Постанова
від 07.09.2010 по справі 2а-3498/10/1670
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

          

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 вересня 2010 року < ЧАС >

м. Полтава

Справа № 2а-3498/10/1670

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді – Шевякова І.С.,

при секретарі  – Кіптіла О.М.,  

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Гадяцької міжрайонної державної податкової інспекції до Приватного підприємства ПВП "Агросервіс" про стягнення фінансових санкцій, -

В С Т А Н О В И В:

21 липня 2010 року  Гадяцька міжрайонна державна податкова інспекція звернулася до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Приватного підприємства ПВП "Агросервіс" про стягнення фінансових санкцій.

В обгрунтування позовних вимог позивач посилався на те, що за відповідачем згідно картки особового рахунку рахується борг в сумі 1145 грн., який виник в результаті несплати у встановлений законодавством термін штрафних санкцій, застосованих за результатами проведення перевірки за дотриманням суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги) , вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій. 03.11.2009 року працівниками ДПА у Полтавській області проведено перевірку магазину, розташованого за адресою Полтавська область, Гадяцький район с. Мала Побиванка, вул. Роменська, 34 та належить приватному підприємству ПВП "Агросервіс". За результатами перевірки був складений акт № 2463/16/31/23/31609931 від 03.11.2009 року, на підставі якого Гадяцькою МДПІ прийнято рішення про застосування фінансових санкцій № 0001502308/96 від 18.11.2009 року на суму 1145 грн.

Позивач в судове засідання не з"явився, надав суду клопотання про розгляд справи без участі його представника, позовні вимоги підтримав.

Відповідач в судове засідання не з’явився, про час, дату та місце розгляду справи повідомлений належним чином, причини неявки не повідомив, заперечення на позов не надав.

Таким чином суд вважає можливим розглянути справу у відсутність відповідача на підставі наявних в ній доказів.

Суд, заслухавши представника позивача, вивчивши та дослідивши матеріали справи, повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору,  встановив наступне.

Приватне підприємство ПВП "Агросервіс" зареєстровано  як суб’єкт підприємницької діяльності - юридична особа Гадяцької РДА Полтавської області 14.01.2002 року,  ідентифікаційний номер 316609931.  

Відповідач зареєстрований як платник податків та перебуває на обліку у Гадяцької МДПІ.

03.11.2009 року працівниками ДПА у Полтавській області було проведено перевірку за дотриманням суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій, магазину, розташованого за адресою Полтавська область, Гадяцький район с. Мала Побиванка, вул. Роменська, 34 який належить приватному підприємству ПВП "Агросервіс".

В результаті проведеної перевірки встановлені порушення пунктів 9,11,12 статті 3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", які зафіксовані в акті перевірки  № 2463/16/31/23/31609931 від 03.11.2009 року, а саме не забезпечено:

- щоденне виконання друку фіскального звітного чеку;

- використання режиму попереднього програмування нейменувань, цін товарів та обліку їх кількості;

- ведення у порядку, встановленому законодавством, обліку товарних запасів за місцем їх реалізації, здійснення продажу лише тих товарів, які відображені в такому обліку;

Відповідно до пунктів 9,11,12 статті 3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані:

- щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звіти чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій;

- проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості;

- вести у порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, здійснювати продаж лише тих товарів, які відображені в такому обліку, за винятком продажу товарів особами, які відповідно до законодавства оподатковуються за правилами, що не передбачають ведення обліку обсягів реалізованих товарів (наданих послуг).

Згідно із пунктами 4 та 6 статті 17 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" за порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у таких розмірах:

- двадцять неоподаткованих мінімумів доходів громадян - у разі невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку або його незберігання в книзі обліку розрахункових операцій;

- п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі проведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій без використання режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.

          Статтею 20 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" передбачено, що до суб'єктів підприємницької діяльності, що здійснюють реалізацію товарів, які не обліковані у встановленому порядку, застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості необлікованих товарів за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Таким чином, позивач керуючись вищезазначеними нормами закону, на підставі акта перевірки  № 2463/16/31/23/31609931 від 03.11.2009 року прийняв рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій до приватного підприємства ПВП "Агросервіс" № 0001502308/96 від 18.11.2009 року на суму 1145 грн.

Рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій отримано відповідачем 18.11.2009 року, що підтверджується особистим підписом директора підприємства ОСОБА_1 на коринці рішення.

Відповідач не скористався своїм правом на оскарження вище зазначеного рішення в порядку процедури адміністративного або судового оскарження.

Відповідно до статті 25 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", суми фінансових санкцій, які визначені статтями 17 - 24 цього Закону, підлягають перерахуванню суб'єктами підприємницької діяльності до Державного бюджету України в десятиденний термін з дня прийняття органами Державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій.

Сума визначених штрафних (фінансових) санкцій відповідачем не сплачена і на даний час за приватним підприємством ПВП "Агросервіс" рахується заборгованість в сумі 1145 грн.

Відповідно до статті 2 Закону України "Про податкову службу в Україні" завданнями органів державної податкової служби є: здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством.

Згідно із статтею 8 Закону України "Про податкову службу в Україні" державна податкова адміністрація України здійснює такі функції: виконує безпосередньо, а також організовує роботу державних податкових адміністрацій та державних податкових інспекцій, пов'язану із: здійсненням контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), контролю за валютними операціями, контролю за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку, а також контролю за наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності та ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, торгових патентів.

Виходячи з вищенаведеного, позивач правомірно звернувся до суду з вимогою про стягнення штрафних санкцій.

Відповідно до частини першої статті 11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються  на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними  суду  своїх  доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

          Згідно із частиною першою статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідач заперечень проти позову, доказів сплати боргу чи доказів в спростування вищевикладеного суду не надав.

Суд, перевіривши матеріали справи, оцінивши надані докази, дійшов висновку, що позовні вимоги обґрунтовані, підтверджені матеріалами справи та підлягають задоволенню.

Згідно з частиною четвертою статті 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного, керуючись  статтями  7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163  Кодексу адміністративного судочинства України,-

П О С Т А Н О В И В:

Позовні вимоги задовольнити повністю.

Стягнути з приватного підприємства ПВП "Агросервіс" (ідентифікаційний код - 31609931) на користь Державного бюджету України штрафні (фінансові) санкції в сумі 1145 грн. (тисячу сто сорок п"ять гривень).          

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня проголошення постанови з одночасним поданням  її копії до суду апеляційної інстанції. У разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160  Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

          Повний текст постанови виготовлено 07 вересня 2010 року.

   

          Суддя                                                                                І.С. Шевяков

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.09.2010
Оприлюднено02.02.2011
Номер документу11183348
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3498/10/1670

Постанова від 07.09.2010

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Шевяков І.С.

Ухвала від 22.07.2010

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Шевяков І.С.

Ухвала від 22.07.2010

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Шевяков І.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні