ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
19 липня 2023 року м. Чернігів Справа № 620/8728/23
Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіКлопота С.Л.,
за участю секретаряШевченко А.В.,
представника позивача Ребенка Є.О.,
представника відповідача Коляди І.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Сівер-Пак" до Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
У С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сівер-Пак" звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області, Державної податкової служби України та просить:
1. Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реєстрації ПН/РК в ЄРПН за № 8200682/35606688 від 02.02.2023 р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 6 від 12.10.2022, що подана Товариством з обмеженою відповідальністю СІВЕР-ПАК.
2. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних - податкову накладну № 6 від 12.10.2022 р., що складена та подана Товариством з обмеженою відповідальністю СІВЕР-ПАК, датами їх фактичного подання на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Свої вимоги обґрунтовує тим, що Комісія Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації не мала правових підстав для відмови в реєстрації податкової накладної, а саме рішення було винесено не у спосіб визначений законом, а тому є протиправним та підлягає скасуванню.
Представник позивача в судовому засіданні позов підтримав та просив його задовольнити в повному обсязі, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві.
Представник відповідачів в судовому засіданні позовні вимоги не визнала, просила відмовити в задоволенні позову, посилаючись на заперечення, які викладені у відзиві на позовну заяву, що приєднаний до матеріалів справи.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення сторін, суд вважає позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Товариство з обмеженою відповідальністю СІВЕР-ПАК відповідно до чинного за конодавства України є юридичною особою з 28.12.2007 року, про що внесено відповідний запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та гро мадських формувань за номером 1 0641200000006300.
Товариство з обмеженою відповідальністю СІВЕР-ПАК з 21.01.2008 р. зареєстро вано платником податку на додану вартість, про що свідчить свідоцтво платника ПДВ НБ № 282111 (індивідуальний податковий номер 356066825268).
Основним видом діяльності ТОВ СІВЕР-ПАК є виробництво тари з пластмас (код КВЕД 22.22). ТОВ СІВЕР-ПАК здійснює виробництво пластикової упаковки, а саме різ номанітних корексів, пластикових контейнерів, іншої пластикової упаковки, різних форм і ємностей з плівки ПЕТ (прозорої та кольорової). Діяльність за зазначеним кодом згідно з КВЕД для товариства є постійною, регулярною і впливає на його фінансовий результат.
Для здійснення своєї господарської діяльності ТОВ СІВЕР-ПАК використовує на лежну йому матеріально-технічну базу, трудові ресурси, у разі необхідності залучає сто ронні підрядні організації.
ТОВ СІВЕР-ПАК на праві власності належить виробниче обладнання.
Серед іншого, товариство у виробничій діяльності постійно використовує автоматич не термоформувальне обладнання СТА-500СВ Universal. Наявне у позивача обладнання вже не могло у повній мірі забезпечити вимоги та запити покупців стосовно якості виго товленої продукції. Тому позивач вирішив здійснити продаж цього обладнання. Натомість, взамін придбати нове.
ТОВ СІВЕР-ПАК був знайдений покупець обладнання (ТОВ ВАЛСЕР УКРАЇНА), з яким дійшли згоди щодо всіх істотних умов правочину.
01.08.2022 року між Товариством з обмеженою відповідальністю СІВЕР-ПАК (Продавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю ВАЛСЕР УКРАЇНА (код ЄДРПОУ 37190023, ІПН 371900220374) (Покупець) був укладений договір купівлі-продажу промислового обладнання № 01-1/08/22 (надалі - Договір).
За умовами вказаного Договору (п.1.1.) продавець зобов`язувався передати у влас ність покупця обладнання термоформувальне автоматичне СТА-500СВ Universal у кіль кості однієї штуки, а покупець зобов`язаний був прийняти та оплатити зазначене облад нання в порядку і на умовах, визначених договором.
Ціна обладнання встановлена сторонами у розмірі 925 000,00 грн., в т.ч. ПДВ 154 166,67 грн. В ціну Договору була включена вартість поставки обладнання в пункт прийму - передачі.
Покупець зобов`язався здійснити розрахунок з продавцем протягом 90 календарних днів з моменту підписання Договору (п. 3.3. Договору).
Умовами Договору передбачено, що поставка обладнання здійснювалася за місцезна ходженням покупця (м. Київ, вул. Електриків, 4) протягом 10 робочих днів з моменту зара хування на банківський рахунок продавця всієї суми Договору (п. 4.1. Договору).
На виконання умов укладеного договору купівлі-продажу промислового обладнання № 01-1/08/22 від 01.08.2022 продавцем 08.08.2022 покупцю виставлений рахунок на оплату № 87 - обладнання термоформувальне автоматичне СТА-500СВ Universal у кіль кості 1 шт. за ціною 925000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 154166,67 грн.).
12.10.2022 р. покупець ТОВ ВАЛСЕР УКРАЇНА здійснив попередню оплату 50% (462500,00 грн.) за обладнання товар (платіжне доручення № 142 від 12.10.2022 р.).
12.10.2022 за першою подією (отримання першої частини оплати обладнання) ТОВ СІВЕР-ПАК складено податкову накладну № 6 на загальну суму 462 500,00 грн. (в т.ч ПДВ 20% - 77 083,334 грн.) та подано на реєстрацію в Єдиному державному реєстрі по даткових накладних.
27.10.2022 податковим органом складено квитанцію, в якій вказано, що документ прийнято, а реєстрація ПН зупинена. Відповідно до пункту 201.16 ст.201 Податкового ко дексу України реєстрація ПН/РК від 12.10.2022 № 6 в Єдиному реєстрі податкових наклад них була зупинена. Підставою для зупинення реєстрації вказаної податкової накладної заз начено, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 8477, відсутні в таблиці даних платника по датку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виго товляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу при дбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Запропоновано падати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформа ції, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник D=9.1540%, Р=0.
25.01.2023 ТОВ СІВЕР-ПАК направлено відповідачу 1 пояснення (вих. № 05/ 25), до яких додані первинні документи на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 12.10.2022 р. №6.
Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку ко ригування в ЄРПН 1 відповідача від 02.02.2023 р. № 8200682/35606688 ТОВ СІВЕР-ПАК відмовлено в реєстрації ПН № 6 від 12.10.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів: договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; розрахункових доку ментів та/або банківських виписок з особових рахунків. У графі додаткова інформація вка зано: не надано документи щодо придбання товару.
23.03.2023 ТОВ СІВЕР-ПАК до контролюючого органу подано скаргу (вих. № 01 /03) на рішення 1 відповідача № 8200682/35606688 від 02.02.2023 р., а також копії первин них документів (у кількості 12 шт.) на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 12.10.2022 р. №6.
30.03.2023 комісією прийнято рішення № 31084/35606688/2, яким скаргу ТОВ СІВЕР-ПАК залишено без задоволення, а рішення від 02.02.2023 р. № 8200682/35606688 - без змін. Підстави: ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розванта ження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
19.10.2022 покупець ТОВ ВАЛСЕР УКРАЇНА доплатив продавцю решту 50% (462 500,00 грн.) придбаного ним обладнання (платіжне дорученням № 152 від 19.10.2022).
За цією подією позивачем також була виписана податкова накладна № 15 від 19.10. 2022 р. на суму 462500,00 грн. (в т.ч ПДВ 20% - 77 083,334 грн.) та подано на реєстрацію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.
податкова накладна № 15 від 19.10.2022 була зареє стрована в ЄДРПН без будь-яких зауважень.
Вказані вище податкові накладні (№ 6 від 12.10.2022 та № 15 від 19.10.2022 р.) стосуються одних і тих же правовідносин. Тому безперешкодна реєст рація 1 відповідачем ПН на оплату другої частини передоплати (№ 15 від 19.10.2022 р.).
Виконуючим умови Договору, позивач 24.10.2022 здійснив поставку покупцю то вару - термоформувального автоматичного обладнання СТА-500СВ Universal на загальну суму 925 000,00 грн. (у т.ч. ПДВ 154166,67 грн.).
Факт отримання покупцем товару підтвер джується видатковою накладною № 133 від 24.10.2022, довіреністю № 24/10 від 24.10.2022, а також товарно-транспортною накладною № 133 від 24.10.2022.
Транспортування товару покупцю здійснювалось за рахунок ТОВ СІВЕР-ПАК шляхом залучення підрядчика-перевізника ФОП ОСОБА_1 (реєст раційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ). Оплата за послуги транс портування термоформувального обладнання була проведена позивачем 24.10.2022 пла тіжним дорученням № 299 по рахунку №10/30 від 24.10.2022 на підставі Акту здачі-приймання наданих послуг № 10/30 від 24.10.2022 р.
Термоформувальне автоматичне обладнання СТА-500СВ Universal було придбане позивачем за договором поставки № 221001 від 22.10.2008 р. за ціною 250000,00 грн. Постачальником зазначеного обладнання виступило Приватне підприємство ЛАСТ- РІ м. Київ (код ЄДРПОУ 35223898).
Постачальником ПП ЛАСТРІ на придбання термоформувального автоматичного обладнання СТА-500СВ ТОВ СІВЕР-ПАК 22.10.2008 була виписана накладна № 221001 на загальну суму 250000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 41 666,67 грн.).
На час придбання обладнання ще не було запроваджене електронне адміністрування податкових накладних.
Оплата придбаного обладнання у повному обсязі здійснена позивачем зі свого роз рахункового рахунку.
Термоформувальне автоматичне обладнання СТА-500СВ було отримане ТОВ СІ ВЕР-ПАК від постачальника 22.10.2008 р. за довіреністю № 553132.
Термоформувальне автоматичне обладнання передане товариству за Актом прийма ння-передачі основних засобів ВЭ-0000022 від 24.10.2008 р.
Термоформувальне автоматичне обладнання СТА-500СВ наказом № 24/10-08 по то вариству від 24.10.2008 було введено в експлуатацію, визначено місце розташування обладнання - виробничий цех Товариства позивача. Матеріально-відповідальною особою за обладнання був призначений працівник ТОВ СІВЕР-ПАК ОСОБА_2 , строк користу вання обладнанням визначений у 10 років. Цим же наказом бухгалтерію ТОВ СІВЕР- ПАК було зобов`язано відкрити та вести облік обладнання як основного засобу.
ТОВ СІВЕР-ПАК, на протязі часу з моменту придбання, здійснювало нарахування амортизації на зазначене термоформувальне обладнання СТА-500СВ. На вказане обладнання нарахування аморти зації припинено позивачем у зв`язку з його продажем.
На заміну проданого термоформувального обладнання СТА-500СВ, ТОВ СІВЕР- ПАК замовило у Товариства з обмеженою відповідальністю Э.Д.С. (м. Харків) виготов лення нового станка для виробництва номенклатури продукції позивача та під його запити і параметри (код УКТЗЕД 8477) - автомату термоформуючого AT-1322. Відповідно до ра хунку ТОВ Э.Д.С. № 197 від 24.10.2022 р. вартість автомату термоформуючого АТ-1322 становить 1 334753,90 грн. (в т.ч. ПДВ 222458,98 грн.). 25 жовтня 2022 р. позивач здійснив часткову передоплату постачальнику замовленого автомату термоформуючий АТ-1322 у сумі 400426,17 грн. На даний час замовлений ТОВ СІВЕР-ПАК автомат знаходиться про цесі виготовлення.
Не погодившись з оскаржуваним рішенням, позивач оскаржив його до суду.
Як зазначалось судом, для здійснення господарської діяльності ТОВ СІВЕР-ПАК має виробничі та склад ські приміщення, інструмент, необхідне обладнання та людські резерви.
Станом на червень 2023 року для здійснення фінансово-господарської діяльності ТОВ СІВЕР-ПАК має наступні ресурси:
-орендовані нежитлові приміщення загальною площею 400 кв.м, що розташовані за адресою: м. Чернігів, вул. Широка, буд. 2;
-власне виробниче обладнання, інвентар, інструмент;
-середньооблікову штатну чисельність працівників 9 осіб.
Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійс ненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зо бов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Як свідчить пункт 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація подат кової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
У відповідності до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних (По рядок № 1246) податкова накладна електронний документ, який складається платником по датку на додану вартість відповідно до вимоги Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
За результатами перевірок, визначених пунктом 12 Порядку № 1246, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 13 Порядку № 1246).
Так, механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН визначає Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригуван ня в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (Порядок № 1165).
Згідно пункту 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питан ня прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено пов новаження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвента ризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, нак ладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якос ті, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавст вом.
Зі змісту квитанцій 1 відповідачем було сформовано висновки, що відображена у по даткових накладних інформація відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення опе рацій.
Критерії ризиковості здійснення операцій оформлені у вигляді Додатку № 3 до По рядку №1165.
Пункт 1 додатку 3 до Порядку №1165 відносить до ознак ризиковості здійснення операцій наступне: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій нак ладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/пос луги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення су ми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або переви щує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній те риторії України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/ послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визна чені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської опе рації вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає пункт 11 Порядку №1165.
Однак, відсутність у вказаній вище квитанції про зупинення реєстрації спірної по даткової накладної зазначення конкретного критерію ризиковості здійснення операції, про яку йдеться у пункті 1 додатку 3 до Порядку №1165, із розрахованим показником за відпо відним критерієм, якому відповідає платник податку, свідчить про необґрунтованість від несення господарських операцій до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Кри теріїв ризиковості господарських операцій.
Отже, квитанція про зупинення реєстрації спірної податкової накладної № 6 від 12.10.2022 не відповідає вимогам, що встановлені до них пунктом 11 Порядку №1165 в частині необхідності зазначення критерію (їв) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкової накладної в Реєстрі, із розрахованим показни ком за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.
Разом з тим, у зазначеній вище Квитанції податковим органом запропоновано на дати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Аналіз наведених вище правових норм дає підстави для висновку, що рішення комі сії контролюючого органу повинно містити, як чітку підставу для зупинення реєстрації ПН/ РК, так і чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку кори гування.
Зупинення реєстрації податкової накладної не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, а також прийняття нега тивного для платника податків рішення без зазначення конкретних мотивів дає підстави для висновку про необхідність відновлення порушеного права позивача шляхом скасування такого рішення.
Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 10.04.2020 у справі № 819/330/18.
За результатами розгляду поданих позивачем документів, Комісією ГУ ДПС у Чер нігівській області прийняте спірне рішення, яким відмовлено у реєстрації податкової нак ладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником подат ку копій документів (без зазначення яких саме документів бракує). У графі додаткова ін формація вказано: не надано документи щодо придбання товару.
Відтак, необхідно дійти до висновку, що оскаржуване рішення про відмову в реєст рації податкової накладної ТОВ СІВЕР-ПАК в Єдиному реєстрі податкових накладних є необгрунтованим, оскільки первинними документами, на підставі яких складена податкова накладна, підтверджується здійснення нашим товариством господарської операції та наяв ність дати виникнення саме першої події (отримання частини передоплати від покупця).
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи міс цевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах пов новажень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, вста новлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рі шень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування пра вомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
При вказаних обставинах суд дійшов висновку, що відповідачем не доведено правомірність та обґрунтованість своїх дій та рішення з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому, виходячи системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, позов підлягає задоволенню.
Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Тому, за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Сівер-Пак" підлягає стягненню судовий збір в розмірі 2684,00 грн.
Керуючись ст. ст.139, 227, 241-243, 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В:
Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Сівер-Пак" (вул.Широка, буд.2, м.Чернігів,14021) до Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області (вул.Реміснича, 11, м.Чернігів,14000), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити в повному обсязі.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реєстрації ПН/РК в ЄРПН за № 8200682/35606688 від 02.02.2023 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 6 від 12.10.2022, що подана Товариством з обмеженою відповідальністю "Сівер-Пак".
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних - податкову накладну № 6 від 12.10.2022, що складена та пода на Товариством з обмеженою відповідальністю "Сівер-Пак", датами їх фактичного подан ня на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Стягнути з Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Сівер-Пак" 2684,00 грн. судових витрат за рахунок бюджетних асигнувань.
Рішення суду набирає законної сили в порядку статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення суду. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Повний текст рішення виготовлено 24 липня 2023 року.
Суддя С.Л. Клопот
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.07.2023 |
Оприлюднено | 26.07.2023 |
Номер документу | 112380179 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Василенко Ярослав Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Василенко Ярослав Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Василенко Ярослав Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Василенко Ярослав Миколайович
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Клопот С.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні