ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
03 липня 2023 року Чернігів Справа № 620/4973/23
Чернігівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Заяць О.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції до Чернігіської обласної громадської організації «Співдружність «Сіверська Русь», третя особа, яка не заявляє самостійних вимог шодо предмета спору на стороні позивача - Управління Служби безпеки України в Чернігівській області про зобов`язання вчинити певні дії,
У С Т А Н О В И В:
Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції звернулось до суду з позовом до Чернігівської обласної громадської організації «Співдружність «Сіверська Русь», в якому просить:
1.примусово розпустити (ліквідувати) Чернігівську обласну громадську організацію «Співдружність «Сіверська Русь» (код ЄДРПОУ 35687222, 14026, Чернігівська обл., місто Чернігів, вул. Красносільського, будинок 73);
2.призначити ліквідатора Чернігівської обласної громадської організації «Співдружність «Сіверська Русь» та визначити строк заявлення кредиторами своїх вимог до Чернігівської обласної громадської організації «Співдружність «Сіверська Русь» (код ЄДРПОУ 35687222, 14026, Чернігівська обл., місто Чернігів, вул. Красносільського, будинок 73) в два місяці з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що управлінням Служби безпеки України в Чернігівській області надіслано лист про заборону діяльності Чернігівської обласної громадської організації "Співдружність "Сіверська Русь" з метою протидії проявам сепаратизму, екстремізму, тероризму та іншій діяльності антиукраїнського характеру, нівелювання зовнішніх загроз, спрямованих на шкоду Україні. У діяльності цієї громадської організації наявні порушення вимог законодавства. В умовах воєнного стану, зумовленого збройною агресією російської федерації проти України, дії ОСОБА_1 , вказаного громадського об`єднання та його членів слід розцінювати як такі, що спрямовані на порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, носять виключно деструктивний характер, підсилюють інформаційний простір, спрямований проти інтересів України, створюють підґрунтя для вчинення радикальних дій щодо порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки.
Ухвалою суду від 08.05.2023 відкрито спрощене позовне провадження у справі, без повідомлення учасників справи, встановлено відповідачу строк для надання відзиву.
Відповідачу копія ухвали суду направлена за адресою, відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, але у встановлений ухвалою суду строк відповідач відзив на позов не надав, про причини не подання відзиву суд не повідомив.
Відповідно до частини шостої статті 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору отримала ухвалу суду 18.05.2023 відповідно до розписки, проте пояснень щодо позову не надала.
Згідно з частинами 1, 2 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження здійснюється судом за правилами, встановленими цим Кодексом для розгляду справи за правилами загального позовного провадження, з особливостями, визначеними у цій главі. Розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.
Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Судом встановлено, що Чернігівська обласна громадська організація «Співдружність «Сіверська Русь» зареєстрована в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 01.04.2008 відповідно до Закону України «Про об`єднання громадян». Ідентифікаційний код юридичної особи - 35687222; юридична адреса -14026, Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Красносільського, будинок 73; керівник - Приходько Юрій Миколайович, РНОКПП НОМЕР_1 .
До Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції надійшов лист Управління Служби Безпеки України в Чернігівській області від 03.03.2023 № 74/5/3/3-273нт про заборону діяльності Чернігівської обласної громадської організації «Співдружність «Сіверська Русь» (далі ГО «Сіверська Русь») з метою протидії проявам сепаратизму, екстремізму, тероризму та іншій діяльності антиукраїнського характеру, нівелювання зовнішніх загроз, спрямованих на шкоду Україні /а. с. 26-50/.
Згідно матеріалів, наданих Управлінням Служби Безпеки України в Чернігівській області, наявні дані свідчать, що спецслужбами, урядовими та недержавними структурами рф, окрім відкритих військових дій щодо України, використовуються інструменти так званої «м`якої сили» у вигляді наявного потенціалу проросійської спрямованості, зокрема, шляхом використання легалізованих громадських об`єднань формуються механізми впливу на громадську думку з метою дестабілізації ситуації в державі. Окремі ознаки зазначеного вище спостерігаються у діяльності ГО «Сіверська Русь».
Проаналізувавши наявні матеріали, надані Управлінням Служби Безпеки України в Чернігівській області, уповноваженим органом з питань державної реєстрації, яким є Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (пункт 4 частини 1 статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», пункт 4.46 Положення про міжрегіональні управління Міністерства юстиції, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 23.06.2011 № 1707/5, зі змінами) в діях ГО «Сіверська Русь» виявлені ознаки порушення громадським об`єднанням вимог статей 36, 37 Конституції України, статті 4 Закону України «Про громадські об`єднання».
Основними завданнями ГО «Сіверська Русь», відповідно до статуту ГО «Сіверська Русь» /а. с. 18-25/, є:
-сприяння розвитку та поглибленню гуманітарних, культурних, освітніх і ділових зв`язків російськомовного населення області з Росією, його контактів з російськими діячами літератури, театру та кіно;
-сприяння зв`язкам виробничих структур Чернігівщини з бізнес-центрами Росії на предмет пошуку ділових партнерів, просуванню у Росію українських товарів і послуг, залученню російських інвестицій в Україну;
-розповсюдження інформації про співпрацю України з Росією, про внутрішню і зовнішню політику Росії, її економічний, науковий потенціал і досягнення, про правовий і матеріальний стан етнічних українців у Росії;
-сприяння процесу збереження російськомовного простору на Чернігівщині, організації навчання і стажувань викладачів і молоді в навчальних закладах Росії;
-участь у масових заходах (виставках, фестивалях, мітингах), що проводяться на Чернігівщині з питань співпраці України з Росією, в заходах, що є приуроченими до знаменних імен і дат в їх сумісній історії;
-пропаганда православної моралі і способу життя, виховання молоді у дусі любові до вітчизни і пошани до історичної спадщини з часів Київської Русі до теперішнього періоду, гордості за причетність пращурів до становлення східнослов`янської цивілізації;
-сприяння організації для школярів і російськомовної молоді інтелектуальних конкурсів і олімпіад зі знань сумісної російсько-української історії, російської мови та літератури, поїздок по історичних місцях Росії;
- сприяння в наданні допомоги російськомовним учбовим закладам, класам та творчим колективам і студіям (просвітницьким, музичним, літературним) в забезпечені оргтехнікою, художньої та методичною літературою.
Зважаючи на встановлені відомості про діяльність ГО «Сіверська Русь», що суперечить чинному законодавству України, зокрема, статтям 36, 37 Конституції України, ст. 4 Закону України «Про громадські об`єднання», та ураховуючи лист Управління Служби Безпеки України в Чернігівській області від 03.03.2023 №74/5/3/3-273нт, позивач у встановлений законом порядок звернувся до суду з позовом про примусовий розпуск (ліквідацію) громадської організації.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає наступне.
Відповідно до ст. 10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод кожен має право на свободу вираження поглядів. Це право включає свободу дотримуватися своїх поглядів, одержувати і передавати інформацію та ідеї без втручання органів державної влади і незалежно від кордонів. Ця стаття не перешкоджає державам вимагати ліцензування діяльності радіомовних, телевізійних або кінематографічних підприємств.
Здійснення цих свобод, оскільки вони пов`язані з обов`язками і відповідальністю, можуть підлягати таким формальностям, умовам, обмеженням або санкціям, що встановлені законом і є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадської безпеки, для запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров`я чи моралі, для захисту репутації чи прав інших осіб, для запобігання розголошенню конфіденційної інформації або для підтримання авторитету і безсторонності суду.
Положеннями ст. 11 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод передбачено, що кожен має право на свободу мирних зібрань і свободу об`єднання з іншими особами, включаючи право створювати профспілки та вступати до них для захисту своїх інтересів.
Здійснення цих прав не підлягає жодним обмеженням, за винятком тих, що встановлені законом і є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної або громадської безпеки, для запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров`я чи моралі або для захисту прав і свобод інших осіб.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про громадські об`єднання» (далі - Закон) громадське об`єднання може бути заборонено судом за позовом уповноваженого органу з питань реєстрації в разі виявлення ознак порушення громадським об`єднанням вимог статей 36, 37 Конституції України, статті 4 цього Закону.
Відповідно до ст. 36 Конституції України громадяни України мають право на свободу об`єднання у політичні партії та громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів, за винятком обмежень, встановлених законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров`я населення або захисту прав і свобод інших людей.
Статтею 37 Конституції України передбачено, що утворення і діяльність політичних партій та громадських організацій, програмні цілі або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення, забороняються. Політичні партії та громадські організації не можуть мати воєнізованих формувань. Не допускається створення і діяльність організаційних структур політичних партій в органах виконавчої та судової влади і виконавчих органах місцевого самоврядування, військових формуваннях, а також на державних підприємствах, у навчальних закладах та інших державних установах і організаціях. Заборона діяльності об`єднань громадян здійснюється лише в судовому порядку.
Приписами п. 1 ч. 2 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 № 228 визначено, що Міністерство юстиції України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.
Міністерство юстиції України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, зокрема, що реалізує державну правову політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи.
Згідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» суб`єктом державної реєстрації є територіальні органи Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі - у разі державної реєстрації первинних, місцевих, обласних, регіональних та республіканських професійних спілок, їх організацій та об`єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих, обласних, республіканських Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських організацій роботодавців та їх об`єднань, постійно діючих третейських судів, громадських об`єднань, їх відокремлених підрозділів, громадських об`єднань, що не мають статусу юридичної особи, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об`єднання.
Законом України «Про громадські об`єднання» визначено правові та організаційні засади реалізації права на свободу об`єднання, гарантованого Конституцією України та міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, порядок утворення, реєстрації, діяльності та припинення громадських об`єднань.
Відповідно до ч. ч. 1-3 ст. 4 Закону України «Про громадські об`єднання» утворення і діяльність громадських об`єднань, мета (цілі) або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення, пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та їхньої символіки, забороняються. Громадські об`єднання не можуть мати воєнізованих формувань. Інші обмеження права на свободу об`єднання, у тому числі на утворення і діяльність громадських об`єднань, можуть бути встановлені виключно законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров`я населення або захисту прав і свобод інших людей.
Як встановлено судом вище, до Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції надійшов лист Управління Служби Безпеки України в Чернігівській області від 03.03.2023 № 74/5/3/3-273нт про заборону діяльності Чернігівської обласної громадської організації «Співдружність «Сіверська Русь» та з проханням ініціювати процедуру заборони діяльності шляхом її примусового розпуску (ліквідації).
Членами (учасниками) зазначеної організації є прихильники слов`янської ідеї, священики упц мп (вказана конфесія перебуває у складі структури російської православної церкви /рпц/), ветерани зс срср. При цьому, керівник ГО «Сіверська Русь» ОСОБА_1 позиціонує себе як прямий нащадок вихідців з росії.
Фінансування діяльності ГО «Сіверська Русь» здійснювалось акціонерним комерційним банком «Сприяння благодійності та духовному розвитку вітчизни «Пєрєсвєт» (штаб-квартира установи розташована за адресою: рф, м. москва, вул. Сергія Радонєжського, 7; спеціалізація - фінансування грантових проектів та програм для підтримки російських співвітчизників за кордоном; є партнером російської неурядової організації «Інститут руського зарубіжжя»).
Окрім того, керівництвом ГО «Сіверська Русь» пропагуються ідеї слов`янської єдності, необхідності об`єднання України, росії та білорусії у єдину державу. З 2015 року ГО «Сіверська Русь» входить до організації російських співвітчизників, яка включена до «Координационного Совета организаций российских соотечественников (КСОРС)». У межах організації спільних заходів у період 2012-2017 років керівником ГО «Сіверська Русь» ОСОБА_1 підтримувався постійний зв`язок із очільниками «КСОРС» та співробітниками представництва «Росспівробітництва» у м. Київ.
Водночас, керівник ГО «Сіверська Русь» ОСОБА_1 на постійній основі займається підготовкою замовних статей (всього - 32 матеріали) для російських пропагандистських Інтернет-сайтів «Одна Родина» (посилання - http://odnarodyna.org/) та «Камертон» (посилання - https://webkamerton.ru/), які профілюються на поширенні антиукраїнського контенту із подачею викривленої у вигідному для рф контексті інформації про російсько-українську війну, заперечують обрання Україною західного шляху розвитку, пропагують зневажливе ставлення до вищого керівництва нашої держави. Редактором вказаних інформаційних майданчиків є ОСОБА_2 -заступник директора фонду «Русское единство» (юридична адреса: рф, м. москва, вул. Солянка, 1/2, корп. 2, оф. 11-А), створеного за сприяння однойменної російської провладної політичної партії. Зокрема, ОСОБА_1 є автором статей «Как в Чернигове собирали деньги на войну», «За матушку святую Русь», «Зачем Черниговщине «европорядок»?» тощо, які містять антиукраїнську та проросійську пропаганду, спрямовану на дестабілізацію суспільно-політичної ситуації у регіоні й підтримку ідей, які загрожують суверенітету та територіальній цілісності України.
Тому в час збройної агресії російської федерації проти України, що затверджується постановою Верховної Ради України від 27.01.2015 № 129-VІІІ «Про Звернення Верховної Ради України до Організації Об`єднаних Націй, Європейського парламенту, Парламентської Асамблеї Ради Європи, Парламентської Асамблеї НАТО, Парламентської Асамблеї ОБСЄ, Парламентської Асамблеї ГУАМ, національних парламентів держав світу про визнання Російської Федерації агресором», постановою Верховної Ради України від 27.04.2015 № 337-VІІІ «Про заяву Верховної Ради України «Про відсіч збройної агресії Російської Федерації та подолання її наслідків», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02.12.2015 № 1275-р «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалась антитерористична операція та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України», Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022, зі змінами, дії ОСОБА_1 , вказаного громадського об`єднання та його членів слід розцінювати як такі, що спрямовані на порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, носять виключно деструктивний характер, підсилюють інформаційний простір, спрямований проти інтересів України, створюють підґрунтя для вчинення радикальних дій щодо порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки.
Статтею 25 Закону України «Про громадські об`єднання» визначені способи припинення діяльності громадського об`єднання. Припинення діяльності громадського об`єднання здійснюється: 1) за рішенням громадського об`єднання, прийнятим вищим органом управління громадського об`єднання, у визначеному статутом порядку, шляхом саморозпуску або реорганізації; 2) за рішенням суду про заборону (примусовий розпуск) громадського об`єднання.
Припинення діяльності громадського об`єднання відбувається в порядку, визначеному Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Якщо вартості майна громадського об`єднання зі статусом юридичної особи, яке безпосередньо здійснює підприємницьку діяльність і щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов`язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такого громадського об`єднання відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Відповідно до статті 28 Закону України «Про громадські об`єднання» громадське об`єднання може бути заборонено судом за позовом уповноваженого органу з питань реєстрації у разі виявлення ознак порушення громадським об`єднанням вимог статей 36, 37 Конституції України, статті 4 цього Закону, а також у разі засудження його уповноважених осіб за вчинення кримінального правопорушення проти основ національної безпеки України, передбаченого статтею 1111 Кримінального кодексу України. Заборона громадського об`єднання має наслідком припинення його діяльності у порядку, встановленому Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Відповідно до статті 28 Закону України «Про громадські об`єднання» громадське об`єднання може бути заборонено судом за позовом уповноваженого органу з питань реєстрації в разі виявлення ознак порушення громадським об`єднанням вимог статей 36, 37 Конституції України, статті 4 цього Закону. Заборона громадського об`єднання має наслідком припинення його діяльності у порядку, встановленому цим Законом, та виключення з Реєстру громадських об`єднань.
Враховуючи викладене, стосовно позовних вимог щодо примусового розпуску (ліквідації) Чернігівської обласної громадської організації «Співдружність «Сіверська Русь», суд зазначає наступне. Законом передбачено право суду прийняти рішення про заборону діяльності відповідно до ст.28 Закону. Враховуючи, що дії громадської організації суперечать вимогам ст. 4 Закону, суд дійшов висновку, що позовні вимоги про примусовий розпуск (ліквідацію) громадської організації підлягають задоволенню повністю.
Решта позовних вимог задоволенню не підлягають через неправильно обраний спосіб захисту.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 ст. 77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно із частинами 1-3 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Відповідно до пункту 5 Керівних принципів щодо заборони та розпуску політичних партій та подібних заходів, ухвалених Венеціанською Комісією на її 41 пленарній сесії (Венеція, 10-11 грудня 1999 року), заборона чи розпуск політичних партій як дуже далекосяжний захід повинен застосовуватися з крайньою стриманістю. Перш ніж звертатися до компетентного судового органу щодо заборони чи розпуску партії, уряд чи інший орган влади повинен оцінити, беручи до уваги ситуацію в конкретній країні, чи ця партія дійсно становить небезпеку вільному і демократичному політичному порядку або правам окремих осіб і чи таку небезпеку не можна усунути іншими, менш радикальними заходами.
Виходячи із основних позицій практики Європейського Суду з прав людини за результатами розгляду справ щодо обмеження свободи об`єднань, основними критеріями обґрунтованості таких обмежень є встановлення таких обмежень законом, зазначені обмеження повинні переслідувати законні цілі та бути необхідними у демократичному суспільстві.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню частково.
Щодо клопотання позивача про негайне виконання рішення, суд зазначає, що відповідно до пункту 2 частини 2 статті 371 Кодексу адміністративного судочинства України суд, який ухвалив рішення, за заявою учасників справи або з власної ініціативи може ухвалою в порядку письмового провадження або зазначаючи про це в рішенні звернути до негайного виконання рішення про тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї діяльності громадського об`єднання; про примусовий розпуск (ліквідацію) громадського об`єднання.
Таким чином, рішення суду слід звернути до негайного виконання.
Керуючись статтями 139, 227, 241-243, 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов задовольнити частково.
Примусово розпустити (ліквідувати) Чернігівську обласну громадську організацію «Співдружність «Сіверська Русь» (код ЄДРПОУ 35687222, 14026, Чернігівська обл., місто Чернігів, вул. Красносільського, будинок 73).
У задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Рішення суду звернути до негайного виконання.
Рішення суду набирає законної сили в порядку статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення суду. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Позивач: Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції, вул.Герасима Кондратьєва, 28,м.Суми,Сумська область,40003, код ЄДРПОУ: 43316700.
Відповідач: Чернігіська обласна громадська організація «Співдружність «Сіверська Русь», вул. Красносільського, 73,м.Чернігів,14026, код ЄДРПОУ: 35687222.
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог шодо предмета спору на стороні позивача - Управління Служби безпеки України в Чернігівській області, вул. Шевченка, 28, м. Чернігів, 14013, код ЄДРПОУ: 20001757.
Повний текст рішення суду виготовлений 03 липня 2023 року.
Суддя О.В. Заяць
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.07.2023 |
Оприлюднено | 06.07.2023 |
Номер документу | 111978535 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо запобігання та припинення протиправної діяльності товариств, установ, інших організацій, яка посягає на конституційний лад, права і свободи громадян |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Заяць О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні