Постанова
від 08.09.2010 по справі 2а-17194/10/0570
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 вересня 2010 р. с права № 2а-17194/10/0570

Приміщення суду за адр есою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвар дійської дивізії, 17

час прийняття постанови: < година >

Донецький окружний адміні стративний суд в складі:

головуючого судді Буряк І. В.

при секретарі Яровій Ю.Ю.

за участю представників ст орін:

позивача: ОСОБА_1 (дов. від 25.01.2010р. № 130)

відповідача: Гузики С.В. (дов. ві д 01.09.2010р. №80)

Сніменка О.І. (дов. від 11.05.20 10р. №50)

прокурор: Ноздрьов С.В. (посвідченн я №2915)

розглянувши у відкритому с удовому засіданні

позовну заяву Фізичної особи-підприєм ця ОСОБА_4

до Державної податкової ін спекції у м.Краматорську

за участі прокуратури

про визнання дій неправомі рними, скасування податкових повідомлень рішень

ВСТАНОВИВ:

Фізична особа-підприємець ОСОБА_4 (надалі - позивач , ФОП ОСОБА_4.) звернувся до Донецького окружного адміні стративного суду із позовом до Державної податкової інсп екції у м.Краматорську (надал і - відповідач, ДПІ у м.Крамато рську) про визнання дій відпо відача, щодо оформлення резу льтатів планової виїзної пер евірки ФОП ОСОБА_4 - непр авомірними; скасування подат кових повідомлень-рішень від 17.09.2009р. №0001651701/0/56588/10/17-113, №0001641701/0/56587/10/17-113 про в изначення суми податкового з обов' язання по податку з до ходів фізичних осіб - суб' єктів підприємницької діяль ності і незалежної професійн ої діяльності у розмірі 312 546,11 г рн. та податку на додану варті сть у розмірі 776 933,00 грн.

Позов мотивовано неякісни м проведенням перевірки, з по рушенням норм діючого законо давства та непогодженням із твердженнями відповідача, що первинні документи, які були надані до перевірки, не відпо відають вимогам чинного зако нодавства, у зв' язку із незн аходженням за юридичною адре сою контрагентів позивача.

Також, позивач не погоджуєт ься із твердженням відповіда ча щодо необхідності наявнос ті місця зберігання ТМЦ, оскі льки вказане не передбачене законодавством.

Ухвалою Донецького окружн ого адміністративного суду в ід 05.02.2010р. по справі № 2а-18166/09/0570 позо вна заява залишена без розгл яду.

Ухвалою Донецького апеляц ійного адміністративного су ду від 22.06.2010р. зазначену Ухвалу Донецького окружного адміні стративного суду від 05.02.2010р. ска совано, а справу направлено д о суду першої інстанції для п родовження розгляду справи.

Ухвалою Донецького окружн ого адміністративного суду в ід 08.07.2010р. вказана справа прийня та до провадження, справі при своєно № 2а-17194/10/0570.

У судовому засіданні від 29.07. 2010р. оголошувалось про відкла дення розгляду справи до 12.08.2010р . за клопотанням позивача.

У судовому засіданні від 12.08. 2010р. оголошувалась перерва до 30.08.2010р., на підставі ч.2 ст. 150 КАС Ук раїни.

У судовому засіданні від 30.08. 2010р. оголошувалось про відкла дення розгляду справи до 02.09.2010р . за клопотанням відповідача .

У судовому засіданні від 02.09. 2010р. оголошувалась перерва до 08.09.2010р., на підставі ч.2 ст. 150 КАС Ук раїни.

В судовому засіданні від 08.09. 2010р. представник позивача поз ов підтримав та просив суд за довольнити його у повному об сязі, посилаючись на обстави ни, викладені в позовній заяв і.

Відповідач надав письмові заперечення відповідно до я ких просив відмовити у задов оленні позовних вимог, вважа ючи, що оскаржувані податков і повідомлення-рішення прийн яті на підставі правомірних висновків Акту перевірк и від 31.08.2009р. №2112/17-1-2812204850.

Представники відповідача у судовому засіданні від 08.09.2010р . проти задоволення позовних вимог заперечували та проси ли у їх задоволенні відмовит и в повному обсязі.

Представник прокурора у су довому засіданні від 08.09.2010р. про ти задоволення позовних вимо г заперечував та просив у їх з адоволенні відмовити в повно му обсязі.

Суд, заслухавши пояснення п редставників сторін, прокуро ра, перевіривши матеріали сп рави і обговоривши доводи ад міністративного позову, дійш ов наступних висновків.

ДПІ у м. Краматорську провед ено планову виїзну перевірку ФОП ОСОБА_4 з питань дотри мання вимог податкового зако нодавства за період з 01.04.2008р. по 30.06.2009р., валютного та іншого зак онодавства за період 01.04.2008р. по 30.06.2009р., за наслідками якої скла дений відповідний Акт пе ревірки від 31.08.2009р. №2112/17-1-2812204850.

Згідно ст. 11 Закону Україн и «Про державну податкову сл ужбу в Україні» встановлено, що органи державної податко вої служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, вст ановлених законами України, мають право здійснювати доку ментальні невиїзні перевірк и (на підставі поданих податк ових декларацій, звітів та ін ших документів, пов'язаних з н арахуванням і сплатою податк ів та зборів (обов'язкових пла тежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірк и своєчасності, достовірност і, повноти нарахування і спла ти податків та зборів (обов'яз кових платежів), додержання в алютного законодавства юрид ичними особами, їх філіями, ві дділеннями, іншими відокремл еними підрозділами, що не маю ть статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підпр иємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України п окладено обов'язок утримуват и та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі), к рім Національного банку Укра їни та його установ (далі - пла тники податків).

Згідно п. 1.3 Порядку оформл ення результатів невиїзних д окументальних, виїзних плано вих та позапланових перевіро к з питань дотримання податк ового, валютного та іншого за конодавства, затвердженого н аказом Державної податкової адміністрації України від 10 с ерпня 2005 р. № 327 та зареєстровано го в Міністерстві юстиції Ук раїни 25 серпня 2005 р. за №925/11205 встан овлено, що за результатами пр оведення невиїзних документ альних, виїзних планових та п озапланових перевірок фінан сово-господарської діяльнос ті суб'єктів господарювання оформляється акт, а в разі від сутності порушень податково го, валютного та іншого закон одавства - довідка.

Акт - службовий документ, як ий стверджує факт проведення невиїзної документальної аб о виїзної планової чи позапл анової перевірки фінансово-г осподарської діяльності суб 'єкта господарювання і є носі єм доказової інформації про виявлені порушення вимог под аткового, валютного та іншог о законодавства суб'єктами г осподарювання.

На підставі наведеного суд вбачає відсутність підстав для задоволення позовних вим ог в частині визнання дій від повідача, щодо оформлення ре зультатів планової виїзної п еревірки ФОП ОСОБА_4 непра вомірними.

Заперечення ФОП ОСОБА_4 до Акту перевірки від 31.08.200 9р. №2112/17-1-2812204850 залишені без задово лення.

На підставі Акту переві рки від 31.08.2009р. №2112/17-1-2812204850 ДПІ у м. Кра маторську прийняті:

- податкове повідомлення-рі шення від 17.09.2009р. №0001641701/0/56587/10/17-113, яким , за порушення ст. 13, п. 4 ст. 14 Декре ту Кабінету Міністрів Україн и від 26.12.1992р. № 13-92 «Про прибуткови й податок з громадян», ФОП О СОБА_4 визначене податкове зобов' язання з податку з до ходів фізичних осіб у розмір і 312 546,11 грн. (за основним платеже м).

- податкове повідомлення-рі шення від 17.09.2009р. №0001651701/0/56588/10/17-113, яким , за порушення пп. 7.2.1, пп. 7.2.6 п. 7.2 ст. 7, пп. 7.4.1, пп 7.4.4, пп. 7.4.5 пп. 7.4 ст.7, пп. 3.1.1 п. 3.1 ст.3, Закону України «Про пода ток на додану вартість», ФОП ОСОБА_4 визначене податков е зобов' язання з податку на додану вартість у загальном у розмірі 776 933,00 грн., у тому числі за основним платежем - 517 842,00 г рн., за штрафними (фінансовими ) санкціями 259 091,00 грн.

Копії зазначених документ ів наявні у матеріалах справ и.

Згідно висновків Акту перевірки від 31.08.2009р. №2112/17-1-2812204850 ДП І у м. Краматорську встановле но, що у порушення п.4 ст. 14 Декре ту Кабінету Міністрів Україн и від 26.12.1992р. № 13-92 «Про прибуткови й податок з громадян» до скла ду валового доходу, відображ ених в деклараціях за І піврі ччя 2008р., 9 місяців 2008р. та річній з а 2008р. позивачем включені пере кручені дані про суми валово го доходу отриманого від реа лізації товарів. А саме за дан ими декларацій за І півріччя 2008р., 9 місяців 2008р. та річній за 2008 р. наданих до ДПІ у м. Краматор ську, валовий дохід від здійс нення підприємницької діяль ності склав: у І півріччі 2008р. - 300 000,00 грн., за 9 місяців 2008р. - 1 200 000,0 0 грн., за 2008р. рік - 1 573303,00 грн., за да ними документів, наданих поз ивачем до перевірки (первини х банківських документів) ва ловий дохід склав за І півріч чя 2008р. - 858 701,43 грн., за 9 місяців 2008р . - 1 630 637,09 грн., за 2008р. рік - 1 899 724,59 гр н., та за І півріччя 2009р. - 521 860,68 гр н.

При цьому зазначено, що декл арація про доходи за І півріч чя 2009р. до ДПІ у м.Краматорську не надана.

Перевіркою повноти визнач ення валових витрат за періо д з 01.04.2008р. по 31.03.2009р. встановлено ї х завищення всього у сумі 1 424 744 ,50 грн., у тому числі за 2008р. в сумі 1 248 642,95 грн., за І півріччя 2009 року в сумі 176 101,55 грн.

Перевіркою встановлені вз аємовідносини позивача з ТОВ «Реут» (м. Донецьк, ІПН 345120605686, ЄДР ПОУ 34512065); ПП «ТКФ «Урбан-торг-08» ( м. Луганськ, ІПН 357735112348, ЄДРПОУ 35773515 ); ПП «Таргет-юніверс» (м. Луган ськ, ІПН 356294412342, ЄДРПОУ 35629443).

ФОП ОСОБА_4. до складу вал ових витрат було віднесено в итрати на придбання ТМЦ та по слуг у ТОВ «Реут» та ПП «Урбан -торг-08», ПП «Таргет-юніверс».

Для перевірки були надані д оговори від 10.05.2008р. № 1/1005, від 30.05.2008р № 1/3005, від 30.07.2008р. № б/н, від 01.10.2008р. № 0110, ві д 10.01.2009р. № 1 укладені між позивач ем (в якості покупця) та ПП ТКФ «Урбан-торг-08» (в якості прода вця) про поставку товарів (роб іт, послуг). У вказаних договор ах зазначено, що продавець по ставляє покупцю товар по нак ладним, але не вказано, який то вар поставляється та умови т ранспортування товару.

За отриманий товар позивач ем була проведена оплата у го тівковій формі згідно квитан цій до прибуткових касових о рдерів виписаних ПП ТКФ «Урб ан-торг-08» на адресу ФОП ОСОБ А_4 та відвантажено на адрес у позивача відповідно до вид аткових накладних наведених на сторінці 7 Акту переві рки від 31.08.2009р. №2112/17-1-2812204850 (таблиця 6).

Для перевірки не надані дог овори на поставку продукції, укладені між позивачем та ТО В «Реут».

За отриманий товар ФОП ОС ОБА_4. оплата була проведена у готівковій формі згідно кв итанцій до прибуткових касов их ордерів виписаних ТОВ «Ре ут» на адресу позивача та від вантажено на адресу ФОП ОСО БА_4 відповідно до видатков их накладних наведених на ст орінці 8 Акту перевірки ві д 31.08.2009р. №2112/17-1-2812204850 (таблиця 7).

Для перевірки був наданий д оговір від 01.07.2008 № б/н укладений між позивачем (в якості покуп ця) та ПП «Таргет-юніверс» (в я кості продавця) про поставку товарів (робіт, послуг). У вказ аних договорах зазначено, що продавець поставляє покупцю товар по накладним, але не вка зано, який товар поставляєть ся та умови транспортування товару.

За отриманий товар позивач ем була проведена оплата у го тівковій формі згідно квитан цій до прибуткових касових о рдерів виписаних ПП «Таргет- юніверс» на адресу позивача та відвантажено на адресу ФО П ОСОБА_4 відповідно до ви даткових накладних наведени х на сторінці 8 Акту перев ірки від 31.08.2009р. №2112/17-1-2812204850 (таблиця 8).

Перевіркою встановлено, що позивач не має власних або ор ендованих складських приміщ ень, які необхідні для здійсн ення підприємницької діяльн ості. При цьому зазначено, що у мови здійснення оптової торг івлі позивача передбачають н аявність місця зберігання ТМ Ц, про що в Акті перевірки наведені відповідні приклад и.

Перевіркою встановлено, що у позивача відсутні у власно сті необхідні транспортні за соби для перевезення товарів , згідно вказаних договорів. Т акож, позивачем не надані для перевірки первинні документ и, які підтверджують рух това ру від постачальника до ФОП ОСОБА_4 і його покупців, това рно-транспортні накладні, а т акож документи, що відобража ють витрати на перевезення.

Також, встановлено, що позив ач не використовує працю най маних працівників.

Згідно Акту перевірки ві д 31.08.2009р. №2112/17-1-2812204850 встановлені фак ти, які свідчать про діяльніс ть позивача з метою отриманн я податкової вигоди (безтова рність операцій), яка виникає не у зв'язку здійсненням реал ьної господарської діяльнос ті.

Таким чином, ДПІ у м.Крамато рську встановлено відсутніс ть необхідних умов для досяг нення результатів господарс ької діяльності, яку здійсню є позивач.

Відповідно до Акту пере вірки від 31.08.2009р. №2112/17-1-2812204850 не вста новлено факту передачі товар ів (надання робіт, послуг) від продавців ТОВ «Реут», ПП ТКФ « Урбан-торг-08», ПП «Таргет-юнів ерс» до покупця - ФОП ОСОБА_4 , у зв'язку з відсутністю (не н аданням до перевірки) докуме нтів, що свідчать про транспо ртування, поставок з боку вка заних контрагентів позивача , тобто у даних підприємств (ві дсутні обсяги поставки з под атку на додану вартість за кв ітень, травень, червень, липен ь, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень 2008 року, січе нь, лютий, березень, квітень, т равень, червень 2009 року), що, на д умку відповідача, свідчить п ро укладення угод без мети ук ладення угод та без мети наст ання реальних наслідків.

Згідно листа ДПІ в Жовтне вому районі м. Луганська (від 2 1.07.09 вх. № 3769/7), 06.05.2008 р. листом за № 7433/290 д о ЄДР надіслано повідомлення про відсутність ПП ТКФ «Урба н-торг-08» за місцезнаходження м.

Відповідач зазначає, що при відпрацюванні відхилень, вс тановлених Системою автомат изованого співставлення под аткових зобов'язань і податк ового кредиту в розрізі конт рагентів на рівні ДГ1А Україн и, між сумами податкових зобо в'язань та/або податкового кр едиту з податку на додану вар тість було встановлено, що зг ідно даних декларацій з пода тку на додану вартість ПП ТКФ «Урбан-торг-08» не декларувало податкових зобов'язань за кв ітень, травень, червень, липен ь, серпень, вересень, грудень 2 008 року, січень, лютий, березень , квітень, травень, червень 2009 р оку по взаємовідносинам з по зивачем.

На відповідний запит ДПІ у м . Краматорську, ДПІ в Петровсь кому районі м. Донецька повід омило, що ТОВ «Реут» ухиляєть ся від подання звітності. Ост ання декларація з ПДВ подана за грудень 2006 року. Працівника ми ДПІ у Петровському районі м. Донецька складено акти про невстановлення місцезнаход ження ТОВ «Реут». Зазначено, щ о відділом податкової міліці ї було здійснено вихід за юри дичною адресою 10.04.2007р., та було в становлено відсутність дано го підприємства. Станом на 15.06.2 009р. ТОВ «Реут» анульовано Сві доцтво про реєстрацію платни ка ПДВ (акт про анулювання реє страції платника ПДВ №71-15-34512065 ві д 29.01.2009р. ).

В Акті перевірки від 31.08.20 09р. №2112/17-1-2812204850 зазначено, що згідн о листа від 10.11.2008р. № 11773/7/26-0131 Головн им відділом податкової міліц ії СДПІ ВПП у м. Луганську здій снюється відпрацювання ПП «Т аргет-юніверс». В ході провед ених заходів встановлено, що ПП «Таргет-юніверс» за юриди чною адресою не знаходиться.

Також, ДПІ в Жовтневому райо ні у м. Луганську надіслало по відомлення до управління дер жавної реєстрації та міськог о реєстру Луганської міської ради стосовно ПП «Таргет-юні верс» про відсутність юридич ної особи за місцезнаходженн ям. З січня по травень, та жовт ень, грудень 2008р. підприємство не звітувало. У червні-вересн і 2008 р звітувало з відсутністю господарчої діяльності. Под аткові декларації з ПДВ до ДП І надсилалися поштою.

Виходячи з вищевикладеног о, позивачем до складу валови х витрат включено витрати на придбання ТМЦ, послуг у ТОВ «Р еут», ПП «ТКФ «Урбан-торг-08» та ПП «Таргет-юніверс», фактичн е місцезнаходження, яких не в ідповідає місцезнаходженню зазначеному у первинних док ументах. Вказані підприємств а не знаходяться за місцем ре єстрації.

Відповідач зазначає, що у по рушення статті 13 Декрету Кабі нету Міністрів України «Про прибутковий податок з громад ян» позивачем було віднесено до складу валових витрат за 20 08р. та перше півріччя 2009р. витра ти на придбання ТМЦ у ТОВ «Реу т» у сумі 485 340,97 грн., та ПП «ТКФ «У рбан-торг-08» у сумі 1 972 024,28 грн., у П П «Таргет-юніверс» у сумі 527 168,90 грн., що призвело до завищення валових витрат за 2008 рік та пер ше півріччя 2009 року.

З врахуванням наведеного Д ПІ у м. Краматорську, встановл ено заниження підприємцем су ми оподатковуваного доходу в сього у сумі 2 088 790,77 грн., у тому чи слі за 2008 рік в сумі 1 571 764,54 грн., за перше півріччя 2009 року в сумі 51 7 026,23 грн., що призвело до занижен ня податку з доходів фізични х осіб - суб'єктів підприємниц ької діяльності і незалежної професійної діяльності на в сього на суму 312546,11 грн., у тому чи слі за 2008 рік в сумі 235 764,68 грн., за п ерше півріччя 2009 року в сумі 76781, 43 грн.

Перевіркою повноти визнач ення податкового кредиту за період з 09.04.2008р. по 30.06.2009р. встановл ено його завищення усього у с умі 517 842,00 грн., в тому числі за кві тень 2008 року у сумі 28214,00 грн., за тр авень 2008 року у сумі 49 961,00 грн., за ч ервень 2008 року у сумі 127 667,00 грн., за липень 2008 року 37266,00 грн., за серпе нь 2008 року у сумі 56257,00 грн., за вере сень 2008 року у сумі 72 382,00 грн., за жо втень 2008 року у сумі 36 521,00 грн., за л истопад 2008 року у сумі 8312,00 грн., з а грудень 2008 року у сумі 20 230,00 грн ., за січень 2009 року у сумі 3 675,00 грн ., за лютий 2009 року у сумі 10 860,00 грн. , за березень 2009 року у сумі 8 743,00 г рн., за квітень 2009 року у сумі 16 083, 00 грн., за травень 2009 року у сумі 12 385,00 грн., за червень 2009 року у сум і 29 286,00 грн.

В ході перевірки податкови х декларації по ПДВ, розшифро вок податкових зобов'язань т а податкового кредиту в розр ізі контрагентів, податкових накладних, реєстрів отриман их та виданих податкових нак ладних, ДПІ у м. Краматорську б уло встановлено, що до податк ового кредиту у податкових д еклараціях з ПДВ було віднес ено суму ПДВ сплачену в ціні п ридбання товарів у ТОВ «Реут », ПП «ТКФ «Урбан-торг-08» та ПП « Таргет-юніверс» за наступним и податковим накладними:

- за квітень 2008 року відн есено ПДВ у сумі 30 929,00 грн.: № 36 від 04.04.2008 року на суму 20 802,00 грн., в т.ч. П ДВ 3 033,86 грн. на придбання ТМЦ в а сортименті у ТОВ «Реут»; № 38 ві д 05.04.08 на суму 149 964,00 грн., в т.ч. ПДВ 24 99 4,00 грн. на придбання ТМЦ в асорт именті у ТОВ «Реут»; № 30 від 04.03.2008 р. на суму 14 808,98 грн., в т.ч. ПДВ 2 468,16 гр н. на придбання ТМЦ в асортиме нті у ТОВ «Реут»;

- за травень 2008 року відн есено ПДВ у сумі 49 961,00 грн.: № 119 від 10.05.2008р. на суму 139 990,24 грн., в т.ч. ПДВ 23 331,71 грн. на придбання ТМЦ в асор тименті у ТОВ «Реут»; № 131 від 30.05 .2008р. на суму 28 215,00 грн., в т.ч. ПДВ 4 702,50 грн. на придбання ТМЦ в асорти менті у ТОВ «Реут»; № 132 від 30.05.2008р . на суму 131 560,75 грн., в т.ч. ПДВ 21 926,79 гр н. на придбання ТМЦ в асортиме нті у ТОВ «Реут»;

- за червень 2008 року відн есено ПДВ у сумі 127 367,00 грн.: № 72 від 01.06.2008р. на суму 65 670,00 грн., в т.ч. ПДВ 10 645,00 грн. на придбання ТМЦ в асор тименті у ПП «ТКФ «Урбан-торг -08»; № 73 від 02.06.2008р на суму 302 275,84 грн., в т.ч. ПДВ 50 379,31 грн. на придбання ТМ Ц в асортименті у ПП «ТКФ «Урб ан-торг-08»; № 74 від 02.06.2008р на суму 3 67 0,14 грн., в т.ч. ПДВ 611,69 грн. на придба ння ТМЦ в асортименті у ПП «ТК Ф «Урбан-торг-08»; № 75 від 01.06.2008р на суму 362 448,00 грн., в т.ч. ПДВ 60 408,00 грн. н а придбання ТМЦ в асортимент і у ПП «ТКФ «Урбан-торг-08»; № 4 ві д 10.05.2008р на суму 4 578,00 грн., в т.ч. ПДВ 7 63,00 грн. на придбання ТМЦ, в асор тименті у ПП «ТКФ «Урбан-торг -08»; № 80 від 30.06. 2008р на суму 27 360,00 грн., в т.ч. ПДВ 4 560,00 грн. на придбання ТМ Ц в асортименті ті у ПП «ТКФ «У рбан-торг-08»;

- за липень 2008 року відне сено ПДВ у сумі 37 266,00 грн.: № 84 від 01 .07.2008р на суму 47 735,64 грн., в т.ч. ПДВ 7 955,9 4 грн. на придбання ТМЦ в асорт именті у ПП «ТКФ «Урбан-торг-08 »; № 94 від 22.07.2008р на суму 25 982,86 грн., в т .ч. ПДВ 4 330,48 грн. на придбання ТМЦ в асортименті у ПП «ТКФ «Урба н-торг-08»; № 203-н/н від 30.07.2008р на суму 28 800,00 грн., в т.ч. ПДВ 4 800,00 грн. на прид бання ТМЦ в асортименті у ПП « Таргет-юніверс»; № 109 від 31.07.2008р н а суму 33 120,00 грн., в т.ч. ПДВ 5 520,00 грн. н а придбання ТМЦ в асортимент і у ПП «ТКФ «Урбан-торг-08»; № 111 ві д 31.07.2008р. на суму 87 957,49 грн., в т.ч. ПДВ 14 659,58 грн. на придбання ТМЦ асор тименті у ПП «ТКФ «Урбан-торг -08»;

- за серпень 2008 року відн есено ПДВ у сумі 56 257,00 грн.: № 85 від 01.08.2008р. на суму 28 528,08 грн., в т.ч. ПДВ 4 7 54,68 грн. на придбання ТМЦ в асор тименті у ПП «ТКФ «Урбан-торг -08»; № 91 від 04.08.2008р. на суму 87 626,66 грн., в т.ч. ПДВ 14604,44 грн. на придбання ТМ Ц в асортименті у ПП «ТКФ «Урб ан-торг-08»; № 1 13 від 10.07.2008р. на суму 9 6 177,29 грн., в т.ч. ПДВ 16 029,55 грн. на прид бання ТМЦ в асортименті у ПП « ТКФ «Урбан-торг-08»; № 264-н/н від 28.08 .2008р. на суму 21 319,49 грн., в т.ч. ПДВ 3 553,25 грн. на придбання ТМЦ в асорти менті у ПП «Таргет-юніверс»; № 142 від 28.08.08 на суму 9628,38 грн., в т.ч. ПД В 1604,73 грн. на придбання ТМЦ в асо ртименті у ПП «ТКФ «Урбан-тор г-08»; № 144 від 29.08.2008р. на суму 39600,00 грн., в т.ч. ПДВ 6600,00 грн. на придбання Т МЦ в асортименті у ПП «ТКФ «Ур бан-торг-08»; № 267-н/н від 29.08.2008р. на с уму 54 662,40 грн., в т.ч. ПДВ 9 110,40 грн. на п ридбання ТМЦ в асортименті у ПП «Таргет-юніверс»;

- за вересень 2008 року від несено ПДВ у сумі 76 147,00 грн.: № 124 ві д 01.09.2008р. на суму 255 057,00 грн., в т.ч. ПДВ 42 509,50 грн. на придбання ТМЦ в асо ртименті у ПП «ТКФ «Урбан-тор г-08»; № 273-н/н від 09.09.2008р. на суму 98 363,04 г рн., в т.ч. ПДВ 16 393,84 грн. на придбан ня ТМЦ в асортименті у ПП «Тар гет-юніверс»; № 304-н/н від 25.09.2008р. н а суму 52 771,20 грн., в т.ч. ПДВ 8 795,20 грн. н а придбання ТМЦ в асортимент і у ПП «Таргет-юніверс»; № 162 від 30.09.2008р. на суму 50 688,00 грн., в т.ч. ПДВ 8 448,00 грн. на придбання ТМЦ в асор тименті у ПП «ТКФ «Урбан-торг -08»;

- за жовтень 2008 року відн есено ПДВ у сумі 37 052,00 грн.: № 37 від 04.04.2008р. на суму 12 210,00 грн., в т.ч. ПДВ 1 5 04,00 грн. на придбання ТМЦ в асор тименті у ТОВ «Реут»; № 165 від 01.10 .2008р. на суму 47073,15 грн., в т.ч. ПДВ 7845,53 г рн. на придбання ТМЦ в асортим енті у ПП «ТКФ «Урбан-торг-08»; № 395-н/н від 30.10. 2008р. на суму 80471,88 грн., в т.ч. ГІДВ 1341 1,98 грн. на придбання Т МЦ в асортименті у ПП «Таргет -юніверс»; № 189 від 31.10. 2008р. на суму 14 934,00 грн., в т.ч. ПДВ 2 489,00 грн. на прид бання ТМЦ в асортименті у ПП « ТКФ «Урбан-торг-08»; № 188 від 31.10.2008р. на суму 67 620,00 грн., в т.ч. ПДВ 11 270,00 грн . на придбання ТМЦ в асортимен ті у ПП «ТКФ «Урбан-торг-08»;

- за листопад 2008 року від несено ПДВ у сумі 8 431,00 грн.: № 58 ві д 07.04.2008р. на суму 33 255,60 грн., в т.ч. ПДВ 5 542,60 грн. на придбання ТМЦ в асо ртименті у ТОВ «Реут»; № 183 від 1 3.10.2008р. на суму 17 329,20 грн., в т.ч. ПДВ 2 888 ,20 грн. на придбання ТМЦ в асорт именті у ПП «ТКФ «Урбан-торг-08 »;

- за грудень 2008 року відн есено ПДВ у сумі 19 107,00 грн.: № 37 від 04.04.2008р. на суму 12 210,00 грн., з урахува нням ПДВ, на придбання ТМЦ в ас ортименті у ТОВ «Реут»; № 36а ві д 03.04.2008р. на суму 30 571,23 грн., в т.ч. ПДВ 5 095,21 грн. на придбання ТМЦ в асо ртименті у ТОВ «Реут»; № 36 від 04 .03.2008р. на суму 20 802,00 грн., з урахуван ням ПДВ, на придбання ТМЦ в асо ртименті у ТОВ «Реут»; № 283-н/н в ід 12.09.2008р. на суму 2 749,92 грн., в т.ч. ПДВ 458,32 грн. на придбання ТМЦ в асор тименті у ПП «Таргет-юніверс »; № 212 від 01.11.2008р. на суму 1 902,00 грн., в т .ч. ПДВ 317,00 грн. на придбання ТМЦ в асортименті у ПП «ТКФ «Урба н-торг-08»; № 224 від 11.11.2008р. на суму 5 283, 60 грн., в т.ч. ПДВ 880,60 грн. на придба ння ТМЦ в асортименті у ПП «ТК Ф «Урбан-торг-08»; № 239 від 17.11.2008р. на суму 8 121,60 грн., в т.ч. ПДВ 1 353,60 грн. на придбання ТМЦ в асортименті у ПП «ТКФ «Урбан-торг-08»; № 493-н/н від 03.12.2008р. на суму 10 513,01 грн., в т.ч. П ДВ 1 752,17 грн. на придбання ТМЦ в а сортименті у ПП «Таргет-юнів ерс»; № 492-н/н від 03.12.2008р. на суму 9 390,00 грн., в т.ч. ПДВ 1 565,00 грн. на придба ння ТМЦ в асортименті у ПП «Та ргет-юніверс»; № 348 від 29.12.2008р. на суму 3 072,00 грн., в т.ч. ПДВ 512,00 грн. на придбання ТМЦ в асортименті у ПП «ТКФ «Урбан-торг-08»; № 364 від 31.12.2008р. на суму 37 139,76 грн., в т.ч. ПДВ 6 189,96 грн. на придбання ТМЦ в асор тименті у ПП «ТКФ «Урбан-торг -08»; № 308 від 12.11.2008р. на суму 6 015,36 грн., в т.ч. ПДВ 10 02,56 грн. на придбання ТМ Ц в асортименті у ПП «ТКФ «Урб ан-торг-08»; № 162 від 30.09.2008р. на суму 50 688,00 грн., з урахуванням ПДВ, на п ридбання ТМЦ в асортименті у ПП «ТКФ «Урбан-торг-08»;

- за січень 2009 року відне сено ПДВ у сумі 3 675,00 грн.: № 304-н/н ві д 25.09.2008р. на суму 52 771,20 грн., в т.ч. ПДВ 1 289,00 грн. на придбання ТМЦ в асо ртименті у ПП «Таргет-юнівер с»; № 162 від 30.09.2008р. на суму 50 688,00 грн., в т.ч. ПДВ 2 386,00 грн. на придбання ТМ Ц в асортименті у ПП «ТКФ «Урб ан-торг-08»;

- за лютий 2009 року віднес ено ПДВ у сумі 10 860,00 грн.: № 29-н/н від 14.01.2009р. на суму 3 984,48 грн., в т.ч. ПДВ 664, 08 грн. на придбання ТМЦ в асорт именті у ПП «Таргет-юніверс» ; № 1/2201 від 22.01.2009р на суму 15 808,20 грн., в т .ч. ПДВ 2 634,70 грн. на придбання ТМЦ в асортименті у ПП «ТКФ «Урба н-торг-08»; № 1/2801 від 28.01.2009р на суму 2 20 7,52 грн., в т.ч. ПДВ 367,92 грн. на придба ння ТМЦ в асортименті у ПП «ТК Ф «Урбан-торг-08»; № 33-н/н від 03.02.2009р на суму 28 566,24 грн., в т.ч. ПДВ 4 761,04 грн . на придбання ТМЦ в асортимен ті у ПП «Таргет-юніверс»; № 32-н/н від 02.02.2009р на суму 14 590,54 грн., в т.ч. П ДВ 2 431,76 грн. на придбання ТМЦ в а сортименті у ПП «Таргет-юнів ерс»;

- за березень 2009 року від несено ПДВ у сумі 8 743,00 грн.: № 13 ві д 02.03.2009р на суму 8 550,00 грн, в т.ч. ПДВ 1 425,00 грн. на придбання ТМЦ в асор тименті у ПП «ТКФ «Урбан-торг -08»; № 14 від 05.03.2009р на суму 3 648,00 грн, в т .ч. ПДВ 608,00 грн. на придбання ТМЦ в асортименті у ПП «ТКФ «Урба н-торг-08»; № 15 від 06.03.2009р на суму 10 176,0 0 грн., в т.ч. ПДВ 1 696,00 грн. на придба ння ТМЦ в асортименті у ПП «ТК Ф «Урбан-торг-08»; № 23 від 26.03.2009р на суму 20 920,68 грн., в т.ч. ПДВ 3 486,78 грн. на придбання ТМЦ в асортименті у ПП «ТКФ «Урбан-торг-08»; № 31-н/н від 30.03.2009р. на суму 7 422,00 грн., в т.ч. ПД В 1 237,00 грн. на придбання ТМЦ в ас ортименті у ПП «Таргет-юніве рс»; № 27 від 31.03.09 на суму 1 740,00 грн., в т .ч. ПДВ 290,00 грн. на придбання ТМЦ в асортименті у ПП «ТКФ «Урба н-торг-08»;

- за квітень 2009 року відн есено ПДВ у сумі 16 083,00 грн.: № 1/0502 ві д 05.02.2009р. на суму 13 272,00 грн., в т.ч. ПДВ 2 052,00 грн. на придбання ТМЦ в асо ртименті у ПП «ТКФ «Урбан-тор г-08»; № 29-н/н від 05.03.2009р. на суму 6 174,00 гр н., в т.ч. ПДВ 1 029,00 грн. на придбанн я ТМЦ в асортименті у ПП «Тарг ет-юніверс»; № 42-н/н від 10.04.2009р. на с уму 7 907,12 грн., в т.ч. ПДВ 1 317,85 грн. на п ридбання ТМЦ в асортименті у ПП «Таргет-юніверс»; № 1/1504 від 15 .04.2009р. на суму 10 403,76 грн., в т.ч. ПДВ 1 733, 96 грн. на придбання ТМЦ в асорт именті у ПП «ТКФ «Урбан-торг-08 »; № 1/2904 від 29.04.2009р. на суму 51 698,63 грн., в т.ч. ПДВ 8 616,44 грн. на придбання ТМ Ц в асортименті у ПП «ТКФ «Урб ан-торг-08»; № 27 від 30.04.09 на суму 8 004,00 г рн., в т.ч. ПДВ 1334,00 грн. на придбанн я ТМЦ в асортименті у ПП «ТКФ « Урбан-торг-08»;

- за травень 2009 року відн есено ПДВ у сумі 14 493,00 грн.: № 1/2702 ві д 27.02.2009р. на суму 9 000,00 грн., в т.ч. ПДВ 1 500,00 грн. на придбання ТМЦ в асор тименті у ПП «ТКФ «Урбан-торг -08»; № 40-н/н від 02.04.2009р. на суму 17 629,63 гр н., в т.ч. ПДВ 2 938,27 грн. на придбанн я ТМЦ в асортименті у ПП «Тарг ет-юніверс»; № 49-н/н від 07.05.2009р. на с уму 5 753,88 грн., в т.ч. ПДВ 958,98 грн. на п ридбання ТМЦ в асортименті у ПП «Таргет-юніверс»; № 50-н/н від 13.05.2009р. на суму 8 068,80 грн., в т.ч. ПДВ 1 34 4,80 грн. на придбання ТМЦ в асорт именті у ПП «Таргет-юніверс» ; № 1/1805 від 18.05.2009р. на суму 11 175,84 грн., в т .ч. ПДВ 1 862,64 грн. на придбання ТМЦ в асортименті у ПП «ТКФ «Урба н-торг-08»; № 51-н/н від 28.05.2009р. на суму 3 360,00 грн., в т.ч. ПДВ 560,00 грн. на прид бання ТМЦ в асортименті у ПП « Таргет-юніверс»; № 1/2905 від 29.05. 2009р. на суму 31 968,00 грн. в т.ч. ПДВ 3 220,31,00 гр н. на придбання ТМЦ в асортиме нті у ПП «ТКФ «Урбан-торг-08»;

- за червень 2009 року відн есено ПДВ у сумі 26 566,00 грн.: № 1/0506 ві д 05.06.2009р. на суму 33 372,80 грн, в т.ч. ПДВ 5 562,13 грн. на придбання ТМЦ в асор тименті у ПП «ТКФ «Урбан-торг -08»; № 58-н/н від 09.06.2009р. на суму 1 924,32 грн ., в т.ч. ПДВ 320,72 грн. на придбання Т МЦ в асортименті у ПП «Таргет -юніверс»; № 62-н/н від 1 1.06.2009р. на су му 74 190,34 грн., в т.ч. ПДВ 12 365,06 грн. на п ридбання ТМЦ в асортименті у ПП «Таргет-юніверс»; № 57-н/н від 12.06.2009р. на суму 15 110,16 грн., в т.ч. ПДВ 2 5 18,36 грн. на придбання ТМЦ в асор тименті у ПП «Таргет-юніверс »; № 1/3006 від 30.06.2009р. на суму 34 800,00 грн., в т.ч. ПДВ 5 800,00 грн. на придбання ТМ Ц в асортименті у ПП «ТКФ «Урб ан-торг-08».

Копії зазначених документ ів наявні у матеріалах справ и.

Вказані податкові накладн і були відображені позивачем в реєстрах отриманих податк ових накладних за квітень, тр авень, червень, липень, серпен ь, вересень, жовтень, листопад , грудень 2008 року, січень, лютий , березень, квітень, травень, ч ервень 2009 року відповідно. У хо ді перевірки було встановлен о відповідність зведених рез ультатів обліку операцій з п ридбання товарів у реєстрах отриманих податкових наклад них за квітень, травень, черве нь, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень 2008 р оку, січень, лютий, березень, к вітень, травень, червень 2009 рок у за квітень, травень, червень , липень, серпень, вересень, жо втень, листопад, грудень 2008 рок у, січень, лютий, березень, кві тень, травень, червень 2009 року д аним, включеним позивачем до колонки Б рядку 10.1 та колонки Б рядку 17 податкових деклараці й з ПДВ за квітень, травень, че рвень, липень, серпень, вересе нь, жовтень, листопад, грудень 2008 року, січень, лютий, березен ь, квітень, травень, червень 2009 року.

При опрацюванні відхилень встановлених Системою автом атизованого співставлення п одаткових зобов'язань і пода ткового кредиту в розрізі ко нтрагентів на рівні ДПА Укра їни, між сумами податкових зо бов'язань та/або податкового кредиту з податку на додану в артість було встановлено, що згідно даних декларацій з по датку на додану вартість ТОВ «Реут», ПП «ТКФ «Урбан-торг-08» та ПП «Таргет-юніверс» не дек ларували податкових зобов'яз ань за квітень, травень, черве нь, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень 2008 р оку, січень, лютий, березень, к вітень, травень, червень 2009 рок у за рахунок взаємовідносин з позивачем.

Перевіркою встановлено, що у порушення підпункту 7.4.1, підп ункту 7.4.4 пункту 7.4 статті 7 Закон у України «Про податок на дод ану вартість» позивачем до с кладу податкового кредиту у податкових деклараціях з ПДВ за квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жов тень, листопад, грудень 2008 року , січень, лютий, березень, квіт ень, травень, червень 2009 року ві днесена сума ПДВ у розмірі 517842, 00 грн., сплачена у складі ціни п ридбання товарно-матеріальн их цінностей у ТОВ «Реут», ПП « ТКФ «Урбан-торг-08» та ПП «Тарг ет-юніверс» в тому числі за кв ітень 2008 року у сумі 28214 грн., за тр авень 2008 року у сумі 49961,00 грн., за ч ервень 2008 року у сумі 127667,00 грн., за липе 2008 року 37266,00 грн., за серпень 2008 року у сумі 56257,00 грн., за вересе нь 2008 року у сумі 72382 грн., за жовте нь 2008 року у сумі 36521,00 грн., за лист опад 2008 року у сумі 8312,00 грн., за гр уре 2008 року у сумі 20230,00 грн., за січ ень 2009 року у сумі 3675,00 грн., за лют ий 2009 року у 10860,00 грн., за березень 2009 року у сумі 8743,00 грн., за квітен ь 2009 року у сумі 16083,00 гр|і., травень 2009 року у сумі 12385,00 грн., за червен ь 2009 року у сумі 29286,00 грн.

На підставі наведеного, пер евіркою повноти нарахування податку на додану вартість з а період з 01.04.08 по 30.06.09 встановлен о його заниження всього у сум і 517846,00 грн., в тому числі за квіте нь 2008 року у сумі 28214,00 грн., за трав ень 2008 року у сумі 49 961,00 грн., за чер вень 2008 року у сумі 127 667,00 грн., за л ипень 2008 року 37266,00 грн., за серпен ь 2008 року у сумі 56257,00 грн., за верес ень 2008 року у сумі 72 382,00 грн., за жов тень 2008 року у сумі 36 521,00 грн., за ли стопад 2008 року у сумі 8312,00 грн., за грудень 2008 року у сумі 20 230,00 грн., з а січень 2009 року у сумі 3 675,00 грн., з а лютий 2009 року у сумі 10 860,00 грн., за березень 2009 року у сумі 8 743,00 грн. , за квітень 2009 року у сумі 16 083,00 гр н., за травень 2009 року у сумі 12 385,00 г рн., за червень 2009 року у сумі 29 286, 00 грн.

Статтею 13 Декрету Кабінету Міністрів України від 26.12.1992р. № 13-92 «Про прибутковий податок з громадян» встановлено, що зг ідно з цим розділом Декрету о податкуванню підлягають дох оди громадян, одержані протя гом календарного року від зд ійснення підприємницької ді яльності без створення юриди чної особи, а також інші доход и громадян, не передбачені як об'єкти оподаткування у розд ілах II та III цього Декрету.

Оподатковуваним доходом в важається сукупний чистий до ход, тобто різниця між валови м доходом (виручки у грошовій та натуральній формі) i докуме нтально підтвердженими витр атами, безпосередньо пов'яза ними з одержанням доходу. Якщ о ці витрати не можуть бути пі дтверджені документально, то вони враховуються податкови ми органами при проведенні о статочних розрахунків за нор мами, визначеними Головною д ержавною податковою інспекц ією України за погодженням з Міністерством економіки Укр аїни та Державним комітетом України по сприянню малим пі дприємствам та підприємницт ву.

До складу витрат, безпосере дньо пов'язаних з одержанням доходів, належать витрати, як і включаються до складу вало вих витрат виробництва (обіг у) або підлягають амортизаці ї згідно з Законом України "Пр о оподаткування прибутку під приємств".

Пунктом 4 ст. 14 Декрету Кабіне ту Міністрів України «Про пр ибутковий податок з громадян » встановлено, що громадяни, я кі займаються підприємницьк ою діяльністю, надають подат ковому органу декларації за наслідками кожного звітного кварталу, а також звітного ро ку у строки, визначені законо м. В декларації зазначаються загальні суми одержаного до ходу, витрат i сплаченого пода тку за звітний рік або інший п еріод, за який здійснюється о податкування (оподатковуван ий період).

Громадяни, які одержують ін ші доходи, подають деклараці ї у строки, визначені законом для місячного звітного пері оду, на який припадає дата вин икнення джерела доходу. У ній вказується розмір фактичног о доходу за перший місяць та р озмір очікуваного (оціночног о) доходу до кінця поточного р оку. У разі припинення існува ння джерела доходу протягом року сума одержаних доходів включається до складу деклар ації за наслідками такого ка лендарного року, яка подаєть ся податковому органу у стро ки, визначені законом.

Громадяни, які займаються п ідприємницькою діяльністю, з а умови, що їм допомагають чле ни сім'ї, які спільно з ними пр оживають, оподатковуваний до ход розподіляють між собою з а угодою, але частка кожного з них не може перевищувати роз міру, пропорційного кількост і громадян, що беруть участь у підприємницькій діяльності , якщо один з них має право на п ільгове оподаткування.

Нарахування авансових та о статочних сум податку провад иться податковими органами у 15-денний строк з дня одержанн я декларації.

Пунктом 1.4 ст. 1 Закону Україн и «Про податок на додану варт ість» визначено, що поставка товарів - це будь-які операц ії, що здійснюються згідно з д оговорами купівлі-продажу, м іни, поставки та іншими цивіл ьно-правовими договорами, як і передбачають передачу прав власності на такі товари за к омпенсацію незалежно від стр оків її надання, а також опера ції з безоплатної поставки т оварів (результатів робіт) та операції з передачі майна ор ендодавцем (лізингодавцем) н а баланс орендаря (лізингоот римувача) згідно з договорам и фінансової оренди (лізингу ) або поставки майна згідно з б удь-якими іншими договорами, умови яких передбачають від строчення оплати та передачу права власності на таке майн о не пізніше дати останнього платежу.

Поставка послуг - це будь-як і операції цивільно-правовог о характеру з виконання робі т, надання послуг, надання пра ва на користування або розпо рядження товарами, у тому чис лі нематеріальними активами , а також з поставки будь-яких інших, ніж товари, об'єктів вла сності за компенсацію, а тако ж операції з безоплатного ви конання робіт, надання послу г. Поставка послуг, зокрема, вк лючає надання права на корис тування або розпорядження то варами у межах договорів оре нди (лізингу), поставки, ліценз ування або інші способи пере дачі права на патент, авторсь ке право, торговий знак, інші о б'єкти права інтелектуальної , в тому числі промислової, вла сності.

У відповідності до пп. 3.1.1 п. 3.1. ст. 3 Закону України «Про подат ок на додану вартість» встан овлено, що об'єктом оподаткув ання є операції платників по датку з поставки товарів та п ослуг, місце поставки яких зн аходиться на митній територі ї України.

Згідно пп. 7.2.1 п. 7.2 ст. 7 зазнач еного Закону встановлено, що платник податку зобов'язани й надати покупцю податкову н акладну, що має містити зазна чені окремими рядками:

а) порядковий номер податко вої накладної;

б) дату виписування податко вої накладної;

в) повну або скорочену назву , зазначену у статутних докум ентах юридичної особи або пр ізвище, ім'я та по батькові фіз ичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість;

г) податковий номер платник а податку (продавця та покупц я);

д) місце розташування юриди чної особи або місце податко вої адреси фізичної особи, за реєстрованої як платник пода тку на додану вартість;

е) опис (номенклатуру) товар ів (робіт, послуг) та їх кількі сть (обсяг, об'єм);

є) повну або скорочену назву , зазначену у статутних докум ентах отримувача;

ж) ціну поставки без врахува ння податку;

з) ставку податку та відпові дну суму податку у цифровому значенні;

и) загальну суму коштів, що п ідлягають сплаті з урахуванн ям податку.

Підпунктом 7.2.6 п. 7.2 ст.7 зазначе ного Закону встановлено, що п одаткова накладна видається платником податку, який пост авляє товари (послуги), на вимо гу їх отримувача, та є підстав ою для нарахування податково го кредиту. Як виняток з цього правила, підставою для нарах ування податкового кредиту п ри поставці товарів (послуг) з а готівку чи з розрахунками к артками платіжних систем, ба нківськими або персональним и чеками у межах граничної су ми, встановленої Національни м банком України для готівко вих розрахунків, є належним ч ином оформлений товарний чек , інший платіжний чи розрахун ковий документ, що підтвердж ує прийняття платежу постача льником від отримувача таких товарів (послуг), з визначення м загальної суми такого плат ежу, суми податку та податков ого номера постачальника.

Згідно пп. 7.3.1. п. 7.3 ст. 7 Закону України «Про податок на дода ну вартість» встановлено, що датою виникнення податкових зобов'язань з поставки товар ів (робіт, послуг) вважається д ата, яка припадає на податков ий період, протягом якого від бувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

або дата зарахування кошті в від покупця (замовника) на ба нківський рахунок платника п одатку як оплата товарів (роб іт, послуг), що підлягають пост авці, а у разі поставки товарі в (робіт, послуг) за готівкові грошові кошти - дата їх оприбу ткування в касі платника под атку, а при відсутності такої - дата інкасації готівкових к оштів у банківській установі , що обслуговує платника пода тку;

або дата відвантаження тов арів, а для робіт (послуг) - дата оформлення документа, що зас відчує факт виконання робіт (послуг) платником податку.

Відповідно до пп. 7.7.1 п. 7.7 ст. 7 за значеного Закону встановлен о, що сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до бюд жету або бюджетному відшкоду ванню, визначається як різни ця між сумою податкового зоб ов'язання звітного податково го періоду та сумою податков ого кредиту такого звітного податкового періоду.

При позитивному значенні с уми, розрахованої згідно з пі дпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума підлягає сплаті (перера хуванню) до бюджету у строки, в становлені законом для відпо відного податкового періоду .

При від'ємному значенні сум и, розрахованої згідно з підп унктом 7.7.1 цього пункту, така су ма враховується у зменшення суми податкового боргу з цьо го податку, що виник за попере дні податкові періоди (у тому числі розстроченого або від строченого відповідно до зак ону), а при його відсутності - з араховується до складу подат кового кредиту наступного по даткового періоду.

У підпункті 7.4.1 п. 7.4 ст. 7 Закону України «Про податок на дода ну вартість» зазначено, що по датковий кредит звітного пер іоду визначається виходячи і з договірної (контрактної) ва ртості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у ра зі якщо договірна ціна на так і товари (послуги) відрізняєт ься більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі то вари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податк у за ставкою, встановленою пу нктом 6.1 статті 6 та статтею 81 ць ого Закону, протягом такого з вітного періоду у зв'язку з пр идбанням або виготовленням т оварів (у тому числі при їх імп орті) та послуг з метою їх пода льшого використання в оподат ковуваних операціях у межах господарської діяльності пл атника податку; придбанням (б удівництвом, спорудженням) о сновних фондів (основних зас обів, у тому числі інших необо ротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні кап італьні активи), у тому числі п ри їх імпорті, з метою подальш ого використання у виробницт ві та/або поставці товарів (по слуг) для оподатковуваних оп ерацій у межах господарської діяльності платника податку .

Право на нарахування подат кового кредиту виникає незал ежно від того, чи такі товари ( послуги) та основні фонди поч али використовуватися в опод атковуваних операціях у межа х господарської діяльності п латника податку протягом зві тного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковув ані операції протягом такого звітного податкового період у.

Підпунктом 7.4.2 ст. 7.4 ст. 7 зазнач еного Закону встановлено, що якщо платник податку придба ває (виготовляє) товари (послу ги) та основні фонди, які призн ачаються для їх використання в операціях, які не є об'єктом оподаткування згідно зі ста ттею 3 цього Закону або звільн яються від оподаткування згі дно зі статтею 5 та пунктом 11.44 с татті 11 цього Закону, то суми п одатку, сплачені у зв'язку з та ким придбанням (виготовлення м), не включаються до складу по даткового кредиту такого пла тника.

Відповідно до 7.4.5 п. 7.4 ст. 7 Зако ну України «Про податок на до дану вартість» встановлено, що не підлягають включенню д о складу податкового кредиту суми сплаченого (нараховано го) податку у зв'язку з придбан ням товарів (послуг), не підтве рджені податковими накладни ми чи митними деклараціями (і ншими подібними документами згідно з підпунктом 7.2.6 цього п ункту).

У разі коли на момент переві рки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо вкл ючені до складу податкового кредиту, залишаються не підт вердженими зазначеними цим п ідпунктом документами, платн ик податку несе відповідальн ість у вигляді фінансових са нкцій, установлених законода вством, нарахованих на суму п одаткового кредиту, не підтв ерджену зазначеними цим підп унктом документами.

На підставі аналізу зазнач ених норм Суд приходить до ви сновку, що надання документі в, що згідно Закону України «П ро податок на додану вартіст ь» мають підтверджувати пост ачання товарів (робіт, послуг ) не можуть слугувати єдиним т а безспірним доказом факту р еального здійснення постача ння товарів (робіт, послуг).

Із наданих відповідачем ві дповідей на відповіді запити ДПІ у м.Краматорську щодо пер евірки контрагентів ТОВ «Реу т» (директор Ягубцевич Г.) , ПП «ТКФ «Урбан-торг-08» (директ ор Вентоник Д.В.) та ПП «Тар гет-юніверс» (директор Лисе нко С.О.) вбачається, що: вказ ані підприємства відсутні за юридичною адресою; місцезна ходження директорів вказани х підприємств , що є єдиними за сновниками цих підприємств, не встановлено; податковими органами не встановлене факт ичне місцезнаходження цих пі дприємств, тобто відсутні да ні щодо офісів, складів, тощо; податкова звітність не надав алась або надавалось не за вс і періоди шляхом надіслання поштою.

Із наданих сторонами докум ентів (договорів,накладних,с пецифікацій, квитанцій, тощо ) вбачається, що всі зазначені документи підписані директо рами контрагентів позивача т а безпосередньо ФОП ОСОБА_4 ., із наданих до перевірки до кументів наявність працівни ків у позивача та його контра гентів ТОВ «Реут», ПП «ТКФ «Ур бан-торг-08» та ПП «Таргет-юнів ерс» не встановлено.

Із наданих на момент провед ення перевірки документів не встановлено наявності у ФОП ОСОБА_4 власної матеріаль но-технічної бази та місця зб ерігання товарів.

Тобто фактично перевіряюч ими встановлено відсутність можливості реального постач ання товарів (робіт, послуг) за угодами позивача з ТОВ «Реут », ПП «ТКФ «Урбан-торг-08» та ПП « Таргет-юніверс».

На підставі наведеного, Суд погоджується із твердженням відповідача про відсутність реального постачання товарі в (робіт, послуг) від ТОВ «Реут », ПП «ТКФ «Урбан-торг-08» та ПП « Таргет-юніверс» по позивача.

З урахуванням встановлено го ст.3 Закону України «Про сис тему оподаткування» принцип у обов' язковості, тобто впр овадження норм щодо сплати п одатків і зборів (обов'язкови х платежів), визначених на під ставі достовірних даних про об'єкти оподаткування за зві тний період, та встановлення відповідальності платникі в податків за порушення по даткового законодавства, а т акож ст. ст. 9, 11, 20 вказаного Зако ну, Суд вважає, що ДПІ у м.Крама торську діяла відповідно до функцій, в межах прав та на вик онання завдань встановлених Законом України «Про держав ну податкову службу в Україн і» при проведені планової ви їзної перевірки ФОП ОСОБА_4 з питань дотримання вимог п одаткового законодавства за період з 01.04.2008р. по 30.06.2009р., валютно го та іншого законодавства з а період 01.04.2008р. по 30.06.2009р., за наслі дками якої складений відпові дний Акт перевірки від 31.08. 2009р. №2112/17-1-2812204850 та прийняті оскарж уваних рішень на підставі ти х документів, що були надані п озивачем до перевірки.

Суд вважає, обставини, викла дені позивачем у позовній за яві та поясненнях до справи н е спростовують висновків А кту перевірки від 31.08.2009р. №2112/17-1- 2812204850 щодо відсутності реально го постачання товарів (робіт , послуг) від ТОВ «Реут», ПП «ТК Ф «Урбан-торг-08» та ПП «Таргет -юніверс», а тому позовні вимо ги є необґрунтованими та так ими, що не підлягають задовол енню.

Керуючись ст. ст. 11, 17, 69-72, 86, 87, 94, 158-163, 1 67, 254 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

1. У задоволенні позову Фізи чної особи-підприємця ОСОБ А_4 до Державної податкової інспекції у м.Краматорську в ідмовити повністю.

2. Постанова прийнята у нара дчій кімнаті, вступна та резо лютивна частина проголошена у судовому засіданні 08 вересн я 2010 року, повний текст виготов лено 13 вересня 2010 року.

3. Постанова набирає законно ї сили в порядку, передбачено му ст. 254 Кодексу адміністрати вного судочинства України

4. Постанова може бути оскар жена до Донецького апеляційн ого адміністративного суду ч ерез Донецький окружний адмі ністративний суд. Копія апел яційної скарги одночасно над силається особою, яка її пода є, до суду апеляційної інстан ції.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодекс у, а також прийняття постанов и у письмовому провадженні а пеляційна скарга подається п ротягом десяти днів з дня отр имання копії постанови.

Суддя Буряк І. В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.09.2010
Оприлюднено23.09.2010
Номер документу11253536
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-17194/10/0570

Ухвала від 01.10.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Карпушова О.В.

Ухвала від 01.10.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Карпушова О.В.

Ухвала від 21.10.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Карпушова О.В.

Постанова від 08.09.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І. В.

Ухвала від 08.07.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні