справа № 279/1827/23
провадження № 1-кс/279/1142/23 У Х В А Л А
іменем України
18 липня 2023 року
Слідчий суддя Коростенського міськрайонного суду Житомирської області ОСОБА_1 , з секретарем ОСОБА_2 розглянувши клопотання слідчого СВ Коростенського РУП ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023062350000009 від 13.01.2023 року за ознаками злочину, передбаченого ст.191 ч.4 КК України про тимчасовий доступ до речей і документів,
ВС ТА НО ВИ В:
Вклопотанні вказано, що в період часу з 05.10.2022 по 15.12.2022, посадова особа Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », підписала акти приймання виконання робіт по об`єкту «Капітальний ремонт котельні із заміною котельного устаткування КНП» « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Ушомирської сільської ради по АДРЕСА_1 , до який було внесено недостовірні дані, що спринило тяжкі наслідки.
13 січня 2023 року за вказаним фактом було внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань №42023062350000009 з первинною правовою кваліфікацією за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 366 КК України.
Так, 14 вересня 2022 року КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Ушомирської сільської ради оприлюднено звіт про проведену публічну закупівлю робіт «Капітальний ремонт котельні із заміною котельного устаткування КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Ушомирської сільської ради по АДРЕСА_1 » (UA-2022-09-14-003873-a). Переможцем даної закупівлі визнано ФОП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з пропозицією 4 693 887,00 грн. та укладено договір № 110 від 08 вересня 2022 року.
У відповідності до довідки перевірки матеріалів було встановлено, що згідно локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 в позиції №2 «Котел твердопаливний « ІНФОРМАЦІЯ_3 » виявлено факт невідповідності в ціновій вартості вказаного устаткування.
В позиції №4 «Мереживий насос Calpeda NM 50/16 A/B G=30-31 м3/годину, H=38,5-190м вод. ст. N=7,5 кВт, 380В» також виявлено факт невідповідності в ціновій вартості вказаного устаткування.
В подальшому в ході дослідження позиції №6, №12, №19, №21, №23, №25, №27, №29, № 33, №34, №36, №37, №38, №68, №86, №97, №108 було також встановлено факт невідповідності в ціновій вартості вказаного устаткування.
Зокрема в ході дослідження договору №101 від 08.09.2022 року було встановлено, що вказаний договір було підписано між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Ушомирської сільської ради та ФОП « ОСОБА_4 », предметом якого являється «Капітальний ремонт котельні із зміною котельного устаткування КНП ІНФОРМАЦІЯ_1 » Ушомирської сільської ради по АДРЕСА_1 » (код ДК 021:2015:45453000-7- Капітальний ремонт реставрація).
Також в ході дослідження п.1.1 вказано, що підрядник зобов`язується своїми силами та засобами на власний ризик до 14.10.2022 виконати роботи зазначені в проектній документації і при потребі із змінами до неї), що виготовлено на об`єкт будівництва.
У відповідності до умов договору в п.4.1 вказано що замовник здійснює платежі за виконанні роботи на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ КБ-3).
22.06.2023 на адресу СВ Коростенського РУП ГУНП в Житомирській області надійшло клопотання експерта №СЕ-19/106-23/7743-ЕК розглянувши яке судовим експертом було вказано перелік документів які додатково необхідні для проведення судової економічної експертизи.
В ході здійснення тимчасового доступу у ФОП ОСОБА_5 , було вилучено документи договору який підтверджує придбання (з урахуванням вартості доставки) котлів твердопаливних «Калвіс К-950» теплопродуктивністю N=950,0 кВт, Ру-0,6 МПа в комплекті з пультом управління і вентиляторами в кількості 2 шт., договору який підтверджує придбання (з урахуванням вартості доставки) мережевих насосів Calpeda NM50/16 А/В G=30-81 м3/годину Н=38,5-19,0 м.вод.ст. N7,5 кВт, 380В в кількості 2 штук, договору який підтверджує придбання (з урахуванням вартості доставки) насосів підживлювальних GRUNDFUS в кількості 2 шт., системи помякшення води Ekosoft FU 1665 G=5,2м3/год., договору який підтверджує придбання (з урахуванням вартості доставки) теплового лічильника з монтажним комплектом СЕМПАЛ СВТУ-11Т DN-50 Qmin=0,32м3/год., Qn=63,0м3/год., Qm=80,0м3/год, договору який підтверджує придбання (з урахуванням вартості доставки) димососів Q=5400м3/год., P=1450Па, N=4,0 кВт, n=2480 об/хв, 380Вв кількості, договору який підтверджує придбання (з урахуванням вартості доставки) газоходу 600х500 довж.-70м, газоходів 400х400 довж.,-1,5м в кількості 2 штук, відводів 45 град, 400х400 в кількості 2 штук, шиберів 400х400 в кількості 4 штук, вибухових клапанів Ду-300 в кількості 2 штук, деталь врізання в трубу, клапанів 3-ходових фланцевих для води із сервоприводом і пультом управління, тиск 0,6 МПа (6кг/см2) діаметр 125мм, клапанів запобіжних Valtes VT 1831, діаметр 50мм, Ру-0,35 МПа в кількості 4 штук, засувів сталевих Батерфляй для гарячої води тиском 1,0 ПМа діаметр 150 мм, в кількості 7 штук, діаметром 100мм в кількості 14 штук, фланців плоских приварних із сталі Вст3сп2, ВСт3сп3 тиск 0,6 МПа (6кг/см2 діаметр 150мм) в кількості 14 штук, клапанів зворотних підйомних фланцевих для рідких середовищ діаметром 100мм в кількості 4 штук, фланців пласких приварних із сталі ВСт3сп2, ВСт3сп3, тиск 0,6 МПа (6кг/см2) діаметр 100 мм в кількості 36 штук, кріплень для трубопроводів (кронштейни, планки, хомути) обємом 250 кг, блоки дверні металеві утеплені площею 2,46м2, однак в ході тимчасового доступу ФОП ОСОБА_4 , вказав, що договір субпідряду в його володінні відсутній однак може перебувати у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».
У зв`язку з викладеним, у органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей і документів до оригіналів документів а саме: договір субпідряду предметом якого являється «Капітальний ремонт котельні із зміною котельного устаткування КНП ІНФОРМАЦІЯ_1 » Ушомирської сільської ради по АДРЕСА_1 » (код ДК 021:2015:45453000-7- Капітальний ремонт реставрація) що було укладено між ФОП « ОСОБА_4 ,» та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », а також всі без виключення спеціальні дозволи на проведення робіт з підвищеною небезпекою а також робіт по встановленню котельного устаткування, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), що здійснює свою діяльність за адресою: АДРЕСА_2 так як вказана інформація і документи як самі по собі, так і в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве та вирішальне значення для встановлення фактичних даних та важливих обставин у кримінальному провадженні.
Відповідно до положень Науково - методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затверджених наказом Міністерства юстиції України № 53/5 від 08.10.1998, - для проведення досліджень орган (особа), який (яка) призначив(ла) експертизу (залучив(ла) експерта), повинен(на) надати експерту відомості та документи, які будуть використані під час проведення експертизи.
Після вилучення, огляду та оцінки речей та документів їх буде долучено до матеріалів кримінального провадження, а відомості, що в них містяться, будуть використані для проведення відповідних судових експертиз, оскільки вони містять дані про наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження і можуть бути використані як докази. Слідчий СВ Коростенського РУП ГУНП в Житомирській області просив надати тимчасовий доступ до речей і документів у володіння ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), що розташований за адресою: АДРЕСА_2 .
Вивчивши матеріали справи судом встановлено, що 13.01.2023 року слідчим відділом Коростенського РУП ГУ НП в Житомирській області дані відомості внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань під №42023062350000009 за ознаками злочину, передбаченого ст.191 ч.4 КК України, проводиться досудове розслідування.
Дії, передбачені ст.159 КПК, є заходами забезпечення кримінального провадження, дозвіл на застосування яких надає слідчий суддя суду першої інстанції, при цьому відомості щодо таких дій не становлять державної таємниці.
За правиламист.93КПК України збирання доказів здійснюється сторонами кримінального провадження, потерпілим, представником юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, у порядку, передбаченому цим Кодексом.
Сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження передбачено ст.159 КПК України, клопотання містить належне обгрунтування зв`язку між вимогами, заявленими в ньому, та обставинами вчиненого правопорушення.
За таких обставин суд заявлене клопотання визнає обгрунтованим і задовольняє.
Керуючись ст.131, 132,159,160-165 КПК України,
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання задовольнити.
Надати групі слідчих слідчого відділення Коростенського РУП ГУНП в Житомирській області, які здійснюють досудове розслідування кримінального провадження, відомості про яке 24 січня 2023 року внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42023062350000009, тимчасовий доступ до речей і документів, а саме оригіналів наступних документів: договір субпідряду предметом якого являється «Капітальний ремонт котельні із зміною котельного устаткування КНП ІНФОРМАЦІЯ_1 » Ушомирської сільської ради по АДРЕСА_1 » (код ДК 021:2015:45453000-7- Капітальний ремонт реставрація) що було укладено між ФОП « ОСОБА_4 ,» та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », а також всі без виключення спеціальні дозволи на проведення робіт з підвищеною небезпекою а також робіт по встановленню котельного устаткування, які перебувають у володіння ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), що розташований за адресою: АДРЕСА_2 , з можливістю подальшого вилучення оригіналів вказаних документів.
Роз`яснити, що згідно ст.166 КПК України, в разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Строк дії ухвали становить два місяці з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Копія згідно з оригіналом
Суд | Коростенський міськрайонний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 18.07.2023 |
Оприлюднено | 03.05.2024 |
Номер документу | 112287588 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Коростенський міськрайонний суд Житомирської області
Недашківська Л. А.
Кримінальне
Коростенський міськрайонний суд Житомирської області
Недашківська Л. А.
Кримінальне
Коростенський міськрайонний суд Житомирської області
Недашківська Л. А.
Кримінальне
Коростенський міськрайонний суд Житомирської області
Недашківська Л. А.
Кримінальне
Коростенський міськрайонний суд Житомирської області
Недашківська Л. А.
Кримінальне
Коростенський міськрайонний суд Житомирської області
Недашківська Л. А.
Кримінальне
Коростенський міськрайонний суд Житомирської області
Недашківська Л. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні