П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 560/1172/21
Головуючий суддя 1-ої інстанції - Польовий О.Л.
Суддя-доповідач - Сапальова Т.В.
06 липня 2023 року
м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Сапальової Т.В.
суддів: Капустинського М.М. Смілянця Е. С. ,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "КОМІСАВТО" на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 23 квітня 2021 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "КОМІСАВТО" до Хмельницької митниці, як відокремленого підрозділу Держмитслужби про визнання протиправним та скасування рішення,
В С Т А Н О В И В :
ТОВ "КОМІСАВТО" звернулось до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовом до Подільської митниці Держмитслужби про визнання протиправними та скасування рішення про коригування митної вартості від 03.12.2020 №UA401160/2020/000523/2 та картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення від 03.12.2020 №UA401160/2020/01037.
Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 23 квітня 2021 року в задоволенні позовну відмовлено.
Не погоджуючись із прийнятим судовим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, у якій просив скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове, яким задовольнити позовні вимоги. В обґрунтування апеляційної скарги апелянт послався на неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права, порушення норм процесуального права, що, на його думку, призвело до неправильного вирішення спору.
Від відповідача до суду надійшов відзив на апеляційну скаргу, в якому представник відповідача просить відмовити в задоволенні апеляційної скарги позивача та залишити в силі рішення суду першої інстанції.
10.01.2022 до суду надійшла заява Хмельницької митниці, як відокремленого підрозділу Державної митної служби України, про заміну відповідача Подільської митниці Держмитслужби (вул. Лебединського, 17, м. Вінниця, 21034, код ЄДРПОУ 43350542) на Хмельницьку митницю як відокремлений підрозділ Державної митної служби України (вул. Пілотська, 2, м. Хмельницький, 29000, код ЄДРПОУ 43997560).
Відповідно до ст. 52 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.
Встановлено, що згідно з п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №895 "Деякі питання територіальних органів Державної митної служби" територіальні органи Державної митної служби за переліком згідно з додатком (в тому числі Подільську митницю Держмитслужби) вирішено реорганізувати шляхом їх приєднання до Державної митної служби.
На виконання цієї постанови 11.11.2020 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис за № 1000741270012017533 про те, що Подільська митниця Держмитслужби (код ЄДРПОУ 43350542) знаходиться в стані припинення, а 03.12.2020 до цього реєстру внесено запис №1000741030010086387 про створення (реєстрацію Хмельницької митниці як відокремленого підрозділу Державної митної служби України ( код ЄДРПОУ 43997560).
Згідно з наказом Державної митної служби України від 30.06.2021 №472 "Про початок здійснення митницями як відокремленими підрозділами Державної митної служби України покладених на них функцій і повноважень з реалізації державної митної політики, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань митної справи" з 01.07.2021 розпочала діяльність Хмельницька митниця, як відокремлений підрозділ Державної митної служби України.
Оскільки функції та повноваження Подільської митниці Держмитслужби (код ЄДРПОУ 43350542) здійснюються Хмельницькою митницею, як відокремленим підрозділом Державної митної служби України (код ЄДРПОУ 43997560), то наявні підстави для задоволення заяви про заміну відповідача.
Апеляційний розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження, у відповідності до вимог п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів приходить до наступних висновків.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджено під час апеляційного розгляду справи, що відповідно до Контракту №20/12/19 від 20.12.2019 компанія "Klassen Automobile" (продавець) за плату передає у власність Товариства з обмеженою відповідальністю "КОМІСАВТО" (покупець) транспортні засоби (товар). Ціна Контракту орієнтовно становить 100000 Євро. Передача товару здійснюється на умовах DAP, Хмельницький (Інкотермс 2010) (а.с.25-27).
Згідно з Додатком №4 до Контракту №20/12/19 від 20.12.2020 - Специфікація №5 визначено, зокрема, передачу покупцю автомобіля VOLKSWAGEN TOURAN, номер кузова/VIN код НОМЕР_1 на умовах EXW -DE Gardsen , ціна - 1950 Євро (а.с. 30).
Відповідно до правил Інкотермс (в редакції 2000 року), термін "франко-завод" (EXW) означає, що продавець вважається таким, що виконав свої зобов`язання щодо поставки, в момент, коли він надав товар у розпорядження покупця на площах свого підприємства чи в іншому названому місці (наприклад, на заводі, фабриці, складі і т. ін.), без здійснення митного очищення товару для експорту та завантаження його на будь-який приймаючий транспортний засіб. Таким чином, цей термін покладає мінімальні обов`язки на продавця, а покупець несе всі витрати і ризики у зв`язку з перевезенням товару з площ продавця до місця призначення.
На умовах DAP погоджене місце продавець зобов`язаний забезпечити перевезення товару до погодженого сторонами місця, не розвантажуючи товар з транспортного засобу у такому місці (як за термінами DAF, DES та DDU Інкотермс 2000). Продавець не має зобов`язань щодо укладання договору страхування.
Позивач уклав з ФОП ОСОБА_1 Договір №3 від 26.11.2020 про надання послуг з перевезення. Оплата послуг по перевезенню згідно з виконаними об`ємами робіт в кожному конкретному випадку (п.4.1 договору) (а.с.32).
Відповідно до Платіжного доручення в іноземній валюті №49 від 13.11.2020 сплачено компанії "Klassen Automobile" 9200 Євро, деталі платежу: контракт №20/12/19 від 20.12.2019, проформа від 11.11.2020 (а.с.22).
Згідно проформи - рахунку від 11.11.2020 компанії "Klassen Automobile", сума рахунку-фактури без врахування доставки 1950 Євро (а.с.15).
Отже, позивач платіжним дорученням №49 від 13.11.2020 на суму 9200 Євро оплатив, зокрема, проформу - рахунок від 11.11.2020 на суму 1950 Євро.
Згідно з Актом приймання-передачі виконаних робіт (надання послуг) №3 без дати складання, замовником Товариством з обмеженою відповідальністю "КОМІСАВТО" прийнято від виконавця ФОП ОСОБА_1 послуги з перевезення транспортних засобів (4-и автомобіля), зокрема, автомобіль VOLKSWAGEN TOURAN, номер кузова/VIN код НОМЕР_1 . Загальна вартість послуги 20340 гривень без ПДВ (а.с.24).
Відповідно CMR від 02.12.2020 місце передачі вантажу (2 одиниці) перевізнику ФОП ОСОБА_1 - м. Перемишль, Польща (а.с.19).
Калькуляцією транспортних витрат вантажного перевезення транспортом згідно договору №3 від.26.11.2020 стверджено вартість перевезення 4-х транспортних засобів на загальну суму 20340 гривень та, зокрема, автомобіля VOLKSWAGEN TOURAN, номер кузова/VIN код НОМЕР_1 - 5085 гривень (а.с.23).
Згідно з митною декларацією UА401160/2020/037871 відправник - компанія "Klassen Automobile", одержувач - Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМІСАВТО", автомобіль WOLKWAGEN TOURAN, номер кузова/VIN код НОМЕР_1 , умови поставки: EXW -DE Gardsen, ціна - 1950 Євро (а.с.14).
Отже, перевізником ФОП ОСОБА_1 02.12.2020 у м. Перемишль був отриманий автомобіль WOLKWAGEN TOURAN, номер кузова/VIN код НОМЕР_1 , який перетнув кордон 04.12.2020 за МД UА401160/2020/037871. При цьому, автомобіль передано відправником - компанія "Klassen Automobile" одержувачу - Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМІСАВТО", на умовах EXW -DE Gardsen. Пояснення щодо доставки автомобіля з Німеччини (Gardsen) до Польщі (м. Перемишль) позивач не надав, як і доказів оплати послуг перевезення ФОП ОСОБА_1 (20340 гривень без ПДВ).
Контролюючий орган відповідно до ч. 2 ст. 53 МК України запропонував позивачу надати додаткові документи на підтвердження митної вартості товару, на що отримував відповіді позивача про відсутність інших документів крім тих, які раніше ним подані (а.с.68-70).
Згідно з Карткою відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні чи пропуску товарів, транспортних засобі комерційного призначення № UА401160/2020/01037 від 03.12.2020 повідомлено про відмову у митному оформленні (випуску) товарів з причини неподання до митного оформлення документів, які підтверджують числове значення складових митної вартості відповідно до п. 3 та п. 4 ст. 53 МКУ, а також винесено Рішення про коригування митної вартості від 03.12.2020 № UА401160/2020/000523/2. Відповідно до пункту 2 частини 6 статті 54 Митного кодексу України в митному оформленні відмовлено. (а.с. 13).
У рішенні про коригування митної вартості товарів № UА401160/2020/000523/2 від 03.12.2020 зазначено, що документи, подані згідно з ч. 2 ст. 53 МК України, не містять всіх відомостей що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів. Декларантом не подані всі документи для підтвердження митної вартості товару. Було проведено процедуру консультацій та встановлено, що заявлені декларантом відомості про заявлену вартість товару та обраний метод її визначення не відповідають наявній у митного органу інформації. Метод 1 не застосовано в зв`язку з неподанням всіх додаткових документів, які підтверджували заявлену декларантом вартість, а подані документи не містять всіх відомостей, що підтверджують числові значення складових митної вартості. Метод 2 не застосовано через відсутність інформації в декларанта та митного органу щодо оформлення ідентичних товарів. Метод 3 не застосовано через відсутність інформації в декларанта та митного органу щодо оформлення подібних товарів. Метод 4-5 не застосовано через відсутність основи для віднімання та додавання вартості. Застосовано 6 метод (резервний), і використано інформацію МД від 20.10.2019 №UA204020/2020/248672 по товару митне оформлення вже було проведено. Фактурна вартість товару 72001,20 гривень (курс валюти - 34,316, сума у валюті - 2098,18). Коригування - 3700 Євро (а.с.12).
Вважаючи дії відповідача протиправними, позивач звернувся з позовом до суду.
Відмовляючи у задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з того, що позивач не підтвердив числового значення заявленої митної вартості автомобіля VOLKSWAGEN TOURAN, який був у користуванні 1950 Євро.
Оцінюючи спірні правовідносини, що виникли між сторонами, та доводи апеляційної скарги, суд враховує наступне.
Частинами 1 - 3 ст.54 Митного кодексу України (далі - МК України) визначено, що контроль правильності визначення митної вартості товарів здійснюється митним органом під час проведення митного контролю і митного оформлення шляхом перевірки числового значення заявленої митної вартості.
Контроль правильності визначення митної вартості товарів за основним методом - за ціною договору (контракту) щодо товарів, які ввозяться на митну територію України відповідно до митного режиму імпорту (вартість операції), здійснюється митним органом шляхом перевірки розрахунку, здійсненого декларантом, за відсутності застережень щодо застосування цього методу, визначених у частині першій статті 58 цього Кодексу.
За результатами здійснення контролю правильності визначення митної вартості товарів митний орган визнає заявлену декларантом або уповноваженою ним особою митну вартість чи приймає письмове рішення про її коригування відповідно до положень статті 55 цього Кодексу.
Відповідно до частин 1 та 2 ст. 55 МК України рішення про коригування заявленої митної вартості товарів, які ввозяться на митну територію України з поміщенням у митний режим імпорту, приймається органом доходів і зборів у письмовій формі під час здійснення контролю правильності визначення митної вартості цих товарів як до, так і після їх випуску, якщо органом доходів і зборів у випадках, передбачених частиною шостою статті 54 цього Кодексу, виявлено, що заявлено неповні та/або недостовірні відомості про митну вартість товарів, у тому числі невірно визначено митну вартість товарів.
Прийняте органом доходів і зборів письмове рішення про коригування заявленої митної вартості товарів має містити: 1) обґрунтування причин, через які заявлену декларантом митну вартість не може бути визнано; 2) наявну в митного органу інформацію (у тому числі щодо числових значень складових митної вартості, митної вартості ідентичних або подібних (аналогічних) товарів, інших умов, що могли вплинути на ціну товарів), яка призвела до виникнення сумнівів у правильності визначення митної вартості та до прийняття рішення про коригування митної вартості, заявленої декларантом; 3) вичерпний перелік вимог щодо надання додаткових документів, передбачених частиною третьою статті 53 цього Кодексу, за умови надання яких митна вартість може бути визнана органом доходів і зборів; 4) обґрунтування числового значення митної вартості товарів, скоригованої органом доходів і зборів, та фактів, які вплинули на таке коригування; 5) інформацію про: а) право декларанта або уповноваженої ним особи на випуск у вільний обіг товарів, що декларуються: у разі згоди декларанта або уповноваженої ним особи з рішенням органу доходів і зборів про коригування митної вартості товарів - за умови сплати митних платежів згідно з митною вартістю, визначеною органом доходів і зборів; у разі незгоди декларанта або уповноваженої ним особи з рішенням органу доходів і зборів про коригування заявленої митної вартості товарів - за умови сплати митних платежів згідно із заявленою митною вартістю товарів та надання гарантій відповідно до розділу X цього Кодексу в розмірі, визначеному органом доходів і зборів відповідно до частини сьомої цієї статті; б) право декларанта або уповноваженої ним особи оскаржити рішення про коригування заявленої митної вартості до органу вищого рівня відповідно до глави 4 цього Кодексу або до суду.
Згідно з ч. 1 ст. 57 МК України визначення митної вартості товарів, які ввозяться в Україну відповідно до митного режиму імпорту, здійснюється за такими методами: 1) основний - за ціною договору (контракту) щодо товарів, які імпортуються (вартість операції); 2) другорядні: а) за ціною договору щодо ідентичних товарів; б) за ціною договору щодо подібних (аналогічних) товарів; в) на основі віднімання вартості; г) на основі додавання вартості (обчислена вартість); ґ) резервний.
Відповідно до ч. 2 ст. 57 МК України основним методом визначення митної вартості товарів, які ввозяться на митну територію України відповідно до митного режиму імпорту, є перший метод - за ціною договору (вартість операції).
Частиною 3 ст. 57 МК України визначено, що кожний наступний метод застосовується лише у разі, якщо митна вартість товарів не може бути визначена шляхом застосування попереднього методу відповідно до норм цього Кодексу.
Відповідно до частин 1-3 ст.58 МК України метод визначення митної вартості за ціною договору (контракту) щодо товарів, які ввозяться на митну територію України відповідно до митного режиму імпорту, застосовується у разі, якщо: 1) немає жодних обмежень щодо прав покупця (імпортера) на використання оцінюваних товарів, за винятком тих, що: а) встановлюються законом чи запроваджуються органами державної влади в Україні; б) обмежують географічний регіон, у якому товари можуть бути перепродані (відчужені повторно); в) не впливають значною мірою на вартість товару; 2) щодо продажу оцінюваних товарів або їх ціни відсутні будь-які умови або застереження, які унеможливлюють визначення вартості цих товарів; 3) жодна частина виручки від будь-якого подальшого перепродажу, розпорядження або використання товарів покупцем не надійде прямо чи опосередковано продавцеві, якщо тільки не буде зроблено відповідне коригування з урахуванням положень частини десятої цієї статті; 4) покупець і продавець не пов`язані між собою особи або хоч і пов`язані між собою особи, однак ці відносини не вплинули на ціну товарів.
Метод визначення митної вартості товарів за ціною договору (контракту) щодо товарів, які імпортуються, не застосовується, якщо використані декларантом або уповноваженою ним особою відомості не підтверджені документально або не визначені кількісно і достовірні та/або відсутня хоча б одна із складових митної вартості, яка є обов`язковою при її обчисленні.
У разі якщо митна вартість не може бути визначена за основним методом, застосовуються другорядні методи, зазначені у пункті 2 частини першої статті 57 цього Кодексу.
Згідно з ч. 12 ст. 264 МК України у разі відмови у прийнятті митної декларації посадовою особою митного органу заповнюється картка відмови у прийнятті митної декларації за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Один примірник зазначеної картки невідкладно вручається (надсилається) декларанту або уповноваженій ним особі. Інформація про відмову у прийнятті для оформлення електронної митної декларації надсилається декларанту електронним повідомленням, засвідченим електронним цифровим підписом посадової особи митного органу.
Отже, митний орган при здійсненні контролю за правильністю визначення митної вартості зобов`язаний перевірити складові числового значення митної вартості, правильність розрахунку, здійсненого декларантом, упевнитись в достовірності та точності заяв, документів чи розрахунків, поданих декларантом, а також відсутності обмежень для визначення митної вартості за ціною договору, наведених у статті 58 МК України (у разі визначення декларантом митної вартості імпортованого товару за першим методом).
Судом встановлено, що разом з митною декларацією від 03.12.2020 № UA401160/2020/037871 позивачем було подано серед іншого копію зовнішньоекономічного контракту від 20.12.2019 № 20/12/19 та додаток № 5 до контракту від 11.11.2020, в якому сторони домовились, що Продавець зобов`язується передавати Покупцю транспортні засоби (Товар) на умовах передачі товару, зазначених в кожному окремому випадку в Рахунку-фактурі згідно Інкотермс 2010, при цьому у рахунку від 16.11.2020 № 2020/039 вказані умови поставки EXW - DE Garbsen.
Відповідно до Правил Інкотермс 2010 термін EXW означає, що продавець вважається таким, що виконав свої зобов`язання щодо поставки, в момент, коли він надав товар у розпорядження покупця на площах свого підприємства чи в іншому названому місці без здійснення митного очищення товару для експорту та завантаження його на будь-який приймаючий транспортний засіб.
Покупець зобов`язаний сплатити:
- всі витрати, пов`язані з товаром, з моменту здійснення його поставки у відповідності з статтею А.4;
- будь-які додаткові витрати, що виникли внаслідок невиконання покупцем обов`язку прийняти поставку товару, наданого в його розпорядження, або дати належне повідомлення у відповідності зі статтею Б.7, за умови, що товар був належним чином індивідуалізований за договором, тобто явно відокремлений або іншим чином визначений як товар, що є предметом цього договору;
- у випадку, де це належить, усі мита, податки й інші збори, а також витрати на виконання митних процедур, що підлягають сплаті при експорті.
Покупець зобов`язаний відшкодувати усі витрати і збори, сплачені продавцем при наданні допомоги згідно статті А.2.
Отже, цей термін покладає мінімальні обов`язки на продавця, а покупець несе всі витрати і ризики у зв`язку з перевезенням товару з площ продавця до місця призначення.
Слід зазначити, що відповідно до пунктів 5 та 6 розділу ІV "Строк та порядок передачі товару" зовнішньоекономічного контракту № 20/12/19 від 20.12.2019, укладеного між позивачем та компанією "Klassen Automobile", Німеччина, Сторони домовились, що приймання-передача Товару здійснюється у присутності представників Сторін та оформляється шляхом підписання відповідного акта приймання передачі-товару, право власності на Товар та ризик випадкового знищення або пошкодження Товару переходить до Покупця в момент передачі Товару представнику Покупця, що підтверджується його підписом в акті-приймання передачі товару.
Водночас, позивач не надав ані митниці на електронну вимогу, ані до суду аказаного вище акту приймання-передачі товару.
Згідно з рахунком від 16.11.2020 № 2020/039, в якому вказані умови поставки товару EXW - DE Garbsen, позивач мав забезпечити транспортування товарів із Garbsen, Німеччина. Однак, згідно з автотранспортною накладною CMR від 02.12.2020 місце передачі вантажу перевізнику вказано м. Пшемсль, Польща.
Згідно зі ст. 9 Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність" перевезення вантажів супроводжується товарно-транспортними документами, складеними мовою міжнародного спілкування залежно від обраного виду транспорту або державною мовою, якщо вантажі перевозяться в Україні.
Такими документами можуть бути: авіаційна вантажна накладна (Air Waybill);
міжнародна автомобільна накладна (CMR); накладна СМГС (накладна УМВС); коносамент (Bill of Lading); накладна ЦІМ (CIM); вантажна відомість (Cargo Manifest); інші документи, визначені законами України.
Проте, ані з Акту виконаних робіт від 26.11.2020, ані з калькуляції транспортних витрат від 03.12.2020 неможливо встановити маршрут перевезення товару.
Згідно з інформацією, зазначеною у графі 4 "місце і дата прийняття товару" автотранспортної накладної CMR від 27.11.2020 товар прийнято лише 27 листопада 2020 року перевізником ФОП ОСОБА_1 від відправника (графа 22 CMR) Agencia Celna Premium LTD, 37700 Przemysl, ul. Ofiar Katynia 26, а не від продавця Klassen Automobile, Німеччина.
В апеляційній скарзі позивач зазначає про оформлення CMR у Польщі, що перевізник забирає автомобіль у м. Габсен, а у Польщі в м. Перемишль є перевалочна база, на якій перевізник збирає вантажі для України. Проте, матеріалами справи не містять доказів того, що перевізник отримав авто у Німеччині. При цьому, суд враховує, що відправником згідно з автотранспортною накладною CMR є Agencia Celna Premium LTD, Польща, що спростовує твердження апелянта про наявність у перевізника у м. Пшемсль є "перевалочної бази".
В апеляційній скарзі позивач стверджує, що судом першої інстанції не надано оцінку митній декларації країни відправлення 20PL402010Е1471035 від 27.11.2020, якою, на думку апелянта, підтверджується, що код країни відправлення DE, Німеччина, а не Польща (а.с.33).
Водночас, колегія суддів зазначає, що зазначений документ складено двома мовами, при цьому в матеріалах справи відсутній офіційний переклад вказаної декларації країни відправлення, отже остання не може вважатись належним доказом у справі.
Слід зазначити, що у графі 70 поданого декларантом платіжному дорученні від 13.11.2020 № 49 вказао, що оплату здійснено за автомобіль згідно з контрактом № 20/12/19 від 20.12.2019 та проформи б/н від 11.11.2020. Згідно з вказаним платіжним дорученням позивач перерахував компанії KLASSEV AUTOMOBILE кошти в розмірі 9200 євро (а.с.22). Однак, згідно з поданою до митного органу проформи-рахунку від 11.11.2020, в якій вказаний задекларований автомобіль, ціна транспортного засобу становить 1950 євро, що не відповідає сумі, вказаній у платіжному дорученні.
Колегія суддів враховує, що згідно з платіжним дорученням від 13.11.2020 № 49 оплату проведено за кілька автомобілів одночасно, однак з урахуванням необхідності надати до митного органу підтвердження числового значення митної вартості окремого товару, зазначене платіжне доручення не підтверджує значення заявленої митної вартості VOLKSWAGEN TOURAN, номер кузова/VIN код НОМЕР_1 в розмірі 1950 євро.
Враховуючи розбіжності в документах, поданих декларантом, відсутність усіх відомостей, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, колегія суддів вважає обґрунтованими сумніви митниці щодо достовірності заявленої митної вартості товару.
Згідно з матеріалами справи, позивачу було запропоновано подати додаткові документи для підтвердження заявленої вартості товару. Отримавши відповідь декларанта, що витребовуваних документів надано не буде, посадова особа митниці надіслала декларанту повідомлення, в якому запропонувала подати протягом 10 календарних днів додаткові документи для підтвердження числового значення митної вартості відповідно до ч. 3 ст. 53 МК України і зазначено перелік цих додаткових документів.
Отже, процедуру консультацій щодо обставин чому заявлена митна вартість товару не визнана митницею було проведено під час митного оформлення митним органом до винесення рішення про коригування митної вартості, що підтверджується направленням декларанту вказаних електронних повідомлень, а також відповідями декларанта на ці повідомлення.
Враховуючи викладене, відповідач правомірно визначив митну вартість імпортованого транспортного засобу не за ціною договору як основним методом, а із застосуванням резервного методу, який застосовано з врахуванням поданих документів доданих до митної декларації.
Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду першої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315, 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "КОМІСАВТО" залишити без задоволення, а рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 23 квітня 2021 року - без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати прийняття відповідно до ч.1 ст.325 КАС України та може бути оскаржена в касаційному порядку відповідно до ст.328 КАС України.
Згідно з ч.1 ст. 329 КАС України касаційна скарга на судове рішення подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Головуючий Сапальова Т.В. Судді Капустинський М.М. Смілянець Е. С.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.07.2023 |
Оприлюднено | 10.07.2023 |
Номер документу | 112064624 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо визначення митної вартості товару |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Сапальова Т.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні