Ухвала
від 03.07.2023 по справі 442/4407/23
ДРОГОБИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 442/4407/23

Провадження № 1-кп/442/294/2023

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

03 липня 2023 року Дрогобицький міськрайонний суд Львівської області в складі:

головуючого - судді: ОСОБА_1 ,

з участю секретаря судового засідання: ОСОБА_2 ,

прокурора : ОСОБА_3 ,

обвинуваченого ОСОБА_4 ,

розглянувши у підготовчому судовому засіданні в залі суду в місті Дрогобичі кримінальне провадження внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 12023141140000162 від 21.06.2023 за обвинуваченням:

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Доброгостів, Дрогобицького району Львівської області, громадянина України, не інвалід, з середньо-спеціальною освітою, одруженого, не військовозобов`язаного, пенсіонера, адвокатом та депутатом не є, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимого,

- за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.364, ч.1 ст. 366 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Судом встановлено, що ОСОБА_4 , відповідно до рішення виконавчого комітету Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області №62 від 31.12.1992 призначений на посаду землевпорядника Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області (код ЄДРПОУ 04373933, юридична адреса: 82200, Львівська область, Дрогобицький район, с. Доброгостів, вул. Шкільна, 1), приступив до виконання службових обов`язків 02.01.1993.

Відповідно до ст. ст. 14, 15 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» (в редакції Закону станом на 01.01.2006) посада спеціаліста- землевпорядника відноситься до сьомої категорії посад органу місцевого самоврядування, якому може бути присвоєно 15, 14 і 13 ранг.

Спеціаліст-землевпорядник сільської ради в своїй діяльності керується Конституцією України, земельним Кодексом України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями органів місцевого самоврядування, наказами та вказівками районного відділу земельних ресурсів, які прийняті у межах їх повноважень, що регулюють питання земельних відносин.

Згідно ст.8 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» основними обов`язками посадових осіб місцевого самоврядування є:

- додержання Конституції і законів України, інших нормативно- правових актів, актів органів місцевого самоврядування; забезпечення відповідно до їх повноважень ефективної діяльності органів місцевого самоврядування;

- сумлінне ставлення до виконання службових обов`язків, ініціативність і творчість у роботі;

- недопущення дій чи бездіяльності, які можуть зашкодити інтересам місцевого самоврядування та держави.

Відповідно до посадової інструкції спеціаліста - землевпорядника Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області до обов`язків спеціаліста - землевпорядника входить:

Забезпечення проведення на території сільської ради земельної реформи, спрямованої на роздержавлення і приватизацію земель, створення умов для рівноправного розвитку різних форм власності на землю;

Участь у реалізації державних програм, раціонального використання та охорони земель, підвищення родючості грунтів, поліпшення навколишнього природного середовища:

Реалізація на території сільської ради державної політики у використанні та охороні земель, проведенні земельної реформи, готує і подає управлінню земельних ресурсів Держкомзему України пропозиції щодо удосконалення з питань регулювання земельних відносин;

Готує та вносить на розгляд ради пропозиції та проекти рішень щодо:

- передачі земельних ділянок у власність громадянам та юридичним особам;

- надання земельних ділянок у власність або тимчасове користування із земель комунальної власності відповідно до Земельного кодексу України;

Готує та вносить на розгляд ради проекти висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок відповідно до Земельного кодексу України.

Здійснює контроль за використанням та охороною земель, додержанням землевласниками та землекористувачами земельного законодавства, встановленого режиму використання земельних ділянок відповідно до цільового призначення та умов надання.

Здійснює контроль за сплатою власниками земельних ділянок та землекористувачами плати за землю.

Здійснює на території сільської ради облік і звітність, як державну так і відомчу, у сфері регулювання земельних відносин, використання та охорони земель та подає її в установлені терміни до районного відділу земельних ресурсів.

Бере участь у складні планово-картографічних матеріалів для ведення державного земельного кадастру, моніторингу земель, здійснення землеустрою та проведення робіт з охорони земель.

Здійснює на території сільської ради нагляд за освоєнням проектів землеустрою, будівництвом протиерозійних та інших об`єктів, що споруджуються з метою раціонального використання та охорони земель.

Надає довідки фізичним та юридичними особам про наявність земельних ділянок та їх розмір.

За дорученням сільського голови розглядає земельні спори, готує проекти висновків згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».

Веде облік та контроль за розглядом листів, скарг та заяв громадян по земельним питанням, веде особистий прийом громадян.

Вирішує за дорученням сільського голови або сільської ради інші питання пов`язані з діяльністю ради та її органів.

Зазначені повноваження підтверджують, що спеціаліст - землевпорядник Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області ОСОБА_4 займав посаду, пов`язану з виконанням адміністративно - господарських функцій, що полягали у здійсненні функцій представника влади, а тому, згідно з приміткою 1 до статті 364 КК України, є службовою особою.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб,-що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.2 ст.7 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», посадові особи місцевого самоврядування діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачений |Сонституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією України і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів місцевого самоврядування, прийнятими у межах їхньої компетенції.

Відповідно до ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення, більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до п.15 ст.46 Закону, протоколи сесій сільської, селищної, міської ради, прийняті нею рішення підписуються особисто сільським, селищним, міським головою, районної у місті, районної, обласної ради - головою відповідної ради.

Відповідно до ст.12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить розпорядження землями територіальних громад, передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу.

Відповідно до п.1, п.2 ст.20 Земельного кодексу України, віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. До повноважень сільських рад у галузі земельних відносин віднесено, в тому числі, організація землеустрою, здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства.

Згідно ст.181 Земельного кодексу України (надалі ЗК України) визначено, що землеустрій - це сукупність соціально-економічних та екологічних заходів, спрямованих на регулювання земельних відносин та раціональної організації території адміністративно-територіальних одиниць, суб`єктів господарювання.

Відповідно до ст.184 ЗК України, зміст землеустрою, передбачає, зокрема, складання проектів відведення земельних ділянок; встановлення в натурі (на місцевості) меж земельних ділянок; розроблення іншої землевпорядної документації, пов`язаної з використанням та охороною земель.

Статтею 186 ЗК України встановлено, що проекти створення нових землеволодінь і землекористувань (проекти землеустрою) після погодження їх у встановленому порядку розглядаються і затверджуються відповідними органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Згідно ст. 19 ЗУ «Про землеустрій» до повноважень сільських, селищних, міських рад у сфері землеустрою на території сіл, селищ, міст належать: організація і здійснення землеустрою; здійснення контролю за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою; координація здійснення землеустрою та контролю за використанням і охороною земель комунальної власності; інформування населення про заходи, передбачені землеустроєм; вирішення інших питань у сфері землеустрою відповідно до закону.

Згідно ст. 55 ЗУ «Про землеустрій» визначено, що встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) проводиться відповідно до топографо-геодезичних і картографічних матеріалів. Встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється на основі технічної документації із землеустрою, якою визначається місцеположення поворотних точок меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Межі земельної ділянки в натурі (на місцевості) закріплюються межовими знаками встановленого зразка.

Крім того, згідно пунктів 1.12, 1.13. Інструкції про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою та договорів оренди землі, затвердженої наказом Держкомзему України від 04.05.1999р. за № 43 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 04.06.1999р. №354/3647 (далі- Інструкція) складання державного акта на право власності на земельну ділянку проводиться після відновлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та закріплення їх довгостроковими межовими знаками встановленого зразка та за затвердженою відповідною технічною документацією.

Згідно п. 2.14. Інструкції державний акт на право власності на земельну ділянку складається у двох примірниках, підписується посадовими особами в такій послідовності: начальник державного органу земельних ресурсів, голова (керівник) органу місцевого самоврядування або органу виконавчої влади та особа, що здійснила реєстрацію акта. Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою складається у двох примірниках, підписується посадовими особами в такій послідовності: начальник державного органу земельних ресурсів та голова місцевої державної адміністрації або органу місцевого самоврядування.

Таким чином, ОСОБА_4 , будучи службовою особою, на яку покладались функції представника органу місцевого самоврядування, а саме виконання адміністративно-господарських функцій, зловживаючи службовим становищем, здійснив підроблення офіційних документів за наступних обставин:

Окрім цього встановлено, що 22.12.2006 на засіданні 5 сесії 5 демократичного скликання Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області, рішення про передачу безоплатно у власність ОСОБА_5 земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку та господарських споруд не приймалось та не виносилось на голосування.

Проте, ОСОБА_4 , умисно, зловживаючи службовим становищем, всупереч інтересам служби, достовірно знаючи, що на засіданні 5 сесії 5 демократичного скликання Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області, рішення про передачу у власність ОСОБА_5 земельної ділянки на голосування не виносилось, а відтак не розглядалося та не приймалось, будучи достовірно обізнаним про порядок передачі земельних ділянок комунальної власності у власність громадян, діючи в інтересах ОСОБА_5 в один із днів кінця грудня 2006 року точний час досудовим розслідуванням не встановлено, перебуваючи в приміщенні Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області, що за адресою: Львівська область, Дрогобицький район, с. Доброгостів, вул. Шкільна, 1, склав, підписав від імені сільського голови с. Доброгостів, Дрогобицького району, Львівської області ОСОБА_6 та скріпив відтиском круглої гербової печатки Доброгостівської сільської ради, завідомо неправдивий офіційний документ, а саме рішення №52 від 22Л2.2006 «Про передачу земельних ділянок у власність», яким ОСОБА_5 надано у власність земельну ділянку площею 0,1549 га. для будівництва та обслуговування житлового будинку та господарських будівель у с. Доброгостів, Дрогобицького району, Львівської області незважаючи на те, що 22.12.2006 зазначене рішення на сесії Доброгостівської сільської ради на голосування не виносилось та відповідно не приймалось.

Продовжуючи своє протиправне діяння, ОСОБА_4 , зловживаючи своїм службовим становищем, всупереч інтересам служби, діючи в інтересах ОСОБА_5 , зокрема, достовірно знаючи, що на засіданні 5 сесії 5 демократичного скликання Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області, рішення про передачу у власність ОСОБА_5 земельної ділянки на голосування не виносилось, а відтак не розглядалося та не приймалось, будучи достовірно обізнаним про порядок видачі та внесення змін до державних актів на право власності на земельну ділянку, 17.11.2008 в денний період часу, перебуваючи в приміщенні Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області, що за адресою: Львівська область, Дрогобицький район, с. Доброгостів, вул. Шкільна, 1 склав, підписав від імені сільського голови с. Доброгостів Дрогобицького району Львівської області ОСОБА_6 та скріпив відтиском гербової печатки Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області державний акт серії ЯД №471540 про право власності на земельну ділянку площею 0,1549 га. для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд, в якому підставою для його видачі зазначив вищевказане рішення 5 сесії 5 демократичного скликання Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області №52 від 22.12.2006, яке на засіданні вказаної сесії не приймалося та не розглядалося.

В подальшому підроблений державний акт серії ЯД №471540 від 17.11.2008 ОСОБА_4 передав до територіального органу Центру державного земельного кадастру для незаконного викреслення (виокремлення) земельної ділянки площею 0,1549 га у с. Доброгостів, Дрогобицького району, Львівської області з цільовим призначенням: для будівництва та обслуговування житлового будинку та господарських будівель, вартість якої станом на 22.12.2006 становить 18 300 гривень, яку неправомірно вилучено із земель комунальної власності Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області та безкоштовно передано у власність ОСОБА_5 , чим завдано державним та громадським інтересам майнової шкоди на суму 18 300 гривень.

Крім цього, ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді спеціаліста - землевпорядника Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області, будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, діючи умисно, всупереч інтересам служби, шляхом зловживання своїм службовим становищем, достовірно знаючи, що на засіданні 5 сесії 5 демократичного скликання Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області, рішення про передачу у власність ОСОБА_5 земельної ділянки на голосування не виносилось, а відтак не розглядалося та не приймалось, будучи достовірно обізнаним про порядок передачі земельних ділянок комунальної власності у власність громадян, в один із днів кінця грудня 2006 року в денний період часу, перебуваючи в приміщенні Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області, що за адресою: Львівська область, Дрогобицький район, с. Доброгостів, вул. Шкільна, 1, склав, підписав від імені сільського голови с. Доброгостів Дрогобицького району Львівської області ОСОБА_6 та видав завідомо неправдивий офіційний документ, а саме рішення №52 від 22Л2.2006 «Про передачу земельних ділянок у власність», яким ОСОБА_5 надано у власність земельну ділянку площею 0,1549 га. для будівництва та обслуговування житлового будинку та господарських будівель у с. Доброгостів Дрогобицького району Львівської області, шляхом внесення завідомо неправдивих відомостей про прийняття на сесії вищезазначеного рішення, проте, зазначене рішення на голосування не виносилось та депутатами Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області не приймалось.

Крім цього, ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді спеціаліста - землевпорядника Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області, будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, діючи умисно, всупереч інтересам служби, шляхом зловживання своїм службовим становищем, достовірно знаючи, що на засіданні 5 сесії 5 демократичного скликання Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області, рішення про передачу у власність ОСОБА_5 земельної ділянки на голосування не виносилось, а відтак не розглядалося та не приймалось, перебуваючи в приміщенні Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області, що за адресою: Львівська область, Дрогобицький район, с. Доброгостів, вул. Шкільна, 1, будучи достовірно обізнаним про порядок видачі та внесення змін до державних актів на право власності на земельну ділянку, 17.11.2008 в денний період часу повторно підписав від імені сільського голови с. Доброгостів Дрогобицького району Львівської області ОСОБА_6 та скріпив відтиском гербової печатки Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області державний акт серії ЯД №471540 про право власності на земельну ділянку площею 0,1549 га. для будівництва та обслуговування житлового будинку та господарських будівель, вартість якої станом на 22.12.2006 становить 18 300 гривень, в якому підставою для його видачі зазначив вищевказане рішення 5 сесії 5 демократичного скликання Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області №52 від 22Л 2.2006, яке на засіданні вказаної сесії не приймалось та не розглядалось.

Таким чином, ОСОБА_4 , обвинувачується у зловживанні службовим становищем, а саме в умисному, в інтересах третіх осіб, використанні службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом державним інтересам, тобто у кримінальному правопорушенні, передбаченого ч.1 ст.364 КК України (в редакції статті 364 КК України згідно Закону № 170-У від 12.10.2006), а також обвинувачується у вчиненні службового підроблення, тобто складанні та видачі службовою особою завідомо неправдивого офіційного документу, тобто кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 366 КК України.

В підготовчому судовому засіданні обвинувачений ОСОБА_4 , подав клопотання в якому просить суд про закриття кримінального провадження за його обвинуваченням відносно нього у зв`язку із закінчення строків давності притягнення до кримінальної відповідальності за вчинені кримінальні правопорушення. Вину визнав повністю та щиро розкаюється.

Прокурор в підготовчому судовому засіданні не заперечив проти задоволення клопотання обвинуваченого, пояснив, що є всі законні підстави для його задоволення та звільнення обвинуваченого від кримінальної відповідальності.

Представник потерпілого Трускавецької міської ради ОСОБА_7 в судовому засідання суду повідомив, що не заперечує, щодо задоволення клопотання про закриття кримінального провадження у зв`язку із закінчення строків давності.

Вислухавши думку учасників судового розгляду, перевіривши матеріали справи, суд приходить до переконання про необхідність задоволення даного клопотання з огляду на наступне.

Пунктом 2 частини 3 статті 314 КПК України встановлено, що у підготовчому судовому засіданні суд має право прийняти рішення про закриття провадження у випадку встановлення підстав, передбачених пунктами 4-8, частини першої або другою статті 284 цього Кодексу.

Згідно п.1 ч.2 ст. 284 КПК України кримінальне провадження закривається судом у зв`язку зі звільненням особи від кримінальної відповідальності.

Вимогами п. 3 ч. 1 ст. 49 КК України передбачено, що особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо з дня вчинення нею нетяжкого злочину, минуло п`ять років.

Отже судом встановлено, що з дня вчинення ОСОБА_4 кримінальних правопорушень пройшов строк більше п`яти років.

Кримінальні правопорушення передбачені ч.1 ст. 364, ч.1 ст. 366 КК України відноситься до категорії нетяжких злочинів.

Підстав для зупинення давності, передбачених ч. 2 ст. 49 КК України, судом не встановлено і таких з матеріалів кримінального провадження не вбачається.

Обставиною, що пом`якшує покарання обвинуваченому ОСОБА_4 , згідно ст. 66 КК України, судом встановлено щире каяття.

Обставин, що обтяжують покарання обвинуваченому ОСОБА_4 , згідно ст. 67 КК України, судом не встановлено.

Суд також враховує обставини вчинення кримінальних правопорушень, особу обвинуваченого, який вперше притягується до кримінальної відповідальності, на обліку у лікаря - психіатра та у лікаря - нарколога не знаходиться.

З огляду на вказане, суд вважає за необхідне звільнити ОСОБА_4 від кримінальної відповідальності за вчинені кримінальні правопорушення, передбачені ч. ч.1 ст. 364, ч.1 ст. 366 КК України у зв`язку із закінченням строків давності.

Запобіжний захід обвинуваченому не обирався.

Цивільний позов начальника Трускавецького відділу Дрогобицької окружної прокуратури Львівської області в інтересах держави в особі Трускавецької міської територіальної громади до ОСОБА_4 про відшкодування шкоди, заподіяної кримінальними правопорушеннями, залишити без розгляду.

Судових витрат немає.

Зняти арешт накладений Ухвалою Трускавецького міського суду Львівської області від 16.06.2023 року.

З речовими доказами слід поступити відповідно до ст. 100 КПК України.

Керуючись п. 2 ч. 1 ст. 49 КК України, п. 1 ч. 2 ст. 284 КПК України, суд, -

у х в а л и в :

Звільнити ОСОБА_4 від кримінальної відповідальності за вчиненні кримінальні правопорушення, передбачені ч. 1 ст. 364, ч.1 ст. 366 КК України, у зв`язку із закінченням строку давності, а кримінальне провадження за № 12023141140000162 від 21.06.2023за обвинуваченням ОСОБА_4 - закрити.

Цивільний позов начальника Трускавецького відділу Дрогобицької окружної прокуратури Львівської області в інтересах держави в особі Трускавецької міської територіальної громади до ОСОБА_4 про відшкодування шкоди, заподіяної кримінальними правопорушеннями, залишити без розгляду.

Зняти арешт накладений Ухвалою Трускавецького міського суду Львівської області від 16.06.2023 року, а саме на земельну ділянку площею 0,1549 га. для будівництва та обслуговування житлового будинку та господарських будівель у АДРЕСА_2 , яка відповідно до державногог акту Серії ЯД № 471540 від 17.11.2008 належить ОСОБА_5 .

Речові докази:

- рішення Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області №52 від 22.12.2006 щодо надання у приватну власність земельної ділянки ОСОБА_8 на 1 арк.; - заява ОСОБА_8 щодо надання у приватну власність земельної ділянки на 1 арк.; - копія свідоцтва про спадщину за заповітом від 16.09.1997 на 2 арк.; - рішення Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області №52 від 22.12.2006 щодо надання у приватну власність земельної ділянки ОСОБА_9 на 1 арк.; - заява ОСОБА_9 щодо надання у приватну власність земельної ділянки на 1 арк.; - рішення Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області №52 від 22.12.2006 щодо надання у приватну власність земельної ділянки ОСОБА_10 на 1 арк.; - заява ОСОБА_10 щодо надання у приватну власність земельної ділянки на 1 арк.; - копія витягу з реєстру права власності на нерухоме майно на 1 арк.; - рішення Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області №52 від 22.12.2006 щодо надання у приватну власність земельної ділянки ОСОБА_11 на 1 арк.; - заява ОСОБА_11 щодо надання у приватну власність земельної ділянки на 1 арк.; - рішення Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області №52 від 22.12.2006 щодо надання у приватну власність земельної ділянки ОСОБА_12 на 1 арк.; - заява ОСОБА_12 щодо надання у приватну власність земельної ділянки на 1 арк.; - рішення Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області №52 від 22.12.2006 щодо надання у приватну власність земельної ділянки ОСОБА_13 на 1 арк.; - заява ОСОБА_13 щодо надання у приватну власність земельної ділянки на 1 арк.; - рішення Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області №52 від 22.12.2006 щодо надання у приватну власність земельної ділянки ОСОБА_14 на 1 арк.; - заява ОСОБА_14 щодо надання у приватну власність земельної ділянки на 1 арк.; - протокол 5 сесії 5 скликання Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області від 22.12.2006 на 6 арк.; - розпорядження сільського голови Доброгостівської сільської ради Дрогобицького району Львівської області ОСОБА_6 за період з 11.01.2006 по 21.12.2006 в прошитій, пронумерованій справі № 303 на 85 арк., які зберігаються при матеріалах кримінального провадження - повернути в архівний відділ Дрогобицької районної державної адміністрації, ідентифікаційний код юридичної особи - 25251921, місцезнаходження юридичної особи: 82100, м. Дрогобич, вул. 22 Січня, 37;

- технічний звіт про виконані роботи по підготовці і видачі Державного акту на право приватної власності на землю ОСОБА_5 в с. Доброгостів Дрогобицького району Львівської області площею 0,1549 га. з цільовим призначенням: будівництво та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд на 20 арк.(матеріали відповідним чином скріплені, пронумеровані та з описом відповідних документів); - державний акт серії ЯД №471540 на право приватної власності на земельну ділянку площею 0,1549 га. з цільовим призначенням: будівництво та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд, виданий ОСОБА_5 на 1 арк., які зберігаються при матеріалах кримінального провадження - повернути у відділ №2 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Львівській області за адресою: Львівська область, м. Дрогобич, вул. Сагайдачного, 22;

- Документи, вилучені на підставі постанови слідчого від 14.06.2023 у ОСОБА_4 , а саме експериментальні взірці підписів всього на 5 аркушах формату А4, які зберігаються при матеріалах кримінального провадження - залишити при матеріалах кримінального провадження.

На ухвалу може бути подано апеляційну скаргу до апеляційного суду Львівської області через Дрогобицький міськрайонний суд Львівської області на протязі семи днів з дня її оголошення.

Ухвала виготовлена в нарадчій кімнаті.

Суддя ОСОБА_1

СудДрогобицький міськрайонний суд Львівської області
Дата ухвалення рішення03.07.2023
Оприлюднено05.07.2023
Номер документу111934349
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг Зловживання владою або службовим становищем

Судовий реєстр по справі —442/4407/23

Ухвала від 03.07.2023

Кримінальне

Дрогобицький міськрайонний суд Львівської області

Крамар О. В.

Ухвала від 27.06.2023

Кримінальне

Дрогобицький міськрайонний суд Львівської області

Крамар О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні