Ухвала
від 23.05.2023 по справі 133/370/23
КОЗЯТИНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

КОЗЯТИНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №133/370/23

Провадження №1-кс/133/291/23

У Х В А Л А

23.05.23

Слідчий суддя Козятинського міськрайонного суду Вінницької області ОСОБА_1 ,

за участю секретаря ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3 ,

слідчого ОСОБА_4 ,

розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Відділення поліції №2 Хмільницького РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_5 , погоджене прокурором, про накладення арешту на майно у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022022330000081 від 29.08.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.4 ст. 191, ч. 2 ст. 366, ч. 4 ст. 358 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий СВ відділення поліції №2 Хмільницького РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_5 звернувся до суду з клопотанням про накладення арешту, в якому просить накласти арешт на майно, яке на праві приватної власності належать підозрюваному ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженцю с. Збараж Козятинського району Вінницької області, жителю АДРЕСА_1 : - легковий автомобіль SKODA OCTAVIA, 2000 року випуску, дата реєстрації 17.01.2019; - причіп легковий - В «ПАВАМ 112012С», 2018 року випуску, дата реєстрації 09.10.2018; - земельна ділянка з кадастровим номером 0521482200:02:001:0088 площею 3,0717 га, яка знаходиться за адресою Збаразька сільська рада Козятинського району Вінницької області.

В обґрунтування клопотання вказав, що ОСОБА_6 , будучи фізичною особою підприємцем, перебуваючи у трудових відносинах на підставі договорів із найманими працівниками, які сприяють йому у здійсненні підприємницької діяльності, вчиняючи по відношенню до них організаційно-розпорядчі повноваження (право ставити перед ними певні завдання, визначати розмір заробітної плати, розпорядок робочого дня, застосовувати дисциплінарні стягнення тощо), тобто являючись в силу ст. 18 КК України службовою особою, вчинив службове підроблення за наступних обставин.

13.09.2021 замовником в особі виконувача обов`язків начальника відділу землеустрою, регулювання земельних відносин, житлово-комунального господарства, благоустрою та управління комунальною власністю Махнівської сільської ради с. Махнівка Хмільницького району Вінницької області ОСОБА_7 та підрядником в особі фізичної особи-підприємця ОСОБА_6 (далі - ФОП ОСОБА_6 ) укладено договір підряду № 1 на виконання робіт по об`єкту: «капітальний ремонт приміщень адмінбудівлі Комунального підприємства «ДЖЕРЕЛО» Махнівської сільської ради по вулиці Київській, 79 в с. Махнівка Хмільницького району» на суму 1 930 424,00 гривні.

Після укладення вказаної угоди, точної дати органом досудового розслідування не встановлено, у ФОП ОСОБА_6 виник умисел на заволодіння бюджетними коштами, виділеними на проведення капітального ремонту приміщень адмінбудівлі Комунального підприємства «ДЖЕРЕЛО» Махнівської сільської ради по вулиці Київській, 79 в с. Махнівка Хмільницького району Вінницької області.

Для реалізації свого злочинного умислу ФОП ОСОБА_6 розробив план, згідно з яким він буде вносити до актів виконаних будівельних робіт, форми КБ-2 в у розділ витрати по нарахуванню заробітної плати (в т.ч. з/п робітників, що обслуговують машини) завідомо неправдиві відомості щодо залучених ним найманих працівників для виконання будівельних робіт. У подальшому після проведення оплати за виконані будівельні роботи та надходження на його розрахунковий рахунок, ФОП ОСОБА_6 різницю коштів буде забирати собі, тим самим фактично незаконно ними заволодівати.

На виконання умов вищезазначеної угоди ФОП ОСОБА_6 складено та підписано офіційні документи (Акти приймання виконаних будівельних робіт «форми КБ-2в», за виконання яких на розрахунковий рахунок ФОП ОСОБА_6 НОМЕР_1 , відкритий в АБ «Укргазбанк», перераховано бюджетні кошти на загальну суму - 1 624 075, 87 грн.), та завірено їх печаткою, а саме: 21.09.2021 Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт на суму 134 566,13 грн., 07.10.2021 Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт на суму 408 417,91 грн., 02.11.2021 Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт на суму 482 424,49 грн., 24.11.2021 Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт на суму 598 667,34 грн., 22.12.2021 Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт на суму 306 348,13 грн.

На підставі вищевказаних підроблених офіційних документів відділом землеустрою, регулювання земельних відносин, житлово-комунального господарства, благоустрою та управління комунальною власністю Махнівської сільської ради с. Махнівка Вінницької області з розрахункового рахунку UA418201720344221006100105146 відкритого в ДКСУ м. Київ, МФО 820112 відповідно до платіжних доручень (№ 13 від 21.09.2021, № 14 від 07.10.2021, №15 від 02.11.2021, № 19 від 24.11.2021 та № 31 від 22.12.2021 ) перераховано вищезазначені кошти на рахунок ФОП ОСОБА_6 НОМЕР_1 , відкритий у АБ «УКРГАЗБАНК» МФО 320478.

При цьому у вищеописаних Актах приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), підписаних ФОП ОСОБА_6 та Відділом землеустрою, регулювання земельних відносин, житлово-комунального господарства, благоустрою та управління комунальною власністю Махнівської сільської ради с. Махнівка Вінницької області, ОСОБА_6 умисно відображено недостовірні відомості щодо понесених ним витрат по нарахуванню заробітної плати: відповідно до Акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2021 року, який підписано 21.09.2021, понесено витрати по нарахуванню заробітної плати на суму 57059,08 грн.; відповідно до Акту №2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року, який підписано 07.10.2021, понесено витрати по нарахуванню заробітної плати на суму 127122,20 грн.; відповідно до Акту №3 приймання виконаних будівельних робіт за 02.11.2021 року, який підписано 02.11.2021, понесено витрати по нарахуванню заробітної плати на суму 106734,25 грн.; відповідно до Акту №3 приймання виконаних будівельних робіт за 24.11.2021 року, який підписано 24.11.2021, понесено витрати по нарахуванню заробітної плати на суму 180920,97 грн; відповідно до Акту №5 приймання виконаних будівельних робіт за 22.12.2021 року, який підписано 22.12.2021, понесено витрати по нарахуванню заробітної плати на суму 85749,65 грн.

Таким чином, відповідно до Актів приймання виконаних будівельних робіт, підписаних ФОП ОСОБА_6 , останнім для проведення капітального ремонту приміщень адмінбудівлі Комунального підприємства «ДЖЕРЕЛО» Махнівської сільської ради по вулиці Київській, 79 в с.Махнівка Хмільницького району Вінницької області вказано понесення витрат по нарахуванню заробітної плати на загальну суму 557 586,15 грн.

В той же час установлено, що відповідно до даних Відомостей про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору - додатки 4ДФ до податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за вересень - грудень 2021 року, поданих ФОП ОСОБА_6 до податкового органу, задекларовано нарахування (виплату) доходу за трудовими (цивільно-трудовими) договорами за ознаками доходів «102», «101» - заробітна плата нарахована (виплачена) найманим працівникам та залученим до виконання робіт на умовах цивільно-правових договорів та трудових договорів (контрактів) в розмірі 125 434 грн.

Розбіжність між кошторисною заробітною платою, зазначеною ФОП ОСОБА_6 в Актах приймання виконаних будівельних робіт та фактично нарахованою та виплаченою ФОП ОСОБА_6 заробітною платою своїм штатним працівникам становить 432 151,67 грн. Тобто ФОП ОСОБА_6 не задекларовано нарахування та виплату заробітної плати у розмірі 432 151,67 грн, яку він фактично привласнив після надходження на свій розрахунковий рахунок.

Своїми умисними діями ОСОБА_6 завдав Відділу землеустрою, регулювання земельних відносин, житлово-комунального господарства, благоустрою та управління комунальною власністю Махнівської сільської ради с. Махнівка Вінницької області збитків на загальну суму 432 151,67 грн., що у відповідності до примітки до статті 364 КК України вважається заподіянням тяжких наслідків, які у двісті п`ятдесят і більше разів перевищують неоподаткований мінімум доходів громадян станом на час вчинення злочину.

Крім цього, ФОП ОСОБА_6 , переслідуючи єдину мету на заволодіння бюджетними коштами на підставі укладеного 13.09.2021 між Відділом землеустрою, регулювання земельних відносин, житлово комунального господарства, благоустрою та управління комунальною власністю Махнівської сільської ради с. Махнівка Хмільницького району Вінницької області, та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_6 договору підряду № 1 на виконання робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт приміщень адмінбудівлі Комунального підприємства «ДЖЕРЕЛО» Махнівської сільської ради по вулиці Київській, 79 в с. Махнівка Хмільницького району» 21.12.2021 умисно подав до податкового органу - ГУ ДПС у Вінницькій області, Вінницьке управління, Калинівської ДПІ Податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форми 1 ДФ), які містили завідомо неправдиві відомості щодо понесених ним витрат по нарахуванню та виплаті заробітної плати найманим працівникам ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , жителю АДРЕСА_2 , ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , жительці АДРЕСА_3 , ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , жительці АДРЕСА_4 та ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , жителю АДРЕСА_5 , які не були у нього працевлаштованими та не проводили виконання робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт приміщень адмінбудівлі Комунального підприємства «ДЖЕРЕЛО» Махнівської сільської ради по вулиці Київській, 79 в с.Махнівка Хмільницького району», тим самим використав завідомо підроблений документ.

Крім того, досудовим розслідування установлено, що ОСОБА_6 , будучи фізичною особою підприємцем - (далі ФОП ОСОБА_6 ), перебуваючи у трудових відносинах на підставі договорів із найманими працівниками, які сприяють йому у здійсненні підприємницької діяльності, вчиняючи по відношенню до них організаційно-розпорядчі повноваження (право ставити перед ними певні завдання, визначати розмір заробітної плати, розпорядок робочого дня, застосовувати дисциплінарні стягнення тощо), тобто являючись в силу ст. 18 КК України службовою особою, вчинив заволодіння чужим майном.

Так, 13.09.2021 замовником в особі виконувача обов`язків начальника відділу землеустрою, регулювання земельних відносин, житлово комунального господарства, благоустрою та управління комунальною власністю Махнівської сільської ради с. Махнівка Вінницької області - ОСОБА_7 та підрядником в особі фізичної особи-підприємця ОСОБА_6 укладено договір підряду № 1 на виконання робіт по об`єкту: «капітальний ремонт приміщень адмінбудівлі Комунального підприємства «ДЖЕРЕЛО» Махнівської сільської ради по вулиці Київській, 79 в с. Махнівка Хмільницького району» на суму 1 930 424,00 гривні.

Після укладення вказаної угоди, точної дати органом досудового розслідування не встановлено, у ФОП ОСОБА_6 виник умисел на заволодіння бюджетними коштами, виділеними на проведення капітального ремонту приміщень адмінбудівлі Комунального підприємства «ДЖЕРЕЛО» Махнівської сільської ради по вулиці Київській, 79 в с. Махнівка Хмільницького району Вінницької області.

Для реалізації свого злочинного умислу ФОП ОСОБА_6 розробив план, згідно з яким він буде вносити до актів виконаних будівельних робіт, форми КБ-2 в у розділ витрати по нарахуванню заробітної плати (в т.ч. з/п робітників, що обслуговують машини) завідомо неправдиві відомості щодо залучених ним найманих працівників для виконання будівельних робіт. У подальшому після проведення оплати за виконані будівельні роботи та надходження на його розрахунковий рахунок, ФОП ОСОБА_6 різницю коштів буде забирати собі, тим самим фактично незаконно ними заволодіти.

На виконання умов вищезазначеної угоди ФОП ОСОБА_6 складено та підписано офіційні документи (Акти приймання виконаних будівельних робіт «форми КБ-2в», за виконання яких на розрахунковий рахунок ФОП ОСОБА_6 НОМЕР_1 , відкритий в АБ «Укргазбанк», перераховано бюджетні кошти на загальну суму 1 624 075, 87 грн.), та завірено їх печаткою, а саме: 21.09.2021 Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт на суму 134 566,13 грн., 07.10.2021 Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт на суму 408 417,91 грн., 02.11.2021 Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт на суму 482 424,49 грн., 24.11.2021 Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт на суму 598 667,34 грн., 22.12.2021 Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт на суму 306 348,13 грн.

На підставі вищевказаних підроблених офіційних документів, відділом землеустрою, регулювання земельних відносин, житлово-комунального господарства, благоустрою та управління комунальною власністю Махнівської сільської ради с. Махнівка Вінницької області з розрахункового рахунку UA418201720344221006100105146, відкритого в ДКСУ м. Київ, МФО 820112 відповідно до платіжних доручень (№ 13 від 21.09.2021, № 14 від 07.10.2021, №15 від 02.11.2021, № 19 від 24.11.2021 та № 31 від 22.12.2021 ) перераховано вищезазначені кошти на рахунок ФОП ОСОБА_6 НОМЕР_1 , відкритий у АБ «УКРГАЗБАНК» МФО 320478.

При цьому у вищеописаних Актах приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), підписаних ФОП ОСОБА_6 та Відділом землеустрою, регулювання земельних відносин, житлово комунального господарства, благоустрою та управління комунальною власністю Махнівської сільської ради с. Махнівка Вінницької області, ОСОБА_6 умисно відображено недостовірні відомості щодо понесених ним витрат по нарахуванню заробітної плати: відповідно до Акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2021 року, який підписано 21.09.2021, понесено витрати по нарахуванню заробітної плати на суму 57059,08 грн.; відповідно до Акту №2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року, який підписано 07.10.2021, понесено витрати по нарахуванню заробітної плати на суму 127122,20 грн.; відповідно до Акту №3 приймання виконаних будівельних робіт за 02.11.2021 року, який підписано 02.11.2021, понесено витрати по нарахуванню заробітної плати на суму 106734,25 грн.; відповідно до Акту №3 приймання виконаних будівельних робіт за 24.11.2021 року, який підписано 24.11.2021, понесено витрати по нарахуванню заробітної плати на суму 180920,97 грн; відповідно до Акту №5 приймання виконаних будівельних робіт за 22.12.2021 року, який підписано 22.12.2021, понесено витрати по нарахуванню заробітної плати на суму 85749,65 грн.

Таким чином, відповідно до Актів приймання виконаних будівельних робіт, підписаних ФОП ОСОБА_6 , останнім для проведення капітального ремонту приміщень адмінбудівлі Комунального підприємства «ДЖЕРЕЛО» Махнівської сільської ради по вулиці Київській, 79 в с.Махнівка Хмільницького району Вінницької області вказано понесення витрат по нарахуванню заробітної плати на загальну суму 557 586,15 грн.

В той же час установлено, що відповідно до даних Відомостей про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору - додатки 4ДФ до податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за вересень - грудень 2021 року, поданих ФОП ОСОБА_6 до податкового органу, задекларовано нарахування (виплату) доходу за трудовими (цивільно-трудовими) договорами за ознаками доходів «102», «101» - заробітна плата нарахована (виплачена) найманим працівникам та залученим до виконання робіт на умовах цивільно-правових договорів та трудових договорів (контрактів) в розмірі 125 434 грн.

Розбіжність між кошторисною заробітною платою зазначеною ФОП ОСОБА_6 в Актах приймання виконаних будівельних робіт та фактично нарахованою та виплаченою ФОП ОСОБА_6 заробітної плати своїм штатним працівникам становить 432 151,67 грн., тобто, ФОП ОСОБА_6 не задекларовано нарахування та виплату заробітної плати у розмірі 432 151,67 грн., яку він фактично привласнив після надходження на свій розрахунковий рахунок.

Згідно висновку експерта № 1771/23-21 від 14.04.2023 за результатами дослідження між розміром заробітної плати, яка відображена ФОП ОСОБА_6 у податковій звітності та витратами по нарахуванню заробітної плати, яка зазначена в Актах приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма №КБ-2в) відображена у висновку аналітичного дослідження № 04/02-32-08-00/2496104757 від 01.02.2023 ФОП ОСОБА_6 щодо наявності ознак правопорушення, пов`язаних з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом та інших правопорушень при взаємовідносинах із Відділом землеустрою, регулювання земельних відносин, житлово-комунального господарства, благоустрою та управління комунальною власністю Махнівської сільської ради с. Махнівка Вінницької області, складеного ГУ ДПС у Вінницькій області, документально підтверджується у сумі 432 151,67 гривень.

Своїми умисними діями, ОСОБА_6 завдав Відділу землеустрою, регулювання земельних відносин, житлово-комунального господарства, благоустрою та управління комунальною власністю Махнівської сільської ради с. Махнівка Вінницької області, збитків на загальну суму 432 151,67 грн. що у відповідності до примітки до статті 185 КК України вважається заподіянням шкоди у великих розмірах, зокрема на суму, яка в двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян на момент вчинення кримінального правопорушення.

19.05.2023 ОСОБА_6 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 366, ч. 4 ст. 358, ч. 4 ст. 191 КК України.

Розмір шкоди, заподіяної Управлінню Відділу землеустрою, регулювання земельних відносин, житлово комунального господарства, благоустрою та управління комунальною власністю Махнівської сільської ради с. Махнівка Вінницької області, становить 432 151,67 грн.

Встановлено, що підозрюваному ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженцю с. Збараж Козятинського району Вінницької області, жителю АДРЕСА_1 на праві приватної власності належить легковий автомобіль SKODA OCTAVIA, 2000 року випуску, дата реєстрації 17.01.2019. Право власності підозрюваного ОСОБА_6 на автомобіль підтверджено відомостями, які отримано з Єдиного державного реєстру транспортних засобів. Відповідно до інформації, яку отримано з відкритих джерел мережі Інтернет (посилання https://auto.ria.com/uk) вартість аналогічного автомобіля може становити 154 365,00 гривень.

Крім цього встановлено, що підозрюваному ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженцю с. Збараж Козятинського району Вінницької області, жителю АДРЕСА_1 на праві приватної власності належить причіп легковий - В «ПАВАМ 112012С», 2018 року випуску, дата реєстрації 09.10.2018. Право власності підозрюваного ОСОБА_6 на причіп легковий підтверджено відомостями, які отримано з Єдиного державного реєстру транспортних засобів. Відповідно до інформації, яку отримано з відкритих джерел мережі Інтернет (посилання https://auto.ria.com/uk) вартість аналогічного причіпу може становити 12500,00 гривень.

Також встановлено, що підозрюваному ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженцю с. Збараж Козятинського району Вінницької області, жителю АДРЕСА_1 , на праві приватної власності належать земельна ділянка з кадастровим номером 0521482200:02:001:0088 площею 3,0717 га, яка знаходиться за адресою Збаразька сільська рада Козятинського району Вінницької області. Право власності підозрюваного ОСОБА_6 на дану земельну ділянки підтверджено Витягом з реєстру прав власності на нерухоме майно. На даний час дана земельна ділянка перебуває в оренді СФГ ВІА «Прогрес» та у відповідності до проведених розрахунків нормативна грошова оцінка даної земельної ділянки становить 124 846,00 грн.

Таким чином, при накладенні арешту на майно, яке на праві приватної власності належить підозрюваному ОСОБА_6 , загальна оцінка вартості майна може становити 291 711,00 грн., а тому накладення арешту на вказане майно буде співрозмірним з сумою з`явлення цивільного позову та завданої шкоди.

Накладення арешту на майно підозрюваного ОСОБА_6 шляхом заборони його відчуження буде відповідати меті та цілі забезпечення з`явлення цивільного позову та шкоди, завданої протиправними діями останнього.

У судовому засіданні прокурор та слідчий підтримали клопотання, надали суду копію позовної заяви.

Відповідно до ч.2 ст.172 КПК України ОСОБА_6 не викликався в судове засідання для розгляду клопотання.

Заслухавши прокурора, слідчого, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку про наявність підстав для його задоволення з огляду на таке.

Слідчим суддею встановлено що, у провадженні відділення поліції №2 Хмільницького РВП ГУНП у Вінницькій області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022022330000081 від 29.08.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 366, ч. 4 ст. 358 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 19.05.2023 ОСОБА_6 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 366, ч. 4 ст. 358, ч. 4 ст. 191 КК України.

Розмір шкоди, заподіяної Управлінню Відділу землеустрою, регулювання земельних відносин, житлово-комунального господарства, благоустрою та управління комунальною власністю Махнівської сільської ради с. Махнівка Вінницької області, становить 432 151,67 грн.

Відповідно до ч.1 ст.170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Абзацом 2 ч. 1 ст. 170 КПК України передбачено, що завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.

Згідно з ч. 2 ст.170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Відповідно до ч.1 ст.171 КПК України з клопотанням про арешт майна до слідчого судді, суду має право звернутися прокурор, слідчий за погодженням з прокурором, а з метою забезпечення цивільного позову - також цивільний позивач.

Згідно з ч.2 ст.171 КПК України у клопотанні слідчого, прокурора про арешт майна повинно бути зазначено: 1) підстави і мету відповідно до положень статті 170 цього Кодексу та відповідне обґрунтування необхідності арешту майна; 2) перелік і види майна, що належить арештувати; 3) документи, які підтверджують право власності на майно, що належить арештувати, або конкретні факти і докази, що свідчать про володіння, користування чи розпорядження підозрюваним, обвинуваченим, засудженим, третіми особами таким майном; 4) розмір шкоди, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою, у разі подання клопотання відповідно до частини шостої статті 170 цього Кодексу.

При застосуванні заходів забезпечення кримінального провадження слідчий суддя повинен діяти у відповідності до вимог КПК України та судовою процедурою гарантувати дотримання прав, свобод і законних інтересів осіб, а також умов, за яких жодна особа не була б піддана необґрунтованому процесуальному обмеженню.

Зокрема при вирішенні питання про арешт майна для прийняття законного та обґрунтованого рішення повинні враховуватися: існування обґрунтованої підозри щодо вчинення злочину і достатність доказів, що вказують на вчинення злочину; правову підставу для арешту майна; можливий розмір шкоди, завданої злочином; наслідки арешту майна для третіх осіб; розумність та співмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження.

Відповідні дані мають міститися і у клопотанні слідчого чи прокурора, який звертається з проханням арештувати майно, оскільки згідно з ст. 1 Першого протоколу Конвенції про захист прав та основоположних свобод, будь-яке обмеження права власності повинно здійснюватися відповідно до закону, а отже суб`єкт, який ініціює таке обмеження, повинен обґрунтувати свою ініціативу з посиланням на норми закону.

Ціна позову Відділу землеустрою, регулювання земельних відносин, житлово-комунального господарства, благоустрою та управління комунальною власністю Махнівської сільської ради до ОСОБА_6 про стягнення шкоди, завданої внаслідок заволодіння бюджетними коштами, виділеними на проведення капітального ремонту приміщень адмінбудівлі комунального підприємства "ДЖЕРЕЛО" Махнівської сільської ради Хмільницького району Вінницької області, поданого на стадії досудового розслідування, складає 432151,67 грн.

Отже, за наведеними старшим слідчим обставинами, з метою забезпечення заявленого цивільного позову, клопотання підлягає задоволенню

Керуючись ст.ст. 170, 172, 173, 174 КПК України, суд

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого СВ відділення поліції №2 Хмільницького РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_5 про накладення арешту на майно у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022022330000081 від 29.08.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 366, ч. 4 ст. 358 КК України, задовольнити.

Накласти арешт на майно, яке на праві приватної власності належать підозрюваному ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженцю с. Збараж Козятинського району Вінницької області, жителю АДРЕСА_1 : - легковий автомобіль SKODA OCTAVIA, 2000 року випуску, дата реєстрації 17.01.2019; - причіп легковий - В «ПАВАМ 112012С», 2018 року випуску, дата реєстрації 09.10.2018; - земельну ділянку з кадастровим номером 0521482200:02:001:0088 площею 3,0717 га, яка знаходиться за адресою: Збаразька сільська рада Козятинського району Вінницької області.

Ухвала може бути оскаржена протягом 5 днів з дня її оголошення до Вінницького апеляційного суду.

Якщо ухвалу слідчого судді було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.

Оскарження ухвали суду не зупиняє її виконання.

Повний текст ухвали буде проголошено 25.05.2023 о 16 год. 55 хв.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКозятинський міськрайонний суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення23.05.2023
Оприлюднено06.05.2024
Номер документу111966022
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —133/370/23

Ухвала від 23.05.2023

Кримінальне

Козятинський міськрайонний суд Вінницької області

Кучерук І. М.

Ухвала від 23.05.2023

Кримінальне

Козятинський міськрайонний суд Вінницької області

Кучерук І. М.

Ухвала від 05.05.2023

Кримінальне

Козятинський міськрайонний суд Вінницької області

Пєтухова Н. О.

Ухвала від 05.05.2023

Кримінальне

Козятинський міськрайонний суд Вінницької області

Пєтухова Н. О.

Ухвала від 05.05.2023

Кримінальне

Козятинський міськрайонний суд Вінницької області

Пєтухова Н. О.

Ухвала від 05.05.2023

Кримінальне

Козятинський міськрайонний суд Вінницької області

Пєтухова Н. О.

Ухвала від 13.02.2023

Кримінальне

Козятинський міськрайонний суд Вінницької області

Кучерук І. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні