ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
про забезпечення позову
29.06.2023м. СумиСправа № 920/720/23
Суддя господарського суду Сумської області Вдовенко Д.В., розглянувши заяву ОСОБА_1 (вх. №2338 від 29.06.2023) в інтересах малолітньої дитини ( ОСОБА_2 ) про забезпечення позову (до подання позовної заяви),
УСТАНОВИВ:
29.06.2023 ОСОБА_1 звернулась до суду з заявою про забезпечення позову, в якій просить суд вжити заходи забезпечення позову шляхом: 1) зупинення виконання рішення 34 сесії Липоводолинської селищної ради VIII скликання від 27 червня 2023 року «Про припинення діяльності юридичної особи Семенівський ліцей Липоводолинської селищної ради Сумської області шляхом ліквідації» - до моменту набрання законної сили рішенням у справі; 2) заборонити Липоводолинській селищній раді та відповідній ліквідаційній комісії до моменту набрання законної сили рішенням у справі вживати будь-які організаційно-правові заходи, передбачені чинним законодавством, щодо ліквідації Семенівського ліцею Липоводолинської селищної ради Сумської області, зокрема заборонити вчиняти такі дії: 1) письмово повідомляти державного реєстратора про рішення щодо ліквідації Семенівського ліцею та подавати необхідні документи для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідних записів; 2) встановлювати строк з`явлення кредиторами своїх вимог; 3) здійснювати інвентаризацію майна, що належить Семенівському ліцею, складати проміжний ліквідаційний баланс установи та подавати його на затвердження постійною комісією селищної ради з питань планування бюджету, фінансів, законності правопорядку та захисту прав громадян; 4) здійснювати передачу документів, які підлягають тривалому зберіганню, до відповідної архівної установи; 5) складати ліквідаційний баланс та подавати його на затвердження постійній комісії селищної ради; 6) попереджати дітей про необхідність переведення до інших навчальних закладів; 7) попереджати працівників ліцею про ліквідацію закладу відповідно до вимог чинного законодавства про працю; 3) заборонити державним реєстраторам відділу «Центр надання адміністративних послуг» Липоводолинської селищної ради до моменту набрання законної сили рішенням у справі вносити до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців записи про припинення юридичної особи - Семенівського ліцею Липоводолинської селищної ради Сумської області.
Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 29.06.2023, заяву призначено до розгляду судді Вдовенко Д.В.
Заявник зазначає, що діє в інтересах малолітнього сина ОСОБА_2 , який навчається в Семенівському ліцеї Липоводолинської селищної ради Сумської області та має намір звернутися до Господарського суду Сумської області з позовом про визнання протиправним та скасування рішення 34 сесії Липоводолинської селищної ради VIII скликання від 27 червня 2023 року «Про припинення діяльності юридичної особи Семенівський ліцей Липоводолинської селищної ради Сумської області шляхом ліквідації». Заявник вважає, що рішення про припинення діяльності юридичної особи Семенівський ліцей Липоводолинської селищної ради Сумської області шляхом ліквідації порушує право її сина на доступність повної загальної середньої освіти, зокрема право на отримання освіти безпосередньо за місцем проживання.
Рішенням 34 сесії Липоводолинської селищної ради VIII скликання від 27 червня 2023 року «Про припинення діяльності юридичної особи Семенівський ліцей Липоводолинської селищної ради Сумської області шляхом ліквідації» передбачено вжиття таких заходів:
1. Припинити шляхом ліквідації діяльність юридичної особи Семенівський ліцей Липоводолинської селищної ради Сумської області (код ЄДРПОУ 24015839), юридична адреса: 42510, Сумська область, Роменський район, с. Семенівка, вул. Шкільна, 2.
2. Утворити ліквідаційну комісію з припинення юридичної особи Семенівський ліцей Липоводолинської селищної ради Сумської області та затвердити її склад, додається.
Встановити місцезнаходження ліквідаційної комісії: 42510, Сумська область, Роменський район, с. Семенівка, вул. Шкільна, 2.
3. Доручити ліквідаційній комісії вжити організаційно-правових заходів, передбачених чинним законодавством, щодо ліквідації Семенівського ліцею, а саме:
1) забезпечити проведення ліквідації Семенівського ліцею Липоводолинської селищної ради Сумської області відповідно до норм чинного законодавства України;
2) у встановленому порядку протягом трьох робочих днів з дати прийняття цього рішення письмово повідомити державного реєстратора про рішення щодо ліквідації Семенівського ліцею та подати необхідні документи для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідних записів;
3) встановити строк заявлення кредиторами своїх вимог протягом двох місяців з дня оприлюднення повідомлення про ліквідацію Семенівського ліцею;
4) здійснити інвентаризацію майна, що належить Семенівському ліцею, який ліквідується, та після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами скласти проміжний ліквідаційний баланс установи та подати його на затвердження постійною комісією селищної ради з питань планування бюджету, фінансів, законності правопорядку та захисту прав громадян;
5) забезпечити передачу документів, які підлягають тривалому зберіганню, до відповідної архівної установи в порядку, визначеному законодавством України;
6) після завершення розрахунків з кредиторами скласти ліквідаційний баланс, який подати на затвердження постійній комісії селищної ради.
Директору Семенівського ліцею Липоводолинської селищної ради Сумської області, Грицай Т.М., попередити працівників про ліквідацію закладу з дотриманням вимог чинного законодавства про працю.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань освіти, культури, молоді, спорту, охорони здоров`я та соціального захисту населення.
Заявник зазначає, що за змістом рішення, його виконання передбачає здійснення процедури припинення юридичної особи Семенівського ліцею шляхом його повної ліквідації, в тому числі вчинення реєстраційних дій, звільнення працівників, припинення навчального процесу. Рішенням від 27 червня 2023 року затверджено склад ліквідаційної комісії, що свідчить про те, що фактично ліквідаційна процедура ліцею вже розпочалася. Навчальний рік має розпочатися 01 вересня 2023 року, однак до цього часу: дітей може бути переведено до інших навчальних закладів; педагогічні працівники будуть звільнені, майно (меблі, обладнання, інвентар, тощо) Семенівського ліцею будуть передані до іншого навчального закладу; приміщення школи може бути передано іншому власнику (балансоутримувачу). Реалізація (виконання) оскаржуваного рішення напередодні нового навчального року призводить до грубого та суттєвого порушення конституційного права дитини заявника на доступність здобуття повної загальної середньої освіти. З урахуванням строків розгляду справи господарський судом, існує висока вірогідність того, що державна реєстрація припинення навчального закладу як юридичної особи буде проведена до набрання законної сили судовим рішенням у справі. Подальше ймовірне прийняття судом рішення про визнання недійсним рішення відповідача не буде мати наслідком ефективний захист порушеного права, у зв`язку зі швидкоплинністю процесу ліквідації школи та його незворотністю, що фактично унеможливить поновлення порушених прав, якщо судом не буде вжито заходів забезпечення позову та не зупинено дію такого рішення.
Згідно зі статтею 136 Господарського процесуального кодексу України господарський суд за заявою учасника справи має право вжити, передбачених статтею 137 цього Кодексу, заходів забезпечення позову. Забезпечення позову допускається як до пред`явлення позову, так і на будь-якій стадії розгляду справи, якщо невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду.
Відповідно до частини 1 статті 137 ГПК України позов забезпечується: 1) накладенням арешту на майно та (або) грошові кошти, що належать або підлягають передачі або сплаті відповідачу і знаходяться у нього чи в інших осіб; 2) забороною відповідачу вчиняти певні дії; 4) забороною іншим особам вчиняти дії щодо предмета спору або здійснювати платежі, або передавати майно відповідачеві, або виконувати щодо нього інші зобов`язання; 5) зупиненням стягнення на підставі виконавчого документа або іншого документа, за яким стягнення здійснюється у безспірному порядку; 6) зупиненням продажу майна, якщо подано позов про визнання права власності на це майно, або про виключення його з опису і про зняття з нього арешту; 8) зупиненням митного оформлення товарів чи предметів, що містять об`єкти інтелектуальної власності; 9) арештом морського судна, що здійснюється для забезпечення морської вимоги; 10) іншими заходами у випадках, передбачених законами, а також міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
За приписами ст. 140 Господарського процесуального кодексу України, заява про забезпечення позову розглядається судом не пізніше двох днів з дня її надходження без повідомлення учасників справи. Залежно від обставин справи суд може забезпечити позов повністю або частково. Про забезпечення позову або про відмову у забезпеченні позову суд постановляє ухвалу. В ухвалі про забезпечення позову суд зазначає вид забезпечення позову і підстави його обрання та вирішує питання зустрічного забезпечення. Суд може також зазначити порядок виконання ухвали про забезпечення позову. Ухвалу про забезпечення позову або про відмову у забезпеченні позову може бути оскаржено. Оскарження ухвали про забезпечення позову не зупиняє її виконання, а також не перешкоджає подальшому розгляду справи.
Забезпечення позову є засобом, спрямованим на запобігання можливим порушенням майнових прав чи охоронюваних законом інтересів юридичної або фізичної особи, що полягає у вжитті заходів, за допомогою яких у подальшому гарантується виконання судових актів.
У вирішенні питання про забезпечення позову господарський суд має здійснити оцінку обґрунтованості доводів заявника щодо необхідності вжиття відповідних заходів з урахуванням: розумності, обґрунтованості і адекватності вимог заявника щодо забезпечення позову; забезпечення збалансованості інтересів сторін, а також інших учасників судового процесу; наявності зв`язку між конкретним заходом до забезпечення позову і предметом позовної вимоги, зокрема, чи спроможний такий захід забезпечити фактичне виконання судового рішення в разі задоволення позову; імовірності утруднення виконання або невиконання рішення господарського суду в разі невжиття таких заходів; запобігання порушенню у зв`язку з вжиттям таких заходів прав та охоронюваних законом інтересів осіб, що не є учасниками даного судового процесу.
Адекватність заходу забезпечення позову, що застосовується господарським судом, визначається його відповідністю вимогам, на забезпечення яких він вживається.
Співмірність передбачає співвідношення господарським судом негативних наслідків від вжиття заходів до забезпечення позову з тими негативними наслідками, які можуть настати в результаті невжиття цих заходів, з урахуванням відповідності права чи законного інтересу, за захистом яких заявник звертається до суду.
Обранням належного заходу забезпечення позову дотримується принцип співвіднесення виду заходу забезпечення позову із вимогами позивача, чим врешті досягаються збалансованість інтересів сторін та інших учасників судового процесу під час вирішення спору, фактичне виконання судового рішення в разі задоволення позову та, як наслідок, ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача без порушення або безпідставного обмеження при цьому прав та охоронюваних інтересів інших учасників справи.
Умовою застосування заходів до забезпечення позову за вимогами немайнового характеру є достатньо обґрунтоване припущення, що невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду. У немайнових спорах має досліджуватися, чи не призведе невжиття заявленого заходу забезпечення позову до порушення вимоги щодо справедливого та ефективного захисту порушених прав, оскільки позивач не зможе їх захистити в межах одного цього судового провадження за його позовом без нових звернень до суду.
Під час вирішення питання щодо забезпечення позову, обґрунтованість позову не досліджується, адже питання обґрунтованості заявлених позовних вимог є предметом дослідження судом під час розгляду спору по суті і не вирішується ним під час розгляду заяви про забезпечення позову.
Розглянувши заяву про забезпечення позову в частині вжиття заходів забезпечення позову шляхом зупинення виконання рішення 34 сесії Липоводолинської селищної ради VIII скликання від 27 червня 2023 року «Про припинення діяльності юридичної особи Семенівський ліцей Липоводолинської селищної ради Сумської області шляхом ліквідації» суд зазначає таке.
Факт прийняття Липоводолинською селищною радою рішення від 27 червня 2023 року «Про припинення діяльності юридичної особи Семенівський ліцей Липоводолинської селищної ради Сумської області шляхом ліквідації» підтверджується інформацією на сайті Липоводолинської селищної ради.
Частиною 1 статті 137 ГПК України визначено вичерпний перелік видів заходів забезпечення позову, який може доповнюватися виключно за рахунок певних заходів забезпечення позову, прямо передбачених законами України або міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України (пункт 10 частини 1 статті 137 ГПК України).
Оскільки обраний заявником захід забезпечення позову у вигляді зупинення виконання рішення прямо не передбачений статтею 137 ГПК України, суд має з посиланням на пункт 10 частини 1 цієї статті зазначити закон, яким цей захід забезпечення позову передбачено.
Такий висновок щодо застосування ст. 137 ГПК України в питанні забезпечення позову у спосіб зупинення виконання (дії) рішення органу місцевого самоврядування викладений у постановах Верховного Суду від 11.10.2021 у справі № 922/1197/21, від 11.07.2022 у справі № 907/138/22.
Порядок прийняття, набрання чинності, скасування і форма актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначені у ст. 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні, відповідно до частини 1 та 10 якої акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування приймаються у формі рішень та визнаються незаконними в судовому порядку з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України. Проте, Закон України Про місцеве самоврядування в Україні не передбачає можливості зупинення виконання рішення органу місцевого самоврядування за рішенням суду.
Посилання заявника на правову позицію Верховного суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у постанові від 15.03.2019 по справі № 840/3025/18, суд не приймає, оскільки на відміну від положень ГПК України, такий вид забезпечення позову як зупинення дії індивідуального акта або нормативно-правового акта передбачено пунктом 1 частини 1 статті 151 Кодексу адміністративного судочинства України, тобто він може бути застосований у порядку адміністративного судочинства, з урахуванням застережень, визначених зазначеною статтею.
Також суд не приймає посилання заявника на постанову Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 23.06.2021 у справі № 920/26/21, оскільки у цій справі заявник звертався до господарського суду із заявою про забезпечення позову, в якій просив зупинити дію рішення загальних зборів ОСББ, а не органу місцевого самоврядування.
Щодо заяви про забезпечення позову в іншій частині суд зазначає таке.
Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо юридичної особи Семенівського ліцею Липоводолинської селищної ради Сумської області (код ЄДРПОУ 24015839) засновником ліцею є Липоводолинська селищна рада.
Згідно з ч. 4 ст. 91 Цивільного кодексу України цивільна правоздатність юридичної особи виникає з моменту її створення і припиняється з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
Пунктом 4 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" визначено, що державна реєстрація юридичних осіб - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, зміни відомостей, що містяться в ЄДРПОУ, про юридичну особу, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.
Згідно зі ст. 104 Цивільного кодексу України юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
Відповідно до ч. 13 ст. 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідних державних органів, або судового рішення про припинення юридичної особи, не пов`язаного з її банкрутством, після закінчення процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами, подаються такі документи: 1) заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації; 2) довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.
Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі: судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" щодо визнання повністю або частково недійсними рішень засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; заборони (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій.
Підставами для відмови у державній реєстрації, відповідно до ст.28 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", є наявність у Єдиному державному реєстрі відомостей про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії.
Позивач має намір подати позов про визнання протиправним та скасування рішення 34 сесії Липоводолинської селищної ради VIII скликання від 27 червня 2023 року «Про припинення діяльності юридичної особи Семенівський ліцей Липоводолинської селищної ради Сумської області шляхом ліквідації».
Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, до ухвалення судового рішення по суті спору, запису про припинення юридичної особи Семенівського ліцею Липоводолинської селищної ради Сумської області унеможливить ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він має намір звернутися до суду, у разі задоволення позову, оскільки юридична особа втратить свою правоздатність.
За цих обставин, враховуючи предмет позову з яким має намір звернутися до суду заявник суд вважає адекватним та співмірним вжиття заходу забезпечення позову шляхом заборони державним реєстраторам відділу «Центр надання адміністративних послуг» Липоводолинської селищної ради до моменту набрання законної сили рішенням у справі вносити до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про припинення юридичної особи - Семенівського ліцею Липоводолинської селищної ради Сумської області.
Забезпечення позову в цій частині забезпечить неможливість внесення змін до реєстру щодо припинення юридичної особи до того часу, поки у судовому порядку під час розгляду справи по суті буде перевірено обставини, на які вказує заявник в обґрунтування протиправності рішення Липоводолинської селищної ради та порушення рішенням прав заявника.
Вищенаведене забезпечує збереження балансу інтересів сторін, а вжиття заходів забезпечення позову узгоджується із критеріями розумності, обґрунтованості та адекватності.
Застосування заходів забезпечення позову в цій частині є тимчасовим заходом, створить передумови для запобігання можливим перешкодам у поновленні права позивача у разі задоволення позовних вимог.
Щодо заборони Липоводолинській селищній раді та ліквідаційній комісії до моменту набрання законної сили рішенням у справі вживати будь-які організаційно-правові заходи, передбачені чинним законодавством, щодо ліквідації Семенівського ліцею Липоводолинської селищної ради Сумської області, зокрема заборони вчиняти такі дії: 1) письмово повідомляти державного реєстратора про рішення щодо ліквідації Семенівського ліцею та подавати необхідні документи для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідних записів; 2) встановлювати строк з`явлення кредиторами своїх вимог; 3) здійснювати інвентаризацію майна, що належить Семенівському ліцею, складати проміжний ліквідаційний баланс установи та подавати його на затвердження постійною комісією селищної ради з питань планування бюджету, фінансів, законності правопорядку та захисту прав громадян; 4) здійснювати передачу документів, які підлягають тривалому зберіганню, до відповідної архівної установи; 5) складати ліквідаційний баланс та подавати його на затвердження постійній комісії селищної ради; 6) попереджати дітей про необхідність переведення до інших навчальних закладів; 7) попереджати працівників ліцею про ліквідацію закладу відповідно до вимог чинного законодавства про працю.
Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо юридичної особи Семенівського ліцею Липоводолинської селищної ради Сумської області (код ЄДРПОУ 24015839) 29.06.2023 до реєстру внесено запис про перебування юридичної особи у процесі припинення (внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, 29.06.2023 10:26:48, 1006171100018000021, Яковенко А.С., Липоводолинська селищна рада); відомості про комісію з припинення; відомості про строк, визначений для заявлення кредиторами своїх вимог (30.08.2023). Тобто, дії в цій частині, які заявник просить заборонити вчиняти, вже вчинені.
Заходи забезпечення позову щодо заборони Липоводолинській селищній раді та ліквідаційній комісії вчиняти інші дії, з урахуванням вжиття судом заходів забезпечення позову шляхом заборони державним реєстраторам відділу «Центр надання адміністративних послуг» Липоводолинської селищної ради до моменту набрання законної сили рішенням у справі вносити до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців записи про припинення юридичної особи - Семенівського ліцею Липоводолинської селищної ради Сумської області, суд вважає такими, що не відповідають критеріям співмірності та збалансованості інтересів сторін.
За викладених обставин суд задовольняє заяву ОСОБА_1 (вх. №2338 від 29.06.2023) в інтересах малолітньої дитини ( ОСОБА_2 ) про забезпечення позову (до подання позовної заяви) частково шляхом заборони державним реєстраторам відділу «Центр надання адміністративних послуг» Липоводолинської селищної ради до моменту набрання законної сили рішенням у справі вносити до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про припинення юридичної особи - Семенівського ліцею Липоводолинської селищної ради Сумської області (Україна, 42510, Сумська обл., Роменський р-н, село Семенівка, вул.Шкільна, будинок 2, код ЄДРПОУ 24015839). У задоволенні заяви в іншій частині суд відмовляє.
Відповідно до ч. 3 ст. 138 ГПК України у разі подання заяви про забезпечення позову до подання позовної заяви заявник повинен пред`явити позов протягом десяти днів, якщо інші строки не встановлено законом з дня постановлення ухвали про забезпечення позову.
За приписами ст. 145 ГПК України заходи забезпечення позову, вжиті судом до подання позовної заяви, скасовуються у разі неподання заявником відповідної позовної заяви згідно з вимогами частини третьої статті 138 цього Кодексу.
Керуючись статтями 136, 137, 140, 234, 235, 255 Господарського процесуального кодексу України, суд
ухвалив:
1.Заяву ОСОБА_1 (вх. №2338 від 29.06.2023) в інтересах малолітньої дитини ( ОСОБА_2 ) про забезпечення позову (до подання позовної заяви) - задовольнити частково.
2.Вжити заходи забезпечення позову шляхом заборони державним реєстраторам відділу «Центр надання адміністративних послуг» Липоводолинської селищної ради до набрання законної сили рішенням суду у справі № 920/720/23 вносити до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про припинення юридичної особи - Семенівського ліцею Липоводолинської селищної ради Сумської області (Україна, 42510, Сумська обл., Роменський р-н, село Семенівка, вул.Шкільна, будинок 2, код ЄДРПОУ 24015839).
3.У задоволенні заяви ОСОБА_1 (вх. №2338 від 29.06.2023) в інтересах малолітньої дитини ( ОСОБА_2 ) про забезпечення позову (до подання позовної заяви) в іншій частині - відмовити.
4.Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена в порядку та строки, передбачені статтями 255-257 Господарського процесуального кодексу України. Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом десяти днів з дня складення повного судового рішення до Північного апеляційного господарського суду.
5.Відповідно до ст. 140 Господарського процесуального кодексу України оскарження ухвали про забезпечення позову не зупиняє її виконання.
6.Ухвала господарського суду про забезпечення позову є виконавчим документом, підлягає негайному виконанню з дня її постановлення незалежно від її оскарження і відкриття виконавчого провадження.
7.Ухвала дійсна для пред`явлення протягом трьох років з наступного дня після набрання нею законної сили.
Ухвала підписана суддею 29.06.2023.
СуддяД. В. Вдовенко
Суд | Господарський суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 29.06.2023 |
Оприлюднено | 03.07.2023 |
Номер документу | 111887829 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Сумської області
Вдовенко Дар'я Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні