Постанова
від 15.09.2010 по справі 2а-5911/10/2/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Київська, 150, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493

        

ПОСТАНОВА

Іменем України

15.09.10

Справа №2а-5911/10/2/0170

   Окружний  адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Яковлєва С.В.

при секретарі Дрягіні В.П.,

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Державної податкової інспекції в Сімферопольському районі АРК

до Приватного підприємства «Тургут»

про стягнення заборгованості в сумі 64,60 грн.

за участю представників:

від позивача – не з’явився;

від відповідача – не з’явився;

          Суть спору: Державна податкова інспекція в Сімферопольському районі АРК (далі позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом про стягнення з Приватного підприємства «Тургут» (далі відповідач) заборгованості в сумі 64,60 грн., мотивуючи свої вимоги тим, що відповідачем несвоєчасно провадиться сплата узгоджених  податкових зобов’язань.

Позивач явку свого представника у судове засідання, яке відбулось 15.09.2010 року не забезпечив, 15.09.2010 року від нього надійшло клопотання про розгляд справи за відсутності його представника та підтримання позовних вимог у повному обсязі.

Відповідач заперечення на позов до суду не надав, явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про час, дату та місце його проведення повідомлений належним чином через засоби масової інформації, клопотання про розгляд справи за його відсутності до суду не надав, про причини неявки суд не повідомив.

Суд, приймаючи до уваги клопотання позивача, враховуючи ненадання відповідачем доказів неможливості його участі у судовому засіданні з поважних причин, відсутність у матеріалах справи клопотання про неможливість розгляду справи без участі його представника, керуючись ст. 128 КАС України, вважає можливим продовжити розгляд справи на підставі наявних доказів.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідач 11.11.2005 року зареєстрований Сімферопольською районною державною адміністрацією АР Крим як юридична особа, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію серії А00 №609854.

Згідно зі статтею 4 Закону України «Про систему оподаткування», платниками  податків і зборів (обов’язкових платежів) є юридичні особи, на яких  відповідно  до Законів України покладений обов’язок сплачувати податки і збори.

Таким чином, відповідач є платником податків та повинен у порядку та строки встановлені чинним законодавством подавати до податкових органів податкову звітність та сплачувати у визначених розмірах та строки узгоджені суми податків та зборів.

Пунктом 4.1 статті 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними  цільовими фондами» встановлено, що платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов’язання, яку вказує у податковій декларації.

Згідно з пунктом 5.3.1 статті 5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання,  зазначену  у  поданій  ним  податковій декларації,  протягом  десяти  календарних  днів, наступних за останнім днем   відповідного  граничного  строку для  подання  податкової декларації.

Статтею 9 Закону України «Про систему оподаткування» встановлено, що платники податків зобов’язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.

Види місцевих податків і зборів, їх граничні розміри та порядок обчислення і спрямований на зміцнення бюджетів місцевого самоврядування визначені Декретом Кабінету Міністрів України «Про місцеві податки і збори» від 20.05.1993 року № 56-93, відповідно до ч. 1 якого комунальний податок належить до місцевих податків.

Згідно зі ст. 15 Декрету комунальний податок справляється з юридичних осіб, крім бюджетних установ, організацій, планово-дотаційних та сільськогосподарських підприємств. Його граничний розмір не повинен перевищувати 10 відсотків річного фонду оплати праці, обчисленого виходячи з розміру неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

Органи місцевого самоврядування самостійно встановлюють і визначають порядок сплати місцевих податків і зборів відповідно до переліку і в межах установлених граничних розмірів ставок.

Місцеві податки і збори перераховуються до бюджетів місцевого самоврядування в порядку, визначеному Радами народних депутатів, якими вони встановлюються. Стягнення не внесених в установлений термін місцевих податків і зборів здійснюється згідно з чинним законодавством.

          Підпунктом 4.1.4. статті 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» встановлено, що податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює: б) календарному кварталу або календарному півріччю ( у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків).

Таким чином, відповідач зобов’язаний щоквартально  протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем податкового кварталу, подавати до ДПІ в Сімферопольському районі АР Крим розрахунки з комунального податку.

Судом встановлено, що відповідачем в порядку податкової звітності до ДПІ в Сімферопольському районі надано розрахунки з комунального податку:

-          розрахунок № 7607 від 05.05.2006 року за І квартал 2006 року на суму 5,10 грн.;

-          розрахунок № 10700 від 04.07.2006 року за IІ квартал 2006 року на суму 5,10 грн.;

-          розрахунок № 22935 від 01.11.2006 року за IІІ квартал 2006 року на суму 5,10 грн.;

-          розрахунок № 31842 від 09.02.2007 року за IV квартал 2006 року на суму 5,10 грн.;

-          розрахунок № 7324 від 03.05.2007 року за I квартал 2007 року на суму 5,10 грн.;

-          розрахунок № 17139 від 08.08.2007 року за IІ квартал 2007 року на суму 5,10 грн.;

-          розрахунок № 25800 від 01.11.2007 року за IІІ квартал 2007 року на суму 5,10 грн.;

-          розрахунок № 34983 від 31.01.2008 року за IV квартал 2007 року на суму 5,10 грн.;

-          розрахунок № 9571 від 08.05.2008 року за I квартал 2008 року на суму 5,10 грн.;

-          розрахунок № 19948 від 08.08.2008 року за IІ квартал 2008 року на суму 5,10 грн.;

-          розрахунок № 31099 від 10.11.2008 року за IІІ квартал 2008 року на суму 5,10 грн.;

-          розрахунок № 10574 від 05.05.2009 року за I квартал 2009 року на суму 5,10 грн.

Згідно вказаних розрахунків, яки були надані суду позивачем, загальна заборгованість відповідача перед бюджетом складає 61,20 грн.

Відповідно до облікової картки платника податків, у відповідача, станом на лютий 2006 року існувала переплата по сплаті цього податку у розмірі 1,70 грн., тобто заборгованість відповідача перед бюджетом зі сплати комунального податку складає 59,50 грн.

Позивач просить стягнути з відповідача 64,60 грн. за період з І кварталу 2006 року по I квартал 2009 року (включно), однак розрахунок комунального податку за IV квартал 2008 року позивачем суду не представлено, тобто наявність заборгованості відповідача за IV квартал 2008 року у розмірі 5,10 грн. не підтверджена матеріалами справи.

Відповідно до ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

У зв’язку з викладеним суд вважає, що в цієї частині позовних вимог необхідно відмовити.

Таким чином, загальна сума заборгованості відповідача з комунального податку становить 59,50 грн.

Однак, на думку суду, позовні вимоги у частині стягнення з відповідача цієї суми підлягають частковому задоволенню у зв’язку з пропуском позивачем строку позовної давності у частині стягнення заборгованості за період з I кварталу 2006 року по I квартал 2007 року (включно) з наступних підстав.

Позовна заява подана позивачем 11.05.2010 року, тоді як податкове зобов’язання зі сплати комунального податку у сумі 23,80 грн., за період з I кварталу 2006 року по I квартал 2007 року(включно) було самостійно узгоджено відповідачем більш ніж за 1095 днів до подання позовної заяви.

Відповідно до п. 15.2 ст. 15 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» податковий борг що виник у зв'язку з відмовою в самостійному погашенні податкового зобов'язання може бути стягнутий протягом подальших 1095 днів з дня узгодження податкового зобов'язання.

Таким чином, суд вважає, що позовні вимоги у частині стягнення з відповідача 23,80 грн. за період з I кварталу 2006 року по I квартал 2007 року(включно) задоволенню не підлягають.

У зв’язку з викладеним стягненню з відповідача підлягає борг який утворився за період з IІ кварталу 2007 року по IІІ квартал 2008 року та за I квартал 2009 року у сумі 35,70 грн.

Приймаючи до уваги те, що відповідач у порядку, передбаченому ст. 71 КАС України, не надав доказів сплати заборгованості в сумі 35,70 грн., суд вважає, що позовні вимоги в цієї частині позову, належить задовольнити.

На підставі викладеного, керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд                                         

ПОСТАНОВИВ:

1.Позов задовольнити частково.

          2.Стягнути з  Приватного підприємства «Тургут» (97554, АР Крим, Сімферопольський район, с. Мирне, вул. Белова, 2; ЄДРПОУ 33872951; р/р № 225438301323332 в філіалі Кримське центральне відділення «Промінвестбанк») на користь Державного бюджету України (код платежу 16010200, р/р 33218828700282, одержувач Місцевий бюджет Пожарської селищної ради, банк одержувача ГУ ДКУ в АР Крим, м. Сімферополь, МФО 824026, ЗКПО 34741037) податковий борг по комунальному податку в сумі 35,70 грн.

          3. В іншої частини позовних вимог – в позові відмовити.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового  провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

    

Суддя                                                                          Яковлєв С.В.

           

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення15.09.2010
Оприлюднено23.09.2010
Номер документу11250888
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5911/10/2/0170

Постанова від 15.09.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Яковлєв С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні