ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20.07.2023м. ДніпроСправа № 904/1815/23
Суддя Господарського суду Дніпропетровської області Панна С.П. при помічнику судді (за дорученням судді) Невмержицькій Т.М., розглянувши матеріали справи
За позовом Акціонерного товариство "ДНІПРОВСЬКИЙ ЗАВОД З РЕМОНТУ ТА БУДІВНИЦТВА ПАСАЖИРСЬКИХ ВАГОНІВ" ("ДНІПРОВАГОНРЕМБУД"), 49024, м.Дніпро, вул.Універсальна, буд.10, код ЄДРПОУ 00554514
до Державного підприємства "Східний гірничо-збагачувальний комбінат", 52210, Дніпропетровська область, м.Жовті Води, вул.Горького, 2, код ЄДРПОУ 14309787
про стягнення заборгованості
Представники:
від позивача: Кравець Ірина Миколаївна довіреність від 15.03.2023р.
від відповідача: не з`явився
СУТЬ СПОРУ:
Акціонерне товариство "ДНІПРОВСЬКИЙ ЗАВОД З РЕМОНТУ ТА БУДІВНИЦТВА ПАСАЖИРСЬКИХ ВАГОНІВ" ("ДНІПРОВАГОНРЕМБУД") звернулось до Господарського суду Дніпропетровської області з позовною заявою (з врахуванням заяви про зменшення позовних вимог від 07.07.2023р.) до Державного підприємства "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" про стягнення заборгованості в сумі 136 182,92грн., з яких: пеня - 59 167,68грн., штраф - 77 015,24грн.
Також позивач просить суд стягнути судовий збір в сумі 2 684,00грн.
Позовні вимоги обґрунтовані порушенням умов договору № 1612/03/202ВО на капітальний ремонт вагонів від 15.12.2022р. в частині оплати за надані послуги.
Ухвалою суду від 14.04.2023р. прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання.
28.04.2023р. до суду від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому заперечує в частині стягнення пені у розмірі 59 167,68грн. та штрафу у розмірі 77 015,24грн.
04.05.2023р. до суду від позивача надійшла відповідь на відзив, в якій не погоджується з доводами відповідача в частині стягнення пені у розмірі 59 167,68грн. та штрафу у розмірі 77 015,24грн.
19.05.2023р. до суду від позивача надійшло клопотання про повернення суми судового збору в розмірі 43 859,44грн.
13.07.2023р. до суду від відповідача надійшли заперечення на відповідь на відзив.
Ухвалою суду від 11.07.2023р. закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 20.07.2023р.
В судове засідання, 20.07.2023р., з`явився представник позивача.
В судовому засіданні, 20.07.2023р., оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, господарський суд
ВСТАНОВИВ:
15.12.2022р. між Акціонерним товариством "ДНІПРОВСЬКИЙ ЗАВОД З РЕМОНТУ ТА БУДІВНИЦТВА ПАСАЖИРСЬКИХ ВАГОНІВ" (АТ "ДНІПРОВАГОНРЕМБУД") (надалі- підрядник) та Державним підприємством "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" (надалі - замовник) був укладений договір № 1612/03/202ВО на капітальний ремонт вагонів.
Відповідно до п.1.1. договору, підрядник зобов`язується виконати Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов`язаного обладнання та супутні послуги код ДК 021:2015-5022 (Капітальний ремонт піввагонів), згідно з Додатком №1 «Графік подачі вагонів в ремонт», узгодженого Сторонами до даного Договору і є його невід`ємною частиною, а Замовник прийняти та оплатити вартість ремонту відповідно до умов договору.
Термін надання послуг по ремонту одного Вагону з дати підписання Акту приймання вагонів у ремонт, надходження попередньої оплати не повинен перевищувати при капітальному ремонті - 5 робочих днів. (п.1.2. договору)
Подача Вагонів в ремонт здійснюється Замовником, після обов`язкового письмового повідомлення Підрядника із зазначенням пономерного переліку вагонів в ремонт, яке направляється Замовником на електронну адресу підряждника: ІНФОРМАЦІЯ_1 не пізніше ніж за 5 календарних днів до дати за адресування Замовником Вагонів в ремонт Підряднику. (п.1.4. договору)
У разі перебільшення Замовником строків подачі вагонів в ремонт згідно з Додатком № 1 ("Графік подачі вагонів в ремонт") до цього Договору, Підрядник має право в односторонньому порядку переглядати термін та кількість здійснення ремонту визначений в п.1.2. Договору, без застосування до Підрядника штрафних санкцій, спричинених такою затримкою. (п.1.5. договору)
Графік подачі вагонів в ремонт може змінюватися Замовником з обов`язковим погодженням Виконавцем таких змін шляхом направлення один одному відповідних листів. (п.1.6. договору)
Вартість послуг за цим Договором визначається Сторонами відповідно до Графіку подачі вагонів в ремонт (Додаток №1 до цього Договору), базової вартості послуг, яка визначена Додатком №2 до цього Договору та додаткових послуг з ремонту, що не входять в базову вартість (ремонт колісних пар, заміна неремонтопридатних частин на запасні частини Підрядника, та інше);
Базова вартість послуг виконується Підрядником відповідно до нормативних документів, згідно п.2.1, та включає:
- ремонт автогальмівного обладнання та автозчепних пристроїв;
- ремонт візків;
- ремонт кузову Вагону (без урахування вартості додаткових послуг);
- нанесення трафаретів;
- діагностика деталей вагону та заміна неремонтопридатних частин на запасні частини
Замовника;
- колодки гальмівні, метизні вироби, гумотехнічні вироби,, кисень, пропан, зварювальні електроди.
- фарбування вагону. (п.5.1. договору)
Відповідно до п.5.2. договору, загальна вартість Договору визначається як добуток кількості вагонів, зазначеної в Додатку 1 Договору та Розрахунку вартості капітального ремонту одного вагона з урахуванням витратних матеріалів та запасних частин Виконавця відповідно Додатку 2 Договору та орієнтовно складає 5 280 000,00грн. (П`ять мільйонів двісті вісімдесят тисяч грн. 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20% - 880 000,00грн. (Вісімсот вісімдесят тисяч грн.).
Витрати Підрядника з подачі вагонів від залізничної станції примикання до вагоноремонтного підприємства, та від підприємства до станції залізниці, зазначеної у заявці Замовника, оплачуються Замовником за окремим(и) рахунком(и) Підрядника протягом 3 (трьох) календарних днів з дати виставлення рахунку, або списуються з особового рахунку замовника в ЄРЦ АТ "Укрзалізниця".
Якщо через затримку вагонів Замовника (з його вини) на станційних коліях виробничого підрозділу Підрядника нараховується відповідна плата (згідно вимог Правил користування вагонами і контейнерами та Тарифного керівництва №1), Підрядник надає підтверджуючі документи Замовнику, а Замовник сплачує Підряднику плату за весь час знаходження (простою) вагонів на коліях залізничної станції примикання залізниці або на підходах до неї. (п.5.5. договору)
Згідно п.5.6. договору, витрати Підрядника при проведенні маневрових робіт по та інші витрати залізниці, розраховуються за ставками плат та зборів, що визначені «Збірником тарифів», оплачуються Замовником на підставі окремого(их) рахунку(ів) Підрядника протягом 3 (трьох) календарних днів з дати виставлення рахунку, який підтверджується відповідними документами (відомості форм ГУ-45, ГУ-46а із зазначенням номерів вагонів, або списуються з особового рахунку Замовника в ЄРЦ АТ «Укрзалізниця». У разі неможливості оформлення відомості форми ГУ-46а оформлюється накопичувальна картка форми ФДУ-92 або Підрядник включає ці витрати до загальної вартості робіт.
Відповідно до п.5.7. договору, з.Замовник здійснює 50% (п`ятдесятивідсоткову) передоплату базової вартості послуг протягом 3х (трьох) банківських днів з моменту отримання рахунку від Виконавця, окремо за кожний вагон (партію вагонів). .
Сума передоплати визначається Підрядником, на підставі даних про кількість та базову вартість ремонту вагону Замовника, та не є остаточною ціною ремонту.
Остаточна ціна ремонту визначається за Актами наданих послуг та окремими рахунками за послуги, що виконані у межах цього Договору. Остаточна оплата за цим Договором між Сторонами здійснюється за кожну окрему партію вагонів, яким виконано ремонт, протягом 15-ти банківських днів після отримання Замовником Актів наданих послуг і рахунку на оплату.
Пунктом 5.8. договору передбачено, що виконання послуг за даним Договором підтверджується підписанням Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг (далі також - Акт), який складається Виконавцем у 2 (двох) оригінальних примірниках, які мають бути підписані та надані Замовнику не пізніше 2 (двох) робочих днів з дати складання повідомлення про приймання Вагону з ремонту формі ВУ-36М. Замовник зобов`язаний протягом 2 (двох) робочих днів з дати одержання від Виконавця відповідного Акту, підписати його або направити Виконавцю мотивовану письмову відмову від прийняття наданих послуг та підписання Акту, із зазначенням переліку зауважень та виявлених недоліків наданих послуг та/або викладенням обставин, які унеможливлюють підписання Акту. У своїй мотивованій відмові Замовник має право визначити строк для усунення зазначених ним недоліків. При цьому визначений Замовником строк, у випадку обґрунтованості заперечень, є обов`язковим для Підрядника, але має бути достатнім для усунення недоліків.
У випадку неповернення Замовником у строки передбачені цим пунктом Договору на користь Підрядника примірника підписаного Акту приймання-передачі послуг або ненадходження у встановлені строки мотивованої письмової відмови від прийняття наданих послуг, Сторони узгодили, що такі послуги вважаються прийнятими Замовником та є такими, що підлягають оплаті відповідно до вимог даного Договору.
Відповідно до п.6.4. договору, за порушення строків оплати за надані послуги, передбачених Договором, Замовник сплачує Підрядникові штрафні санкції у розмірі, передбаченому ст. 231 ГК України. Відповідно до вимог ч. 2 ст.625 Цивільного кодексу України Сторони в цьому Договорі встановили інший розмір процентів, а саме 0 (нуль) процентів річних від простроченої суми.
Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами та діє до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків - до повного їх виконання. (п.8.1. договору)
30.12.2022р. між сторонами укладена додаткова угода № 1 до договору № 1612/03/202ВО від 15.11.2022р., виклавши п.8.1. договору в наступній редакції: "Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами та діє до 31.03.2023 року, а в частині розрахунків - до повного їх виконання."
За даним договором виконавець надав на користь замовника послуги з ремонту на загальну суму 5 202 542,20 грн., про що свідчать акти наданих послуг, наявні в матеріалах справи.
Станом на сьогоднішній день заборгованість за Договором № 1612/03/202ВО на капітальний ремонт вагонів від 15.12.2022р. у відповідача відсутня, ' зв`язку з погашенням її у повному обсязі.
Щодо нарахування пені в сумі 59 167,68грн. за період з 22.02.2023р. 03.04.2023р. та штрафу в розмірі 77 015,24грн., суд зазначає наступне.
Згідно зі статтею 610 Цивільного кодексу України виконання зобов`язання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання), є порушенням зобов`язання.
У разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема: сплата неустойки (стаття 611 Цивільного кодексу України).
У сфері господарювання, згідно з частиною 2 статті 217, частиною 1 статті 230 Господарського кодексу України, застосовуються господарські санкції, зокрема, штрафні санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов`язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов`язання.
Законом або договором можуть бути передбачені випадки, коли допускається стягнення тільки штрафних санкцій; збитки можуть бути стягнуті у повній сумі понад штрафні санкції; за вибором кредитора можуть бути стягнуті або збитки, або штрафні санкції. (ч.2 ст.232 Господарського кодексу України".
У відповідності до частини 6 статті 232 Господарського кодексу України нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов`язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов`язання мало бути виконано.
Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання (стаття 549 Цивільного кодексу України).
Відповідно до пункту 6.4. договору, за порушення строків оплати за надані послуги, передбачених Договором, Замовник сплачує Підрядникові штрафні санкції у розмірі, передбаченому ст. 231 ГК України. Відповідно до вимог ч. 2 ст.625 Цивільного кодексу України Сторони в цьому Договорі встановили інший розмір процентів, а саме 0 (нуль) процентів річних від простроченої суми.
Стаття 231 ГК України регулює розмір штрафних санкцій таким чином: «Законом щодо окремих видів зобов`язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається.
У разі якщо порушено господарське зобов`язання, в якому хоча б одна сторона є суб`єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов`язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов`язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах:
за порушення умов зобов`язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
за порушення строків виконання зобов`язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Законом може бути визначений розмір штрафних санкцій також за інші порушення окремих видів господарських зобов`язань, зазначених у частині другій цієї статті.
У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов`язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов`язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг).
У разі недосягнення згоди між сторонами щодо встановлення та розміру штрафних санкцій за порушення зобов`язання спір може бути вирішений в судовому порядку за заявою заінтересованої сторони відповідно до вимог цього Кодексу.
Штрафні санкції за порушення грошових зобов`язань встановлюються у відсотках, розмір яких визначається обліковою ставкою Національного банку України, за увесь час користування чужими коштами, якщо інший розмір відсотків не передбачено законом або договором.
Розмір штрафних санкцій, що застосовуються у внутрішньогосподарських відносинах за порушення зобов`язань, визначається відповідним суб`єктом господарювання - господарською організацією».
З аналізу положень статті 231 ГК України вбачається, що нею передбачено можливість законодавчого встановлення щодо окремих видів зобов`язань штрафних санкцій, що мають імперативний характер (тобто, їх розмір не може бути змінений за згодою сторін та не залежить від їх волевиявлення), а також можливість законодавчого встановлення щодо окремих видів зобов`язань штрафних санкцій, розмір яких може бути змінений сторонами за умовами договору.
Так, частина друга статті 231 ГК України визначає уніфікований розмір штрафних санкцій за певні види правопорушень (порушення вимог щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг), порушення строків виконання негрошового зобов`язання) у господарському зобов`язанні, в якому хоча б одна сторона є суб`єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов`язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов`язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, якщо інше не передбачено законом або договором.
Частина третя цієї статті передбачає можливість законодавчого встановлення розміру штрафних санкцій і за інші види правопорушень у окремих видах господарських зобов`язань, перелічених у частині другій статті 231 ГК України.
Частиною четвертою статті 231 ГК України законодавець передбачає застосування штрафних санкцій, у разі якщо їх розмір законом не визначено, у розмірі, визначеному умовами господарського договору, а також надає сторонам право встановлювати різні способи визначення штрафних санкцій, - у відсотковому відношенні до суми зобов`язання (виконаної чи невиконаної його частини) або у певній визначеній грошовій сумі, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг).
Положення ж частини шостої статті 231 ГК України регулюють виключно правовідносини сторін щодо їх відповідальності за невиконання грошових зобов`язань, передбачаючи їх встановлення у відсотках, розмір яких визначається обліковою ставкою Національного банку України, за увесь час користування чужими коштами, якщо інший розмір відсотків не передбачено законом або договором. На відміну від, наприклад, частини другої статті 231 ГК України, у частині шостій цієї статті не вказано про застосування штрафної санкції у певному розмірі, а йдеться про спосіб її визначення.
Разом з тим, за частиною другою статті 343 ГК України, як спеціальною нормою, яка регулює відповідальність за порушення строків розрахунків, платник грошових коштів сплачує на користь одержувача цих коштів за прострочку платежу пеню в розмірі, що встановлюється за згодою сторін, але не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.
Також за статтями 1 та 3 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов`язань», платники грошових коштів сплачують на користь одержувачів цих коштів за прострочку платежу пеню в розмірі, що встановлюється за згодою сторін. Розмір пені, передбачений статтею 1 цього Закону, обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.
За змістом наведених вище положень законодавства, розмір пені за порушення грошових зобов`язань встановлюється в договорі за згодою сторін. У тому випадку, коли правочин не містить в собі умов щодо розміру та бази нарахування пені, або містить умову про те, що пеня нараховується відповідно до чинного законодавства, сума пені може бути стягнута лише в разі, якщо обов`язок та умови її сплати визначено певним законодавчим актом.
Така сама правова позиція щодо застосування норм статті 231 ГК України викладена в постанові Великої Палати Верховного Суду від 10.12.2019 у справі № 904/4156/18.
Так, в спірному договорі сторонами не обумовлено розмір та базу нарахування штрафних санкцій, а лише зазначено, що штрафні санкції нараховуються у розмірі, передбаченому ст.231 ГК України.
Як вбачається з поданого розрахунку, позивач здійснює нарахування штрафних санкцій, передбачених абзацом 3 частини 2 статті 231 ГК України, за порушення відповідачем виконання саме грошового зобов`язання, що суперечить приписам чинного законодавства.
За таких обставин, позовні вимоги Акціонерного товариство "ДНІПРОВСЬКИЙ ЗАВОД З РЕМОНТУ ТА БУДІВНИЦТВА ПАСАЖИРСЬКИХ ВАГОНІВ" ("ДНІПРОВАГОНРЕМБУД") про стягнення пені в сумі 59 167,68грн. та штрафу в розмірі 77 015,24грн. є не обґрунтованими та в задоволенні яких слід відмовити.
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов`язків є договори та інші правочини.
Частина 1 статті 626 Цивільного кодексу України передбачає, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.
Відповідно до статті 526 Цивільного кодексу України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Частинами 1 і 2 статті 193 Господарського кодексу України встановлено, що:
- суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться;
- кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов`язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу.
Відповідно до ч.1 ст.74 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.
Згідно з ч.1 ст. 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.
Європейський суд з прав людини у справі «Мантованеллі» проти Франції звернув увагу суду на те, що одним із складників справедливого судового розгляду у розумінні ст.6 Конвенції «Про захист прав людини і основоположних свобод» є право на змагальне провадження.
Стаття 13 ГПК України передбачає, що судочинство у господарських судах України здійснюється на засадах змагальності сторін. Відповідно до ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод: кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру.
З врахуванням вище викладеного, в задоволенні позовних вимог слід відмовити.
Щодо судового збору, суд зазначає наступне.
Закон України "Про судовий збір" визначає правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору.
Відповідно до п.1, п.2 ч.2 ст.4 Закону України "Про судовий збір" за подання до господарського суду позовної заяви майнового характеру ставка судового збору становить 1,5 відсотки ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб та не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, за подання до господарського суду позовної заяви немайнового характеру ставка судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України. Суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України (ст. 9 Закону України "Про судовий збір").
Оскільки, при зверненні до господарського суду заявлено вимогу майнового характеру (3 102 895,71грн.), то позивач сплатив судовий збір у розмірі 46 543,44грн., але в подальшому позивач подав заяву про зменшення позовних вимог на суму 136 182,92грн.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.7 Закону України "Про судовий збір", сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі зменшення розміру позовних вимог або внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом.
Таким чином, підлягає поверненню позивачу з Державного бюджету України судовий збір в розмірі 44 500,69грн. (2 966 712,79грн. х 1,5 %).
Відповідно до ст.129 ГПК України, судовий збір покладається на позивача.
Керуючись статтями 2, 46, 73, 74, 76, 77-79, 86, 91, 129, 233, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
ВИРІШИВ:
В задоволенні позовних вимог відмовити у повному обсязі.
Повернути Акціонерному товариству "ДНІПРОВСЬКИЙ ЗАВОД З РЕМОНТУ ТА БУДІВНИЦТВА ПАСАЖИРСЬКИХ ВАГОНІВ" ("ДНІПРОВАГОНРЕМБУД"), 49024, м.Дніпро, вул.Універсальна, буд.10, код ЄДРПОУ 00554514 з Державного бюджету України судовий збір у сумі 44 500,69грн., сплачений у складі судового збору в сумі 46 543,44грн. згідно з платіжною інструкцією кредитового переказу № 2913 від 10.04.2023, про що винести ухвалу.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Центрального апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складено 21.07.2023р.
Суддя С.П. Панна
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 20.07.2023 |
Оприлюднено | 25.07.2023 |
Номер документу | 112342736 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань підряду |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Панна Світлана Павлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні