Ухвала
від 27.06.2023 по справі 389/190/23
ЗНАМ’ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

27.06.2023

ЄУН 389/190/23

Провадження №1-кс/389/637/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 червня 2023 року місто Знам`янка

Слідчий суддя Знам`янського міськрайонного суду Кіровоградської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , підозрюваної ОСОБА_4 та її захисника ОСОБА_5 , розглянувши погоджене з прокурором клопотання начальника слідчого відділення відділу поліції №1 (м.Знам`янка) Кропивницького районного управління поліції ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_6 про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою стосовно

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки м.Знам`янка Кіровоградської області, громадянки України, яка заміжня, має на утриманні двох неповнолітніх дітей, працює начальником відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Знам`янської міської ради, зареєстрована та проживає за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судима,

підозрюваної у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України, в межах кримінального провадження відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023120040000004 від 23.01.2023,

ВСТАНОВИВ:

Начальник слідчого відділення відділу поліції №1 (м.Знам`янка) Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_6 , 20.06.2023 звернувся до суду з даним клопотанням про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою стосовно ОСОБА_4 строком на 60 днів.

У клопотанні зазначено, що слідчим відділенням відділу поліції № 1 (м.Знам`янка) Кропивницького районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області здійснюється досудове розслідування по матеріалам кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023120040000004 від 23.01.2023, за ознаками злочину, передбаченого ч.2 ст.364, ч.4 ст.191 КК України.

Під час здійснення досудового розслідування встановлено, що розпорядженням виконавчого комітету Знам`янської міської ради Кіровоградської області №400-к від 04.09.2015 «Про призначення ОСОБА_7 на посаду начальника відділу освіти» ОСОБА_7 призначено на посаду начальника відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради з 07.09.2015.

Розпорядженням виконавчого комітету Знам`янської міської ради Кіровоградської області №686-к від 02.11.2018 «Про зміну прізвища ОСОБА_7 » змінено прізвище « ОСОБА_8 » на « ОСОБА_9 » у трудовій книжці, облікових кадрових та бухгалтерських документах ОСОБА_7 , начальника відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради.

Згідно з пунктами 7.2.-7.3. розділу 7 положення про відділ освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради, затвердженого рішенням Знам`янської міської ради від 07.03.2023 №1196, відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою у відповідності до законодавства, начальник відділу представляючи інтереси громади у галузі освіти, молоді та спорту у відносинах з юридичними та фізичними особами: здійснює керівництво діяльністю відділу, забезпечує виконання покладених на відділ завдань, визначає посадові обов`язки і ступінь відповідальності працівників відділу; планує роботу відділу освіти, молоді та спорту і аналізує стан її виконання; розпоряджається коштами, які виділяються на утримання відділу, несе відповідальність за їх використання в межах кошторисних призначень.

Відповідно до п.8.1 розділу 8 положення про відділ освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради, затвердженого рішенням Знам`янської міської ради від 07.03.2023 №1196, начальник і працівники відділу несуть відповідальність за свою діяльність згідно чинного законодавства.

Відповідно до посадової інструкції начальника відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради, затвердженої Знам`янським міським головою 19.04.2021, з якою ОСОБА_4 особисто ознайомлена 23.04.2021, начальник відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради:

п.1.1. у своїй роботі керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про освіту», іншими нормативно-правовими актами, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, Указами Президента України, постановами та розпорядженнями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки, рішеннями обласної та міської ради, наказами департаменту освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації, наказами профільного підрозділу Кропивницької районної державної адміністрації, рішеннями виконавчого комітету та розпорядженнями міського голови, а також Положенням про відділ освіти;

п.2.1. здійснює керівництво діяльністю відділу, забезпечує виконання покладених на відділ завдань, визначає посадові обов`язки і ступінь відповідальності працівників відділу;

п.2.2. представляє інтереси громади в галузі освіти у відносинах з юридичними та фізичними особами;

п.2.3. реалізує державну політику в галузі освіти з урахуванням особливостей соціально-культурного середовища громади;

п.2.4. здійснює керівництво та управління закладами освіти, що належать до сфери управління міської ради та координацію їх діяльності;

п.2.28. розпоряджаться коштами, які виділяються на утримання відділу, планує роботу відділу і аналізує стан її виконання;

п.2.29. видає у межах компетенції відділу накази, організовує і контролює їх виконання;

п.п.3.8., 3.11. повинна знати Закон України «Про публічні закупівлі», Положення про відділ освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради;

п.5. несе персональну, цивільну, адміністративну, дисциплінарну, кримінальну відповідальність згідно з чинним законодавством.

Таким чином, начальник відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Знам`янської міської ради ОСОБА_4 на постійній основі виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарській функції в державній установі, тобто згідно Примітки до ст.364 КК України є службовою особою.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставах, у межах повноважень і способом, передбаченим Конституцією і законами України.

Згідно з Преамбулою до Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Згідно з ч.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.

Відповідно до ч.2 ст.44 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення цього Закону керівники замовника несуть відповідальність згідно із законами України.

Згідно з п.3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 (далі Особливості), замовники, зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.

Абзацом 4 п.п.3 п.13 Особливостей визначено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис.грн., послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн., робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн.грн., можуть здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товарів у разі, коли замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, що повинно бути документально підтверджено замовником, якщо публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються для підготовки до проведення опалювального сезону (крім закупівлі енергоносіїв).

Відповідно до п.п.4 п.13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис.грн., послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн., робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. грн., можуть здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товарів у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв`язку з виникненням об`єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документального підтверджена замовником.

Згідно з п.17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої-п`ятої, сьомої та восьмої статті Закону, та цих особливостей.

Частиною 1 ст.181 Господарського кодексу України визначено, що господарський договір укладається в порядку, встановленому Цивільним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Згідно з ч.1 ст.265 Господарського кодексу України, за договором поставки одна сторона постачальник зобов`язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов`язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму.

Відповідно до ч.1 ст.266 Господарського кодексу України предметом поставки є визначені родовими ознаками продукція, вироби з найменуванням, зазначеним у документації до зразків (еталонів), прейскурантах чи товарознавчих довідниках. Предметом поставки можуть бути також продукція, вироби, визначені індивідуальними ознаками.

Частиною 2 ст.266 Господарського кодексу України визначено, що загальна кількість товарів, що підлягають поставці, їх часткове співвідношення (асортимент, сортамент, номенклатура) за сортами, групами, підгрупами, видами, марками, типами, розмірами визначаються специфікацією за згодою сторін, якщо інше не передбачено законом.

Згідно ч.1 ст.268 Господарського кодексу України якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності), іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів.

В порушення вищевказаних вимог законодавства начальник відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради ОСОБА_4 , будучи службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, діючи умисно, всупереч інтересам служби, в інтересах третіх осіб, зловживаючи своїм службовим становищем, в порушення вимог передбачених Преамбулою та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо мети та принципів проведення публічних закупівель, здійснила придбання генераторів за завищеними цінами, при цьому в порушення п.1.2 розділу 1, п.2.1 розділу 2, п.п.7.1.-7.4 розділу 7 договору про закупівлю товарів №739 від 20.12.2022 та ст.ст. 265-268 Господарського кодексу України прийняла та оплатила бюджетні кошти за товар, який не відповідає умовам даного договору.

Так, встановлено, що в жовтні 2022 року, точних місця, дати та часу в ході досудового розслідування встановити не представилось можливим, у ОСОБА_4 виник умисел на зловживання службовим становищем, з метою одержання неправомірної вигоди для ТОВ «БК Левітан», що полягав у придбанні у даного товариства генераторів за завищеними цінами.

Реалізовуючи свій злочинний план, діючи в інтересах ТОВ «БК Левітан», з залученням представників даного підприємства, начальник відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради ОСОБА_4 , в жовтні 2022 року, надала підпорядкованим працівникам вказівку щодо вивчення необхідних потужностей закладів освіти для подальшого придбання генераторів.

На виконання вказівки начальника відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради ОСОБА_4 упродовж жовтня листопада 2022 року працівниками відділу освіти та представниками ТОВ «БК Левітан» здійснено відповідне дослідження та дані надано ОСОБА_4 .

Таким чином, начальник відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради ОСОБА_4 , за відсутності будь-яких договірних відносин між відділом освіти та ТОВ «БК Левітан», діючи в інтересах ТОВ «БК Левітан», залучила до здійснення аналізу необхідної потужності закладам освіти представників даного підприємства, з метою подальшого придбання у нього генераторів за завищеними цінами.

В подальшому, з метою надання своїм діям видимості законності, начальником відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради ОСОБА_4 , в кінці листопада 2022 року, надано вказівку уповноваженій особі із здійснення закупівель відділу освіти на оголошення тендеру на проведення закупівель генераторів. При цьому до тендерної документації включено вимоги щодо підтвердження якісних та технічних характеристик генераторів, наявності на них гарантійних зобов`язань, які явно не могли бути виконані учасниками тендерної закупівлі.

Після чого, на виконання вказівки начальника відділу освіти, 29.11.2022 оприлюднено оголошення про проведення закупівлі генераторів з очікуваною вартістю 1430000,00 грн. (закупівля UA-2022-11-29-011599-а).

Згідно з тендерної документації (зі змінами), затвердженої рішенням уповноваженої особи відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради, протокол №77 від 07.12.2022, заплановано придбати бензинові генератори у кількості 14 штук (12 бензинових генераторів трьохфазних потужністю 7 кВт та 2 бензинові генератори трьохфазні потужністю 7.5 кВт), із строком поставки до 31.12.2022 включно, з очікуваною вартістю 1430000,00 грн.

Для участі у проведенні вказаної закупівлі звернувся один учасник ТОВ «ТВК Укрпромпостач», який запропонував, на умовах визначених тендерною документацію, поставити відповідні генератори за ціною 1 418 000,00 грн.

Протоколом №78 від 15.12.2022 засідання уповноваженої особи відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТВК Укрпромпостач» у зв`язку з тим, що виявлено невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме учасником у складі тендерної пропозиції не надано: копії відповідних документів, що підтверджують, що товар має бути продуктом виробника, який має власне стратифікування за стандартами виробництво; сертифікати відповідності видані у 2022 році, що підтверджують якість товару; декларацію відповідності видану у 2022 році, що підтверджує якість товару, та відповідність технічним регламентам; офіційних листів підтвердження технічних характеристик товару від заводу-виробника.

Тобто, діючи в інтересах даного підприємства, начальником відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради ОСОБА_4 створено відповідні умови для того, щоб вищевказана закупівля не відбулася та надалі використано дані обставини для обґрунтування своїх дій для придбання генераторів у ТОВ «БК Левітан» за завищеними цінами, для отримання вказаним підприємством неправомірної вигоди.

В подальшому, в порушення Преамбули та ст.5 Закону України«Про публічнізакупівлі» щодо мети та принципів проведення закупівлі, без належного обґрунтування та документального підтвердження наявності обставин, які є підставами для укладення прямого договору, без проведення процедури відкритих торгів, з необґрунтованим посиланням на абз.4 п.п.3 п.13 та п.п.4 п.13 Особливостей щодо наявності підстав для незастосування відкритих торгів у зв`язку неможливістю дотриматися строків для проведення закупівлі товарів для підготовки до проведення опалювального сезону та наявності обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі, без обґрунтування зміни технічних характеристик генераторів, які планувалося придбати за вищевказаною закупівлею UA-2022-11-29-011599-а, зокрема щодо зменшення потужності придбаних генераторів, без проведення аналізу ціни на ринку відповідного товару, не здійснивши дій щодо придбання генераторів у офіційного виробника чи дистриб`ютора, начальником відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради ОСОБА_4 , зловживаючи своїм службовим становищем, в інтересах ТОВ «БК Левітан», усвідомлюючи, що ТОВ «БК Левітан» не займається спеціалізованою торгівлею генераторами, на власний розсуд, всупереч інтересам служби, 20.12.2022, перебуваючи в приміщенні відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради, за адресою: Кіровоградська область, місто Знам`янка, проспект Шкільний, будинок 5, підписано договір про закупівлю товарів №739 (далі Договір).

Пунктами 1.1. та 1.2. розділу 1 Договору передбачено, що в порядку та на умовах визначених цим Договором, Постачальник зобов`язується передати у власність Покупця, а Покупець в порядку та на умовах, визначених Договором, зобов`язується прийняти й оплатити товар згідно коду ДК 021:2015 31120000-3 Генератори (бензинові генератори), зазначені в специфікації (Додаток №1 до договору), що є невід`ємною частиною договору. Постачальник гарантує, що Товар є новим, не є предметом будь-якого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України, не перебуває під забороною відчуження, на Товар відсутні права третіх осіб або обмеження, що впливають на права Постачальника.

Пунктами 2.1. та 2.2. розділу 2 Договору визначено, що постачальник повинен поставити Покупцю товар, якісні, технічні характеристики та комплектність якого відповідають вимогам, зазначеним у Додатку №1 «Специфікація», стандартам якості, що застосовуються до Товару, технічним умовам, технічній документації на даний вид товару, у тому числі у частині комплектності, узгоджуються з усіма електричними вимогами, що встановлені в Україні, звичайними вимогами до такого Товару. Постачальник постачає Товар у непошкоджених оригінальних упаковках та такий, що не був у використанні.

Згідно п.6.1.2. розділу 6 Договору покупець зобов`язаний прийняти Товар у відповідності до умов Договору.

Відповідно до п.6.2.3. розділу 6 Договору покупець має право відмовитися від прийняття Товару, який не відповідає Додатку №1 «Специфікації» до цього Договору, та/або у разі, якщо Постачальником не передані документи, що стосуються Товару.

Пунктами 7.1.-7.2. розділу 7 Договору передбачено, що постачальник гарантує, що товар є новим, не є предметом будь-якого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством, не перебуває під забороною відчуження. Постачальник гарантує Покупцю відповідність якості поставлених їх Товарів технічним умовам виробника, а також технічним та іншим нормам, затвердженим чинним законодавством України для Товарів.

Згідно п.7.4. розділу 7 Договору гарантійний строк Товару надається заводом виробником відповідно гарантійних документів на Товар.

Пунктом 8.1. Договору визначено, що у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов`язань за Договором Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України та цим Договором.

Відповідно до п.12.5. розділу 12 Договору істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання Сторонами своїх зобов`язань у повному обсязі.

Додатком 1 до Договору (Специфікація) передбачено, що Постачальник повинен здійснити поставку наступних товарів: 6 бензогенераторів 3 фазних Aksa AAP 8000 E3, з ціною за одиницю товару 152500, 00 грн., загальною вартістю 915000, 00 грн.; 1 бензогенератор 1 фазний Palmera 8000 E, з ціною за одиницю товару 115312, 50 грн.; 1 бензогенератор 1 фазний ITC POWER GG7500 FE, з ціною за одиницю товару 99937, 50 грн.; 2 бензогенератори 1 фазні KAMA 4000X, з ціною за одиницю товару 84870, 00 грн., загальною вартістю 169740, 00 грн.; 2 бензогенератори 1 фазні ATTLAS 3300, з ціною за одиницю товару 56887, 50 грн., загальною вартістю 113775, 00 грн.; 2 бензогенератори 1 фазні Aksa 3500, з ціною за одиницю товару 65184, 00 грн., загальною вартістю 130368, 00 грн.

При цьому, продовжуючи свій злочинний умисел, начальник відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради ОСОБА_4 , зловживаючи своїм службовим становищем, діючи в інтересах ТОВ «БК Левітан», усвідомлюючи, що поставлені генератори не відповідають п.1.2 розділу 1, п.2.1 розділу 2, п.п.7.1.-7.4 розділу 7 Договору, зокрема Постачальником не надано документів на підтвердження того, що вказані вище генератори є новими, документів щодо їх придбання, документів щодо технічних та якісних характеристик генераторів, гарантійних документів заводів виробників, усвідомлюючи, що ціна на аналогічні генератори на ринку є значно нижчою, не здійснивши дій щодо придбання генераторів у офіційного виробника чи дистриб`ютора, всупереч інтересам служби, в порушення вказаних вище умов договору, вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Господарського кодексу України, надала вказівку інженеру відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради ОСОБА_10 , який не був обізнаний про злочинний умисел ОСОБА_4 , на прийняття у ТОВ «БК Левітан» генераторів за договором про закупівлю товарів №739 від 20.12.2022.

В подальшому, інженер відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради ОСОБА_10 , не будучи обізнаним про злочинний умисел ОСОБА_4 , прийняв у ТОВ «БК Левітан» бензогенератор 1 фазний Aksa 3500, який на підставі акту приймання-передачі від 26.12.2022 передано до Ліцею імені Тараса Шевченка Знам`янської міської ради Кіровоградської області, бензогенератор 3 фазний Aksa AAP 8000 E3, який на підставі акту приймання-передачі від 26.12.2022 передано до Ліцею «Крила України» Знам`янської міської ради Кіровоградської області, бензогенератор 3 фазний Aksa AAP 8000 E3, який на підставі акту приймання-передачі від 26.12.2022 передано до Ліцею «Інтелект» Знам`янської міської ради Кіровоградської області, бензогенератор 1 фазний Palmera PA800JM, який на підставі акту приймання-передачі від 26.12.2022 передано до Ліцею «Дивосвіт» Знам`янської міської ради Кіровоградської області, бензогенератор 1 фазний KAMA 4000X, який на підставі акту приймання-передачі від 26.12.2022 передано до Гімназії «Семицвіт» Знам`янської міської ради Кіровоградської, бензогенератор 3 фазний Aksa AAP 8000 E3, який на підставі акту приймання-передачі від 26.12.2022 передано до Ліцею «Гармонія» Знам`янської міської ради Кіровоградської області, бензогенератор 3 фазний Aksa AAP 8000 E3, який на підставі акту приймання-передачі від 26.12.2022 передано до Закладу дошкільної освіти №2 «Пролісок» Знам`янської міської ради Кіровоградської області, бензогенератор 1 фазний ATTLAS 3300, який на підставі акту приймання-передачі від 26.12.2022 передано до Закладу дошкільної освіти №3 «Країна дитинства» Знам`янської міської ради Кіровоградської області, бензогенератор 1 фазний ITC POWER GG9000 FE, який на підставі акту приймання-передачі від 26.12.2022 передано до Закладу дошкільної освіти №4 «Ромашка» Знам`янської міської ради Кіровоградської області, бензогенератор 1 фазний Aksa 3500, який на підставі акту приймання-передачі від 26.12.2022 передано до Закладу дошкільної освіти №5 «Калинонька» Знам`янської міської ради Кіровоградської області, бензогенератор 3 фазний Aksa AAP 8000 E3, який на підставі акту приймання-передачі від 26.12.2022 передано до Закладу дошкільної освіти №6 «Сонечко» Знам`янської міської ради Кіровоградської області, бензогенератор 1 фазний KAMA 4000X, який на підставі акту приймання-передачі від 26.12.2022 передано до Закладу дошкільної освіти №8 «Світлячок» Знам`янської міської ради Кіровоградської області, бензогенератор 1 фазний ATTLAS 3300, який на підставі акту приймання-передачі від 26.12.2022 передано до Центру дитячої та юнацької творчості поставлено, бензогенератор 3 фазний Aksa AAP 8000 E3, який на підставі акту приймання-передачі від 26.12.2022 передано до Комплексної дитячо-юнацької спортивної школи.

Крім того, продовжуючи реалізацію раніше виниклого умислу, зловживаючи своїм службовим становищем, діючи в інтересах ТОВ «БК Левітан», начальник відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради ОСОБА_4 , будучи ознайомленою з вимогами договору №739 від 20.12.2022 та специфікацією до нього, усвідомлюючи, що замість генераторів ITC POWER GG7500FE та Palmera 8000E, які передбачені умовами вказаного договору, поставлені інші генератори, надала вказівку на перерахування грошових коштів у сумі 215250 грн. за бензогенератор 1 фазний Palmera PA800JM та бензогенератор 1 фазний ITC POWER GG9000 FE, які не передбачені умовами договору про закупівлю товарів №739 від 20.12.2022.

В подальшому, начальник відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради ОСОБА_4 , зловживаючи своїм службовим становищем, діючи в інтересах ТОВ «БК Левітан», 28.12.2022 з 22:31 год. по 22:32 год. підписала електронні платіжні доручення №1, №3, №4, та 29.12.2022 о 11:45 год. підписала електронне платіжне доручення №1 на підставі яких 30.12.2022 з розрахункового рахунку відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради № НОМЕР_1 на розрахунковий рахунок ТОВ «БК Левітан» № НОМЕР_2 перераховано грошові кошти в сумі 1544 133,00 грн. без ПДВ.

Відповідно до висновку судово-економічної експертизи №СЕ-19/112-23/4206-ЕК від 29.05.2023 підтверджено закупівлю відділом освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради бензогенераторів за завищеними цінами, відповідно до договору про закупівлю товарів №739 від 20.12.2022, внаслідок чого заподіяно збитки відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради в розмірі 607597, 18 грн.

Крім того, відділом освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради безпідставно прийнято та здійснено оплату за генератори: бензогенератор 1 фазний Palmera PA800JM та бензогенератор 1 фазний ITC POWER GG9000 FE, які не передбачені Додатком 1 до Договору (Специфікація), що призвело до безпідставного перерахування грошових коштів у сумі 215250 грн.

Таким чином, внаслідок умисних та протиправних дій начальника відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради ОСОБА_4 , завдано шкоду відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради на загальну суму 822847, 18 грн.

Своїми умисними та протиправними діями ОСОБА_4 скоїла зловживання службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання неправомірної вигоди для іншої юридичної особи використання службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам, тобто кримінальне правопорушення, передбачене ч.2 ст.364 КК України.

16 червня 2023 року ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні нею злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

В порядку ст.208 КПК України ОСОБА_4 не затримувалася.

Обґрунтованість підозри ОСОБА_4 у вчиненні вказаного злочину підтверджується наступними доказами: протоколами допитів свідків, висновками експертів, іншими документами та матеріалами кримінального провадження у своїй сукупності.

В обґрунтування необхідності застосування запобіжного заходу у виді тримання під вартою до ОСОБА_4 покладається наявність ризиків, передбачених передбачених п.1, 3, 5 ч.1 ст.177 КПК України, зокрема:

ОСОБА_4 може переховуватися від органів досудового розслідування та суду, так як вона підозрюється у вчиненні тяжкого корупційного кримінального правопорушення та у разі визнання її винною у його вчиненні їй може загрожувати покарання у виді позбавлення волі до 6 років з позбавленням праваобіймати певніпосади чизайматися певноюдіяльністю настрок дотрьох років,зі штрафомвід п`ятисотдо однієїтисячі неоподатковуванихмінімумів доходівгромадян.При цьому,враховуючи,що вчинененею кримінальнеправопорушення єкорупційним донеї неможе бутизастосовано положенняст.75КК Українита звільненоіз іспитовимстроком відпризначеного судомпокарання.Вказані обставини вказують на те, що усвідомлюючи можливість реального відбуття покарання ОСОБА_4 може переховуватися від органів досудового розслідування та суду з метою уникнення кримінальної відповідальності. Також враховуючи розмір спричинених збитків, службове становище ОСОБА_4 , існує ризик того, що остання може виїхати за межі України у разі не застосування до неї запобіжного заходу у виді тримання під вартою;

ОСОБА_4 може незаконно впливати на свідків з метою уникнення покарання, так як її вина у вчиненні інкримінованого кримінального правопорушення підтверджується показами допитаних в ході досудового розслідування свідків, зокрема працівників відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради, працівників навчальних закладів, які перебувають у підпорядкуванні відділу освіти, на яких ОСОБА_4 має безпосередній вплив як керівник відділу освіти, що вказує те, що з метою ухилення від відповідальності за скоєний злочин вона може незаконно вливати на даних осіб з метою зміни ними показів для уникнення кримінальної відповідальності за вчинений злочин;

ОСОБА_4 може вчинити інше кримінальне правопорушення, в тому числі спрямоване на приховування слідів вчиненого злочину. Вказаний ризик підтверджується тим, що в провадженні СД ВП №1 (м.Знам`янка) Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області на даний час перебуває кримінальне провадження №12023121140000157від 19.06.2023за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.4ст.358КК України,за фактомвикористання ОСОБА_4 ,з метою приховування обставин за яких було здійснено придбання генераторів за завищеними цінами та надання обґрунтування своїх дій, завідомо підробленого документу, який посвідчено власним підписом та печаткою відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради, а саме відповіді ДП «КСУ №411» ПАТ «Дніпроелектромонтаж», яку дане підприємство на адресу відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради не надсилало та відповідь виготовлена на бланку, який не відповідає офіційним бланкам підприємства. Вказані обставини вказують на те, що ОСОБА_4 у разі не застосування до неї запобіжного заходу у виді тримання під вартою і надалі зможе вчиняти кримінальні правопорушення, в тому числі використовуючи своє службове становище, з метою уникнення кримінальної відповідальності.

Беручи до уваги неможливість запобігання вищезазначених ризиків, до ОСОБА_4 необхідно застосувати запобіжний захід у вигляді тримання під вартою.

Метою застосування стосовно підозрюваної ОСОБА_4 запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою є забезпечення виконання підозрюваною покладених на неї процесуальних обов`язків, а також запобігання спробам: переховуватись від органів досудового розслідування та суду, незаконно впливати на свідків у цьому кримінальному провадженні, вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому підозрюється. Підставою застосування запобіжного заходу є наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення, а також наявність ризиків, які дають достатні підстави вважати, що підозрюваний, може здійснити вищезазначені дії.

В судовому засіданні прокурор підтримав подане клопотання, просив його задовольнити, вказав на обґрунтованість пред`явленої ОСОБА_4 підозри, існування ризиків передбачених пп.1,3,5 ч.1 ст.177 КПК, неможливість їх запобігання в разі застосування менш суворого запобіжного заходу.

Підозрювана та її захисник у судовому засіданні заперечували проти обрання стосовно підозрюваної запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, просили обрати їй більш м`який запобіжний захід у вигляді особистої поруки, про що надали клопотання в якому керівники закладів освіти Знам`янської міської територіальної громади просили розглянути можливість передачі їм на особисту поруку начальника відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Знам`янської міської ради ОСОБА_4 , поручаються за підозрювану за виконання покладених на неї обов`язків відповідно до ст.194 КПК УКРАЇНИ і зобов`язуються за необхідності доставити її до органу досудового розслідування чи в суд на першу про те вимогу.

Підозрювана винною себе не вважає, вказала, що ціна договору це не лише ціна за генератори, сюди включені й інші витрати, зокрема пов`язані з доставкою, навантаженням, розвантаженням, підключенням.

Також захисник зазначив, що підозрювана, має двох дітей 2006 та 2019 року, та на її утриманні знаходяться її батьки пенсіонери, наміру переховуватися від органу досудового розслідування та суду вона не має, будь-яким чином перешкоджати здійсненню досудового розслідування не буде, вину не визнає, обіцяє виконувати всі покладені на неї процесуальні обов`язки. Крім того, захисник звернув увагу слідчого судді на те, що ризики тримання підозрюваної під вартою належним чином не підтверджені доказами, підозрювана має міцні соціальні зв`язки, тяжкість покарання не може бути підставою для застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою.

На підтвердження своїх доводів стороною захисту слідчому судді подано ряд документів на спростування наявності складу правопорушення в діях підозрюваної та які характеризують її особу.

Заслухавши прокурора, підозрювану її захисника, дослідивши додані до клопотання матеріали та документи подані під час судового засідання, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Відповідно до вимог ст.2КПК України завданням кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Статтею 177КПК України встановлено, що метою застосування запобіжного заходу є забезпечення виконання підозрюваним, обвинуваченим покладених на нього процесуальних обов`язків, а також запобігання спробам переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду; знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення; незаконно впливати на потерпілого, свідка, іншого підозрюваного, обвинуваченого, експерта, спеціаліста у цьому ж кримінальному провадженні; перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином; вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому підозрюється, обвинувачується. Підставою застосування запобіжного заходу є наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення, а також наявність ризиків, які дають достатні підстави слідчому судді, суду вважати, що підозрюваний, обвинувачений, засуджений може здійснити дії, передбачені частиною першою цієї статті.

Згідно з ч.1 ст.194КПК України під час розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу слідчий суддя, суд зобов`язаний встановити, чи доводять надані сторонами кримінального провадження докази обставини, що свідчать про: 1) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні підозрюваним, обвинуваченим кримінального правопорушення; 2) наявність достатніх підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбачених статтею 177 цього Кодексу, і на які вказує слідчий, прокурор; 3) недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризику або ризикам, зазначеним у клопотанні.

Термін «обґрунтована підозра», згідно практики Європейського суду з прав людини (далі - ЄСПЛ) у справі «Нечипорук і Йонкало проти України» від 21.04.2011, означає, що існують факти або інформація, які можуть переконати об`єктивного спостерігача в тому, що особа про яку йдеться мова, могла вчинити правопорушення. ЄСПЛ не вимагає, щоб на момент обрання запобіжного заходу у органу досудового розслідування були чіткі докази винуватості особи, яку повідомлено про підозру, розумна підозра передбачає наявність доказів, які об`єктивно зв`язують підозрюваного з певним злочином і вони не повинні бути достатніми, щоб забезпечити засудження, але мають бути достатніми, щоб виправдати подальше розслідування або висунення звинувачення (рішення у справі «Мюррей проти Об`єднаного Королівства» від 28.10.1994 року, «Фокс, Кемпбелл і Гартлі проти Сполученого Королівства» від 30.08.1990 року).

У справі «Феррарі-Браво проти Італії» від 14.03.1984 року ЄСПЛ вказав, що комісія наголошує, що питання про те, що арешт або тримання під вартою до суду є виправданими тільки тоді, коли доведено факт вчинення та характер інкримінованих правопорушень, ставити не можна це питання, оскільки це є завданням попереднього розслідування, сприяти якому має й особисте зобов`язання.

При цьому, обставини здійснення підозрюваним конкретних дій та доведеність його вини, потребують перевірки та оцінки у сукупності з іншими доказами у кримінальному провадженні під час подальшого досудового розслідування.

Такий висновок узгоджується з правовими позиціями, наведеними у рішеннях Європейського суду з прав людини, зокрема, у справі Мюррей проти Сполученого Королівства № 14310/88 від 23.10.1994, в яких суд зазначив, що факти, які є причиною виникнення підозри не повинні бути такими ж переконливими, як і ті, що є необхідними для обґрунтування вироку чи й просто висунення обвинувачення, черга якого надходить на наступній стадії процесу кримінального розслідування.

Відповідно до практики Європейського суду з прав людини, вимога розумної підозри передбачає наявність доказів, які об`єктивно зв`язують підозрюваного з певним злочином і вони не повинні бути достатніми, щоб забезпечити засудження, але мають бути достатніми, щоб виправдати подальше розслідування або висунення звинувачення (рішення у справі Мюррей проти Об`єднаного Королівства від 28.10.1994, Фокс, Кемпбелл і Гартлі проти Сполученого Королівства від 30.08.1990).

Слідчим відділенням відділу поліції № 1 (м.Знам`янка) Кропивницького районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області здійснюється досудове розслідування по матеріалам кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023120040000004 від 23.01.2023, за ознаками злочину, передбаченого ч.2 ст.364, ч.4 ст.191 КК України.

16 червня 2023 року ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч.2 ст.364 КК України.

Сукупність наданих стороною обвинувачення доказів, які вивчені слідчим суддею, свідчить про наявність обґрунтованої підозри у вчиненні ОСОБА_11 злочину, передбаченого ч.2 ст.364 КК України. Їх аналіз вказує на те, що вони об`єктивно зв`язують підозрювану зі злочином, а тому слідчий суддя погоджується із доводами прокурора, що пред`явлена ОСОБА_11 підозра є обґрунтованою, а отже існують факти і інформація, які можуть переконати об`єктивного спостерігача, що особа, про яку йдеться, могла вчинити правопорушення. Слід відзначити, що на даному етапі досудового розслідування, слідчий суддя не входить в обговорення питань про наявність або відсутність у діях ОСОБА_11 складу інкримінованого їй кримінального правопорушення, достатності або відсутності зібраних у справі доказів, їх належності та допустимості для доведеності або недоведеності обвинувачення.

Відтак, у кримінальному провадженні наявні обставини, з якими закон пов`язує можливість застосування до особи одного із запобіжних заходів, передбачених ст.176 КПК України.

Положенням статті 5 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод визначено, що нікого не може бути позбавлено свободи, крім установлених цією статтею Конвенції випадків і відповідно до процедури, встановленої законом.

Відповідно до ст.183 КПК України тримання під вартою є винятковим запобіжним заходом, який застосовується виключно у разі, якщо прокурор доведе, що жоден із більш м`яких запобіжних заходів не зможе запобігти ризикам, передбаченим статтею 177 цього Кодексу.

Вирішуючи питання про існування передбачених кримінальним процесуальним законом ризиків неправомірної процесуальної поведінки обвинуваченого, суд відмічає, що ризиком у даному випадку є дія, яка може вчинитися з високим ступенем ймовірності.

З урахуванням наявності долучених до клопотання вагомих доказів обґрунтованості підозри, обставин вчинення злочину, його тяжкості, міри покарання, а також особи підозрюваної, слідчим суддею встановлено наявність ризиків, передбачених п.3, 5 ч.1 ст.177 КПК України, - незаконно впливати на свідків у цьому ж кримінальному провадженні, вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення

Так, підозра у вчиненні інкримінованого ОСОБА_4 кримінального правопорушення підтверджується показаннями допитаних під час досудового розслідування свідків, зокрема працівників відділу освіти виконавчого комітету Знам`янської міської ради, працівників навчальних закладів, які перебувають у підпорядкуванні відділу освіти, на яких ОСОБА_4 має безпосередній вплив як керівник відділу освіти, що вказує те, що з метою ухилення від відповідальності за скоєний злочин вона може незаконно вливати на даних осіб з метою зміни ними показань для уникнення кримінальної відповідальності за вчинений злочин.

Також, слідчий суддя вважає, що має під собою підгрунття, що ОСОБА_4 використовуючи своє службове становище може вчинити інше кримінальне правопорушення з метою приховування вчиненого злочину.

Разом із цим, надаючи оцінку можливості підозрюваної ОСОБА_4 переховуватися від слідства, слідчий суддя враховує позицію Європейського Суду з прав людини у справі «В. проти Швейцарії», зокрема те, що небезпеку переховування не можна вимірювати тільки залежно від суворості можливого покарання, її треба визначати з урахуванням характеру підозрюваного, його моральних якостей, наявності у нього коштів, зв`язків з державою, у якій його переслідують.

Конституційний Суд України 25.06.2019 ухвалив рішення у справі за конституційними скаргами заінтересованих осіб щодо відповідностіКонституції України(конституційності) положення частини п`ятоїстатті 176 Кримінального процесуального кодексу України, яким констатував, що людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю; права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Конституційний Суд України у даному рішенні зокрема вважає, що обґрунтування необхідності тримання під вартою особи самою лише кваліфікацією злочину, не забезпечує і не може забезпечити балансу між метою застосування такого виняткового запобіжного заходу у кримінальному провадженні та конституційним правом особи на свободу та особисту недоторканність. При цьому обмеження щодо реалізації конституційних прав і свобод не можуть бути свавільними та несправедливими, вони мають переслідувати легітимну мету, бути обумовленими суспільною необхідністю досягнення цієї мети, а також бути пропорційними та обґрунтованими.

У клопотанні слідчого ризик переховування від органів досудового розслідування та суду обґрунтовано лише тяжкістю вчиненого кримінального правопорушення та суворістю покарання. Даних або інформації про намагання ОСОБА_11 переховуватись від слідства, матеріали клопотання не містять. Тобто наявність даного ризику є недоведеною.

Отже, прокурором під час розгляду клопотання доведено наявність обґрунтованої підозри та ризиків, передбачених п.3,5 ч.1 ст.177 КПК України, проте, не доведені обставини, передбачені п.3 ч.1 ст.194 КПК України, а саме недостатності застосування більш м`якого запобіжного заходу ніж тримання під вартою для запобігання встановленим ризикам, які б давали змогу об`єктивному спостерігачу переконатись в тому, що запобігти вказаним ризикам можливо виключно застосувавши запобіжний захід у вигляді тримання під вартою.

Разом з цим, слідчим суддею встановлено, що підозрювана ОСОБА_11 раніше до кримінальної відповідальності не притягувалася, працює, заміжня, мати двох неповнолітніх дітей 2006 та 2019 року, має постійне місце реєстрації та проживання, за яким проживає разом з чоловіком да дітьми. Молодша дитина з огляду на її вік потребує якнай більше материнського піклування. Також підозрювана має виключно позитивну характеристику, користується авторитетом, про що зокрема свідчить і клопотання про особисту поруку, займається суспільно-корисною працею. Надана підозрюваною довідка квартального комітету міста Знам`янка про те, що обоє непрацездатних батьків підозрюваної перебувають на її утриманн - не підтверджує такого факту.

При вирішенні клопотання суд враховує, що тримання під вартою є винятковим запобіжним заходом, який застосовується виключно у разі, якщо жоден із більш м`яких запобіжних заходів не зможе запобігти ризикам, передбаченим статтею 177 КПК України.

Згідно з ч.4 ст.194КПК України якщо при розгляді клопотання про обрання запобіжного заходу прокурор доведе обставини, передбачені пунктами 1 та 2 частини першої цієї статті (наявність обґрунтованої підозри у вчиненні кримінального правопорушення та наявність достатніх підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбаченихст. 177 цього Кодексу, на які вказує слідчий, прокурор), але не доведе обставини, передбачені пунктом 3 частини першої цієї статті (недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризику або ризикам, зазначеним у клопотанні), слідчий суддя, суд має право застосувати більш м`який запобіжний захід ніж той, який зазначений у клопотанні.

З урахуванням наведеного, на переконання слідчого судді достатнім запобіжним заходом, який забезпечить належну процесуальну поведінку підозрюваної, за вказаного вище обґрунтування, є домашній арешт у певний період доби з покладенням обов`язків, передбачених ч.5 ст.194 КПК України.

На підставі викладеного, слідчий суддя приходить до висновку про часткове задоволення клопотання слідчого та застосування до підозрюваної ОСОБА_11 , запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту заборонивши залишати житло у період з 22:00 години до 06:00 години з покладенням обов`язків, передбачених ч.5 ст.194 КПК України, який в сукупності із встановленими конкретними обставинами кримінального провадження в повній мірі відповідає практиці Європейського суду з прав людини та статті 5 Конвенції, положення якої вказують, що кожен має право на свободу та особисту недоторканність, нікого не може бути позбавлено свободи, крім таких випадків і відповідно до процедури, встановленої законом. Такий запобіжний захід співмірний з особою підозрюваної, забезпечить виконання нею процесуальних обов`язків та буде запобігати встановленим ризикам.

Підстав для застосування до підозрюваної більш м`яких видів запобіжних заходів ніж домашній арешт, у тому числі особистої поруки, з огляду на встановлені обставини слідчий суддя не вбачає. До того ж керівники закладів освіти Знам`янської міської територіальної громади, які виявили бажання про взяття на особисту поруку підозрюваної безсумнівно заслуговують на особливу довіру та мають особисті зв`язки в сенсі, де люди бачать один в одному живих людей, а не тільки виробничі функції, проте все ж є підлеглими підозрюваної ОСОБА_4 , тож виникає питання, чи матимуть вони моральний вплив на неї, завдяки чому зможуть забезпечити належну її поведінку.

На підставі викладеного, керуючись вимогами статей 40, 131,132,176-179,184,194,196 - 197,309,395 КПК України, слідчий суддя,

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, задовольнити частково.

Застосувати до підозрюваної ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у вигляді домашнього арешту на строк до 16.08.2023, в межах строку досудового розслідування, який полягає в забороні для неї з 22:00 години до 06:00 години залишати житло за адресою: АДРЕСА_1 .

Покласти на обвинувачену ОСОБА_4 на строк до 16.08.2023 року наступні обов`язки:

-прибувати за кожною вимогою до слідчого, прокурора, суду;

- не відлучатися із населеного пункту, в якому вона зареєстрована та проживає, без дозволу слідчого, прокурора або суду;

-повідомляти слідчого, прокурора чи суд про зміну свого місця проживання та/або місця роботи;

-утримуватися від спілкування зі свідками у даному кримінальному провадженні за винятком їх участі у процесуальних діях;

-здати на зберігання до відповідних органів державної влади свій паспорт (паспорти) для виїзду за кордон, інші документи, що дають право на виїзд з України та в`їзд в Україну.

Роз`яснити підозрюваній ОСОБА_11 , що відповідно до ч.5 ст.181КПК України працівники органу Національної поліції з метою контролю за поведінкою підозрюваного, який перебуває під домашнім арештом, мають право з`являтися в житло цієї особи, вимагати надати усні чи письмові пояснення з питань, пов`язаних із виконанням покладених на неї зобов`язань.

У разі невиконання покладених обов`язків, до неї може бути застосовано більш жорсткий запобіжний захід і накладено грошове стягнення.

Дата закінчення дії даної ухвали 16.08.2023.

Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Кропивницького апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЗнам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення27.06.2023
Оприлюднено28.06.2023
Номер документу111788153
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів тримання під вартою

Судовий реєстр по справі —389/190/23

Ухвала від 21.08.2023

Кримінальне

Кропивницький апеляційний суд

Ремез П. М.

Ухвала від 01.08.2023

Кримінальне

Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області

Савельєва О. В.

Ухвала від 01.08.2023

Кримінальне

Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області

Савельєва О. В.

Ухвала від 04.07.2023

Кримінальне

Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області

Берднікова Г. В.

Ухвала від 27.06.2023

Кримінальне

Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області

Берднікова Г. В.

Ухвала від 27.06.2023

Кримінальне

Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області

Берднікова Г. В.

Ухвала від 22.06.2023

Кримінальне

Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області

Берднікова Г. В.

Ухвала від 22.06.2023

Кримінальне

Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області

Берднікова Г. В.

Ухвала від 12.04.2023

Кримінальне

Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області

Савельєва О. В.

Ухвала від 12.04.2023

Кримінальне

Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області

Савельєва О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні