходження: 79026, м.Львів, вул.Стрийська, 35, код ЄДРПОУ 43968090), Державної податкової служби України (місцезнаходження: 04053, м.Київ, Львівська пл., 8, код ЄДРПОУ 43005393), в якому просить суд:
-визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області № 8389586/33880611 від 07.03.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 09.02.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Патриаком» №1 від 09.02.2023 датою її подання на реєстрацію, а саме 27.02.2023;
-визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області № 8389584/33880611 від 07.03.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 14.02.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Патриаком» №2 від 14.02.2023 датою її подання на реєстрацію, а саме 27.02.2023;
-визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області № 8389585/33880611 від 07.03.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 14.02.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Патриаком» №3 від 15.02.2023 датою її подання на реєстрацію, а саме 27.02.2023.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, було прийнято рішення, які, на думку позивача, є протиправними та підлягають скасуванню, оскільки ним як платником податків на виконання вимог п.п.201.16.2 п.201.16 ст. 201 ПК України, надано всі необхідні документи, які беззаперечно підтверджують реальність здійснення операцій по податкових накладних. На думку позивача, сукупність наявних первинних документів підтверджує реальність операцій, їх фактичне виконання, в той час, коли з документів ДПС України не вбачається, у чому саме полягають порушення податкового законодавства. Тому рішення відповідача про відмову в реєстрації податкових накладних є протиправними та підлягають скасуванню з відновленням прав позивача. Просив позов задовольнити повністю.
Ухвалою від 10.05.2023 вказану позовну заяву залишено без руху та встановлено позивачу п`ятиденний строк для усунення недоліків, зазначених у мотивувальній частині ухвали, з дати отримання копії ухвали. У визначений судом строк позивач усунув недоліки позовної заяви.
Ухвалою від 15.05.2023 відкрито провадження по справі за правилами спрощеного позовного провадження, без повідомлення учасників справи та запропоновано відповідачам у п`ятнадцятиденний строк з дня вручення ухвали подати відзив на позовну заяву.
На виконання ухвали суду представник відповідачів подав до суду відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог повністю. Відзив обґрунтований тим, що Комісією Головного управління ДПС у Львівській області розглянуто повідомлення позивача щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій, з яких встановлено, що позивачем не надано всього переліку документів та пояснень, які наведені у вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішень про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затвердженому Наказом №567. Також, зазначає, що позивачу запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних №1 від 09.02.2023, №2 від 14.02.2023 та №3 від 15.02.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) відповідно до п. «в» пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПК України, вичерпний перелік яких встановлено Наказом №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена п. 4 цього наказу. Під час розгляду пояснень та копій документів встановлено, що позивачем надано документи, які не є достатніми для прийняття оскаржених рішень Комісією. Вказані обставини, на думку представника відповідачів, є підставами для повної відмови в задоволенні позовних вимог.
Також, на адресу суду від представника відповідачів надійшли клопотання, у якому відповідач просить розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження в судовому засіданні з повідомленням сторін.
Ухвалою від 20.06.2023 у задоволенні клопотання представника Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження в судовому засіданні з повідомленням сторін відмовлено.
Інших клопотань чи заяв по суті справи до суду не надходило, сторонами не заявлено.
Суд всебічно і повно з`ясував всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінив докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті та встановив таке.
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю «Патриаком» зареєстроване у встановленому законодавством порядку 22.11.2005, як юридична особа, за адресою: 79039, м.Львів, вул.Шевченка, 60, код ЄДРПОУ 33880611, що підтверджується Інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що розміщена на офіційному сайті Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), набуло правового статусу суб`єкта господарювання юридичної особи, як платник податків, зборів (обов`язкових платежів), знаходиться на обліку в Головному управлінні ДПС у Львівській області.
Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань основні види діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «Патриаком» є:
Основним видом:
41.10 Організація будівництва будівель;
41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель;
68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
Відповідно до Договору оренди землі від 24.10.2007, зареєстрованого за №111-938 ТОВ «Патриаком» як орендарю за Договором надано земельну ділянку, яка знаходиться у м. Львові на вул. Шевченка, 60 для будівництва кварталу житлової забудови зі супутніми об`єктами соціально-побутової інфраструктури. ТОВ «Патриаком» здійснювало діяльність по організації будівництва кварталу житлової забудови із супутніми об`єктами соціально-побутової інфраструктури на вул. Шевченка, 60 у м. Львів.
Рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради №854 від 03.08.2018 затверджено містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва на будівництво ТОВ «Патриаком» багатоповерхового житлового будинку №18 кварталу житлової забудови зі супутніми об`єктами соціально-побутової інфраструктури на вул. Т.Шевченка, 60.
Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю у місті Львові видано Дозвіл на виконання будівельних робіт від 21.10.2019 №ЛВ 012201021236 замовнику ТОВ «Патриаком», генеральному підряднику ТОВ «Будівельна компанія «Інтер-білдінг» нового будівництва багатоповерхового житлового будинку №18 кварталу житлової забудови зі супутніми об`єктами соціально-побутової інфраструктури на вул. Т.Шевченка, 60 у м.Львові.
Згідно з вищевказаними містобудівними умовами та обмеженнями, а також дозволом на виконання будівельних робіт, на земельній ділянці по вул. Т. Шевченка, 60 у м. Львові було споруджено комплекс житлових будинків та торгово-офісний центр зі стоянкою.
Будівництво здійснювалось підрядними організаціями на замовлення ТОВ «Патриаком». Основними підрядниками були ТзОВ «Будівельна компанія «Інтер-Білдінг» (Код ЄДРПОУ 42353736), ТзОВ «Братбуд» (Код ЄДРПОУ 42099382), ТзОВ «Галбудмережі» (Код ЄДРПОУ 35327634), ПАТ «Львівгаз» (Код ЄДРПОУ 03349039), ТОВ «Спецбуд груп» (Код ЄДРПОУ 39665129), ТзОВ «АУРБУД» (Код ЄДРПОУ 41082011), ТзОВ «ПАЙЛКОМ» (Код ЄДРПОУ 41360098), ТзОВ «БГ ГРУП»(Код ЄДРПОУ 42099382), ЛМКП «Львівводоканал» (Код ЄДРПОУ 03348471) та інші.
Будівництво багатоповерхового житлового будинку № 18 кварталу житлової забудови із супутніми об`єктами соціально-побутової інфраструктури на вул. Шевченка, 60 у м. Львові тривало з жовтня 2019р. по липень 2021р. Об`єкт введено в експлуатацію на підставі сертифікату № ЛВ 122210709653 від 14.07.2021, яким засвідчено відповідність закінченого будівництвом об`єкта проектній документації та підтверджено його готовність до експлуатації. Серед інших основних показників об`єкта окрім іншого зазначено загальну площу нежитлових будівель у розмірі - 1871,6.
Відповідно до Розпорядження Шевченківської районної адміністрації №406 від 26.07.2021 багатоповерховому житловому будинку №18 кварталу житлової забудови присвоєно адресу: м.Львів, вул.Шевченка Т., 60 корпус 18.
09.02.2023 між ТОВ «Патриаком» (Продавець) та ПП «Девік» (ЄДРПОУ19322456) (Покупець) укладено Договір купівлі-продажу майнових прав №МП-27121-003 (надалі - Договір).
Відповідно до статті 1 Договору Продавець зобов`язується передати у власність Покупця, а Покупець зобов`язується прийняти у власність Майнові права на Приміщення, зазначене у статті 2 цього Договору, у складі Об`єкта будівництва, а також оплатити ціну таких прав та інші платежі, передбачені умовами цього Договору.
Згідно до п.2.1. статті 2 Договору Майнові права на Приміщення являють собою права на отримання у власність Нежитлового приміщення після прийняття Об`єкту будівництва в експлуатацію та повної оплати Ціни майнових прав, з наступними попередніми технічними характеристиками: Нежитлове приміщення за адресою (будівельна адреса): місто Львів, вул. Шевченка, будинок 60 (шістдесят) корпус 18; будівельний (проектний) номер 3; поверх -1; проектна загальна площа 243,8 м.кв.
Пунктом 3.1. статті 3 Договору передбачено, що ціна майнових прав за цим Договором становить 5765583,5 грн. (п`ять мільйонів сімсот шістдесят п`ять тисяч п`ятсот вісімдесят три гривні 53 копійки) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 1 153 116,71 грн., всього з ПДВ 6 918 700,24 грн, що за домовленістю Сторін становить еквівалент 170411,11 доларів США (сто сімдесят тисяч чотириста одинадцять доларів 11 центів), з урахуванням викладеного нижче. Ціна майнових прав, визначена даним пунктом цього Договору в гривні є орієнтовною підлягає уточненню у разі зміни курсу гривні по відношенню до долара США, а також у разі коригування, передбаченого п.3.2.3. Договору.
Згідно з пп. 3.2.2. п.3.2. статті 3 Договору Ціна Майнових прав оплачується Продавцем частинами, розмір яких визначається згідно з Графіком платежів, який є додатком 2 до цього Договору та його невід`ємною частиною. Оплата Ціни майнових прав здійснюється Покупцем шляхом перерахування грошових коштів в українській гривні на рахунок Продавця згідно з Графіком платежів (пп.3.2.2.3 п.3.2. ст.3 Договору).
Згідно з Графіком платежів (додаток № 2 до Договору) встановлені наступні терміни оплати частини ціни майнових прав: 1)11.02.2023; 2) 11.05.2023; 3) 11.08.2023.
Підпунктом 3.2.2.6. пункту 3.2. статті 3 Договору встановлено, що у разі якщо Покупець бажає достроково сплатити чергову частину ціни майнових прав Продавець здійснює на дату дострокової оплати погоджену Сторонами, розрахунок частини ціни Майнових прав з урахуванням уточнення його розміру відповідно до цього Договору купівлі-продажу Майнових прав та надає Покупцю рахунок.
Згідно зі сплаченими авансовими платежами по договору були виписані податкові накладні.
24.02.2023 між ТОВ «Патриаком» та ПП «Девік» було підписано Акт приймання-передачі майнових прав.
На виконання умов Договору купівлі-продажу майнових прав №МП-27121-003 від 09.02.2023 ПП «Девік» здійснило оплату за майнові права на нежитлове приміщення, що підтверджується наступними платіжними інструкціями та банківськими виписками по рахунку: банківські виписки по рахунку за 09.02.2023, за 14.02.2023, за 15.02.2023 та за 22.02.2023; платіжні інструкції №21766 від 14.02.2023 на суму 1000000грн., в тому числі ПДВ 166666,67грн.; №21754 від 09.02.2023 на суму 2464468,36 грн., в тому числі ПДВ 410744,73грн; №21767 від 15.02.2023 на суму 1000000 грн., в тому числі ПДВ 166666,67грн.; №21782 від 22.02.2023 на суму 2432421,72 грн., в тому числі ПДВ 405403,62грн.
Відповідно до приписів п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України Товариством з обмеженою відповідальністю ТОВ «Патриаком» по факту першої події (зарахування коштів від покупця/замовника ка банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню) склало податкові накладні та засобами телекомунікаційного зв`язку через Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» подано до ДПС України направлено на реєстрацію:
-№ 1 від 09.02.2023, на загальну суму 2464468,36грн., в т.ч. 410744,73грн. ПДВ, з номенклатурою товару згідно з УКТ ЗЕД 00115 (нежитлове приміщення), яка 27.02.2023 надіслано на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних;
-№2 від 14.02.2023, на загальну суму 1000000грн., в т.ч. 166666,67грн. ПДВ, з номенклатурою товару згідно з УКТ ЗЕД 00115 (нежитлове приміщення), яка 27.02.2023 скерована на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних;
-№3 від 15.02.2023, на загальну суму 1000000грн., в т.ч. 166666,67грн. ПДВ, з номенклатурою товару згідно з УКТ ЗЕД 00115 (нежитлове приміщення), яка 27.02.2023 скерована на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.
28.02.2023 за результатами обробки вказаних податкових накладних з Автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України ТОВ «Патриаком» отримало квитанції, в яких вказано результат обробки: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА» та відповідно до якої реєстрацію податкових накладних №1 від 09.02.2023, №2 від 14.02.2023 та №3 від 15.02.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинені, оскільки відповідають п. 1 Критеріїв ризикованості здійснення операцій.
Причиною зупинки реєстрації по податкових накладних відповідачем вказано те, що це відповідає п.1 Критеріїв ризикованості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН в ЄРПН відповідно до пункту «в» п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПК України та/або таблицю даних платника податків.
Також відповідач запропонував надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту «в» п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.
З метою усунення причин зупинення реєстрації податкових накладних, 28.02.2023 ТОВ «Патриаком» засобами електронного зв`язку направило до Головного управління ДПС у Львівській області, Львівська Державна податкова інспекція (Шевченківський район м. Львова) наступні повідомлення з поясненнями та документами про підтвердження реальності здійснення господарської операції по податковим накладним: повідомлення №1 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної №1 від 09.02.2023 з додатками; повідомлення №2 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної №2 від 14.02.2023 з додатками; повідомлення №3 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної №3 від 15.02.2023 з додатками, в яких вказано, що податкові накладні були складені на підставі отриманого авансового платежу по договору купівлі-продажу немайнових прав/нежитлове приміщення №3 пл.243,8м2, в жб по вул. Шевченка, 60 корпус 18.
До вищезазначених повідомлень про надання пояснень №1, №2, №3 від 28.02.2023 були надані первинні документи, що були складені на господарську операцію, а саме: витяг з ЄДР ТОВ «Патриаком»; копія штатного розпису ТОВ «Патриаком» станом на 01.01.2021; копія договору оренди земельної ділянки від 24.10.2007 реєстр. № Ш-938; копія зміни до договору оренди земельної ділянки від 25.11.2014; копія сертифікату ЛВ122210709653 від 14.07.2021; копія розпорядження Шевченківської районної адміністрації про присвоєння поштової адреси № 406 від 26.07.2021; копія форвардного контракту № ФК-27121-003 від 30.06.2021; копія договору купівлі-продажу майнових прав № МП27121-003 від 09.02.2023
Окрім зазначених первинних документів, до Повідомлення №1 від 28.02.2023 було долучено банківську виписку за 09.02.2023, до Повідомлення №2 від 28.02.2023 було долучено банківську виписку за 14.02.2023, до Повідомлення №3 від 28.02.2023 було долучено банківську виписку за 15.02.2023.
Комісією Головного управління ДПС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації винесено рішення про відмову в реєстрації податкових накладних з підстави надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДПС рішень про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, а саме:
-№ 8389586/33880611 від 07.03.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 09.02.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
-№ 8389584/33880611 від 07.03.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 14.02.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№ 8389585/33880611 від 07.03.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 15.02.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Як підставу відмови зазначено ненадання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Не погоджуючись з вказаними рішеннями, «Патриаком» 07.03.2023 подано скарги до Державної податкової служби України з додаванням документів та пояснень (копії документів аналогічних тим, які подавалися Відповідачу 1 після зупинки в реєстрації ПН), а також були долучені додаткові копії первинних документів щодо реальності здійснення господарської операції, а саме: платіжна інструкція № 21754 від 09.02.2023; платіжна інструкція № 21766 від 14.02.2023; платіжна інструкція № 21767 від 15.02.2023; довідки про вартість виконаних робіт та акти приймання виконаних підрядних робіт з контрагентами: ТОВ «БК «Інтер- Білдінг»; ТОВ «Пайлком»; ТОВ «Спецбуд Груп»; ТОВ «Галбудмережі»; ТОВ «БГ ГРУП»; ЛМКП «Львівводоканал»; ТОВ «АУРБУД»; АТ ОГС «Львівгаз»; ТОВ «Братбуд», що в повній мірі підтверджують здійснене будівництво житлового комплексу та реальність здійснення господарської операції.
23.03.2023 Комісією центрального рівня прийнято рішення №29219/33880611/2, №29232/33880611/2 та №29289/33880611/2, за результатами розгляду скарг щодо рішень про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, скарги залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної без змін, з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси.
Не погоджуючись із рішеннями відповідачів, позивач звернувся до суду з відповідним позовом.
Суд при вирішенні спору по суті зазначає таке.
Згідно з підпунктами «а», «б» пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.
Водночас, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг, згідно положень пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.
Відповідно до пункту 188.1 статті 188 Податкового кодексу України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів.
Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Відповідно до пункту 74.3 статті 74 Податкового кодексу України зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.
За визначенням пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі по тексту - Порядок №1246) податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно з пунктом 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Аналогічні норми містяться у пункті 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яким реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 (далі по тексту Порядок № 1165), у разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Згідно з пунктами 6, 7, 10, Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
У разі, коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
Так, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).
Наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12 грудня 2019 року затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі по тесту Порядок № 520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пунктів 2-4 Порядку № 520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Податкового кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Пунктами 6, 7 Порядку № 520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 11 Порядку № 520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Пунктом 13 Порядку №520 визначено, що рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Таким чином, судом встановлено, що позивачем подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкові накладні, реєстрацію яких за наслідком проведеного моніторингу було зупинено та запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Як видно з матеріалів справи, позивачем були надані пояснення та копії документів, серед іншого і первинні документи, що складені під час здійснення відповідних господарських операцій.
Водночас, контролюючий орган, після отримання від позивача письмових пояснень з доданими документами, на адресу позивача жодних запитів щодо недостатності документів, або їх невідповідності чинному законодавству України для прийняття рішення в рамках розглядуваних пояснень не надсилав.
Беручи до уваги викладене, суд зазначає, що оскаржувані рішення повинні містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкових накладних із зазначенням, зокрема, які саме документи не надані платником податків, які були б достатніми для прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної, зокрема, щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування тощо.
Отже, посилання відповідача на вказані в оскаржуваних рішеннях підставах, в обґрунтування прийняття рішень про відмову у реєстрації податкових накладних, за умови не наведення комісією доказів того, що подані документи є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності зазначеної у них інформації, свідчить про протиправність такого рішення.
Щодо здійснення господарських операцій позивачем, то суд зазначає таке.
Як встановив суд, для підтвердження здійснення господарських операцій на підставі договору купівлі-продажу майнових прав №МП-27121-003 від 09.02.2023, позивач подав відповідачу копії документів, пов`язаних із здійсненими господарськими операціями, зокрема: витяг з ЄДР ТОВ «Патриаком»; копія штатного розпису ТОВ «Патриаком» станом на 01.01.2021; копія договору оренди земельної ділянки від 24.10.2007 реєстр. № Ш-938; копія зміни до договору оренди земельної ділянки від 25.11.2014; копія сертифікату ЛВ122210709653 від 14.07.2021; копія розпорядження Шевченківської районної адміністрації про присвоєння поштової адреси № 406 від 26.07.2021; копія форвардного контракту № ФК-27121-003 від 30.06.2021; копія договору купівлі-продажу майнових прав № МП27121-003 від 09.02.2023; платіжна інструкція № 21754 від 09.02.2023; платіжна інструкція № 21766 від 14.02.2023; платіжна інструкція № 21767 від 15.02.2023; банківські виписки за 09.02.2023, за 14.02.2023, за 15.02.2023; довідки про вартість виконаних робіт та акти приймання виконаних підрядних робіт з контрагентами: ТОВ «БК «Інтер- Білдінг»; ТОВ «Пайлком»; ТОВ «Спецбуд Груп»; ТОВ «Галбудмережі»; ТОВ «БГ ГРУП»; ЛМКП «Львівводоканал»; ТОВ «АУРБУД»; АТ ОГС «Львівгаз»; ТОВ «Братбуд», що в повній мірі підтверджують здійснене будівництво житлового комплексу та реальність здійснення господарської операції.
Зазначені докази, які також є в матеріалах справи, спростовують твердження відповідача про наявність підстав для відмови у реєстрації податкових накладних.
Частинами 1 та 2 статті 6 КАС України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права. Суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.
Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод(далі - Конвенція) та Протоколи до неї є частиною національного законодавства України відповідно до статті 9 Конституції України, як чинний міжнародний договір, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України. Ратифікація Конвенції відбулася на підставі Закону України від 17.07 1997 №475/97-ВР та вона набула чинності для України 11.09.1997.
Статтею 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» встановлено, що суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.
Аналізуючи оскаржувані рішення, суд вказує, що принцип обґрунтованості рішення суб`єкта владних повноважень, відповідно до ч.2 статті 2 КАС України, має на увазі, що рішення повинно бути прийнято з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).
Європейським Судом з прав людини у рішенні по справі «Суомінен проти Фінляндії» (Suominen v. Finland), №37801/97, п.36, від 01.07.2003, яке, відповідно до ч. 1ст.17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини», підлягає застосуванню судами як джерело права, вказано, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.
У рішенні від 10.02.2010 у справі «Серявін та інші проти України» Європейський суд з прав людини вказав, що у рішеннях суддів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.
Принцип обґрунтованості рішення вимагає від суб`єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі, наприклад, документи, пояснення осіб, тощо.
При цьому, суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Так само недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим.
Прийняття рішення, вчинення (не вчинення) дії вимагає від суб`єкта владних повноважень діяти добросовісно, тобто з щирим наміром щодо реалізації владних повноважень та досягнення поставлених цілей і справедливих результатів, з відданістю визначеним законом меті та завданням діяльності, передбачувано, без корисливих прагнень досягти персональної вигоди, привілеїв або переваг через прийняття рішення та вчинення дії.
Таким чином, висновки та рішення суб`єкта владних повноважень можуть ґрунтуватися виключно на належних, достатніх, а також тих доказах, які одержані з дотриманням закону.
Суд також додатково зазначає, що рішення відповідача про відмову в реєстрації податкової накладної є актом індивідуальної дії.
Правовий акт індивідуальної дії виданий суб`єктом владних повноважень документ, прийнятий із метою реалізації положень нормативно-правового акту (актів) щодо конкретної життєвої ситуації, не містить загальнообов`язкових правил поведінки та стосується прав і обов`язків чітко визначеного суб`єкта (суб`єктів), якому він адресований.
Загальною рисою, яка відрізняє індивідуальні акти управління, є їх виражений правозастосовний характер.
Головною рисою таких актів є їхня конкретність (гранична чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових відносин, обумовлених цими актами; чітка відповідність такого акта нормам чинного законодавства.
Натомість, рішення комісії не відповідають критеріям чіткості та зрозумілості акта індивідуальної дії, та породжує його неоднозначне трактування, що в свою чергу впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку позивача виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень.
Рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.
Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Аналогічна позиція викладена в постанові Верховного Суду у складі Касаційного адміністративного суду від 04.12.2018 у справі № 821/1173/17 (адміністративне провадження № К/9901/62719/18).
Проте, як встановлено в ході судового розгляду справи відповідачем зазначених вище принципів при прийнятті рішень дотримано не було.
Суд зазначає, що саме лише зазначення про відсутність документів не є достатньою підставою для відмови в реєстрації податкових накладних, оскільки контролюючим органом повинно бути зазначено об`єктивні обставини, які перешкоджають реєстрації податкової накладної з урахуванням відсутності таких документів, при цьому, обов`язково повинна бути надана оцінка тим документам, що фактично подано платником податку.
Відповідачами ґрунтовних недоліків щодо поданих позивачем документів не встановлено та не вказано у відповідних рішеннях, а відмова у реєстрації спірних податкових накладних є немотивованими.
При цьому, суд вважає за необхідне зазначити, що всі сумніви та протиріччя контролюючого органу щодо дотримання позивачем вимог податкового законодавства України під час здійснення господарської діяльності повинні досліджуватися шляхом проведення перевірок такого платника податків, за умови наявності підстав для її проведення визначених ПК України, а не шляхом блокування реєстрації податкових накладних.
Суд дійшов висновку, що рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийняті без урахування всіх обставин та не у спосіб, визначений законом, а відтак, є протиправними та підлягають скасуванню.
Відповідно до ч. 5 ст. 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки, викладені в постановах Верховного Суду.
Суд також зазначає, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН не спростовує ані факту здійснення платником податків господарських операцій, ані факту настання першої події - постачання товарів/послуг, або отримання коштів, які, в свою чергу, підтверджені первинними документами, на підставі яких і складені податкові накладні.
Відтак, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій між позивачем та контрагентами, а також те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних, так як спірні рішення не відповідають встановленим у ч.2 ст.2 КАС України критеріям обґрунтованості, добросовісності, розсудливості та на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначений Конституцією та законами України.
З огляду на вказане, суд дійшов висновку, що оскаржувані рішення комісії ДПС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняті з порушенням порядку, не у спосіб визначений законом, а тому, є протиправними та підлягають скасуванню.
Щодо вимоги позивача про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних днем їх подання, суд зазначає таке.
Відповідно до частини 3 статті 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Таким чином, належним і ефективним способом захисту порушеного права позивача є зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №1 від 09.02.2023, №2 від 14.02.2023 та №3 від 15.02.2023, що складені Товариством з обмеженою відповідальністю «Патриаком», датою їх подання на реєстрацію.
Суд також зауважує, що рішення суду має бути не тільки законним та обґрунтованим, воно повинно бути ще й ефективним у захисті порушених прав, свобод та інтересів.
А тому, вважає, що покладання на Державну податкову службу України обов`язку зареєструвати податкові накладні не вважатиметься втручанням у його дискреційні повноваження.
Враховуючи вищевикладене, проаналізувавши обставини справи та надані сторонами докази, суд дійшов висновку, що відповідачами, як суб`єктами владних повноважень, не спростовано встановлені судом обставини та не доведено правомірності своїх дій, тому суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню повністю.
Водночас, відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України на користь позивача підлягає стягненню сплачений судовий збір за рахунок бюджетних асигнувань з Головного управління ДПС у Львівській області та ДПС України.
Керуючись ст.ст. 242-246, 250, 257-262 КАС України, суд
в и р і ш и в :
адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Патриаком» (місцезнаходження: 79039, м.Львів, вул.Шевченка, 60, код ЄДРПОУ 33880611) до Головного управління ДПС у Львівській області (місцезнаходження: 79026, м.Львів, вул.Стрийська, 35, код ЄДРПОУ 43968090), Державної податкової служби України (місцезнаходження: 04053, м.Київ, Львівська пл., 8, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області № 8389586/33880611 від 07.03.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 09.02.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Патриаком» №1 від 09.02.2023 датою її подання на реєстрацію, а саме 27.02.2023.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області № 8389584/33880611 від 07.03.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 14.02.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Патриаком» №2 від 14.02.2023 датою її подання на реєстрацію, а саме 27.02.2023.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області № 8389585/33880611 від 07.03.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 14.02.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Патриаком» №3 від 15.02.2023 датою її подання на реєстрацію, а саме 27.02.2023.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області (місцезнаходження: 79026, м.Львів, вул.Стрийська, 35, код ЄДРПОУ 43968090) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «АРТ ЛОГІСТИКА» (місцезнаходження: 79070, м.Львів, пр.Червоної Калини, 39/125А, код ЄДРПОУ 44458345) судовий збір у розмірі 8052 (вісім тисяч п`ятдесят два)грн.00коп.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «АРТ ЛОГІСТИКА» (місцезнаходження: 79070, м.Львів, пр.Червоної Калини, 39/125А, код ЄДРПОУ 44458345) судовий збір у розмірі 8052 (вісім тисяч п`ятдесят два)грн.00коп.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду із врахуванням п.п.15.5 п.5 розділу VII Перехідних положень КАС України протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення.
СуддяЛунь З.І.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.06.2023 |
Оприлюднено | 22.06.2023 |
Номер документу | 111657338 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Качмар Володимир Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Качмар Володимир Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Качмар Володимир Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Качмар Володимир Ярославович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Лунь Зоряна Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні