Україна
Донецький окружний адміністративний суд
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
20 липня 2023 року Справа №200/3843/23
Донецький окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Кониченка
Олега Миколайовича ознайомившись з позовною заявою
Донецького обласного відділення Фонду соціального захисту ociб з інвалідністю (87528, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Серова, буд. 1А)
до Торезького виробничого управління водопровідноканалізаційного господарства Комунального "Компанія "ВОДА ДОНБАСУ" (86600, Донецька області, пров. Арсенальний, буд. 17, м. Чистякове)
про стягнення адміністративно-господарських санкцій
ВСТАНОВИВ:
Позивач, Донецький обласний відділення Фонду соціального захисту ociб з інвалідністю, звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Торезького виробничого управління водопровідноканалізаційного господарства Комунального "Компанія "ВОДА ДОНБАСУ", в якому просив суд: стягнути з Торезького виробничого управління водопровідноканалізаційного господарства Комунального "Компанія "ВОДА ДОНБАСУ" на користь Державного бюджету України адміністративно-господарські санкції за невиконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування осіб з інвалідністю у 2022 році, у розмірі 110817,63 грн та пеню у розмірі 7003,35 грн на р/р UA098999980313121230000005630 Донецьке ГУК/Краматорська МТГ/50070000; ЄДРПОУ ГУ ДКСУ 37967785; МФО 899998; код платежу 50070000, ЄДРПОУ відділення Фонду (стягувача) 13492430.
Згідно з частиною 2 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.
Вказана позовна заява підлягає залишенню без руху, оскільки подана з порушеннями вимог ст.ст. 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України, з наступних підстав.
Відповідно до ч. 3 ст. 161 КАС України, до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Позивачем до суду доказів сплати судового збору або документів, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону, не надано.
Засади сплати судового збору встановлені Законом України «Про судовий збір» №3674-VI.
Згідно частини 1 статті 3 цього Закону судовий збір справляється, зокрема, за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.
Платниками судового збору є громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи - підприємці, які звертаються до суду (стаття 2 Закону).
Ставки сплати судового збору визначені статтею 4 Закону України Про судовий збір, де вказано, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову: немайнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень ставка становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, а майнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою ставка становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Статтею 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2023 рік від 03 листопада 2022 року № 2710-IX, передбачено, що з 1 січня 2023 року встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб в розмірі 2684 гривен.
Відповідно до відповідно до положень ч. 3ст. 4 Закону України «Про судовий збір», при поданні до суду процесуальних документів, передбачених частиною другою цієї статті, в електронній формі - застосовується коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору.
Згідно ч.ч. 1, 2 ст. 9 Закону №3674-VI, судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
Суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, прийняттям до розгляду заяв (скарг) перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.
Враховуючи викладене, позивачу необхідно сплатити судовий збір у розмірі 2147,20 грн за платiжними реквiзитами для перерахування судового збору в гривнях на рахунок Донецького окружного адміністративного суду: Отримувач коштів: Донецьке ГУК/Слов`янська МТГ/22030101, Код отримувача: 37967785, Банк отримувача: Казначейство України (ел. адм. подат.), Код банку отримувача (МФО): 899998, Рахунок отримувача: UA308999980313111206084005658, Код класифікації доходів бюджету: 22030101, та надати до суду цей розрахунок.
Відповідно до ч. 2 ст. 161 КАС України, суб`єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов`язаний додати до позовної заяви доказ надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення іншим учасникам справи, які не мають офіційної електронної адреси, копії позовної заяви та доданих до неї документів.
У разі подання до суду документів в електронній формі суб`єкт владних повноважень зобов`язаний надати доказ надсилання листом з описом вкладення іншим учасникам справи копій поданих до суду документів.
Адміністративний позов подано позивачем до суду за допомогою засобів програмного забезпечення ЄСІТС «Електронний суд» через власний кабінет.
Доказів на підтвердження направлення адміністративного позову з додатками відповідачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення та з описом вкладення позивачем до суду не надано.
Відповідно до Правил надання послуг поштового зв`язку, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009 р. № 270, рекомендоване поштове відправлення - це реєстрований лист (рекомендований лист), поштова картка, бандероль, відправлення для сліпих, дрібний пакет, мішок "M", які приймаються для пересилання без оцінки відправником вартості його вкладення; штриховий кодовий ідентифікатор - штрихова позначка, побудована за певними правилами і призначена для автоматичної ідентифікації реєстрованих поштових відправлень.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про поштовий зв`язок» від 03 листопада 2022 року № 2722-IX, реєстроване поштове відправлення - поштове відправлення, яке приймається для пересилання з видачею розрахункового документа, пересилається з приписуванням до супровідних документів та вручається одержувачу під розписку (шляхом проставляння письмового або електронного підпису) або з фіксацією технічними засобами.
Статтею 23 Закону України «Про поштовий зв`язок» від 03 листопада 2022 року № 2722-IX встановлено, що користувачі мають право на: одержання від оператора поштового зв`язку розрахункового документа за надані послуги.
Статтею ст. 1 Закону України «Про поштовий зв`язок» від 03 листопада 2022 року № 2722-IX встановлено, що розрахунковий документ - документ встановленої форми та змісту (касовий чек, розрахункова квитанція тощо), що підтверджує надання послуг поштового зв`язку.
Враховуючи викладене, підтвердженням отримання позивачем послуги з пересилання рекомендованого поштового відправлення (фактично направлення рекомендованої кореспонденції) є касовий чек, розрахункова квитанція із зазначенням штрихового кодового ідентифікатора поштового відправлення - штрихової позначки, побудованої за певними правилами і призначеної для автоматичної ідентифікації реєстрованих поштових відправлень.
Згідно з п.п. 4, 5 ч. 5 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України, в позовній заяві зазначаються зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів та виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини.
Відповідно до ч. 4 ст. 161 Кодексу адміністративного судочинства України, позивач зобов`язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).
Дослідивши матеріали адміністративного позову та суть спірних правовідносин, суд встановив, що в порушення вказаних норм позивач не надав до суду докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, на які містяться посилання в позові, а саме: звіт відповідача про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю за 2022 рік, інформацію Пенсійного фонду України про створення відповідачем робочих місць для осіб з інвалідністю, докази надіслання позивачем відповідачу розрахунку сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2022 рік; докази отримання зазначеного розрахунку відповідачем.
Відповідно до частини 1 статті 169 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
Відповідно до ч. 4 ст. 169 КАС України, у разі не усунення у визначений судом строк недоліків позовної заяви, яку залишено без руху або яку підписано особою, яка не має права її підписувати, позовна заява буде повернута заявникові.
Керуючись ст.ст. 160, 161, 169, Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
УХВАЛИВ:
Позовну заяву Донецького обласного відділення Фонду соціального захисту ociб з інвалідністю до Торезького виробничого управління водопровідноканалізаційного господарства Комунального "Компанія "ВОДА ДОНБАСУ" про стягнення адміністративно-господарських санкцій залишити без руху.
Надати позивачу строк не більше п`яти днів з дня отримання ухвали про залишення позовної заяви без руху на усунення недоліків позовної заяви, шляхом надання:
- документу на підтвердження сплати судового збору у розмірі встановленому законом або доказів на підтвердження неможливості його сплати;
- доказів, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (звіт відповідача про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю за 2022 рік, інформацію Пенсійного фонду України про створення відповідачем робочих місць для осіб з інвалідністю, докази надіслання позивачем відповідачу розрахунку сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2022 рік; докази отримання зазначеного розрахунку відповідачем);
- доказів надіслання відповідачу адміністративного позову з додатками рекомендованим листом з повідомленням про вручення з описом вкладення.
Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та оскарженню не підлягає.
Учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається, за сторінкою на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет (веб-адреса сторінки ://court.gov.ua/).
Текст ухвали розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).
Суддя О.М. Кониченко
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.07.2023 |
Оприлюднено | 24.07.2023 |
Номер документу | 112318744 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них осіб з інвалідністю |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Кониченко О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні