Рішення
від 07.07.2023 по справі 320/10491/23
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 липня 2023 року м.Київ № 320/10491/23

Суддя Київського окружного адміністративного суду Лисенко В.І., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ТОВ "БУДЄВРОФОНД- ЕКО" до Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України , Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось ТОВ "БУДЄВРОФОНД- ЕКО" з позовом до Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України , Державної податкової служби України, у якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м.Києві від 23.12.2022 № 7929793/40162038 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 22.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану товариством з обмеженою відповідальністю «БУДЄВРОФОНД-ЕКО»;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати подану Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» податкову накладну № 2 від 22.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 14.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м.Києві від 23.12.2022 № 7929792/ 40162038 про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 23.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану товариством з обмеженою відповідальністю «БУДЄВРОФОНД-ЕКО»;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати подану Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» податкову накладну № 4 від 23.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 14.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м.Києві від 23.12.2022 № 7929791/ 40162038 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 23.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану товариством з обмеженою відповідальністю «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» ;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати подану Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» податкову накладну № 5 від 23.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 15.12.2022;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м.Києві від 23.12.2022 № 7929794/40162038 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 28.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану товариством з обмеженою відповідальністю «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» ;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати подану Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» податкову накладну № 6 від 28.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 14.12.2022.

Позов мотивовано безпідставністю винесення рішень про відмову в реєстрації поданих позивачем податкових накладних, оскільки контролюючим органом необґрунтовано зупинено реєстрацію податкових накладних №2 від 22.11.2022, №4 від 23.11.2022, №5 від 23.11.2022, №6 від 28.11.2022 без чіткого зазначення в чому полягає ризиковість здійснення операцій позивачем. Пояснив, що рішення про відмову в реєстрації поданих позивачем податкових накладних не містять будь-яких мотивів його ухвалення та не зазначено підстав неврахування наданих позивачем документів та пояснень.

Ухвалою суду від 11.04.2022 відкрито провадження в даній адміністративний справі за правилами спрощеного позовного провадження, запропоновано відповідачам подати відзив на позовну заяву.

На адресу суду від відповідачів надійшли відзиви на позовну заяву, в якому вони просять суд відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі. Зокрема зазначають, що на момент прийняття рішення про відмову в реєстрації податкових накладних позивач не виконав усіх умов визначених законом, не надав необхідних документів на підтвердження реальності господарської операції.

Дослідивши матеріали адміністративної справи, оцінивши надані сторонами докази, суд встановив наступне.

Відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, позивач, ТОВ «БУДЄВРОФОНД-ЕКО», є юридичною особою, яку зареєстровано 07.12.2015, номер запису: 1 073 102 0000 030287.

Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видами діяльності позивача за кодами КВЕД є: 41.10 - організація будівництва будівель ( основний), 41.20- будівництво житлових і нежитлових будівель та інші.

Позивач є платником податку на додану вартість, має право складати податкові накладні та реєструвати їх у Єдиному реєстрі податкових накладних.

ТОВ «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» отримано дозвіл №1376.17.32 від 18 травня 2017 , виданий Головним управлінням Держпраці у Київській області на виконання робіт згідно КВЕД: 41.10.

18.11.2022 між позивачем (виконавцем) та товариством з обмеженою відповідальністю «КП «Електропівдензахідмонтаж-11» ( код ЄДРПОУ : 41950232) (далі у тексті - замовник) було укладено договір на виконання робіт №78/11/18.

Згідно п.1.1. договору замовник доручає, а виконавець приймає на себе зобов`язання виконати роботи «Реконструкція ПЛ-110кВ Застава-Чумка (з відпайкою Артилерійська і відпайкою Таїрово-ЮЗР 2) в Одеській області».

Пунктом 1.2. договору передбачено, що Замовник зобов`язується прийняти і сплатити Виконавцеві за виконані роботи.

Умовами договору визначено вартість робіт, що доручаються виконавцеві, згідно п.1.1 якого є динамічною, визначається на підставі проектної документації, що представляється, - кошторисної документації, та складає 1 476 452, 22 грн. ( в т.ч. ПДВ 246 075, 37 грн.) ( пункт. 4.1. договору).

Також умовами договору визначено, що замовник до початку робіт сплачує 70% вартості роботи виконавцю, протягом 3-х банківських днів, на підставі наданого виконавцем рахунку ( пункт 4.2 договору).

Відтак, на виконання умов договору ТОВ «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» отримало на розрахунковий рахунок відкритий в АТ «Перший Український Міжнародний Банк» (відділення м. Одеса) аванс за виконання робіт: «Реконструкція ПЛ-110кВ Застава-Чумка (з відпайкою Артилерійська і відпайкою Таїрово-ЮЗР 2) в Одеській області» від ТОВ «КП «Електропівдензахідмонтаж-11», що підтверджується випискою банку за період з 21.11.2022 по 30.11.2022 в наступних сумах :

- 22.11.2022 в сумі 71080,00 грн. ( в т.ч ПДВ 11846,67 грн.) згідно рахунку №2 від 21.11 2022 ( платіжний документ за №1752 зазначений у виписці банку);

- 23.11.2022 в сумі 206 500,00 грн.( в т.ч. ПДВ 34 416, 67 грн.) згідно рахунку №5 від 21.11.2022 (платіжний документ за №1765 зазначений у виписці банку);

- 23.11.2022 в сумі 269 500,00 грн. ( в т.ч. ПДВ 44 916,67 грн.) згідно рахунку №4 від 21.11.2022 (платіжний документ за №1764 зазначений у виписці банку).

У зв`язку з отриманням авансу від ТОВ «КП «Електропівдензахідмонтаж-11», за правилами першої події, позивачем були складені та подані до реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 2 від 22.11.2022 на загальну суму 71080,00 грн. ( в т.ч. ПДВ 11846,67 грн.) , № 4 від 23.11.2022 на загальну суму 206 500,00 грн.( в т.ч. .ПДВ 34 416, 67 грн.) № 5 від 23.11.2022 на загальну суму 269 500,00 грн. ( в т.ч. ПДВ 44 916,67 грн.).

Згідно з квитанціями про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в ЄРПН від 14.12.2022 №№ 9269728916, 9269991228, від 15.12.2022 №9270759402 податкові накладні прийняті, реєстрація зупинена у зв`язку із тим, що відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК реєстрація ПН/РК від 22.11.2022 № 2, від 23.11.2022 №4, від 23.11.2022 №5 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинені. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 41.00.4, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі позначаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано позивачеві надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник «D»= 0000%, « Р»=7107.

У відповідь на вищевказані квитанції, якими реєстрацію податкових накладних зупинено, позивачем було направлено відповідачу пояснення та надано копії документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено та копії документів достатніх для прийняття контролюючим органом рішень про реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлення реальності здійснення операцій по договору та відсутність порушення норм податкового законодавства, що підтверджується:

- договором про суборенду службових та складських приміщень №35 від 21.11.2022 року, актом прийому передачі від 21.11.2022 у суборенду складських та службових приміщень за адресою: м.Одеса, пр.-т Академіка Глушка, 27;

- повідомленням про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність за формою №20 ОПП від 02.12.2022 щодо оренди службових та складських приміщень;

- дозволом №1376.17.32 від 18 травня 2017 , виданим Головним управлінням Держпраці у Київській області на виконання робіт згідно КВЕД: 41.10;

- ліцензією на господарську діяльність з будівництва об`єктів, 1V і V категорій складності (за переліком видів робіт згідно з додатком реєстраційний запис 2013024668), за № 3-Л від 25.01.2016, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України з додатками;

- договором суборенди №37 від 05.12.2022 та акту прийому-передачі від 05.12.2022 про оренду автомобіля КАМАЗ 5320;

- договором суборенди №38 від 05.12.2022 і акту прийому-передачі від 05.12.2022 щодо отримання в суборендне користування рідні інструменти;

- договором №78/11/18 від 18.11.2022 між ТОВ «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» та ТОВ «КП «Електропівдензахідмонтаж-11» на виконання робіт: «Реконструкція ПЛ-110кВ Застава-Чумка (з відпайкою Артилерійська і відпайкою Таїрово-ЮЗР 2) в Одеській області» та документами до Договору: договірною ціною, локальним кошторисом на будівельні роботи № 02-001-001, відомостями ресурсів;

- наказом №3 від 05.12.2022 про затвердження штатного розкладу та штатним розписом;

- повідомленням №1 від 02.12.2022 про прийняття працівників на роботу;

- банківською випискою позивача за період з 21.11.2022 по 30.11.2022.

Крім того, позивачем було направлено відповідачу копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено, копії первинних документів по придбанню будівельних матеріалів у постачальників ТОВ «АВметал груп», ТОВ «Львівський бетон», ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС», ПП ТОВ «ГЕФЄСТІОН» та оренди обладнання і інструментів у «САКСЕСС-СТРОЙ» для виконання робіт замовнику «Реконструкція ПЛ-110кВ Застава-Чумка (з відпайкою Артилерійська і відпайкою Таїрово-ЮЗР 2) в Одеській області» відповідно договору №78/11/18 від 18.11.2022.

Однак, рішеннями комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН ГУ ДПС у м.Києві від 23.12.2022 №7929793/40162038, №7929792/40162038 та №7929791/40162038 позивачу відмовлено у реєстрації податкових накладних від 22.11.2022 № 2, від 23.11.2022 №4 та №5 з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури / інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано, підкреслити), а також розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків виписки банку не завірено ( не містить печатки банку).

Не погоджуючись з такими рішеннями відповідача, позивач оскаржив їх в адміністративному порядку.

Проте, рішеннями відповідача від 05.01.2023 №1507/40162038/2, від 06.01.2023 №1982/40162038/2 , №1986/40162038/2 скарги позивача було залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Підставою для прийняття рішень зазначено: ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування , навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури /інвойси, акти приймання-передачі товарів ( робіт, послуг) з урахуванням наявності певних форм галузевої специфіки, накладних.

Не погоджуючись з рішеннями відповідача, позивач звернувся до суду за захистом порушеного права.

Також, між позивачем (виконавцем) та товариством з обмеженою відповідальністю « КП «Електропівдензахідмонтаж-11» ( код ЄДРПОУ : 41950232) (далі у тексті - замовник) було укладено договір на виконання робіт №24/10 від 28.10.2022 , відповідно до умов якого замовник доручає, а виконавець приймає на себе зобов`язання виконати роботи по «Реконструкція ПЛ-10кВ «Сухий Лиман». ТП-10/0,4кВ для забезпечення електропостачання обслуговуючого садово-городнього кооперативу за адресою:Одеська область, Овідіопольський р-н, с/р Прилиманська, масив 24, вул..Проектна, діл.2, ОСТК «Добрий хутір2020» ( п 1.1. Договору).

Пунктом 1.2. Договору передбачено, що замовник зобов`язується прийняти і сплатити виконавцеві за виконані роботи.

Умовами договору визначено вартість робіт, що доручаються виконавцеві, згідно п.1.1 якого є динамічною, визначається на підставі проектної документації, що представляється, - кошторисної документації, та складає 99301,16 грн. ( в т.ч. ПДВ 16 550, 19 грн.) (пункт 4.1. договору).

Також умовами договору визначено, що замовник до початку робіт сплачує 70% вартості роботи виконавцю, протягом 3-х банківських днів, на підставі наданого виконавцем рахунку ( пункт 4.2 договору).

Відтак, на виконання умов договору ТОВ «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» отримало на розрахунковий рахунок відкритий в АТ «Перший Український Міжнародний Банк» (відділення м. Одеса) від ТОВ «КП «Електропівдензахідмонтаж-11» 28.11.2022 аванс за виконання робіт: «Реконструкція ПЛ-10кВ «Сухий Лиман». ТП-10/0,4кВ для забезпечення електропостачання обслуговуючого садово-городнього кооперативу за адресою:Одеська область, Овідіопольський р-н, с/р Прилиманська, масив 24, вул..Проектна, діл.2, ОСТК «Добрий хутір2020» в сумі 69510,82 грн. ( в т.ч. ПДВ-11585,14 грн.), що підтверджується випискою банку за період з 21.11.2022 по 30.11.2022.

У зв`язку з отриманням авансу від ТОВ «КП «Електропівдензахідмонтаж-11», за правилами першої події, позивачем була складена та подана до реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкова накладна № 6 від 28.11.2022 на загальну суму 69510,82 грн. ( в т.ч. ПДВ-11585,14 грн.).

Згідно з квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в ЄРПН від 14.12.2022 №9269723629 податкова накладна прийнята, реєстрація зупинена у зв`язку із тим, що відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 28.11.2022 № 6 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 41.00.4, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі позначаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано позивачеві надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник «D»= 0000%, « Р»=7107.

У відповідь на вищевказану квитанцію, якою реєстрацію податкової накладної зупинено, позивачем було направлено відповідачу пояснення та надано копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено та копії документів достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлення реальності здійснення операцій по договору та відсутність порушення норм податкового законодавства, що підтверджується:

- договором про суборенду службових та складських приміщень №35 від 21.11.2022 року, акту прийому передачі від 21.11.2022 у суборенду складських та службових приміщень за адресою: м.Одеса, пр.-т Академіка Глушка, 27;

- повідомленням про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність за формою №20 ОПП від 02.12.2022 щодо оренди службових та складських приміщень;

- дозволом №1376.17.32 від 18 травня 2017, виданого Головним управлінням Держпраці у Київській області на виконання робіт згідно КВЕД: 41.10;

- ліцензією на господарську діяльність з будівництва об`єктів, 1V і V категорій складності (за переліком видів робіт згідно з додатком реєстраційний запис 2013024668), за № 3-Л від 25.01.2016 , видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України з додатками;

- договором суборенду №37 від 05.12.2022 та акту прийому-передачі від 05.12.2022 про оренду автомобіля КАМАЗ 5320;

- повідомленням про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність щодо оренди автомобіля КАМАЗ, за формою № 20-ОПП;

- договором суборенди №38 від 05.12.2022 і акту прийому-передачі від 05.12.2022 щодо отримання в суборендне користування рідні інструменти;

- договором №24/10 від 28.10.2022 між ТОВ «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» та ТОВ «КП «Електропівдензахідмонтаж-11» на виконання робіт «Реконструкція ПЛ-10кВ «Сухий Лиман». ТП-10/0,4кВ для забезпечення електропостачання обслуговуючого садово-городнього кооперативу за адресою:Одеська область, Овідіопольський р-н, с/р Прилиманська, масив 24, вул..Проектна, діл.2, ОСТК «Добрий хутір 2020» та копії документів до договору: договірної ціни, локального кошторису на будівельні роботи №02-002, відомості ресурсів;

- наказом №3 від 05.12.2022 про затвердження штатного розкладу та штатного розпису;

- повідомленням №1 від 02.12.2022 про прийняття працівників на роботу;

- банківською випискою позивача за період з 21.11.2022 по 30.11.2022 .

Крім того, позивачем було направлено відповідачу копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено, копії первинних документів по придбанню будівельних матеріалів у постачальників ТОВ «АВметал груп», ТОВ «Львівський бетон», ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС», ПП ТОВ «ГЕФЄСТІОН» та оренди обладнання і інструментів у «САКСЕСС-СТРОЙ» для виконання робіт замовнику «Реконструкція ПЛ-10кВ «Сухий Лиман». ТП-10/0,4кВ для забезпечення електропостачання обслуговуючого садово-городнього кооперативу за адресою:Одеська область, Овідіопольський р-н, с/р Прилиманська, масив 24, вул.Проектна, діл.2, ОСТК «Добрий хутір 2020» відповідно договору №24/10 від 28.10.2022.

Однак, рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН ГУ ДПС у м. Києі від 23.12.2022 №7929794/40162038, позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної від 28.11.2022 № 6 з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури / інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано, підкреслити), а також розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків виписки банку не завірено ( не містить печатки банку).

Не погоджуючись із вказаними рішеннями відповідача, позивач оскаржив дане рішення в адміністративному порядку.

Однак, рішенням відповідача від 06.01.2023 №1977/40162038/2 скаргу позивача залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Підставою для прийняття рішень зазначено: ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування , навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури /інвойси, акти приймання-передачі товарів ( робіт, послуг) з урахуванням наявності певних форм галузевої специфіки, накладних.

Не погоджуючись з рішеннями відповідача, позивач звернувся до суду за захистом порушеного права.

Надаючи правову оцінку правовідносинам, що склались між сторонами спору, суд зазначає наступне.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, права, обов`язки платників податків та зборів, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI (в редакції, чинній на час виникнення між сторонами спірних відносин, далі - ПК України).

Згідно з підпунктами «а», «б» пункту 185.1 статті 185 ПК України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

У свою чергу, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг, згідно положень пункту 187.1 статті 187 ПК України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

Відповідно до пункту 188.1 статті 188 ПК України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01.07.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до п.74.3 ст.74 ПК України зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики

За визначенням пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (далі по тексту - Порядок №1246) податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог ПК України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з п.12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених п.192.1 ст.192 та п.201.10 ст.201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до п.201.1 ст.201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до п.201.3 і 201.9 ст.2001 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01.07.2015); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «;Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до п.13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Аналогічні норми містяться у п.201.16 ст.201 ПК України, згідно яким реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 на виконання вимог п.201.16 ст.201 ПК України затверджено Порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі по тексту - Порядок №1165).

Пунктом 3 Порядку №1165 визначені ознаки податкових накладних/розрахунків коригування, яким вони повинні відповідати для безумовної їх реєстрації.

Відповідно до пунктів 4, 5 вказаного Порядку, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації. перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно із п.п. 7, 8 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.

Пунктами 10,11 Порядку №1165 встановлено, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

З аналізу змісту вказаних норм вбачається, що податковий орган зобов`язаний зазначити в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування критерій (критерії) ризиковості здійснення операцій з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку та з обов`язковим зазначенням переліку документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Як убачається із матеріалів справи, у квитанціях контролюючого органу від 14.12.2022 № 9269728916, № 9269991228, №9269723629, від 15.12.2022 № 9270759402 вказано, що відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК № 2 від 22.11.2022, №4, №5 від 23.11.2022 , № 6 від 28.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 41.00.4, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі позначаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Так, у Додатку 3 Порядку №1165 визначено критерії ризиковості здійснення операцій.

Пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій передбачено - відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01.01.2017 в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Отже, зупинення реєстрації ПН/РК за п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що на постійній основі постачається; обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Разом з цим, суд звертає увагу, що контролюючим в зазначених Квитанціях не зазначено, коли ТОВ «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» подана відповідна таблиця даних платника ПДВ, в який період вона була врахована контролюючим органом, не вказано щодо якої таблиці даних податковим органом здійснювалось співставлення даних з даними поданими на реєстрацію податковими накладними № 2 від 22.11.2022 , № 4 від 23.11.2022 , № 5 від 23.11.2022, № 6 від 28.11.2022. Отже, у квитанціях не зазначено конкретної інформації щодо ризиковості здійснення операцій позивачем, достатньої для зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі якої здійснено зупинення реєстрації податкових накладних позивача, а зазначено лише загальне посилання на відповідність критерію ризиковості здійснення операцій.

При цьому, у вказаних квитанціях відсутній перелік документів, необхідних для подання позивачем для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Судом спростовуються посилання відповідача щодо не надання до повідомлень розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків виписки банку не завірено ( не містить печатки банку), окільки до первинних документів, наданих до Комісії долучена банківська виписка з період з 21.11.2022 по 30.11.2022, яка завірена печаткою банку.

Отже, під час зупинення реєстрації спірних податкових накладних відповідач застосував критерії ризиковості здійснення операцій до податкової накладної, що не відповідає наведеним вище приписам пунктів 6, 7 Порядку №1165 та свідчить про відсутність обґрунтованих підстав для зупинення реєстрації податкових накладних.

Наказом Міністерства фінансів України №520 від 12.12.2019, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі по тексту - Порядок №520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до п.201.16 ст. 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пунктів 2-4 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, який може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пунктом 6 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «;Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (п. 7 Порядку №520).

Пунктами 9-11 визначено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Як убачається з матеріалів справи, рішеннями Комісії контролюючого органу від 23.12.2022 №7929793/40162038, №7929792/40162038, №7929791/40162038, №7929794/40162038 відмовлено у реєстрації податкових накладних № 2 від 22.11.2022, №4,№5 від 23.11.2022, № 6 від 28.11.2022, де підставою ухвалення вказаних рішень зазначено: «ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбавання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано, підкреслити)», а також розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків виписки банку не завірено ( не містить печатки банку), при цьому вказані рішення не містять підкреслень тих документів, які позивачем не надано.

Суд зауважує, що посилання на вказану підставу в обґрунтування прийняття рішень про відмову, за відсутності встановленого законодавством вичерпного переліку документів, та за умови не наведення Комісією доказів того, що документи, подані є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності наданої інформації, свідчить про протиправність такого рішення.

Головною рисою індивідуальних актів є їхня конкретність (чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами владних повноважень, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, настанов для їх розв`язання що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; чітка відповідність такого акта нормам чинного законодавства.

Європейським Судом з прав людини у рішенні по справі "Суомінен проти Фінляндії" від 01.07.2003 вказано, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.

Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.

Таким чином, рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 23.12.2022 №7929793/40162038, №7929792/40162038, №7929791/40162038, №7929794/40162038 є протиправними та підлягають скасуванню.

Відповідно до п.п.201.16.4 п. 201.16 статті 201 ПК України податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У першому випадку податкова накладна, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, яке ухвалюється саме Комісією ДПС України.

У другому випадку податкова накладна, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної.

Таким чином, нормами ПК України чітко визначено настання такої події, як набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної.

Пунктом 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних №1246, встановлено, що у разі надходження до ДФС України рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених п.12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Між тим, згідно із частинами 1 та 2 статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості

Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Отже, обираючи спосіб захисту порушеного права, слід зважати й на його ефективність з точки зору статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

Стаття 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) гарантує, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

Під ефективним засобом (способом) необхідно розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект. Тобто ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

Враховуючи, що судом встановлено відсутність у відповідача правових підстав для відмови у реєстрації податкових накладних шляхом прийняття відповідного рішення, суд дійшов висновку, що належним способом захисту порушеного прав позивача є зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №2 від 22.11.2022, №4,№5 від 23.11.2022, №6 від 28.11.2022, які подані ТОВ « БУДЄВРОФОНД-ЕКО» датою їх фактичного подання на реєстрацію.

Відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч.1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч.2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем не доведено правомірність рішень про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з урахуванням вимог, встановлених ч. 2 ст. 19 Конституції України та ч. 2 ст. 2 КАС України.

Згідно із ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем під час звернення до суду було сплачено судовий збір у розмірі 10736,00 грн. відповідно до платіжних доручень № 15 від 31.03.2023.

Оскільки у спірних правовідносинах права позивача були порушені Головним управлінням ДПС у м. Києві, суд дійшов висновку, що сплачений позивачем судовий збір підлягає стягненню у повному обсязі за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м.Києві.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м.Києві від 23.12.2022 № 7929793/40162038 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 22.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану товариством з обмеженою відповідальністю «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» ( код ЄДРПОУ 40162038) .

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати подану Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» (проспект Відрадний, буд.95, корпус Г, офіс 216 , м.Київ, 03061, код ЄДРПОУ 40162038) податкову накладну № 2 від 22.11.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 14.12.2022 року .

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м.Києві від 23.12.2022 року № 7929792/ 40162038 про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 23.11.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану товариством з обмеженою відповідальністю «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» ( код ЄДРПОУ 40162038) .

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати подану Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» (проспект Відрадний, буд.95, корпус Г, офіс 216 , м.Київ, 03061, код ЄДРПОУ 40162038) податкову накладну № 4 від 23.11.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 14.12.2022 року .

.Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м.Києві від 23.12.2022 року № 7929791/ 40162038 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 23.11.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану товариством з обмеженою відповідальністю «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» ( код ЄДРПОУ 40162038) .

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати подану Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» (проспект Відрадний, буд.95, корпус Г, офіс 216 , м.Київ, 03061, код ЄДРПОУ 40162038) податкову накладну № 5 від 23.11.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 15.12.2022 року .

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м.Києві від 23.12.2022 року № 7929794/40162038 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 28.11.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану товариством з обмеженою відповідальністю «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» ( код ЄДРПОУ 40162038) .

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати подану Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» (проспект Відрадний, буд.95, корпус Г, офіс 216 , м.Київ, 03061, код ЄДРПОУ 40162038) податкову накладну № 6 від 28.11.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 14.12.2022 року .

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДЄВРОФОНД-ЕКО» (код ЄДРПОУ -40162038) понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 10736,00 (десять тисяч сімсот тридцять шість ) грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у м.Киїєві (код ЄДРПОУ ВП 44116011).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Лисенко В.І.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.07.2023
Оприлюднено10.07.2023
Номер документу112061064
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —320/10491/23

Ухвала від 31.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 25.12.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 13.12.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 14.11.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 24.10.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Ухвала від 02.10.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Ухвала від 02.08.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Рішення від 07.07.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 11.04.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні