Ухвала
від 10.07.2023 по справі 127/19568/23
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №127/19568/23

Провадження №1-кс/127/7550/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 липня 2023 року м. Вінниця

Вінницький міський суд Вінницької області

в складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції у Вінницькій області ОСОБА_3 про арешт майна, -

ВСТАНОВИВ:

03.07.2023 року до Вінницького міського суду Вінницької області звернувся старший слідчий слідчого управління Головного управління Національної поліції у Вінницькій області ОСОБА_4 з клопотанням про накладення арешту на тимчасово вилучене майно.

Клопотання мотивовано тим, що Слідчим управлінням Головного управління Національної поліції у Вінницькій області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42021022240000069 від 02.09.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 197-1, ч. 2 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням установлено, що невстановлені особи використовують землі на території Погребищенської ОТГ Вінницького району Вінницької області, які використовуються для вирощування сільськогосподарських культур, що свідчить про самовільне зайняття та використання земельних ділянок.

В ході проведення огляду земельної ділянки, яка розташована за межами с.Гопчиця Погребищенської територіальної громади, суміжної із земельною ділянкою за кадастровим номером 0523481600:01:004:0033 та, відомості щодо якої не внесено до Державного земельного кадастру, власником якої є Погребищенська територіальна громада із застосуванням геодезичних приладів та вимірювань встановлено факт використання земельної ділянки, механічної обробки грунту у вигляді оранки та самовільного використання ділянки площею 11,8457 га.

В ході проведення огляду земельної ділянки кадастровий номер 0523481600:02:000:0086, яка знаходиться за межами с. Гопчиця Погребищенської територіальної громади, власником якої є Погребищенська територіальна громада із застосуванням геодезичних приладів та вимірювань встановлено факт використання земельної ділянки, наявність пожнивних решток с\г культури кукурудзи та самовільного використання 6,299 га з її площі.

В ході проведення огляду земельної ділянки кадастровий номер 0523481600:01:001:0075, яка знаходиться за межами с. Гопчиця Погребищенської територіальної громади, власником якої є Погребищенська територіальна громада із застосуванням геодезичних приладів та вимірювань встановлено факт використання земельної ділянки, наявність пожнивних решток с\г культури кукурудзи та самовільного використання 3,346 га з її площі.

В ході проведення огляду земельної ділянки кадастровий номер 0523481600:01:001:0074, яка знаходиться за межами с. Гопчиця Погребищенської територіальної громади, власником якої є Погребищенська територіальна громада із застосуванням геодезичних приладів та вимірювань встановлено факт використання земельної ділянки, наявність пожнивних решток с\г культури кукурудзи та самовільного використання 16, 2435 га з її площі.

В ході проведення огляду земельної ділянки, яка розташована за межами с.Гопчиця Погребищенської територіальної громади, суміжної із земельними ділянками за кадастровими номерами 0523481600:01:003:0005 і 0523481600:01:003:0027 та, відомості щодо якої не внесено до Державного земельного кадастру, власником якої є Погребищенська територіальна громада із застосуванням геодезичних приладів та вимірювань встановлено факт використання земельної ділянки, наявності пожнивних залишків с\г культури кукурудзи та самовільного використання ділянки, площею 7, 6294 га.

В ході проведення огляду земельної ділянки, яка розташована за межами с.Гопчиця Погребищенської територіальної громади, суміжної із земельними ділянками за кадастровими номерами 0523481600:01:003:0054 і 0523481600:01:003:0070 та, відомості щодо якої не внесено до Державного земельного кадастру, власником якої є Погребищенська територіальна громада із застосуванням геодезичних приладів та вимірювань встановлено факт використання земельної ділянки, наявності пожнивних залишків с\г культури кукурудзи та самовільного використання ділянки площею 7, 7826 га.

В ході проведення огляду земельної ділянки, яка розташована за межами с.Гопчиця Погребищенської територіальної громади, суміжної із земельними ділянками за кадастровими номерами 0523481600:01:003:0053 і 0523481600:01:003:0078 та, відомості щодо якої не внесено до Державного земельного кадастру, власником якої є Погребищенська територіальна громада із застосуванням геодезичних приладів та вимірювань встановлено факт використання земельної ділянки, наявності пожнивних залишків с\г культури кукурудзи та самовільного використання ділянки площею 4, 3135 га.

Всього площа самовільно використовуємих земельних ділянок за межами с. Розкопане Погребищенської територіальної громади становить 76,1498 га.

Договори оренди Погребищенською міською радою із будь ким щодо вказаних вище ділянок не укладалися. Відповідно до оперативної інформації, на вказаних земельних ділянках на даний час незаконно вирощуються сільськогосподарські культури.

Так, земельні ділянки та можливий на них урожай 29.06.2023 слідчим винесено відповідну постанову.

Окрім цього, вище зазначений посіви рослин підпадають під ознаки майна, що підлягає спеціальній конфіскації, оскільки підпадають під ознаки зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 96-2 КК України, а саме: одержані внаслідок вчинення злочину та/або є доходами від такого майна.

Згідно з абзацом 2 ч. 1 ст. 170 КК України завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Тому є підстави вважати що при не накладенні арешту на посіви сільськогосподарських культур, що знаходиться на земельних ділянках з кадастровими номерами: земельна ділянка, яка розташована за межами с.Гопчиця Погребищенської територіальної громади, суміжна із земельною ділянкою за кадастровим номером 0523481600:01:004:0033 та, відомості щодо якої не внесено до Державного земельного кадастру, власником якої є Погребищенська територіальна громада; земельна ділянка кадастровий номер 0523481600:02:000:0086, яка знаходиться за межами с. Гопчиця Погребищенської територіальної громади, власником якої є Погребищенська територіальна громада; земельна ділянка кадастровий номер 0523481600:01:001:0075, яка знаходиться за межами с. Гопчиця Погребищенської територіальної громади, власником якої є Погребищенська територіальна громада; земельна ділянка кадастровий номер 0523481600:01:001:0074, яка знаходиться за межами с. Гопчиця Погребищенської територіальної громади, власником якої є Погребищенська територіальна громада; земельна ділянка, яка розташована за межами с.Гопчиця Погребищенської територіальної громади, суміжної із земельними ділянками за кадастровими номерами 0523481600:01:003:0005 і 0523481600:01:003:0027 та, відомості щодо якої не внесено до Державного земельного кадастру, власником якої є Погребищенська територіальна громада; земельна ділянка, яка розташована за межами с.Гопчиця Погребищенської територіальної громади, суміжної із земельними ділянками за кадастровими номерами 0523481600:01:003:0054 і 0523481600:01:003:0070 та, відомості щодо якої не внесено до Державного земельного кадастру, власником якої є Погребищенська територіальна громада; земельна ділянкак, яка розташована за межами с.Гопчиця Погребищенської територіальної громади, суміжної із земельними ділянками за кадастровими номерами 0523481600:01:003:0053 і 0523481600:01:003:0078 та, відомості щодо якої не внесено до Державного земельного кадастру, власником якої є Погребищенська територіальна громада.

За наявними оперативними даними вказані земельні ділянки без будь яких правовстановлюючих документів використовуються СФГ «Дружба-Л».

Так, існують цілком обґрунтовані ризики приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення чи відчуження зазначеного майна.

Вказане майно має доказове значення у кримінальному провадженні, а отже необхідно усунути будь-яку можливість стороннім особам користуватись ним.

Не накладення арешту на зазначене майно призведе до фактично повного знищення слідів кримінального правопорушення, а отже - до неможливості виконання завдань кримінального провадження, слідчий просить накласти арешт на майно.

Слідчий в судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання у його відсутність.

На підставі ч. 2 ст. 172 КПК України клопотання слід розглядати без повідомлення представників СФГ «Дружба-Л», оскільки є ризик того, що вказані особи, дізнавшись про внесення та розгляд цього клопотання, почнуть здійснювати перешкоди, що унеможливлять накладення арешту і передачу в управління Національному агентству відповідного майна, що у подальшому створить додаткові перешкоди у забезпеченні конфіскації майна та відшкодуванні шкоди, завданої кримінальним правопорушенням.

Дослідивши матеріали клопотання слідчого, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксування задопомогою технічнихзасобів кримінальногопровадження підчас розглядупитань слідчимсуддею,крім вирішенняпитання пропроведення негласнихслідчих (розшукових)дій,та всуді підчас судовогопровадження єобов`язковим.У разінеприбуття всудове засіданнявсіх осіб,які берутьучасть усудовому провадженні,чи вразі,якщо відповіднодо положеньцього Кодексусудове провадженняздійснюється судомза відсутностіосіб,фіксування задопомогою технічнихзасобів кримінальногопровадження всуді нездійснюється.

Враховуючи те, що учасники процесуальної дії не з`явились в судове засідання, слідчий суддя вважає за можливим розглянути дане клопотання без застосування технічних засобів фіксування.

03.07.2023 старший слідчий слідчого управління Головного управління Національної поліції у Вінницькій області ОСОБА_4 звернувся із клопотанням про накладення арешту на майно та передачу майна в управління для реалізації Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.

Слідчим управлінням Головного управління Національної поліції у Вінницькій області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42021022240000069 від 02.09.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 197-1, ч. 2 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням установлено, що невстановлені особи використовують землі на території Погребищенської ОТГ Вінницького району Вінницької області, які використовуються для вирощування сільськогосподарських культур, що свідчить про самовільне зайняття та використання земельних ділянок.

Всього площа самовільно використовуємих земельних ділянок за межами с. Розкопане Погребищенської територіальної громади становить 76,1498 га.

Договори оренди Погребищенською міською радою із будь ким щодо вказаних вище ділянок не укладалися. Відповідно до оперативної інформації, на вказаних земельних ділянках на даний час незаконно вирощуються сільськогосподарські культури.

Постановою слідчого від 29.06.2023 зазначені у клопотанні земельні ділянки та можливий на них урожай визнано речовими доказами у кримінальному провадженні №42021022240000069 від 02 вересня 2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 197-1, ч. 2 ст. 364 КК України, оскільки можуть містить відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально-протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально-протиправним шляхом, а отже відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 КПК України.

Окрім цього, вище зазначені посіви сільськогосподарських культур, із вказаних земельних ділянок підпадають під ознаки майна, що підлягає спеціальній конфіскації, оскільки підпадають під ознаки зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 96-2 КК України, а саме: одержані внаслідок вчинення злочину та/або є доходами від такого майна.

У відповідності до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна.

Згідно з абзацом 2 ч. 1 ст. 170 КК України завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Тому є підстави вважати що при не накладенні арешту на посіви сільськогосподарських культур площею 76,1498 га, що вирощуються на земельних ділянках з кадастровими номерами: 0523481600:01:004:0033, 0523481600:02:000:0086, 0523481600:01:001:0075, 0523481600:01:001:0074, 0523481600:01:003:0005, 0523481600:01:003:0027, 0523481600:01:003:0054, 0523481600:01:003:0070, 0523481600:01:003:0053, 0523481600:01:003:0078 існують цілком обґрунтовані ризики приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення чи відчуження зазначеного майна. Вказане майно є способом вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, має доказове значення у кримінальному провадженні, а отже необхідно усунути будь-яку можливість стороннім особам користуватись ним. Ненакладення арешту на зазначене майно призведе до фактично повного знищення слідів кримінального правопорушення, а отже до неможливості виконання завдань кримінального провадження, передбачених ст. 2 КПК України.

Відповідно до ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів, а також спеціальної конфіскації.

Згідно з правовою позицією, висловленою у рішенні Європейського суду з прав людини у справі «Раймондо проти Італії» від 22.02.1994, арешт відповідного майна, поза сумнівом, застосовується як проміжний захід, що має забезпечувати, у разі потреби, подальшу конфіскацію цього майна, яке вважається органом досудового розслідування ймовірним результатом незаконної діяльності.

Відповідно до ч. 2 ст. 100 КПК України регламентовано, що зберігання речових доказів стороною обвинувачення здійснюється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 19 листопада 2012 року № 1104 «Про реалізацію окремих положень Кримінального процесуального кодексу України», якою затверджено Порядок зберігання речових доказів стороною обвинувачення, їх реалізації, технологічної переробки, знищення, здійснення витрат, пов`язаних з їх зберіганням і пересиланням, схоронності тимчасово вилученого майна під час кримінального провадження (далі - Порядок).

Так, забезпечення схоронності тимчасово вилученого майна врегульовано у п. 27 вказаного Порядку, де зазначено, що схоронність такого майна забезпечується згідно з пунктами 1-26 цього Порядку до повернення майна власнику у зв`язку з припиненням тимчасового вилучення майна або до постановлення слідчим суддею, судом ухвали про накладення арешту на майно.

При цьому за п. 28 Порядку речові докази, що не містять слідів кримінального правопорушення, які через громіздкість або з інших причин, визначених у КПК, не можуть зберігатися без зайвих труднощів в обладнаних приміщеннях або в інших місцях зберігання, визначених у пунктах 17-26 цього Порядку, передаються (крім випадків, коли такі речові докази повернуто власникові або передано йому на відповідальне зберігання) за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду торговельному підприємству для реалізації, якщо це можливо без шкоди для кримінального провадження.

Крім того, відповідно до ч. 6 ст. 100 КПК речові докази вартістю понад 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, якщо це можливо без шкоди для кримінального провадження, передаються за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі АРМА), для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості.

Згідно з ч. 1 ст. 19 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», АРМА здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред`явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, сума або вартість яких дорівнює або перевищує 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року.

Зазначені активи приймаються в управління на підставі ухвали слідчого судді, суду чи згоди власника активів, копії яких надсилаються до АРМА не пізніше наступного робочого дня після їх винесення (надання) з відповідним зверненням прокурора.

Таким чином, враховуючи ті обставини, що майно є речовим доказом у справі, його вартість перевищує 200 розмірів мінімальної заробітної плати, чинне законодавство України передбачає лише один шлях визначення порядку зберігання речових доказів - це передача майна Національному агентству в управління ним для реалізації або передачі в управління за договором у порядку та на умовах, визначених статей 1, 9, 1924 Закону.

Відповідно до ч. 7 ст. 100 КПК України у випадках, передбачених пунктами 2, 4 та абзацом сьомим частини 6 цієї статті, слідчий за погодженням із прокурором або прокурор звертається з відповідним клопотанням до слідчого судді місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого здійснюється досудове розслідування, або до суду під час судового провадження, яке розглядається згідно із ст. 171-173 цього Кодексу.

Прокурор у випадку, передбаченому абзацом сьомим частини шостої цієї статті, не пізніше наступного робочого дня з моменту постановлення ухвали слідчого судді, суду надсилає копію цієї ухвали Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, із зверненням щодо прийняття активів, а також вживає невідкладних заходів щодо передачі цих активів Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.

У разі надходження винесеного у межах наданих законом повноважень рішення прокурора, а також судового рішення, що набрало законної сили, яким скасовано арешт прийнятих в управління активів, Національне агентство у триденний строк повертає їх законному власнику.

Вимогами статті 24 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», встановлено, що надходження від здійснюваного Національним агентством управління активами, а також кошти, одержані на підставі міжнародних угод щодо розподілу та повернення активів в Україну, перераховуються до державного бюджету.

Частиною першою статті 2 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» передбачено, що Національне агентство є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, та/або з управління активами, на які накладено арешт або які конфісковано у кримінальному провадженні.

У пункті 4 частини першої статті 9 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» зазначається, що на Національне агентство покладено функцію з проведення оцінки, ведення обліку та управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні.

Згідно із абзацом 1 ч. 1 ст. 19 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» встановлено, що Національне агентство здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред`явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, сума або вартість яких дорівнює або перевищує 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року.

Такі активи приймаються в управління на підставі ухвали слідчого судді, суду чи згоди власника активів (абз. 2 ч. 2 ст. 19 Закону).

Спеціальним механізмом для забезпечення збереження арештованого у кримінальному провадженні майна є визначений законодавством України інститут управління таким майном, який закріплено Законом України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів».

Зазначений Закон визначає єдиною підставою для управління активами накладення на них арешту у кримінальному провадженні (ч. 1 ст. 19 Закону) без конкретизації мети такого арешту.

Як передбачено п. 1, 4 ч. 1 ст. 1 Закону застосований в ст. 19 термін «активи» означає в тому числі майно, на яке накладений арешт у кримінальному провадженні; «управління активами» є діяльністю із володіння, користування та/або розпорядження активами, тобто забезпечення збереження активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, та їх економічної вартості.

За таких умов управління АРМА активами (арештованим майном) відповідає завданню арешту такого майна, яке визначене ст. 170 КПК України, а в даному конкретному випадку - запобігання можливості його пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Зазначене в клопотанні майно є активами, на які поширюються вимоги спеціального закону «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів». А управління такими активами шляхом їх реалізації є єдиним законодавчо встановленим способом, спроможнім забезпечити збереження цього майна, чим досягається мета і завдання арешту майна як заходу забезпечення кримінального провадження.

По суті спосіб збереження майна, що має відповідний статус у кримінальному провадженні, шляхом його передачі в управління уповноваженому органу.

Відповідно до ч. 4, 5 ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» рухоме майно може бути передано для реалізації без згоди власника за рішенням слідчого судді, суду за наявності хоча б однієї з таких підстав майно піддається швидкому псуванню; майно швидко втрачає свою вартість; витрати на зберігання рухомого майна протягом одного календарного року становлять більше 50 відсотків його вартості.

Нерухоме майно не може бути передано для реалізації без згоди власника такого майна до винесення обвинувального вироку суду, що набрав законної сили, або іншого судового рішення, що набрало законної сили, яке є підставою для застосування спеціальної конфіскації відповідно до Кримінального процесуального кодексу України, або судового рішення, яке набрало законної сили, про визнання активів необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави.

Таким чином, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слідчого підлягає задоволенню.

Згідно ст. 175 КПК України, ухвала про арешт майна негайно виконується слідчим, прокурором.

Керуючись вимогами ст. ст. 36, 98, 100, 131, 132, 170-172КПК України, ст. ст. 1, 9, 19, 20 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», суд-

У Х В А Л И В:

Клопотання старшого слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції у Вінницькій області ОСОБА_3 про арешт майна задовольнити.

Накласти арешт на: земельну ділянку, яка розташована за межами с.Гопчиця Погребищенської територіальної громади, суміжна із земельною ділянкою за кадастровим номером 0523481600:01:004:0033 та, відомості щодо якої не внесено до Державного земельного кадастру, власником якої є Погребищенська територіальна громада, площею 11,8457 га. та на урожай, який знаходиться на останній; земельна ділянка кадастровий номер 0523481600:02:000:0086, яка знаходиться за межами с. Гопчиця Погребищенської територіальної громади, власником якої є Погребищенська територіальна громада, площею 6,299 га. та на урожай, який знаходиться на останній; земельна ділянка кадастровий номер 0523481600:01:001:0075, яка знаходиться за межами с. Гопчиця Погребищенської територіальної громади, власником якої є Погребищенська територіальна громада, площею 3,346 га. та на урожай, який знаходиться на останній; земельна ділянка кадастровий номер 0523481600:01:001:0074, яка знаходиться за межами с. Гопчиця Погребищенської територіальної громади, власником якої є Погребищенська територіальна громада, площею 16,2435 га. та на урожай, який знаходиться на останній; земельна ділянка, яка розташована за межами с.Гопчиця Погребищенської територіальної громади, суміжної із земельними ділянками за кадастровими номерами 0523481600:01:003:0005 і 0523481600:01:003:0027 та, відомості щодо якої не внесено до Державного земельного кадастру, власником якої є Погребищенська територіальна громада, площею 7,6294 га. та на урожай, який знаходиться на останній; земельна ділянка, яка розташована за межами с.Гопчиця Погребищенської територіальної громади, суміжної із земельними ділянками за кадастровими номерами 0523481600:01:003:0054 і 0523481600:01:003:0070 та, відомості щодо якої не внесено до Державного земельного кадастру, власником якої є Погребищенська територіальна громада, площею 7,7826 га. та на урожай, який знаходиться на останній; земельна ділянка, яка розташована за межами с.Гопчиця Погребищенської територіальної громади, суміжної із земельними ділянками за кадастровими номерами 0523481600:01:003:0053 і 0523481600:01:003:0078 та, відомості щодо якої не внесено до Державного земельного кадастру, власником якої є Погребищенська територіальна громада, площею 4,3135 га. та на урожай, який знаходиться на останній.

Передати Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1, код ЄДРПОУ 41037901) шляхом передачі в управління для реалізації в порядку та на умовах, визначених ст.ст. 19, 21 Законом України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» посіви сільськогосподарських культур, які знаходиться на зазначених земельних ділянках.

Ухвала слідчого судді про арешт майна підлягає негайному виконанню слідчим, прокурором.

На ухвалу судді може бути подана апеляція протягом п`яти діб з дня її винесення до апеляційного суду Вінницької області.

Слідчий суддя

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення10.07.2023
Оприлюднено03.05.2024
Номер документу112562122
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —127/19568/23

Ухвала від 10.07.2023

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Вишар І. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні