ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
22 серпня 2010 р. № 2а-7243/10/1370
о 12 год., 42 хв.
м. Львів
Львівський окружний адміністративний суд, суддя Гавдик З.В.
розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу
за позовом
Державної податкової інспекції у Буському районі Львівської області
до
Малого приватного підприємства «Мистецький центр «Плеяда»
про
припинення юридичної особи
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція у Буському районі Львівської області звернулася до Львівського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Малого приватного підприємства «Мистецький центр «Плеяда»про припинення юридичної особи.
Позивач свої позовні вимоги обґрунтовує тим, що відповідач не подає звітність до ДПІ у Буському районі Львівської області з 12.05.2009 року, що підтверджується реєстром неподаної звітності, чим систематично порушує п. 2 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування».
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців», підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
Ухвалою суду від 09.08.2010 року відкрито скорочене провадження в адміністративній справі та запропоновано відповідачу у десятиденний строк з дня одержання ухвали та копій документів подати заперечення проти позову та необхідні документи або заяву про визнання позову. Відповідач в зазначений в ухвалі строк заперечень на адміністративний позов не подав.
На адресу суду повернувся поштовий конверт з відміткою відділом зв’язку: «Адресат вибув». Згідно ч. 11 ст. 35 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Безпосередньо, всебічно, повно та об'єктивно дослідивши наявні у справі докази, давши їм оцінку, суд встановив наступні обставини:
07.03.1996 року Буською районною державною адміністрацією Львівської області проведено державну реєстрацію Малого приватного підприємства «Мистецький центр «Плеяда», що підтверджується копією Свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності –юридичної особи. Відповідач перебуває у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців, що підтверджується копією Витягу з реєстру № 6489509 від 21.07.2010 року.
Відповідач взятий на облік платника податків 08.04.1996 року, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків.
Згідно довідки ДПІ у Буському районі Львівської області № 4313/9/19-0 від 02.07.2010 року, заборгованість відповідача станом на 30.06.2010 року перед бюджетом відсутня.
Згідно реєстру неподаної звітності за період 2009-2010 року, складеного ДПІ у Буському районі Львівської області, Мале приватне підприємство «Мистецький центр «Плеяда»з 12.05.2009 року не подає звітності до органів ДПС, у зв‘язку з чим порушує п. 2 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування».
Довідкою Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Буському районі Львівської області № 142-03-1 від 21.07.2010 року підтверджується, що у відповідача перед Фондом заборгованість по платежах відсутня.
Листом Буського районного центру зайнятості № 1838/05 від 21.07.2010 року підтверджується, що у відповідача перед Фондом заборгованість по платежах відсутня.
Довідкою Управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова підтверджується, що у відповідача перед Фондом заборгованість по платежах відсутня.
Згідно поданого позивачем розпорядження начальника ДПІ у Буському районі Львівської області № 29-р від 19.07.2010 року про звернення до суду відносно неподання відповідачем –МПП «Мистецький центр «Плеяда»податкових декларацій більше одного року.
Спірні правовідносини регулюються Конституцією України, Законом України «Про систему оподаткування»№ 1251-ХІІ від 25.06.1991 року із змінами і доповненнями, Законом України «Про державну податкову службу в Україні»№ 509-XII від 04.12.1990 року із змінами і доповненнями, Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців»№ 755-ІV від 15.05.2003 року із змінами та доповненнями, КАС України.
Згідно п. 2 ч. 1 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування», платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).
Згідно ст. 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право здійснювати планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі); звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності
Згідно п. 2 ч. 6 ст. 11-1 цього ж Закону України, позаплановою виїзною перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена в планах роботи органу державної податкової служби і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин - платником податків не подано в установлений строк податкову декларацію або розрахунки, якщо їх подання передбачено законом.
Згідно ч. 1 ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців», суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення. Дата надходження відповідного судового рішення вноситься державним реєстратором до журналу обліку реєстраційних дій.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 38 цього ж Закону, підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
Таким чином, відповідачем, відповідно до закону, не подано протягом року до органів державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності, що підтверджується вищевказаними доказами, відтак суд прийшов до висновку, що позовні вимоги про припинення юридичної особи –Спільного Малого приватного підприємства «Мистецький центр «Плеяда», підлягають задоволенню.
Розподіл судових витрат згідно ст. 94 КАС України не застосовується, оскільки позивач звільнений від сплати судового збору згідно Декрету Кабінету Міністрів України «Про державне мито».
Керуючись ст.ст. 69, 70, 160-163 КАС України, суд -
В И Р І Ш И В:
1. Адміністративний позов задоволити повністю.
2. Припинити юридичну особу Малого приватного підприємства «Мистецький центр «Плеяда»(код ЄДРПОУ 23963899, Львівська область, Буський район, смт. Красне, вул. І. Франка, 47).
3. Зобов’язати Мале приватне підприємство «Мистецький центр «Плеяда»виконати постанову негайно.
4. Державному реєстратору, у відповідності до ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», направити копію постанови суду.
Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки.
Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
У разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не підлягає.
Постанова суду першої інстанції може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду, у порядку та строки згідно ст. 186 КАС України.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення.
Якщо суб'єкта владних повноважень було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова суду першої інстанції, набирає законної у порядку та строки згідно ст. 254 КАС України.
Постанова складена у повному обсязі 22.08.2010 року.
Суддя Гавдик З.В.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.08.2010 |
Оприлюднено | 17.09.2010 |
Номер документу | 11183324 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні