ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
20 червня 2023 року Справа № 280/1837/23 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Конишевої О.В., розглянув за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справі
за позовною заявою Приватного підприємства «Морена СК» (69039, м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, 64/27, прим. 21)
до Головного управління ДПС у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35, код ЄДРПОУ 43968090)
Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа,8, код ЄДРПОУ 43005393)
про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
24.03.2023 до Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Приватного підприємства «Морена СК» (далі позивач) до Головного управління ДПС у Львівській області (далі відповідач 1), Державної податкової служби України (далі відповідач 2), в якій позивач просить суд (згідно уточненої позовної заяви від 19.04.2023):
визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №7944000/43508227 від 26.12.2022;
визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової служби України за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1949/43508227/2 від 06.01.2023;
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №9 від 18.10.2021, складену Приватним підприємство «Морена СК»;
визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8061456/43508227 від 10.01.2023;
визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової служби України за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №6987/43508227/2 від 23.01.2023;
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №19 від 22.10.2021, складену Приватним підприємство «Морена СК»;
визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8099580/43508227 від 17.01.2023;
визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової служби України за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8898/43508227/2 від 27.01.2023;
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №15 від 18.10.2021, складену Приватним підприємство «Морена ЄК»;
визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8120748/43508227 від 19.01.2023;
визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової служби України за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10993/43508227/2 від 02.02.2023;
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №34 від 22.09.2021, складену Приватним підприємство «Морена СК»;
визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №8120880/43508227 від 19.01.2023;
визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової служби України за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №11015/43508227/2 від 02.02.2023;
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №84 від 01.11.2021, складену Приватним підприємство «Морена СК».
Крім того, просить стягнути у рівних частинах за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України та Головного управління ДПС у Львівській області на користь Приватного підприємства «Морена СК» судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання позову, у розмірі 16 190 грн. 95 коп. та на професійну правничу допомогу адвоката - 68 900 грн. 00 коп.
В обґрунтування позовних вимог позивач, зокрема зазначив, що позивач документально підтвердив реальність здійснення господарських операцій, які повністю відповідають меті господарської діяльності підприємства, просить позов задовольнити.
Представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечив. В обґрунтування відзиву на позовну заяву послався на те, що реєстрація спірних податкових накладних виписаних позивачем були зупинені у зв`язку з тим, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 1 Критеріїв ризиковості платника податку. Зазначає, що Комісією прийнято рішення про відмову у реєстрації податкових накладних у зв`язку із ненадання платником податку копій первинних документів, а саме: зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (Інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунки-фактури/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт,послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. За таких обставин, відповідач вважає, що ним правомірно було прийнято оскаржуване рішення, а позовні вимоги задоволенню не підлягають.
Ухвалою суду від 03.04.2023 позовну заяву було залишено без руху на підставі ст. 169 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) та встановлено відповідачу термін для усунення недоліків. Позивачем через канцелярію суду надані документи на виконання ухвали суду, якими були усунуті недоліки позовної заяви.
Ухвалою суду від 21.04.2023 відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження. Відповідачу запропоновано у 15-денний строк з дня отримання ухвали надати відзив на позовну заяву.
Ухвалою суду від 20.06.2023 у задоволенні клопотання представника відповідача 1 про розгляд справи з повідомленням (викликом) сторін - відмовлено.
Відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.
Розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, судом встановлено наступне.
Позивач, Приватне підприємство «Морена СК», зареєстроване в Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 13.02.2020 за №11011020000005635.
Основним видом економічної діяльності позивача є неспеціалізована оптова торгівля.
20.09.2021 між позивачем, як постачальником, та Товариством з обмеженою відповідальністю «АБЗ ПРОМБУД», як покупцем, укладено Договір постави №2009 (далі - Договір №2009) згідно з яким, Постачальник зобов`язується у порядку та на умовах, які встановлені Договором, передати у власність Покупця щебеневу піщану суміш С-5 (0-70мм) МІ000, щебеневу піщану суміш С-7(0-40мм) МІ000 (далі - Товар), а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити його у порядку та строки і на умовах, які передбачені Договором (пункт 1.1. Договору №2009).
18.10.2021 відповідно до умов Договору позивач за видатковою накладною №426 від 18.10.2021 поставив (передав у власність) ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» товар «щебеневу піщану суміш С-5 (0-70 мм) МІ000» загальною вартістю 2 020 265 грн. 99 коп., у т.ч. ПДВ - 336 710 грн. 99 коп.
25.10.2021 TOB «АБЗ ПРОМБУД» платіжним дорученням №478 від 25.10.2021 оплатило позивачу поставлений товар, у т.ч. за видатковою накладною №426 від 18.10.2021.
Реалізований TOB «АБЗ ПРОМБУД» товар позивач придбав у Товариства з обмеженою відповідальністю «Токмацький гранітний кар`єр» (код ЄДРПОУ: 32196083) на підставі Договору поставки №143 від 20.09.2021 згідно з видатковою накладною №т-00014915 від 18.10.2021.
Платіжним дорученням №72 від 22.09.2021 позивач оплатив TOB «Токмацький гранітний кар`єр» поставлений товар шляхом безготівково переказу коштів на розрахунковий рахунок TOB «Токмацький гранітний кар`єр».
Перевезення товару здійснювалось згідно з товарно-транспортними накладними №№0000013605.1, 0000013605.2 0000013605.3, 0000013605.4, 0000013607.2, 14915/22, 14915/31, 14915/20, 14915/29, 14915/11, 14915/21, 14915/30, 14915/14, 14915/18, 14915/27, 14915/9, 14915/19, 14915/28, 14915/10, 14915/12, 14915/1, 14915/2, 14915/3, 0000013558.1, 0000013559.1, 0000013559.2, 0000013560.1, 0000013560.2, 14915/23, 14915/32, 14915/24, 14915/15, 14915/17, 14915/26, 14915/33, 14915, 14915/3, 14915/6, 14915/1, 14915/4,14915/7,14915/2, 14915/5,14915/8,1810/8, 1810/1, 1810/2, 1810/3, 1810/4, 1810/7, 1810/6, 1810/5 від 18.10.2021 безпосередньо зі складу TOB «Токмацький гранітний кар`єр» за адресою: 71754, Запорізька область, Токмацький район, с. Трудове, вул. Трудівська, 1, до об`єкту виконання TOB «АБЗ ПРОМБУД» згідно з Договором субпідряду №20210920-1-02 від 20.09.2021 робіт за адресою: Запорізька область, Якимівський район, с. Давидівка, власним транспортом позивача, а також орендованим у Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС СОМ» (код ЄДРПОУ: 43524825) згідно з Договором про перевезення вантажів №1 від 04.01.2021, у Приватного підприємства «АБЗ» (код ЄДРПОУ: 32866224) згідно з Договором про перевезення вантажів №15 від 16.09.2021, у Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія МЕЛБУД» (код ЄДРПОУ: 42235263) згідно з Договором про надання послуг по перевезення вантажу №09-21/21 від 20.09.2021.
Згідно з вимогами статті 201 Податкового кодексу України, по взаємовідносинах з Товариством з обмеженою відповідальністю «АБЗ ПРОМБУД», позивач склав в електронній формі та надіслав для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) податкову накладну №9 від 18.10.2021.
Однак, згідно з квитанцією №9325145454 реєстрація податкової накладної №9 в ЄРПН було зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України через відсутність в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивач подав до комісії регіонального рівня пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній №9.
26.12.2022 комісією регіонального рівня прийнято рішення №7944000/43508227 про відмову у реєстрації податкової накладної №9 у зв`язку з ненаданням позивачем копій договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (Інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунки-фактури/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт,послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Не погоджуючись з вказаним рішенням, 29.12.2022 позивач подав до комісії з питань реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН Державної податкової служби України скаргу з вимогою скасувати рішення комісії регіонального рівня та зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №9 від 18.10.2021. Разом зі скаргою позивач надав пояснення вих.№28/12/1 від 28.12.2022 та копії первинних документів.
06.01.2023 за результатами розгляду скарги відповідачем 2 прийнято рішення №1949/43508227/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня без змін на підставі, ненадання позивачем копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси.
Не погоджуючись із відмовою в реєстрації податкової накладної, позивач звернувся до суду з даним позовом.
22.10.2021 відповідно до умов Договору №2009 позивач за видатковою накладною №438 від 22.10.2021 поставив (передав у власність) TOB «АБЗ ПРОМБУД» товар «щебеневу піщану суміш С-5 (0-70 мм) МІ000» загальною вартістю 1 235 305 грн. 68 коп., у т.ч. ПДВ - 205 884 грн. 28 коп.
Того ж дня, згідно з товарно-транспортними накладними №№00011, 00012, 00013, 00014, 00015, 00016, 00017, 00018, 00019, 00020, 00021, 00022, 00023, 00024, 00025, 00026, 00027, 00028, 00029, 00030, 00031, 00032, 00033, 00034, 00035, 00036, 00037, 00038, 00039, 00040, 00041, 00042, 00043, 00044, 00045, 00046, 00047, 00048, 00049, 00050, 00051 від 22.10.2021 реалізований товар доставлено до складу TOB «АБЗ ПРОМБУД» за адресою: Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Шмідта, 118, зі складу Позивача за адресою: Запорізька область, м. Мелітополь, Каховське шосе, 20.
26.10.2021 та 12.11.2021 платіжними дорученнями №533 та №570 відповідно TOB «АБЗ ПРОМБУД» оплатило позивачу поставлений товар, у т.ч. за видатковою накладною №438 від 22.10.2021.
Реалізований TOB «АБЗ ПРОМБУД» товар позивач придбав у Товариства з обмеженою відповідальністю «Токмацький гранітний кар`єр» на підставі Договору поставки №25 від 04.01.2021 згідно з видатковими накладними №№13134, 13112, 13093, 13106 від 02.09.2021, №№13195, 13182, 13157, 13166, 13192, 13164, 13165, 13186, 13198, 13176 від 03.09.2021, №№13227, 13247, 13238, 13219, 13234, 13217, 13237, 13223, 13246 від 04.09.2021, №№13353, 13356, 13355, 13340, 13374, 13376, 13343 від 07.09.2021, №№13401, 13427 від 08.09.2021.
Платіжними дорученнями №222 від 29.11.2021 та № 256 від 29.12.2021 позивач оплатив TOB «Токмацький гранітний кар`єр» поставлений товар шляхом безготівково переказу коштів на розрахунковий рахунок TOB «Токмацький гранітний кар`єр».
Перевезення товару здійснювалось зі складу TOB «Токмацький гранітний кар`єр» за адресою: 71754, Запорізька область, Токмацький район, с. Трудове, вул. Трудівська, 1, до складу Позивача за адресою: Запорізька область, м. Мелітополь, Каховське шосе, 20 згідно з товарно-транспортними накладними, які містяться в матеріалах справи.
Згідно з вимогами статті 201 ПК України, по взаємовідносинах з Товариством з обмеженою відповідальністю «АБЗ ПРОМБУД», позивач склав в електронній формі та надіслав для реєстрації в ЄРПН податкову накладну №19 від 22.10.2021.
Однак, згідно з квитанцією №9326418762 реєстрація податкової накладної №19 в ЄРПН було зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України через відсутність в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивач подав до комісії регіонального рівня пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній №19.
10.01.2023 комісією регіонального рівня прийнято рішення №8061456/43508227 про відмову у реєстрації податкової накладної №19 у зв`язку з ненаданням позивачем копій договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунки-фактури/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт,послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Не погоджуючись з вказаним рішенням, 16.01.2023 позивач подав відповідачу 2 скаргу з вимогою скасувати рішення комісії регіонального рівня та зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №19 від 22.10.2021. Разом зі скаргою позивач теж надав пояснення вих. 16/01/1 від 16.01.2023 та копії первинних документів.
23.01.2023 за результатами розгляду скарги відповідачем 2 прийнято рішення №6987/43508227/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня без змін на підставі, ненадання позивачем копій первинних документів щодо постачання 'придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси.
Не погоджуючись із відмовою в реєстрації податкової накладної, позивач звернувся до суду з даним позовом.
18.10.2021 відповідно до умов Договору поставки №2009 позивач за видатковою накладною №432 від 18.10.2021 поставив TOB «АБЗ ПРОМБУД» товар «щебеневу піщану суміш С-7 (0-70 мм) МІ000» та «щебеневу піщану суміш С-7 (0-70 мм) М800» загальною вартістю 616 266 грн. 28 коп., у т.ч. ПДВ - 102 711 грн. 05 коп.
Того ж дня, згідно з товарно-транспортними накладними №№0004, 0005, 0006, 0007, 0008, 0009, 00010, 00011, 00012, 00013, 00014, 00015, 00016, 00017, 00018 від 18.10.2021 реалізований товар «Щебеневу піщану суміш С-7 (0-70 мм) М800» доставлено до складу TOB «АБЗ ПРОМБУД» за адресою: Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Шмідта, 118, зі складу Позивача за адресою: Запорізька область, м. Мелітополь, Каховське шосе, 20. а товар «Щебеневу піщану суміш С-7 (0-70 мм) М1000» - №№14915/25, 14915/16, 14915/13 від 18.10.2021 зі складу TOB «Токмацький гранітний кар`єр» за вказаною адресою до місця виконання TOB «АБЗ ПРОМБУД» будівельних робіт за адресою: Запорізька область, ЯкимІвський район, с. Давидівка до ВКС.
Перевезення товару здійснювалось власним транспортом позивача, а також орендованим у Приватного підприємства «АБЗ», згідно з Договором про перевезення вантажів №15 від 16.09.2021.
26.10.2021 платіжними дорученнями №533 TOB «АБЗ ПРОМБУД» оплатило позивачу поставлений товар, у т.ч. за видатковою накладною №432 від 18.10.2021.
Реалізований TOB «АБЗ ПРОМБУД» товар позивач придбав у Товариства з обмеженою відповідальністю «Токмацький гранітний кар`єр», а саме: «Щебеневу піщану суміш С-7 (0-70 мм) МІ000» на підставі Договору поставки №143 від 20.09.2021 з видатковою накладною №14915 від 18.10.2021, «Щебеневу піщану суміш С-7 (0-70 мм) М800» на підставі Договору поставки № 25 від 04.01.2021 згідно з видатковими накладними №№7763, 7758, 7753, 7743 від 01.06.21, №№7920, 7894 від 03.06.21, №№7975, 7978, 7985 від 04.06.21, №8043 від 05.06.21, №№8119 від 07.06.21, №№8759, 8761,8731 від 18.06.21.
Платіжними дорученнями №454 від 05.07.2021, №486 від 30.07.2021, №72 від 22.09.2021 позивач оплатив TOB «Токмацький гранітний кар`єр» поставлений, у т.ч. вказаний вище, товар шляхом безготівково переказу коштів на розрахунковий рахунок TOB «Токмацький гранітний кар`єр».
Перевезення товару «Щебенева піщана суміш С-7 (0-70 мм) М800» зі складу TOB «Токмацький гранітний кар`єр» за адресою: 71754, Запорізька область, Токмацький район, с. Трудове, вул. Трудівська, 1, до складу позивача за адресою: Запорізька область, м. Мелітополь, Каховське шосе, 20 здійснювалося згідно з товарно-транспортними накладними №№Р7743, Р7753, Р7758, Р7763 від 01.06.2021, №Р7894, Р7920 від 03.06.2021, №№Р7975, Р7978, №7985 від 04.06.2021, №Р8043 від 05.06.2021, №Р8119 від 07.06.2021, №№Р8731, Р8759, Р8761 від 18.06.2021 власним транспортом позивача, а також орендованим у Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС СОМ» згідно з Договором про перевезення вантажів №1 від 04.01.2021.
Згідно з вимогами статті 201 ПК України, по взаємовідносинах з Товариством з обмеженою відповідальністю «АБЗ ПРОМБУД», позивач склав в електронній формі та надіслав для реєстрації в ЄРПН податкову накладну №15 від 18.10.2021.
Однак, згідно з квитанцією №9327424710 від 02.11.2021 реєстрація податкової накладної №15 в ЄРПН було зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України через відсутність в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивач подав до комісії регіонального рівня пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній №15.
17.01.2023 комісією регіонального рівня прийнято рішення №8099580/43508227 про відмову у реєстрації податкової накладної №15 у зв`язку з ненаданням позивачем копій договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунки-фактури/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт,послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Не погоджуючись з вказаним рішенням, 20.01.2023 позивач подав відповідачу 2 скаргу з вимогою скасувати рішення комісії регіонального рівня та зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №15 від 18.10.2021. Разом зі скаргою позивач теж надав пояснення вих.19/01/1 від 19.01.2023 та копії первинних документів.
27.01.2023 за результатами розгляду скарги відповідачем 2 прийнято рішення №8898/43508227/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня без змін на підставі, ненадання позивачем копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси.
Не погоджуючись із відмовою в реєстрації податкової накладної, позивач звернувся до суду з даним позовом.
22.09.2021 відповідно до умов Договору поставки №2009 від 20.09.2021 TOB «АБЗ ПРОМБУД» згідно з рахунком на оплату №14 від 22.09.2021 платіжним дорученням №402 від 22.09.2021 здійснило попередню оплату товару у загальному розмірі 547 027 грн. 72 коп., у т.ч. ПДВ -91 171 грн. 28 коп.
Того ж дня, за видатковою накладною №398 позивач поставив (передав у власність) TOB «АБЗ ПРОМБУД» товар «щебеневу піщану суміш С-5(0- 40мм) МІ000» загальною вартістю 1516 313 грн. 14 коп., у т.ч. ПДВ - 252 718 грн. 86 коп.
Реалізований TOB «АБЗ ПРОМБУД» товар позивач придбав у Товариства з обмеженою відповідальністю «Токмацький гранітний кар`єр» на підставі Договору поставки №143 від 20.09.2021 згідно з видатковою накладною №т-00014102 від 22.09.2021.
Платіжним дорученням №72 від 22.09.2022 позивач оплатив TOB «Токмацький гранітний кар`єр» поставлений товар шляхом безготівково переказу коштів на розрахунковий рахунок TOB «Токмацький гранітний кар`єр».
Перевезення товару здійснювалось згідно з товарно-транспортними накладними №№№14102/28, 14102/32, 14102/15, 14102/16, 14102/17, 14102/20, 14102/21, 14102/22, 14102/24, 14102/25, 14102/26, 14102/29, 14102/30, 14102/31, 14102/33, 14102/34, Р14102, 0000010588, 0000010589, 0000010679, 0000010680, 14102, 14101/1, 14102/2, 14102/3, 14102/4, 14102/5, 14102/6, 14102/7, 14102/8, 14102/9, 14102/10, 14102/11, 14102/12, 14102/13, 14102/14, 14102/18, 14102/19, 14102/23, 14102/27 від 22.09.2022 безпосередньо зі складу TOB «Токмацький гранітний кар`єр» за адресою: 71754, Запорізька область, Токмацький район, с. Трудове, вул. Трудівська, 1, до об`єкту виконання TOB «АБЗ ПРОМБУД» згідно з Договором субпідряду №20210920-1-02 від 20.09.2021 робіт за адресою: Запорізька область, Якимівський район, с. Вовчанське, власним транспортом Позивача, а також орендованим у Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС СОМ» згідно з Договором про перевезення вантажів №1 від 04.01.2021, у Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія МЕЛБУД» згідно з Договором про надання послуг по перевезення вантажу №09-21/21 від 20.09.2021, у Приватного підприємства «АБЗ» згідно з Договором про перевезення вантажів №15 від 16.09.2021.
Згідно з вимогами статті 201 ПК України, по взаємовідносинах з Товариством з обмеженою відповідальністю «АБЗ ПРОМБУД», позивач склав в електронній формі та надіслав для реєстрації в ЄРПН податкову накладну №34 від 22.09.2021.
Однак, згідно з квитанцією №9287883409 реєстрація податкової накладної №34 в ЄРПН було зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України через відсутність в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивач подав до комісії регіонального рівня пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній №34.
19.01.2023 комісією регіонального рівня прийнято рішення №8120748/43508227 про відмову у реєстрації податкової накладної №34 у зв`язку з ненаданням позивачем копій договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунки-фактури/Інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт,послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Не погоджуючись з вказаним рішенням, 26.01.2023 позивач подав відповідачу 2 скаргу з вимогою скасувати рішення комісії регіонального рівня та зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №34 від 22.09.2021. Разом зі скаргою позивач теж надав пояснення вих.25/01/1 від 25.01.2023 та копії первинних документів.
02.02.2023 за результатами розгляду скарги відповідачем 2 прийнято рішення №10993/43508227/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня без змін на підставі, ненадання позивачем копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси.
Не погоджуючись із відмовою в реєстрації податкової накладної, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Крім того, 10.06.2020 між позивачем, як постачальником, та Товариством з обмеженою відповідальністю «АБЗ ПРОМБУД», як покупцем, укладено Договір постави №4 згідно з яким, Постачальник зобов`язується передати у власність (поставити), а Покупець приймати та оплачувати щебінь, щебеневу суміш та відсів, загальна кількість, асортимент, одиниця виміру, ціна за одиницю виміру та загальна вартість, яких визначена Сторонами у видаткових накладних (далі - товар) (пункт 1.1. Договору №4).
01.11.2021 на виконання умов Договору №4 позивач за видатковою накладною №528 від 01.11.2021 передав у власність (поставив), а TOB «АБЗ ПРОМБУД» прийняло товар «щебеневу піщану суміш С-7(0-40мм)М1000» загальною вартістю 289 843 грн. 04 коп., у т.ч. ПДВ - 48 307 грн. 17 коп.
Того ж дня, згідно з товарно-транспортними накладними №№0001, 0002, 0003, 0004, 0005, 0006, 0007, 0008 від 01.11.2021 товар доставлено до складу TOB «АБЗ ПРОМБУД» за адресою: Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Шмідта, 118, зі складу Позивача за адресою: Запорізька область, м. Мелітополь, Каховське шосе, 20.
Платіжним дорученням №720 від 24.12.2021 TOB «АБЗ ПРОМБУД» сплатило позивачу вартість поставленого товару, у т.ч. за видатковою накладною №528 від 01.11.2021.
Реалізований TOB «АБЗ ПРОМБУД» товар позивач придбав у Товариства з обмеженою відповідальністю «Токмацький гранітний кар`єр» на підставі Договору поставки №143 від 20.09.2021 згідно з видатковими накладними №т-0015098 від 24.10.2021 та №т-00015101 від 25.10.2021.
Платіжним дорученням №198 від 05.11.2021 позивач оплатив TOB «Токмацький гранітний кар`єр» поставлений товар шляхом безготівково переказу коштів на розрахунковий рахунок TOB «Токмацький гранітний кар`єр».
Перевезення товару здійснювалось згідно з товарно-транспортними накладними №№15098/10, 15098/12, 15098/14, 15098/17, 15098/19. 15098/21, 15098/25, від 24.10.2021, №№15101/17, 15101/19, 15101/21, 15101/26, 15101/32, від 25.10.2021 зі складу TOB «Токмацький гранітний кар`єр» за адресою: 71754, Запорізька область, Токмацький район, с. Трудове, вул. Трудівська, 1, до складу Позивача за адресою: Запорізька область, м. Мелітополь, Каховське шосе, 20 орендованим у Приватного підприємства «АБЗ» згідно з Договором про перевезення вантажів №15 від 16.09.2021 транспортом.
Згідно з вимогами статті 201 ПК України, Товариством з обмеженою відповідальністю «АБЗ ПРОМБУД», позивач склав в електронній формі та надіслав для реєстрації в ЄРПН податкову накладну №84 від 01.11.2021.
Однак, згідно з квитанцією №9360109141 реєстрація податкової накладної №84 в ЄРПН було зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України через відсутність в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивач подав до комісії регіонального рівня пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній №84.
19.01.2023 комісією регіонального рівня прийнято рішення №8120880/43508227 про відмову у реєстрації податкової накладної №84 у зв`язку з ненаданням позивачем копій договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунки-фактури/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт,послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Не погоджуючись з вказаним рішенням, 26.01.2023 позивач подав відповідачу 2 скаргу з вимогою скасувати рішення комісії регіонального рівня та зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №34 від 22.09.2021. Разом зі скаргою позивач теж надав пояснення вих.25/01/2 від 25.01.2023 та копії первинних документів.
02.02.2023 за результатами розгляду скарги відповідачем 2 прийнято рішення №11015/43508227/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня без змін на підставі, ненадання позивачем копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси.
Не погоджуючись із відмовою в реєстрації податкової накладної, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Надаючи правову оцінку вказаним обставинам, суд зазначає наступне.
Відповідно до вимог ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику /пункт 1.1 статті 1 Податкового кодексу України/.
За змістом підпункту «а» пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
Пунктом 187.1 статті 187 Податкового кодексу України визначено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до вимог п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з вимогами п.201.10 ст.201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку-продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно з вимогами п.201.7. ст.201 ПК України, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до пункту 201.16 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 року (далі-Порядок №1246) визначено, що податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно з пунктом 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
11 січня 2020 року набрав чинності порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165), затверджений постановою КМУ №1165 від 11 грудня 2019 року «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Відповідно до вимог п.3 Порядку №1165 податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації):
1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, звільненою від оподаткування;
2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;
3) одночасно виконуються такі умови:
загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 1 млн. гривень;
значення показника D, розрахованого згідно з цим підпунктом, становить більше 0,05. Показник D розраховується за такою формулою:
D= S/T,
де S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, платником податку та його відокремленими підрозділами;
T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування;
значення показника P є меншим, ніж значення, розраховане за такою формулою:
P = Pм х 1,4,
де P - сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування;
Pм - найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування.
Значення показників D та P відображаються в електронному кабінеті платнику податку;
4) у податковій накладній/розрахунку коригування відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, які зазначені у таблиці даних платника податку, врахованій контролюючим органом.
Відповідно до вимог п.5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Пунктом 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення. У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття. Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном. Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;
- інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення. За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття. Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.
Відповідно до вимог п.7 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Пунктом 10 Порядку №1165 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Згідно з вимогами п.11 Порядку №1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Наказом Міністерства фінансів України №520 від 12 грудня 2019 року затверджено «Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі - Порядок №520), яким визначено механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до вимог п.2. Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Пунктом 3 Порядку №520 визначено, що комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
Згідно з вимогами п.4 Порядку №520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Відповідно до вимог п.5 Порядку №520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Згідно з вимогами п.6 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Пунктом 7 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до вимог п.п.9-13 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.
Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Критерії ризиковості здійснення операцій визначено у додатку 3 до Порядку №1165.
Зокрема, відповідно до пункту 1 відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
При цьому, зупинення реєстрації ПН/РК за пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що на постійній основі постачається; обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Таким чином, у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях.
З матеріалів справи вбачається, що надіслана позивачу квитанція містить вимогу щодо надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
Також, в оскаржуваному рішенні контролюючим органом не обґрунтовано, які саме документи, надані платником, складені з порушенням законодавства, чому документи платника не є достатніми для прийняття комісією ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної, які документи платник податків має надати для обґрунтованого рішення щодо реєстрації ПН.
Суд зазначає, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів. При цьому, у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган повинен вимагати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях, чого зроблено не було.
Загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його оформлення (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт Критеріїв, без наведення відповідної підстави і розрахованих показників за критерієм, якому відповідає платник податку, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд. Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у постановах від 27.01.2022 року (справа №380/2365/21), від 18.06.2019 року (справа №0740/804/18), від 23.10.2018 року (справа №822/1817/1).
Відповідно до вимог податкового кодексу України та постанови КМУ №1165 від 11 грудня 2019 року позивачем подано пояснення і документи на підтвердження інформації, зазначеної у спірних податкових накладних.
Суд зазначає, що в поданих письмових поясненнях позивачем було надано відповідачу договори поставки з додатками до них, довіреності, первинні документи щодо придбання і подальшого постачання TOB «АБЗ ПРОМБУД» товару, його транспортування, у тому числі рахунки-фактури, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, платіжні доручення, паспорт якості.
Отже, позивач надав контролюючому орану первинні документи, які підтверджують вид, кількість та ціну наданих послуг.
Судом враховуються висновки Верховного Суду, викладені в постановах від 27.04.2020 року у справі№360/1050/19, від 18.06.2020 року у справі №824/245/19-а. Так, суд касаційної інстанції наголошує на тому, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податків копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
З огляду на зазначене, Головним управлінням ДПС у Львівській області не доведено правомірність свого рішення щодо відмови у реєстрації податкових накладних, тому суд дійшов висновку, що рішення контролюючого органу про відмову в реєстрації спірних податкових накладних були прийняті відповідачем всупереч та не у відповідності до вимог чинного податкового законодавства.
Стосовно позовних вимог про зобов`язання Державної податкової служби України, зареєструвати спірні податкові накладні в ЄРПН, суд зазначає наступне.
Відповідно до пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій, зокрема, набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення).
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому, вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
Згідно з вказаними нормами, податковий орган реєструє податкову накладну, у тому числі, на підставі рішення суду датою набрання ним законної сили або іншою датою, вказаною у рішенні.
Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом апеляційної інстанції не встановлено.
У зв`язку з цим, суд приходить до висновку, що належним способом захисту порушених прав позивача у спірних правовідносинах буде зобов`язання Державну податкову службу України, зареєструвати спірні податкові накладні.
Разом з тим, щодо позовної вимоги про скасування рішень Державної податкової служби України за результатами розгляду скарги, суд зазначає таке.
Згідно пунктів 56.1-56.2 статті 56 Податкового кодексу України, рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку. У разі якщо платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов`язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених цим Кодексом або іншими законами України, такий платник має право звернутися із скаргою про перегляд цього рішення до контролюючого органу вищого рівня.
Пунктом 56.3 Податкового кодексу України вказано, що скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі (за потреби - з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати з урахуванням вимог пункту 44.6 статті 44 цього Кодексу) протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується. Протягом шести місяців з дати закінчення строку, встановленого абзацом першим цього пункту, платник податків має право подати скаргу разом з клопотанням про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку та копіями підтверджуючих документів поважності причин його пропуску (за наявності). У скарзі може міститися клопотання про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку. Контролюючий орган вищого рівня, розглядаючи клопотання платника податків, поновлює пропущений строк на подання скарги в адміністративному порядку, якщо визнає причини його пропуску поважними. Скарги на рішення територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Згідно з пунктом 56.8 Податкового кодексу України контролюючий орган, який розглядає скаргу платника податків, зобов`язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника податків поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку.
Процедура розгляду скарг платників податків на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН врегульована Порядком розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 (далі по тексту - Порядок розгляду скарг).
Пунктами 12-18 Порядку розгляду скарг передбачено, що за результатами розгляду скарги комісія центрального рівня у строк, визначений пунктом 56.23 статті 56 Кодексу, приймає одне з таких рішень:
задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі;
залишає скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі без змін.
У разі коли до прийняття рішення комісією центрального рівня надійшла заява платника податку про відкликання скарги (додаток 2), така скарга залишається без розгляду, а платнику податку в автоматичному режимі надсилається відповідна квитанція. Така квитанція є підтвердженням залишення скарги без розгляду.
За результатами розгляду скарги комісія центрального рівня у строк, визначений пунктом 56.23 статті 56 Кодексу, у порядку, визначеному статтею 42 Кодексу, надсилає платнику податку відповідне рішення (додаток 3).
Рішення за результатами розгляду скарги набирає чинності з дня його прийняття.
Якщо рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного пунктом 56.23 статті 56 Кодексу, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.
Рішення комісії центрального рівня не підлягає адміністративному оскарженню та може бути оскаржено в судовому порядку у строки, визначені статтею 56 Кодексу.
Задоволення скарги є підставою для реєстрації зазначених у скарзі податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі з урахуванням вимог пункту 200-1.3 статті 200-1 Кодексу.
Таким чином, розглядаючи даний позов, суд приходить висновку, що оскаржуване рішення Комісії Державної податкової служби України з питань розгляду скарг було прийнято у відповідності до зазначених вище норм законодавства. В свою чергу, Державна податкова служба України, як суб`єкт владних повноважень, наділений правом для прийняття рішення про результати розгляду скарги.
При цьому, невірність суджень посадових чи службових осіб контролюючого органу при застосуванні норм Податкового кодексу України, зроблених ними на основі фактичних даних, на думку суду, не може бути достатньою підставою для висновку про порушення прав чи інтересів платника, який в цьому випадку не позбавлений права оскаржити в судовому порядку рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.
Правові наслідки для позивача можуть створювати лише відповідні рішення контролюючого органу про відмову в реєстрації податкової накладної, прийняті за результатами направлення платником податків засобами електронного зв`язку податкових накладних для реєстрації в ЄРПН.
Отже, рішення про розгляд скарги, не порушує права та інтереси платника податків.
Зважаючи на викладене, обраний позивачем спосіб захисту права не відповідає його змісту, що свідчить про необґрунтованість позовних вимог в цій частині та відсутність правових підстав для їх задоволення.
Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З урахуванням з`ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають частковому задоволенню.
Щодо стягнення витрат на професійну правничу допомогу по справі у розмірі 68900,00грн., суд зазначає, що позивачем не надано документів на підтвердження понесених витрат на професійну правничу допомогу.
Згідно з ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись ст.ст. 241-246, 250,255 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Приватного підприємства «Морена СК» (69039, м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, 64/27, прим. 21, код ЄДРПОУ 43508227) до Головного управління ДПС у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35, код ЄДРПОУ 43968090), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа,8, код ЄДРПОУ 43005393) задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Вінницькій області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: №7944000/43508227 від 26.12.2022; №8061456/43508227 від 10.01.2023; №8099580/43508227 від 17.01.2023; №8120748/43508227 від 19.01.2023; №8120880/43508227 від 19.01.2023.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її подання на реєстрацію, податкову накладну Приватного підприємства «Морена СК» №9 від 18.10.2021, №19 від 22.10.2021, №15 від 18.10.2021, №34 від 22.09.2021, №84 від 01.11.2021.
В іншій частині позовних вимог відмовити.
Стягнути на користь Приватного підприємства «Морена СК» (69039, м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, 64/27, прим. 21, код ЄДРПОУ 43508227) понесені витрати по сплаті судового збору у розмірі 8052,00 грн (вісім тисяч п`ятдесят дві гривні 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа,8, код ЄДРПОУ 43005393).
Стягнути на користь Приватного підприємства «Морена СК» (69039, м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, 64/27, прим. 21, код ЄДРПОУ 43508227) понесені витрати по сплаті судового збору у розмірі 8052,00 грн (вісім тисяч п`ятдесят дві гривні 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35, код ЄДРПОУ 43968090).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на рішення суду якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду протягом п`ятнадцяти днів з дня його (її) проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення виготовлено та підписано 20.06.2023.
Суддя О.В. Конишева
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.06.2023 |
Оприлюднено | 23.06.2023 |
Номер документу | 111687096 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Конишева Олена Василівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Конишева Олена Василівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Конишева Олена Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні