Постанова
від 18.07.2023 по справі 600/2735/22-а
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 600/2735/22

Головуючий суддя 1-ої інстанції - Маренич Ігор Володимирович

Суддя-доповідач - Залімський І. Г.

18 липня 2023 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Залімського І. Г.

суддів: Мацького Є.М. Сушка О.О. ,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Виконавчого комітету Чернівецької міської ради на рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 13 квітня 2023 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Чернівецької міської ради про визнання протиправним та скасування рішення,

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 звернувся до Чернівецького окружного адміністративного суду з позовом до Виконавчого комітету Чернівецької міської ради, в якому просив визнати протиправним та скасувати рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 23.02.2022 №112/4 "Про демонтаж тимчасових споруд встановлених без дозвільних документів" у частині демонтажу двох тимчасових споруд, що розташовані за адресою: АДРЕСА_1 .

Рішенням Чернівецького окружного адміністративного суду від 13.04.2023 позов задоволено.

Не погоджуючись із вказаним судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просив рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 13.04.2023 скасувати, прийняти нове рішення про відмову в задоволенні позовних вимог в повному обсязі, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, невідповідність висновків суду обставинам справи, що призвело до неповного з`ясування обставин справи і, як наслідок, невірного вирішення справи та прийняття необґрунтованого рішення.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що позивач самовільно розмістив та використовував тимчасову споруду для підприємницької діяльності без наявності паспорта прив`язки. Крім того, позивачу було відмовлено у видачі паспорта прив`язки у зв`язку із невідповідністю ДБН.

Спірна тимчасова споруда хоча й розміщена на орендованій земельній ділянці, однак знаходиться в межах червоної лінії АДРЕСА_1 , що не допускається відповідно до статті 18 Закону України «Про автомобільні дороги».

Факт самовільного розміщення тимчасової споруди для підприємницької діяльності підтверджується приписом №113 про усунення порушень законодавства у сфері благоустрою від 24.11.2021, протоколом про адміністративне правопорушення від 28.12.2021 та постановою від 21.01.2022 про вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 152 КУпАП, а саме невиконання припису №113.

Позивач подав відзив на апеляційну скаргу відповідача в якому вказав на законність та обґрунтованість оскаржуваного судового рішення, а також на безпідставність доводів апеляційної скарги. Зауважив, що звертався до Департаменту урбаністики та архітектури ЧМР із заявою про виготовлення паспорта прив`язки разом із відповідними ескізними проектами, однак станом на день подання позовної заяви не отримував відповіді про відмову щодо реалізації намірів розміщення тимчасової споруди. У позивача наявна довідка, відповідно до якої зведення на земельній ділянці тимчасових споруд не належить до самочинного будівництва. Вказані тимчасові споруди у технічному паспорті на нерухоме майно зазначені як намети.

Також, всупереч вимогам Порядку демонтажу самовільно встановлених тимчасових споруд для здійснення підприємницької, малих архітектурних форм та літніх торгових майданчиків на території міста Чернівці, затверджений рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 16.07.2019 №387/12 (Порядок №387/12), позивача не було запрошено на засідання Комісії на якому розглядалося питання про демонтаж тимчасових споруд за адресою: АДРЕСА_1 .

Ухвалою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 22.05.2023, з урахуванням п.3 ч.1 ст.311 КАС України, суд вирішив розглядати дану справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла наступних висновків.

Як вірно встановлено судом першої інстанції, ОСОБА_1 та ОСОБА_2 на праві спільної часткової власності належить будівля торгового комплексу літ. А загальною площею 1061,3 кв. м., намет літ Б, намет літ. В, огорожа №1-4, замощення І, які знаходяться за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 70363673101.

Відповідно до топографічного плану м. Чернівці, вказане нерухоме майно розташоване на трьох земельних ділянках:

- 7310136600:08:004:0039 площею 0,0429, що належить ОСОБА_1 та ОСОБА_2 на праві спільної сумісної власності на підставі рішення 26 сесії Чернівецької міської ради 5 скликання від 27.03.2008 року №545 та підтверджується державним актом на право власності на земельну ділянку серії ЯЕ №178778 від 12.06.2008 року;

- 7310136600:08:004:0041, площею 0,0110 га, що орендується ОСОБА_1 та ОСОБА_2 у Чернівецької міської ради на підставі договору оренди землі №4978 від 17.06.2008 року, який міститься в матеріалах справи;

- 7310136600:08:004:0040, площею 0,0058 га, що орендується ОСОБА_1 та ОСОБА_2 у Чернівецької міської ради на підставі договору оренди землі №4977 від 17.06.2008 року, який міститься в матеріалах справи.

Згідно із довідкою Чернівецького міського комунального бюро технічної інвентаризації №774 від 29.04.2016 року, на земельній ділянці по АДРЕСА_1 розташовано: будівля торгового комплексу літ А загальною площею 1061,30 кв.м, намет літ Б, намет літ В, огорожа №1-4 та замощення І. У довідці також зазначено, що згідно з п. 3.2 інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об`єктів нерухомого майна, зведення на земельній ділянці огорож та замощень не належить до самочинного будівництва.

24.11.2021 головним спеціалістом-інспектором з благоустрою інспекції з благоустрою управління порядку та контролю за благоустроєм Чернівецької міської ради відносно ФОП ОСОБА_1 винесено припис №113 про усунення порушень законодавства у сфері благоустрою О.М. щодо виявлених порушень статті 152 КУпАП та правил благоустрою м. Чернівці, згідно якого виявлено самовільне встановлення малої архітектурної споруди за адресою: АДРЕСА_1 , без дозвільних документів (паспорта прив`язки) на орендованій земельній ділянці та запропоновано усунути порушення до 24.12.2021 шляхом оформлення відповідних дозвільних документів або демонтажу.

03.12.2021 ОСОБА_1 та ОСОБА_2 звернулися до Департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради із заявою про оформлення паспорта прив`язки тимчасової споруди (кіоску, павільйону) для провадження підприємницької діяльності за адресою: АДРЕСА_1 , площею одна споруда 20,53 кв. м., і друга споруда площею 29,91 кв. м.

Листом від 22.12.2021 №КО-3291/о-24/01 Департамент урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради повідомив, що після перевірки відповідності намірів щодо місця розташування тимчасової споруди містобудівній документації, будівельним нормам, заявників буде повідомлено письмово протягом 10-ти робочих днів з дня отримання відповідного комплекту документів або надано аргументовану відмову щодо реалізації намірів розміщення тимчасової споруди.

28.12.2021 ОСОБА_1 звертався до Департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради із заявою про оформлення паспорта прив`язки тимчасової споруди (кіоску, павільйону) для провадження підприємницької діяльності за адресою: АДРЕСА_1 , площею 20,53 кв. м.

28.12.2021 головним спеціалістом-інспектором з благоустрою інспекції з благоустрою управління порядку та контролю за благоустроєм Чернівецької міської ради відносно ФОП ОСОБА_1 складено протокол про адміністративне правопорушення №0643 згідно статті 152 КУпАП у зв`язку з невиконанням припису №113 від 24 листопада 2021 року.

Департамент урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради листом від 11.01.2022 №Р-3764/о-24/01 повідомив ОСОБА_1 про те, що оформити паспорт прив`язки на розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності, а саме павільйону на АДРЕСА_1 не представляється можливим у зв`язку із не дотриманням вимог Державних будівельних норм та Закону України "Про автомобільні дороги".

Адміністративна комісія при виконавчому комітеті Чернівецької міської ради, за результатами розгляду протоколу про адміністративне правопорушення №0643 від 28.12.2021, прийняла постанову №5 від 21.01.2022, згідно якої ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні адміністративного порушення, передбаченого ст. 152 КУпАП, та накладено штраф у розмірі 1700,00 грн.

Рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради №112/4 від 23.02.2022 "Про демонтаж тимчасових споруд встановлених без дозвільних документів" вирішено затвердити перелік тимчасових споруд, встановлених без дозвільних документів, які підлягають демонтажу згідно з додатком. Згідно додатку до рішення виконавчого комітету міської ради №112/4 від 23.02.2022 до переліку тимчасових споруд, встановлених без дозвільних документів в м. Чернівці, які підлягають демонтажу, віднесено тимчасову споруду по вул. Головна, 215 (м. Чернівці).

Не погоджуючись з рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради №112/4 від 23.02.2022 "Про демонтаж тимчасових споруд встановлених без дозвільних документів" в частині демонтажу тимчасової споруди по АДРЕСА_1 , позивач звернувся до суду.

Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з того, що у процесі прийняття оскаржуваного рішення не було дотримано процедурних вимог, передбачених Порядком № 387/12.

Колегія суддів погоджується із вказаним висновком суду першої інстанції та враховує наступне.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із ч.2 ст.10 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" від 6 вересня 2005 року № 2807-IV (Закон № 2807-IV) до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить, зокрема: забезпечення виконання місцевих програм та здійснення заходів з благоустрою населених пунктів; здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утриманням територій населених пунктів, інженерних споруд та об`єктів, підприємств, установ та організацій, майданчиків для паркування транспортних засобів (у тому числі щодо оплати послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів), озелененням таких територій, охороною зелених насаджень, водних об`єктів тощо; видача дозволу на порушення об`єктів благоустрою у випадках та порядку, передбачених цим Законом.

Відповідно до ч. 6, ч. 9 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування" від 21.05.1997 № 280/97-ВР ((Закон № 280/97-ВР) виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради в межах своїх повноважень приймає рішення. Рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті ради.

Рішення виконавчого комітету ради з питань, віднесених до власної компетенції виконавчих органів ради, можуть бути скасовані відповідною радою.

Частиною першою статті 13 Закону № 2807-IV передбачено, що до об`єктів благоустрою населених пунктів належать: 1) території загального користування: а) парки (гідропарки, лугопарки, лісопарки, парки культури та відпочинку, парки - пам`ятки садово-паркового мистецтва, спортивні, дитячі, історичні, національні, меморіальні та інші), рекреаційні зони, сади, сквери та майданчики; б) пам`ятки культурної та історичної спадщини; в) майдани, площі, бульвари, проспекти; г) вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки; ґ) пляжі; д) кладовища; е) інші території загального користування; 2) прибудинкові території; 3) території будівель та споруд інженерного захисту територій; 4) території підприємств, установ, організацій та закріплені за ними території на умовах договору.

Відповідно до частини 1 статті 16 Закону № 2807-IV на об`єктах благоустрою забороняється, зокрема: виконувати роботи без дозволу в разі, якщо обов`язковість його отримання передбачена законом; самовільно влаштовувати городи, створювати, пошкоджувати або знищувати газони, самовільно висаджувати та знищувати дерева, кущі тощо; самовільно встановлювати об`єкти зовнішньої реклами, торговельні лотки, павільйони, кіоски тощо;

Згідно із ч.2 ст.21 Закону № 2807-IV мала архітектурна форма - це елемент декоративного чи іншого оснащення об`єкта благоустрою.

До малих архітектурних форм належать: альтанки, павільйони, навіси; паркові арки (аркади) і колони (колонади); вуличні вази, вазони і амфори; декоративна та ігрова скульптура; вуличні меблі (лавки, лави, столи); сходи, балюстради; паркові містки; огорожі, ворота, ґрати; інформаційні стенди, дошки, вивіски; інші елементи благоустрою, визначені законодавством.

Розміщення малих архітектурних форм здійснюється відповідно до цього Закону за рішенням власника об`єкта благоустрою з дотриманням вимог законодавства, норм і правил.

Згідно із ст.28 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17 лютого 2011 року № 3038-VI (Закон № 3038-VI) тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності може мати закрите приміщення для тимчасового перебування людей (павільйон площею не більше 30 квадратних метрів по зовнішньому контуру) або не мати такого приміщення.

Розміщення малих архітектурних форм здійснюється відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів".

Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року №244 "Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності", який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 р. за № 1330/20068, затверджено Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (Порядок №244).

Відповідно до пункту 1.8 Порядку №244 при розміщенні ТС ураховуються всі наявні планувальні обмеження, передбачені будівельними нормами.

Згідно із пунктом 2.1 Порядку №244 підставою для розміщення ТС є паспорт прив`язки ТС (додаток 1).

Пунктами 2.29 та 2.30 Порядку №244 визначено, що у разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив`язки ТС, самовільного встановлення ТС така ТС підлягає демонтажу. Розміщення ТС самовільно забороняється.

Згідно пункту 1.2 Порядку №387/12 визначено, що цей Порядок передбачає механізм, підстави, строки і порядок проведення демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (далі - ТС), пересувних тимчасових споруд (далі пересувних ТС), малих архітектурних форм (далі - МАФ) та літніх торгових майданчиків (далі ЛТМ), що розташовані на території міста Чернівців з порушенням вимог чинного законодавства України.

Пунктом 1.3 Порядку №387/12 передбачено, що демонтажу підлягають ТС, пересувні ТС, МАФ та ЛТМ, встановлені на території міста Чернівців з порушенням вимог чинного законодавства України у разі:

1.3.1. Відсутності паспорта прив`язки ТС, пересувних ТС, ЛТМ, інших дозвільних документів.

1.3.2. Анулювання паспорта прив`язки, закінчення терміну його дії.

1.3.3. Самовільного розміщення ТС, пересувних ТС, МАФ, ЛТМ.

1.3.4. Невідповідності розташування ТС, пересувних ТС, МАФ, ЛТМ паспорту прив`язки, будівельним нормам, стандартам і правилам.

1.3.5. Відсутності документа, що посвідчує право власності чи право користування земельною ділянкою, на якій розміщено ТС, пересувних ТС, МАФ, ЛТМ.

1.3.6. В інших випадках, передбачених чинним законодавством України

Згідно пунктів 1.4 та 1.5 Порядку №387/12 розміщення ТС, пересувних ТС, МАФ, ЛТМ без дотримання вимог законодавства забороняється та вважається самовільним, а сам об`єкт підлягає обов`язковому демонтажу. Для демонтажу ТС, пересувних ТС, МАФ, ЛТМ достатньо однієї із підстав передбаченої пунктом 1.3 цього Порядку, або чинним законодавством України.

Пунктом 2.5 Порядку №387/12 визначено, що тимчасова споруда для провадження підприємницької діяльності (далі - ТС) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

Згідно пунктів 3.3 3.7 Порядку №387/12 у разі підтвердження факту розміщення та використання, ТС, пересувних ТС, МАФ, ЛТМ, з порушенням чинного законодавства та цього Порядку, департамент містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради інформує про це заявника та управління контролю за благоустроєм міста міської ради.

Після надходження такої інформації від департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради (або у разі самостійного виявлення факту розміщення та використання, ТС, пересувних ТС, МАФ, ЛТМ, з порушенням чинного законодавства та цього Порядку з отриманням відповідного підтвердження від департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради), управління контролю за благоустроєм міста Чернівецької міської ради складає на власника ТС, пересувних ТС, МАФ, ЛТМ протокол про адміністративне правопорушення згідно зі статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення (в разі виявлення власника та в його присутності) та припис (Додаток 1 до Порядку), який вручається особисто власнику з вимогою демонтувати незаконно встановлену ТС, пересувних ТС, МАФ, ЛТМ в 15 денний термін.

Власник самовільно розміщеної ТС, пересувних ТС, МАФ, ЛТМ зобов`язаний в термін, зазначений у приписі, здійснити демонтаж ТС, пересувних ТС, МАФ, ЛТМ за власний рахунок.

У разі відмови власника добровільно у визначений в приписі термін демонтувати ТС, пересувних ТС, МАФ, ЛТМ, управлінням контролю за благоустроєм міста міської ради направляються до департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради копії адміністративного протоколу, припису, постанови адміністративної комісії та фотофіксації для узагальнення та підготовки матеріалів на розгляд Комісії з демонтажу тимчасових споруд, пересувних тимчасових споруд, малих архітектурних форм і літніх торгових майданчиків та визначення відновної вартості об`єктів благоустрою на території міста Чернівців (далі Комісія).

За змістом пунктів 4.1, 4.5, 4.6, 4.7-4.8 Порядку №387/12 на засідання Комісії, крім членів Комісії, запрошується власник ТС, пересувної ТС, МАФ, ЛТМ, щодо розміщення якої розглядаються матеріали.

Не прибуття на засідання Комісії належно повідомленого власника ТС, пересувної ТС, МАФ, ЛТМ не перешкоджає роботі комісії та розгляду по суті винесеного питання.

Результати роботи Комісії оформляються актом (Додаток 2 до Порядку).

В акті зазначається наявність або відсутність підстав для демонтажу ТС, пересувних ТС, МАФ, ЛТМ, передбачених пунктом 1.3 цього Порядку.

У разі прийняття Комісією рішення про демонтаж ТС, пересувних ТС, МАФ, ЛТМ секретар Комісії в 10-денний термін готує і подає на розгляд виконавчого комітету міської ради проект рішення про демонтаж самовільно встановлених ТС, пересувних ТС, МАФ, ЛТМ.

Відповідач не заперечив доводи позивача про те, що позивач не повідомлявся, а також не запрошувався на засідання Комісії і про складений Комісією Акт йому взагалі нічого не відомо.

Отже, всупереч пункту 4.5 Порядку №387/12, Комісія з демонтажу тимчасових споруд, пересувних тимчасових споруд, малих архітектурних форм і літніх торгових майданчиків та визначення відновної вартості об`єктів благоустрою на території міста Чернівців не повідомила та не запросила позивача на засідання Комісії, у ході якого вирішувалось питання про демонтаж тимчасових споруд позивача, чим фактично позбавила його можливості реалізувати своє законне право бути присутнім на засіданні Комісії та надавати додаткові пояснення стосовно відсутності підстав для демонтажу його тимчасових споруд.

Таким чином, Комісія з демонтажу тимчасових споруд, пересувних тимчасових споруд, малих архітектурних форм і літніх торгових майданчиків та визначення відновної вартості об`єктів благоустрою на території міста Чернівців, без дотримання вимог пункту 4.5 Порядку №387/12, склала Акт про наявність підстав для проведення демонтажу тимчасових споруд позивача та виготовила проект відповідного рішення, який було направлено Виконавчому комітету Чернівецької міської ради.

Незважаючи на порушення Комісією вимог Порядку №387/12 (в частині належного повідомлення та запрошення позивача на засідання Комісії), Виконавчий комітет Чернівецької міської ради затвердив відповідний проект Комісії та прийняв оскаржуване рішення від 23.02.2022 №112/4 "Про демонтаж тимчасових споруд встановлених без дозвільних документів", яким затвердив перелік тимчасових споруд встановлених без дозвільних документів, які підлягають демонтажу, до якого також увійшли тимчасові споруди позивача за адресою: АДРЕСА_1 .

Також Виконавчий комітет Чернівецької міської ради врахував Протокол Комісії з демонтажу тимчасових споруд, пересувних тимчасових споруд, малих архітектурних форм і літніх торгових майданчиків та визначення відновної вартості об`єктів благоустрою на території міста Чернівців від 08.02.2022, яким фактично фіксувалося засідання Комісії, під час якого розглядалося питання про демонтаж тимчасових споруд за адресою: м. Чернівці, вул. Головна, 215, та на якому позивач, згідно вимог пункту 4.5 Порядку №387/12, мав право бути присутнім для надання пояснень, однак про проведення такого засідання Комісії його взагалі не повідомили та не запросили.

З урахуванням наведеного апеляційний суд погоджується із висновком суду першої інстанції про те, що у процесі прийняття оскаржуваного рішення не було дотримано вимог Порядку № 387/12. Отже, рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 23.02.2022 №112/4 "Про демонтаж тимчасових споруд встановлених без дозвільних документів" у оскаржуваній позивачем частині є протиправним та підлягає скасуванню.

На підставі викладеного, судова колегія вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права і прийшов до обґрунтованого висновку про задоволення позовних вимог, а доводи апеляційної скарги не спростовують висновки суду першої інстанції.

Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 315 та статті 316 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Таким чином, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Виконавчого комітету Чернівецької міської ради залишити без задоволення, а рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 13 квітня 2023 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.

Головуючий Залімський І. Г. Судді Мацький Є.М. Сушко О.О.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.07.2023
Оприлюднено21.07.2023
Номер документу112297771
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів

Судовий реєстр по справі —600/2735/22-а

Постанова від 18.07.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 22.05.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 08.05.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Рішення від 13.04.2023

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Маренич Ігор Володимирович

Ухвала від 09.08.2022

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Маренич Ігор Володимирович

Ухвала від 09.08.2022

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Маренич Ігор Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні