Рішення
від 19.06.2023 по справі 420/6891/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/6891/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 червня 2023 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Попова В.Ф., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративні справу за позовною заявою Керівника Чорноморської окружної прокуратури до Овідіопольської селищної ради Одеського району Одеської області, третя особа Овідіопольський заклад загальної середньої освіти Овідіопольської селищної ради Одеського району Одеської області про визнання протиправною бездіяльність щодо неоформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку,

встановив:

Позивач звернувся з позовною заявою до Овідіопольської селищної ради Одеського району Одеської області, в якій просить:

- визнати протиправною бездіяльність Овідіопольської селищної ради щодо неоформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під Овідіопольським закладом загальної середньої освіти Овідіопольської селищної ради Одеського району Одеської області за адресою: 67801, Одеська обл., Одеський р-н, селище міського типу Овідіополь, вул. Лесі У країнки, буд. 111;

- зобов`язати Овідіопольську селищну раду вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під Овідіопольським закладом загальної середньої освіти Овідіопольської селищної ради Одеського району Одеської області за адресою: 67801, Одеська обл., Одеський р-н, селище міського типу Овідіополь, вул. Лесі Українки, буд. 111.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що під час вивчення Чорноморською окружною прокуратурою стану додержання вимог законодавства органами влади та місцевого самоврядування в частині оформлення правовстановлюючих документів на будівлі та земельні ділянки закладів освіти та культури встановлено, що за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, селище міського типу Овідіополь, вул. Лесі Українки, будинок 111, функціонує Овідіопольський заклад загальної середньої освіти Овідіопольської селищної ради Одеського району Одеської області, а земельна ділянка, яку займає заклад, використовуються без оформлення та реєстрації права власності. Вказаний заклад освіти рішенням відповідача від 14.12.2020 року прийнято до комунальної власності. Рішенням відповідача від 05.02.2021 року об`єкт нерухомого майна, а саме заклад освіти, передано в оперативне управління відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської селищної ради. Позивач зазначає, що на земельну ділянку, яка знаходиться у користуванні освітнього закладу відсутні правовстановлюючі документи, що створює передумови для зловживань щодо розпорядження земельною ділянкою і ризики для нормального функціонування закладу та здійснення покладених на нього функцій, що може призвести до негативних наслідків. Оскільки відповідачем не вчинено жодних дій, направлених на оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, позивач звернувся до суду із цим позовом.

Відповідач відзив не надав, ухвала про відкриття провадження доставлена до електронного кабінету відповідача 10.04.2023 року.

Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову (ч. 4 ст. 159 КАС України).

Від третьої особи пояснень щодо позову або відзиву не надходило, ухвала про відкриття провадження направлена на електронну адресу третьої особи 10.04.2023 року.

Ухвалою суду від 07.04.2023 року у справі відкрито спрощене провадження без повідомлення сторін.

09.05.2023 року відмовлено у задоволенні клопотання відповідача про закриття провадження у справі.

Судом встановлені такі обставини по справі.

Відповідно до рішення Овідіопольської селищної ради від 14.12.2020 року №28-VIII

«Про прийняття установ і організацій спільної власності територіальних громад, сіл, селищ Овідіопольського району, управління якими здійснює районна рада, до комунальної власності Овідіопольської селищної ради» та від 14.12.2020 року №27-VIII «Про безоплатне прийняття об?єктів нерухомого майна спільної власності територіальних громад, сіл, селищ Овідіопольського району, управління якими здійснює районна рада, до комунальної власності Овідіопольської селищної ради» прийнято Овідіопольську загальноосвітню школу I-III ступенів №2 Овідіопольського району Одеської області.

Рішенням від 05.02.2021 року №81-VIII «Про передачу об?єктів нерухомого майна комунальної власності Овідіопольської селищної ради в оперативне управління відділу культури, молоді тa спорту Овідіопольської селищної ради» передано об?єкт нерухомого майна Овідіопольську загальноосвітню школу I-IIІ ступенів №2 Овідіопольського району Одеської області, за адресою Одеська обл., Одеський р-н, селище міського типу Овідіополь, вул. Лесі Українки, будинок 111, в оперативне управління відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської селищної ради.

Відповідно до п. 1.1. Статуту Овідіопольського закладу загальної середньої освіти Овдідопольської селищної ради Одеського району Одеської області (надалі Овідіопольський ЗЗСО), затвердженого рішенням Овідіопольської селищної ради від 05.02.2021 року № 130-VIII (надалі - Статут), Овідіопольський ЗЗСО є правонаступником Овідіопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Овіліопольського району Одеської області. Засновником закладу освіти є Овідіопольська селищна рада. Уповноваженим органом засновника з питань освіти є відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської селищної ради. Майно закладу перебуває в його оперативному управлінні на підставі рішень Овідіопольської селищної ради від 14.12.2020 року №28-VIII «Про прийняття установ і організацій спільної власності територіальних громад сіл, селищ Овідіопольського району, управління якими здійснює районна рада, до комунальної власності Овідіопольської селищної ради» від 14.12.2020 року №27-VIII «Про безоплатне прийняття об?єктів нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Овідіопольського району, управління якими здійснює районна рада, до комунальної власності Овідіопольської селишної ради».

Відповідно до п. 1.4 Статуту Овідіопольський ЗЗСО є юридичною особою, який має печатку, штампи, код ЄРДПОУ 34203736 та може мати самостійний баланс, банківський рахунок.

Заклад освіти є закладом загальної середньої освіти та провадить освітню діяльність відповідно до ліцензії: розпорядження Одеської обласної адміністрації від 14.11.2020 року №1341/Ф-2019 «Про видачу ліцензії та провадження освітньої діяльності комунальним закладам освіти Овідіопольського району Одеської області» (п. 1.5 Статуту).

Пунктом 6.1 Статуту визначено, що матеріально-технічна база закладу освіти включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, інші матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі.

Майно закладу освіти перебуває у комунальній власності Овідіопольської селищної ради і закріплено за ним на правах оперативного управління (п. 6.2 Статуту).

Заклад освіти відповідно до чинного законодавства користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони. Збитки, завдані закладу освіти внаслідок порушення ї майнових прав іншими юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства (п. 6.3 Статуту).

Об?єкти та майно закладу освіти не підлягають приватизації чи використанню не за освітнім призначенням (п. 6.4 Статуту).

Відповідно до інформації із Державного реєстру прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об?єктів нерухомого майна щодо об?єкта нерухомого майна за адресою: вул. Лесі Українки, 111, смт Овідіополь, Одеський район, Одеська область 67801, встановлено, що власником майна, а саме будівлі і споруди Овідіопольської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2, правонаступником якої є Овідіопольський ЗЗСО, є Овідіопольська селищна рада, відомості щодо оформлення речових прав на земельну ділянку під вказаним учбовим закладом відсутні.

Відповідно до інформації Овідіопольської селищної ради від 19.01.2023 року №01-12-4/46, встановлено, що Овідіопольський ЗЗCO використовує будівлі комунальної власності Овідіопольської селищної ради. Речові права на земельну ділянку орієнтовною площею 2,6 га по вул. Лесі Українки, 111, смт Овідіополь, Одеський район, Одеська область, якою користується Овідіопольський ЗЗСО не оформлені.

Таким чином, на земельну ділянку, яка знаходиться у користуванні Овідіопольського ЗЗСО відсутні правовстановлюючі документи.

Вирішуючи цей спір, суд враховує наступні приписи нормативно-правових актів.

Відповідно до статті 143 Конституції України територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності.

Право комунальної власності передбачене статтею 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Відповідно до частин 1, 2, 5, 8 цієї статті територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров`я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об`єкти, визначені відповідно до закону як об`єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.

Підставою для набуття права комунальної власності є передача майна територіальним громадам безоплатно державою, іншими суб`єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.

Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правоможності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об`єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об`єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.

Право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб`єктів. Об`єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб`єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.

Згідно з пунктом 31 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад належить прийняття рішень про передачу іншим органам окремих повноважень щодо управління майном, яке належить до комунальної власності відповідної територіальної громади, визначення меж цих повноважень та умов їх здійснення.

До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад щодо управління комунальною власністю належать повноваження щодо управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад; у сфері освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту до їх відання належать такі власні (самоврядні) повноваження: 1) управління закладами освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення; 2) забезпечення здобуття повної загальної середньої, професійно-технічної освіти у державних і комунальних загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладах, вищої освіти у комунальних вищих навчальних закладах, створення необхідних умов для виховання дітей, молоді, розвитку їх здібностей, трудового навчання, професійної орієнтації, продуктивної праці учнів, сприяння діяльності дошкільних та позашкільних навчально-виховних закладів, дитячих, молодіжних та науково-просвітницьких організацій (статті 29, 32 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").

Частиною 5 статті 11 Закону України "Про освіту" передбачено, що органи місцевого самоврядування створюють умови для здобуття дошкільної освіти шляхом формування і розвитку мережі закладів освіти.

3гідно з частиною 3 статті 22, частиною 6 статті 25 Закону України "Про освіту" заклад освіти залежно від засновника може діяти як державний, комунальний, приватний чи корпоративний.

Засновник закладу освіти зобов`язаний зокрема забезпечити утримання та розвиток матеріально-технічної бази заснованого ним закладу освіти на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов.

Відповідно до частин 1, 2 статті 80 Закону України "Про освіту" до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належать: нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо. Майно закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених законодавством.

Порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.

Так, згідно з пунктом "ґ" частини 2 статті 92 Земельного кодексу України (в редакції Закону України "Про освіту" від 05.09.2017 року №2145-VIII) заклади освіти незалежно від форми власності набувають права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності.

Право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку (частина 1 статті 92 Земельного кодексу України).

Відповідно до частин 1, 2 статті 83 Земельного кодексу України землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, селищ, міст, є комунальною власністю.

У комунальній власності перебувають: а) усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності; б) земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна комунальної власності незалежно від місця їх розташування.

Як передбачено частинами 9, 10 статті 79-1 Земельного кодексу України, земельна ділянка може бути об`єктом цивільних прав виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди, сервітуту щодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації права власності на неї. Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі.

Відповідно до статей 125, 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

За визначенням, наведеним у пункті 1 частини 1 статті 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Відповідно до статті 4 цього Закону державній реєстрації прав підлягають: 1) право власності; 2) речові права, похідні від права власності: зокрема право користування (сервітут); право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); право забудови земельної ділянки (суперфіцій); право господарського відання; право оперативного управління; право постійного користування та право оренди (суборенди) земельної ділянки; право користування (найму, оренди) будівлею або іншою капітальною спорудою (їх окремою частиною), що виникає на підставі договору найму (оренди) будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладеного на строк не менш як три роки; інші речові права відповідно до закону.

Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об`єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: підприємства як єдині майнові комплекси, житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення.

Частиною 2 статті 3 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" передбачено, що речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

Відповідно до частин 1, 2 статті 28 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" рішення органів державної влади або органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у власність або користування (постійне користування, оренду, користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій), сервітут) можуть прийматися за відсутності державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на таку земельну ділянку в Державному реєстрі прав.

Під час проведення державної реєстрації права користування (постійне користування, оренда, користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій), сервітут) земельними ділянками державної чи комунальної власності, право власності на які не зареєстровано в Державному реєстрі прав, державний реєстратор одночасно з проведенням такої реєстрації проводить також державну реєстрацію права власності на такі земельні ділянки без подання відповідної заяви органами, які згідно із статтею 122 Земельного кодексу України передають земельні ділянки у власність або у користування.

Суд встановив, що Овідіопольську загальноосвітню школу I-III ступенів №2 Овідіопольського району Одеської області, правонаступником якого є Овідіопольський ЗЗСО, прийнято до комунальної власності Овідіопольської селищної ради. Об?єкт нерухомого майна Овідіопольську загальноосвітню школу I-IIІ ступенів №2 передано в оперативне управління відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської селищної ради. Майно закладу освіти перебуває у комунальній власності Овідіопольської селищної ради і закріплено за ним на правах оперативного управління. Власником майна, а саме будівлі і споруди Овідіопольської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 є Овідіопольська селищна рада, відомості щодо оформлення речових прав на земельну ділянку під вказаним учбовим закладом відсутні.

Таким чином, Овідіопольська селищна рада, будучи суб`єктом, який здійснює управління закладу, відповідає за його матеріально - технічне забезпечення, виконує повноваження у земельній сфері щодо надання земельних ділянок у користування, здійснює контроль за додержанням земельного законодавства та законодавства в галузі освіти, не вжила необхідних дій для оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться ДНЗ, допускаючи протиправну бездіяльність.

За правовою позицією, висловленою Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 09.04.2018 року у справі №П/9901/137/18 (800/426/17), під протиправною бездіяльністю суб`єкта владних повноважень слід розуміти зовнішню форму поведінки (діяння) цього органу, що полягає (проявляється) у неприйнятті рішення чи у нездійсненні юридично значимих й обов`язкових дій на користь заінтересованих осіб, які на підставі закону та/або іншого нормативно-правового регулювання віднесені до компетенції суб`єкта владних повноважень, були об`єктивно необхідними і реально можливими для реалізації, але фактично не були здійснені.

Мотивуючи клопотання про закриття провадження у справі, відповідач зазначив, що своїм рішенням №1082-VIII «Про проведення інвентаризації земель Овідіопольської селищної ради шляхом розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель для обслуговування Овідіопольської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2» розпочато відповідні дії для реєстрації права власності на земельну ділянку комунальної власності у цьому спорі.

Відмовляючи у задоволенні цього клопотання суд зазначив, що прийняття вказаного рішення не є достатнім для того щоб стверджувати про виправлення оскаржуваної бездіяльності та вжиття усіх заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку.

Варто зауважити, що станом на дату розгляду справи відповідачем не надано доказів оформлення правовстановлюючих документів щодо яких і виник цей спір.

Згідно з пунктом 4 частини 2 статі 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.

Отже, з метою забезпечення необхідних умов функціонування і розвитку системи загальної середньої освіти позов підлягає задоволенню.

Згідно з статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 2 статті 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно зі ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на Відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Суд зазначає, що позивачем доведені ті обставини, на яких ґрунтуються його вимоги.

В той же час, відповідач не надав суду належні та допустимі докази та правові обґрунтування правомірності бездіяльності щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під Овідіопольським закладом загальної середньої освіти Овідіопольської селищної ради Одеського району Одеської області за адресою: 67801, Одеська обл., Одеський р-н, селище міського типу Овідіополь, вул. Лесі У країнки, буд. 111.

У підсумку, з урахуванням вищезазначеного, у сукупності суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову.

Відповідно до частини 2 статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Такі витрати позивачем не понесені.

Керуючись ст. 241-246 КАС України, суд

в и р і ш и в:

Позовні вимоги керівника Чорноморської окружної прокуратури (ЄДРПОУ 03528552, 68000, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 9/102-Н) до Овідіопольської селищної ради Одеського району Одеської області (ЄДРПОУ 04379172, 67801, Одеська обл., Одеський район, смт Овідіополь, вул. Суворова, 2, корп. А) задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Овідіопольської селищної ради щодо неоформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під Овідіопольським закладом загальної середньої освіти Овідіопольської селищної ради Одеського району Одеської області за адресою: 67801, Одеська обл., Одеський р-н, селище міського типу Овідіополь, вул. Лесі У країнки, буд. 111.

Зобов`язати Овідіопольську селищну раду вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під Овідіопольським закладом загальної середньої освіти Овідіопольської селищної ради Одеського району Одеської області за адресою: 67801, Одеська обл., Одеський р-н, селище міського типу Овідіополь, вул. Лесі Українки, буд. 111.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Попов В.Ф.

Дата ухвалення рішення19.06.2023
Оприлюднено05.07.2023
Номер документу111945194
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправною бездіяльність щодо неоформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку

Судовий реєстр по справі —420/6891/23

Рішення від 19.06.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Попов В.Ф.

Ухвала від 09.05.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Попов В.Ф.

Ухвала від 07.04.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Попов В.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні