Рішення
від 23.06.2023 по справі 420/9903/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/9903/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 червня 2023 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд в складі судді Бутенка А.В., розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» до Державної податкової служби України, Головного управління Державної податкової служби в Одеській області про визнання протиправними та скасування рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Стислий зміст позовних вимог.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» звернулося до Одеського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Державної податкової служби України, Головного управління Державної податкової служби в Одеській області, в якій просило:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347651/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1836 від 12.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347650/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1828 від 12.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347798/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1876 від 27.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347799/41329283 віл 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1874 від 23.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347788/41329283 віл 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1838 від 15.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347813/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1850 від 17.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347789/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1837 від 12.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347793/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1872 від 25.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347817/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1847 від 16.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347818/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1839 від 16.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347806/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1873 від 25.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347816/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1851 від 17.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347819/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1885 від 12.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347795/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1863 від 22.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347796/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1877 від 27.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347797/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1866 від 22.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347811/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1846 від 20.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347810/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1867 від 23.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347809/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1865 від 22.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347808/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1853 від 19.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347807/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1852 від 19.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347792/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1831 від 12.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347791/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1829 від 12 .2.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347790/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1832 від 12.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347805/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1848 від 16.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347803/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1868 від 23.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347802/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1861 від 21.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347804/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1864 від 22.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347794/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1869 від 24.12.2022.

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347801/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1855 від 20.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347800/41329283 від 28.02.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 1870 від 24.12.2022.

Виклад позиції позивача та заперечень відповідача.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що між позивачем та ТОВ «БІОСОІЛ» укладено договір поставки. На виконання договору позивач здійсним поставку товару на користь ТОВ «БІОСОІЛ», за результатами чого склав та направив до Єдиного реєстрі податкових накладних податкові накладні. Згідно з квитанціями, отриманими позивачем, податкові накладні було прийнято, але реєстрацію зупинено, а також вказано, що відповідно до п. 201.16 ПН операції відповідають критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Після цього позивачем подано належним чином засвідчені копії документів, що підтверджують реальність операцій з виробництва та поставки товарів з УКТ ЗЕД: 2201. Проте, оскаржуваними Рішеннями комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, позивачу було відмовлено у реєстрації відповідних податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних.

24.05.2023 року від Головного управління ДПС в Одеській області та Державної податкової служби України надійшов відзив на позовну заяву, в обґрунтування якого зазначено, що позивач засобами електронного зв`язку направив на реєстрацію в ЄРПН податкові накладні. Згідно з квитанціями до податкових накладних за результатами обробки «Документ прийнято, реєстрація зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2201 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій». Рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН про відмову в реєстрації податкових накладних та зобов`язання зареєструвати податкові накладні з приводу товариства ТОВ «Завод «АРТУЗ АКВА»» були прийнятті у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку.

29.05.2023 року від представника позивача надійшла відповідь на відзив в якій представник підтримав позицію викладену в позовній заяві та просив позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

Заяви чи клопотання від сторін не надходили.

Процесуальні дії, вчинені судом.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 08.05.2023 року позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» до Державної податкової служби України, Головного управління Державної податкової служби в Одеській області про визнання протиправними та скасування рішення прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

Обставини справи.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» є юридичною особою, яку зареєстровано у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за номером 1010031070011000032 від 01.12.2022 року.

Основним видом діяльності TOB «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» є за КВЕД 11.07 Виробництво безалкогольних напоїв; виробництво мінеральних вод та інших вод, розлитих у пляшки.

01.12.2022 між Товариством з обмеженою відповідальністю «БІОСОІЛ» (Покупець) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» (Постачальник) укладено Договір поставки № 12/22.

Відповідно до п.1 Договору, Постачальник зобов`язується передати у власність Покупця, а Покупець прийняти товар у повному розмірі на умовах та в порядку, визначених цим Договором.

За умовами Договору ТОВ «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» було відвантажено товар, що підтверджується видатковими накладними № 1822 від 12.12.2022 року, №1823 від 12.12.2022 року, № 1824 від 12.12.2022 року, № 1825 від 12.12.2022 року, № 1827 від 12.12.2022 року, № 1828 від 12.12.2022 року, № 1829 від 12.12.2022 року, № 1833 від 15.12.2022 року, № 1834 від 16.12.2022 року, № 1835 від 16.12.2022 року, № 1836 від 16.12.2022 року, № 1838 від 17.12.2022 року, № 1839 від 17.12.2022 року, № 1841 від 19.12.2022 року, № 1842 від 19.12.2022 року, № 1845 від 20.12.2022 року, № 1846 від 20.12.2022 року, № 1848 від 21.12.2022 року, № 1850 від 22.12.2022 року, № 1851 від 22.12.2022 року, № 1852 від 22.12.2022 року, № 1853 від 22.12.2022 року, № 1854 від 23.12.2022 року, № 1855 від 23.12.2022 року, № 1856 від 24.12.2022 року, № 1857 від 24.12.2022 року, № 1859 від 25.12.2022 року, № 1860 від 25.12.2022 року, № 1861 від 23.12.2022 року, № 1863 від 27.12.2022 року, № 1865 від 27.12.2022 року,

Переміщення товару на адресу ТОВ «БІОСОІЛ» підтверджується відомостями про вантаж та товарно-транспортними накладними № Р1822 від 12.12.2022 року, № Р1823 від 12.12.2022 року, № Р1824 від 12.12.2022 року, № Р1825 від 12.12.2022 року, № Р1827 від 12.12.2022 року, № Р1828 від 12.12.2022 року, № Р1829 від 12.12.2022 року, № Р1833 від 15.12.2022 року, № Р1834 від 16.12.2022 року, № Р1835 від 16.12.2022 року, № Р1836 від 16.12.2022 року, № Р1838 від 17.12.2022 року, № Р1839 від 17.12.2022 року, № Р1841 від 19.12.2022 року, № Р1842 від 19.12.2022 року, № Р1845 від 20.12.2022 року, № Р184 від 20.12.2022 року, № Р1848 від 21.12.2022 року, № Р1850 від 22.12.2022 року, № Р1851 від 22.12.2022 року, № Р1852 від 22.12.2022 року, № Р1853 від 22.12.2022 року, № Р1854 від 23.12.2022 року, № Р1855 від 23.12.2022 року, № Р1856 від 24.12.2022 року, № Р1857 від 24.12.2022 року, № Р1859 від 25.12.2022 року, № Р1860 від 25.12.2022 року, № Р186 від 23.12.2022 року, № Р1863 від 27.12.2022 року, № Р1865 від 27.12.2022 року.

Оплата товару підтверджується копіями платіжних інструкцій № 20 від 25.01.2023 року на суму 1 000 000 грн., № 56 від 30.01.2023 року на суму 2 000 000 грн., № 103 від 01.02.2023 року на суму 292 470 грн.

За фактом надання послуг з поставки товару ТОВ «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» сформовано податкові накладні № 1836 від 12.12.2022 року, № 1828 від 12.12.2022 року, № 1876 від 27.12.2022 року, № 1874 від 23.12.2022 року,№ 1838 від 15.12.2022 року, № 1850 від 17.12.2022 року, № 1837 від 12.12.2022 року, № 1872 від 25.12.2022 року, № 1847 від 16.12.2022 року, № 1839 від 16.12.2022 року, № 1873 від 25.12.2022 року, № 1851 від 17.12.2022 року, № 1885 від 12.12.2022 року, № 1863 від 22.12.2022 року, № 1877 від 27.12.2022 року, № 1866 від 22.12.2022 року, № 1846 від 20.12.2022 року, № 1867 від 23.12.2022 року, № 1865 від 22.12.2022 року, № 1853 від 19.12.2022 року, № 1852 від 19.12.2022 року, № 1831 від 12.12.2022 року, № 1829 від 12.12.2022 року, № 1832 від 12.12.2022 року, № 1848 від 16.12.2022 року, № 1868 від 23.12.2022 року, № 1861від 21.12.2022 року, № 1864 від 22.12.2022 року, № 1869 від 24.12.2022 року, № 1855 від 20.12.2022 року, № 1870 від 24.12.2022 року.

Відповідно до Квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних реєстрація податкових накладних було зупинено. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2201 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

21.02.2023 року ТОВ «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» подало Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, до якого було додано відповідні пояснення та копії документів на підтвердження постачання товару.

Рішеннями комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.02.2023 року № 8347651/41329283, № 8347650/41329283, № 8347798/41329283, № 8347799/41329283, № 8347788/41329283, № 8347813/41329283, № 8347789/41329283, № 8347793/41329283, № 8347817/41329283, № 8347818/41329283, № 8347806/41329283, № 8347816/41329283, № 8347819/41329283, № 8347795/41329283, № 8347796/41329283, № 8347797/41329283, № 8347811/41329283, № 8347810/41329283, № 8347809/41329283, № 8347808/41329283, № 8347807/41329283, № 83476792/41329283, № 8347791/41329283, № 8347790/41329283, № 8347805/41329283, № 8347803/41329283, № 8347802/41329283, № 8347804/41329283, № 8347794/41329283, № 8347801/41329283, № 8347800/41329283 відмовлено у реєстрації податкових накладних № 1836 від 12.12.2022 року, № 1828 від 12.12.2022 року, № 1876 від 27.12.2022 року, № 1874 від 23.12.2022 року,№ 1838 від 15.12.2022 року, № 1850 від 17.12.2022 року, № 1837 від 12.12.2022 року, № 1872 від 25.12.2022 року, № 1847 від 16.12.2022 року, № 1839 від 16.12.2022 року, № 1873 від 25.12.2022 року, № 1851 від 17.12.2022 року, № 1885 від 12.12.2022 року, № 1863 від 22.12.2022 року, № 1877 від 27.12.2022 року, № 1866 від 22.12.2022 року, № 1846 від 20.12.2022 року, № 1867 від 23.12.2022 року, № 1865 від 22.12.2022 року, № 1853 від 19.12.2022 року, № 1852 від 19.12.2022 року, № 1831 від 12.12.2022 року, № 1829 від 12.12.2022 року, № 1832 від 12.12.2022 року, № 1848 від 16.12.2022 року, № 1868 від 23.12.2022 року, № 1861від 21.12.2022 року, № 1864 від 22.12.2022 року, № 1869 від 24.12.2022 року, № 1855 від 20.12.2022 року, № 1870 від 24.12.2022 року у зв`язку з ненадання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити).

Джерела права й акти їх застосування.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено).

Згідно з пп. «а», «б» п. 185.1 ст. 185 ПК України, об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Пунктом 187.1 статті 187 ПК України встановлено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (п. 188.1 ст. 188 ПК України).

Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п.п.14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Пунктом 201.16 статті 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (далі - Порядок № 1246) (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 р. № 341) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Пунктом 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2245-VIII Кабінету Міністрів України доручено до 1 березня 2018 року визначити порядок зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону, привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом та забезпечити перегляд та приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

З 01.02.2020 року діє новий Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019р. №1165.

Відповідно до п. 1 вказаного Порядку №1165, критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі,- визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

Згідно з п. 3 Порядку №1165, податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Відповідно до п. 5, п.6 Порядку №1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Відповідно до п. 10, п. 11 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Висновки суду.

Судом встановлено, що реєстрація податкових накладних № 1836 від 12.12.2022 року, № 1828 від 12.12.2022 року, № 1876 від 27.12.2022 року, № 1874 від 23.12.2022 року,№ 1838 від 15.12.2022 року, № 1850 від 17.12.2022 року, № 1837 від 12.12.2022 року, № 1872 від 25.12.2022 року, № 1847 від 16.12.2022 року, № 1839 від 16.12.2022 року, № 1873 від 25.12.2022 року, № 1851 від 17.12.2022 року, № 1885 від 12.12.2022 року, № 1863 від 22.12.2022 року, № 1877 від 27.12.2022 року, № 1866 від 22.12.2022 року, № 1846 від 20.12.2022 року, № 1867 від 23.12.2022 року, № 1865 від 22.12.2022 року, № 1853 від 19.12.2022 року, № 1852 від 19.12.2022 року, № 1831 від 12.12.2022 року, № 1829 від 12.12.2022 року, № 1832 від 12.12.2022 року, № 1848 від 16.12.2022 року, № 1868 від 23.12.2022 року, № 1861від 21.12.2022 року, № 1864 від 22.12.2022 року, № 1869 від 24.12.2022 року, № 1855 від 20.12.2022 року, № 1870 від 24.12.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена податковим органом з посиланням на те, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2201 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Суд зазначає, що відповідно до п. 1 додатку 3 до Порядку №1165 до ознак ризиковості здійснення операцій відноситься: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

З аналізу пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій вбачається, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає пункт 11 Порядку №1165.

Таким чином, для віднесення операції до пункту 1 Критеріїв ризиковості, є неможливим, оскільки необхідне одночасне існування всіх трьох факторів.

Суд зазначає, що позивачем надані до контролюючого органу всі наявні у нього документи на підтвердження здійснених господарських операцій, зокрема, договір поставки, видаткову накладну, докази оплати поставки.

Посилання відповідача у квитанціях на відсутність коду УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2201 в таблиці платника податку та те, що обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбаного товару/послуги та обсягу його постачання, є необґрунтованими, оскільки відповідно до п.12 Порядку №1165, подання такої таблиці є правом платника податків, а не обов`язком.

Відповідно до Закону України "Про Митний тариф України" від 19 жовтня 2022 року № 2697-IX за кодом 2201 відповідає товарній позиції під назвою "Води, включаючи природні або штучні мінеральні, газовані, без додання цукру чи інших підсолоджувальних або ароматичних речовин; лід та сніг".

Суд звертає увагу на те, що виробництво безалкогольних напоїв; виробництво мінеральних вод та інших вод, розлитих у пляшки (код КВЕД 11.07) є основним видом господарської діяльності позивача.

Виробництво ж товару, у свою чергу, виключає можливість посилання контролюючого органу на відсутність чи недостатність обсяги придбання позивачем такого товару як на підставу для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

Верховний Суд у постановах від 30.07.2019 у справі №200/14026/18-а та від 23.10.2019 у справі № 826/8693/18, при розгляді аналогічних справ зазначив, що первинним об`єктом судового дослідження у даній справі є обставини, за яких відповідачі вчинили дії щодо зупинення реєстрації податкових накладних та приймали рішення про відмову у їх реєстрації. Підставою для таких дій мають бути: чіткі критерії оцінки ступеня ризиків відповідних господарських операцій; конкретний перелік документів, встановлений податковим законодавством, який підлягав наданню контролюючому органу для дослідження при прийнятті ним оспорюваних рішень.

Суд звертає увагу на те, що контролюючим органом у квитанціях не наведено обґрунтування тверджень про те, що обсяг постачання товару, зазначеного у податкових накладних на збільшення суми податкових зобов`язань, які подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого товару.

Крім того, квитанції не містить розрахунку показників критерію, якому відповідає позивач, що свідчить про невідповідність квитанцій вимогам, що встановлені до них пунктом 11 Порядку №1165.

З огляду на вказане та встановлені фактичні обставини по справі, суд дійшов висновку про те, що зупинення реєстрації податкових накладних № 1836 від 12.12.2022 року, № 1828 від 12.12.2022 року, № 1876 від 27.12.2022 року, № 1874 від 23.12.2022 року,№ 1838 від 15.12.2022 року, № 1850 від 17.12.2022 року, № 1837 від 12.12.2022 року, № 1872 від 25.12.2022 року, № 1847 від 16.12.2022 року, № 1839 від 16.12.2022 року, № 1873 від 25.12.2022 року, № 1851 від 17.12.2022 року, № 1885 від 12.12.2022 року, № 1863 від 22.12.2022 року, № 1877 від 27.12.2022 року, № 1866 від 22.12.2022 року, № 1846 від 20.12.2022 року, № 1867 від 23.12.2022 року, № 1865 від 22.12.2022 року, № 1853 від 19.12.2022 року, № 1852 від 19.12.2022 року, № 1831 від 12.12.2022 року, № 1829 від 12.12.2022 року, № 1832 від 12.12.2022 року, № 1848 від 16.12.2022 року, № 1868 від 23.12.2022 року, № 1861від 21.12.2022 року, № 1864 від 22.12.2022 року, № 1869 від 24.12.2022 року, № 1855 від 20.12.2022 року, № 1870 від 24.12.2022 року з підстав відповідності операцій пункту 1 Критеріїв ризиковості операцій, встановлених Додатком 3 Порядку №1165, є протиправним.

Відсутність у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначення конкретного критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 1 додатку 3 до Порядку №1165, із розрахованим показником за відповідним критерієм, якому відповідає платник податку, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій. Зокрема, контролюючим органом не наведено обґрунтування того, що обсяг постачання товару/послуги, зазначених у податкових накладних/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС, що свідчить про необґрунтованість такої квитанції.

Таким чином, квитанція про зупинення реєстрації податкових накладних не відповідає вимогам, що встановлені до них пунктом 11 Порядку №1165 в частині необхідності зазначення критерію (їв) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкової накладної в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.

Також, суд звертає увагу, що у квитанціях не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкових накладних стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованої квитанції вимогам до такої, що визначені пунктом 11 Порядку №1165.

Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, в оскаржуваних рішеннях від 28.02.2023 року № 8347651/41329283, № 8347650/41329283, № 8347798/41329283, № 8347799/41329283, № 8347788/41329283, № 8347813/41329283, № 8347789/41329283, № 8347793/41329283, № 8347817/41329283, № 8347818/41329283, № 8347806/41329283, № 8347816/41329283, № 8347819/41329283, № 8347795/41329283, № 8347796/41329283, № 8347797/41329283, № 8347811/41329283, № 8347810/41329283, № 8347809/41329283, № 8347808/41329283, № 8347807/41329283, № 83476792/41329283, № 8347791/41329283, № 8347790/41329283, № 8347805/41329283, № 8347803/41329283, № 8347802/41329283, № 8347804/41329283, № 8347794/41329283, № 8347801/41329283, № 8347800/41329283 причиною відмови в реєстрації податкової накладної позивача стало ненадання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити).

Разом з цим, в оскаржуваних рішеннях про відмову в реєстрації податкових накладних відповідачем чітко не зазначено підставу для відмови в реєстрації податкових накладних позивача в Єдиному реєстрі податкових накладних, як і не зазначено конкретно документів, відсутність яких не дала можливості прийняти рішення про реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Суд зазначає, що на розгляд відповідачу позивачем були надані всі необхідні первинні документи, які стосуються даних операцій, що не мали дефекту форми, змісту або походження, та які в силу вимог Податкового кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року № 88, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 року за № 168/704, підтверджують здійснення фінансово-господарських відносин позивача з контрагентом.

Тобто, суд дійшов висновку, що надані первинні документи на підтвердження здійснення операцій по податкових накладних № 1836 від 12.12.2022 року, № 1828 від 12.12.2022 року, № 1876 від 27.12.2022 року, № 1874 від 23.12.2022 року,№ 1838 від 15.12.2022 року, № 1850 від 17.12.2022 року, № 1837 від 12.12.2022 року, № 1872 від 25.12.2022 року, № 1847 від 16.12.2022 року, № 1839 від 16.12.2022 року, № 1873 від 25.12.2022 року, № 1851 від 17.12.2022 року, № 1885 від 12.12.2022 року, № 1863 від 22.12.2022 року, № 1877 від 27.12.2022 року, № 1866 від 22.12.2022 року, № 1846 від 20.12.2022 року, № 1867 від 23.12.2022 року, № 1865 від 22.12.2022 року, № 1853 від 19.12.2022 року, № 1852 від 19.12.2022 року, № 1831 від 12.12.2022 року, № 1829 від 12.12.2022 року, № 1832 від 12.12.2022 року, № 1848 від 16.12.2022 року, № 1868 від 23.12.2022 року, № 1861від 21.12.2022 року, № 1864 від 22.12.2022 року, № 1869 від 24.12.2022 року, № 1855 від 20.12.2022 року, № 1870 від 24.12.2022 року засвідчують факт виконання позивачем зобов`язань за договором поставки №12/22 від 01.12.2022 року.

З урахуванням зазначеного, суд дійшов висновку, що у Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області були відсутні встановлені законом підстави для відмови у реєстрації податкових накладних ТОВ «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1836 від 12.12.2022 року, № 1828 від 12.12.2022 року, № 1876 від 27.12.2022 року, № 1874 від 23.12.2022 року,№ 1838 від 15.12.2022 року, № 1850 від 17.12.2022 року, № 1837 від 12.12.2022 року, № 1872 від 25.12.2022 року, № 1847 від 16.12.2022 року, № 1839 від 16.12.2022 року, № 1873 від 25.12.2022 року, № 1851 від 17.12.2022 року, № 1885 від 12.12.2022 року, № 1863 від 22.12.2022 року, № 1877 від 27.12.2022 року, № 1866 від 22.12.2022 року, № 1846 від 20.12.2022 року, № 1867 від 23.12.2022 року, № 1865 від 22.12.2022 року, № 1853 від 19.12.2022 року, № 1852 від 19.12.2022 року, № 1831 від 12.12.2022 року, № 1829 від 12.12.2022 року, № 1832 від 12.12.2022 року, № 1848 від 16.12.2022 року, № 1868 від 23.12.2022 року, № 1861від 21.12.2022 року, № 1864 від 22.12.2022 року, № 1869 від 24.12.2022 року, № 1855 від 20.12.2022 року, № 1870 від 24.12.2022 року.

Відповідно до ч.2 ст.9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Таким чином, рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.02.2023 року № 8347651/41329283, № 8347650/41329283, № 8347798/41329283, № 8347799/41329283, № 8347788/41329283, № 8347813/41329283, № 8347789/41329283, № 8347793/41329283, № 8347817/41329283, № 8347818/41329283, № 8347806/41329283, № 8347816/41329283, № 8347819/41329283, № 8347795/41329283, № 8347796/41329283, № 8347797/41329283, № 8347811/41329283, № 8347810/41329283, № 8347809/41329283, № 8347808/41329283, № 8347807/41329283, № 83476792/41329283, № 8347791/41329283, № 8347790/41329283, № 8347805/41329283, № 8347803/41329283, № 8347802/41329283, № 8347804/41329283, № 8347794/41329283, № 8347801/41329283, № 8347800/41329283 про відмову у реєстрації податкових накладних ТОВ «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1836 від 12.12.2022 року, № 1828 від 12.12.2022 року, № 1876 від 27.12.2022 року, № 1874 від 23.12.2022 року,№ 1838 від 15.12.2022 року, № 1850 від 17.12.2022 року, № 1837 від 12.12.2022 року, № 1872 від 25.12.2022 року, № 1847 від 16.12.2022 року, № 1839 від 16.12.2022 року, № 1873 від 25.12.2022 року, № 1851 від 17.12.2022 року, № 1885 від 12.12.2022 року, № 1863 від 22.12.2022 року, № 1877 від 27.12.2022 року, № 1866 від 22.12.2022 року, № 1846 від 20.12.2022 року, № 1867 від 23.12.2022 року, № 1865 від 22.12.2022 року, № 1853 від 19.12.2022 року, № 1852 від 19.12.2022 року, № 1831 від 12.12.2022 року, № 1829 від 12.12.2022 року, № 1832 від 12.12.2022 року, № 1848 від 16.12.2022 року, № 1868 від 23.12.2022 року, № 1861від 21.12.2022 року, № 1864 від 22.12.2022 року, № 1869 від 24.12.2022 року, № 1855 від 20.12.2022 року, № 1870 від 24.12.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних є протиправними та належать до скасування.

Відповідно до пунктів 19, 20 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

При обранні способу відновлення порушеного права позивача суд виходить з принципу верховенства права щодо гарантування цього права ст.1 Протоколу № 1 до Європейської Конвенції з прав людини, як складової частини змісту і спрямованості діяльності держави, та виходячи з принципу ефективності такого захисту, що обумовлює безпосереднє поновлення судовим рішенням прав особи, що звернулась за судовим захистом без необхідності додаткових її звернень та виконання будь-яких інших умов для цього.

Рішенням Конституційного Суду України у справі № 3-рп/2003р від 30.01.2003 року визначено, що правосуддя за своєю суттю визнається таким лише за умови, що воно відповідає вимогам справедливості і забезпечує ефективне поновлення в правах.

З урахуванням зазначеного, суд вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні ТОВ «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1836 від 12.12.2022 року, № 1828 від 12.12.2022 року, № 1876 від 27.12.2022 року, № 1874 від 23.12.2022 року,№ 1838 від 15.12.2022 року, № 1850 від 17.12.2022 року, № 1837 від 12.12.2022 року, № 1872 від 25.12.2022 року, № 1847 від 16.12.2022 року, № 1839 від 16.12.2022 року, № 1873 від 25.12.2022 року, № 1851 від 17.12.2022 року, № 1885 від 12.12.2022 року, № 1863 від 22.12.2022 року, № 1877 від 27.12.2022 року, № 1866 від 22.12.2022 року, № 1846 від 20.12.2022 року, № 1867 від 23.12.2022 року, № 1865 від 22.12.2022 року, № 1853 від 19.12.2022 року, № 1852 від 19.12.2022 року, № 1831 від 12.12.2022 року, № 1829 від 12.12.2022 року, № 1832 від 12.12.2022 року, № 1848 від 16.12.2022 року, № 1868 від 23.12.2022 року, № 1861від 21.12.2022 року, № 1864 від 22.12.2022 року, № 1869 від 24.12.2022 року, № 1855 від 20.12.2022 року, № 1870 від 24.12.2022 року, датою їх фактичного подання на реєстрацію.

Суд вважає, що такий спосіб захисту порушеного права позивача є належним та достатнім в даному випадку.

Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

У процесі розгляду справи не встановлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.

Розподіл судових витрат.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З урахуванням зазначеного, суд вважає за необхідне стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області та Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 83 204,00 грн.

Керуючись Конституцією України, ст.ст.2, 9, 14, 77, 90, 139, 242-246, 250 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» (вул. Комунальна, 4, м. Теплодар, Одеський район, Одеська область, 65490, ЄДРПОУ 41329283) до Державної податкової служби України (Львівська площа,8, м.Київ, 04655, ЄДРПОУ 43005393), Головного управління Державної податкової служби в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, ЄДРПОУ 44069166) про визнання протиправними та скасування рішення - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347651/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347650/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347798/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347799/41329283 віл 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347788/41329283 віл 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347813/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347789/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347793/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347817/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347818/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347806/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347816/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347819/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347795/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347796/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347797/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347811/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347810/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347809/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347808/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347807/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347792/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347791/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347790/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347805/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347803/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347802/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347804/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347794/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347801/41329283 від 28.02.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 8347800/41329283 від 28.02.2023 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1836 від 12.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1828 від 12.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1876 від 27.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1874 від 23.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1838 від 15.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1850 від 17.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1837 від 12.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1872 від 25.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1847 від 16.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1839 від 16.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1873 від 25.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1851 від 17.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1885 від 12.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1863 від 22.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» 1877 від 27.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1866 від 22.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1846 від 20.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1867 від 23.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1865 від 22.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1853 від 19.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1852 від 19.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1831 від 12.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1829 від 12 .2.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1832 від 12.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1848 від 16.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1868 від 23.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1861 від 21.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1864 від 22.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1869 від 24.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1855 від 20.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» № 1870 від 24.12.2022 року датою її фактичного подання на реєстрацію.

Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» (код ЄДРПОУ 41329283) судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 41 602,00 грн.

Стягнути з Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» (код ЄДРПОУ 41329283) судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 41 602,00 грн.

Порядок і строки оскарження рішення визначаються ст.ст.293, 295 КАС України.

Рішення набирає законної сили в порядку і строки, встановлені ст.255 КАС України.

СуддяА.В. Бутенко

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.06.2023
Оприлюднено26.06.2023
Номер документу111749862
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/9903/23

Ухвала від 31.10.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 30.10.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А.В.

Постанова від 27.09.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н.В.

Ухвала від 02.08.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н.В.

Ухвала від 31.07.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н.В.

Ухвала від 25.07.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н.В.

Рішення від 23.06.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А.В.

Ухвала від 08.05.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні