Ухвала
від 31.07.2023 по справі 644/5152/23
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Суддя ОСОБА_1 .

Справа № 644/5152/23

Провадження № 1-кс/644/1056/23

31.07.2023

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 липня 2023 року Слідчий суддя Орджонікідзевського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши в приміщенні Орджонікідзевського районного суду м. Харкова клопотання слідчого СВ відділу поліції №1 Харківського районного управління поліції №2 ГУНП в Харківській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів по кримінальному провадженню № 42023222020000079 від 30.06.2023 року, -

В С Т А Н О В И В :

Всвоєму клопотанніслідчий проситьсуд надати тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю вилучення належним чином завірених копій документів, які перебувають у володінні ХПС « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (філія) ІНФОРМАЦІЯ_2 ЄДРПОУ НОМЕР_1 , розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

-договір підряду № 8 від 09 листопада 2022 року укладений між ХПС « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (філія) ІНФОРМАЦІЯ_2 ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЄДРПОУ НОМЕР_2 , з додатками до них та додаткових угод (договорів);

-затвердженої у встановленому порядку проектної документації (робочі креслення з пояснювальною запискою) на роботи з капітального ремонту за вищевказаними договорами, із затвердженими в складі проекту індивідуальними ресурсними елементними кошторисними нормами на конструкції і роботи, які передбачаються в проекті, за відсутності для них нормативів в чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм (якщо такі розцінки застосовувалися);

-виконавчої документації в повному обсязі (сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують якість матеріалів, конструкцій та деталей, які застосовані при виконанні ремонтно-будівельних робіт; акти на приховані роботи та акти проміжного приймання окремих відповідальних конструкцій; журнали виконання робіт, матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду) на роботи за вищевказаними договорами;

-актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) в печатному та електронному вигляді в повному обсязі (відомості ресурсів, інші розрахунки) на роботи за вказаними вище договорами;

-журналів обліку виконаних робіт (форма №КБ-6), на підставі яких складаються актиприймання виконаних робіт (форма №КБ-2в);

-договірних цін, скоригованих договірних цін в печатному та електронному вигляді в повному обсязі (локальні кошториси, відомості ресурсів, інші розрахунки) на роботи за вищевказаними договорами;

-протоколів погодження будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, складених до Договірної ціни по вищевказаним договорам;

-документів (чеків, накладних) на придбання матеріалів (в повному обсязі), які були використані при виконанні робіт за вищевказаними договорами;

-документів на транспортні витрати, щодо поставки будівельних матеріалів при виконанні робіт за вищевказаними договорами;

-довідок щодо рівня регіональних ринкових цін (м. Харків, Харківська область) станом на період виконання робіт за вищевказаними договорами, на усі будівельні матеріали, вказані у відомостях ресурсів до актів форми №КБ-2в;

-документально підтверджену інформацію про фактичні трудовитрати робітників-будівельників та робітників, що обслуговували машини та механізми при проведенні робіт за вищевказаними договорами;

-документально підтверджену інформацію про фактично застосовані будівельні машини та механізми та фактичні витрати машино-годин, при проведенні робіт за вищевказаними договорами;

-довідок із зазначенням форми оподаткування організації - підрядника (на загальних засадах, фіксований податок, єдиний податок), що виконували роботи за вищевказаними договорами;

-договорів субпідряду та додатків до них, актів виконаних робіт, документи, що підтверджують суми затрат грошових коштів на закупівлю будівельних матеріалів на виконання робіт за вказаними договорами, акти приймання передачі виконаних робіт, список осіб з повними анкетними даними, та посадою на час виконання робіт по зазначеним договорам, податкових накладних, рахунків-фактур, видаткових, прибуткових касових ордерів, на роботи за вищевказаними договорами;

-тендерної документації (документації конкурсних торгів) за вищевказаними договорами, у тому числі: пропозиції учасників; форма відповідності критеріям оцінки пропозиції конкурсних торгів; довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; довідка про досвід виконання аналогічних договорів; довідка про субпідрядні організації, які учасник планує залучати для виконання робіт, обсяг яких складає не менше ніж 20% від загальної вартості ціни пропозиції; технічне завдання;

-графіків проведення ремонтних робіт за вищевказаними договорами;

-договорів на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт за вищевказаними договорами;

-планів-графіків та корегованих планів-графіків відвідувань об`єкта технічного нагляду за виконанням робіт;

-журнали технічного нагляду за виконанням робіт за вищевказаними договорами. Клопотання мотивовано тим, що з метою проведення подальшого досудового розслідування та встановлення всіх осіб, які можуть бути причетні до скоєння кримінального правопорушення виникла необхідність отримання вказаних документів.

Слідчим суддею встановлено, щослідчим відділом ВП № 1 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження за №42023222020000079 від 30.06.2023року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що під час моніторингу електронної системи « ІНФОРМАЦІЯ_4 » виявлено державні закупівлі з ідентифікатором: UA-2023-01-19-011692-а, згідно якого 09.11.2022 року між ХПС « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (філія) ІНФОРМАЦІЯ_2 ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЄДРПОУ НОМЕР_2 укладено договір підряду № 8 щодо поточного ремонту укриття в будівлі Харківського палацу спорту « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (філія) ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 на загальну суму 3000000 грн.

У органу досудового розслідування наявні обґрунтовані підстави вважати, що вартість та обсяги виконаних робіт, що проводяться, суттєво завищені та не відповідають дійсності, тобто посадові особи ХПС « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (філія) ІНФОРМАЦІЯ_2 ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЄДРПОУ НОМЕР_2 , допустили службову недбалість, що спричинило тяжкі наслідки та завдали істотної шкоди державним інтересам.

Отже, з метою перевірки дотримання посадовими особами ХПС « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (філія) ІНФОРМАЦІЯ_2 ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 » вимог чинного законодавства України в частині виконання умов договору підряду № 8 від 09.11.2022 року щодо поточного ремонту укриття будівлі ХПС « ІНФОРМАЦІЯ_1 », встановлення фактичних обсягів виконаних робіт, виникла необхідність отримання документів, які перебувають у володінні вказаної юридичної особи.

Враховуючи вищевикладене, з метою проведення подальшого досудового розслідування, встановлення всіх осіб, які можуть бути причетні до скоєння кримінального правопорушення, враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що документи, які знаходяться у ХПС « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (філія) ІНФОРМАЦІЯ_2 , мають суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а також для проведення в подальшому судових експертиз виникла необхідність отримати тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ХПС « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (філія) ІНФОРМАЦІЯ_2 , що можесприяти розкриттюкримінального правопорушеннята маєдоказове значенняпо справі.При цьому, слідчий суддя бере до уваги, що іншими способами встановити обставини вчинення кримінального правопорушення та осіб, які його вчинили, неможливо. Згідно матеріалів досудового розслідування, 07.07.2023 року на адресу ХПС « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (філія) ІНФОРМАЦІЯ_2 слідчим було направлено запит в порядку ч.2 ст.93 КПК України про надання вказаних вище документів, однак вимоги слідчого виконані не були.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 3 ст. 132 КПК України, застосування заходів забезпечення кримінального провадження допускається, якщо слідчий, дізнавач, прокурор доведе: що існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, дізнавача, прокурора; що може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, дізнавач, прокурор звертається із клопотанням.

Приймаючи до уваги наявність кримінального провадження за ч. 2ст. 367 КК України, що існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення, що вказані в клопотанні документи перебувають або можуть перебувати у володінні ХПС « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (філія) ІНФОРМАЦІЯ_2 , що ці документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами вказаного вище кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, клопотання слідчого підлягає задоволенню.

Слідчий суддя бере до уваги і те, що слідчий довів можливістьвикористання якдоказів відомостей,що містятьсяв цихдокументах,та неможливістьіншими способамидовести обставини,які передбачаєтьсядовести задопомогою цихдокументів.

Керуючись ст. ст. 131- 132, 159-166 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого задовольнити.

Надати слідчому СВ ВП № 1 ХРУП №2 Головного управління національної поліції в Харківській області ОСОБА_3 тимчасовий доступ до документів, з можливістю вилучення належним чином завірених копій документів, які перебувають у володінні ХПС « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (філія) ІНФОРМАЦІЯ_2 ЄДРПОУ НОМЕР_1 , розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

-договір підряду № 8 від 09 листопада 2022 року укладений між ХПС « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (філія) ІНФОРМАЦІЯ_2 ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ фірма « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЄДРПОУ НОМЕР_2 , з додатками до них та додаткових угод (договорів);

-затвердженої у встановленому порядку проектної документації (робочі креслення з пояснювальною запискою) на роботи з капітального ремонту за вищевказаними договорами, із затвердженими в складі проекту індивідуальними ресурсними елементними кошторисними нормами на конструкції і роботи, які передбачаються в проекті, за відсутності для них нормативів в чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм (якщо такі розцінки застосовувалися);

-виконавчої документації в повному обсязі (сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують якість матеріалів, конструкцій та деталей, які застосовані при виконанні ремонтно-будівельних робіт; акти на приховані роботи та акти проміжного приймання окремих відповідальних конструкцій; журнали виконання робіт, матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду) на роботи за вищевказаними договорами;

-актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) в печатному та електронному вигляді в повному обсязі (відомості ресурсів, інші розрахунки) на роботи за вказаними вище договорами;

-журналів обліку виконаних робіт (форма №КБ-6), на підставі яких складаються актиприймання виконаних робіт (форма №КБ-2в);

-договірних цін, скоригованих договірних цін в печатному та електронному вигляді в повному обсязі (локальні кошториси, відомості ресурсів, інші розрахунки) на роботи за вищевказаними договорами;

-протоколів погодження будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, складених до Договірної ціни по вищевказаним договорам;

-документів (чеків, накладних) на придбання матеріалів (в повному обсязі), які були використані при виконанні робіт за вищевказаними договорами;

-документів на транспортні витрати, щодо поставки будівельних матеріалів при виконанні робіт за вищевказаними договорами;

-довідок щодо рівня регіональних ринкових цін (м. Харків, Харківська область) станом на період виконання робіт за вищевказаними договорами, на усі будівельні матеріали, вказані у відомостях ресурсів до актів форми №КБ-2в;

-документально підтверджену інформацію про фактичні трудовитрати робітників-будівельників та робітників, що обслуговували машини та механізми при проведенні робіт за вищевказаними договорами;

-документально підтверджену інформацію про фактично застосовані будівельні машини та механізми та фактичні витрати машино-годин, при проведенні робіт за вищевказаними договорами;

-довідок із зазначенням форми оподаткування організації - підрядника (на загальних засадах, фіксований податок, єдиний податок), що виконували роботи за вищевказаними договорами;

-договорів субпідряду та додатків до них, актів виконаних робіт, документи, що підтверджують суми затрат грошових коштів на закупівлю будівельних матеріалів на виконання робіт за вказаними договорами, акти приймання передачі виконаних робіт, список осіб з повними анкетними даними, та посадою на час виконання робіт по зазначеним договорам, податкових накладних, рахунків-фактур, видаткових, прибуткових касових ордерів, на роботи за вищевказаними договорами;

-тендерної документації (документації конкурсних торгів) за вищевказаними договорами, у тому числі: пропозиції учасників; форма відповідності критеріям оцінки пропозиції конкурсних торгів; довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; довідка про досвід виконання аналогічних договорів; довідка про субпідрядні організації, які учасник планує залучати для виконання робіт, обсяг яких складає не менше ніж 20% від загальної вартості ціни пропозиції; технічне завдання;

-графіків проведення ремонтних робіт за вищевказаними договорами;

-договорів на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт за вищевказаними договорами;

-планів-графіків та корегованих планів-графіків відвідувань об`єкта технічного нагляду за виконанням робіт;

- журнали технічного нагляду за виконанням робіт за вищевказаними договорами.

Строк дії ухвали складає 30 днів з дня її постановлення.

Роз`яснити особам, які повинні надати тимчасовий доступ, що у разі невиконання даної ухвали слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОрджонікідзевський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення31.07.2023
Оприлюднено03.05.2024
Номер документу112506849
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —644/5152/23

Ухвала від 31.07.2023

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м.Харкова

Бабенко Ю. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні