Рішення
від 17.07.2023 по справі 260/4385/23
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

17 липня 2023 рокум. Ужгород№ 260/4385/23 Суддя Закарпатського окружного адміністративного суду Скраль Т.В., розглянувши в письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою Громадської організації «Федерація футболу Мукачівського району» (89600, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Миру, буд.19, копр. А, кім. 1, код ЄДРПОУ 42090133) до Мукачівської міської ради (89600, Закарпатська область, м. Мукачево, пл. Духновича, 2, код ЄДРПОУ 38625180) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

31 травня 2023 року Громадська організація «Федерація футболу Мукачівського району» звернулася з позовною заявою до Мукачівської міської ради, якою просить визнати протиправною бездіяльність Мукачівської міської ради щодо порушення строків розгляду запиту та ненадання Громадській організації «Федерація футболу Мукачівського району» відповіді на запит про надання публічної інформації від 04 квітня 2023 року № 173, а саме: інформації у вигляді документів про земельну ділянку загальною площею 3,0206 га, кадастровий номер 2110400000:01:001:0482, цільове призначення «для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови» (код за КВЦПЗ: 03.15), розташованої за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вулиця Парканія Івана, 1/5, зокрема, але не виключно, рекомендації постійної комісії з питань комунальної власності та земельних відносин Мукачівської міської ради (копію протоколу), копії всіх інших документів, на підставі яких було розроблено проект рішення Мукачівської міської ради «Про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення ТОВ «УНІВЕРСАЛ-М», копії договору (договорів) оренди або інших договорів на право користування цією земельною ділянкою, інформацію та підтверджуючі документи про кожну зміну цільового призначення цієї земельної ділянки впродовж останніх 10 років, та зобов`язати Мукачівську міську раду надати відповідь на запит Громадської організації «Федерація футболу Мукачівського району» про доступ до публічної інформації від 04 квітня 2023 року № 173.

05 червня 2023 року ухвалою суду відкрито провадження по даній справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

1. Позиції сторін.

Заявлені позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що 04 квітня 2023 року позивач звернувся до відповідача із запитом про доступ до публічної інформації від 04 квітня 2023 року № 173. Одержання відповідачем вказаного запиту підтверджується відповідним написом, проставленим діловодом ЦНАПу Мукачівської міської ради 04 квітня 2023 року на примірнику зазначеного запиту. У запиті позивач просив надати відповідь шляхом її надіслання на поштову адресу та на електронну адресу. Проте, станом на дань звернення до суду із цим позовом позивачем не одержано відповідь на запит про доступ до публічної інформації у жоден із зазначених способів. Вважають, що бездіяльність відповідача щодо ненадання позивачу відповіді на запит про доступ до публічної інформації, порушення строків розгляду запиту є протиправною, такою, що унеможливлює реалізацію права позивача на доступ до публічної інформації, а порушене право позивача на доступ до публічної інформації підлягає поновленню.

22 червня 2023 року відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, в якому просять відмовити в задоволенні позову. В обґрунтування зазначено, що 16.06.2023, органом місцевого самоврядування, на електронну адресу ffmd.2018@gmail.com була скерована відповідь на запит на доступ до публічної інформації №173 від 04.04.2023. До вказаної відповіді були долучені наступні матеріали (у копіях): 1) договір оренди земельної ділянки від 07.09.2015; 2) витяг з протоколу засідання постійної діючої комісії з питань комунальної власності та земельних відносин; 3) інформація Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку.

10 липня 2023 року позивачем подано до суду відповідь на відзив, в якій зазначає, що у відповіді від 16.06.2023 року на запит позивача про доступ до публічної інформації від 04 квітня 2023 року № 173 відповідач не надав запитувану інформацію та підтверджуючі документи про кожну зміну цільового призначення цієї земельної ділянки впродовж останніх 10 років, а також не надав копії всіх інших документів, на підставі яких було розроблено проект рішення Мукачівської міської ради «Про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення ТОВ «УНІВЕРСАЛ-М». Надаючи неповну відповідь на запит про доступ до публічної інформації від 04 квітня 2023 року № 173, відповідач не виправив у повному обсязі допущені ним та оскаржувані позивачем порушення. Окрім того, надання відповідачем відповіді 16.06.2023 року, через два з половиною місяці після одержання запиту, тобто зі значним порушенням п`ятиденного строку, відведеного законом для надання відповіді на запит про доступ до публічної інформації, свідчить про вчинення відповідачем порушення строків надання відповіді на запит про доступ до публічної інформації, і вказане порушення об`єктивно не може бути виправлене відповідачем.

Відповідно до статті 229 частини 4 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

2. Обставини, встановлені судом.

Судом встановлено, що 04 квітня 2023 року Громадська організація «Федерація футболу Мукачівського району» звернулась до Мукачівської міської ради із запитом № 173 про доступ до публічної інформації, (а.с 7).

Відповідно до якого просить, відповідно до статей 5, 6, 13, 19-20, 24 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 6 Закону України «Про інформацію», враховуючи суспільний інтерес щодо статусу земельної ділянки, на якій фактично розташований стадіон «Авангард» у м. Мукачево, просять впродовж 5 робочих днів з дати одержання цього запиту надати всю наявну у розпорядника інформацію у вигляді документів про земельну ділянку загальною площею 3,0206 га, кадастровий номер 2110400000:01:001:0482, цільове призначення «для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови» (код за КВЦПЗ: 03.15), розташованої за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вулиця Парканія Івана, 1/5, зокрема, але не виключно, рекомендації постійної комісії з питань комунальної власності та земельних відносин Мукачівської міської ради (копію протоколу), копії всіх інших документів, на підставі яких було розроблено проект рішення Мукачівської міської ради «Про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення ТОВ «УНІВЕРСАЛ-М», копію договору (договорів) оренди або інших договорів на право користування цією земельною ділянкою, інформацію та підтверджуючі документи про кожну зміну цільового призначення цієї земельної ділянки впродовж останніх 10 років.

Відповідь просять надіслати на адресу: 89600, місто Мукачево, площа Кирила і Мефодія. будинок 30 та на електронну адресу ffmd.2018@gmail.com.

31 травня 2023 року не погодившись із такою бездіяльністю відповідача, позивач звернувся до суду.

16 червня 2023 року Виконавчий комітет Мукачівської міської ради листом № 2660/01-50/4175/42-23 надав відповідь запит від 04.04.2023 № 173, (а.с. 27-45), в якій зазначають, що на адресу Мукачівської міської ради 17 лютого 2023 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «Універсал-М» надійшла заява за № 1859/01-30 про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки та укладання договору про сплату авансового внеску на земельну ділянку кадастровий номер 2110400000:01:001:0482, яка розташована за адресою: м. Мукачево, вул. Парканія Івана, 1/5 з цільовим призначенням: «для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови». ТОВ «Універсал-М», як орендар зазначеної земельної ділянки має переважне право придбання земельної ділянки у власність, що визначено у п. 30 договору оренди земельної ділянки від 07.09.2015 року між Мукачівською міською радою та ТОВ «Універсал-М» (Договір оренди земельної ділянки додається).

Управлінням міського господарства було підготовлено відповідний проект рішення сесії міської ради про надання дозволу па проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення, який надано на розгляд постійної діючої комісії з питань комунальної власності та земельних відносин (Витяг з протоколу додається). За висновком постійної діючої комісії зазначений проект рішення було винесено на розгляд чергової сесії міської ради.

Відповідно до інформації Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку від 06.04.2023 року земельна ділянка кадастровий номер 2110400000:01:001:0482 цільове призначення: 03.15 для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови; категорія земель: землі житлової та громадської забудови; вид використання: для будівництва та обслуговування об`єктів фізичної культури та спорту; форма власності - комунальна. (Інформація Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку додається).

Додатки: 1) договір оренди земельної ділянки від 07.09.2015 року; 2) витяг з протоколу засідання постійної діючої комісії з питань комунальної власності та земельних відносин; 3) Інформація Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку.

3. Мотиви суду та норми права, застосовані судом.

Статтею 34 Конституції України передбачено, що кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

Порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес визначає Закон України "Про доступ до публічної інформації" (далі - Закон № 2939-VI; в редакції, чинній на час виникнення спірних відносин).

Відповідно до статті 1 цього Закону публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб`єктами владних повноважень своїх обов`язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.

Статтею 3 Закону № 2939-VI визначене право на доступ до публічної інформації гарантується: 1) обов`язком розпорядників інформації надавати та оприлюднювати інформацію, крім випадків, передбачених законом; 2) визначенням розпорядником інформації спеціальних структурних підрозділів або посадових осіб, які організовують у встановленому порядку доступ до публічної інформації, якою він володіє; 3) максимальним спрощенням процедури подання запиту та отримання інформації; 4) доступом до засідань колегіальних суб`єктів владних повноважень, крім випадків, передбачених законодавством; 5) здійсненням парламентського, громадського та державного контролю за дотриманням прав на доступ до публічної інформації; 6) юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.

Відповідно до статті 4 Закону № 2939-VI доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах: 1) прозорості та відкритості діяльності суб`єктів владних повноважень; 2) вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, крім обмежень, встановлених законом; 3) рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

Пунктом 2 частини першої статті 5 Закону № 2939-VI визначено, що доступ до інформації забезпечується, зокрема, шляхом надання інформації за запитами на інформацію.

Згідно з статті 12 Закону № 2939-VI суб`єктами відносин у сфері доступу до публічної інформації є: 1) запитувачі інформації - фізичні, юридичні особи, об`єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб`єктів владних повноважень; 2) розпорядники інформації - суб`єкти, визначені у статті 13 цього Закону; 3) структурний підрозділ або відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації розпорядників інформації.

Пунктом 1 частини першої статті 13 вищенаведеного Закону, передбачено, що розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються, суб`єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб`єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов`язковими для виконання.

За приписами частини першої статті 14 Закону № 2939-VI розпорядники інформації зобов`язані: 1) оприлюднювати інформацію, передбачену цим та іншими законами; 2) систематично вести облік документів, що знаходяться в їхньому володінні; 3) вести облік запитів на інформацію; 4) визначати спеціальні місця для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, а також надавати право запитувачам робити виписки з них, фотографувати, копіювати, сканувати їх, записувати на будь-які носії інформації тощо; 5) мати спеціальні структурні підрозділи або призначати відповідальних осіб для забезпечення доступу запитувачів до інформації та оприлюднення інформації; 6) надавати та оприлюднювати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об`єктивність наданої інформації і оновлювати оприлюднену інформацію.

При цьому, порядок оформлення запитів на інформацію визначено статтею 19 Закону.

Запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні (частина перша статті 19 цього ж Закону).

Строк розгляду запитів на інформацію врегульований статтею 20 Закону № 2939-VI, згідно з частиною першою якої розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту.

Приписами частини четвертої статті 20 Закону № 2939-VI визначено, що у разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту.

Так, оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до КАС України.

У даній справі позивачем оскаржується бездіяльність відповідача у наданні повної інформації на запит від 04 квітня 2023 року № 173.

Позивач вважає, що на запит від 04 квітня 2023 року не надано йому повну відповідь, та з порушенням строків розгляду.

04 квітня 2023 року Громадська організація «Федерація футболу Мукачівського району» звернулась до Мукачівської міської ради із запитом № 173 про доступ до публічної інформації, (а.с 7).

Відповідно до якого просить, відповідно до статей 5, 6, 13, 19-20, 24 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 6 Закону України «Про інформацію», враховуючи суспільний інтерес щодо статусу земельної ділянки, на якій фактично розташований стадіон «Авангард» у м. Мукачево, просять впродовж 5 робочих днів з дати одержання цього запиту надати всю наявну у розпорядника інформацію у вигляді документів про земельну ділянку загальною площею 3,0206 га, кадастровий номер 2110400000:01:001:0482, цільове призначення «для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови» (код за КВЦПЗ: 03.15), розташованої за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вулиця Парканія Івана, 1/5, зокрема, але не виключно, рекомендації постійної комісії з питань комунальної власності та земельних відносин Мукачівської міської ради (копію протоколу), копії всіх інших документів, на підставі яких було розроблено проект рішення Мукачівської міської ради «Про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення ТОВ «УНІВЕРСАЛ-М», копію договору (договорів) оренди або інших договорів на право користування цією земельною ділянкою, інформацію та підтверджуючі документи про кожну зміну цільового призначення цієї земельної ділянки впродовж останніх 10 років.

Відповідь просять надіслати на адресу: 89600, місто Мукачево, площа Кирила і Мефодія. будинок 30 та на електронну адресу ffmd.2018@gmail.com.

16 червня 2023 року Виконавчий комітет Мукачівської міської ради листом № 2660/01-50/4175/42-23 надав відповідь запит від 04.04.2023 № 173, (а.с. 27-45), в якій зазначають, що на адресу Мукачівської міської ради 17 лютого 2023 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «Універсал-М» надійшла заява за № 1859/01-30 про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки та укладання договору про сплату авансового внеску на земельну ділянку кадастровий номер 2110400000:01:001:0482, яка розташована за адресою: м. Мукачево, вул. Парканія Івана, 1/5 з цільовим призначенням: «для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови». ТОВ «Універсал-М», як орендар зазначеної земельної ділянки має переважне право придбання земельної ділянки у власність, що визначено у п. 30 договору оренди земельної ділянки від 07.09.2015 року між Мукачівською міською радою та ТОВ «Універсал-М» (Договір оренди земельної ділянки додається).

Управлінням міського господарства було підготовлено відповідний проект рішення сесії міської ради про надання дозволу па проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення, який надано на розгляд постійної діючої комісії з питань комунальної власності та земельних відносин (Витяг з протоколу додається). За висновком постійної діючої комісії зазначений проект рішення було винесено на розгляд чергової сесії міської ради.

Відповідно до інформації Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку від 06.04.2023 року земельна ділянка кадастровий номер 2110400000:01:001:0482 цільове призначення: 03.15 для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови; категорія земель: землі житлової та громадської забудови; вид використання: для будівництва та обслуговування об`єктів фізичної культури та спорту; форма власності - комунальна.

Додатки: 1) договір оренди земельної ділянки від 07.09.2015; 2) витяг з протоколу засідання постійної діючої комісії з питань комунальної власності та земельних відносин; 3) Інформація Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку.

Відтак, вище наведена відповідь не є повною та не надає відповідь на поставлені запитання.

Отже, у даному випадку, суд констатує протиправну бездіяльність відповідача, яка полягає у не розгляді протягом п`яти робочих днів запиту від 04 квітня 2023 року № 173 та протиправність дій щодо ненадання повної інформації на запит про доступ до публічної інформації від 04 квітня 2023 року № 173.

Відповідно до пункту 6 частини першої статті 14 Закону розпорядники інформації зобов`язані надавати та оприлюднювати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об`єктивність наданої інформації і оновлювати оприлюднену інформацію.

Підстави для відмови в задоволенні запиту на інформацію передбачені статтею 22 Закону, відповідно до частини першої якої розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:

1) розпорядник інформації не володіє і не зобов`язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;

2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 цього Закону;

3) особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 цього Закону фактичні витрати, пов`язані з копіюванням або друком;

4) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п`ятою статті 19 цього Закону.

Частиною третьою статті 22 Закону врегульовано, що якщо розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов`язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

Відповідач не зазначив у відповіді про те, що не володіє запитуваною інформацією, замість цього обмежився наданням відповіді на запит частково.

Згідно з частиною другою статті 22 Закону відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.

З урахуванням викладеного, суд вважає, що відповідь на запит від 04 квітня 2023 року № 173 не є повною, що суперечить положенням пункту 6 частини першої статті 14 Закону, у зв`язку з чим суд вважає за необхідне зобов`язати відповідача надати повну відповідь Громадській організації «Федерація футболу Мукачівського району» повну інформацію на запит про доступ до публічної інформації від 04 квітня 2023 року № 173.

Відповідно до статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Таким чином, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають до часткового задоволення.

Відповідно до частини третьоїстатті 139 КАС Українипри частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Позивач при поданні адміністративного позову сплатив судовий збір у розмірі 2 684,00 грн, що підтверджується квитанцією від 31 травня 2023 року № 4393110005, (а.с. 5).

Таким чином, вказана сума судових витрат підлягає стягненню на користь позивача.

Керуючись статтями 9, 14, 139, 242-246, 255, 295 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

1. Позов Громадської організації «Федерація футболу Мукачівського району» до Мукачівської міської ради про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

2. Визнати протиправною бездіяльність Мукачівської міської ради щодо не розгляду протягом п`яти робочих днів запиту від 04 квітня 2023 року № 173 та протиправними дії щодо ненадання повної інформації на запит про доступ до публічної інформації від 04 квітня 2023 року № 173.

3. Зобов`язати Мукачівську міську раду надати Громадській організації «Федерація футболу Мукачівського району» повну інформацію на запит про доступ до публічної інформації від 04 квітня 2023 року № 173.

4. Стягнути на користь Громадської організації «Федерація футболу Мукачівського району» (89600, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Миру, буд.19, копр. А, кім. 1, код ЄДРПОУ 42090133) за рахунок бюджетних асигнувань Мукачівської міської ради (89600, Закарпатська область, м. Мукачево, пл. Духновича, 2, код ЄДРПОУ 38625180) судові витрати у розмірі 2 684,00 грн (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні 00 коп.) сплаченого судового збору.

5. В решті позовних вимог - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 17 липня 2023 року.

СуддяТ.В.Скраль

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.07.2023
Оприлюднено19.07.2023
Номер документу112232101
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на доступ до публічної інформації

Судовий реєстр по справі —260/4385/23

Ухвала від 07.11.2023

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 31.10.2023

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 17.07.2023

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Рішення від 17.07.2023

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 05.06.2023

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні