ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
19 червня 2023 року м. Дніпросправа № 340/5263/21
Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого - судді Чабаненко С.В.,
суддів: Білак С.В., Юрко І.В.,
розглянувши в порядку письмового провадження в місті Дніпрі апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 09 листопада 2021 року в адміністративній справі № 340/5263/21 за позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Кіровоградській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернувся до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Кіровоградській області, в якому просив визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення відповідача від 12.04.2021 року форми Ф:
- № 25313-2404-1128 на суму 120,90 грн.;
- № 25314-2404-1128 на суму 49 928,63 грн.;
- № 25315-2404-1128 на суму 142,40 грн.
Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 09 листопада 2021 року у задоволенні позову відмовлено.
Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції, ОСОБА_1 подав апеляційну скаргу, в якій просить оскаржуване рішення скасувати та ухвалити нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги повністю.
Справу розглянуто в порядку письмового провадження відповідно до приписів ст. 311 КАС України.
Перевіривши підстави для перегляду, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з огляду на наступне.
Як встановлено судом першої інстанції та підтверджено письмовими доказами, наявними в матеріалах справи, позивач отримав державні акти на право власності на земельні ділянки:
- кадастровий номер 3510100000:19:124:0023 адреса: АДРЕСА_1 ( АДРЕСА_2 площа 0,7419 га дата державної реєстрації права власності - 16.06.2017 року, для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості (державний акт на право власності на земельну ділянку серія та номер ЯЛ №579874 виданий 05.07.2011 року);
- кадастровий номер 3510100000:28:240:0009 адреса: АДРЕСА_3 , площа 0,0433га для будівництва і обслуговування житлового будинку, дата державної реєстрації речового права - 21.06.2013 року (державний акт на право власності на земельну ділянку серія та номер ЯЛ №579874 виданий 05.07.2011 року);
- кадастровий номер 3510100000:28:240:0051 адреса: АДРЕСА_4 , площею 0,051га для будівництва і обслуговування житлового будинку, дата державної реєстрації речового права - 12.06.2020 року (витяг Державного земельного кадастру НВ-350349322019 від 04.12.2019 року форма власності приватна);
- кадастровий номер 3522586600:55:000:0065 адреса: АДРЕСА_5 , площею 0,27 га для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) дата державної реєстрації речового права - 05.07.2017 року.
Відповідач звернувся з заявою до управління у Кропивницькому районі Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області про надання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки ОСОБА_1 за кадастровими номерами:
- 3510100000:28:240:0009 - заява від 31.03.2021 року № 1430/5/11-28-24-04, отримана ГУ Держгеокадастру у Кіровоградській області 01.04.2021 року № 8-974/0/280-21;
- 3510100000:28:240:0051 - заява від 31.03.2021 року № 1428/5/11-28-24-04, отримана ГУ Держгеокадастру у Кіровоградській області 01.04.2021 року № 8-973/0/280-21;
- 3510100000:19:124:0023 - заява від 12.09.2021 року № 115/9/11-28-52-07, отримана ГУ Держгеокадастру у Кіровоградській області 19.09.2019 року № 32-6839/0/280/19/280-19;
- 3522586600:55:000:0065 - заява від 31.03.2021 року № 1429/5/11-28-24-04, отримана ГУ Держгеокадастру у Кіровоградській області 06.04.2021 року № 32-1009/0/280-21.
Відповідно до витягів ГУ Держгеокадастру у Кіровоградській області з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (надаються по коленій земельній ділянці):
- від 15.10.2019 року №6991 кадастровий номер 3510100000:19:124:0023 - нормативна грошова оцінка ділянки становить - 4992863,84 грн.;
- від 01.04.2021 року №981 кадастровий номер 3510100000:28:240:0051 - нормативна грошова оцінка ділянки становить - 474657,61 грн.;
- від 01.04.2021 року №983 кадастровий номер 3510100000:28:240:0009 - нормативна грошова оцінка ділянки становить - 402993,62 грн.;
- від 07.04.2021 року №1013 кадастровий номер 3522586600:55:000:0065- нормативна грошова оцінка ділянки становить - 634449,75 грн.
ОСОБА_1 перебуває на обліку в органах ДПС як платник земельного податку.
12.04.2021 року Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області прийняті податкові повідомлення-рішення від 12.04.2021 року форми «Ф», якими позивачу визначено суму податкового зобов`язання зі сплати земельного податку за 2021 рік, а саме:
- № 25313-2404-1128 на суму 120,90 грн.;
- № 25314-2404-1128 на суму 49 928,63 грн.;
- № 25315-2404-1128 на суму 142,40 грн.
Позивач не погодився із вказаними податковими повідомленнями-рішеннями та оскаржив їх до суду.
Вирішуючи спір, суд першої інстанції дійшов висновку, що земельний податок за 2021 рік за вказані земельні ділянки площею 0,7419 га, 0,0433 га, 0,051 га у м. Кропивницький та 0,27 га у с. Сонячне, Кропивницького району Кіровоградської області нарахований позивачу, як власнику, у відповідності до вимог чинного законодавства, доказів протилежного позивачем до суду не надано, тому у задоволенні позовних вимог слід відмовити.
Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції з огляду на наступне.
Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з статтею 206 Земельного кодексу України, використання землі є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.
Відповідно до пп. 14.1.72, 14.1.73 Податкового кодексу України земельний податок обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (далі - податок для цілей розділу XII цього Кодексу), землекористувачі - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.
За змістом підпунктів 269.1.1, 269.1.2 пункту 269.1 статті 269 Податкового кодексу України платниками податку є: власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); землекористувачі.
Згідно з підпунктом 270.1.1 пункту 270.1 статті 270 Податкового кодексу України об`єктами оподаткування є: земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.
За правилами пункту 287.6 статті 287 Податкового кодексу України при переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.
Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно (п. 287.8 ст. 287 Податкового кодексу України).
Відповідно до частин першої та другої статті 120 Земельного кодексу України у разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, що перебувають у власності, користуванні іншої особи, припиняється право власності, право користування земельною ділянкою, на якій розташовані ці об`єкти. До особи, яка набула право власності на жилий будинок, будівлю або споруду, розміщені на земельній ділянці, що перебуває у власності іншої особи, переходить право власності на земельну ділянку або її частину, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення.
Якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об`єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.
Згідно з статтями 125, 126 цього Кодексу право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав, яка оформляється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 року № 1952-IV.
Аналогічним чином перехід права власності на земельну ділянку до особи, яка набула право власності на житловий будинок (крім багатоквартирного), будівлю або споруду, унормовують положення статті 377 Цивільного кодексу України, згідно з якими до особи, яка набула право власності на житловий будинок (крім багатоквартирного), будівлю або споруду, переходить право власності, право користування на земельну ділянку, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення в обсязі та на умовах, встановлених для попереднього землевласника (землекористувача).
Аналіз зазначених норм права дає можливість визначити, хто саме є платником земельного податку, що є об`єктом оподаткування, з якого моменту виникає (набувається, переходить) обов`язок сплати цього податку, подію (явище), з якою припиняється його сплата, умови та підстави сплати цього платежу у разі вчинення правочинів із земельною ділянкою чи будівлею (її частиною), які на ній розташовані.
Тобто, фізична особа-власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку є платником земельного податку з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.
Так, у розумінні положень підпунктів 14.1.72, 14.1.73 пункту 14.1 статті 14, підпунктів 269.1.1, 269.1.2 пункту 269.1, пункту 269.2 статті 269, підпунктів 270.1.1, 270.1.2 пункту 270.1 статті 270, пункту 287.7 статті 287 Податкового кодексу України платником земельного податку є власник земельної ділянки або землекористувач, якими може бути фізична чи юридична особа. Обов`язок сплати цього податку для його платника виникає з моменту набуття (переходу) в установленому законом порядку права власності на земельну ділянку чи права користування нею і триває до моменту припинення (переходу) цього права.
Аналогічна правова позиція вже була висловлена Верховним Судом у постановах від 31 січня 2018 року (справа №825/308/17), від 19 червня 2018 року (справа №822/2696/17), від 17 грудня 2019 року (справа № 804/4739/16), від 27 січня 2020 року (справа №804/886/18).
Відповідно до ст. 274 Податкового кодексу України ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3% від їх нормативної грошової оцінки.
Грошова оцінка земельної ділянки проводиться Державним комітетом України по земельним ресурсам за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.
Грошова оцінка земельної ділянки щороку станом на 1 січня уточнюється на коефіцієнт індексації, порядок проведення якої затверджується Кабінетом Міністрів України.
Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності та земельних відносин, а також у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів є Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр), відповідно до п. 1 Положення про зазначений орган, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року № 15.
Постановою Кабінету Міністрів України від 21.12.2011 року №1386 затверджено Порядок подання інформації про платників податків, об`єкти оподаткування та об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, для забезпечення ведення їх обліку, а також обчислення та справляння податків і зборів.
Пунктами 4, 9, 10 цього Порядку передбачено, що Держгеокадастр та Мін`юст подають щомісяця до 10 числа, а також на запит територіального органу ДФС за місцезнаходженням земельної ділянки або ДФС інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю та єдиного податку, в тому числі:
Держгеокадастр про земельні ділянки, зокрема про кадастровий номер земельної ділянки, дату реєстрації у Державному земельному кадастрі, дату державної реєстрації земельної ділянки (відповідно до державного акта на право власності на земельну ділянку або на право постійного користування земельною ділянкою чи договору оренди), площу відповідно до правовстановлюючих документів, цільове призначення та місце розташування земельної ділянки, дату та значення нормативної грошової оцінки, частку кожного із співвласників земельної ділянки (у разі коли земельна ділянка перебуває у спільній частковій власності), а також про землевласників або землекористувачів, зокрема найменування та місцезнаходження або прізвище, ім`я, по батькові та місце проживання землевласника або землекористувача;
Мін`юст про землевласників або землекористувачів, зокрема про найменування та місцезнаходження або прізвище, ім`я, по батькові та місце проживання землевласника або землекористувача (у разі наявності такої інформації в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно), назву, номер та дату правовстановлюючого документа, кадастровий номер земельної ділянки, площу відповідно до відомостей Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, дату державної реєстрації речового права, цільове призначення, місцезнаходження земельної ділянки (у разі наявності такої інформації в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно), розмір частки у праві спільної власності на земельну ділянку (у разі коли майно належить на праві спільної часткової власності), а також про об`єкти незавершеного будівництва.
Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на запит ДФС та її територіальних органів надається відповідно до Порядку доступу посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки, нотаріусів, адвокатів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2014 року №722.
Подання інформації ДФС та/або її територіальним органам здійснюється на безоплатній основі в електронній формі. Формати інформаційних файлів, регламент передачі інформації про зміну даних, які включаються до облікової картки фізичної особи - платника податків, форма журналів обліку переданих та отриманих інформаційних файлів визначаються спільними актами Мін`юсту і Мінфіну.
Інформація, що надійшла до ДФС та її територіальних органів, вноситься до інформаційних баз даних ДФС та використовується з урахуванням вимог, передбачених для інформації з обмеженим доступом.
Згідно з пунктом 286.5 статті 286 ПК України нарахування фізичним особам сум плати за землю проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають платнику податку у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу.
У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - юридичної або фізичної особи до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося його право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності.
У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - фізичної особи до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає (вручає) податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
Якщо такий перехід відбувається після 1 липня поточного року, контролюючий орган надсилає (вручає) попередньому власнику нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
У разі якщо платник податків має у власності декілька земельних ділянок, щодо яких необхідно провести звірку даних, для її проведення такий платник податків має право звернутися до контролюючого органу за місцем знаходження будь-якої з таких земельних ділянок.
Платники плати за землю мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельних ділянок для проведення звірки даних щодо:
розміру площ та кількості земельних ділянок, що перебувають у власності та/або користуванні платника податку;
права на користування пільгою зі сплати податку з урахуванням положень пунктів 281.4 та 281.5 цієї статті;
розміру ставки земельного податку;
нарахованої суми плати за землю.
У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником плати за землю на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, користування пільгою а також у разі зміни розміру ставки плати за землю контролюючий орган (контролюючі органи) за місцем знаходження кожної із земельних ділянок проводить (проводять) протягом десяти робочих днів перерахунок суми податку і надсилає (вручає) / надсилають (вручають) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
Відповідно до п. 287.1 ст. 287 ПК України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.
Облік фізичних осіб платників податку і нарахування відповідних сум проводяться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки щороку до 1 травня (пункт 287.2 статті 287 ПК України).
Відповідно до п. 287.6 ст. 287 ПК України при переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.
Підпунктами 289.1 та 289.3 статті 289 Податкового кодексу України передбачено, що для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації не пізніше 15 січня поточного року забезпечують інформування центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, і власників землі та землекористувачів про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель.
Як вбачається з матеріалів справи та не заперечується позивачем, що ОСОБА_1 на праві приватної власності належать земельні ділянки: кадастровий номер 3510100000:19:124:0023, кадастровий номер 3510100000:28:240:0009; кадастровий номер 3510100000:28:240:0051; кадастровий номер 3522586600:55:000:0065.
Так, як зазначалось вище, для обчислення земельного податку за користування земельними ділянками, які належать позивачу на праві власності ГУ ДПС у Кіровоградській області звернулася з заявами до управління у Кропивницькому районі ГУ Держгеокадастру у Кіровоградській області про надання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок позивача за вказаними кадастровими номерами.
На зазначені запити, ГУ Держгеокадастру у Кіровоградській області надало відповіді у формі витягів із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок:
- від 15.10.2019 року №6991 кадастровий номер 3510100000:19:124:0023 - нормативна грошова оцінка ділянки становить - 4992863,84 грн.;
- від 01.04.2021 року №981 кадастровий номер 3510100000:28:240:0051 - нормативна грошова оцінка ділянки становить - 474657,61 грн.;
- від 01.04.2021 року №983 кадастровий номер 3510100000:28:240:0009 - нормативна грошова оцінка ділянки становить - 402993,62 грн.;
- від 07.04.2021 року №1013 кадастровий номер 3522586600:55:000:0065- нормативна грошова оцінка ділянки становить - 634449,75 грн.
Відповідач використав копії витягів з технічної документації №6991, №981, №983, №1013 про нормативну грошову оцінку зазначених земельних ділянок позивача, у яких міститься інформація про місце розташування земельних ділянок, функціональне використання, базова вартість 1 кв.м. землі, коефіцієнт на функціональне використання землі, локальні коефіцієнти на місцезнаходження земельної ділянки у межах, сукупний коефіцієнт, коефіцієнт індексації грошової оцінки та нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Поряд з цим, колегія суддів зазначає, що позивачем інших довідок (витягів) із даними державного земельного кадастру, які відрізняються від використаних відповідачем або спростовують зазначені в них відомості ані до суду першої інстанції, ані до суду апеляційної інстанції не надано.
Надання такої інформації в інших формах, у разі якщо така інформація відповідає відомостям Державного земельного кадастру, не може бути безумовною підставою для скасування податкового повідомлення-рішення.
Крім того, відповідно до п. 4 Порядку №1386 інформацією про земельні ділянки, необхідною для обчислення і справляння земельного податку, є зокрема значення нормативної грошової оцінки.
Суд звертає увагу, що позивачем інших доказів, довідок (витягу) із даними державного земельного кадастру, які відрізняються від використаних відповідачем, подано не було.
Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 18 травня 2018 року у справі №815/2547/17, від 27 січня 2020 року у справі №804/886/18.
За таких обставин, колегія суддів погоджує висновок суду першої інстанції про те, що застосування контролюючим органом при обчисленні ОСОБА_1 земельного податку даних державного земельного кадастру, відображених у витягах від 01.04.2021 року №6991, №981, №983, №1013, копії якого наявні в матеріалах справи, є правомірним.
Підстави вважати ці дані недостовірними, відсутні та позивачем не спростовані.
Відповідний правовий висновок сформульовано Верховним Судом у постанові від 23 травня 2019 року у справі №826/1430/16.
Апеляційний суд погоджує такий розрахунок, оскільки відповідачем надано належні докази на підтвердження правильності визначення бази оподаткування, а саме, нормативної грошової оцінки земельних ділянок.
Відповідно до ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Приймаючи до уваги наведені вище обставини справи, які були встановлені судом під час розгляду справи, та враховуючи наведені норми чинного законодавства, які регулюють відносини, що виникли між сторонами в даній справі, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції зробив правильний висновок про те, що позовні вимоги не підлягають задоволенню.
Отже, доводи апеляційної скарги не спростовують правового обґрунтування, покладеного в основу судового рішення, тому не можуть бути підставою для скасування рішення суду першої інстанції.
З урахуванням наведеного, колегія суддів дійшла висновку, що рішення суду першої інстанції ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні усіх обставин справи в їх сукупності.
Згідно з ч. 1 ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст.ст. 311, 315, 316, 321, 322, 327, 329 КАС України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу ОСОБА_1 - залишити без задоволення.
Рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 09 листопада 2021 року в адміністративній справі № 340/5263/21 - залишити без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України відповідно до вимог ст.327, ч.1 ст.329 КАС України.
Головуючий - суддяС.В. Чабаненко
суддяС.В. Білак
суддяІ.В. Юрко
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.06.2023 |
Оприлюднено | 17.07.2023 |
Номер документу | 112182578 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Чабаненко С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні