Ухвала
від 21.07.2023 по справі 127/15628/23
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №127/15628/23

Провадження №1-кп/127/468/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

(вступна та резолютивна частини)

21 липня 2023 року м. Вінниця

Вінницький міський суд Вінницької області в складі:

головуючого судді ОСОБА_1 ,

за участю:

секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

сторони обвинувачення: прокурора ОСОБА_3 ,

сторони захисту: адвоката ОСОБА_4 ,

інших учасників судового процесу: представника потерпілого ОСОБА_5 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі № 12 кримінальне провадження за обвинуваченням ОСОБА_6 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених частиною п`ятою статті 191, частиною другою статті 209, частиною четвертою статті 358 Кримінального кодексу України, відомості про які внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 24.05.2022 за № 42022022110000108,

ВСТАНОВИВ:

Оскільки складання повного тексту ухвали вимагає значного часу, керуючись вимогами частини другої статті 376 КПК, суд обмежується складанням і оголошенням резолютивної частини судового рішення.

Керуючись статтями 284, 371 КПК, суд

УХВАЛИВ:

Кримінальне провадження за обвинуваченням ОСОБА_6 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених частиною п`ятою статті 191, частиною другою статті 209, частиною четвертою статті 358 Кримінального кодексу України, відомості про які внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 24.05.2022 за № 42022022110000108, - закрити на підставі пункту 5 частини першої статті 284 Кримінального процесуального кодексу України у зв`язку зі смертю обвинуваченого.

Речові докази:

- вилучені 08.12.2022 під час обшуку в адміністративних приміщеннях комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» за адресою: вул. Хмельницьке шосе, 29 в м. Вінниці речі та документи, а саме акт ТЗ-000008 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 31.08.2022 на 1 арк.; копію платіжного доручення № 4236 від 07.09.2022 на 1 арк.; копію платіжного доручення № 4343 від 15.09.2022 на 1 арк.; акт звірки взаємних розрахунків за 2017 р. на 1 арк.; акт звірки взаємних розрахунків за 2018 р. на 1 арк.; акт звірки взаємних розрахунків за 2019 р. на 1 арк.; акт звірки взаємних розрахунків за 2020 р. на 1 арк.; акт звірки взаємних розрахунків за 2021 р. на 1 арк.; акт звірки взаємних розрахунків за 9 місяців 2022 р. на 1 арк., які знаходяться при матеріалах кримінального провадження, - залишити при матеріалах кримінального провадження;

- вилучені 04.08.2022 під час обшуку адміністративних, виробничих, господарських, технічних та інших приміщеннях комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» за адресою: вул. Хмельницьке шосе, 29 в м. Вінниці речі та документи, а саме «Службове посвідчення про запобігання поширенню на території України коронавірусу Covid-19» видане ТВ Охоронна фірма «Джем-Спорт» ОСОБА_7 на 2 арк.; паперовий зошит з рукописним текстом, що розпочинається з тексту наступного змісту: «Перевірив несення служби охороною на об`єкті. Зауважень немає» - на 82 арк. (рукописний текст розміщено на 54 арк. З початку та 2 арк. в кінці); паперовий зошит з надписом «Office Book» з рукописним текстом, що розпочинається з тексту: «Зміну здала: (підпис) ОСОБА_29 Зміну прийняла: ОСОБА_28 (підпис)» - на 60 арк., (рукописний текст розміщено на 4 арк.); паперовий зошит з надписом «Flowers» з рукописним текстом, що розпочинається з тексту: «Зміну здала: Зміну прийняла: ОСОБА_8 (підпис)» - на 82 арк., (рукописний текст розміщено на 5 арк.); паперовий зошит з надписом «Clock» з рукописним текстом, що має назву: «Книга реєстрації в`їзду-виїзду транспорту на посту №1 трамвайного депо» - на 96 арк., (рукописний текст розміщено на 21 арк.); паперовий зошит з рукописним текстом, що має назву: «Журнал прийому-передачі приміщень під охорону» - на 86 арк., (рукописний текст розміщено на 70 арк.); журнал реєстрації вносу-виносу ТМЦ на об`єкті Комунальне підприємство «Вінницька транспортна компанія» - на 108 арк., рукописний текст розміщено 36 арк.; журнал реєстрації ввозу-вивозу товарно-матеріальних цінностей на об`єкті Пост №1 на 92 арк., рукописний текст розміщено 61 арк.; паперовий зошит з рукописним текстом, що має назву: «Журнал реєстрації сигналізації на охор. об`єкті № 1» - на 94 арк., (рукописний текст розміщено на 76 арк.); паперовий зошит з надписом «Flowers» що має назву «Журнал реєстрації видачі ключів на охоронюваному об`єкту №1»- на 94 арк., (рукописний текст розміщено на 29 арк.); паперовий зошит з надписом «Везунчик» що має назву: «Прийом-передача під охорону екскурсійного трамвая «Везунчик» - на 62 арк., (рукописний текст розміщено на 57 арк.); табель чергування на об`єкті «Трамвайне депо», адреса об`єкта: Хмельницьке шосе, 29, за липень 2022 р. - на 1 арк., (у формі таблиці заповненою рукописним текстом); табель чергування на об`єкті «Трамвайне депо», адреса об`єкта: Хмельницьке шосе, 29, за серпень 2022 р. - на 1 арк., (у формі таблиці заповненою рукописним текстом); аркуш картону (внутрішня частина обкладинки зошиту) з прізвищами та номерами телефонів відповідальних осіб, охоронників та зазначеними постами - на 1 акр., (рукописний текст розміщено на 1 арк.); копія наказу № 284-К/тр від 21.07.2022 р. затвердженого генеральним директором КП «Вінницька транспортна компанія» ОСОБА_9 «Про проведення евакуації працівників та відвідувачів підприємства під час сигналу «Повітряна тривога» - на 1 арк., (друкований текст розміщений на 1 арк. з рукописними помітками на зворотній стороні); копія паспорту громадянина ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_1 , 1-5, 8-13 стор. паспорту - на 2 арк., (копія документа у ч/б кольорі на 2 арк.); копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера громадянину ОСОБА_10 - на 1 арк.; копії актів обстеження трамвайних вагонів за номерами: 237, 239, 344, 226, 231, 245, 247, 249, 216 при передачі його під охорону охоронній фірмі на території трамвайного депо» від 18.10.2021 р. з підписами - на 9 арк.; інструкція застосування спеціальних засобів самооборони, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівливої дії (газових балончиків) та пневматичної зброї - на 1 арк.; типова інструкція щодо першочергових дій у разі виявлення вибухових пристроїв - на 1 арк.; інструкція охоронника по охороні №б/н - на 2 арк., (друкований текст розміщений на 2 арк.); інструкція з охорони праці для охоронника - на 2 арк., (друкований текст розміщений на 2 арк.); аркуш паперу з надписами «Стягнення», «Заохочення» - на 1 арк., (друкований текст на 1 арк.); інструкція охоронника по охороні поста №б/н - на 2 арк., (друкований текст розміщений на 2 арк.); інструкція охороннику по охороні поста №3 - на 5 арк., (друкований текст розміщений на 5 арк.); інструкція по охороні Об`єкта «Комунальне підприємство «Вінницьке трамвайно-тролейбусне управління» - на 7 арк., (друкований текст розміщений на 7 арк.); інструкція охороннику по охороні поста №б/н - на 4 арк., (друкований текст розміщений на 4 арк.); пам`ятка щодо першочергових дій у разі виявлення або застосування вибухових пристроїв - на 1 арк., (друкований текст розміщений на 1 арк.); аркуш паперу за надписом «Працівники охорони під час виконання службових обов`язків мають право» - на 1 арк., (друкований текст розміщений на 1 арк.); аркуш паперу за надписом «Під час чергування охороннику забороняється» - на 1 арк., (друкований текст розміщений на 1 арк.); положення про організацію пропускного режиму і обов`язків співробітників (сторожів) ТОВ «Охоронна фірма Джем-Спорт» на 2 арк.; схема транспортно-пішохідних зв`язків на 1 арк.; схема трамвайного депо КП «ВТК» на 1 арк.; положення про організацію пропускного режиму і обов`язків співробітників (сторожів) ТОВ «Охоронна фірма Джем-Спорт» на 4 арк.; паперовий зошит з надписом «Чистий світ» що починається текстом «14.07.22р.» - на 64 арк., (рукописний текст розміщено на 5 арк.); тендерна документація за 2017 рік на 39 арк.; тендерна пропозиція на 1 арк.; довідка про відсутність заборгованості з податків на 1 арк.; копія довідки про судимість на 1 арк.; засвідчена копія Статуту КП «Вінницька транспортна компанія» на 11 арк.; акт № ТЗ-000001 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.01.2019 по 31.01.2019 на 1 арк.; акт № ТЗ-000003 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.02.2019 по 28.02.2019 на 1 арк.; акт № ТЗ-000005 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.03.2019 по 31.03.2019 на 1 арк.; акт № ТЗ-000009 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.05.2019 по 31.05.2019 на 1 арк.; акт № ТЗ-000011 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.06.2019 по 31.06.2019 на 1 арк.; акт № ТЗ-000013 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.07.2019 по 31.07.2019 на 1 арк.; акт № ТЗ-000015 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.08.2019 по 31.08.2019 на 1 арк.; акт № ТЗ-000017 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.09.2019 по 30.09.2019 на 1 арк.; акт № ТЗ-000019 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.10.2019 по 31.10.2019 на 1 арк.; акт № ТЗ-000021 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.11.2019 по 30.11.2019 на 1 арк.; акт № ТЗ-000023 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.12.2019 по 31.12.2019 на 1 арк.; акт № ТЗ-000001 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.01.2020 по 31.01.2020 на 1 арк.; акт № ТЗ-000003 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.02.2020 по 29.02.2020 на 1 арк.; акт № ТЗ-000005 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.03.2020 по 31.03.2020 на 1 арк.; акт № ТЗ-000006 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.04.2020 по 30.04.2020 на 1 арк.; акт № ТЗ-000007 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.05.2020 по 31.05.2020 на 1 арк.; акт № ТЗ-000008 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.06.2020 по 30.06.2020 на 1 арк.; акт № ТЗ-000009 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.07.2020 по 31.07.2020 на 1 арк.; акт № ТЗ-000010 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.08.2020 по 31.08.2020 на 1 арк.; акт № ТЗ-000011 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.09.2020 по 30.09.2020 на 1 арк.; акт № ТЗ-000012 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.10.2020 по 31.10.2020 на 1 арк.; акт № ТЗ-000013 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.11.2020 по 30.11.2020 на 1 арк.; акт № ТЗ-000014 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.12.2020 по 31.12.2020 на 1 арк.; акт № ТЗ-000001 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.01.2021 по 31.01.2021 на 1 арк.; акт № ТЗ-000002 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.02.2021 по 28.02.2021 на 1 арк.; акт № ТЗ-000003 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.03.2021 по 31.03.2021 на 1 арк.; акт № ТЗ-000004 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.04.2021 по 30.04.2021 на 1 арк.; акт № ТЗ-000005 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.05.2021 по 31.05.2021 на 1 арк.; акт № ТЗ-000006 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.06.2021 по 30.06.2021 на 1 арк.; акт № ТЗ-000008 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.07.2021 по 31.07.2021 на 1 арк.; акт № ТЗ-000011 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.08.2021 по 31.08.2021 на 1 арк.; акт № ТЗ-000012 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.09.2021 по 30.09.2021 на 1 арк.; акт № ТЗ-000013 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.10.2021 по 31.10.2021 на 1 арк.; акт № ТЗ-000014 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.11.2021 по 30.11.2021 на 1 арк.; акт № ТЗ-000015 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.12.2021 по 31.12.2021 на 1 арк.; акт № ТЗ-000001 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.01.2022 по 31.01.2022 на 1 арк.; акт № ТЗ-000002 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.02.2022 по 28.02.2022 на 1 арк.; акт № ТЗ-000003 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.03.2022 по 31.03.2022 на 1 арк.; акт № ТЗ-000004 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.04.2022 по 30.04.2022 на 1 арк.; акт № ТЗ-000005 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.05.2022 по 31.05.2022 на 1 арк.; акт № ТЗ-000006 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.06.2022 по 30.06.2022 на 1 арк.; акт № ТЗ-000007 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.07.2022 по 31.07.2022 на 1 арк.; засвідчена копія Договору поставки № 25/05-17 від 25.05.2017 на 8 арк.; договір поставки № 14/06-18тк від 14.06.2018 на 8 арк.; додаток № 1 до Договору № 14/06-18 від 14.06.2018 на 3 арк.; додаток № 1 до Договору № 14/06-18тк від 14.06.2018 - Додаткова угода № 1 від 28.05.2019 про внесення змін до Договору на 1 арк.; договір поставки № 323 від 27.07.2019 на 8 арк.; додаткова угода № 1 про внесення змін до Договору поставки № 323 від 02.01.2020 на 1 арк.; додаток № 1 до Договору № 323 від 07.06.2019 на 3 арк.; додаток № 2 до Договору № 323 від 27.06.2019 на 6 арк.; акт № ТЗ-000006 Здачі приймання робіт (надання послуг) за липень 2019 року на 1 арк.; копія Договору про надання послуг № 349 від 15.07.2019 на 3 арк.; договір поставки № 144 від 17.08.2020 у двох примірниках на 8 арк. кожен, всього на 16 арк.; додаток № 1 до Договору № 144 від 17.08.2020 у двох примірниках на 3 арк. кожен, всього на 6 арк.; додаткова угода № 1 від 08.10.2020 про внесення змін до Договору поставки № 144 на 1 арк.; додаткова угода № 2 від 03.02.2021 про внесення змін до Договору поставки № 144 на 1 арк.; додаткова угода № 2 від 14.05.2020 про продовження терміну дії Договору поставки № 323 від 27.06.2019 на 1 арк.; договір поставки № 185 від 18.08.2021 на арк.; додаткова угода № 1 від 11.01.2022 про продовження дії Договору № 185 на 1 арк.; додаток № 1 та Додаток № 2 до Договору № 185 від 18.08.2021 на 5 арк.; лист директора ТОВ «Охоронна фірма «Джем спорт» за вих № 127 від 10.12.2021 та Додаток № 1 до листа на 1 арк.; копія Акту звірки взаємних розрахунків за період 01.01.20 - 30.06.22 на 2 арк.; платіжне доручення № 2 від 03.01.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 505 від 03.02.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 1206 від 06.03.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 1723 від 03.04.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 2050 від 05.05.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 2107 від 13.05.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 2463 від 05.06.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 2908 від 03.07.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 3443 від 03.08.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 4014 від 02.09.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 4654 від 12.10.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 5146 від 05.11.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 5188 від 09.11.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 5245 від 11.11.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 5380 від 17.11.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 5437 від 20.11.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 5498 від 25.11.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 5730 від 08.12.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 6285 від 11.01.2020 на 1 арк.; платіжне доручення № 117 від 16.01.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 249 від 29.01.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 408 від 11.02.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 688 від 24.02.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 133 від 11.03.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 221 від 17.03.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 244 від 19.03.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 493 від 12.04.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 610 від 19.04.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 922 від 07.05.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 1288 від 26.05.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 1582 від 08.06.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 1681 від 14.06.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 2177 від 07.07.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 2349 від 16.07.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 2728 від 03.08.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 2840 від 10.08.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 3355 від 06.09.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 3980 від 06.10.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 4188 від 18.10.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 4708 від 10.11.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 4937 від 23.11.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 5317 від 13.12.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 5421 від 17.12.2021 на 1 арк.; платіжне доручення № 108 від 12.01.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 242 від 19.01.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 575 від 04.02.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 697 від 14.02.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 988 від 04.03.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 1056 від 14.03.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 1434 від 05.04.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 1926 від 04.05.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 2589 від 06.06.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 3181 від 06.07.2022 на 1 арк.; копія Акту звірки взаємних розрахунків за період 01.01.19 - 31.12.19 на 1 арк.; платіжне доручення № 28 від 04.01.2019 на 1 арк.; платіжне доручення № 561 від 04.02.2019 на 1 арк.; платіжне доручення № 1103 від 04.03.2019 на 1 арк.; платіжне доручення № 1708 від 01.04.2019 на 1 арк.; платіжне доручення № 2334 від 02.05.2019 на 1 арк.; платіжне доручення № 3164 від 11.06.2019 на 1 арк.; платіжне доручення № 3617 від 02.07.2019 на 1 арк.; платіжне доручення № 3618 від 02.07.2019 на 1 арк.; платіжне доручення № 4278 від 02.08.2019 на 1 арк.; платіжне доручення № 4774 від 02.09.2019 на 1 арк.; платіжне доручення № 5347 від 02.10.2019 на 1 арк.; платіжне доручення № 5957 від 04.11.2019 на 1 арк.; платіжне доручення № 6599 від 04.12.2019 на 1 арк.; засвідчена копія Розпорядження міського голови від 26.10.2017 № 1554-0 про укладення контракту з ОСОБА_11 на 1 арк.; засвідчена копія контракту з керівником підприємства, що є в комунальній власності від 2017 року на 5 арк.; засвідчена копія Розпорядження міського голови від 26.10.2018 № 1480-0 про укладення контракту з ОСОБА_11 на 1 арк.; засвідчена копія контракту № 25 з ОСОБА_11 від 2018 року на 4 арк.; засвідчена копія Розпорядження міського голови від 28.10.2019 № 1678-0 про укладення контракту з ОСОБА_11 на 1 арк.; засвідчена копія контракту № 29 з ОСОБА_11 від 2019 року на 4 арк.; засвідчена копія Розпорядження міського голови від 26.10.2020 № 1173-0 про укладення контракту з ОСОБА_11 на 1 арк.; засвідчена копія контракту з ОСОБА_11 від 2020 року на 4 арк.; засвідчена копія Розпорядження міського голови від 26.10.2021 № 1708-0 про укладення контракту з ОСОБА_11 на 1 арк.; засвідчена копія контракту з ОСОБА_11 від 2021 року на 3 арк.; засвідчена копія наказу № 141 від 24.05.2007 про призначення ОСОБА_12 на посаду головного бухгалтера на 1 арк.; засвідчена копія наказу № 49-К/тр від 01.02.2018 про призначення ОСОБА_13 та ОСОБА_14 на 1 арк.; акт № ТЗ-000001 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.01.2018 по 31.01.2018 на 1 арк.; акт № ТЗ-000003 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.02.2018 по 28.02.2018 на 1 арк.; акт № ТЗ-000005 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.03.2018 по 31.03.2018 на 1 арк.; акт № ТЗ-000007 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.04.2018 по 30.04.2018 на 1 арк.; акт № ТЗ-000009 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.05.2018 по 31.05.2018 на 1 арк.; акт № ТЗ-000011 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.06.2018 по 30.06.2018 на 1 арк.; акт № ТЗ-000013 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.07.2018 по 31.07.2018 на 1 арк.; акт № ТЗ-000015 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.08.2018 по 31.08.2018 на 1 арк.; акт № ТЗ-000017 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.09.2018 по 30.09.2018 на 1 арк.; акт № ТЗ-000019 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.10.2018 по 31.10.2018 на 1 арк.; акт № ТЗ-000021 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.11.2018 по 30.11.2018 на 1 арк.; акт № ТЗ-000023 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.12.2018 по 31.12.2018 на 1 арк.; акт № ТЗ-000001 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.01.2017 по 31.01.2017 на 1 арк.; акт № ТЗ-000002 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.02.2017 по 28.02.2017 на 1 арк.; акт № ТЗ-000003 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на 1 арк.; акт № ТЗ-000004 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на 1 арк.; акт № ТЗ-000005 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.05.2017 по 31.05.2017 на 1 арк.; акт № ТЗ-000006 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.06.2017 по 30.06.2017 на 1 арк.; акт № ТЗ-000008 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.07.2017 по 31.07.2017 на 1 арк.; акт № ТЗ-000012 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.09.2017 по 30.09.2017 на 1 арк.; акт № ТЗ-000014 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.10.2017 по 31.10.2017 на 1 арк.; акт № ТЗ-000016 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.11.2017 по 30.11.2017 на 1 арк.; акт № ТЗ-000019 Здачі приймання робіт (надання послуг) за період з 01.12.2017 по 31.12.2017 на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків за 2018 рік на 1 арк.; платіжне доручення № 5178 від 04.12.2018 на 1 арк.; платіжне доручення № 4561 від 02.11.2018 на 1 арк.; платіжне доручення № 3892 від 02.10.2018 на 1 арк.;платіжне доручення № 3384 від 05.09.2018 на 1 арк.; платіжне доручення № 3302 від 31.08.2018 на 1 арк.; платіжне доручення № 2951 від 14.08.2018 на 1 арк.; платіжне доручення № 2774 від 03.08.2018 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000015 від 30.06.2018 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000013 від 30.06.2018 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000011 від 04.06.2018 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000008 від 30.04.2018 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000006 від 24.04.2018 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000006 від 24.04.2018 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000005 від 31.03.2018 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000003 від 28.02.2018 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000003 від 28.02.2018 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000001 від 31.01.2018 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000001 від 31.01.2018 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000019 від 31.12.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000019 від 31.12.2017 на 1 арк.; акт звірки взаємних розрахунків за 2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000008 від 31.12.2016 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000001 від 31.01.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000002 від 28.02.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000003 від 31.03.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000004 від 30.04.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000005 від 31.05.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000005 від 31.05.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000006 від 30.06.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000008 від 31.07.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000010 від 31.08.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000010 від 31.08.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000010 від 31.08.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000010 від 31.08.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000012 від 30.09.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000012 від 30.09.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000012 від 30.09.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000014 від 31.10.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000014 від 31.10.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000014 від 31.10.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000016 від 30.11.2017 на 1 арк.; копія рахунку-фактури № 000016 від 30.11.2017 на 1 арк., які знаходяться при матеріалах кримінального провадження, - залишити при матеріалах кримінального провадження;

- вилучені 04.08.2022 під час обшуку за місцем проживання ОСОБА_6 , а саме за адресою: АДРЕСА_1 предмети та документи, а саме чорнові записи до банківської картки, які починаються словами «завтра зайти в приват 24» (1 арк.); чорнові записи до банківської картки, які починаються словами «З/П -5550» (1 арк.); банківські картки № НОМЕР_1 , НОМЕР_2 , НОМЕР_3 , карта Дельта банк на ім`я « ОСОБА_15 », б/н; квитанція № 26 від 16.04.2015, ТВБВ 1001/185 (1 арк.); виписка по рахунку № 27 від 01.11.2016, о/р 26003462315 (1 арк.); реєстраційна карта на проведення державної реєстрації змін до установчих документів: ТОВ «Джем спорт» від 06.11.2014 (3 арк.); зміни до статуту ТОВ «Джем спорт» без записів (1 арк.); чорнові записи, які починаються словами «Заява - 1 шт.» (1 арк.); реєстраційна картка для юридичної особи ТОВ «Охорона фірма «Джем спорт» (1 арк.); позовна заява ТОВ «Охорона фірма «Джем спорт» до управління держпраці у Вінницькій області (4 арк.); постанова зняття арешту з коштів від 01.03.2019, постанова про закінчення виконавчого провадження від 01.03.2019 (5 арк.); витяг про реєстрацію в реєстрі обмежень рухомого майна (1 арк.); акт здачі приймання робіт № ТЗ-000011 (1 арк.); претензія № 2652 (2 арк.); повістка про виклик в адмін. справі від 12.06.18 (1 арк.); акт інспекційного відвідування юр. особи від 13.03.2018 № 02-01-2119 (8 арк.); припис про усунення порушень від 13.03.2018 (1 арк.); договір про надання охоронних послуг № б/н від 13.06.2017 із дислокацією об`єктів, укладений між ТОВ «Охорона фірма «Джем спорт» та КП «Еко-він» (3 арк.); дислокація постів, які передаються КП «ВТ» в охорону - ТОВ «Охорона фірма «Джем спорт» від 28.03.2018 (7 арк.); додаткова угода № 1 від 31.12.2017 (1 арк.); постанова про накладення штрафу № 13 від 28.03.2018 (3 арк.); протокол про адмін. правопорушення від 13.03.2018 (2 арк.); постанова про накладення штрафу № 14 від 28.03.2018 (3 арк.); лист начальнику трамвайного депо та іншим (1 арк.), з додатком - копією листа УСБУ у Вінницькій області (2 арк.); договір № 19-01-15 від 18.01.2019 про роботи пов`язані з радіочастотним моніторингом та забезпечення електромагнітної сумісності (4 арк.); договір поставки № 185 від 18.08.2021 з технічними вимогами (9 арк.); додаткова угода № 1 від 11.01.2022 (1 арк.); додаткова угода № 2, без дати, про продовження дії Договору поставки - послуги пов`язані з охорони об`єктів (охоронні послуги) № 323 від 27 червня 2019 (1 арк.); додаткова угода б/н, від 02.01.2020 , про внесення змін до Договору поставки № 323 послуг охорони об`єктів від 27 червня 2019 року (1 арк.); додаткова угода № 1 від 28.05.2019, про внесення змін до Договору про надання послуг з охорони об`єктів № 14/06-18тк від 14.06.2018 (1 арк.); додаткова угода № 1 від 08.10.2020, про внесення змін до договору поставки № 144 послуг охорони об`єктів від 17 серпня 2020 року (1 арк.); додаткова угода № 2 від 03.02.2021 про внесення змін до договору поставки № 144 послуг охорони об`єктів від 17 серпня 2020 року (1 арк.); додаткова угода б/н від 01.01.2017, про внесення змін до договору про закупівлю послуг пов`язаних з особистою безпекою від 28.04.2016 (1 арк.); договір поставки № 25/05-17 від 25.05.2017 (8 арк.); договір про закупівлю охоронних послуг № 21-03-19 від 21.03.2019 із розрахунком вартості послуг (4 арк.); акт перевірки наявності спец. засобів від 30.05.2018 (1 арк.); договір про закупівлю охоронних послуг № 07/05-18 від 07.05.2018 із розрахунком вартості послуг (4 арк.); дислокація постів - додаток № 1 до договору № 14-06-18тк від 14.06.2018 (3 арк.); договір поставки № 14/06-18тк від 14.06.2018 (8 арк.); дислокація постів - додаток № 1 до Договору № 25/05-17 від 25.05.2017, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (4 арк.); договір про закупівлю послуг пов`язаних з особистого безпекою від 28.04.2016, укладений між ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» та КП «Вінницька транспортна компанія» (9 арк.); договір про закупівлю охоронних послуг № 4/08-17 від 04.08.2017 із розрахунком вартості послуг (4 арк.); договір поставки № 323 від 27.06.2019 (17 арк.); акти здачі приймання робіт № ТЗ 000006, ТЗ 000004 (2 арк.); теку (папку), яка має повну назву ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт», Код ЄРДПОУ 32407711 Установчі документи, в якій знаходяться наступні документи: протокол № 11 від 12.10.2015 року, зміни до статуту ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» (2 арк.), протокол № 8 від 30.09.2014 року зміни до статуту ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» (1 арк.), протокол № 7 від 09.03.2005 року зміни до статуту ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» (1 арк.), протокол № 8 загальних зборів учасників ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» від 30.09.2014 (2 арк.), протокол № 10 від 11.12.2014 року зміни до статуту ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» (1 арк.), протокол № 9 від 03.11.2014 року зміни до статуту ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» (1 арк.), виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (1 арк.), статут ТОВ «Охорона фірма «Джем-Спорт» (нова редакція) (11 арк.), наказ директора ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» № 1 від 30.09.2014 в 2-х примірниках, різного змісту (2 арк.), наказ директора ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт»№ 2 від 30.09.2014 (1 арк.), витяг з Реєстру платника єдиного податку ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» № 140228302116 від 26.12.2014 року (1 арк.), договір Купівлі-продажу (відступлення) частки у статутному фонді ТОВ «Охорона фірма «Джем Спорт» 12.10.2015 року (6 арк.), заява ОСОБА_16 про виведення його із складу учасників ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» від 12.10.2015 (1 арк.), договори купівлі продажу (відступлення) частки у статутному фонді ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» від 02.10.2015 (2 арк.), заява ОСОБА_17 про виведення його із складу учасників ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» від 20.10.2015 (1 арк.), заява ОСОБА_18 про виведення його із складу учасників ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» від 02.10.2015 (1 арк.), ксерокопія паспортних документів та ОСОБА_17 , ОСОБА_19 , ОСОБА_18 , ОСОБА_20 та РНОКПП ОСОБА_18 і ОСОБА_20 (6 арк.), довідка про відкриття рахунку в АТ «РайффайзенБанкАваль» від 17.10.2014 надана ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт», довідка про відкриття рахунку в АТ «РайффайзенБанкАваль» від 22.10.2014 надана ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» (2 арк.), виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців від 10.11.2014, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців станом на 17.10.2014 щодо ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт», код ЄДРПОУ 32407711 з додатками (5 арк.), довідка про взяття ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» на облік платника податків № 461 від 26.12.05 (1 арк.), ліцензія МВС України № 507397 Серія АВ від 13.01.2010 (1 арк.), відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) № 03.4-08/639 від 22.04.2016 (1 арк.), реквізити банківського рахунку № НОМЕР_4 від 01.12.2014, а також пластикова картка РайффайзенБанкАваль з персональним кодом доступу (2 арк.), ксерокопія РНОКПП ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_19 та ксерокопія паспорту ОСОБА_21 (4 арк.), протокол № 2 загальних зборів ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт»12.10.2015 (1 арк.), протокол № 3 реєстрація учасників позачергових зборів ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» від 11.12.2014 (1 арк.), протокол № 10 реєстрація учасників позачергових зборів ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» від 11.12.2014 (1 арк.), протокол № 2 реєстрація учасників позачергових зборів ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» від 03.11.2014 (1 арк.), протокол № 1 реєстрація учасників позачергових зборів ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» від 30.09.2014 (1 арк.), копія заяви ОСОБА_21 про виведення зі складу учасників ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» (1 арк.), протокол № 9 Загальних зборів учасників ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» від 03.11.2014 (1 арк.), протокол № 10 реєстрація учасників позачергових зборів ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» від 11.12.2014 (1 арк.), зміни до статуту ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» затверджені протоколом позачергових зборів учасників від № 10 від 11.12.2014 (1 арк.), протокол № 11 Загальних зборів учасників ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» від 12.10.2015 (1 арк.), протокол № 3 реєстрація учасників позачергових зборів ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» від 11.12.2014 (1 арк.), наказ директора ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» № 1 від 30.09.2014 (1 арк.), ліцензія МВС України № 642198 Серія АЕ від 28.04.2015 (1 арк.), довідка Управління СБУ у Вінницькій області № 293 від 02.12.2014 видана ОСОБА_22 , копія його паспорта та РНОКПП (3 арк.), накази директора ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» № 2 від 01.12.2014 (2 арк.), заяви ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 від 30.09.2014 про виведення їх із складу учасників ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» від (3 арк.), заява ОСОБА_26 від 29.09.2014 про виведення його із складу учасників ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» від (1 арк.), наказ директора ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» № 2К від 30.09.2014 (1 арк.), довідка видана приватного нотаріуса ОСОБА_27 № 870/01-10 від 17.10.2014 видана гр. ОСОБА_6 про сплату ним 324 гривень за засвідчення справжності підписів на картках для банку та засвідчення вірності копій документів ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» з додатками (6 арк.), додаткова угода від 25.08.2017 про внесення змін до договору про надання послуг з охорони об`єктів (охоронні послуги) № 25/05-17 від 25.05.2017 (1 арк.), договір про надання послуг № 19/07-18 від 19.07.2017 укладений між КП «Вінницька транспортна компанія» та (1 арк.) ТОВ «Охорона фірма «Джем-спорт» з наклейкою жовтого кольору, яка містить напис « ОСОБА_6 » (10 арк.), додаткова угода від 01.03.2017 про продовження терміну дії Договору про закупівлю послуг пов`язаних з особистою безпекою (послуги щодо сторожування) - охорона об`єктів, здійснення перепускного режиму від 28.04.2016 (1 арк.), заяву про приєднання № 10051103/020920 підписана ОСОБА_6 (4 арк.), які знаходяться при матеріалах кримінального провадження, - залишити при матеріалах кримінального провадження.

Арешти, накладені на речові докази, на підставі ухвал слідчих суддів Вінницького міського суду Вінницької області від 08.08.2022, 09.08.2022, 11.08.2022, 12.12.2022, 20.04.2023 та 22.05.2023 - скасувати.

Витрати за проведення криміналістичних досліджень у сумі 30828 (тридцять тисяч вісімсот двадцять вісім) 42 (сорок дві) копійки покласти на державу.

Позовну заяву прокурора в інтересах держави в особі Вінницької міської ради, яка є власником Комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» - залишити без розгляду.

Ухвала може бути оскаржена до Вінницького апеляційного суду протягом семи днів з дня її оголошення.

Повний текст ухвали буде оголошений 24.07.2023 о 16.30 год.

Суддя:

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення21.07.2023
Оприлюднено24.07.2023
Номер документу112328551
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини проти власності Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем

Судовий реєстр по справі —127/15628/23

Ухвала від 21.07.2023

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Бернада Є. В.

Ухвала від 20.07.2023

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Бернада Є. В.

Ухвала від 21.07.2023

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Бернада Є. В.

Ухвала від 20.07.2023

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Бернада Є. В.

Ухвала від 09.06.2023

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Бернада Є. В.

Ухвала від 09.06.2023

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Бернада Є. В.

Ухвала від 30.05.2023

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Бернада Є. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні