Рішення
від 26.06.2023 по справі 440/3418/23
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 червня 2023 року м. ПолтаваСправа № 440/3418/23

Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Супруна Є.Б., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження справу №440/3418/22 за позовом ОСОБА_1 до Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

23.03.2023 ОСОБА_1 направила до Полтавського окружного адміністративного суду позов (надійшов до суду 28.03.2023), що заявлений до Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області (надалі - відповідач, Хорольська міська рада), в якому просить суд визнати протиправним та скасувати рішення 40 позачергової сесії 8 скликання Хорольської міської ради Лубенського району Полтавській області від 22.02.2023 №1932 "Про розгляд заяви гр. ОСОБА_1 ", зобов`язавши відповідача затвердити проєкт землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду громадянці ОСОБА_1 для сінокосіння і випасання худоби загальною площею 3,0000 га, кадастровий 5324882600:00:001:0021, яка розташована на території Хорольської міської ради та передати цю земельну ділянку в оренду позивачу.

Мотивуючи свої вимоги, позивач вказує на неправомірну, як на її думку, поведінку відповідача, що перешкоджає у реалізації права особи на отримання в оренду земельної ділянки. Зауважує, що відповідач за наслідками повторного розгляду звернення позивача на виконання рішення Полтавського окружного адміністративного суду у справі №440/7657/21 прийняв неправомірне рішення про відмову у затвердженні проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду з підстав прийняття рішення по даній земельній ділянці про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для створення громадських сіножатей та громадських пасовищ.

Ухвалою судді Полтавського окружного адміністративного суду від 31.03.2023 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено її до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи (у письмовому провадженні), витребувано докази.

Відповідач позов не визнав. У відзиві на позов послався на правомірність оскаржуваного рішення. Пояснював, що земельна ділянка сільськогосподарського призначення 5324882600:00:001:0008 площею 13,1966 га мала цільове призначення землі запасу 16:00 (земельні ділянки кожної категорії земель не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) та відповідно до чинного законодавства при поділі земельної ділянки цільове призначення повинно залишатися таке, як було присвоєно спочатку земельній ділянці, а саме - цільове призначення землі запасу 16.00 (земельні ділянки кожної категорії земель не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам). Проте, сертифікованим інженером-землевпорядником ФОП ОСОБА_2 в матеріалах поділу та в самому проєкті щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_1 (в обмінному файлі, який є складовою розроблення проєкту землеустрою), кадастровий номер 5324882600:00:001:0021, площею 3,000 га сільськогосподарського призначення цільове призначення для сінокосіння і випасання худоби 01.08 вказаний невірно.

Розгляд справи, відповідно до частини п`ятої статті 262 КАС України, здійснюється в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Суд, вивчивши матеріали справи, встановив наступні обставини та відповідні до них правовідносини.

Рішенням 64 сесії Новоаврамівської сільської ради Хорольського району Полтавської області 8 скликання від 23.10.2020 №1608 надано дозвіл гр. ОСОБА_1 на виготовлення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на умовах оренди орієнтовною площею 3,00 га для сінокосіння та випасання худоби із земель комунальної власності кадастровий номер - 5324882600:00:001:0008 на території Новоаврамівської сільської ради Хорольського району Полтавської області (за межами населеного пункту) (а.с. 7).

У зв`язку з цим ОСОБА_1 замовила виготовлення відповідного проєкту землеустрою у фізичної особи - підприємця сертифікованого інженера-землевпорядника ОСОБА_2 , для чого було сформовано відповідне завдання на виконання робіт (а.с. 9), а розробником - виготовлено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду гр. ОСОБА_1 для сінокосіння і випасання худоби загальною площею 3,0000 га, кадастровий номер 5324882600:00:001:0021, розташованої на території колишньої Новоаврамівської сільської ради (теперішньої Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області).

В той же час, рішенням 8 сесії Хорольської міської ради 8 скликання № 243 від 25.03.2021 "Про надання дозволу на виготовлення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок громадянам у власність на території Хорольської міської ради (з поділом земельної ділянки площею 13,1966 га кадастровий номер 5324882600:00:001:0008 на території колишньої Новоаврамівської сільської ради)" було надано дозвіл на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною цільового призначення на землі для ведення особистого селянського господарства для подальшої передачі у власність громадянам ОСОБА_3 орієнтовною площею 2,0000 га та ОСОБА_4 орієнтовною площею 2,0000 га території Хорольської міської ради.

Рішенням 10 сесії Хорольської міської ради 8 скликання № 402 від 29.04.2021 "Про надання дозволу на розробку проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок громадянам у власність на території Хорольської міської ради" згідно з додатком №2 було надано дозвіл ОСОБА_5 на розробку проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 2,00 га зі зміною цільового призначення на землі "Для ведення особистого селянського господарства (КВЦПЗ - 01.03.)" на ділянки, що утворяться в результаті поділу для подальшої передачі у власність на території Хорольської міської ради за рахунок поділу земельної ділянки площею 13,1966 га, кадастровий номер 5324882600:00:001:0008, на території колишньої Новоаврамівської сільської ради.

06.05.2021 до Хорольської міської ради надійшло колективне клопотання від жителів с. Мелюшки про забезпечення громадян села земельними ділянками для сінокосіння та випасання худоби за межами населеного пункту, для подальшого використання для сінокосіння і випасання худоби, у зв`язку з чим згідно з рішенням 11 позачергової сесії Хорольської міської ради 8 скликання №466 від 18.05.2021 "Про розробку проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для громадських сіножатей та громадських пасовищ" виконавчому комітету Хорольської міської ради замовлено розроблення у сертифікованої землевпорядної організації проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення комунальної власності зі зміною цільового призначення на "землі загального користування (код КВЦПЗ 18.00)" на земельну ділянку орієнтовною площею 7,1966 га (з поділом земельної ділянки з кадастровим номером 5324882600:00:001:0008).

У свою чергу 08.06.2021 на підставі проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_1 площею 3,0000 га в оренду для сінокосіння та випасання худоби (код КВЦПЗ - 01.08) на території Хорольської міської ради (колишньої Новоаврамівської сільської ради) Лубенського району, що розроблений сертифікованим інженером-землевпорядником ФОП ОСОБА_6 , кадастровим реєстратором був проведений поділ земельної ділянки сільськогосподарського призначення цільове призначення землі запасу 16:00 (земельні ділянки кожної категорії земель не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) з кадастровим номером 5324882600:00:001:0008 на земельні ділянки:

кадастровий номер 5324882600:00:001:0018 площею 2,0000 га сільськогосподарського призначення, цільове призначення землі запасу 16.00 (земельні ділянки кожної категорії земель не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам);

кадастровий номер 5324882600:00:001:0019 площею 2,0000 га сільськогосподарського призначення цільове призначення землі запасу 16.00 (земельні ділянки кожної категорії земель не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам);

кадастровий номер 5324882600:00:001:0020 площею 2,0000 га сільськогосподарського призначення цільове призначення землі запасу 16.00 (земельні ділянки кожної категорії земель не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам);

кадастровий номер 5324882600:00:001:0021 площею 3,0000 га сільськогосподарського призначення цільове призначення для сінокосіння та випасання худоби 01.08;

кадастровий номер 5324882600:00:001:0022 площею 4,1966 га сільськогосподарського призначення цільове призначення землі запасу 16.00 (земельні ділянки кожної категорії земель не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам).

У зв`язку з цим 04.08.2021 на 2 пленарному засіданні 15 сесії Хорольська міська рада 8 скликання своїм рішенням №753 від 04.08.2021 внесла зміни до рішення Хорольської міської ради 11 сесії 8 скликання від 18.05.2021 № 466 "Про розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних для громадських сіножатей та громадських пасовищ", пункт 2 якого виклала в такій редакції: "Виконавчому комітету Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області замовити у сертифікованій землевпорядній організації розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності зі зміною цільового призначення на "землі загального користування (код КВЦПЗ 18.00)" на земельні ділянки площею 3,0000 га кадастровий номер 532482600:00:001:0021 та 4,1966 га кадастровий номер 532482600:00:001:0022 (колишньої Новоаврамівської сільської ради) за межами населених пунктів Хорольської міської ради Лубенського району."

Після виготовлення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для сінокосіння та випасання худоби площею 3,00 га ОСОБА_1 звернулася до Хорольської міської ради із заявою від 09.06.2021 про його затвердження та передачу земельної ділянки в оренду терміном на 10 років з орендною платою 7 % від нормативної грошової оцінки. До вказаної заяви додала витяг із Державного земельного кадастру та проєкт землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Проте заяву позивача розглянуто не було, Хорольська міська рада своїм листом від 08.09.2021 повідомила, що проект рішення "Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду гр. ОСОБА_1 " на пленарному засіданні 14 сесії Хорольської міської ради 8 від 29.06.2021 знятий на доопрацювання, що підтверджується результатами поіменного голосування 14 сесії Хорольської міської ради 8 скликання від 29.06.2021.

Вважаючи, що відповідачем допущено бездіяльність, позивач звернулася до суду за захистом своїх прав.

Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 10.09.2021 у справі №440/7657/21, яке набрало законної сили 12.10.2021, адміністративний позов ОСОБА_1 задоволено частково. Суд зобов`язав Хорольську міську раду розглянути заяву ОСОБА_1 від 09.06.2021 (за вх. №4293/03-12 від 09.06.2021) та за результатами її розгляду по суті прийняти рішення відповідно до статті 123 Земельного кодексу України, яке оформити у формі рішення згідно з частиною першою статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

22.02.2023 на 40 позачерговій сесії Хорольською міською радою 8 скликання прийнято рішення №1932 "Про розгляд заяви гр. ОСОБА_1 ", яким відмовлено гр. ОСОБА_1 у затвердженні проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у оренду площею 3,0000 га (кадастровий номер 5324882600:00:001:0021) для сінокосіння і випасання худоби на території Хорольської міської ради у зв`язку з тим, що згідно з рішенням 11 позачергової сесії Хорольської міської ради 8 скликання від 18.05.2021 №466 зі змінами згідно з рішенням другого пленарного засідання 15 сесії Хорольської міської ради 8 скликання від 04.08.2021 №753 по даній земельній ділянці було прийнято рішення про розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для створення громадських сіножатей та громадських пасовищ.

Позивач вважає вищевказане рішення таким, що прийнято з порушенням норм чинного законодавства та порушує її законні права на отримання земельної ділянки у користування на умовах оренди, тому знову звернулася до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам та доводам учасників справи, суд виходить з наступного.

Підстави набуття права на землю шляхом передачі земельних ділянок у власність встановлюються нормами Земельного кодексу України (надалі - ЗК України в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до положень статті 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

За приписами статті 34 ЗК України громадяни можуть орендувати земельні ділянки для сінокосіння і випасання худоби. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування можуть створювати на землях, що перебувають у власності держави чи територіальної громади, громадські сіножаті і пасовища.

Відповідно до частини першої статті 123 ЗК України, надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання).

Відповідно до частини шостої статті 123 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

Згідно з частиною дванадцятою статті 123 ЗК України рішенням про надання земельної ділянки у користування за проектом землеустрою щодо її відведення здійснюються:

затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки;

вилучення земельних ділянок у землекористувачів із затвердженням умов вилучення земельних ділянок (у разі необхідності);

надання земельної ділянки особі у користування з визначенням умов її використання і затвердженням умов надання, у тому числі (у разі необхідності) вимог щодо відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва.

Частиною п`ятнадцятою статті 123 ЗК України передбачено, що підставою для відмови у затвердженні проекту землеустрою може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.

Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у наданні земельної ділянки у користування або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду (частина шістнадцята статті 123 ЗК України).

При цьому, положеннями частини десятої статті 186 ЗК України визначено, що висновок (рішення) органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, іншого суб`єкта, визначеного цією статтею, щодо відмови у погодженні або затвердженні документації із землеустрою має містити вичерпний перелік недоліків документації із землеустрою з описом змісту недоліку та посиланням на відповідні норми законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, затверджену документацію із землеустрою або містобудівну документацію. Повторна відмова у погодженні або затвердженні документації із землеустрою допускається лише у разі, якщо розробник не усунув недоліки, зазначені у попередньому висновку (рішенні), а також якщо підстава для відмови виникла після надання попереднього висновку (рішення). Повторна відмова у погодженні або затвердженні не позбавляє розробника документації із землеустрою права усунути недоліки такої документації та подати її на погодження або затвердження.

Отже, чинним законодавством чітко визначено, що орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, розглядає клопотання у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у користування або відмовляє у його затвердженні.

При цьому, у випадку відмови у затвердженні проекту землеустрою, таке рішення має містити вичерпний перелік недоліків документації із землеустрою з описом змісту недоліку та посиланням на відповідні норми законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.

Згідно з пунктом 34 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", питання регулювання земельних відносин вирішуються виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.

Положеннями статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Як встановлено судом, 22.02.2023 рішенням 40 позачергової сесії Хорольської міської ради 8 скликання "Про розгляд заяви гр. ОСОБА_1 " відмовлено гр. ОСОБА_1 у затвердженні проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у оренду площею 3,0000 га (кадастровий номер 5324882600:00:001:0021) для сінокосіння і випасання худоби на території Хорольської міської ради у зв`язку з тим, що згідно з рішенням 11 позачергової сесії Хорольської міської ради 8 скликання від 18.05.2021 №466 зі змінами згідно з рішенням другого пленарного засідання 15 сесії Хорольської міської ради 8 скликання від 04.08.2021 №753 по даній земельній ділянці було прийнято рішення про розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для створення громадських сіножатей та громадських пасовищ.

Як зазначив відповідач у відзиві, підставою відмови у затвердженні проєкту землеустрою позивача було те, що сертифікованим інженером-землевпорядником ФОП ОСОБА_2 в матеріалах поділу та в самому проєкті щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_1 (в обмінному файлі, який являється складовою розроблення проєкту землеустрою) кадастровий номер 5324882600:00:001:0021 площею 3,000 га сільськогосподарського призначення цільове призначення земельної ділянки вказано з порушенням чинного законодавства, де замість 16.00 землі запасу зазначено - 01.08 для сінокосіння і випасання худоби.

Проте, означену підставу не покладено в основу оскаржуваного рішення, тому такі доводи відповідача до уваги суд не приймає.

Натомість підставою відмови ОСОБА_1 у затвердженні проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду слугували обставини прийняття на 11 позачерговій сесії Хорольської міської ради 8 скликання рішення від 18.05.2021 №466 зі змінами згідно з рішенням другого пленарного засідання 15 сесії Хорольської міської ради 8 скликання від 04.08.2021 №753, оскільки по даній земельній ділянці було прийнято рішення про розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для створення громадських сіножатей та громадських пасовищ.

Оцінюючи законність такої підстави відмови у затвердженні проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для сінокосіння та випасання худоби, суд виходить з такого.

Як вже було зазначено вище, згідно з частиною другою статті 34 Земельного кодексу України, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування можуть створювати на землях, що перебувають у власності держави чи територіальної громади, громадські сіножаті і пасовища.

Отже, орган місцевого самоврядування має право на створення на землях комунальної власності громадських сіножатей і пасовищ.

Проте, реалізація цього права має відбуватися у повній відповідності з вимогами Земельного кодексу України та інших законів з питань землеустрою.

У цій справі відповідачем не надано суду належних доказів створення на обраній позивачем земельній ділянці громадських сіножатей і пасовищ.

Матеріали справи не містять доказів розроблення та затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 3,00 га з метою створення громадських сіножатей та пасовищ, формування земельної ділянки з відповідним цільовим призначенням та її реєстрації у Державному земельному кадастрі, реєстрації прав у державному реєстрі тощо.

З відкритих джерел за даними веб-сайту www.kadastr.live суд встановив, що земельна ділянка з кадастровим номером 5324882600:00:001:0021 площею 3,00 га відноситься до земель комунальної власності з цільовим призначенням - 01.08 Для сінокосіння і випасання худоби. Тобто в реєстрі міститься інформація, яка була внесена ще під час формування означеної земельної ділянки на стадії реєстрації земельної ділянки в Державному земельному кадастрі за фактом виготовлення ФОП ОСОБА_2 проєкту землеустрою щодо відведення такої земельної ділянки.

Таким чином відповідач не довів суду правомірності своєї відмови у затвердженні позивачу проєкту землеустрою, у зв`язку з чим рішення 40 (позачергової) сесії Хорольської міської ради 8 скликання від 22.02.2023 №1932 "Про розгляд заяви гр. ОСОБА_1 " підлягає скасуванню як протиправне.

Обираючи належний спосіб захисту порушеного права позивача, суд виходить з того, що затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки є адміністративним актом, прийняттю якого повинна передувати визначена законом адміністративна процедура. А тому ухвалення відповідного рішення компетентним органом без необхідних дій суб`єкта владних повноважень в межах адміністративної процедури не гарантує забезпечення прав позивача у передбачений законом спосіб.

Завданням адміністративного суду є перевірка законності рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень та їх відповідності правовим актам вищої юридичної сили. Завдання правосуддя полягає не у забезпеченні ефективності державного управління, а в гарантуванні дотримання вимог права, інакше порушується принцип розподілу влади. Тому завданням адміністративного суду є саме контроль за легітимністю прийняття рішень.

Такий висновок суду узгоджується з позицією Верховного Суду, викладеною у постановах від 10.09.2019 у справі №818/985/18 та від 26.12.2019 у справі №810/637/18.

Оскільки матеріали справи не містять доказів, які б свідчили про відсутність можливості та наміру у суб`єкта владних повноважень прийняти обґрунтоване та законне рішення з урахуванням висновків суду, суд вважає належним та достатнім способом відновлення порушеного права позивача шляхом зобов`язання Хорольської міської ради здійснити повторний розгляд заяви ОСОБА_1 від 09.06.2021 про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у оренду площею 3,0000 га (кадастровий номер 5324882600:00:001:0021) для сінокосіння і випасання худоби на території Хорольської міської ради та прийняти рішення з урахуванням висновків, сформульованих судом у цьому рішенні.

При цьому суд зауважує, що повноваження щодо затвердження або відмову у затвердженні проекту землеустрою регламентовано статтею 118 ЗК України. Умови, за яких орган відмовляє у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, визначені законом. Якщо такі умови відсутні, орган повинен прийняти відповідне рішення про затвердження проекту землеустрою. Ці повноваження та порядок їх реалізації передбачають лише один вид правомірної поведінки відповідного органу - затвердити проект землеустрою або відмовити в його затвердженні, якщо для цього є законні підстави. За законом у цього органу немає вибору між декількома можливими правомірними рішеннями.

Отже, зважаючи на встановлені в ході судового розгляду фактичні обставини справи та враховуючи вищенаведені норми законодавства, якими урегульовано спірні відносини, суд дійшов висновку про необхідність часткового задоволення позовних вимог ОСОБА_1 .

Згідно з частиною третьою статті 139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Тож за фактом часткового задоволення позовних вимог суд присуджує позивачеві половину судових витрат, до складу яких входить лише сплачений судовий збір у розмірі 1073,60 грн.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов ОСОБА_1 до Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення 40 (позачергової) сесії Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області 8 скликання від 22.02.2023 №1932 "Про розгляд заяви гр. ОСОБА_1 ".

Зобов`язати Хорольську міську раду Лубенського району Полтавської області здійснити повторний розгляд заяви ОСОБА_1 від 09.06.2021 про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у оренду площею 3,0000 га (кадастровий номер 5324882600:00:001:0021), для сінокосіння і випасання худоби, на території Хорольської міської ради та прийняти рішення з урахуванням висновків, сформульованих судом у цьому рішенні.

В решті вимог - позов залишити без задоволення.

Стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області частину судових витрат, що пов`язані зі сплатою судового збору, у розмірі 536 (п`ятсот тридцять шість) грн 80 коп.

Позивач: ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ).

Відповідач: Хорольська міська рада Лубенського району Полтавської області (код ЄДРПОУ 22828612, вул. 1 Травня, буд. 4, м. Хорол, Полтавська область, 37800).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду впродовж тридцяти днів з моменту його підписання.

Суддя Є.Б. Супрун

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.06.2023
Оприлюднено29.06.2023
Номер документу111815154
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками

Судовий реєстр по справі —440/3418/23

Рішення від 26.06.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

Ухвала від 31.03.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні