Постанова
від 07.07.2023 по справі 761/17569/23
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/17569/23

Провадження № 3/761/4085/2023

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 липня 2023 року суддя Шевченківського районного суду м. Києва Мартинов Є.О., за участю представника особи, відносно якої складено протокол про притягнення до адміністративної відповідальності, ОСОБА_1 - адвоката Мохнюка М.В., представника Координаційно-моніторингової митниці Державної митної служби України - Григораш Д.І., розглянувши матеріали, які надійшли від Координаційно-моніторингової митниці Державної митної служби України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, працюючого водієм в ТОВ «МЕГГА ТРАНС», зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , за ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України,

В С Т А Н О В И В:

Як убачається з протоколу про порушення митних правил № 0023/126000/23 від 13 березня 2023 року, 24 липня 2022 року, на митну територію України з території Республіки Польща через пункт пропуску «Ягодин-Дорогуск» митного поста «Ягодин» Волинської митниці з використанням транспортного засобу комерційного призначення р.н. НОМЕР_2/ НОМЕР_1 на адресу ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) в якості гуманітарної допомоги ввезено товар «взуття», загальною вагою 15 217 кг. Відправником товарів у CMR від 22.07.2022 № б/н зазначено SHENZHEN ZHONGHONGJIA INDRUSTIAL CO. LTD (STREET N0.23 SHENZHEN CITY JINZHONG CN).

Пропуск вантажу гуманітарна допомога на митну територію України здійснено у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 1 березня 2022 р. №174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану» (далі в тексті - Постанова) шляхом надання до митного оформлення водієм транспортного засобу р.н. НОМЕР_2 /НОМЕР_1 ОСОБА_1 Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, заповненої за формою згідно з додатком 1 Постанови. Також до митного оформлення подано CMR від 22.07.2022 № б/н та лист отримувача гуманітарної допомоги ГO Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) від 20.06.2022 №13.

Під час перевірки законності ввезення на митну територію України товару «взуття» загальною вагою 15 217 кг., заявленого як гуманітарна допомога, Координаційно-моніторинговою митницею (далі в тексті Постанови - митниця) виявлено невідповідності, які можуть свідчити про порушення декларантом законодавства про гуманітарну допомогу та законодавства з питань митної справи.

З відкритих джерел інформації митницею встановлено, що ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) зареєстровано 01 лютого 2018 року за юридичною адресою вул. Соборності, буд.14, м. Новоград-Волинський, Житомирська область. Директором даної юридичної особи є ОСОБА_2 .

Під час перевірки даних Єдиного реєстру отримувачів гуманітарної допомоги встановлено, що ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) не знесено до даного реєстру.

22 серпня 2022 року за юридичною адресою ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) митницею направлено рекомендований лист № 7.9-1/20- 1 14/1106 з питаннями щодо гуманітарної допомоги, яка направлялась на адресу ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150).

Рекомендований лист повернувся на митницю з позначкою співробітника Укрпошти щодо відсутності такої організації за вказаною адресою.

Також 22 серпня 2022 року митницею направлено лист № 7.9-1/20-1/7/1108 до Житомирської митниці з метою отримання пояснень від керівника ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) ОСОБА_2 щодо вантажу гуманітарна допомога, донором якої виступало SHENZHEN ZHONGHONGJIA MDRUSTIAL CO. LTD (STREET N0.23 SHENZHEN CITY JINZHONG CN), a одержувачем ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150).

Листами від 25 серпня 2022 року № 7.19-3/20/7.9/4799 та від 09 вересня 2022 року № 7.19- 3 20/7/9/5114 Житомирська митниця повідомила, що ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) юридично зареєстрована за адресою вул. Соборності, буд. 14, м. Новоград-Волинський, однак з 22 серпня 2022 року по 09 вересня 2022 року вказане приміщення було зачинене. На встановлений мобільний телефон керівника ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) ОСОБА_2 ніхто не відповідав. Також Житомирською митницею ОСОБА_2 направлено виклик, який нею проігноровано.

Під час перевірки адреси ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ -1907150) зазначеної в CMR від 22 липня 2022 року № б/н, листі отримувача гуманітарної допомоги та Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою встановлено, що за адресою: АДРЕСА_2 знаходиться приватний житловий будинок.

З метою встановлення статусу приналежності громадянина ОСОБА_1 до ТОВ «МЕГГА ТРАНС» (код ЄДРПОУ 42728508) та його ролі в переміщенні на митну територію України товару «взуття» загальною вагою 15 217 кг., 09 вересня 2022 року митницею направлено лист до ТОВ «МЕГГА ТРАНС» (код ЄДРПОУ 42728508).

19 вересня 2022 року ТОВ «МЕГГА ТРАНС» (код ЄДРПОУ 42728508) листом №49 повідомило митницю, що ОСОБА_3 є водієм ТОВ «МЕГГА ТРАНС» (код ЄДРПОУ 42728508) і ним на підставі звернення директора ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) на безоплатній основі здійснено ввезення зазначених товарів з подання митним органам, як підстави для ввезення товару, особисто заповненої Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, за формою згідно з додатком 1 Постанови. Після ввезення товар передано ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) за адресою: вул. Сагайдачного, будинок 25, м. Новоград-Волинський, Житомирська область. Факт передачі товару засвідчено актом прийому-передачі від 26 липня 2022 року №б/н.

З метою перевірки законності ввезення товарів на митну територію України 1- 11.2022 Державною митною службою України направлено запит до митних органів Республіки Польща (вих. № 26/26-04/11/1917).

16 січня 2023 року до Координаційно-моніторингової митниці надійшла відповідь від митих органів Польської Республіки (лист Департаменту міжнародної взаємодії від 13 січня 2023 №26/26-04/7.9/107) на запит про надання взаємної адміністративної допомоги у проведенні перевірки дотримання законодавства України з питань митної справи при ввезенні на митну територію України гуманітарної допомоги на адресу ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150).

Від митних органів Польщі отримано копію документу з транзитної митної системи MRN 22PL301010NS5826K5 - документ, відповідно до якого товари ввозились з території Республіки Польща на територію України.

Вказаний документ містить відомості щодо відправника товарів (гр. 2) - «LLT 5PZ.O.O.» (RAMPA BRZESKA 39 A, CHELM), отримувача (гр. 8) - ОСОБА_6 ( АДРЕСА_3 ), країни відправлення (гр. 15) - PL, країни визначення (гр. 17) - UA. Також у ньому зазначений реєстраційний номер транспортного засобу (гр. 18) - НОМЕР_2/НОМЕР_1, яким переміщувались товари за межі території Євросоюзу, та вага брутто (гр. 35)-15 217 кг.

З документу MRN 22PL301010NS5826K5 встановлено, що раніше товари були оформлені в митних органах країн ЄС, що підтверджено переліком експортних та транзитних декларацій цих країн: № 22PL301010E0912258, № 22PL301010D0040182 та № 22PL301010D0039903.

Під час аналізу зазначених документів встановлено наступне:

- MRN: 22PL301010Е0912258 - відправник: «LLT SP.Z.O.O.» (RAMPA BRZESKA 39 А, 22-100 CHELM), отримувача (гр. 8) - ОСОБА_6 АДРЕСА_3), товари: взуття unisex у кількості 90 пар, вагою 329 кг., статистичною вартістю згідно гр. 46 - 13 966 PL. В гр. 44 під кодом «380» зазначено рахунок-фактуру № 44-РМ-18;

- MRN: 22PL301010D0040182, який в свою чергу посилається на MRN: 22PL301020NS57WV97 - відправник: YIWU HENGDA IMPORTEXPORT TRADING С (ROOM 806 GUO MAO BUILDING N0.115. YIWU ZHEJIANG CN), одержувач: «VEGA Sp. z.o.o.» (Lukasiewicza 8A, 35-604 Rzeszow PL), товари: взуття, вагою 1 466 кг. Під кодом «380» зазначено рахунок-фактуру № DK-0123;

MRN: 22PL301010D0039903 який в свою чергу посилається на MRN: 22PL301020NS57W625 - відправник: SHENZHEN ZHONGHONG INDUSTRIAL CO. ZHULIN COMMUNITY STR.23 FUTIAN DISTRICT SHENZHEN CITY CN), одержувач: «VICTIRIA KONTRAKT LTD» (DNEPROVODSKAJA 1A, KIEV, UA), товари: взуття жіноче, вагою 11 184 кг. Під кодом «380» зазначено рахунок-фактуру № WDL-0624Z;

Виходячи з зазначеного, товари надійшли на територію Республіки Польща і в подальшому переміщувались на територію України маючи статус товарів комерційного призначення і ні якого відношення до вантажу гуманітарна допомога не мають.

Також відомості щодо відправників, отримувачів та статусу товарів у документах, отриманих від митних органів Республіки Польща, не відповідають даним, вказаним ОСОБА_1 у Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, заповненої за формою згідно з додатком 1 Постанови при переміщені через митний кордон України та їх митному оформленні.

Згідно з частиною 3 пункту 1 Постанови товари, пропуск яких здійснюється відповідно до абзацу першого цього пункту, визнаються гуманітарною допомогою за декларативним принципом без прийняття відповідного рішення спеціально уповноважених державних органів з питань гуманітарної допомоги.

02 лютого 2023 року з метою перевірки факту інформування кінцевим користувачем товарів Державної служби експортного контролю щодо отримання товарів Координаційно-моніторинговою митницею направлено лист №7.9-2/20-5/13/255 до Державної служби експортного контролю.

03 лютого 2023 року листом № 645/22-23 Державна служба експортного контролю повідомила про відсутність в неї інформації щодо отримання у 2022 році вантажів гуманітарної допомоги ГО Благодійний фонд «Віра в надію».

З метою встановлення вартості ввезеного на митну територію ОСОБА_1 товару «взуття» вагою 15 217 кг. 09 лютого 2023 року митницею направлено запит до Волинської митниці №7.9-2/7.9-205/7/313.

27 лютого 2023 року Волинська митниця листом №7.3-20/2210 надіслала розрахунки вартості товарів з врахуванням цінової інформації ЄАІС Держмитслужби, відповідно до яких вартість взуття вагою 15 217 кг. складає 16 326 665,09 грн.

У зв`язку з встановленими обставинами, 13 березня 2023 року Координаційно-моніторинговою митницею у відношенні ОСОБА_1 , складено протокол про порушення митних правил № 0023/126000/23 за ознаками ч. 1 ст. 483 МК України.

В судовому засіданні представник Координаційно-моніторингової митниці Державної митної служби України Григораш Д.І. просив визнати ОСОБА_1 винним з підстав, зазначених у протоколі, та застосувати до нього адміністративне стягнення, встановлене санкцією ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

В судовому засіданні представник особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 - адвокат Мохнюк М.В. заперечувала щодо притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , зазначивши, що в діях ОСОБА_1 відсутні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст.483 Митного кодексу України, а тому просив закрити провадження у справі на підставі п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП.

Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності - ОСОБА_1 в судове засідання не з`явився. Надав суду письмові пояснення, відповідно до яких зазначив, що в липня 2022 року отримав завдання від ТОВ «Мегга Транс», у якому працює водієм, перевезти гуманітарну допомогу для ГО Благодійний фонд «Віра в Надію» з м. Хелм в Республіці Польща до місця знаходження фонду в м. Новоград - Волинський. Для виконання вказаного завдання також отримав лист від ГО Благодійний фонд «Віра в Надію» для начальника Волинської митниці про перевезення гуманітарного вантажу вагою близько 15 400 кг, а саме взуття та одяг, що будуть перевозитись на автомобілі з д.н.з. НОМЕР_3 , водій ОСОБА_4 . Зазначив, що в м. Хелм Республіки Польща, представник ГО Благодійний фонд «Віра в Надію» самостійно керував завантаженням гуманітарної допомоги та оформленням всіх необхідних документів. Крім того, представник ГО Благодійний фонд «Віра в Надію» відповідав за документальне оформлення вантажу на польській стороні Після вказаного оформлення, він передав документи на вантаж - гуманітарну допомогу, а саме CMR від 22 липня 2022 року. На митному пості «Ягодин» до митного контролю він, ОСОБА_1 , подав CMR від 22 липня 2022 року та лист ГО Благодійний фонд «Віра в Надію», що підтверджує факт належності вантажу до гуманітарної допомоги. Після оформлення працівниками митниці всіх необхідних документів, він доставив гуманітарну допомогу до ГО Благодійний фонд «Віра в Надію» у м. Новоград - Волинський, та після передачі, між ним та керівником ГО Благодійний фонд «Віра в Надію» було укладено акт прийому - передачі від 26 липня 2022 року.

Зазначає, що належним чином задекларував свій вантаж, оскільки під час проведення митного контролю та оформлення в нього не було виявлено будь - яких інших товарів, крім заявлених в декларації. Також просив врахувати, що він не є субєктом вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, оскільки перевізником виступає ТОВ «Мегга Транс», а він є лише водієм перевізника.

Просить закрити відносно нього провадження у справі, у зв`язку із відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого за ч. 1 ст. 483 МК України.

Заслухавши доводи представника особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 - адвоката Мохнюк М.В., представника Координаційно-моніторингової митниці Державної митної служби України Григораша Д.І., дослідивши письмові пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності - ОСОБА_1 , матеріали справи про адміністративне правопорушення, суд дійшов висновку про наступне.

Відповідно до положень ст. 458 Митного кодексу України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Згідно зі ст. 489 Митного кодексу України та ст. 280 КУпАП, при розгляді справи підлягають з`ясуванню такі обставини: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують її відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Положеннями ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України передбачено відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Об`єктивна сторона порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України проявляється у переміщенні або діях, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, яке може виражатись у поданні органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості. Наведене дає підстави стверджувати, що для притягнення особи до відповідальності за цією статтею підлягає доведенню факт надання особою - суб`єктом відповідальності за порушення митних правил підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості в тому числі і щодо митної вартості товару і ці документи повинні бути підставою для переміщення товарів через митний кордон України.

Відповідно протоколу про порушення митних правил № 0023/126000/23 від 13 березня 2023 року ОСОБА_1 24 липня 2022 року, в`їжджаючи на митну територію України з території Республіки Польща через пункт пропуску «Ягодин-Дорогуск» митного поста «Ягодин» Волинської митниці, використовуючи транспортний засіб комерційного призначення р.н. НОМЕР_2/ НОМЕР_1 , вчинив дії, спрямовані на переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю, тобто шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення даного товару документів, що містять неправдиві відомості щодо відправника та отримувача товарів.

Суд звертає увагу на те, що формулювання обвинувачення щодо ОСОБА_1 за вказаним протоколом про порушення митних правил не містить належним чином сформульованого обвинувачення із указівкою про те, які саме документи, що містять неправдиві відомості щодо відправника та отримувача товарів, ОСОБА_1 безпосередньо подано. Тобто, формулювання обвинувачення за протоколом про порушення митних правил № 0023/126000/23 від 13 березня 2023 року щодо ОСОБА_1 не містить викладу об`єктивної сторони порушення митних правил, передбаченого ч.1 ст.483 МК України.

Крім того, в матеріалах справи наявний лист Голови ГО Благодійний фонд «Віра в Надію» ОСОБА_2 від 20 червня 2022 року №13, який адресований Начальнику Волинської митниці, в якому зазначено, що ГО Благодійний фонд «Віра в Надію» отримує гуманітарну допомогу вагою 15 400 кілограм, а саме: взуття, одяг для родин, які виховують дітей інвалідів та дітей з особливими освітніми потребами, родин ВПО, які опинились в складних життєвих обставинах, що будуть перевозитись на автомобілі з д.н.з. НОМЕР_3 , водій ОСОБА_5 . Просить провести митне оформлення даного вантажу як гуманітарна допомога, для ввезення на територію України. На підставі вказаного листа, ОСОБА_1 до митного контролю було подано CMR від 22 липня 2022 року.

Також судом досліджено, наявний в матеріалах справи, акт прийому - передачі від 26 липня 2022 року, відповідно до якого ГО Благодійний фонд «Віра в Надію» прийняв від водія ТОВ «Мегга Транс» ОСОБА_1 гуманітарну допомогу, а саме 15 217 кг «взуття».

Відтак, у суду немає підстав вважати, що митному органу, як підставу для переміщення товарів та під час їх митного оформлення, саме ОСОБА_1 подано документи, що містять неправдиві відомості щодо відправника та одержувача вищевказаних товарів.

Крім цього, суд звертає увагу на те, що за правилами ч.2 ст.460 МК України, перевізники несуть відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення цих товарів документів, що містять неправдиві відомості (стаття 483 цього Кодексу), виключно у разі якщо ці відомості стосуються кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, а перевізниками не вжито заходів до перевірки правдивості зазначених відомостей або уразі неможливості такої перевірки не внесено відповідного запису до міжнародної автомобільної накладної (CMR).

З матеріалів справи про адміністративне правопорушення вбачається, що перевізником товарів є ТОВ «Мегга Транс», в якому ОСОБА_1 працює водієм, що на переконання суду, з огляду на положення ч.2 ст.460 МК України, свідчить про те, що ОСОБА_1 не є суб`єктом порушення митних правил, передбаченого ч.1 ст.483 МК України за вказаним протоколом про порушення митних правил від 13 березня 2023 року.

Таким чином, наявні у справі докази, які безпосередньо дослідженні в судовому засіданні, не підтверджують факт скоєння ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Статтею 41 Конституції України гарантовано, що ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним. Конфіскація майна може бути застосована виключно за рішенням суду у випадках, обсязі та порядку, встановлених законом.

Відповідно до ст. 8 Конституції України вбачається, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права.

17.07.1997 Україна ратифікувала Європейську Конвенцію "Про захист прав і основоположних свобод", а також Протоколи 1, 2, 4, 7, 11, які є невід`ємною частиною Конвенції, чим визнала її дію в національній правовій системі, а також обов`язковість рішень Європейського Суду з прав людини по всім питанням що стосуються тлумачення і застосування Конвенції.

Відповідно до ст. 1 Протоколу №1 до Конвенції «Про захист прав людини і основоположних свобод» кожна фізична чи юридична особа має право на повагу до своєї власності. Ніхто не може бути позбавлений свого майна інакше, як в інтересах суспільства та на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.

Згідно з практикою Європейського суду з прав людини у справі «Рисовський проти України» від 20.01.2012 принцип «належного урядування», зокрема, передбачає, що державні органи повинні діяти в належний і якомога послідовніший спосіб. При цьому, на них покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок і сприятимуть юридичній визначеності у правовідносинах.

Також, у рішенні Європейського суду з прав людини по справі «Стіл та інші проти Сполученого Королівства» від 23.09.1998 Європейський суд з прав людини зазначає, що усе право, чи то писане, чи неписане, було достатньо чітким, щоб дозволити громадянинові, якщо виникне потреба з належною порадою, передбачити повною мірою за певних обставин наслідки, які може спричинити певна дія.

Провадження у справах про порушення митних правил згідно ст. 487 Митного кодексу України здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю: за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

Отже, розглянувши справу в межах протоколу про адміністративне правопорушення, з`ясувавши обставини справи та перевіривши їх належними та допустимими доказами, суд дійшов висновку про відсутність в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, що є підставою для закриття провадження, у зв`язку відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 9-11, 221, 247, 252, 256, 280, 283, 284 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. ст. 483, 527, 528, 529 Митного кодексу України, -

п о с т а н о в и в:

Провадження у справі відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, працюючого водієм в ТОВ «МЕГГА ТРАНС», закрити у зв`язку із відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого за ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

На постанову суду по справі про адміністративне правопорушення може бути подана скарга до Київського апеляційного суду протягом десяти днів з дня її винесення. У разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним розглядати скаргу.

Суддя Мартинов Є.О.

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення07.07.2023
Оприлюднено17.07.2023
Номер документу112176567
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю

Судовий реєстр по справі —761/17569/23

Постанова від 09.10.2023

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Гуль В'ячеслав Володимирович

Постанова від 07.07.2023

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Мартинов Є. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні