Постанова
від 27.04.2010 по справі 2а-12423/09/10/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Київська, 150, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493

        

ПОСТАНОВА

Іменем України

27.04.10

Справа №2а-12423/09/10/0170

   

Окружний  адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі:

головуючого судді                            - Кудряшової А.М.,

при секретарі судового засідання    - Дєрюшковій І.А.,

за участю представників сторін:

від позивача – не з’явився;

від відповідача - не з'явився,

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Управління Пенсійного фонду України в Первомайському районі АР Крим    

до Сільськогосподарського приватного підприємства «Северо-Кримська агропромислова компанія»

про стягнення заборгованості по фінансовим (штрафним) санкціям та пені,

                                                        ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим звернулось Управління Пенсійного фонду України в Первомайському районі АР Крим та просить стягнути з Сільськогосподарського приватного підприємства «Северо-Кримська агропромислова компанія» на користь позивача заборгованість по фінансовим (штрафним) санкціям та пені у сумі 26851,49 гривень.

Позивач та відповідач у судове засідання не з'явились, про дату, час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином: позивач під розписку, відповідач за адресою, зазначеною у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що підтверджується поштовим повідомленням; відповідач надав клопотання щодо розгляду справи без участі його представника, заперечень проти позову не надав; позивач надав клопотання про розгляд справи за його відсутності, зазначив, що сума заборгованості на час розгляду справи не сплачена, тому позовні вимоги підтримує в повному обсязі.

Суд, враховуючі клопотання позивача та відповідача про розгляд справи за їх відсутністю, приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів для з’ясування обставин по справі, керуючись ч.3 ст. 122, ст.128 КАС України, вважає можливим розглянути справу на підставі наявних доказів за відсутності представників позивача та відповідача.

Дослідивши подані документи та матеріали справи, всебічно і повно з’ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об’єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлене наступне.

Згідно з частиною 1 статтю 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб’єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб’єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією або законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Відповідно до статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України справа адміністративної юрисдикції – переданий на вирішення адміністративного суду  публічно-правовий  спір,  у  якому хоча б однією зі сторін є орган  виконавчої  влади,  орган  місцевого  самоврядування,  їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі  законодавства,  в  тому  числі  на виконання делегованих повноважень.

Пунктом 7 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України визначено коло суб'єктів владних повноважень, до яких віднесено орган державної влади, орган місцевого самоврядування,  їхня посадова чи службова особа,  інший суб'єкт при  здійсненні  ними  владних  управлінських  функцій  на основі  законодавства,  в  тому  числі  на  виконання  делегованих повноважень.

Відповідно до пунктів 1, 3 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента України від 01.03.2001 № 121/2001, Пенсійний фонд України є центральним органом виконавчої влади, що, зокрема, здійснює керівництво та управління солідарною системою загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, провадить збір, акумуляцію та облік страхових внесків, інших надходжень до бюджету Пенсійного фонду України відповідно до законодавства, забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансування та виплату пенсій, а також забезпечує збирання та акумулювання коштів, призначених для пенсійного забезпечення.

Згідно з пунктом 1.1 Положення про управління Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30.04.2002 № 8-2 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.05.2002 за № 442/6730, (далі - Положення про Управління Фонду) управління  Пенсійного  фонду України у районах, містах і районах у містах є органами Фонду, підвідомчими відповідно головним управлінням Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, що разом з цими управліннями утворюють систему органів Фонду.

Відповідно до підпункту 6 пункту 2.2 Положення про Управління Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах, останнє, відповідно до покладених на нього завдань, контролює надходження страхових внесків та інших платежів до Фонду від підприємств, установ, організацій та громадян, збирає у встановленому порядку відповідну звітність, проводить планові та позапланові перевірки фінансово-бухгалтерських документів, звітів та інших документів щодо правильності обчислення та сплати страхових внесків,  цільового використання коштів Фонду в організаціях, що здійснюють виплату і доставку пенсій.

Отже, контроль за правильним нарахуванням, своєчасним та повним перерахуванням та надходженням страхових внесків, інших платежів, здійснюється органами Пенсійного фонду. Відповідно до п. 7 частини 1 статті 64, абзацом 8  частини 3 статті 106 Закону орган Пенсійного фонду має право звертатися до суду з позовами про стягнення недоїмки.

Таким чином, Управління Пенсійного фонду України в Первомайському районі АР Крим, реалізуючи свої завдання та функції в правовідносинах з фізичними та юридичними особами виступає як суб’єкт владних повноважень, який здійснює владну компетенцію.

Компетенцію адміністративних судів щодо вирішення адміністративних справ визначено статтею 17 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з пунктом 4 частини 1 якої компетенція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.

З зазначених підстав, спір, що виникає між фізичним, юридичними особами та органами Пенсійного фонду України, у тому числі стосовно стягнення заборгованості з фінансових (штрафних) санкції та пені.

Відповідно до частини 1 та 2 статті 5 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" №1058-ІV від 09.07.2003 року (далі - Закон) всі відносини, які виникають між суб’єктами системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування регулюються виключно зазначеним законом, яким також визначаються порядок нарахування, обчислення та сплати страхових внесків, стягнення заборгованості за цими внесками, організація та порядок здійснення управління в системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування.

Контроль за правильним нарахуванням, своєчасним та повним перерахуванням та надходженням страхових внесків, інших платежів, здійснюється органами Пенсійного фонду. Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 64, абзацу 8 частини 3 статті 106 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" орган Пенсійного фонду має право звертатися до суду з позовами про стягнення недоїмки.

Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 14 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" страхувальниками визнаються роботодавці - підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору або на інших умовах, передбачених законодавством, або за договорами цивільно-правового характеру. Частиною 1 статті 15 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" визначено, що платниками страхових внесків є страхувальники, зазначені у статті 14 Закону.

Сільськогосподарське приватне підприємство «Северо-Кримська агропромислова компанія» (код ЄДРПОУ 32477197, юридична адреса: 96315, АР Крим, Первомайський район, с. Островське, вул. Леніна, буд. 30) зареєстровано 06.08.2003 року Первомайською районною державною адміністрацією АР Крим, про що в журналі обліку реєстраційних справ зроблено запис № 04055506ю0010253 та дані внесені до Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України, що підтверджено Свідоцтвом про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності-юридичної особи (а.с. 6,38 зворотна сторінка), довідкою Головного управління статистики в АР Крим № 09/2-6-19/2174 від 06.08.2003 року (а.с.6,38) та Довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 03.03.2010 року (а.с.35-37); відомості про зміну юридичної адреси відсутні.

Судом встановлено, що Сільськогосподарське приватне підприємство «Северо-Кримська агропромислова компанія» зареєстровано як платник в Управлінні ПФУ в Первомайському районі АР Крим за реєстраційним номером 22020056 (а.с.7), у зв'язку з чим відповідач є страхувальником та платником страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування.

Згідно з пунктами 4, 6 частини 2 статті 17 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" страхувальник зобов’язаний подавати звітність територіальним органам Пенсійного фонду у строки, в порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом; нараховувати, обчислювати і сплачувати у встановлені строки та в повному обсязі страхові внески. Відповідно до частини 3 статті 20 Закону територіальні органи Пенсійного фонду мають право обчислювати страхові внески лише на підставі актів перевірки правильності нарахування та сплати страхових внесків, звітності, що подається страхувальником, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суму заробітної плати (доходу), на які нараховуються страхові внески. Частиною 6 статті 20 даного Закону встановлено, що страхувальники зобов’язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів з дня закінчення цього періоду. Базовий період для виду страхувальника, до якого відноситься відповідач, встановлений зазначеною нормою закону - один календарний місяць.

Відповідно до частини 10 статті 20 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування"  якщо страхувальники  несвоєчасно або не в повному обсязі сплачують страхові внески, до них застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом. Право застосування фінансових санкцій згідно пункту 6 частини 1 статті 64 даного Закону надано територіальним органам Пенсійного фонду. Частиною 17 статті 106 встановлено, що  від імені виконавчих органів Пенсійного фонду накладати фінансові санкції мають право начальники управлінь Пенсійного фонду в районах.

Відповідно до частини 13 статті 106 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" про нарахування пені та накладення штрафів, посадові особи виконавчих органів Пенсійного фонду  виносять рішення.

Відповідно до пункту 4 частини 9 статті 106 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» № 1058-ІV від 09.07.2003 року за донарахування територіальним органом Пенсійного фонду або страхувальником сум своєчасно не обчислених та не сплачених страхових внесків накладається штраф у розмірі 5 відсотків зазначених сум за кожний повний або неповний місяць, за який донараховано ці суми.  

Судом встановлено, що рішенням № 330 від 21.10.2008 року «Про застосування фінансових санкцій за донарахування органом Пенсійного фонду України або страхувальником сум своєчасно не нарахованих та не сплачених страхових внесків» до Сільськогосподарського приватного підприємства «Северо-Кримська агропромислова компанія» застосована фінансова санкція у розмірі 1544,35 гривень.

Дане рішення 24 жовтня 2008 року було отримано відповідачем, що підтверджується відмиткою на рішенні (а.с. 53).

Згідно з розрахунком фінансових санкцій Сільськогосподарському приватному  підприємству «Северо-Кримська агропромислова компанія» органом пенсійного фонду за вересень 2008 року донараховано страхових внесків на обов’язкове пенсійне страхування у розмірі 6127,64 гривень, тому суд приходить до висновку, що позивачем правомірно застосовані фінансові санкції у розмірі 1544,35 гривень, які вірно розраховувались на суми донарахованих страхових внесків виходячи з 5% зазначеної суми за кожний повний місяць, за який донараховані ці суми (а.с. 53 зворотна сторінка).

Рішенням № 361 від 07 листопада 2008 року «Про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або органом Пенсійного фонду» до Сільськогосподарському приватному  підприємству «Северо-Кримська агропромислова компанія» застосовано стягнення штрафу у розмірі 17732,83 гривень за затримку сплати страхових внесків та нарахована пеня у розмірі 24449,75 гривень за період з 22.05.2006 року по 23.10.2008 року (а.с.56).

Зазначене рішення було вручено відповідачу 11.11.2008 року, що підтверджується поштовим повідомленням (а.с.60 зворотна сторінка).

Відповідно до пункту 2 частини 9 статті 106 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або територіальними органами Пенсійного фонду, накладається штраф залежно від строку затримки платежу в розмірі:

- 10 відсотків своєчасно не сплачених сум –у разі затримки їх сплати у строк до 30 календарних днів включно;

- 20 відсотків зазначених сум –у разі затримки їх сплати у строк до 90 календарних днів включно;

- 50 відсотків зазначених сум –у разі затримки їх сплати понад 90 календарних днів.

Розрахунок фінансових санкцій у разі несвоєчасної сплати страхових внесків здійснюється на підставі даних картки особового рахунку платника, як встановлено абзацом 3 підпункту 9.3.2. пункту 9.3. Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженою Постановою правління Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 року №21-1, яка зареєстрована в Міністерстві юстиції України 16 січня 2004 року за №64/8663.

Судом встановлено, що розрахунок штрафних санкцій позивачем здійснений відповідно до діючого законодавства, що підтверджується розрахунками фінансових санкцій та пені по особовому рахунку відповідача.

Таким чином, загальний розмір штрафних санкцій, який підлягає сплаті відповідачем за несвоєчасне перерахування страхових внесків за період з 22.05.2006 року по 23.10.2008 року складає 17732,83 гривень, що підтверджується розрахунком (а.с.56-60).

Відповідно до частини 1 статті 106 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" у разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків страхувальники зобов’язані самостійно сплатити їх з нарахуванням пені в розмірах, визначених законом. Згідно з частиною 8 статті 106 даного Закону одночасно на суми своєчасно не сплачених (не перерахованих) страхових внесків і фінансових санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу.

Судом встановлено, що розрахунок пені позивачем здійснений на підставі чинних нормативно-правових актів, що підтверджується розрахунком фінансових санкцій та пені по особовому рахунку відповідача.

Таким чином, розмір пені, яка підлягає сплаті відповідачем за несвоєчасне перерахування страхових внесків за період з 22.05.2006 року по 23.10.2008 року складає 24449,75гривень, що підтверджується розрахунком (а.с.56-60).

Крім того, рішенням № 41 від 06 лютого 2009 року «Про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або органом Пенсійного фонду» до Сільськогосподарському приватному  підприємству «Северо-Кримська агропромислова компанія» застосовано стягнення штрафу у розмірі 2331,10 гривень за затримку сплати страхових внесків та нарахована пеня у розмірі 2047,08 гривень за період з 20.12.2007 року по 22.01.2009 року(а.с.64).

Зазначене рішення було вручено відповідачу 12.02.2009 року, що підтверджується відмиткою на рішенні (а.с.64).

Відповідно до пункту 2 частини 9 статті 106 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або територіальними органами Пенсійного фонду, накладається штраф залежно від строку затримки платежу в розмірі:

- 10 відсотків своєчасно не сплачених сум –у разі затримки їх сплати у строк до 30 календарних днів включно;

- 20 відсотків зазначених сум –у разі затримки їх сплати у строк до 90 календарних днів включно;

- 50 відсотків зазначених сум –у разі затримки їх сплати понад 90 календарних днів.

Розрахунок фінансових санкцій у разі несвоєчасної сплати страхових внесків здійснюється на підставі даних картки особового рахунку платника, як встановлено абзацом 3 підпункту 9.3.2. пункту 9.3. Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженою Постановою правління Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 року №21-1, яка зареєстрована в Міністерстві юстиції України 16 січня 2004 року за №64/8663.

Судом встановлено, що розрахунок штрафних санкцій позивачем здійснений відповідно до діючого законодавства, що підтверджується розрахунками фінансових санкцій та пені по особовому рахунку відповідача.

Таким чином, загальний розмір штрафних санкцій, який підлягає сплаті відповідачем за несвоєчасне перерахування страхових внесків за період з 20.12.2007 року по 22.01.2009 року складає 2331,10 гривень.

Відповідно до частини 1 статті 106 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" у разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків страхувальники зобов’язані самостійно сплатити їх з нарахуванням пені в розмірах, визначених законом. Згідно з частиною 8 статті 106 даного Закону одночасно на суми своєчасно не сплачених (не перерахованих) страхових внесків і фінансових санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу.

Судом встановлено, що розрахунок пені позивачем здійснений на підставі чинних нормативно-правових актів, що підтверджується розрахунком фінансових санкцій та пені по особовому рахунку відповідача.

Таким чином, розмір пені, яка підлягає сплаті відповідачем за несвоєчасне перерахування страхових внесків за період з 20.12.2007 року по 22.01.2009 року складає 2047,08 гривень, що підтверджується розрахунком (а.с. 64).

Рішенням № 397 від 09 грудня 2008 року «Про застосування фінансових санкцій за  подання недостовірних відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку та іншої звітності, передбаченої законодавством» до Сільськогосподарському приватному  підприємству «Северо-Кримська агропромислова компанія» застосовано стягнення штрафу у розмірі 170,00 гривень (а.с.62).

Зазначене рішення було вручено відповідачу 13.12.2008 року, що підтверджується відмиткою на рішенні (а.с.62).

Відповідно до пункту 5 частини 9 статті 106 Закону за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою або подання недостовірних відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку та іншої звітності, передбаченої законодавством, до територіальних органів Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків суми страхових внесків, які були сплачені або підлягали сплаті за відповідний звітний період, за кожний повний або неповний місяць затримки подання відомостей, звітності, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а в разі повторного протягом року такого порушення - у розмірі 20 відсотків зазначених сум та не менше 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Таким чином судом встановлено, що штрафні санкції застосовані позивачем у розмірі 170,00 гривень правомірно.

Згідно з частиною 3 статті 106 Закону територіальні органи Пенсійного фонду за формою та в строки, встановлені Управлінням Пенсійного фонду України надсилають страхувальникам, які мають недоїмку вимогу про її сплату.

Пунктом 8.2. Інструкції про порядок нарахування і сплати страхувальниками і застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, органи Пенсійного фонду направляють страхувальникам вимогу про сплату недоїмки у випадку, якщо страхувальник має на кінець звітного періоду заборгованість  по сплаті страхових внесків. При цьому вимога формується на підставі облікових  даних карток особових рахунків страхувальника.

З матеріалів справи вбачається, що УПФУ Первомайського району АРК направлено вимогу про сплату боргу Сільськогосподарському приватному  підприємству «Северо-Кримська агропромислова компанія» № Ю 129 У від 07.10.2009 року на суму заборгованості станом на 01.10.2009 року у сумі 111228,27 гривень у тому числі: по недоїмки із страхових внесків – 56977,61 гривень; по фінансовим (штрафним) санкціям – 23757,49 гривень та пені – 30493,17 гривень. Дана вимога отримана відповідачем – 13.10.2009 року, що підтверджується поштовим повідомленням (а.с.5).

Сума недоїмки визначена вірно, на підставі розрахунків сум страхових внесків, здійснених відповідачем та даних карток особових рахунків страхувальника, які сформовані у відповідності до розрахунків сум страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, що підлягають сплаті та рішень органу Пенсійного фонду.

Суд зазначає, що у визначений абзацом 3 частини 3 ст.106 Закону № 1058- IV 10-денний строк відповідач встановлені у вимогах  суми недоїмки зі сплати страхових внесків, фінансових санкції та пені не оскаржив, тому сума заборгованості вважається погодженою.

Станом на 21.04.2010 року за Сільськогосподарському приватному  підприємству «Северо-Кримська агропромислова компанія» значиться заборгованість зі сплати фінансових санкцій  та пені в сумі 26851,49 гривень, що підтверджується розрахунком позовних вимог № 2926/05-05 від 21.04.2010 року та не заперечується відповідачем.

Приймаючи до уваги, що у матеріалах справи відсутні відомості про погашення відповідачем заборгованість зі сплати фінансових санкцій та пені, позовні вимоги підлягають задоволенню в межах заявлених позивачем у сумі 26851,49 гривень.

Відповідно до абзацу 6 частини 6 статті 20 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування", п. 5.1.6. Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженою Постановою правління Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 року №21-1, яка зареєстрована в Міністерстві юстиції України 16 січня 2004 р. за №64/8663, перерахування страхових внесків здійснюється страхувальником одночасно з одержанням (перерахуванням) коштів на оплату праці, у тому числі в безготівковій або натуральній формі або з виручки від реалізації товарів (послуг). При цьому відповідно до частини 15 статті 106 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" строк давності щодо стягнення недоїмки, пені та штрафів не застосовується.

Крім того, згідно із частиною 12 статті 20 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника та мають пріоритет перед всіма іншими зобов’язаннями, у тому числі із сплати податків та інших обов’язкових платежів.

Таким чином, позовні вимоги Управління ПФУ в Первомайському районі АР Крим підлягають задоволенню.

Згідно з частиною 4 статті 94 КАС України у справах, у яких позивачем є суб’єкт владних повноважень, і відповідачем –фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються, тому судові витрати по справі не підлягають стягненню з відповідача.

Судом 27 квітня 2010 року оголошена вступна та резолютивна частина постанови, а 29 квітня 2010 року постанова складена у повному обсязі.

На підставі викладеного, керуючись статтями 158, 159, 160-163,167 КАС України, суд -

                                                         ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Сільськогосподарське приватне підприємство «Северо-Кримська агропромислова компанія» (код ЄДРПОУ 32477197, юридична адреса: 96315, АР Крим, Первомайський район, с. Островське, вул. Леніна, буд. 30)  на користь Управління Пенсійного фонду в Первомайському районі Автономної Республіки Крим заборгованість по фінансовим (штрафним) санкціям та пені у сумі 26851 (двадцять шість тисяч вісімсот п’ятдесят одна) гривень 49 копійок.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня складення у повному обсязі у разі неподання заяви про апеляційне оскарження (апеляційної скарги). Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то постанова набирає законної сили через 10 днів з дня отримання особою копії постанови, у разі неподання нею заяви про апеляційне оскарження.

Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження апеляційна скарга не подана, постанова набуває законної сили через 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Протягом 10 днів з дня складення постанови у повному обсязі через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим до Севастопольського адміністративного апеляційного суду може бути подана заява про апеляційне оскарження, після подачі якої протягом 20 днів може бути подана апеляційна скарга.

Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження (10 днів).

Суддя                                                                          Кудряшова А.М.

           

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення27.04.2010
Оприлюднено22.09.2010
Номер документу11243050
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12423/09/10/0170

Постанова від 27.04.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кудряшова А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні