Постанова
від 11.10.2007 по справі 2-а-424/07
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2-а-424/07

Справа № 2-а-424/07

 

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М     У К Р А Ї Н И

                                                                                                                        

«11» жовтня  2007

року

11 год. 00 хв.

м. Рівне

           

Рівненський окружний

адміністративний суд під головуванням судді Шарапи В.М. за участю секретаря

судового засідання Пилипчук В.Є. та сторін, які беруть участь у справі:    

позивача: 

Зарічненський районний центр зайнятості - представник Костюкович С.І.,

відповідача: Сільськогосподарський виробничий

кооператив «Борівський» - представник не з'явився,

розглянувши у

відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Зарічненського

районного центру зайнятості до Сільськогосподарського виробничого кооперативу

«Борівський» про стягнення штрафу в сумі 2 848 грн. 44 коп., -

В С Т А Н О В И В :

            Позивач

звернувся до суду з позовом про стягнення з відповідача штрафу в сумі 2 848

грн. 44 коп. В судовому засіданні 

представник позивача позовні вимоги підтримав. Просить стягнути з

відповідача за неподання звіту про фактичне вивільнення працівників штраф в

сумі 2 848,44 грн.

Відповідач в

судове засідання не з'явився повторно. Суд вважає за можливе розглянути справу

без участі відповідача на підставі наявних доказів.

Заслухавши

представника позивача, повно і всебічно з'ясувавши всі обставини справи в їх

сукупності на підставі чинного законодавства, перевіривши їх дослідженими у

судовому засіданні доказами, суд вважає, що позов підлягає до задоволення.

Судом

встановлено, що 01 березня 2007 року відповідачем була звільнена з роботи гр.

ОСОБА_1на підставі п.1 ст.40 Кодексу законів про працю України.

02 січня 2007

року відповідачем до Зарічненського районного центру зайнятості подано звіт про

запланове вивільнення працівників, згідно якого планувалось вивільнення гр.

ОСОБА_1. Однак, хоча планове вивільнення відбулося, проте звіт про фактичне

вивільнення цього працівника відповідач не подав, чим порушив вимоги п.5 ст.20

Закону України «Про зайнятість населення».

Дані обставини

стверджені дослідженими у судовому засіданні доказами: копією довідки про

включення відповідача до ЄДРПОУ (а.с.4), копією звіту про запланове вивільнення

працівників від 02.01.2007 р. (а.с.5), копією трудової книжки ОСОБА_1.

(а.с.6-7),  копією наказу №88 від

13.08.2007 р. (а.с.9), копією запита позивача відповідачу - СВК «Борівський»

від 13.08.07 р. (а.с.10), копією конверта з відміткою про відмову відповідача

від одержання (а.с.11),  листом позивача

відділу статистики у Зарічненському районі (а.с.12), копією відповіді відділу

статистики у Зарічненському районі (а.с.13), розрахунком суми позову

(а.с.14).   

Частиною 5 ст.

20 Закону України «Про зайнятість населення» встановлено, що при  вивільненні 

працівників  (у  тому 

числі  працюючих пенсіонерів та

інвалідів)  у  зв'язку 

із  змінами  в 

організації виробництва і праці, 

у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням

підприємств,  установ,  організацій, скороченням чисельності або   штату  

працівників,  підприємства,  установи, організації, незалежно від форми

власності, повідомляють про це не пізніш 

як  за  два 

місяці  в  письмовій 

формі  державну  службу зайнятості, вказуючи підстави і строки

вивільнення, найменування професій, спеціальностей,  кваліфікації, розмір оплати праці, а в десятиденний

строк після вивільнення - направляють списки фактично вивільнених  працівників, 

зазначаючи  в  них інвалідів.

Однак,

відповідач не подав до Зарічненського районного центру зайнятості звіту про

фактичне вивільнення працівників.

Згідно  абз. 2 

п.5. ст. 20 цього ж Закону у разі неподання

або порушення строків подання даних про наступне та фактичне вивільнення

працівників стягується  штраф  у 

розмірі  річної  заробітної плати за кожного вивільненого

працівника.  Ці кошти   зараховуються  до 

Фонду загальнообов'язкового 

державного  соціального

страхування України на  випадок

безробіття і використовуються для фінансування заходів по працевлаштуванню

та   соціального захисту вивільнюваних

працівників.

Відповідно до

абз.20 ч.2 ст.19 Закону України «Про зайнятість населення» державна служба

зайнятості має право стягувати з підприємств, установ і організацій, незалежно

від форм  власності, суми прихованих або

занижених обов'язкових зборів та 

недоїмок до Фонду загальнообов'язкового державного соціального

страхування  України на випадок

безробіття.

За наведених

обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і

підлягають до задоволення повністю.

Судові витрати

по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з відповідача не стягуються.

Керуючись

статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов

Зарічненського районного центру зайнятості задоволити повністю.

2. Стягнути з

сільськогосподарського виробничого кооперативу ««Борівський» (34061, с. Борове,

Зарічненський район, Рівненська область, код ЄДРПОУ 03775078, р/р 260041621 в

РОВ АППБ «Аваль» м. Рівне, МФО 333227) на користь Зарічненського районного

центру зайнятості (34000, вул. Грушевського, 1-а, смт. Зарічне, Рівненська

область, код ЄДРПОУ 21082930,  р/р

37176971900153 в ОУДК в Рівненській області, МФО 833017) штраф в сумі 2 848, 44

грн. (дві тисячі вісімсот сорок вісім гривень 44 копійки) грн.

3. Постанова

набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне

оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо заяву про апеляційне

оскарження було подано, але апеляційна скарга не була подана у встановлений

строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі

подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної

сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

4. Постанова

може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через

суд першої інстанції, який ухвалив постанову. Заява про апеляційне оскарження

подається протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі  складення постанови в повному обсязі - з дня

складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої

інстанції подається протягом 20-ти днів після подання заяви про апеляційне

оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви

про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для

подання заяви про апеляційне оскарження. 

 

 

                        Головуючий:                                                    

В.М.Шарапа

 

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.10.2007
Оприлюднено16.11.2007
Номер документу1118502
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-424/07

Ухвала від 12.04.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Постанова від 28.07.2011

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 14.07.2011

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 09.07.2007

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Євпак В.В.

Ухвала від 09.07.2007

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Євпак Валентина Василівна

Ухвала від 31.07.2007

Адміністративне

Оболонський районний суд міста Києва

Маринченко М.М.

Постанова від 11.10.2007

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Шарапа В.М.

Постанова від 14.06.2007

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Сторчак В.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні