ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 липня 2023 року Справа № 280/3438/23 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Семененко М.О., за участю секретаря судового засідання: Тетерюк Н.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом
Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166; код ЄДРПОУ ВП 44118663)
до Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА АУТОМОТІВ ГРУП» (69002, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, буд. 2-В; код ЄДРПОУ 40951460)
про стягнення податкового боргу,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління ДПС у Запорізькій області (далі позивач, ГУ ДПС у Запорізькій області) до Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА АУТОМОТІВ ГРУП» (далі відповідач, ТОВ «АЛЬФА АУТОМОТІВ ГРУП»), у якій позивач просить суд стягнути з ТОВ «АЛЬФА АУТОМОТІВ ГРУП», з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків та за рахунок готівки, що належить такому платнику, податковий борг на загальну суму 6180,39 грн з податку на додану вартість на р/р UA218999980313010029000008001, отримувач - ГУК у Зап.обл/ Запорізька обл./14060100, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код 37941997.
В обґрунтування заявлених вимог посилається на те, що станом на день звернення до суду з позовом за підприємством обліковується податковий борг з податку на додану вартість в сумі 6180,39 грн. Платнику податків направлено податкову вимогу про сплату боргу, однак сума податкового боргу самостійно не сплачена. Просить позов задовольнити.
Ухвалою суду від 31.05.2023 відкрито провадження у справі, призначено справу до судового розгляду по суті за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.
На зареєстровану адресу місцезнаходження відповідача м. Запоріжжя, вул. Фортечна, буд. 2-В, судом направлено копію ухвали про відкриття провадження у справі від 31.05.2023 рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, яка вручена 14.06.2023.
Протягом строків, визначених частиною 1 статті 261 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України), відповідач відзив не подав, про причини неподання суду не повідомив.
Відповідно до частини 6 статті 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Враховуючи викладене, суд вирішив справу за наявними матеріалами.
На підставі наявних у суду матеріалів встановлено такі обставини.
За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та податкового обліку ТОВ «АЛЬФА АУТОМОТІВ ГРУП» (код ЄДРПОУ 40951460) зареєстровано як юридична особа, дата запису: 09.11.2016, основний вид діяльності (за КВЕД): 85.53 Діяльність шкіл із підготовки водіїв транспортних засобів, перебуває на податковому обліку у позивача.
За даними інтегрованої картки платника податків станом на 31.12.2021 ТОВ «АЛЬФА АУТОМОТІВ ГРУП» має податковий борг з податку на додану вартість в розмірі 6180,39 грн, який виник з таких підстав:
- на підставі висновків Акту камеральної перевірки від 11.01.2020 №0018/08-01-49-04/40951460 контролюючим органом прийнято податкове повідомлення-рішення від 30.01.2020 № 0011774904, яким до відповідача застосовано штрафні санкції за несвоєчасне подання податкової звітності з податку на додану вартість за листопад 2019 року, в розмірі 170,00 грн. Податкове повідомлення-рішення надіслано на адресу відповідача м. Запоріжжя, вул. Фортечна, буд. 2-В рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, яке повернулось без вручення з незалежних від контролюючого органу причин;
- на підставі висновків Акту камеральної перевірки від 19.12.2019 №0718/08-01-49-04/40951460 контролюючим органом прийнято податкове повідомлення-рішення від 30.02.2020 № 0012214904, яким до відповідача застосовано штрафні санкції за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних в сумі 44,42 грн. Податкове повідомлення-рішення надіслано на адресу відповідача м. Запоріжжя, вул. Фортечна, буд. 2-В, рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, яке повернулось без вручення з незалежних від контролюючого органу причин;
- на підставі висновків Акту камеральної перевірки від 11.02.2020 №0364/08-01-49-04/40951460 контролюючим органом прийнято податкове повідомлення-рішення від 25.03.2020 № 0032084904, яким до відповідача застосовано штрафні санкції за порушення термінів подання податкової звітності з податку на додану вартість за грудень 2019 року в розмірі 1020,00 грн. Податкове повідомлення-рішення надіслано на адресу відповідача м.Запоріжжя, вул. Фортечна, буд. 2-В рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, яке повернулось без вручення з незалежних від контролюючого органу причин;
- на підставі висновків Акту камеральної перевірки від 17.03.2020 №0894/08-01-49-04/40951460 контролюючим органом прийнято податкове повідомлення-рішення від 30.04.2020 № 0046374904, яким до відповідача застосовано штрафні санкції за порушення термінів подання податкової звітності з податку на додану вартість за січень 2020 року в розмірі 1020,00 грн. Податкове повідомлення-рішення надісланоі на адресу відповідача м.Запоріжжя, вул. Фортечна, буд. 2-В рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, яке повернулось без вручення з незалежних від контролюючого органу причин;
- на підставі висновків Акту камеральної перевірки від 13.04.2020 №1210/08-01-49-04/40951460 контролюючим органом прийнято податкове повідомлення-рішення від 01.06.2020 №0057034904, яким до відповідача застосовано штрафні санкції за порушення термінів подання податкової звітності з податку на додану вартість за лютий 2020 року в розмірі 1020,00 грн. Податкове повідомлення-рішення надіслано на адресу відповідача м.Запоріжжя, вул. Фортечна, буд. 2-В рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, яке повернулось без вручення з незалежних від контролюючого органу причин;
- на підставі висновків Акту камеральної перевірки від 18.05.2020 №2223/08-01-49-04/40951460 контролюючим органом прийнято податкове повідомлення-рішення від 01.07.2020 № 0064504904, яким до відповідача застосовано штрафні санкції за порушення термінів подання податкової звітності з податку на додану вартість за березень 2020 року в розмірі 1020,00 грн. Податкове повідомлення-рішення надіслано на адресу відповідача м.Запоріжжя, вул. Фортечна, буд. 2-В рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, яке повернулось без вручення з незалежних від контролюючого органу причин;
- на підставі висновків Акту камеральної перевірки від 19.06.2020 №2619/08-01-49-04/40951460 контролюючим органом прийнято податкове повідомлення-рішення від 06.08.2020 № 0071964904, яким до відповідача застосовано штрафні санкції за порушення термінів подання податкової звітності з податку на додану вартість за квітень 2020 року в розмірі 1020,00 грн. Податкове повідомлення-рішення надіслано на адресу відповідача м.Запоріжжя, вул. Фортечна, буд. 2-В рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, яке повернулось без вручення з незалежних від контролюючого органу причин;
- на підставі висновків Акту камеральної перевірки від 14.07.2020 №2758/08-01-49-04/40951460 контролюючим органом прийнято податкове повідомлення-рішення від 07.09.2020 № 0080644904, яким до відповідача застосовано штрафні санкції за порушення термінів подання податкової звітності з податку на додану вартість за травень 2020 року в розмірі 1020,00 грн. Податкове повідомлення-рішення надіслано на адресу відповідача м.Запоріжжя, вул. Фортечна, буд. 2-В рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, яке повернулось без вручення з незалежних від контролюючого органу причин;
- на підставі пп.129.1.1 п.129.1 ст.129 Податкового кодексу України (далі ПК України) нарахована пеня у зв`язку з простроченням сплати грошового зобов`язання в розмірі 3,71 грн.
Таким чином, з урахуванням наявної переплати в сумі 80,74 грн та надходження коштів з рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ в сумі 77 грн, залишок несплаченого грошового зобов`язання з податку на додану вартість складає 6180,39 грн.
Контролюючий орган направляв на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення податкову вимогу форми «Ю» від 15.05.2020 № 18404-49 на суму 1153,68 грн, яка повернулось без вручення з незалежних від контролюючого органу причин.
У зв`язку з несплатою відповідачем грошового зобов`язання з податку на додану вартість протягом граничних строків, позивач звернувся до суду з даним позовом на виконання наданих ПК України повноважень.
Суд зазначає, що відповідно до ст.67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Пунктом 14.1.39 ПК України (тут і в подальшому в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Відповідно до пп.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом, вважається податковим боргом.
Тобто виникнення податкового боргу є юридичним фактом, який пов`язаний з несплатою узгодженої суми податкового зобов`язання протягом установленого строку.
Згідно з пп.16.1.4 п.16.1 ст.16 ПК України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
За приписами ст.31 ПК України строком сплати податку та збору визначається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов`язку платника податку і сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк вважається не сплаченим своєчасно. Момент виникнення податкового обов`язку платника податків, у тому числі податкового агента, визначається календарною датою.
У силу п.36.1 ст.36 ПК України податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені Податковим кодексом, законами з питань митної справи.
Виконанням податкового обов`язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк (п.38.1 ст.38 ПК України).
Відповідно до пп.47.1.1 п.47.1 ст.47 ПК України відповідальність за неподання, порушення порядку заповнення документів податкової звітності, порушення строків їх подання контролюючим органам, недостовірність інформації, наведеної у зазначених документах, несуть: юридичні особи, постійні представництва нерезидентів, які відповідно до цього Кодексу визначені платниками податків, а також їх посадові особи.
Згідно з п.120.1 ст.120 ПК України неподання (крім випадків, якщо податкова декларація не подається відповідно до пункту 49.2 статті 49 цього Кодексу) або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов`язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов`язок подання якої до контролюючих органів передбачено цим Кодексом, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Відповідно до п.120-1.1 ст.120-1 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів..
Відповідно до пп. 54.3.2 п.54.3 ст.54 ПК України контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо: дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов`язань, суми бюджетного відшкодування та/або від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.
Згідно з пп. 54.3.3 п.54.3 ст.54 ПК України контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо: згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган.
Відповідно до п.57.3 ст.57 ПК України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Згідно з п.58.3 ст.58 ПК України (в редакції до 23 травня 2020 року) податкове повідомлення-рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її представникові, надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення або у порядку, визначеному пунктом 42.4 статті 42 цього Кодексу. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг.
У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Пункт 58.3 ст.53 ПК України змінено Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» від 16 січня 2020 року № 466-IX (набрав чинності з 23 травня 2020 року), а саме викладено в такій редакції: «Податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу».
Пунктом 42.2 ст.42 ПК України передбачено, що документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків або його законному чи уповноваженому представникові.
Абзацом 6 п.42.4 ст.42 ПК України визначено, що у разі якщо пошта не може вручити платнику податків документ через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб платника податків, їх відмову прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення.
Як встановлено судом, контролюючий орган виконав обов`язок щодо направлення на адресу відповідача податкових повідомлень-рішень, які не вручені відповідачу з незалежних від контролюючого органу причин, отже вважаються належно врученими у відповідності до п.42.4 ст.42 та 58.3 ст.53 ПК України.
Враховуючи відсутність доказів оскарження податкових повідомлень-рішень в адміністративному або судовому порядку, визначена ними сума грошового зобов`язання є узгодженою та набула статусу податкового боргу.
Крім того, пп.129.1.1. п.129.1 ст.129 ПК України встановлено, що нарахування пені розпочинається: при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).
Пунктом 129.4 ст.129 ПК України передбачено, що на суми грошового зобов`язання, визначеного підпунктами 129.1.1 та 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), та в інших випадках визначення пені відповідно до вимог цього Кодексу, коли її розмір не встановлений, нараховується пеня за кожний календарний день прострочення сплати грошового зобов`язання, включаючи день погашення, з розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.
Відповідно до п.131.1. ст.131 ПК України нараховані контролюючим органом суми пені самостійно сплачуються платником податків.
З матеріалів справи встановлено, що відповідачу нарахована пеня у зв`язку з простроченням сплати грошового зобов`язання в розмірі 3,71 грн.
Відповідно до п.59.1 ст.59 ПК України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Згідно з п.59.5 даної статті ПК України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Судом встановлено, що відповідачу у встановленому порядку було направлено податкову вимогу, яка вважається врученою відповідачу у відповідності до вимог п.42.4 ст.42 ПК України.
Відповідно до пп.20.1.34 п.20.1 ст.20 ПК України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Згідно з п.95.1 ст.95 ПК України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Пунктом 95.2 ст.95 ПК України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Відповідно до п.95.3 ст.95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Пунктом 95.4 ст.95 ПК України визначено, що контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Враховуючи вищевикладене, сума узгодженого податкового зобов`язання з податку на додану вартість у розмірі 6180,39 грн є податковим боргом відповідача, який ним не сплачено. За таких обставин, суд дійшов висновку, що відповідач зобов`язаний погасити податковий борг у вищезазначеному розмірі. Доказів, які б свідчили про погашення заборгованості, що є предметом стягнення, або спростовували наявність податкового боргу, суду не надано. Враховуючи вищевикладене, суд зазначає, що позивачем доведено наявність у відповідача податкового боргу з податку на додану вартість у розмірі 6180,39 грн, у зв`язку з чим позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Відповідно до ч.2 ст.139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Позивачем не надано доказів понесення витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, у зв`язку з чим розподіл судових витрат не здійснюється.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.2, 5, 9, 77, 132, 139, 143, 205, 243-246, 255, 262, 295 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити.
Стягнути з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА АУТОМОТІВ ГРУП» у всіх банках, що обслуговують такого платника податків, а також за рахунок готівки, що належить такому платнику податків, податковий борг з податку на додану вартість у розмірі 6180,39 грн (шість тисяч сто вісімдесят гривень 39 коп.), які зарахувати на р/р UA218999980313010029000008001, отримувач - ГУК у Зап.обл/ Запорізька обл./14060100, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код 37941997..
Розподіл судових витрат не здійснюється.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Третього апеляційного адміністративного суду.
Повне найменування сторін та інших учасників справи:
Позивач Головне управління ДПС у Запорізькій області, місцезнаходження: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166; код ЄДРПОУ ВП 44118663.
Відповідач Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА АУТОМОТІВ ГРУП», місцезнаходження: 69002, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, буд. 2-В; код ЄДРПОУ 40951460.
Повне судове рішення складено 13.07.2023.
Суддя М.О. Семененко
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.07.2023 |
Оприлюднено | 17.07.2023 |
Номер документу | 112178994 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Семененко Марина Олександрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Семененко Марина Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні