Постанова
від 14.09.2010 по справі 2а-8423/10/13/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Київська, 150, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

14 вересня 2010 р.

Справа №2а-8423/10/13/0170

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі судді Ольшанськый Т.С. , при секретарі Барабановій А.І. розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу   

за позовом   Державної податкової інспекції в м. Алушті АР Крим          

до   Громадської організації "Шахматно-шаховий клуб "Біла ладья"              

про стягнення заборгованості у сумі 170,00 грн.

Обставини справи: Державна податкова інспекція в м. Алушті АР Крим (далі позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Громадської організації "Шахматно-шаховий клуб "Біла ладья" (далі відповідач) про стягнення заборгованості за несвоєчасне подання податкової звітності про використання коштів неприбутковими установами й організаціями у розмірі 170,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Законом України “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” та мотивовані тим, що відповідач порушує терміни подання податкової звітності, у зв’язку з чим нараховані штрафні санкції.

Позивач у судове засідання не з’явився. 13.09.2010 до Окружного адміністративного суду АР Крим від позивача надійшло клопотання про розгляд справи за відсутністю його представника. Позовні вимоги підтримує у повному обсязі.

Відповідач явку свого представника у судове засідання  не забезпечив, про час та місце розгляду справи сповіщений належним чином-через засоби масової інформації.

Суд зазначає, що відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Відповідно до ч. 6 ст. 71 КАС України суд вважає можливим розглянути справу на підставі наявних доказів.

Розглянувши подані документи та матеріали справи, всебічно і повно з’ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об’єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -   

ВСТАНОВИВ:

23.11.1998 відповідач зареєстрований Виконавчим комітетом Алуштинської міської ради як юридична особа, про що видане відповідне Свідоцтво про державну реєстрації.

З матеріалів справи вбачається, що відповідач перебуває на обліку платника податків у Державній податковій інспекції в м. Алушті АР Крим.

Відповідач є платником податків та зборів, передбачених Законом України “Про систему оподаткування” та відповідно до ст.9 цього Закону зобов’язаний сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.

Підпунктом 4.1.1 п. 4.1 ст. 4 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” (далі Закон № 2181) платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації.

31.08.2009 співробітниками Державної податкової інспекції в м. Алушті АР Крим проведена невиїзна документальна перевірка з питання своєчасності подання податкової звітності, в ході яких виявлені порушення п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” у частині дотримання граничних термінів подання податкової звітності про використання коштів неприбутковими установами й організаціями за 11 місяців 2008 року.

За порушення податкового законодавства, на підставі зазначеного акту перевірки № 1199/1501/25627317 від 31.08.2009, відносно відповідача прийняте податкове повідомлення-рішення № 0002881501/0 від 06.10.2009 про застосування штрафних (фінансових) санкцій у сумі 170,00 грн. (а.с.10), яке у зв’язку з неможливістю її вручення відповідачу розміщено на дошці податкових оголошень, про що свідчить Акт № 777 від 10.11.2009 про неможливість вручення податкового повідомлення - рішення (а.с.12).

Згідно з п.п. 6.2.3 п. 6.2 ст. 6 Закону № 2181 у разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такої податкової вимоги вважається днем її вручення.

Відповідно до п. 1.3 ст. 1 Закону № 2181 податковий борг (недоїмка) - податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.

Підпунктом 5.2.1 пункту 5.2 ст. 5 Закону № 2181 передбачено, що податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом, зокрема, якщо платник податків не подає у встановлені строки податкову декларацію, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення.

На підставі статті 6 Закону України “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” відповідачу направлені перша податкова вимога від №1/503 від 23.11.2009, а також друга податкова вимога №2/4 від 11.01.2010 (а.с.11,13), яке у зв’язку з неможливістю їх вручення відповідачу також розміщені на дошці податкових оголошень, про що свідчать Акти № 66 від 08.12.2009 та №26 від 13.04.2010 про неможливість вручення податкових вимог.

Оскільки вищезазначені податкові вимоги та повідомлення-рішення надіслані (вручені) відповідачу у встановленому Законом порядку, а також не оскаржені відповідачем, то відповідно, зазначені в них суми податкових зобов’язань відповідача є узгодженими.   

Відповідно до пп.5.4.1 п.5.4 ст.5 Закону узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Таким чином, на момент розгляду справи, з урахуванням часткової сплати, за відповідачем числиться заборгованість у розмірі 170,00 грн.

У порядку ст. 71 КАС України відповідачем не надано доказів сплати заборгованості у повному обсязі або оскарження зазначених вимог та податкового повідомлення-рішення.

Станом на день розгляду справи, заборгованість відповідача перед бюджетом становить 170,00 грн., що підтверджується наявними у справі первинними доказами виникнення податкових зобов’язань.

Згідно статті 2 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” однією із задач органів податкової служби є здійснення контролю за дотриманням податкового законодавства, повною і своєчасною сплатою до бюджетів податків і зборів.

Примусове стягнення податкової заборгованості – передбачена законодавством України процедура погашення податкової заборгованості платника податків шляхом звернення стягнення на активи відповідного платника податків.

Як вказано у пункті 1.7 статті 1 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” активами платника податків є кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що належать юридичній або фізичній особі за правом власності або повного господарського відання.

Статтею 3 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” визначено, що активи платника  податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкових зобов’язань виключно за рішенням суду.   

Пунктом 11 статті 11 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” встановлено, що органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку і розмірах, встановлених законами України.

Фінансові (штрафні) санкції, суми недоїмки, пені, накладені (застосовані) органами державної податкової служби України, сплачуються платниками податків добровільно або стягуються у судовому порядку (Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо посилення правового захисту громадян та запровадження механізмів в реалізації конституційних прав громадян на підприємницьку діяльність, особисту недоторканність, безпеку, повагу до гідності особи, правову допомогу, захист”).     

За таких обставин справи позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

На підставі викладено, керуючись статтями 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд    

ПОСТАНОВИВ:

 Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Громадської організації "Шахматно-шаховий клуб "Біла ладья" (98500, АР Крим, м. Алушта, вул. Леніна, 8: ЄДРПОУ 25627317) заборгованість  у розмірі 170,00 грн. – код платежу 11020900 до Держбюджету м. Алушта (р/р 31118008700007 в ГУ ДКУ в АРК, ЄДРПОУ 34740913, МФО 824026).

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового  провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.     

Суддя                                                                Ольшанська Т.С.

           

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення14.09.2010
Оприлюднено23.09.2010
Номер документу11250881
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8423/10/13/0170

Постанова від 14.09.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Ольшанська Т.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні