УХВАЛА
м. Вінниця
24 липня 2023 р. Справа № 120/9939/23
Суддя Вінницького окружного адміністративного суду Дончик Віталій Володимирович, розглянувши матеріали позовної заяви Громадської організації "Автомайдан "Вінниччина" (вул. Левка Лук`яненка, 30, м. Вінниця, 21011) в інтересах ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ), ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 ) до Вінницької міської ради (вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21050), Комунального підприємства "Муніципальна варта" Вінницької міської ради (вул. Скалецького, 29, м. Вінниця, 21018) про визнання бездіяльності неправомірною та зобов`язання вчинити дії
в с т а н о в и в :
06.07.2023 року Громадська організація "Автомайдан "Вінниччина" звернулась в суд в інтересах ОСОБА_1 , ОСОБА_2 з адміністративним позовом до Вінницької міської ради, Комунального підприємства "Муніципальна варта" Вінницької міської ради про визнання бездіяльності неправомірною та зобов`язання вчинити дії.
Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначив, що відповідно до рішення координаційної ради з питань безпеки дорожнього руху, оформлене протоколом №5 від 09.08.2021 року, встановлено шлагбаум по вулиці Замковій на заїзді до Монументу з державним прапором України в місті Вінниці.
На переконання позивача, таке встановлення шлагбаума є незаконним, оскільки такі рішення приймаються із погодженням із відповідними органами Національної поліції України.
Крім цього, наявність шлагбауму робить неможливим доступ до Монументу з державним прапором України, чим порушується право осіб з інвалідністю, а саме ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , на свободу пересування, у зв`язку із чим, звернулись з цим позовом до суду.
Ухвалою суду від 11.07.2023 року позовну заяву залишено без руху та встановлено позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви.
18.07.2023 року на виконання вимог ухвали суду позивач подав заяву на усунення недоліків позовної заяви.
Вирішуючи питання щодо відкриття провадження у адміністративній справі суд виходив з наступного.
Відповідно до статті 168 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) позов пред`являється шляхом подання позовної заяви в суд першої інстанції.
Ознайомившись з позовною заявою, та доданими до неї матеріалами, вважаю, що вона підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства, підсудна Вінницькому окружному адміністративному суду, відповідає вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 КАС України, подана особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність та у строк, установлений законом. Підстави для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі відсутні.
З огляду на викладене, доходжу висновку про наявність підстав для прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі.
Пунктом 4 частини 9 статті 171 КАС України встановлено, що про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначаються за якими правилами позовного провадження (загального чи спрощеного) буде розглядатися справа.
В силу приписів статті 12 КАС України визначено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).
Вирішуючи питання про можливість розгляду даної справи в порядку спрощеного позовного провадження, суд виходив з наступного.
У відповідності до п. 10 ч. 6 ст. 12 КАС України, справами незначної складності є інші справи, у яких суд дійде висновку про їх незначну складність, за винятком справ, яку не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження.
Зважаючи на те, що дана справа відноситься до справ незначної складності, які можуть бути розглянуті у порядку письмового провадження, враховуючи характер спірних відносин, склад учасників та предмет доказування, що не вимагають проведення підготовчого провадження для повного та всебічного встановлення обставин справи, суд вважає за можливе розглядати дану справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні).
Крім цього, у прохальній частині позовної заяви позивач просить розглядати справу в судовому засіданні з викликом сторін.
Розглянувши подане клопотання та беручи до уваги те, що за характером спірних правовідносин, предметом доказування і складом учасників ця справа не належить до категорії тих адміністративних справ, які можуть розглядатися виключно за правилами загального провадження, суд вважає за необхідне розгляд цієї справи здійснювати в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін, оскільки обставини справи не вимагають проведення судового засідання.
За таких обставин суд, відповідно до пункту 2 частини 6 статті 262 КАС України, відмовляє у задоволенні клопотання позивача про розгляд даної справи в судовому засіданні з викликом сторін.
Керуючись статтями 171, 248, 256-263 КАС України, -
у х в а л и в :
Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження в адміністративній справі за позовом Громадської організації "Автомайдан "Вінниччина" в інтересах ОСОБА_1 , ОСОБА_2 до Вінницької міської ради, Комунального підприємства "Муніципальна варта" Вінницької міської ради про визнання бездіяльності неправомірною та зобов`язання вчинити дії.
У задоволенні клопотання позивача про розгляд справи в судовому засіданні з викликом сторін, - відмовити.
Розгляд справи здійснюватиметься суддею одноособово в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Запропонувати відповідачу у 15-денний строк з дня отримання ухвали про відкриття провадження подати відзив на позов із поясненнями по суті заявлених вимог та доданням підтверджуючих документів у тому числі документів, що підтверджують надіслання копії відзиву та доданих до нього документів позивачу, а також, у разі надходження відповіді на відзив, подати свої заперечення у 2 - денний термін з дня отримання відповіді на відзив.
Запропонувати позивачу у 2 - денний строк з дня отримання відзиву подати відповідь на відзив, копія якої одночасно з поданням до суду повинна бути надіслана іншим учасникам справи.
Учасники справи можуть отримати інформацію по даній справі на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за посиланням: "http://court.gov.ua/fair/".
Копію ухвали направити особам, що беруть участь у справі.
Ухвала суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 256 КАС України.
Суддя Дончик Віталій Володимирович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.07.2023 |
Оприлюднено | 25.07.2023 |
Номер документу | 112373309 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні