Ухвала
від 11.07.2023 по справі 10/295
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Кіровоградської області

вул.В`ячеслава Чорновола, 29/32, м.Кропивницький, Україна, 25022,

тел. 32-05-11 E-mail: inbox@kr.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

11 липня 2023 рокуСправа № 10/295

Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Коваленко Н.М.

при секретарі судового засідання Пастуховій А.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву №02-04/112 від 14.04.2023 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С.

про заміну кредитора правонаступником

у справі №10/295 від 22.10.2007

за заявою кредитора - Управління Пенсійного фонду України у Вільшанському районі, смт. Вільшанка Кіровоградської області,

до боржника - Відкритого акціонерного товариства "Вільшанський райагротехсервіс" (далі - ВАТ "Вільшанський райагротехсервіс"), смт. Вільшанка Кіровоградської області,

про банкрутство відсутнього боржника,

ПРЕДСТАВНИКИ:

від кредиторів - участі не брали;

від банкрута - участі не брали.

ВСТАНОВИВ:

Постановою від 06.11.2007 господарський суд визнав відсутнього боржника ВАТ "Вільшанський райагротехсервіс" банкрутом, відкрив щодо банкрута ліквідаційну процедуру. Ухвалою від 22.01.2015 господарський суд призначив ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Носенко Т.С.

Ухвалою від 25.05.2021 господарський суд у задоволенні клопотання №02-04/71 від 21.05.2021 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. про продовження ліквідаційної процедури відмовив. Зазначивши, що ліквідатор ВАТ "Вільшанський райагротехсервіс", в даний час арбітражний керуючий Носенко Т.С. виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи банкрута - ВАТ "Вільшанський райагротехсервіс".

До господарського суду електронною поштою (з КЕП) 14.04.2023 від ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. надійшла заява №02-04/112 від 14.04.2023 про заміну кредитора правонаступником з проханням:

1. Задовольнити заяву про заміну кредитора правонаступником.

2. Залучити до участі у справі Державне підприємство "Інформаційні судові системи" (01601, м. Київ, вул. Липська, 18/5, ідентифікаційний код - 34614292) як правонаступника Державного підприємства "Судовий інформаційний центр" (ідентифікаційний код - 30045370).

3. Залучити до участі у справі Південно - Українське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (65078, м. Одеса, вул. Гайдара, 13, код ЄДРПОУ 38109462) як правонаступника Кіровоградського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (ідентифікаційний код - 23685395).

Ухвалою від 17.04.2023 господарський суд розгляд заяви №02-04/112 від 14.04.2023 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. про заміну кредитора правонаступником призначив у засіданні суду "04" травня 2023 р. - 11:30 год. Постановив учасникам справи, а також ДП "Інформаційні судові системи" та Південно-Українському територіальному управлінню Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до дати засідання суду надати: письмово викладену позицію щодо заяви №02-04/112 від 14.04.2023 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. про заміну кредитора правонаступником.

До господарського суду 03.05.2023 електронною поштою (з КЕП) надійшли письмові пояснення №1373/3/05-00-23 від 03.05.2023 ДП "Інформаційні судові системи" за якими підприємство, відповідно до пункту 2 наказу Державної судової адміністрації України від 24 квітня 2007 року №31 "Про реорганізацію державного підприємства "Судовий інформаційний центр", визначено правонаступником майнових прав та обов`язків державного підприємства "Судовий інформаційний центр".

Відповідно до п. 11 Порядку оплати витрат з інформаційно-технічного забезпечення розгляду цивільних справ, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2005 року №1258 (ред. від 21.12.2005), Державна судова адміністрація за погодженням з Мінфіном визначає механізм перерахування коштів для оплати витрат.

Наказом Державної судової адміністрації України від 23.02.2006 №17 установлено Механізм перерахування коштів для оплати витрат з інформаційно-технічного забезпечення розгляду цивільних справ (надалі - Механізм).

Згідно з п. 2 Механізму, Виконавцем надання послуг з інформаційно-технічного забезпечення розгляду цивільних справ є державне підприємство "Судовий інформаційний центр".

Однак, відповідно до п. 3 наказу Державної судової адміністрації України від 03.08.2006 №78 наказ Державної судової адміністрації України від 23.02.2006 №17 визнано таким, що втратив чинність.

Пунктом 1 наказу Державної судової адміністрації України від 03.08.2006 №78 встановлено, що оплата витрат з інформаційно-технічного забезпечення розгляду цивільних справ у визначених розмірах здійснюється шляхом перерахування коштів на спеціальні реєстраційні рахунки апеляційних загальних судів та територіальних управлінь державної судової адміністрації, відкриті в органах Державного казначейства.

В подальшому наказом Державної судової адміністрації України від 18.05.2007 №39 наказ Державної судової адміністрації України від 03.08.2006 №78 визнано таким, що втратив чинність.

Окрім цього, Постанова Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2005 року №1258 визнана такою, що втратила чинність, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року №1224 "Про внесення зміни до пункту 3 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для створення Національного культурно-мистецького та музейного комплексу "Мистецький арсенал", та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України".

З 1 листопада 2011 року набрав чинності Закон України "Про судовий збір". Відповідно до преамбули Закону України "Про судовий збір", цей закон визначає правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору.

Тобто, на сьогодні такого виду платежу, як оплата витрат з інформаційно-технічного забезпечення, не існує, оскільки наразі сплачується судовий збір.

Крім того звернута увага суду, що борг щодо боржника Відкритого акціонерного товариства "Вільшанський райагротехсервіс" на Підприємстві не обліковується.

Південно-Українське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до дати засідання суду не надало письмово викладену позицію щодо заяви №02-04/112 від 14.04.2023 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. про заміну кредитора правонаступником. Позаяк, документально підтверджені відомості отримання такою особою ухвали суду від 17.04.2023 станом на дату засідання - 04.05.2023 відсутні.

Крім цього, відповідно відомостей з ЄДР Південно-Українське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку перебуває в стані припинення, 13.06.2017, 15561270005043383, внесено рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті її реорганізації.

Ухвалою від 04.05.2023 господарський суд розгляд заяви №02-04/112 від 14.04.2023 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. про заміну кредитора правонаступником відклав до 06.06.2023. Повторно зобов`язав Південно-Українське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до дати засідання суду надати: письмово викладену позицію щодо заяви №02-04/112 від 14.04.2023 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. про заміну кредитора правонаступником. Запропонував ліквідатору, арбітражному керуючому Носенко Т.С. до дати засідання суду надати: відомості чи підтримується ліквідатором заява №02-04/112 від 14.04.2023 в частині вимог щодо ДП "Інформаційні судові системи" з урахуванням письмових пояснень №1373/3/05-00-23 від 03.05.2023 ДП "Інформаційні судові системи".

До господарського суду 09.05.2023 електронною поштою (з КЕП) надійшла заява №02-04/121 від 09.05.2023 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. про залишення без розгляду заяви №02-04/112 від 14.04.2023 в частині вимог щодо ДП "Інформаційні судові системи" з обґрунтуванням підстав такої позиції.

Південно-Українське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку вимоги зазначеної ухвали суду не виконало, письмово викладену позицію щодо заяви №02-04/112 від 14.04.2023 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. про заміну кредитора правонаступником, суду не надало, про наявність поважних причин неможливості виконання вимог суду не повідомило.

Ухвалою від 06.06.2023 господарський суд розгляд заяви №02-04/112 від 14.04.2023 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. про заміну кредитора правонаступником відклав до "29" червня 2023 р. - 11:00 год. Втретє зобов`язав Південно-Українське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до дати засідання суду надати: письмово викладену позицію щодо заяви №02-04/112 від 14.04.2023 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. про заміну кредитора правонаступником.

До господарського суду на електронну пошту (з КЕП) 28.06.2023 надійшло пояснення №14/04/6899 від 28.06.2023 Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в якому, зокрема, зазначено, що відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Комісія діє в межах повноважень, наданих їй Законом України "Про державне регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків" (надалі - Закон).

Метою державного регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків є дотримання учасниками ринків капіталу та організованих товарних ринків вимог актів законодавства (ст. 2 Закону).

Згідно зі статтею 4 Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки" учасники фондового ринку - це емітенти, у тому числі іноземні, або особи, які видали неемісійні цінні папери, особи, які надають забезпечення, інвестори у фінансові інструменти, які набули права власності на цінні папери, адміністратори, професійні учасники ринків капіталу, особи, які провадять діяльність, пов`язану з ринками капіталу та організованими товарними ринками, об`єднання професійних учасників ринків капіталу.

Відповідно до статті 5 Закону державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.

Відповідно до частини 4 статті 7 Закону визначено, що основними завданнями Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, серед іншого є захист прав інвесторів (у тому числі споживачів фінансових послуг) щодо фінансових послуг, які надаються особами, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, шляхом застосування заходів щодо запобігання і припинення порушень законодавства на ринку цінних паперів, застосування санкцій за порушення законодавства у межах своїх повноважень.

Відповідно до ст. 6 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку може утворювати територіальні органи у випадках, передбачених у положенні про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи.

Пунктом 14 статті 8 Закону України "Про державне регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків" встановлено, що: Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства про ринки капіталу та організовані товарні ринки, у тому числі про систему накопичувального пенсійного забезпечення на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринках капіталу та організованих товарних ринках.

Таким чином, дотримуючись Конституції України, Комісія при здійсненні своїх повноважень керується законами України та іншими нормативно-правовими актами.

ВАТ "Вільшанський райагросервіс" (ЄДРПОУ 00904902) - емітент простих іменних акцій (публічного розміщення) випущених в 28.08.1996 в кількості 2 863 000 акцій, номінальною вартістю 0,25 грн.

Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №370 від 25.03.2014 з 25.03.2014 було зупинено внесення змін до системи депозитарного обліку щодо цінних паперів, в тому числі і ВАТ "Вільшанський райагротехсервіс".

Окрім того, у відношенні ВАТ "Вільшанський райагротехсервіс" Кіровоградським територіальним управлінням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку було застосовано наступні штрафні санкції:

- постановою № 80-КІ від 05.05.2005 про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів, за ухилення від виконання розпорядження застосовано штрафну санкцію у вигляді накладення санкції у розмірі 10 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, тобто 170 грн., який слід перерахувати в дохід Державного бюджету України;

- постановою № 81-КІ від 05.05.2005 про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів, за ухилення від виконання розпорядження застосовано штрафну санкцію у вигляді накладення санкції у розмірі 10 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, тобто 170 грн., який слід перерахувати в дохід Державного бюджету України.

Тобто, загальна сума штрафних санкцій застосованих до ВАТ "Вільшанський райагротехсервіс" становить 340 грн. (в Комісії відсутнє підтвердження сплати чи не сплати даних штрафних санкцій, оскільки дані документи зберігаються 5 років).

Указом Президента України № 1061/2011 від 23.11.2011 "Про ліквідацію Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку" ліквідовано Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку, натомість Указом Президента України № 1063/2011 "Про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку" від 23.11.2011 р. утворено Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку.

18.04.2012 р. Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку затверджено наказ "Щодо виконання повноважень Південного територіального управління НКЦПФР", згідно з яким виконання функції з державного регулювання ринку цінних паперів Кіровоградським територіальним управлінням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку припинено, а Південному територіальному управлінню Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з 18.04.2012 р. наказано приступити до виконання функцій та повноважень, визначених Положенням про Південне територіальне управлінню Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

08.11.2013 Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку прийнято Рішення №2558 відповідно до якого, з метою оптимізації діяльності територіальних органів Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку та у зв`язку з ліквідацією Південного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Одеське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку перейменоване у Південно-Українське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з центром розміщення у місті Одеса, повноваження якого поширюються на Миколаївську, Херсонську, Кіровоградську та Одеську області.

Наказом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №769 від 26.12.2013 року припинено повноваження Південного територіального управління Національної комісії з виконання функцій державного регулювання ринку цінних паперів.

Відповідно до ст. 1 КузПБ кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника, а також адміністратор за випуском облігацій, який відповідно до Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки" діє в інтересах власників облігацій, які мають підтверджені у встановленому порядку документами вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.

Згідно статті 47 КузПБ у попередньому засіданні господарський суд розглядає всі вимоги кредиторів, що надійшли протягом строку, передбаченого частиною першою статті 45 цього Кодексу, у тому числі щодо яких були заперечення боржника або розпорядника майна. За результатами попереднього засідання господарський суд постановляє ухвалу, в якій зазначаються: розмір та перелік усіх визнаних судом вимог кредиторів, що вносяться розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів; розмір та перелік не визнаних судом вимог кредиторів, тощо. Після розгляду грошових вимог конкурсних кредиторів ведення такого реєстру та внесення до нього змін покладається на розпорядника майном (керуючого санацією, ліквідатора). Вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, задовольняються в порядку черговості, встановленому цим Кодексом, такі кредитори є конкурсними, однак не мають права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів; за результатами розгляду заяв кредиторів, поданих після закінчення строку, встановленого для їх подання, господарський суд постановляє ухвалу про визнання чи відхилення (повністю або частково) вимог таких кредиторів. Ухвала господарського суду є підставою для внесення відомостей про таких кредиторів до реєстру вимог кредиторів.

Звернуто увагу суду, що ні НКЦПФР ні її територіальними органами не були заявлені вимоги кредитора (оскільки, немає підтвердження сплати чи не сплати вищезазначених штрафних санкцій), а також не було надано згоду на участь у справі про банкрутство. А отже і підстави визнання Комісії чи її територіальний орган кредитором (чи правонаступником) - відсутні.

А також зазначено, що борг щодо боржника ВАТ "Вільшанський райагротехсервіс" в Комісії на контролі не перебуває, документи Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку за період з 1996 по 2012 роки передані до архівів для постійного та довгострокового зберігання та/або знищення.

Так, в КузПБ передбачено наступні випадки відмови кредиторів: Відмова кредитора від задоволення визнаної в установленому порядку вимоги (ч. 4 ст. 64 КУзПБ).

Повторно зазначаємо, що ні НКЦПФР ні її територіальними органами не були заявлені вимоги кредитора, а також не було надано згоду на участь у справі про банкрутство.

Ухвалою від 29.06.2023 господарський суд розгляд заяви №02-04/112 від 14.04.2023 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. про заміну кредитора правонаступником відклав до "11" липня 2023 р. - 12:30 год. Зобов`язав ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. до дати засідання суду надати: документально підтверджені відомості заявлення у даній справі Кіровоградським територіальним управлінням державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (код ЄДР 23685395) грошових вимог до банкрута та при наявності таких вимог результати їх розгляду судом чи ліквідатором.

До господарського суду 05.07.2023 електронною поштою (з КЕП) надійшла заява №02-04/131 від 05.07.2023 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. про залишення без розгляду заяви №02-04/112 від 14.04.2023 в частині вимог щодо Кіровоградського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку з обґрунтуванням підстав такої позиції.

За ч. 1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства (далі - КУзПБ) - провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Застосування положень Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) та інших законодавчих актів України здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України. (ч. 1 ст. 3 ГПК України)

Згідно ч. 1 ст. 43 КУзПБ у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншого учасника (учасників) справи здійснює заміну такої сторони її правонаступником на будь-якій стадії провадження у справі.

За ч. 1 ст. 52 ГПК України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу.

Пунктом 4 Прикінцевих та перехідних положень КУзПБ - установлено, що з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.

За п. 5 ч. 1 ст. 226 ГПК України - суд залишає позов без розгляду, якщо позивач до початку розгляду справи по суті подав заяву про залишення позову без розгляду.

Враховуючи вищевикладені обставини, господарський суд дійшов висновку про необхідність задоволення заяв №02-04/121 від 09.05.2023 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. про залишення без розгляду заяви №02-04/112 від 14.04.2023 в частині вимог щодо ДП "Інформаційні судові системи", №02-04/131 від 05.07.2023 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. про залишення без розгляду заяви №02-04/112 від 14.04.2023 в частині вимог щодо Кіровоградського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку та залишення без розгляду заяви №02-04/112 від 14.04.2023 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. про заміну кредитора правонаступником.

Особа, позов якої залишено без розгляду, після усунення обставин, що були підставою для залишення позову без розгляду, має право звернутися до суду повторно. (ч. 4 ст. 226 ГПК України)

Керуючись ст. 2, 43, п. 2, 4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 3, 12, 52, 226, 234-236, 255 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

УХВАЛИВ:

Заяви №02-04/121 від 09.05.2023 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. про залишення без розгляду заяви №02-04/112 від 14.04.2023 в частині вимог щодо ДП "Інформаційні судові системи" та №02-04/131 від 05.07.2023 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. про залишення без розгляду заяви №02-04/112 від 14.04.2023 в частині вимог щодо Кіровоградського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку задовольнити.

Заяву №02-04/112 від 14.04.2023 ліквідатора, арбітражного керуючого Носенко Т.С. про заміну кредитора правонаступником залишити без розгляду.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття.

Ухвала може бути оскаржена до Центрального апеляційного господарського суду в порядку, встановленому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства.

Копії ухвали направити: Головному управлінню Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (в тому числі, як правонаступнику УПФ України в Вільшанському районі та Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Кіровоградській області) на e-mail: gu@kr.pfu.gov.ua; Кіровоградському обласному центру зайнятості, як правонаступнику Вільшанського районного центру зайнятості на e-mail:org@kocz.gov.ua; банкруту, Регіональному відділенню Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях на e-mail: dnipro@spfu.gov.ua, прокурору м. Кіровограда (25006 м. Кропивницький, вул. Медведєва, 11), ліквідатору - арбітражному керуючому Носенко Т.С. на e-mail: ІНФОРМАЦІЯ_1, Головному управлінню Державної податкової служби України у Кіровоградській області на e-mail: kr.official@tax.gov.ua, ДП "Інформаційні судові системи" на e-mail: inbox@ics.gov.ua, Південно-Українському територіальному управлінню Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (65078, м. Одеса, вул. Гайдара, 13), Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку (м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корп. 30).

Повний текст ухвали складено 11.07.2023.

Суддя Н.М. Коваленко

Повідомити учасників справи про відсутність у суду технічної можливості надавати інформацію про вебадресу судового рішення у Єдиному державному реєстрі судових рішень, одночасно з врученням (надсиланням/видачі) копії повного або скороченого такого рішення до затвердження Положення про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему та початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи.

Повідомити учасників справи про можливість ознайомитись з електронною копією судового рішення в Єдиному державному реєстрі судових рішень за його вебадресою: http://reyestr.court.gov.ua.

Вебадреса сторінки на офіційному вебпорталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається: http://court.gov.ua/fair/sud5013.

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення11.07.2023
Оприлюднено13.07.2023
Номер документу112116999
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —10/295

Ухвала від 19.12.2023

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 05.12.2023

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 29.11.2023

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 21.11.2023

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 21.11.2023

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 17.11.2023

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 08.11.2023

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 11.07.2023

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 29.06.2023

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 06.06.2023

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні