Справа №463/3370/23
Провадження №1-кс/463/4439/23
У Х В А Л А
про тимчасовий доступ до речей і документів
05 липня 2023 року слідчий суддя Личаківського районного суду м. Львова ОСОБА_1 , за участюсекретаря судовихзасідань ОСОБА_2 ,представника володільцяінформації ОСОБА_3 ,розглянувши клопотаннястаршого слідчого другого відділу Управління з досудового розслідування кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_4 , погоджене прокуроромдругого відділупершого управлінняпроцесуального керівництвадосудовим розслідуваннямта підтриманняпублічного обвинуваченняДепартаменту наглядуза додержаннямзаконів органамиДержавного бюророзслідувань ОфісуГенерального прокурора ОСОБА_5 про тимчасовий доступ до речей і документів,
в с т а н о в и в:
Оскільки складання судового рішення у формі ухвали у вказаній справі вимагає значного часу, слідчий суддя обмежується складанням і оголошенням його резолютивної частини, а складення повного тексту ухвали відкладає.Керуючись вимогами статей 131, 159, 160, 162, 163, 164 КПК України, -
п о с т а н о в и в:
клопотання задовольнити.
Надатидозвіл слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні №62023000000000194 від 06.03.2023, а саме ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_4 , ОСОБА_8 тимчасовий доступ до наступних документів та вилучення їх копій: положення Філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (далі Філія); звіт оцінювача ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо визначення вартості труб, які були в використанні, та в подальшому реалізовані на аукціоні (BSE001-UA-20221206-99319); договору (з додатками, додаткових договорів) на закупівлю послуг з оцінки труб, які були у використанні, та в подальшому реалізовані на аукціоні (BSE001-UA-20221206-99319); регістри синтетичного та аналітичного обліку (оборотно-сальдові відомості, картки рахунків та інше) стану взаємних розрахунків, здійснених при виконані договору (договорів) на закупівлю послуг з оцінки труб, які були в використанні, та в подальшому реалізовані на аукціоні (BSE001-UA-20221206-99319), а також первинні документи (акти прийому-передачі, накладні, виписки банку, тощо), на підставі яких відображено в бухгалтерських регістрах АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та/або Філії господарські операції, пов`язані з виконанням наведеного договору; документи (розрахунки, звіти, службові записки, протоколи та інше) щодо визначення стартової ціни вартості труб (які в подальшому реалізовані на аукціоні (BSE001-UA-20221206-99319)) у відповідності із внутрішніми нормативними, організаційно-розпорядчими та іншими документами АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та Філії; внутрішні нормативні, організаційно-розпорядчі та інші документи АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та Філії які регулюють та визначають порядок реалізації майна на аукціонах (у тому числі майна, що не використовується у діяльності), порядок розпорядження та відчуження майна; документи, що підтверджують не придатність труб до використання у діяльності та необхідність здійснення їх реалізації, а також погодження відповідальними посадовими особами Філії та АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » наведеного; порядок розпорядження майном під час дії воєнного стану, який діяв в періоді з 01.03.2022 по час виконання ухвали; порядок розпорядження державним та власним майном, який діяв в періоді з 01.01.2022 по час виконання ухвали; порядок управління непрофільними активами, який регулює порядок відчуження/передачі майна та непрофільних активів; положення про розпорядження державним майном, що передано у користування та обліковується у складі необоротних матеріальних активів, які використовуються у виробничій діяльності юридичних осіб, єдиним акціонером (засновником, учасником) яких є АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; положення про департамент (управління, відділи) майна та непрофільних активів АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ; порядок управління дивізіонами та корпоративними функціями ІНФОРМАЦІЯ_5 ; бізнес-процеси з майнових відносин, у тому числі щодо розпорядження/відчуження або будь-якої передачі, списання майна; документи (рішення, протоколи та інше) щодо погодження АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » продажу труб, які були в використанні, та в подальшому реалізовані на аукціоні (BSE001-UA-20221206-99319), а також погодження укладення договору; накази на розподіл обов`язків між керівниками Філії та АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у періоді з 01.01.2022 по час виконання ухвали; положення про підрозділи (департаменти, управління, відділи та інше) Філії та АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які відповідальні за проведення аукціону (BSE001-UA-20221206-99319), укладання, виконання та контролю за виконанням договору від 29.12.2022 № 2212000147; посадові інструкції відповідальних осіб Філії та АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які готували та погоджували документи, що підтверджують не придатність труб до використання у діяльності та необхідність здійснення їх реалізації; регламенти, положення та інші документи, що регулюють взаємодію структурних підрозділів Філії та АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » під час проведення аукціонів з продажу майна, що не використовується у діяльності, а також визначають порядок укладання, виконання та контролю за виконанням договорів; листування Філії та АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з приводу виконання умов договору від 29.12.2022
№ 2212000147; регістри синтетичного та аналітичного обліку (оборотно-сальдові відомості, картки рахунків та інше) стану взаємних розрахунків, здійснених при виконані договору від 29.12.2022 № 2212000147, а також первинні документи (акти прийому-передачі, накладні, виписки банку, платіжні доручення тощо), на підставі яких відображено в бухгалтерських регістрах АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та/або Філії господарські операції, пов`язані з виконанням наведеного договору; регістри синтетичного та аналітичного обліку щодо визнання штрафних санкцій пов`язаних з виконанням договору від 29.12.2022 № 2212000147; документи, що стосуються зарахуванням зустрічних вимог, проведення взаємозаліків розрахунків, проведення претензійно позовної роботи та інших господарських операцій, інформацію про наявні претензії від Філії та АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » разом з листами, претензіями, відповідями, актами про невідповідність, актами узгодження, іншими документами щодо наявних претензій, пов`язаних з виконанням договору від 29.12.2022 № 2212000147; документи та матеріали, що підтверджують наявність у філії підстав для розірвання договору від 29.12.2022 № 2212000147, зокрема: документи та матеріали службової перевірки проведеної АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » стосовно фактів, які наведені у зверненні депутата ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_9 від 14.02.2023, листи, які направлені Філією та/або АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » до ІНФОРМАЦІЯ_7 стосовно вартості труб, які були у використанні та в подальшому реалізовані на аукціоні (BSE001-UA-20221206-99319), а також відповіді ТПП на наведені листи; дослідження «Ретроспективний аналіз моніторингу ринку трубної продукції б/в станом на грудень 2022», проведене ІНФОРМАЦІЯ_8 ; документи, які підтверджують наявність труб на складах Золотонівського ЛВУ МГ ПМ КС-36 (Вінницька область, Іллінецький район, с Тягун) станом на 29.12.2022, 31.05.2023 та станом на час виконання ухвали; договір на зберігання труб на складах ІНФОРМАЦІЯ_9 (Вінницька область, Іллінецький район, с Тягун); регістри синтетичного та аналітичного обліку (оборотно-сальдові відомості, картки рахунків та інші) стану взаємних розрахунків, здійснених при виконані договору на зберігання труб на складах ІНФОРМАЦІЯ_9 (Вінницька область, Іллінецький район, с Тягун), а також первинні документи (акти прийому-передачі, накладні, виписки банку, платіжні доручення тощо), на підставі яких відображено в бухгалтерських регістрах АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та/або Філії господарські операції, пов`язані з виконанням наведеного договору; накази Філії та/або АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на призначення відповідальних осіб за проведенням аукціону, укладанням, виконанням договору від 29.12.2022 № 2212000147 та здійсненням контролю за його виконанням; документи та матеріали наради, проведеної у лютому 2023 року щодо обговорення проблемних питань виконання умов договору від 29.12.2022 № 2212000147; порядок реалізації товарно-матеріальних цінностей, що не використовуються в діяльності АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та Філії; погодження відповідальних підрозділів АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та Філії, Департаменту майна та непрофільних активів АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » передачі труб по договору від 29.12.2022 № 2212000147; замовлення від покупця по договору від 29.12.2022
№ 2212000147 та документальне підтвердження направлення листів до Департаменту майна та непрофільних активів АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а також погодження або заборона наведеним департаментом поставки труб по договору від 29.12.2022 № 22120001474; наказ про облікову політику АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та Філії, які перебувають у володінні у Філії « ІНФОРМАЦІЯ_10 » АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).
Обов`язок надати тимчасовий доступ до вищевказаних речей та документів, які перебувають у володінні Філії « ІНФОРМАЦІЯ_10 » АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » -покладається наФілію « ІНФОРМАЦІЯ_10 » АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Строк дії ухвали становить два місяці з дня її постановлення.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, у відповідності до вимог ч. 1 ст. 166 КПК України, слідчий суддя за клопотанням слідчого має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених вище документів.
Повний текст ухвали буде складено та підписано 06.07.2023.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Дата ухвалення рішення | 05.07.2023 |
Оприлюднено | 06.05.2024 |
Номер документу | 112014715 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Личаківський районний суд м.Львова
Рудаков Д. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні