Справа № 138/2086/23
Провадження №:1-кс/138/512/23
УХВАЛА
про тимчасовий доступ до документів
26липня 2023 року м. Могилів-Подільський
Слідчий суддяМогилів-Подільськогоміськрайонного судуВінницької області ОСОБА_1 за участюсекретаря судовогозасідання ОСОБА_2 ,розглянувши увідкритому судовомузасіданні взалі судовихзасідань Могилів-Подільськогоміськрайонного судуВінницької областіклопотання слідчогоСВ Могилів-ПодільськогоРВП ГУНПу Вінницькійобласті капітанаполіції ОСОБА_3 ,яке погодженовиконуючим обов`язкикерівника Могилів-Подільськоїокружної прокуратуриВінницької областіОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до документів, які містятьохоронювану закономтаємницю, у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023022220000067 від 21.06.2023, розпочатого за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого
ч.2 ст.191 КК України, -
ВСТАНОВИЛА:
До Могилів-Подільськогоміськрайонного судуВінницької областііз зазначенимклопотанням звернувсяслідчий СВМогилів-ПодільськогоРВП ГУНПу Вінницькійобласті ОСОБА_3 за погодженням з виконуючим обов`язкикерівника Могилів-Подільськоїокружної прокуратуриВінницької областіОСОБА_4 .
Просить надати заступнику начальника СВ Могилів-Подільського РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_5 , слідчим СВ Могилів-Подільського РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_3 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , старшим слідчим СВ Могилів-Подільського РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 дозвіл на тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 та комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Могилів-Подільської міської ради.
Слідчий СВ Могилів-Подільського РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_3 в судове засідання не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, клопотання підтримав, просив його задовольнити.
Прокурор Могилів-Подільської окружної прокуратури ОСОБА_4 в судове засідання не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, клопотання підтримав, просив його задовольнити.
Особа, у володінні якої знаходяться документи, Комунальне некомерційне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Могилів-Подільської міської ради надало заяву, в якій просило клопотання розглянути за відсутності її представника і клопотання задовольнити у повному обсязі.
Представник особи, у володінні якої знаходяться документи, ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_18 , - в судове засідання не з`явилась, надала заяву про розгляд клопотання за її відсутності.
Представник особи, у володінні якої знаходяться документи, Могилів-Подільської міської ради Вінницької області ОСОБА_19 - в судове засідання не з`явився, надали заяву про розгляд клопотання за його відсутності, при його розгляді поклався на розсуд суду.
Неявка зазначених осіб відповідно до ч.4 ст.163 КПК України не є перешкодою для розгляду клопотання.
Перевіривши наданні матеріали клопотання та дослідивши докази по цих матеріалах, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Досудовим розслідуванням установлено, що за результатами проведеної Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » виявлено ряд фінансових порушень, що можуть свідчити про розтрату та привласнення посадовими особами комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
За вказаним фактом Могилів-Подільською окружною прокуратурою Вінницької області 21.06.2023 внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за
№ 42023022220000067 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого
ч.2 ст.191 КК України.
Встановлено, що на виконання п.2.2.2.2 Плану проведення заходів державного фінансового контролю Північного офісу Держаудитслужби на І квартал 2023 року, ревізійною групою ІНФОРМАЦІЯ_3 під керівництвом головного державного фінансового інспектора відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури ОСОБА_20 упродовж березня - червня 2023 року проведено ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Могилів-Подільської міської ради за період з 01.01.2020 по 28.02.2023.
За результатами ревізії встановлено фінансових порушень на загальну суму
15 591 330 грн, в тому числі таких, що призвели до втрат фінансових та матеріальних ресурсів на суму 8693430 грн, що відображено в акті ревізії від 16.06.2023 № 04-30/03, який підписано посадовими особами комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » без заперечень.
В порушення п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.1999
№ 859 «Про умови та розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності» за період з 01.01.2020 по 31.12.2021 в частині встановлення посадового окладу колишньому директору ОСОБА_21 виходячи з розміру десяти мінімальних тарифних ставок лікаря-хірурга, тоді як штатними розписами, тарифікаційними списками комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в зазначений період основною професією найнижчої кваліфікації з мінімальним посадовим окладом визначено посаду молодшої медичної сестри, зайво нараховано та виплачено заробітної плати колишньому директору комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_21 в сумі 1148 233,08 грн. (посадовий оклад 390 032,87 грн., надбавки за напруженість 195 016,43 грн., премії 452 858,78 грн., матеріальні допомоги 55 162,50 грн., матеріальні допомоги на вирішення соціально - побутових питань 55 162,50 грн.) та зайво перераховано єдиного соціального внеску на суму 252 611,28 грн., що призвело до матеріальної шкоди (збитків) комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на загальну суму 1400 844,36 грн.
Окрім того, в порушення п.5.1.15 Розділу 5 «Нормування й оплата праці» Колективного договору на 2019-2022 роки, укладеними між комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та профспілковим комітетом первинної профспілкової організації комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Профспілки працівників охорони здоров`я України, за період з 01.01.2020 по 31.03.2022 встановлено посадовий оклад медичного директора в завищених розмірах (понад 95% посадового окладу керівника), в результаті чого зайво нараховано заробітної плати колишньому медичному директору комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_22 в сумі 843 120,03 грн та зайвого перерахування єдиного соціального внеску в сумі 185 486,41 грн, що призвело до матеріальної шкоди (збитків) комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на суму 1028 606,44 грн.
В порушення пп.1.1 п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.1999 № 859 «Про умови та розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності», за період з 01.01.2022 по 31.04.2022 в частині завищення посадового окладу директора більш як на 60% розміру середньої заробітної плати медичних працівників комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зайво нараховано заробітної плати колишньому директору комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_21 в сумі 111 013,00 грн та зайво перераховано єдиного соціального внеску в сумі 24 422.80 грн, що призвело до матеріальної шкоди (збитків) комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на суму 135435,80 грн.
Порушення допущені колишнім директором комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_21 і колишнім головним бухгалтером ОСОБА_23 , якими підписано штатні розписи та тарифікаційні списки працівників комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 », економістом з праці ОСОБА_24 , яка відповідно до посадової інструкції здійснює складання штатних розписів та тарифікаційних списків закладу згідно із затвердженою структурою управління, схемами посадових окладів, фондами заробітної плати і чинними нормативами. Порушення усунуто шляхом стягнення середньої заробітної плати з винної особи (економіста з праці ОСОБА_24 ).
Внаслідок неповернення комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у 2020-2022 роках та січні - лютому 2023 року до бюджету ІНФОРМАЦІЯ_4 коштів, одержаних від орендарів, як відшкодування комунальних послуг та енергоносіїв, міським бюджетом недоотримано надходжень на загальну суму 3187 626,51 грн, чим порушено додаток 3 рішення ІНФОРМАЦІЯ_5 - рішення 44 сесії 7 скликання від 17.12.2019 № 1004 «Про бюджет міста Могилева-Подільського на 2020 рік» (зі змінами та доповненнями), рішення 2 сесії 8 скликання від 23.12.2020 № 63 «Про бюджет ІНФОРМАЦІЯ_6 на 2021 рік» (зі змінами та доповненнями), рішення 14 сесії 8 скликання від 23.12.2021 № 473 «Про бюджет ІНФОРМАЦІЯ_6 на 2022 рік» в частині спрямування видатків місцевого бюджету виключно на потреби комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та завдано матеріальної шкоди (збитків) відповідному бюджету на зазначену суму.
Порушення допущено колишнім директором ОСОБА_21 , директором ОСОБА_25 , колишнім головним бухгалтером ОСОБА_23 , головним бухгалтером ОСОБА_26 .
В порушеннявимог п.1постанови КабінетуМіністрів Українивід 23.03.2020№ 246«Деякі питанняоплати працімедичних таінших працівників,які безпосередньозайняті нароботах зліквідації гостроїреспіраторної хворобиCOVID-19,спричиненої коронавірусомSARS-СоV-2»,п.2Порядку використаннякоштів фондуборотьби згострою респіраторноюхворобою COVID-19,спричиненою коронавірусомSARS-СоV-2та їїнаслідками,затвердженого постановоюКабінету МіністрівУкраїни від22.04.2020№ 302,п.2Вимог доорганізації наданняпослуг,п.8Інших умовДодатку 31«Спеціальні умовинадання медичнихпослуг» доДоговору від20.05.2020№ 2509-Е520-Р000,якими передбаченоздійснення додатковихдоплат (винагород)співробітникам закладуохорони здоров`я,які безпосередньозадіяні долікування пацієнтівз коронавірусноюхворобою (COVID-19)у розмірідо 300%заробітної плати(посадовогоокладу (зпідвищеннями)з урахуваннямобов`язкових доплат,надбавок),за періодз квітня2020року посічень 2021року,за рахуноккоштів ІНФОРМАЦІЯ_7 (договір від 20.05.2020 №2987-Е520-Р000) зайво нараховано та виплачено доплат працівникам комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (господарському персоналу), які безпосередньо не задіяні в наданні стаціонарної медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, на загальну суму 99 681,87 грн та відповідно перераховано єдиного соціального внеску в сумі 21 930,00 грн, що призвело до матеріальної шкоди (збитків) комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на загальну суму 121 611,87 грн.
Порушення допущено колишнім директором ОСОБА_21 , яким підписано накази на встановлення доплат, колишнім головним бухгалтером ОСОБА_23 , якою підписано відомості на виплату заробітної плати, платіжні доручення на виплату заробітної плати, бухгалтером ОСОБА_27 , яка здійснювала нарахування заробітної плати та єдиного соціального внеску. Порушення усунуто.
Всупереч ч.1 ст.1206 ЦК України, п.3 Порядку обчислення розміру фактичних витрат закладу охорони здоров`я на стаціонарне лікування потерпілого від злочинного діяння та зарахування стягнених з винних осіб коштів до відповідного бюджету і їх використання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16.07.1993 № 545, комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » надано медичну допомогу 9 пацієнтам - потерпілим від кримінального правопорушення, витрати на лікування яких не відшкодовано винними особами, внаслідок чого ІНФОРМАЦІЯ_8 бюджетом недоотримано коштів в сумі 59409,57 грн та Державним бюджетом в сумі 29 657,97 грн, чим завдано матеріальної шкоди (збитки) відповідним бюджетам на зазначені суми. Порушення допущено юрисконсультом комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_28 , на яку покладено обов`язки по захисту інтересів комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у суді.
Порушення усунуто частково шляхом перерахування Лікарнею коштів в сумі 13 810,34 грн до міського бюджету та перерахування ОСОБА_29 (особою, винною у кримінальному правопорушенні) до міського бюджету коштів в сумі 5 548,56 грн та до державного в сумі 15 006,84 грн.
У вказаному кримінальному провадженні з метою підтвердження або спростування факту того, чи підтверджується документально акт ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з 01.01.2020 по 28.02.2023 № 04-30/03 від 16.06.2023, в частині:
-обґрунтованого нарахування заробітної плати колишнього директора комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_21 з 01.01.2020 по 31.12.2021 в сумі 1400844,36 грн;
-обґрунтованого встановлення посадового окладу колишньому медичному директору комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_22 з 01.01.2021 по 31.03.2022 в сумі 1028606,44 грн;
-обґрунтованого встановлення посадового окладу колишньому директора комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_21 з 01.01.2022 по 31.04.2022 в сумі 135435,80 грн;
-недоотримання надходжень до Могилів-Подільського міського бюджету одержаних комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від орендарів у 2020-2022 роках та січні-лютому 2023 році в сумі 3187626,51 грн;
-обґрунтованого надходження коштів від НСЗУ без фактичного надання послуг комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з квітня 2020 року по лютий 2021 року в сумі 167 1193,26 грн;
-обґрунтованого нарахування доплат за хворобою COVID-19 працівникам комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з квітня 2020 року по січень 2021 року в сумі 121611,87 грн;
-обґрунтованого нарахування доплати за хворобою COVID-19 працівникам комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за березень 2020 року в сумі 70143,90 грн;
-обґрунтованого проведення видатків комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на лікування мешканців інших адміністративно- територіальних одиниць (зокрема,інших областейУкраїни) без подальшої компенсації/відшкодування з відповідних місцевих бюджетів за період з 01.01.2020 по 31.03.2020 в сумі 50816,16 грн;
-обґрунтованого нарахування суми компенсації за невикористані відпустки 26 працівникам комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у період з 01.01.2020 по 30.03.2023 в сумі 17071,49 грн.
Були призначені відповідні судово-економічні експертизи, проведення яких було доручено ІНФОРМАЦІЯ_9 .
14.07.2023 до СВ Могилів-Подільського РВП ГУНП у Вінницькій області надійшли клопотання судових експертів ІНФОРМАЦІЯ_10 № 19/102/13/2-16195-2023, № 19/102/13/2-16196-2023, № 19/102/13/2-16197-2023, № 19/102/13/2-16198-2023, № 19/102/13/2-16199-2023, № 19/102/13/2-16200-2023, № 19/102/13/2-16201-2023, в яких згідно ст.69 КПК України експерти просять надати додаткові матеріали, які необхідні для проведення експертизи, тобто оригінал або належної якості завірені копії документів.
У клопотаннях експертів визначена необхідність у отриманні документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 а саме:
- Додатків № № 7, 8, 15, 19, 22, 30, 31, 32, 33, 85, 86 до акту ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » могилів- ІНФОРМАЦІЯ_5 за період з 01.01.2020 по 28.02.2023 від 16.06.2023 № 04-30/03.
Також у клопотаннях експертів визначена необхідність у отриманні документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_11 а саме:
- контракти зі змінами та доповненнями із директором комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_30 за період з 01.01.2020 по 31.04.2022;
- рішення, розпорядження, листи чи накази щодо преміювання, доплат та інших заохочень директору комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_21 за період з 01.01.2020 по
31.04.2022;
- рішення 44 сесії 7 скликання від 17.12.2019 № 1004, рішення 2 сесії 8 скликання від 23.12.2020 №63, рішення 14 сесії 8 скликання від 23.12.2021 № 473 зі змінами та доповненнями.
Крім того у клопотаннях експертів визначена необхідність у отриманні документів, які перебувають у володінні Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » а саме:
- журнали реєстрації наказів та накази із додатками за період з 01.01.2020 по 28.02.2023;
- особові рахунки (розрахункові картки) працівників за 2020-2023 роки;
- звіти або інформацію про працевлаштування осіб з інвалідністю;
- колективний договір, положення про преміювання, наказ про облікову політику зі змінами та доповненнями, штатні розписи, тарифікаційні списки на 2020-2022 роки;
- журнали реєстрації наказів та накази за період 2020-2021 роки та січень - квітень 2022 року;
- особові рахунки (розрахункові картки) працівників ОСОБА_21 та ОСОБА_22 за 2021-2022 роки;
- звіти або інформацію про працевлаштування осіб з інвалідністю по ОСОБА_21 та ОСОБА_22 ;
- договори № 2509-Е520-Р000 та № 4084-Е920-Р000;
- журнали реєстрації наказів та накази із додатками від 26.05.2020 № 205, від 29.05.2020 № 212, від 30.06.2020 № 259, від 22.07.2020 № 300, від 27.08.2020 №401, від 28.09.2020 № 461, від 30.10.2020 № 555, від 25.11.2020 № 606, від 29.01.2021 № 36;
- розрахунки до бюджетних запитів та зміни до них, затверджені кошториси та зміни до них, розшифровки до кошторису, плани асигнувань на 2020-2022 роки;
- книги касових та фактичних видатків;
- книга «Журнал-Головна» за 2020-2022 роки;
- договори укладені із орендарями за 2020-2022 роки;
- Статут (Положення) зі змінами та доповненнями на 2020 рік;
- розрахунки до бюджетних запитів та зміни до них, затверджені кошториси та зміни до них, розшифровки до кошторису, плани асигнувань на 2020 рік;
- звіти про надходження та використання коштів загального фонду (форми № 2д,
№ 2м) (помісячно та річні);
- звіти про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги (форми № 4-1д, №4-1м) (помісячно та річні);
- звіти про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма № 4-2д, № 4-2м) (помісячно та річні);
- звіти про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форми № 4-3д, № 4-3м) (помісячно та річні);
- накази про облікову політику за І квартал 2020 року;
- звіти лікувально-профілактичного закладу (форма № 20) за І квартал 2020 року;
- журнали обліку приймального відділення у стаціонарі, журнали відмов у госпіталізації, журнали руху хворих, історії хворих за січень-березень 2020 року;
- договір з НСЗУ із додатками та спеціфікацією № 0435-Е420-Р000 та виконання умов договору за період з квітня 2020 року по лютий 2021 року;
- наказ із додатками від 29.04.2020 № 161;
- журнал приймального відділення та історія хворого № 1683 за 2020 рік;
- меморіальні ордера № 2 «Накопичувальна відомість руху грошових коштів загального фонду на рахунках відкритих в органах ІНФОРМАЦІЯ_12 », № 3 «Накопичувальна відомість руху грошових коштів спеціального фонду на рахунках відкритих в органах ІНФОРМАЦІЯ_12 », № 5 «Зведення розрахунків відомостей із заробітної плати та стипендії» та первинні документи до них за період з 01.01.2020 по 28.02.2023;
- меморіальні ордера № 4 «Накопичувальна відомість за розрахунками з дебіторами», № 6 «Накопичувальна відомість за розрахунками з кредиторами» та первинні документи до них за 2020-2022 роки;
- Додаток 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску в розрізі працівників станом на дату їх звільнення за період з 01.01.2020 по 28.02.2023.
Слідчий зазначає, що відомості, які містяться у вищевказаних документах, можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні самостійно або в сукупності з іншими доказами та мають суттєве значення для з`ясування обставин злочину.
Без вказаних документів неможливе проведення відповідних судово-економічних експертиз, а відтак, і прийняття законного процесуального рішення в даному кримінальному провадженні.
Однак, отримати дані відомості шляхом проведення інших слідчих дій та в інший спосіб не представляється можливим окрім як шляхом тимчасового доступу до оригіналів речей і документів з можливістю їх виїмки.
Потреба в отриманні саме оригіналів вказаних документів обумовлена тим, що у слідства може виникнути необхідність в проведенні відповідних судово-почеркознавчих експертиз та судових експертиз з технічного дослідження документів, а без оригіналів документів провести вказані види експертиз не представляється за можливе.
У відповідності до ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити її копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно ч.1 ст.160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Відповідно до п.5 ч.1 ст.162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належить, зокрема, відомості, які можуть становити банківську таємницю.
Згідно ч.ч.5-7 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1)перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2)самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3)не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатні підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей і документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Враховуючи, що стороною обвинувачення у клопотанні доведено наявність достатніх підстав вважати, що зазначені документи перебувають у володінні відповідних осіб, самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з якими подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, відомості, що містяться в цих документах, можуть бути використані як докази, та іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо, - наявні підстави для надання тимчасового доступу до документів, зазначених у клопотанні.
На підставі викладеного і керуючись ст.ст.159-166 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИЛА:
Клопотання задовольнити.
Надати (забезпечити) заступнику начальника СВ Могилів-Подільського РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_5 , слідчим СВ Могилів-Подільського РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_3 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , старшим слідчим СВ Могилів-Подільського РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів документів, а саме: додатків № № 7, 8, 15, 19, 22, 30, 31, 32, 33, 85, 86 до акту ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Могилів-Подільської міської ради за період з 01.01.2020 по 28.02.2023 від 16.06.2023 № 04-30/03,
які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , за адресою: АДРЕСА_1 .
Надати (забезпечити) заступнику начальника СВ Могилів-Подільського РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_5 , слідчим СВ Могилів-Подільського РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_3 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , старшим слідчим СВ Могилів-Подільського РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів документів, а саме:
-контрактів зі змінами та доповненнями із директором комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_31 і. за період з 01.01.2020 по 31.04.2022;
-рішень, розпоряджень, листів чи наказів щодо преміювання, доплат та інших заохочень директору комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_21 за період з 01.01.2020 по 31.04.2022;
-рішення 44 сесії 7 скликання від 17.12.2019 № 1004, рішення 2 сесії 8 скликання від 23.12.2020 № 63, рішення 14 сесії 8 скликання від 23.12.2021 № 473, зі змінами та доповненнями,
які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_11 , код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , за адресою: АДРЕСА_2 .
Надати (забезпечити) заступнику начальника СВ Могилів-Подільського РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_5 , слідчим СВ Могилів-Подільського РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_3 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , старшим слідчим СВ Могилів-Подільського РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 дозвіл на тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів документів, а саме:
- журналів реєстрації наказів та накази із додатками за період з 01.01.2020 по 28.02.2023;
- особових рахунків (розрахункові картки) працівників за період з 01.01.2020 по 28.02.2023;
- звітів або інформацію про працевлаштування осіб з інвалідністю за період з 01.01.2020 по 28.02.2023;
-колективного договору, положення про преміювання, наказів про облікову політику зі змінами та доповненнями, штатних розписів, тарифікаційних списків на 2020-2022 роки;
-журналів реєстрації наказів та наказів за період 2020-2021 роки та січень -
квітень 2022 року;
- особових рахунків (розрахункові картки) працівників ОСОБА_21 та ОСОБА_22 за 2021-2022 роки;
- звітів або інформацію про працевлаштування осіб з інвалідністю по ОСОБА_21 та ОСОБА_22 ;
- договорів № 2509-Е520-Р000 та № 4084-Е920-Р000;
- журналів реєстрації наказів та наказів із додатками від 26.05.2020 № 205, від 29.05.2020 № 212, від 30.06.2020 № 259, від 22.07.2020 № 300, від 27.08.2020 № 401, від 28.09.2020 № 461, від 30.10.2020 № 555, від 25.11.2020 № 606, від 29.01.2021 № 36;
- розрахунків до бюджетних запитів та змін до них, затверджених кошторисів та змін до них, розшифровок до кошторису, планів асигнувань на 2020-2022 роки;
- книг касових та фактичних видатків за період з 01.01.2020 по 28.02.2023;
- книг «Журнал-Головна» за 2020-2022 роки;
- звіти про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2д, № 2м) (помісячно та річні) за 2020-2022 роки;
- звіти про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги (форми № 4-1д, № 4-1, 1м) (помісячно та річні) за 2020-2022 роки;
- звіти про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма № 4-2д, № 4-2м) (помісячно та річні) за 2020-2022 роки;
- звіти про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форми № 4-3д, № 4-3м) (помісячно та річні) за 2020-2022 роки;
- накази про облікову політику за 1 квартал 2020 року;
- звіти лікувально-профілактичного закладу (форма № 20) за 1 квартал 2020 року;
-журналів обліку приймального відділення у стаціонарі, журналів відмов у госпіталізації, журналів руху хворих, історій хворих за січень-березень 2020 року;
- договору з НСЗУ із додатками та спеціфікацією № 0435-Е420-Р000 та виконання умов договору за період з квітня 2020 року по лютий 2021 року;
- наказу із додатками від 29.04.2020 № 161;
- журналу приймального відділення та історії хворого № 1683 за 2020 рік;
-меморіальних ордера № 2 «Накопичувальна відомість руху грошових коштів загального фонду на рахунках відкритих в органах ІНФОРМАЦІЯ_12 », №3 «Накопичувальна відомість руху грошових коштів спеціального фонду на рахунках відкритих в органах ІНФОРМАЦІЯ_12 », № 5 «Зведення розрахунків відомостей із заробітної плати та стипендії» та первинні документи до них за період з 01.01.2020 по 28.02.2023;
- меморіальних ордерів № 4 «Накопичувальна відомість за розрахунками з дебіторами», № 6 «Накопичувальна відомість за розрахунками з кредиторами» та первинні документи до них за 2020-2022 роки;
- додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, в розрізі працівників станом на дату їх звільнення за період з 01.01.2020 по 28.02.2023,
які знаходяться у володінні комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Могилів-Подільської міської ради, код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , за адресою: АДРЕСА_3 .
Строк дії ухвали встановити два місяці з дня постановлення ухвали.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Могилів-Подільський міськрайонний суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 26.07.2023 |
Оприлюднено | 03.05.2024 |
Номер документу | 112425820 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Могилів-Подільський міськрайонний суд Вінницької області
Цибульський О. Є.
Кримінальне
Могилів-Подільський міськрайонний суд Вінницької області
Савкова І. М.
Кримінальне
Могилів-Подільський міськрайонний суд Вінницької області
Назаренко Г. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні