Рішення
від 12.07.2023 по справі 440/1303/23
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 липня 2023 року м. ПолтаваСправа № 440/1303/23

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Сич С.С.,

за участю:

секретаря судового засідання Садошенко А.П.,

представника позивача Фабро Є.А.,

представника відповідачів Набок В.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "КАСПІЙ АГРО" до Головного управління ДПС у Полтавській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

08 лютого 2023 року позивач Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСПІЙ АГРО" (надалі - позивач, ТОВ "КАСПІЙ АГРО") звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Полтавській області (надалі - ГУ ДПС у Полтавській області), Державної податкової служби України (надалі - відповідач, ДПС України) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії.

В обґрунтування позовних вимог позивачем, зокрема, зазначено, що рішення комісії Головного управління ДПС у Полтавській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 20 січня 2023 року №8125014/43200332 є протиправним та підлягає скасуванню, а податкова накладна №1 від 06.01.2023 підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, оскільки платником податків надано контролюючому органу всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарської операції за податковою накладною, у реєстрації якої відмовлено.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 13 лютого 2023 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №440/1124/23. Роз`єднано позовні вимоги в окремі провадження шляхом виділення у самостійні провадження позовних вимог, зокрема, про визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 20.01.2023 №8125014/43200332 та зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних накладну №1 від 06.01.2023.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 14 лютого 2023 року адміністративну справу №440/1303/23 прийнято до провадження, клопотання позивача про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження задоволено, вирішено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

22 лютого 2023 року до суду надійшла заява відповідачів із запереченнями проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження /а.с. 51/.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 23 лютого 2023 року залишено без задоволення заяву відповідачів із запереченнями проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження у справі №440/1303/23.

24 лютого 2023 року до суду надійшов відзив відповідачів на позовну заяву /60-64/, у якому представник відповідачів просить у задоволенні позовних вимог відмовити у повному обсязі, посилаючись на те, що зупинення реєстрації податкової накладної №1 від 06.01.2023 здійснено у відповідності та на виконання вимог Порядку зупинення реєстрації ПН/РК №1165. Вказує, що в ході опрацювання копій первинних документів, поданих ТОВ "КАСПІЙ АГРО" до податкової накладної від 06.01.2023 №1, складеної з контрагентом ТОВ "ГАРАНТ-ТРЕЙД-КОМПАНІ", встановлено, що до повідомлення платником не надано розрахунок кількісних та вартісних показників послуг, на підставі яких виписано акт надання логістичних послуг. Крім того, платником надано договір про надання логістичних послуг № 15/10/2020- ГТККА від 15.10.2020, строк дії якого закінчився.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 13 квітня 2023 року вирішено перейти до розгляду справи №440/1303/23 за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче судове засідання на 10:00 12 травня 2023 року, витребувано докази та встановлено строк їх надання до суду до 28 квітня 2023 року.

26 квітня 2023 року до суду від відповідача надійшли документи /а.с. 106-123/.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 12 травня 2023 року закрито підготовче провадження та призначено справу №440/1303/23 до судового розгляду по суті.

Представник позивача у судовому засіданні підтримав позов та просив задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Представник відповідачів у судових засіданнях проти позову заперечував, просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Суд, заслухавши вступне слово представників сторін, дослідивши письмові докази, встановив наступні обставини та спірні правовідносини.

ТОВ "КАСПІЙ АГРО" (ідентифікаційний код 43200332) зареєстроване як юридична особа, основним видом економічної діяльності позивача є 49.41 Вантажний автомобільний транспорт, також позивач має право на здійснення такого виду діяльності як 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань /а.с. 16-17/.

Позивач зареєстрований платником податку на додану вартість з 01.10.2019 /а.с. 19/.

ТОВ "КАСПІЙ АГРО" складено податкову накладну №1 від 06.01.2023 (отримувач (покупець) Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАРАНТ-ТРЕЙД-КОМПАНІ") на логістичні послуги (смт Наркевичи Хмельницька обл. (послуги згідно з ДКПП 52.29) на загальну суму 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. /а.с. 20-21/, яку подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних 12.01.2023 /а.с. 74/.

За результатами розгляду податкової накладної №1 від 06.01.2023 контролюючий орган через Автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України, версія 2.3.8.56" направив ТОВ "КАСПІЙ АГРО" квитанцію, у якій зазначено: "Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 06.01.2023 №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 52.29 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" /а.с. 74/.

ТОВ "КАСПІЙ АГРО" направило контролюючому органу повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 18.01.2023 №15, у якому зазначило, що ТОВ "КАСПІЙ АГРО" здійснює організацію доставки вантажів відповідно до принципів та правил логістики /а.с. 87/.

До цього повідомлення позивачем додано документи, копії яких містяться у матеріалах справи, та письмові пояснення №14 від 18.01.2023, за змістом яких на виконання бізнес-плану та досягнення цілей, передбачених статутом, відповідно до основного виду діяльності ТОВ "КАСПІЙ АГРО" 15.10.2020 підписано договір про надання логістичних послуг №15/10/2020-ГТККА з ТОВ "ГАРАНТ-ТРЕЙД-КОМПАНІ" код 41579888. За цим договором підприємство надає логістичні послуги відповідно до принципів і правил логістики. Сума винагороди за послуги відповідно до договору розраховується, виходячи з об`єму фактично наданих послуг і не може бути меншою ніж 10% від винагороди замовника. 06.01.2023 виписано рахунок №6 на суму 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. Того ж дня акт наданих послуг №5 на суму 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. На першу подію зареєстрована податкова накладна №1 від 06.01.2023 за номером ДПІ 9001702854 на суму 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. Реальність господарської діяльності та відповідних операцій підтверджується наявністю у ТОВ "КАСПІЙ АГРО" необхідної матеріально-технічної бази та трудових ресурсів. Всі вищевикладені операції у повному обсязі відображені у бухгалтерському обліку ТОВ "КАСПІЙ АГРО", всі вищевикладені господарські операції виконані належним чином та жодна зі сторін претензій не має /а.с. 85-86/.

20.01.2023 комісією ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення від 20.01.2023 №8125014/43200332 про відмову у реєстрації податкової накладної від 06.01.2023 №1 /а.с. 23/.

За змістом вказаного рішення підставою для відмови в реєстрації податкової накладної зазначено "ненадання платником податку копій документів: договорів, зокрема, зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), в тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних". Додаткова інформація: "до повідомлення платником не надано розрахунок кількісних та вартісних показників послуг, на підставі яких виписано акт надання логістичних послуг. Платником надано договір про надання логістичних послуг №15/10/2020-ГТККА від 15.10.2020, строк дії якого закінчився".

Позивач не погодився з вказаним рішенням та подав на нього скаргу до ДПС України /а.с. 25, 160/.

Разом із скаргою ТОВ "КАСПІЙ АГРО" направило контролюючому органу вже інший пакет документів, копії яких містяться у матеріалах справи, та письмові пояснення від 24.01.2023 №27, за змістом яких для виконання бізнес-плану та досягнення цілей, передбачених статутом, відповідно до основного виду діяльності ТОВ "КАСПІЙ АГРО" 03.01.2023 підписано договір про надання допоміжних послуг у сфері транспорту №ГТК-3/01/23 з ТОВ "ГАРАНТ-ТРЕЙД-КОМПАНІ" код 41579888. За цим договором підприємство організовує доставку вантажу відповідно до принципів і правил логістики. 06.01.2023 виписано рахунок №6 на суму 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. Того ж дня акт наданих послуг №5 на суму 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. На першу подію зареєстрована податкова накладна №1 від 06.01.2023 за номером ДПІ 9001702854 на суму 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. Згідно договору логістичні послуги були сформовані на підставі Акту №13-Н від 06.01.2023 прийому-передачі наданих послуг які виникли між замовником і виконавцем. Реальність господарської діяльності та відповідних операцій підтверджується наявністю у ТОВ "КАСПІЙ АГРО" необхідної матеріально-технічної бази та трудових ресурсів. Всі вищевикладені операції у повному обсязі відображені у бухгалтерському обліку ТОВ "КАСПІЙ АГРО", всі вищеперераховані господарські операції виконані належним чином та жодна зі сторін претензій не має /а.с. 165-166/.

Рішенням за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 01.02.2023 №10013/43200332/2, яке прийнято комісією Державної податкової служби України з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, скаргу ТОВ "КАСПІЙ АГРО" залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних залишено без змін /а.с. 26/.

Позивач не погодився з рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Полтавській області від 20.01.2023 №8125014/43200332 про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку оскаржуваному рішенню комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Полтавській області від 20.01.2023 №8125014/43200332, суд дійшов таких висновків.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплату пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків і визначає заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий кодекс України від 02.12.2010 року № 2755-VI (далі - ПК України у редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до підпунктів 16.1.2, 16.1.3, пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно з підпунктом "б" пункту 185.1 статті 185 ПК України об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку, який нараховується відповідно до підпунктів 213.1.9 і 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 цього Кодексу, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів). (пункт 188.1 статті 188 ПК України).

Відповідно до пункт 201.7 статті 201 ПК України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України (пункт 201.10 статті 201 ПК України).

Відповідно до підпункту 14.1.60 ПК України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Положенням пункту 201.10 статті 201 ПК України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01.07.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Отже, платник податку - постачальник з настанням першої із умов виникнення податкових зобов`язань, визначених у пункті 187.1 статті 187 ПК України, зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування складаються та реєструються постачальником (продавцем) - платником податку, крім випадків, визначених пунктом 9 цього Порядку (пункт 8 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних).

Згідно з пунктом 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронні довірчі послуги, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пунктів 13-15 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Згідно з пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" від 11.12.2019 №1165, якою, зокрема, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165, у редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Пунктом 1 Порядку №1165 встановлено, що цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

За змістом пункту 2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Згідно з пунктом 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Додатком 3 до Порядку №1165 визначено Критерії ризиковості здійснення операцій, відповідно до пункту 1 яких обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі.

Відповідно до пункту 7 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет /пункт 8 Порядку №1165/.

Пунктами 10, 11 Порядку №1165 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що ТОВ "КАСПІЙ АГРО" складено податкову накладну №1 від 06.01.2023 (отримувач (покупець) Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАРАНТ-ТРЕЙД-КОМПАНІ") на логістичні послуги (смт Наркевичи Хмельницька обл. (послуги згідно з ДКПП 52.29) на загальну суму 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. /а.с. 20-21/, яку подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних 12.01.2023 /а.с. 74/.

За результатами розгляду податкової накладної №1 від 06.01.2023 контролюючий орган через Автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України, версія 2.3.8.56" направив ТОВ "КАСПІЙ АГРО" квитанцію, у якій зазначено: "Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 06.01.2023 №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 52.29 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" /а.с. 74/.

Верховним Судом у постанові від 07 травня 2020 року у справі №300/183/19 викладено висновок щодо застосування норм статей 8, 9, 77, 245 Кодексу адміністративного судочинства України, за змістом якого предметом доказування при вирішенні вимог про зобов`язання ДФС України зареєструвати податкову накладну мають бути встановленими обставини достатності документів для її реєстрації. Тобто позивач має довести, що ним було подано вичерпний перелік документів, достатніх для реєстрації податкової накладної, натомість відповідач має це спростовувати на підтвердження правильності свого рішення із наведенням обґрунтованих доводів, чому надані позивачем документи не були достатніми для реєстрації податкової накладної.

ТОВ "КАСПІЙ АГРО" направило контролюючому органу повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 18.01.2023 №15, у якому зазначило, що ТОВ "КАСПІЙ АГРО" здійснює організацію доставки вантажів відповідно до принципів та правил логістики /а.с. 87/.

ТОВ "КАСПІЙ АГРО" до цього повідомлення додано письмові пояснення №14 від 18.01.2023, за змістом яких на виконання бізнес-плану та досягнення цілей, передбачених статутом, відповідно до основного виду діяльності ТОВ "КАСПІЙ АГРО" 15.10.2020 підписано договір про надання логістичних послуг №15/10/2020-ГТККА з ТОВ "ГАРАНТ-ТРЕЙД-КОМПАНІ" код 41579888. За цим договором підприємство надає логістичні послуги відповідно до принципів і правил логістики. Сума винагороди за послуги відповідно до договору розраховується, виходячи з об`єму фактично наданих послуг і не може бути меншою ніж 10% від винагороди замовника. 06.01.2023 виписано рахунок №6 на суму 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. Того ж дня акт наданих послуг №5 на суму 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. На першу подію зареєстрована податкова накладна №1 від 06.01.2023 за номером ДПІ 9001702854 на суму 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. Реальність господарської діяльності та відповідних операцій підтверджується наявністю у ТОВ "КАСПІЙ АГРО" необхідної матеріально-технічної бази та трудових ресурсів. Всі вищевикладені операції у повному обсязі відображені у бухгалтерському обліку ТОВ "КАСПІЙ АГРО", всі вищевикладені господарські операції виконані належним чином та жодна зі сторін претензій не має /а.с. 85-86/.

На підтвердження пояснень разом із повідомленням позивачем надано до Комісії ГУ ДПС в Полтавській області копії таких документів:

- договору про надання логістичних послуг №15/10/2020-ГТККА від 15.10.2020, укладеного між ТОВ "ГАРАНТ-ТРЕЙД-КОМПАНІ" (замовник) та ТОВ "КАСПІЙ АГРО" (виконавець), за умовами якого відповідно до умов цього договору замовник доручає, а виконавець бере на себе регулярне консультаційно-довідкове та організаційне обслуговування замовника з питань допоміжної діяльності у сфері транспорту в обсязі та на умовах цього договору. Замовник зобов`язується прийняті належним чином надані, обумовлені договором послуги й оплатити їх вартість. Згідно з п. 2.1 договору у період дії цього договору виконавець зобов`язується виконувати наступне: забезпечення оптимального транспортного обслуговування та організації доставлення вантажів замовника. Системна організація доставки вантажів відповідно до принципів і правил логістики. Маршрутизація транспортних засобів. Контроль за доставкою потрібного вантажу в узгоджені місце і час, в потрібній кількості і відповідної якості. Згідно з п. 4.1 договору сума винагороди за послуги відповідно до договору розраховується виходячи з об`єму фактично наданих в періоді послуг і не може бути меншою ніж 10% від нагороди замовника за договором , на виконання якого виконавцем надавалися допоміжні послуги за цим договором та зазначається в акті приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг. Договір набуває чинності з дня його підписання і діє до 28 лютого 2021 року. Всі зміни та доповнення до договору є дійсними за умови оформлення їх у письмовому вигляді та підписання сторонами (пункти 9.1, 9.2 договору) /а.с. 179/;

- акту надання послуг №5 від 06.01.2023 складеного між ТОВ "ГАРАНТ-ТРЕЙД-КОМПАНІ" (замовник) та ТОВ "КАСПІЙ АГРО" (виконавець) про те, що виконавець надав замовнику на підставі договору про надання логістичних послуг №15/10/2020-ГТККА від 15.10.2020 логістичні послуги (смт Наркевичи Хмельницька обл.) на суму 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. /а.с. 171/;

- акту №2 від 06.01.2023 приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) до договору про надання логістичних послуг №15/10/2020-ГТККА від 15.10.2020, між ТОВ "ГАРАНТ-ТРЕЙД-КОМПАНІ" (замовник) та ТОВ "КАСПІЙ АГРО" (виконавець) складеного про те, що виконавець надав замовнику послуги відповідно до договору про надання логістичних послуг №15/10/2020-ГТККА від 15.10.2020, а замовник прийняв надані послуги. Обсяг наданий/прийнятих послуг: забезпечення оптимального транспортного обслуговування та організації перевезень вантажів (цукровий буряк) по взаємовідносинах між замовником та ТОВ "НАРКЕВИЦЬКИЙ ЦУКРОВИЙ ЗАВОД" за договором №22/09/6-22 від 22.09.2022, системна організація доставки вантажів відповідно до принципів і правил логістики, маршрутизація транспортних засобів, контроль за доставкою потрібного вантажу в узгоджені місце і час, в потрібній кількості і відповідної якості. Розцінка логістичних послуг згідно договору становить 90% винагороди замовника за договором, на виконання якого виконавцем надавались допоміжні послуги згідно цього договору. Вартість наданий/прийнятих послуг за договором за період з 01.01.2023 по 05.01.2023 становить 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. /зворот а.с. 171/;

- рахунку на оплату №6 від 06.01.2023, виписаного ТОВ "КАСПІЙ АГРО" (постачальник) покупцю ТОВ "ГАРАНТ-ТРЕЙД-КОМПАНІ" на підставі договору №15/10/2020-ГТККА від 15.10.2020 на логістичні послуги (смт Наркевичи Хмельницька обл.) на суму 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. /а.с. 174/;

- акту звірки взаємних розрахунків за грудень 2022 року між ТОВ "КАСПІЙ АГРО" та ТОВ "ГАРАНТ-ТРЕЙД-КОМПАНІ" /а.с. 173/, хоча рахунок на оплату №6 складено 06.01.2023 та акти приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) складно 06.01.2023.

- договору оперативної оренди об`єкту нерухомості від 01.01.2022, укладеного між Споживчим товариством "Лада" (орендодавець) та позивачем (орендар), за умовами якого орендодавець передає, а орендар бере у тимчасове платне користування приміщення (далі - об`єкт оренди). Адреса об`єкта оренди: магазин смт. Диканька, вул. Незалежності, 6в. Площа приміщення, що орендується: 20,5 м. кв. та акту прийому-передачі орендованого майна від 01.01.2022 /а.с. 175-178/;

- штатного розпису ТОВ "КАСПІЙ АГРО" на 2023 рік, що вводиться в дію з 01.01.2023 /а.с. 172/.

Натомість, до Комісії ДПС України позивачем надано письмові пояснення від 24.01.2023 №27, зміст яких є іншим, ніж до Комісії ГУ ДПС в Полтавській області, та у яких зазначено, що для виконання бізнес-плану та досягнення цілей, передбачених статутом, відповідно до основного виду діяльності ТОВ "КАСПІЙ АГРО" 03.01.2023 підписано договір про надання допоміжних послуг у сфері транспорту №ГТК-3/01/23 з ТОВ "ГАРАНТ-ТРЕЙД-КОМПАНІ" код 41579888. За цим договором підприємство організовує доставку вантажу відповідно до принципів і правил логістики. 06.01.2023 виписано рахунок №6 на суму 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. Того ж дня акт наданих послуг №5 на суму 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. На першу подію зареєстрована податкова накладна №1 від 06.01.2023 за номером ДПІ 9001702854 на суму 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. Згідно договору логістичні послуги були сформовані на підставі Акту №13-Н від 06.01.2023 прийому-передачі наданих послуг які виникли між замовником і виконавцем. Реальність господарської діяльності та відповідних операцій підтверджується наявністю у ТОВ "КАСПІЙ АГРО" необхідної матеріально-технічної бази та трудових ресурсів. Всі вищевикладені операції у повному обсязі відображені у бухгалтерському обліку ТОВ "КАСПІЙ АГРО", всі вищеперераховані господарські операції виконані належним чином та жодна зі сторін претензій не має /а.с. 165-166/.

На підтвердження цих пояснень іншого змісту разом позивачем надано до Комісії ДПС в Полтавській області копії таких документів:

- договору про надання допоміжних послуг у сфері транспорту №ГТК-3/01/23 від 03.01.2023, укладеного між ТОВ "ГАРАНТ-ТРЕЙД-КОМПАНІ" (замовник) та ТОВ "КАСПІЙ АГРО" (виконавець), за умовами якого замовник доручає, а виконавець бере на себе регулярне консультаційно-довідкове та організаційне обслуговування замовника з питань допоміжної діяльності у сфері транспорту в обсязі та на умовах цього договору. Згідно п.2.1 договору виконавець зобов`язується виконувати наступне: забезпечення оптимального транспортного обслуговування та організації доставлення вантажів замовника; системну організацію доставки вантажів відповідно до принципів і правил доставки; маршрутизацію транспортних засобів; контроль за доставкою потрібного вантажу в узгоджені місце і час, в потрібній кількості, і відповідної якості; здійснювати контроль за правильністю заповнення товарно-транспортних накладних, а саме: на об`єктах перевезення замовника, виконавець повинен відстежувати, щоб у товарно-транспортній накладних були відображені основні реквізити, а саме, назва документа, дата і місце його складання; найменування перевізника та/або експедитора, замовника, вантажовідправника, вантажоодержувача, найменування та кількість вантажу, його основні характеристики й ознаки, які дають змогу однозначно ідентифікувати цей вантаж; автомобіль (марка, модель, тип, реєстраційний номер); причіп/напівпричіп (марка, модель, тип, реєстраційний номер), пункти завантаження та розвантаження із зазначенням повної адреси, посади, прізвища та підписи відповідальних осіб вантажовідправника, вантажоодержувача, водія та/або експедитора. Договір набуває чинності з дня його підписання сторонами і діє до 31 грудня 2024 року (п.9.1 договору) /а.с.163/;

- акту надання послуг №5 від 06.01.2023 складеного між ТОВ "ГАРАНТ-ТРЕЙД-КОМПАНІ" (замовник) та ТОВ "КАСПІЙ АГРО" (виконавець) про те, що виконавець надав замовнику договору про надання допоміжних послуг у сфері транспорту №ГТК-3/01/23 від 03.01.2023 логістичні послуги (смт Наркевичи Хмельницька обл.) на суму 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. /а.с. 164/;

- акту №2 від 06.01.2023 приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) до договору про надання допоміжних послуг у сфері транспорту №ГТК-3/01/23 від 03.01.2023, між ТОВ "ГАРАНТ-ТРЕЙД-КОМПАНІ" (замовник) та ТОВ "КАСПІЙ АГРО" (виконавець) складеного про те, що виконавець надав замовнику послуги відповідно до договору про надання допоміжних послуг у сфері транспорту №ГТК-3/01/23 від 03.01.2023, а замовник прийняв надані послуги. Обсяг наданий/прийнятих послуг: забезпечення оптимального транспортного обслуговування та організації перевезень вантажів (цукровий буряк) по взаємовідносинах між замовником та ТОВ "НАРКЕВИЦЬКИЙ ЦУКРОВИЙ ЗАВОД" за договором №22/09/6-22 від 22.09.2022, системна організація доставки вантажів відповідно до принципів і правил логістики, маршрутизація транспортних засобів, контроль за доставкою потрібного вантажу в узгоджені місце і час, в потрібній кількості і відповідної якості. Розцінка за надання транспортно-експедиторських послуг згідно договору становить 90% винагороди замовника за договором, на виконання якого виконавцем надавались допоміжні послуги згідно цього договору. Вартість наданий/прийнятих послуг за договором за період з 01.01.2023 по 05.01.2023 становить 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. /а.с. 161/;

- рахунку на оплату №6 від 06.01.2023, виписаного ТОВ "КАСПІЙ АГРО" (постачальник) покупцю ТОВ "ГАРАНТ-ТРЕЙД-КОМПАНІ" на підставі договору про надання допоміжних послуг у сфері транспорту №ГТК-3/01/23 від 03.01.2023 на логістичні послуги (смт Наркевичи Хмельницька обл.) на суму 4948,82 грн., в тому числі ПДВ - 824,80 грн. /а.с. 168/;

- акту звірки взаємних розрахунків за грудень 2022 року між ТОВ "КАСПІЙ АГРО" та ТОВ "ГАРАНТ-ТРЕЙД-КОМПАНІ" /а.с. 167/, хоча рахунок на оплату №6 складено 06.01.2023 та акти приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) складно 06.01.2023;

- акту №13-Н від 06.01.2023 прийому-передачі наданих послуг згідно договору №22/09/6-22 від 22.09.2022 складеного між ТОВ "ГАРАНТ-ТРЕЙД-КОМПАНІ" (виконавець) та ТОВ "НАРКЕВИЦЬКИЙ ЦУКРОВИЙ ЗАВОД" (замовник), про те, що виконавець дотримався вимог пункту 3.3.1 договору №22/09/6-22 від 22.09.2022 щодо надання необхідної кількості авто за відповідний період. Транспортно-експедиторські послуги згідно договору становить 5,26316% від загальної суми актів виконаних робіт, починаючи з 11.10.2022 по 05.01.2023 включно. Загальна сума наданих послуг по даному акту становить 5498,69 грн. у тому числі ПДВ - 916,45 грн. /а.с.162/;

- штатного розпису ТОВ "КАСПІЙ АГРО" на 2023 рік, що вводиться в дію з 01.01.2023 /а.с. 169/.

За приписами статті 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" господарська операція - дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов`язань, власному капіталі підприємства; первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію.

Відповідно до частин 1, 2 статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.

Таким чином, в силу Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" факт здійснення господарських операцій повинен підтверджуватися первинними документами (накладними, актами приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), тощо), які містять відомості про такі господарські операції.

Платник податку після настання першої з умов виникнення податкових зобов`язань, визначених у пункті 187.1 статті 187 ПК України, яка повинна бути підтверджена первинним документом бухгалтерського обліку (для послуг - документ, що засвідчує факт постачання послуг платником податку) або розрахунковим документом чи випискою по банківському рахунку платника податків про зарахування коштів від покупця/замовника, відповідно до пунктів 201.7, 201.10 статті 201 ПК України зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Однак, надані позивачем до Комісії ГУ ДПС в Полтавській області та до Комісії ДПС України копії документів: акти надання послуг та рахунки на оплату, мають однакові номера та дати складення, проте, складені на підставі різних договорів, реквізити яких зазначені вище.

Позивачем не надано до суду письмових пояснень та доказів на підтвердження таких пояснень щодо наявності у нього двох різних пакетів документів, у тому числі первинних документів, складених на підставі двох різних договорів, які позивач надавав один - до Комісії ГУ ДПС у Полтавській області, а інший - до Комісії ДПС України, не надано пояснень, на підставі якого саме з цих пакетів документів (договору, акту, рахунку на оплату) ним було складено податкову накладну №1 від 06.01.2023, тоді як усні пояснення не є засобом доказування у розумінні статті 72 КАС України.

При цьому надані позивачем до Комісії ГУ ДПС в Полтавській області та до Комісії ДПС України письмові пояснення також суперечать одне одному.

Також ТОВ "КАСПІЙ АГРО" не надано до контролюючих органів додаткової угоди (договору чи додатку) до договору №15/10/2020-ГТККА від 15.10.2020 (на підставі якого виписано акт надання послуг №5 від 06.01.2023 /а.с. 171/, який надавався до Комісії ГУ ДПС в Полтавській області) про продовження строку (терміну) дії цього договору не менш як до 06 січня 2023 року, хоча згідно з пунктом 9.2 цього договору всі зміни та доповнення до договору є дійними та умови їх оформлення у письмовому вигляді та підписання сторонами.

За таких обставин, суд дійшов висновку, що позивачем не доведено, що ним було подано вичерпний перелік документів, достатніх для реєстрації податкової накладної №1 від 06.01.2023.

Підсумовуючи викладене вище, суд дійшов висновку, що рішення комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 20.01.2023 №8125014/43200332 про відмову у реєстрації податкової накладної від 06.01.2023 №1, ґрунтується на вимогах законодавства України, підстави для визнання цього рішення протиправним та скасування відсутні.

Отже, позовні вимоги ТОВ "КАСПІЙ АГРО" необґрунтовані та задоволенню не підлягають.

Підстави для розподілу судових витрат відсутні у зв`язку з відмовою у задоволенні позову.

На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 7, 9, 77, 139, 243-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "КАСПІЙ АГРО" (вул. Незалежності, 6, смт. Диканька, Полтавський район, Полтавська область, 38500, ідентифікаційний код 43200332) до Головного управління ДПС у Полтавській області (ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 44057192, вул. Європейська, 4, м. Полтава, 36000), Державної податкової служби України (ідентифікаційний код 43005393, Львівська площа, 8, м. Київ, 04053) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено 24 липня 2023 року.

Суддя С.С. Сич

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.07.2023
Оприлюднено26.07.2023
Номер документу112377301
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —440/1303/23

Рішення від 12.07.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Рішення від 12.07.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Ухвала від 12.05.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Ухвала від 12.05.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Ухвала від 13.04.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Ухвала від 23.02.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Ухвала від 14.02.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні