КРИНИЧАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Справа № 178/1834/23
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26 липня 2023 року суддя Криничанського районного суду Дніпропетровської області Цаберябий Б.М. розглянувши у відкритому судовому засіданні с.Кринички справу про адміністративне правопорушення відносно:
ОСОБА_1 , громадянки України, працюючої на посаді директора КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги», зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_1 , -
за ч. 1 ст. 163-1 КпАП України, -
В С Т А Н О В И В :
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення, головним державним інспектором відділу перевірок у галузі хімічної продукції управління податкового аудиту ГУ ДПС у Дніпропетровській області Махоніною Тетяною Михайлівною за результатами перевірки КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Криничанської селищної ради / ЄДРПОУ 41698415 / встановлено порушення вимог пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України, п. 2 ст. 9 Закону № 996 Інструкції про порядок приймання транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, Порядку здійснення розрахункових операцій, зокрема у сфері торгівлі, визначеній нормами Закону України «Про застосування розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» № 265/95-ВР від 06 липня 1995 року, у зв`язку з чим у КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Криничанської селищної ради витрати за період з 2018 року по 2022 рік не можуть вважатись такими, що документально підтвердженні; донараховано податок на прибуток в сумі 45717 грн. в тому числі : 2018 рік 8600 грн; 2019 рік 9309 грн; 2020 рік 8172 грн; 2021 рік 8426 грн; 2022 рік 11210 грн.
Відповідно дост.9 Кодексу України про адміністративні правопорушення- адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Згідност.254КпАП Українипро вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженими на те посадовою особою або представником громадської організації чи органу громадської самодіяльності.
Складання протоколу це процесуальні дії суб`єкта владних повноважень, які спрямовані на фіксацію адміністративного правопорушення. В силу положеньстатті 251КпАП України, вони є предметом оцінки суду в якості доказу вчинення такого правопорушення при розгляді справи про притягнення особи до адміністративної відповідальності.
Відповідно до вимог статей251,252,268,280КпАП України суд має вжити всі заходи щодо повного, всебічного та об`єктивного дослідження всіх обставин справи в їх сукупності.
Відповідно до вимогст.245КпАП України, серед ряду завдань провадження у справах про адміністративні правопорушення є: всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи та вирішення її в точній відповідності з законом.
Суд згідно з положеннями ст.ст.280,283КпАП України повинен з`ясувати обставини, що мають значення для правильного вирішення справи, зокрема, чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні та чи підлягає вона адміністративній відповідальності за нормою закону, зазначеною в протоколі про адміністративне правопорушення.
Відповідно дост.256КпАП України протокол є єдиним документом, у якому зазначається суть правопорушення, тобто це є фактично те обвинувачення, яке висунуто особі від імені держави відповідним державним службовцем.
У протоколі про адміністративне правопорушення відсутній підпис особи яка притягується до адміністративної відповідальності, відсутня відмітка про відмову від підпису протоколу. До матеріалів адміністративної справи долучено Акт про неявку посадової особи КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Криничанської селищної ради для підписання протоколу про адміністративне правопорушення. Однак, вищезазначений акт не вістить відповідного номеру та дати його складання.
З протоколу про адміністративне правопорушення вбачається, що правопорушення виявлено 06 квітня 2023 року, про що складено відповідний акт № 1359/04-36-07-13-05/41698415, а сам протокол про адміністративне правопорушення складений 28 квітня 2023 року, що є порушенням встановленого ст. 254 КпАП України строку складання протоколу.
Протокол про адміністративне правопорушення складений на підставі акту, який не містить підпису перевіряємої особи, що свідчить про незаконність складення протоколу про адміністративне правопорушення та відсутність доказів події та складу адміністративного правопорушення.
Враховуючи викладене, вважаю за необхідне закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення стосовно ОСОБА_1 на підставі п. 1ст.247КпАП України через відсутність події і складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КпАП України.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.164-5,245,247,251,252,273,280,284,287,294 КУпАП, суддя -
П О С Т А Н О В И В :
Провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-1 КпАП України закрити на підставі п. 1ст.247КпАП України у зв`язку із відсутністю події і складу адміністративного правопорушення у її діях.
Протягом 10 днів з дня її винесення постанова може бути оскаржена до Дніпровського апеляційного суду.
Суддя:
Б. М. Цаберябий
Суд | Криничанський районний суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 26.07.2023 |
Оприлюднено | 27.07.2023 |
Номер документу | 112424644 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків |
Адмінправопорушення
Криничанський районний суд Дніпропетровської області
Цаберябий Б. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні